Canardo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    370
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

Canardo last won the day on September 2

Canardo had the most liked content!

Πόντοι

383 Excellent

Σχετικά με το μέλος Canardo

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1287 προβολές προφίλ
  1. Το ΣΚ που διάβαζα το thread από κινητό, Android, Firefox έβλεπα την άσχετη εικόνα συνέχεια. Σήμερα από desktop όλα εμφανίζονται σωστά, τόσο σε Firefox αλλά και σε Chromium (Chrome). WTF? Αναμένουμε τη συνέχεια με αγωνία. Πολύ ψήνομαι να διαβάσω την περιγραφή σου για Ελλάδα, γάμους και τα συναφή.
  2. Για αυτό αποφεύγουμε το μάστορα όσο μπορούμε... M@λακίες μπορώ να κάνω και μόνος μου δεν χρειάζεται να πληρώνω μάστορα και να βλέπω και την ξινισμένη μούρη του..
  3. Πιστόνια, ελατήρια, κύλινδρος είναι τμήματα στα οποία παίζουμε με χιλιοστά του χιλιοστού και δεν επιδέχονται πατέντες και μόντες. Καλό είναι πριν από κάθε αλλαγή αυτών να γίνονται συνολικές μετρήσεις όλων των εμπλεκομένων τμημάτων ακόμα και αν ετοιμαζόμαστε να φορέσουμε τα ίδια ακριβώς πράγματα. Δηλαδή ακόμα και αν θέλουμε απλώς να αλλάξουμε ένα μέρος, θα πρέπει να μετρηθούν και να συγκριθούν με τα μεγέθη που δίνει ο κατασκευαστής στο service manual και όλα τα υπόλοιπα τμήματα. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να αλλάξουμε απλά τα ελατήρια του πιστονιού. Θα πρέπει να μετρηθούν και να ελεγχθούν, ο κύλινδρος, το πιστόνι, ο πείρος, το άνω ρουλεμάν της μπιέλας και φυσικά τα ίδια τα ελατήρια, ακόμα και αν μόλις βγήκαν από το κουτί τους.
  4. Να συμπληρώσω ότι εκτός από αερόκλειδο μπορείς να χρησιμοποιήσεις για το ξεβίδωμα και ηλεκτρικό κρουστικό κατσαβίδι μπουλονιών. Το εργαλείο που συγκρατεί το βολάν και συνήθως είναι για να συγκρατεί και την καμπάνα θα το βρεις με κάνα 20€ και τον εξωλκέα με κάνα 5-10€. Πάρτα να τα έχεις, αφού θες να σκαλίζεις το μηχανάκι. Με το εργαλείο που συγκρατεί το βολάν μπορείς να ξεβιδώσεις και με καστάνια και καρυδάκι. Εναλλακτικά για ακινητοποίηση του βολάν, χωρίς να το έχω δοκιμάσει, ίσως να λειτουργούσε και το κλειδί με τον ιμάντα που έχουν για τα φίλτρα λαδιού.
  5. Εγώ θα πρότεινα να βγάλεις το φίλτρο να δεις αν η λαστιχένια φλάντζα είναι εντάξει δεν έχει σκιστεί-αλλοιωθεί από το σφίξιμο. Βάλε το δάχτυλο σου στο "σπείρωμα" του κάρτερ εκεί που βιδώνεις το φίλτρο μήπως έχει υπολείμματα από την παλιά φλάντζα, σκουπίδια ή ανωμαλίες. Γενικά δεν θέλει πολύ σφίξιμο εκεί και μάλλον το έχεις σφίξει ήδη αρκετά. Λάδωμα την λαστιχένια φλάντζα πριν την τοποθέτηση. Σφίξιμο με το χέρι συνήθως είναι αρκετό. Να έχει αρπάξει το κάρτερ μου φαίνεται δύσκολο, το μέταλλο του φίλτρου συνήθως είναι πιο μαλακό. Επίσης η ροδέλα της τάπας λαδιού γενικά θεωρείτε μιας χρήσης. Υπάρχει εκεί για να πάρει όλο το ζόρι. Την επόμενη φορά άλλαξε την, πάνε πάρε με δείγμα από χρώματα - σιδηρικά να έχεις καβάντζα καμιά δεκαριά.
