ugrakarma

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

9 Neutral

Σχετικά με το μέλος ugrakarma

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. όλα τα παραπάνω+αν μένεις Αθήνα δώσε 150ε και παρακολούθησε ένα σχολείο μόλις πάρεις την μοτοσυκλέτα σου. Η καλύτερη επένδυση για τις ικανότητες σου.
  2. Γράφεις την προσωπική σου εμπειρία υποθέτω;Έχεις ένα δίκιο για τα abs,τα σχόλια περί ''παλιών'' μόνο flame post είναι.
  3. Δεν αξίζει.Εξηγούμαι. Σαν όχημα είναι μια χαρά,με τα + και τα - του. Σαν σκέψη,να το πάρεις για να μάθεις να οδηγάς και να φρενάρεις και μετά κάποια στιγμή να πάρεις μοτοσυκλέτα την βρίσκω λάθος. Κοντά στο 1.5 και σε αυτά τα κυβικά θα κοιτούσα κάτι τέτοιο https://www.car.gr/20956803-honda-cbf-125-efi Κοντά στο 2χίλιαρο και πιο πολλά κυβικά , https://www.car.gr/used-bikes/kawasaki/ninja_250_r.html?sort=pra https://www.car.gr/used-bikes/honda/cbf_250.html https://www.car.gr/used-bikes/honda/cbr_250.html κάποια παραδείγματα. Νομίζω είναι πολύ καλύτερα για να μάθεις κάποια πράγματα για συμπεριφορά και φρενάρισμα π.χ σε σχέση με ένα beverly . Φυσικά και ένα σκούτερ είναι καλή επιλογή αλλά κάνε το συνειδητά,όχι σαν λύση ανάγκης.
  4. Το δικό μου πρόβλημα δεν είναι η καταγωγή τους ούτε η τιμή τους,ούτε αν αξίζουν τα λεφτά ή όχι. Μου ανάβουν τα λαμπάκια όμως αυτά τα άρθρα που εκθειάζουν την ποιότητα,το γράφουν 5-6 φορές να το καταλάβουμε και εμείς οι βλάκες,εγώ νόμιζα ότι διάβαζα τεστ Γιαπωνέζικου του 90. Δηλαδή διαβάζεις για το Zontes: ''Αν και τα sport touring δεν προκαλούν με την εμφάνισή τους συνήθως, το X310 τραβάει το μάτι όσο και το Kawasaki H2 SX. …'' στο https://www.2wo.gr/test/3089-test-daytona-x310 λες οκ. Ο έμπορος στο επίσημο φυλλάδιο τι θα έγραφε δηλαδή.
  5. Καταλαβαίνεις ο kawasakias για να θέλει να σου πουλήσει αυτό και όχι Kawasaki τι παίζει.Πόσα βγάζει από το ένα και πόσα από το άλλο.
  6. Όπως έγραψε κάποιος για ένα άλλο κινέζικο ''τεστ'' για το CFMoto 650. Aφού διαβάζουμε και ξαναδιαβάζουμε για ''Η συναρμογή των πλαστικών άψογη, χωρίς να παράγονται ενοχλητικοί τριγμοί.'' και ''ποιότητα'' βλέπουμε την φωτογραφία No 10 ,https://2wo.gr/test/2188-test-cfmoto-650mt Σκουριασμένες οι βίδες στον αριστερό διακόπτη.Σε καινούργιο μηχανάκι παρουσίασης. Βίδες.Σκουριασμένες. ο πακέτο αυτό είναι υψηλής ποιότητας με υλικά κατασκευής - Διαβάζουμε. Αυτά. Καλές βόλτες στους τολμηρούς.
  7. Καταρχήν γεια σου,με το καλό να αποκτήσεις μοτοσυκλέτα. Άποψη μου,αν μπορείς να βγάλεις το ΄΄μεγάλο'' δίπλωμα με την μία να το κάνεις.Ας υπάρχει και ας καταλήξεις σε 250cc. Να υπολογίσεις και το κόστος του προστατευτικού εξοπλισμού .Kατά τα άλλα βρίσκεις σε καλή τιμή αρχαιολογίες σαν αυτές που πρότειναν οι συντροχοι ,δοκιμασμένες όμως από πολύ κόσμο ,φιλικές και με αίσθηση μεγάλης μοτοσυκλέτας.Οι enduro όπως λες είναι μια χαρά για αστική χρήση,ελαφριές σχετικά,προφανώς δεν εννοείς καθαρά αγωνιστικά μηχανάκια αλλά σε αυτό το στυλ(πχ ΧΤ).