O_Papakias

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    18
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος O_Papakias

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Townmate
  • myBike: Κυβισμός
    72

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Generic

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Crypton X
  • dreamBike: Κυβισμός
    135
  1. Άρα αναγκαστικά αρχίζω τις δοκιμές με ζιγκλέρ. Μικρότερο ή μεγαλύτερο χρειάζεται;
  2. Πριν μπω σε περιπέτειες με λύσιμο, αλλαγή ζιγκλέρ (που δε ξέρω και αν θα βρω για το συγκεκριμένο), να δοκιμάσω να αλλάξω την θέση της βελόνας;
  3. Όχι δε κάνει σκασίματα, ίσα ίσα, αν αφήσω το γκαζ και πέσουν πολύ οι στροφές απλά σβήνει ότι κι αν κάνω, σαν να κλείνω το διακόπτη...επίσης, αυτό μου το κάνει από τη μέση του γκαζιού και πάνω. Πιο κάτω δεν έχει θέμα... Ξεχασα να αναφέρω ότι έχω φιλτροχοανη πάνω στο καρμπυρατέρ. Να δοκιμάσω να την αφαιρέσω να δω αν θα βελτιωθεί ή θα χειροτερέψει μήπως βγάλουμε έτσι καλύτερα συμπεράσματα; Θα κοιτάξω κι αυτά που μου είπες εννοείται.
  4. Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα Supra με ένα κινεζικό πρόσφατα αγορασμένο καρμπυρατέρ (sheng way 18) και μου κάνει το εξής θέμα. Μπροστά παίρνει εύκολα. Αφού ζεσταθεί και ενώ πηγαίνω με 4η και 50-60χλμ μπουκώνει, δηλαδή τρώει σκαλώματα και μετά από λίγο συνεχίζει κανονικά αλλά όσο περνάει η ώρα το κάνει όλο και πιο έντονα. Εκείνη την ώρα αν σταματήσω δε κρατάει καν ρελαντί και σβήνει κατευθείαν. Αν το αφήσω στην άκρη για ένα λεπτό, και βάλω πάλι μπρος, παίρνει πάλι εύκολα, κρατάει ρελαντί και για 5-10 λεπτά δουλεύει κομπλέ και μετά πάλι τα ίδια. Είναι θέμα καρμπυρατέρ; Παίζει τίποτα με το μίγμα; Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!
  5. Ναι χυτό είναι. Αν θυμάμαι καλά, μου το είπε αφενός επειδή είναι 110 κυβικά και όχι 100 και σαν να μπέρδεψε το KEVFE με το KeeWay νομίζω που είναι όντως κινεζικό. Αν υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κοιτάξω, μου λες. Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. :)
  6. Είναι όπως τα γράφεις, ακριβώς. Μπορείς να κρίνεις από αυτή τη φωτογραφία κατά πόσο είναι χτυπημένα ή όχι; https://pasteboard.co/ISFtlmF.jpg
  7. Κάτω από τη σέλα αλλά και στο μοτέρ γράφει KEVFE και κάποια νούμερα.
  8. Καλησπέρα παιδιά. Μια ερώτηση. Μπορείτε να μου πείτε πως ξεκινάει ο αριθμός κινητήρα στα γνήσια Honda Supra μηχανάκια; Έχω ένα Supra και μόλις το πήρα από το συνεργείο όπου το είχα αφήσει για επισκευή, και μου είπαν ότι έχει αλλαγμένο μοτέρ και ότι έχει κινεζικό και δεν είναι γνήσιο Honda. Όμως, ο αριθμός στα κάρτερ είναι ακριβώς ίδιος με αυτόν στην άδεια κυκλοφορίας και η κεφαλή γράφει HAEM ανάγλυφα που υποδηλώνει ότι είναι γνήσια Honda Astrea (έτσι είχα διαβάσει από τι θυμάμαι) Τι παίζει; Πώς μπορώ να μάθω αν είναι όντως γνήσιο το μοτέρ; Υπάρχει περίπτωση να έκαναν λάθος επειδή το μοτέρ έχει αλλαγμένο κυλινδροπιστόνο, από τον προηγούμενο κάτοχο; (γράφει 107cm ο κύλινδρος) Και μου είπαν κιόλας ότι το πιστόνι είναι σχεδόν ολοκαίνουργιο σε αντίθεση με το υπόλοιπο μοτέρ.