  6. @elprimerozen επίσης χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, τα BGS δεν είναι ακριβώς Γερμανικά. Στην πραγματικότητα η χώρα παραγωγής είναι Taiwan, Logistics και διανομή από την Γερμανική εταιρεία και πιθανότατα και ποιοτικός έλεγχος. Η ποιότητα τους είναι σαφώς καλύτερη από no-name κινέζικο αλλά είναι ελαφρώς παραπλανητικό να αναφέρονται ως Γερμανικά στα site κάποιων. (πx. του κατά τα άλλα συμπαθέστατου τύπου στο Κορδελιό ) Εγώ γουστάρω πάντως όταν βλέπω κάποιο μέλος του φόρουμ που ψήνεται να "λερώσει νυχάκι". Καλή επιτυχία στις νέες περιπέτειες σου!
  7. Καλά πως από την φλάντζα κεφαλής, ένα λαστιχένιο "κορδόνι" δηλαδή και σε ένα μηχανάκι που δούλευε φτάσαμε σε σπασμένες βαλβίδες??? Το KLE έχει κοκοράκια??? DOHC δεν είναι?
  8. Λοιπόν σιγά-σιγά λέω να κλείνω το μοτέρ από το @ρδελο το κατεμάκι. Θα χρειαστώ φλάντζες, καπακιού συμπλέκτη, power valve, βολάν, κυλίνδρου και κάνα δυο ψιλάδια ακόμα καθώς και τσιμούχες κεφαλής. Τα πάχη που θέλω είναι χοντρικά 1mm και 0.5mm Τα κιτ πάνε 70-80€ και τα έχουν όλα έτοιμα αλλά σαν πολλά μΕ φαίνονται, ειδικά αν γίνει καμιά παπ@ριά κατά το μοντάρισμα και φύγει άκλαυτη καμία φλάντζα. Πήγα να ψάξω σήμερα για φύλλο περμανίτη μπας και τις κόψω μόνος μου αλλά πήρα κάτι τιμές... 20-30€/m2 Έχουμε καμιά άποψη, κάποιο κατάστημα και τι θα πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα...
  9. Στα γρήγορα... ...όταν μοντάρεις, δούλευε πάντα με proxies (δηλαδή πολύ μικρότερης ανάλυσης video) για να βρεις τον ρυθμό του editing σου. Μετά τα αντικαθιστάς με τα full resolution και render-άρεις. Τα format από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Στην ουσία πρόκειται για containers ήχου και εικόνας. Αυτό που έχει σημασία και στα δύο είναι τα codecs τους. Το WEB standard αυτή τη στιγμή είναι mp4 format, Η.264 για την εικόνα και AAC για τον ήχο. Διάβασε για αρχή εδώ. 120fps είναι overkill (υπερβολή) εκτός και αν θες να πας δείξεις κομμάτια σε slow motion. Για σούζες, πάντες, άλματα, στούκες, πτώσεις κλπ, μπορεί και να είναι χρήσιμο αν ξέρεις να το εκμεταλλευτείς. Για πορεία και τουριστικά θέματα, προσωπικά δεν θα το χρησιμοποιούσα. Καλή συνέχεια.
  10. Καλοσήκωτο! Αν είναι όπως τα λέει ο μάστορας ή τιμή δεν είναι κακή σε σχέση με το πόσο πουλιούνται. Να κάνω και μια ερώτηση ρε φίλος, χωρίς να γίνω "αδιάκριτος", απλά το βλέπω το μηχανάκι προς πώληση στο car για 1000€. https://www.car.gr/24821013-yamaha-wr-wr-200-dt Το πουλάς ακόμα δεν το πείρες ή ξέμεινε η αγγελία και δεν κατέβηκε.