Σε ανοιχτό δρόμο και ταχύτητες 110-120+ χάνουν βέβαια ,όχι πως δεν πας όπου θέλεις αλλά παλεύεις με τον αέρα. Άποψη μου,βρες κάτι όσο πιο μαζεμένο γίνεται και να υπολογίζεις ότι κάποια στιγμή όλο και κάτι θα βγάλει αργά ή γρήγορα λόγο παλαιότητας,όχι απαραίτητα ζημιά,έτσι και αλλιώς η μοτοσυκλέτα είναι τρύπιος κουμπαράς που λένε,μια τσιμούχες,μια λάστιχα,μια ρουλεμάν,μια αλυσίδα,θέλει χρήμα η σωστή συντήρηση της σε σχέση με το αυτοκίνητο. Επίσης μια μοτοσυκλέτα 500-600 κυβικά με τέτοιο τρόπο λειτουργίας σαν τις παραπάνω νομίζω δεν θεωρείτε τόσο ''μεγάλη'',τώρα αν έγραφες ότι θέλω ένα παλιό γκαζιάρικο με αυτά τα χρήματα, υπάρχουν πχ zxr,gsxr,cbr κτλ, θα σου έλεγα καλύτερα όχι μια μότο με 100 άλογα για πρώτη εμπειρία.Ας είναι η επόμενη σου μια τέτοια
  8. Δεν είμαι εκεί τώρα αλλά ''The pub'' αγαπημένο !
  9. Συμφωνώ,το Χόντα μοιάζει πιο περιποιημένο εξωτερικά τουλάχιστον με την πρώτη ματιά αλλά όπως λένε και στο χωριό μου ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες καμιά φορά. Σε αυτά τα χρήματα δες στο car και για KLE-Freewind.
  10. κατάλαβα.
  11. Ούτε το να βάζεις στην ίδια κλίμακα τα dayang με την Τriumph έχει λογική.Συγγνώμη αν φάνηκα απότομος ή εριστικός,δεν είχα πρόθεση ειλικρινά ούτε να προκαλέσω προσωπική αντιπαράθεση έτσι.
  12. Θα έδινες εσύ ο ίδιος ποτέ 3.5 χιλιάρικα για dayang;Αν όχι γιατί τα δείχνετε σε νέους που δεν έχουν ιδέα,απορώ.
  13. Ίσως έχεις δίκιο αλλά αυτό δεν το γράφει κάπου. Το BEL-RAY Blue Tac chain lube είναι το απόλυτο λιπαντικό αλυσίδας για όλα τα street & off-road μηχανάκια, Πρωτοποριακό λιπαντικό αλυσίδας για όλα τα street, off-road και αγωνιστικά μοντέλα για αλυσίδες τύπου ‘O’, ‘X’ και 'Z' ring. λένε οι περιγραφές στα καταστήματα ,ούτε η φιάλη γράφει κάπου για αγωνιστική χρήση η μην το βάζετε σε αδύναμες μοτοσυκλέτες.Επίσης τα περισσότερα χιλιόμετρα τα γράφω σε μεγάλες βόλτες κάθε Σ/κ, +- 300-400χλμ οπότε δεν νομίζω πως δεν αρκούν για να ζεσταθεί. Ξαναλέω ότι τα παραπάνω είναι μόνο η δικιά μου προσωπική εμπειρία με το συγκεκριμένο προιόν ,χωρίς διάθεση για αντιπαράθεση έτσι,απλά γράφω την εμπειρία μου.
  14. Συμφωνώ και εγώ με τον BlackDiamond περί blue tac.Το αγόρασα λόγο ονόματος αλλά το προηγούμενο μου της Bardahl (foamy chain lube,με το motocross από έξω)είναι πολύ καλύτερο,με το bluetac ακούω θόρυβο και μοιάζει στεγνή σε πολύ λιγότερα χλμ.Άσε που κολλάνε τα χέρια μου μετά από χρήση .Στα συν του ότι είναι σχετικά καθαρό προιον,δεν στάζει και φαίνεται καθαρή η αλυσίδα ακόμα και μετά από την χρήση του.Πράγμα βέβαια που με αγχώνει προσωπικά ,κάθε μέρα την ακουμπάω με το δάχτυλο για να σιγουρευτώ αλλά για όποιον θέλει να φαίνεται η χρυσή του αλυσίδα είναι ότι πρέπει. Την ''λαδώνω'' τακτικά ανά 500,έχει καθαριστεί και με παραφινέλαιο.
  15. Όσο αφορά το 3) σου,το μκ1 με τα καρμπς δεν φημίζεται για την οικονομία του.5 τάχυτο επίσης. Για το 1) 2) και το μποι-κιλά σου ότι πρέπει.