Canardo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    393
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    11

Canardo last won the day on December 23 2019

Canardo had the most liked content!

Πόντοι

436 Excellent

Σχετικά με το μέλος Canardo

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1343 προβολές προφίλ
  1. Welcome to the Jungle!
  2. Καλά μηχανάκι στα λεφτά που λέει ο @tasos polymeneas πολύ δύσκολα να βρεις. (Αν βρεί ή έχει κανένας καλό εντούρο στο 1000άρικο το αγοράζω ΤΩΡΑ! Μη σου πω αγοράζω κάνα δυό). Εγώ ψάχνω τρία χρόνια και τέτοια μηχανάκια δεν παίζουν και αν παίζουν θέλουν κάνα 1000άρικο από πάνω, για να γίνουν ανθρώπινα και πάλι όχι καλά. Εντούρο μηχανάκι "τζάμπα" δεν δίνει κανένας. Επίσης τρέιλερ έχεις; Έχεις ψάξει την διαδικασία έκδοσης αδείας; Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, δες το. Για να καταλάβεις με απλά λόγια το αν είσαι νόμιμος με motocross ή enduro χωρίς πινακίδα στο βουνό θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Είναι σαν την "φούντα", "όλοι την πίνουν", σε σπίτια, δρόμους, πάρκα, πλατείες, παραλίες, παραμένει όμως παράνομη και αν σε "τσιμπήσουν" τότε την "πίνεις" κανονικά. Το ίδιο είναι και με τα "'άχαρτα" μηχανάκια, πολλοί το κάνουν, μάλλον οι περισσότεροι, μια φορά θα γίνει η στραβή και μετά καλά ξεμπερδέματα. Το θετικό είναι ότι μαστορεύεις μόνος σου, οπότε μπορείς να πας σε λίγο χειρότερο-φθηνότερο μηχανάκι και να το φέρεις στα μέτρα σου. Για καλό μηχανάκι, με χαρτιά που δεν θα θέλει άμεσα πολλά-πολλά εγώ λέω κοίτα από 3χίλιαρο και πάνω, πιο κάτω μόνο αν έχεις άκρη και χέρι με χέρι ή αν είσαι πολύ-πολύ τυχερός.
  3. Enduro Πινακίδα, ασφάλεια, τέλη, φώτα, ΚΤΕΟ. Πιο "μαλακές" αναρτήσεις. Διαφορετικό "κιβώτιο" από τα MX. Διαδρομές από χαλαρές βολτούλες μέχρι "κατσικιάσματα". Ψάξε για video με λέξεις κλειδιά: WESS, WEC, Hare Scramble, Hard Enduro κλπ Motocross(MX) Δεν βγάζει πινακίδα. Για να είσαι 100% νόμιμος, σπίτι-τρέιλερ-πίστα-τρείλερ και πίσω στο σπίτι. Τσίτα γκάζια, άλματα και η "Παναγιά μαζί σου". Ψάξε για video με λέξεις κλειδιά: Motocross, SuperCross, FMX Καθαρό συνήθως λένε το καθεαυτό εντούρο για να το διαχωρίσουν από τα on-off. Συνήθως τα καθαρά έχουν καλύτερο στήσιμο, πιο συχνά διαστήματα service και γενικά δεν θες να τα φορτώνεις με ώρες στην άσφαλτο, άσε που δεν έχουν φτιαχτεί για αυτό. Στην πραγματικότητα πολύς κόσμος κυκλοφορεί εντούρο με παραδομένες πινακίδες (κυρίως στη επαρχία), άλλοι παίρνουν motocross και τα "εντουροποιούνε". Αν γίνει στραβή και χτυπήσεις ποδηλάτη, κυνηγό ή γίδα, καλά ξεμπερδέματα. Δίχρονο ή Τετράχρονο είναι θέμα οδηγικής συμπεριφοράς, service, βρώμας και δυσοδίας και άλλων. Παρέα θα βρεις (αν δεν είσαι παλιοχαρακτήρας), στην Αθήνα παίζουν διάφορα στέκια, θα σΕ τα πουν οι Αθηναίοι. Με 2 χιλιάρικα πας σε καθαρό 10 ετίας και πάνω, με πολύ τύχη και πολύ ψάξιμο, (ειδικά αν θες χαρτιά), διαφορετικά την πατάς όπως εγώ που το "φυσάω και δεν κρυώνει". Με 2 χιλιάρικα μάλλον ούτε on-off της προκοπής θα βρεις για να πας αξιοπρεπώς στο βουνό. Δεν είμαι γνώστης, επαναλαμβάνω αυτά που μου λέγανε και μένα όταν ψαχνόμουνα, αλλά δεν άκουγα.