  9. Καλησπέρα. Έχω ένα Honda Supra και έχω κάποιες απορίες για όποιον ξέρει. 1. Για να αλλάξω την κλειδαριά / κεντρικό διακόπτη χρειάζεται να βγάλω το τιμόνι; 2. Έχω βάλει καινούριο σετ πλαστικών. Παρόλα αυτά, σε χαμηλές ταχύτητες όταν πατάω μπροστινό φρένο ακούγεται σαν να βρίσκει το μπροστά φτερό με τη ρόδα. Τι παίζει; 3. Κάηκε η ασφάλεια που έχει στη μπαταρία και την έβγαλα τελείως. Να το αφήσω έτσι ή θα κάνει ζημιά; 4. Όταν πατάω για μίζα ακούγεται ένα τακ από το ρελέ. Τίποτα παραπάνω. Έχει καινούρια μπαταρία το μηχανάκι και άλλαξα και το ρελέ μίζας χωρίς κάποια αλλαγή. Αυτά εν ολίγοις. Ευχαριστώ πολύ :)
  10. Καλησπέρα. Θα ήθελα να μου προτείνετε μια εξάτμιση για Honda Supra η οποία ναι μεν να κάνει ελαφρώς πιο δυνατό και πιο μπάσο θόρυβο από την "μαμά" αλλά σίγουρα να είναι εντός ορίων (88db στις 4.500 σαλ γράφει η άδεια btw) ώστε να είμαι εντάξει απέναντι σε πιθανό έλεγχο της τροχαίας και να μην ενοχλώ και κανέναν. Η Protecht που κάνει γύρω στο 50άρικο με σιγαστήρα λέει τίποτα; Οι NOB1/Apido είναι εντός ορίων; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  11. Φαίνεται να τη τερματίζει ναι. Έχει πολύ υψηλές στροφές με την 4η, στα 80 χλμ.
  12. Καλησπέρα. Έχω ένα DV με Lifan 110, με 26 καρμπυρατέρ, Motorsport εξάτμιση και 15-35 γρανάζια. Το θέμα μου είναι ότι ενώ τα γρανάζια υποτίθεται είναι για τελική, το μηχανάκι πάει μέχρι 84 το πολύ, μετρημένο με GPS. Καμιά ιδέα;
  13. Τι να σου πω. Εδώ πέρα πάντως:https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131449 δεν αναφέρεται κάτι άλλο. Αν υπήρχε κάτι άλλο που θα έπρεπε οπωσδήποτε να αλλαχθεί, δεν θα το ανέφερε κάποιος;
  14. Γιατί οι 6V έχουν αντίστοιχο φως με κεράκι. Χαλί μαύρο δηλαδή.
  15. Με το υπάρχον ηλεκτρικό σύστημα, δεν νομίζω να δω διαφορά. Κάτι άλλο που σκέφτηκα. Αν βάλω ανορθωτή 12V και μπαταρία 12V, και βάλω τα φώτα πάλι να παίρνουν ρεύμα από την γεννήτρια, θα δω διαφορά σε σχέση με τώρα; Ειδικά, από τη στιγμή που δεν θα επιβαρύνεται ιδιαίτερα η μπαταρία, δεν νομίζω να έχω θέμα. Απλά θέλω τα φώτα, να παίρνουν μεγαλύτερο ρεύμα, κάτι το οποίο φαντάζομαι, θα γίνει με τον ανορθωτή 12V, που θα μπει. *Ανορθωτής 12V με μπαταρία 6V, θα υπάρξει πρόβλημα γενικά; *Ζητώ συγνώμη, που σας πρήζω συνέχεια, και συγχωρέστε με αν γράφω βλακείες, απλά προσπαθώ να μάθω. :)