Canardo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    99
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

41 Excellent

Σχετικά με το μέλος Canardo

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

422 προβολές προφίλ
  1. Για να μη το σπαμάρουμε ρε παίδες τελείως το θέμα και επειδή θα χρειαστώ αρκετή βοήθεια θα ήθελα το κρατήσουμε, λίγο συμμαζεμένο. Δεν ξέρω βέβαια αν είναι καλύτερο να ανοίγω ξεχωριστό θέμα για κάθε εργασία ή να είναι συγκεντρωμένα όλα εδώ για μελλοντική χρήση. Αρχίζω να κάνω μια λίστα σιγά σιγά με το τι θα χρειαστώ. Κοιτάω αρχικά για καπελότα 29mm και βλέπω να παίζουν kit και μεμονωμένα. Επειδή από πλευράς χρόνου θα είμαι super πιεσμένος (ελεύθερα μόνο τα ΣΚ και αργά τα βράδια για να δουλεύω στη μοτό) και επειδή δεν θα αντέξω πολύ χωρίς μηχανάκι(εκτός κι αν βρω το εντουράκι που λέγαμε αλλού), θα πρέπει όλη η φάση να γίνει σχετικά σβέλτα. Για να μην μετράω να δω τι διάσταση θέλω, παραγγείλω, περιμένω να έρθει κλπ, έλεγα να πάω σε σετάκι, αλλά είναι πανάκριβα και μπορεί να μην χρειαστώ ούτε τα μισά. Επίσης δεν βλέπω και πολλούς προμηθευτές.(Πολλούς Αμερικάνους και κάποιους Άγγλους). Θα κάνω μέσα στη βδομάδα μια βόλτα από τα μότο-μάγαζα και την εδώ αντιπροσωπεία να ρωτήσω αν και ήλπιζα ότι θα έβρισκα καλύτερες τιμές στο e-bay. Επίσης κοιτάζω για Keihin CVK40 καρμπ rebuild kit και πάλι ψόφια τα πράγματα. Έχετε καμιά άποψη για το που να ψάξω για τα παραπάνω;
  2. Εγώ που κάθισα και το έκανα παλιότερα με ξύδι και μετά δεν ήθελα να βάλω ξύδι ούτε στη σαλάτα. Σάββατο γυάλισμα, καθαρισμός ζαντών και η καθιερωμένη λίπανση κάθε 15 μέρες.
  3. 5~5,5lt/100 με κίνηση μέσα στην πόλη κυρίως. Τα λάδια είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά δεν ξέρω τι εννοείς φθηνά. Τώρα έχω βάλει για δοκιμή ipone (που μου τα πρότειναν) και δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα.
  4. Για τα λάδια παίζει να έχεις και δίκιο γιατί στην τελευταία αλλαγή δεν μου φάνηκα πολύ μαυρισμένα.
  5. Καλά γιατί αν ήταν ευρωπαϊκό από τρίτο χέρι, θα είχαν γίνει όλα σωστά; Πολύ αμφιβάλω! Κοίτα δεν ξέρω τι έκανε και τι δεν έκανε ο προηγούμενος, σε ποιο μάστορα το πήγε και τι έκανε και εκείνος με τη σειρά του. Αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά όταν πας σε μεταχειρισμένο, η φάση είναι μπιλιά, αν σου κάτσει τον ήπιες, κανείς δεν είναι μέσα στο μοτέρ για να ξέρει. Απλά όσο το καβαλάω εγώ, θέλω να ξέρω πως ότι έπρεπε να γίνει έγινε και έγινε σωστά. Αλλά ακόμα και όταν αποφασίσω να το πουλήσω να μπορώ να δώσω ένα πλήρες ιστορικό στον επόμενο. Βάση manual θέλω να τα πάω όλα. Λάδια αλλάζω στα μισά. Υγρά στο ψυγείο λέει κάθε δύο χρόνια, αλλά επειδή έχει αποχρωματιστεί αρκετά και βλέπω και κάτι σαν "βρωμιά" λέω να το αλλάξω.