  11. Σε παρόμοια φάση εγώ έδωσα για πιο καινούργιο κοντά στα 2000€ και μηχανάκι ακόμα δεν έχω. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε ο κινητήρας είναι ανοιχτός πάνω σε ένα πάγκο... Βέβαια εμένα μου έκατσε λαχείο και επίσης εγώ κάθομαι και τα κάνω όλα ή σχεδόν όλα μόνος μου, με ότι αυτό συνεπάγεται. Εγώ θα έλεγα να το δει το μηχανάκι ένας μάστορας "εμπιστοσύνης" να σου πει ένα κόστος για τα πολύ άμεσα και ένα για τα πιο μακρινά. Μετά κρίνεις αν σε συμφέρει ή όχι. Αν ήμουν εγώ και το μηχανάκι δεν έχει άλλα χοντρά προβλήματα, κομμένα-στραβωμένα πλαίσια, στραβά καλάμια, τρύπια ψυγέια, πρόβλημα στο σασμάν κτλ και αφού στον κύλινδρο του έχει γίνει "επισκευή" όπως λες, με 500-600€ θα το χτυπούσα, θα έριχνα και κάνα χιλιάρικο σιγά-σιγά απάνω για να το φέρω εκεί που θα ήθελα. Βέβαια δεν είμαι και ο κατάλληλος για να δίνει συμβουλές για αγορά μοτό, μετά τις προηγούμενες επιτυχίες μου...
  12. Καλά στα λένε και οι δύο οι από πάνω! Κοίτα επειδή το WR είναι (χωρίς πραγματικό λόγο) και δικό μου απωθημένο σε ένα βαθμό σε καταλαβαίνω. Απλά αν το πάρεις έχε στο νου σου ότι θα χρειαστεί δουλειά. Ανταλλακτικά βρίσκεις ακόμα (στοκ) και να είσαι έτοιμος να κάνεις κάποιους συμβιβασμούς φυσικά. Οι ηλεκτρονικές τους είναι για παράδειγμα από σπάνιες έως πραγματικά δυσεύρετες. Πλαστικά πάλι αν σου σπάσουνε, (ε, που θα σου σπάσουνε κάποια στιγμή) πάλι δύσκολα ή μεταχειρισμένα και συνήθως πολύ ακριβά. Τα περισσότερα WR είναι "βιασμένα παρά φύσιν και κατ' επανάληψη" για να το θέσω "δημοσιογραφίστικα" και κατά την γνώμη πολλών υπερεκτιμημένα σε σχέση με τα χρήματα που τα ζητάνε και για αυτό που πραγματικά είναι. Θα χρειαστείς 99% , πέρα από αυτά που λες, αλλαγή όλα τα ρουλεμάν, τιμονιού, μοχλικού, τροχών. Service αναρτήσεις μπρος-πίσω. Καθάρισμα (ίσως και rebuild) του καρμπ. Αυτά για αρχή. Αν κάνεις κάποια πράγματα μόνος σου και σιγά-σιγά, γλιτώνεις σε χρήμα, χάνεις σε χρόνο. Αν είσαι με μάστορα, το χιλιαρικάκι το βλέπω σχεδόν σίγουρο, αν έβαζες και καμιά φωτογραφία θα μπορούσαμε να δούμε ίσως και κάτι παραπάνω.
  13. Με 1000-1500€, που λέει ότι είναι το μπάτζετ του? Αν είναι να πάω να πάρω κάνα δυο-τρία.
  14. Καλά το τοπίο τα σπάει, αλλά ο δρόμος ρε φίλε... Στο πρώτο μισό ειδικά πολύ χαλίκι, πολύ κοτρόνα σε όλες τις στροφές, ταμάμ για "σούπες" μου φάνηκε. Χαρά στο κουράγιο σου! Είδα και κάτι ροδιές που πηγαίνανε προς το γκρεμό σε ένα σημείο...μπρρρρ
  15. Αυτά γίνονται όταν ο σχεδιαστής έχει μεγαλώσει με transformers. Ντεμέκ επιθετική σχεδίαση... Όσο πιο "ανούσιοι" γίνονται οι "μοτοσυκλετιστές", άλλο τόσο γίνονται και οι σχεδιαστές