Canardo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    351
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

Canardo last won the day on September 2

Canardo had the most liked content!

Πόντοι

355 Excellent

Σχετικά με το μέλος Canardo

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1240 προβολές προφίλ
  1. Να προτείνω κάτι, ίσως "περίεργο".... σε συνέχεια του προηγούμενου ... Αν έπαιρνες ένα από τα γνωστά-εγγυημένα "παλιά" on-off και του έκανες ένα καλό rebuild στα σημεία που πονάει;;; Θα έδινες 1500€-2000€, θα έριχνες άλλα τόσα και θα είχες ένα μηχανάκι, "παλιάς κοπής" μεν, με ότι αυτό συνεπάγεται, αλλά θα ήξερες ότι είναι "σωστό" και δεν θα σε αφήσει. Αν είσαι τυχερός και το ψάξεις μπορεί να σου βγει και σχετικά πιο φθηνά.
  2. Έλα μου ντε! Και γω ένα τέτοιο θέλω, ίσως και λίγο πιο ελαφρύ να ήταν, δεν θα με χαλούσε. Να ήταν και ψιλόφτερο και να μπορούσε να πάει αξιοπρεπώς στο χώμα, σε κάτι παραπάνω από δασικό και χωραφόδρομο. Όσο το ψάχνω τόσο πιο πίσω πάω στο χρόνο...
  3. 15W 50 φοράω, αλλά "τουρφάει"... Είπα να αλλάξω μάρκα μπας και του πάει καλύτερα και πάντα σε σχέση με αυτά που διαβάζω και από τα αμερικανάκια. Βρε για μόνος λέω, αλλά έχω ήδη το άλλο κατεβασμένο και είναι στον πάγκο και με περιμένει. Συναισθηματικό κενό δεν ξέρω, αλλά με τα δικά μου κριτήρια δεν βλέπω και πολλά μηχανάκια που με "ψήνουν" για να πάω σε αλλαγή... αλλά εσύ τα λες αυτά... με Domi και DR??? Πρώτο πράγμα αύριο, πρωί-πρωί.
  4. Θα συμφωνήσω με τον @CptAngel θα σου έλεγα να δεις κάτι πιο σε μοτό και όχι παπί, αλλά από την άλλη σε βλέπω τέρματα κ@βλωμένο με το συγκεκριμένο και επειδή μεγαλώνοντας είμαι πλέον βέβαιος ότι "το χειρότερο πράγμα στη ζωή είναι τα απωθημένα", πάνε παρ' το να σου φύγει τουλάχιστον η κ@βλα. Nα το ξέρεις όμως τα "γούστα και οι μ@λακίες πληρώνονται" και μετά ίσως θυμηθείς τον @FlyingInADream και λες, "ρε συ δίκιο είχε εκείνος ο τύπος στο mybike", μπορεί πάλι και όχι.
  5. Επανέρχομαι λοιπόν με νέα δεδομένα. Έχουμε ξεπεράσει τα 70000km συνολικά. Μετά από 4000 και πλέον χιλιόμετρα το μηχανάκι χρειάστηκε επιπλέον, κάτι λιγότερο από 2lt επιπλέον λάδι. Αυτό στα πρόχειρα μας κάνει περίπου 400-500ml / 1000km. "Δίχρονο" δηλαδή, χωρίς τις χαρές του δίχρονου. Δεν μπορώ να βρω σταθερό μοτίβο που και πως το καταναλώνει. Το μόνο που μπορώ να παρατηρήσω είναι πως μετά ακόμα και από μικρής χρονικής διάρκειας πορεία με τέρματα "κοκκάλωμενο" το γκάζι, πίνει σαφώς περισσότερο. Αν το πηγαίνω ήρεμα, χωρίς γκάπα γκούπα, ανοιγοκλείσιματα απότομα κλπ, οι ρυθμοί κατανάλωσης είναι σαφώς πιο αργοί. Διαρροές δεν φαίνεται να έχω, αλλά λέω να βγάλω μια "προστατευτική ποδιά" που υπάρχει κάτω από το κάρτερ μπας και παίζει εκεί τίποτα. Έχει μαζεμένη τόση βρώμα που δεν θα μπορούσα και να έχει διαρροή να την δω. Παρόλο που το μοντέλο είναι γνωστό ότι θέλει περισσότερο λάδι από μελιτζάνα "ιμάμ", ψιλιάζομαι ότι έφτασε η ώρα για top-end rebuild. Παίζουν και