  6. Το δικό μου σκεπτικό ήταν αυτό ακριβώς! Να τα ανοίξω όλα και να δω αν πάσχει κάπου το μηχανάκι. Να ξέρω αν και ποια προβλήματα έχει, τι δουλεύει και τι δεν δουλεύει, τι είναι στα όρια του και θέλει αντικατάσταση, τι έχει χρόνο ζωής ακόμα και τι είναι έτοιμο να σκάσει. Να είμαι σίγουρος γι αυτό που καβαλάω. Δεν λέω είναι αρκετή δουλεία, ειδικά για κάποιον σαν εμένα που δεν έχει εμπειρία, αλλά διαβάζοντας και ρωτώντας, πιστεύω θα βγει άκρη.
  7. OK λοιπόν αφού δεν προτείνεται το καθάρισμα του καρμπ μπορώ να το μεταθέσω για αργότερα (ή και πολύ αργότερα). Υπάρχει τρόπος να διαπιστώσω αν οι βαλβίδες είναι αρρύθμιστες χωρίς να ανοίξω καπάκι; Θα άκουγα για παράδειγμα "μικρούς νάνους να χορεύουνε κλακέτες μέσα στο μοτέρ"; Θα ένοιωθα κάτι από πλευράς απόκρισης και λειτουργίας;
  8. Κοίτα αρρύθμιστο δεν μπορώ να πω ότι μου φαίνεται απλά κοντεύει τα 70.000 χλμ. και δεν ξέρω αν έχει γίνει ποτέ έλεγχος. Ο κατασκευαστής λέει ανά 12.000 χλμ. οπότε υποθέτω ότι καλό θα ήταν να γίνει. Στα χέρια μου δεν έχει ούτε 10.000 χλμ. και δεν έχω δει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά, μόνο μετά τα 100-110 μου φαίνεται ότι ζορίζεται. OK δεν είναι και κάνα πιστόλι το "κουλούρι", αλλά πάντα όταν το ανοίγω νοιώθω ότι θα έπρεπε να υπάρχει και μια έκτη. Για το καρμπ το είπα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να ξέρω ότι δεν έχει μπουκώσει (έστω μερικώς) κάνα ζίγκλερ. Μπορεί τζάμπα να βασανίζομαι.
  9. Κοίτα οι βαλβίδες είναι από αυτά που με καίνε περισσότερο. Διάβασα το manual, είδα και κάποια video και δεν μοιάζει ακατόρθωτο. Αυτό το μέτρημα, γράψιμο, υπολογισμό έχεις δει μάστορα να τον κάνει; Εγώ δεν έχω δει ούτε να συμβουλεύεται manual (μάλλον γιαι θυμάται όλες τις τιμές απ' έξω), για να μην πω και για ροπόκλειδο Εδικό κλειδί ούτε στο clymer, ούτε αλλού είδα. Όλοι με ένα λεπτό κατσαβιδάκι τα βγάζανε. Χρονικά περίπου έχω κάνει ένα πρόγραμμα. Θα τελειώσω πρώτα με τους μάστορες, αν κάνω τελικά κάτι σε μάστορα και μετά αναλαμβάνω εγώ. Έχω και μια σειρά προτεραιότητας στο μυαλό μου και δεν είναι ανάγκη να γίνουν όλα μαζί, αλλά μέχρι τέλους χρόνου θέλω το μηχανάκι να είναι έτοιμο.