  4. Έλα ρε συ μην στραβώνεις, χαβαλέ έκανε για το Zontes ... υπάρχει συνέχεια από παλιότερο thread.
  5. Δεν θα στο σφάξει γιατί είναι σε περιοδεία με τους Metallica και μάλλον δεν θα το δει.
  6. Δεν νομίζω να του αρέσει κανένα από τα CRF, KLX από εμφάνιση σε σχέση με ότι βλέπω να του αρέσει πιο πάνω και από ύψος μάλλον θα έχουμε θέμα. 83 cm -> Freewind 88 cm -> KLX 87 cm -> CRF Μάλλον θα χρειαστούν κάποιοι συμβιβασμοί.
  7. Ωραία μήπως ήρθε η ώρα να ανοίξουμε καινούργιο νήμα με τίτλο "Ενδιαφέροντα τεχνικά βίντεο μόνο με μοτό" ή μήπως "Ενδιαφέροντα τεχνικά βίντεο για μότο" ή μήπως "Ενδιαφέροντα τεχνικά βίντεο για μοτό και όχι μόνο"...
  8. Ρωτάω από απλή περιέργεια γιατί με ενδιαφέρει να μάθω. Δεν νομίζω να είπα κάτι διαφορετικό, απλά μου φαίνεται απίθανο χειμωνιάτικα να αναπτύχθηκαν τέτοιες θερμοκρασίες (δηλ. κοντά στους 250 C), κάπου εξωτερικά. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά θα επιμείνω στην ύπαρξη σπινθήρα. Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω μαζί σου. Άντε ντε, να πω την αλήθεια από εσένα περίμενα την απάντηση. Απλά γράφαμε ταυτόχρονα. Ψάχνοντας το είδα ότι και άλλοι συγκλίνουν στην άποψη της μίζας.
  9. Και εγώ περίμενα να τους γράψεις όλους για να πω μετά χρόνια πολλά . Χρόνια πολλά και καλά σε όλους σας!
  10. Θα συμφωνήσω, είναι αυτό που σε ένα κύλινδρο θα λέγαμε προανάφλεξη, αλλά μιλάμε για καύσιμο υπό πίεση και υψηλές θερμοκρασίες. Τώρα εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα καύσιμο που ακόμα και αν ήταν υπό πίεση, λόγο λειτουργίας TPI, έχει απελευθερωθεί αυτή η πίεση και οι θερμοκρασίες εξωτερικές (βλ. χιόνια γύρω γύρω) δεν νομίζω να είναι τέτοιες που να δικαιολογούν ανάφλεξη χωρίς σπινθήρα. Επίσης η ανάφλεξη γίνεται όταν σηκώνει το μηχανάκι όρθιο και μιζάρει, άρα μάλλον υπάρχει σπινθήρας από κάπου... Anyways η ερώτηση ήταν καθαρά εγκυκλοπαιδικού χαρακτήρα, άλλωστε η γνώσεις μου στην φυσική και στις ΜΕΚ δεν είναι ούτε για πλάκα επαρκείς για να το κατανοήσω πλήρως ακόμα και αν κάποιος μου το εξηγούσε.
  11. Ναι OK η διαρροή βενζίνης, αλλά που διάολο βρήκε το σπινθήρα και μπουρλότιασε έτσι... Αν ο τύπος δεν είχε παρεάκι δύσκολα θα το έσωζε...
  12. Holly sheep shit... Προσπαθώ να καταλάβω το πως και γιατί!!???
  13. Το skroutz.gr επιδιώκει με διάφορα τεχνάσματα να αποκρύψει τις αρνητικές κρητικές προϊόντων. Πριν από κανένα πεντάμηνο αγόρασα από τοπικό κατάστημα ένα πιστόλι θερμού αέρα, από τα φθηνά “ελληνοποιημένα” κινέζικα. Μετά από 4-5 χρήσεις το εν λόγω εργαλείο ανεφλέγη και καταστράφηκε. Παρόλο που ήταν εντός εγγύησης και μετά από πολλά τηλέφωνα στο κατάστημα αγοράς, στο εξουσιοδοτημένο service, αλλά και στα κεντρικό τεχνικό τμήμα της εταιρείας στην Αθήνα πληροφορήθηκα και αφού πέρασαν 5 μήνες με όλα αυτά, πως “κρίνεται ασύμφορη η επισκευή του εργαλείου και πως δεν εμπίπτει τέτοιου είδους ζημιά μέσα στην