τα γνωστά αμερικάνικα κιτ για 685cc και 705cc. Βέβαια σκεφτόμουνα ότι αν είναι τελικά να το κρατήσω στα 100000km να του έκανα ένα full rebuild. Ίσως να κάνω υπομονή έως τότε. Επίσης τα αμερικανάκια λένε ότι είδαν μεγάλη διαφορά με τη χρήση ενός φτηνόλαδου που αγοράζουν στα εκεί super market, το Rotella της Shell. Αυτό το λάδι δεν κυκλοφορεί στην Ευρώπη οπότε έλεγα να δοκιμάσω να πάω σε κάτι αντίστοιχο. Το Shell Advance AX7 το οποίο το βρίσκω και αρκετά φθηνά. Το έχει δοκιμάσει κανείς; Ακούω γνώμες! (I'm all ears)
  6. Πάντως εμένα μου φαίνεται το λιγότερο τραγικό να μιλάμε, λίγο πριν το 2020, για διαλυμένα πάσα στα κάρτερ! Αν για την πιο απλή, καθημερινή εργασία πάιζες με την τύχη σου τι γίνεται όταν θα χρειαστεί κάτι πιο σοβαρό?????
  7. Ούτε εγώ το πιστεύω... ...και όμως είναι το ίδιο...
  8. ΌΧΙ ρε φίλε... WTF?!?!!! https://www.car.gr/24404812-ktm-640-lc4-640
  9. Παίδες ευχαριστώ για την βοήθεια. False Alarm. Το εργαλείο παρελήφθη χθες κανονικότατα.
  10. Τελευταίος και καταϊδρωμένος και με μια μέρα καθυστέρηση, αλλά οι ευχές είναι πάντα ευχές... Χρόνια πολλά και καλά και καλές βόλτες...
  11. Τζίφος και στο τρίτο κατάστημα, ναι μεν οι κωδικοί είναι σωστοί, το τσέκαρα και με τους φρέσκους καταλόγους της KOYO, αλλά ΔΕΝ... Ο πωλητής ήταν αρκετά ευγενικός και μου είπε πως θα κάνει κάνα δυο τηλέφωνα Αθήνα, μπας και γίνει τίποτα. Διαφορετικά πας αντιπροσωπεία μου λέει. Με 15€ το ρουλεμάν και 5€ η τσιμούχα??!!!! Καλά με τίποτα δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο δύσκολο να βρω ρουλεμάν και τσιμούχες. Όλοι οι πωλητές δυσκολευτήκαν με τις διαστάσεις. WTF?! Οπότε ένα pm σε @Gee ή διαφορετικά
  12. Μάλλον είναι λίγο πιο μπερδεμένο το πράγμα. Κωδικός Ανταλλακτικού = 92046 (92046-1110) Περιγραφή = BEARING-NEEDLE, BM202726 (αυτό, το δεύτερο, προφανώς και μοιάζει με κωδικό από ρουλεμάν). Νομίζω πάντως πως το καλύτερο είναι αυτό που είπες εξαρχής, λύσιμο και δείγμα στο χέρι για αποφυγή μπελάδων. Δεν πειράζει θα μείνω κάνα 2-3 μέρες χωρίς μοτό, που ήθελα να το αποφύγω πάση θυσία.
  13. Ναι ΟΚ, αλλά αντί για μουρουνέλαιο εγώ λέω να βουτάει λίγο ψωμάκι στην σαλάτα γιατί την είδα λίγο "πέτσα". Γιατί όπως λέει και το ρητό, "Η γυναίκα και το "κοκκινιστό" πρέπει να έχουν και λίγο ζουμάκι".
  14. Δυστυχώς σε δύο καταστήματα, άκρη δεν βγήκε με τους κωδικούς. Έχω να πάω σε ένα ακόμα αύριο, αλλά μάλλον πάμε σε λύσιμο και δείγματα στο χέρι.
  15. Γ@μ@το ταξιδιωτικό post! Είναι από τα ελάχιστα που διάβασα με όρεξη, το ξεκίνησα χθες το βράδυ στο κινητό και κάνοντας διάλειμμα στη δουλειά σήμερα το συνέχισα. off topic alert - words of wisdom! Και που είσαι συμβουλή από ένα μεγαλύτερο σε ηλικία, αυτοί και αυτές που παντρεύονται σήμερα, είναι οι ίδιοι που θα σου ζαλίζουν τα @ρχίδι@ σε δέκα (ίσως) και λιγότερα χρόνια για το ότι ΔΕΝ περνάν καλά στο γάμο τους. It's a fact! Οπότε μη μασάς συνέχισε να καβαλάς και να βολτάρεις και άσε τους γάμους και τα βαφτίσια.