thanosgp

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    19
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

11 Good

Σχετικά με το μέλος thanosgp

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια January 13

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Τρίκαλα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Tiger sport2017
  • myBike: Κυβισμός
    1050

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    shoei gt 2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    speed triple
  • dreamBike: Κυβισμός
    1050
  1. αν βέβαια δεν ενδώσει ο άλλος στο παζάρι του ρίχνεις και 3-4 γκαζάκια...
  2. Ναι το άφησα στον Νίκο της triumph για να παρω τον τιγρη 1050. Το είχα σε φοβερή κατάσταση όμως!
  3. (αν εξαιρέσω το PITA φίλτρο αέρα,που αλλάζει όμως ανά 24κ)
  4. ΕΊχα το nc700x από καινούριο για 40000χλμ ,(όχι όμως απόλυτα αξιόπιστο) , φανταστικό μηχανάκι που και μέσα στην πόλη λόγω κέντρου βάρους-κατανάλωσης, σου λύνει τα χέρια.Εμένα μού'βγαλε αντλία βενζίνης-πανάκριβη (ενώ έβαζα premium συνήθως καύσιμα), η μαμά αλυσίδα ήταν σκουπίδι και το αμορτισέρ πίσω παρέδωσε πνεύμα στα 28κ (90 κιλά, χωρίς χρήση off).
  5. Λιπαντικά

    Ακριβώς,συν ότι επειδή είναι sym πληρώνεις το σήμα της εταιρείας!
  6. speed triple 97 βρίσκεις με λίγη υπομονή με 1800! Αν εννοείς το 1050 αλλάζει το πράμα..
  7. Ανά 2 χρόνια (αν έχεις όρεξη και χρόνο ) άνοιξε τους διακόπτες στο τιμόνι και καθάρισμα από υγρασία-μάκα που συγκεντρώνουν!
  8. +1 με πολύμετρο δες στο ιντερνετ τσεκ ανορθωτή - πηνίων
  9. Ναι γιατί ο τεντωτήρας είναι στη δεξιά πλευρά της μηχανής και γέρνoντας τη μηχανή αλλάζει ο ήχος από το λάδι που μετατοπίζεται. Πολλοί ανά τον κόσμο έχουν θέματα με duke 390 και 200 στον τεντωτήρα και τον αντικαθιστούν ακόμη και πριν τα 10κ χλμ! https://www.ktmduke390forum.com/forum/engine-technical-discussion/44127-timing-chain-tensioner-engine-noise.html
  10. Ένα έχω να πω,το σερβις στην αντιπροσωπεία μόνο μέχρι το τέλος της εγγύησης,μετά ελέυθερο συνεργείο για τα δύσκολα και τα απλά μόνοι.Αγοράστε 2 ροπόκλειδα :0-24 nm και 25-100(120) /NORBAR είναι vfm.¨Ενα σετ με 2 καστάνιες proxxon πχ και set γερμανοπολύγωνα (πχ gedore ή καΙ LIDL για vfm).Kατσαβίδια jis για όσους έχουν ιαπωνέζες. Στον επίσημο για τέσσερα χρόνια που πήγαινα το nc700x πέραν λαδιού και φίλτρου του,δεν έκανε τίποτε από όσα γράφει το Manual.Φίλτρο αέρα άλλαξα μόνος μου (επειδή ζοριζόταν το μοτό),βαλβίδες 40κ δεν έγινε ποτέ ούτε από τη honda ούτε στον έξω.Λεφτά τσεπώναν κανονικά όμως, γιατί λόγω δουλειάς και εμπιστοσύνης(κακώς) δεν ήμουν παρών. Άκουγαν απλά τις βαλβίδες να είναι ήσυχες και δεν τις ρύθμιζαν,ούτε καν μετρούσαν Αν κάναν έστω μέτρηση θα βλέπαν και οι 2μάστορες ότι είναι κλειστές.Γιαυτό και έπιανα τον κινητήρα μετά από βόλτες να είναι θερμότερος από πρίν και να έχει κραδασμούς η μοτό. Ρύθμισα βαλβίδες μόνος και ως εκ του θαύματος ο κινητήρας ελευθερώθηκε:τέρμα οι απίστευτο κραδασμοί στις 3-4κ στροφές και κέρδισα 5χλμ τελικής,μαζί με μικρότερη κατανάλωση wow! Δε θα πω για γρατσουνιές και σημάδια μετά τα σέρβις που όλοι ισχυρίζονται ότι προηγούνταν. Τα ίδια ακριβώς και για το pcx 125 που είχα ( έκανα τελικά μόνος βαλβίδες -απίστευτο μαρτύριο σε αυτό το μοντέλο γιατί ουσιαστικά το λύνεις όλο)!Γι αυτό όσοι το έχετε, να είστε μπροστά όταν γίνει. Στο beverly 350 που άλλαξα 2 φορές λάδια στον επίσημο λόγω εγγύησης, έβαλαν λάδι μέχρι την κορυφή της τάπας ,επειδή βαριόταν να μετρήσουν ποσότητα. 2 φορές λοιπόν να τραβάω με σύριγγα και λαστιχάκι ορού το περισσεύον λάδι(να τινάζει το λαστιχάκι λόγω ολισθηρότητας,να με παίρνει από τα μούτρα το λάδι κοκ).Μετά το nc πήρα tiger sport 1050 2017 από εξουσιοδοτημένο στη συμπρωτεύουσα ,που ούτε καν το έπλυνε πριν μου το παραδώσει ,έλεος! Πήρε το nc700 για ανταλλαγή και με κριτίκαρε για το μισό λάστιχο που είχε μείνει πίσω (για 5000 μια χαρά θα πήγαινε ακόμη, τη στιγμή που το δικό του λάστιχο το είχε φάει σχεδόν) και για τα τακάκια μου (που είχαν ακόμη αρκετό ψωμί-εγώ παρήγγειλα και τα ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ μπροστινά 2 σετ τακάκια του tiger επειδή τελειώνουν και τρίζουν). ΆΚΡΗ ΛΟΙΠΌΝ ΘΑ ΒΓΆΛΕΤΕ μόνο με τον εαυτό σας!