εγγύηση”. Ούτε λόγος φυσικά για αντικατάσταση. Ένα πιστόλι που παράγει θερμότητα, υπερθερμάνθηκε χωρίς να υπάρχει μια ασφάλεια να προστατέψει το ίδιο το εργαλείο αλλά και τον χρήστη. Ψάχνοντας λοιπόν στο skroutz.gr να βρω κάτι ποιοτικότερο για να αντικαταστήσω το εργαλείο πέφτω πάνω στην ίδια μάρκα και στο ίδιο μοντέλο ανάμεσα στις καταχωρήσεις. Θεωρώ λοιπόν σωστό να παραθέσω την εμπειρία μου σε σχέση με το συγκεκριμένο προϊόν, προστατεύοντας έτσι και τους άλλους χρήστες. Ε τότε είναι που αρχίζει το γλέντι. Το skroutz.gr κατεβάζει άμεσα την κριτική και ανά 10-15 μέρες μου ζητάει και κάτι διαφορετικό για να την θεωρήσει έγκυρη. Αρχικά θέλει φωτογραφίες, μετά μου ζητάει παραστατικό αγοράς, μετά μου ζητάει ημερομηνία αγοράς για να δει αν είναι εντός εγγύησης και περιμένουμε... Όταν διαμαρτυρήθηκα με βεβαίωσαν ότι αυτή είναι η τυπική διαδικασία που ακολουθείται για όλες τις κριτικές, θετικές και αρνητικές. Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου. Τώρα περιμένω να μου ζητήσουν νούμερο παντόφλας, σπερμοδιάγραμμα και ωροσκόπο για να δημοσιεύσουν την κριτική μου.
  14. Θα συμφωνήσω με τους από πάνω, βρες ένα τιμονάκι να σε βολεύει για το μπόι σου και το μήκος των χεριών σου ώστε να έχεις σωστή off-road στάση πάνω στη μηχανή κυρίως όταν είσαι όρθιος και άσε τον υδραυλικό συμπλέκτη. Σέταρε σωστά την μανέτα σου το σημαντικότερο όλων. Κράτα καθαρή και λαδωμένη την ντίζα, με σωστά ρυθμισμένη απόσταση σύμμπλεξης-αποσύμπλεξης. Καθαρή και λαδωμένη μανέτα χωρίς τζόγους στον πείρο, αλλά με σωστό κενό και σωστή θέση στο τιμόνι. Από τότε που έκανα όλα τα παραπάνω συμπλεκτάρω με ένα δάχτυλο στη μανέτα, βαριά-βαριά με δύο μετά από ώρα σε κίνηση. Ο υδραυλικός είναι ωραίος όταν κάνεις πολύ ώρα σφιχτό μονοπάτι και χρησιμοποιείς συνέχεια το συμπλέκτη. Αν ήταν να ρίξω εγώ κάπου φράγκα, θα τα έριχνα στις αναρτήσεις. Καλό service και καλή ρύθμιση. Όταν με το καλό το "τερματίσεις" το μηχανάκι θα έχεις μπόλικη πείρα για να δεις τι πραγματικά σε βολεύει και που να επενδύσεις.
  15. Περαστικά και αγύριστα φίλος. Με έχεις μπερδέψει λίγο όμως. Τι σχέση έχει το δίχρονο και το τετράχρονο με το τρέιλερ; Αν δεν θες να πατάς άσφαλτο ή αν δεν έχεις χαρτιά, με τρέιλερ πρέπει να πας (άσε που κανονικά ούτε αυτό ισχύει για το enduro, αλλά λέμε τώρα στην Ελλάδα είσαι). Αν δεν είσαι δίπλα στο βουνό ή θα πατήσεις άσφαλτο ή θα χρειαστείς τρέιλερ, είτε έχεις τετράχρονο είτε έχεις δίχρονο. Τώρα πιο είναι πιο φθηνό στην συντήρηση θα σε γελάσω, εγώ θα σου πω "αυτό που θα είναι στην καλύτερη κατάσταση" όταν το αγοράσεις. Αν είναι μπουρδ@λο, τι 4T, τι 2T. Έπειτα τα "καθαρά" ώρες μετράνε, είτε τετράχρονα, είτε δίχρονα, διαφορετικά πας σε ένα "αξιοπρεπές" on-off (άντε να το βρεις ). Για το WRF 450 που κοιτάς έχω ακούσει μόνο καλά λόγια, ίσως λίγο πιο βαρύ από τα αντίστοιχα της κατηγορίας, αλλά δεν μπορώ να πω ότι τα βρίσκεις και φτηνά. Από την άλλη ίσως να είναι και overkill για αυτό που θες να κάνεις, χαλαρή χωματοβόλτα δηλαδή σε δασικούς και χωραφόδρομους.