  10. Λοιπόν σε κάνα μήνα έρχεται η ώρα για αλλαγές φίλτρων και λαδιών. Σκεφτόμουνα μιας και δεν έχει γίνει κάποιο πιο "σοβαρό" service στη μότο από τότε που την πήρα (εδώ και ένα χρόνο), να αδράξω την ευκαιρία και να κάνω και μερικά συμμαζέματα επιπλέον. Πέρα από λάδι, φίλτρο λαδιού,φίλτρο αέρα, λίπανση ντιζών, λέω να προσθέσω: Ρύθμιση βαλβίδων. Απ' όσο ξέρω δεν πρέπει να έχει γίνει ποτέ. Οι βαλβίδες είναι με καπελότα και όχι με κοκοράκια. Πιστεύω ότι αν πάω βάση manual θα το καταφέρω αν και δεν το έχω ξανακάνει. Είναι κάτι που θα μπορούσα να κάνω μόνος μου ή πρέπει να πάει μάστορα; Δεν πολύ εμπιστεύομαι κανένα μάστορα να το κάνει και απ' ότι ακούω η τιμή θα είναι τσουχτερή γιατί έχει "αρκετή" δουλειά. Αν έχουμε κάποιον "σοβαρό επαγγελματία" Θεσσαλονίκη μεριά παρακαλώ προτείνετε! Καθαρισμός του συστήματος ψύξης. Φλασάρισμα που λένε στο χωρίο και αντικατάσταση ψυκτικού υγρού. Αν και είχε μπει φρέσκο πέρσι. Ελαστικά Ακιτνολόγηση και πιθανότατα αλλαγή ελαστικού. Το πίσω από πλευράς ακτίνων είναι τελείως off. Αυτά τα βλέπω για μάστορα εκτός και αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι άλλο. Για λαστιχάκι είμαι μέχρι στιγμής ανάμεσα στα Diablo Rosso II, Michelin Pilot Power 2CT, Dunlop Sportmax Mutant, Pirelli MT60. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάποιο δοκιμασμένο ελαστικό ευπρόσδεκτες όλες οι γνώμες. Τώρα οι διαστάσεις που φοράει είναι 120/70/17 και 150/60/17. Επισκευή Συντήρηση Πλαστικών Διόρθωση μικρό-ραγισμάτων στις βάσεις και ίσως ένα πέρασμα με ένα διαφανές βερνίκι για να επανέλθει η αρχική τους γυαλάδα. Ίσως να παίξει και κάνα αυτοκόλλητο αν προλάβω να σχεδιάσω κάτι αξιόλογο μέχρι τότε. Καθαρισμός Καρμπυρατέρ. Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητο, αλλά διαπίστωσα μια σχισμή σε ένα λαιμό του καρμπυρατέρ. Πρέπει να δω αν είναι επιφανειακό ή αν έχει φτάσει πιο βαθιά και αφού θα φτάσω ως εκεί μήπως να το καθάριζα; Αλλαγή Φλας Να αλλάξω τα φλας μου σε led και μαζί και το ρελεδάκι. Καθαρισμός δαγκάνας φρένων. Αν και έγινε πρόσφατα εξωτερικός καθαρισμός, να δω αν χρειάζονται βαθύτερο καθάρισμα. Γρανάζια, αλυσίδα φαίνονται σε καλή κατάσταση όποτε πάνε για αργότερα. Τακάκια και υγρά αλλάχτηκαν το καλοκαίρι. Ξεχνάω κάτι; Πρέπει να προσέξω κάτι ιδιαίτερα, μιας και η πείρα μου είναι περιορισμένη.
  11. Εδώ είσαι...https://www.ioannidis.com.gr/keramovamvakas.el.aspx
  12. Κοίτα χωρίς να σε πάρω στο λαιμό μου, εγώ έβαλα κεροβάμβακα που τον πήρα κάνα 5€ το μέτρο από μαγαζί με μονωτικά υλικά και έχει υποτιθέμενη αντοχή στους 1100 βαθμούς Κελσίου. Μαστοράκος βέβαια που πουλούσε αντίστοιχο κουβερτάκι στην τιμή των 35€-40€ μου είπε ότι δεν κάνει και σε λίγο καιρό θα θέλει αλλαγή. Το χω πάνω 5-6 μήνες, στην αρχή έβγαλε μια ωραία μπασαδούρα στην εξάτμιση ή οποία σταδιακά χάθηκε ή την συνήθισα. Δεν ξέρω πως θα είναι μετά από 18 μήνες, θα φανεί.
  13. Απ' ότι ξέρω να μην πέσει η μπαταρία κάτω από το 50%, συνιστώμενο γύρω στο 70%. Αν δεν έχεις βολτόμετρο μετράς με πολύμετρο και μετά έχεις μια εκτίμηση για την μπαταρία σου, μετά από πόσες μέρες ακινησίας πιάνει αυτά τα ποσοστά. Προφανώς και είναι διαφορετικό για κάθε μπαταρία και για κάθε μηχανάκι, (Αν έχει συναγερμούς κλπ).