Canardo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    181
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

Canardo last won the day on December 5

Canardo had the most liked content!

Πόντοι

140 Excellent

Σχετικά με το μέλος Canardo

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

548 προβολές προφίλ
  1. Μέγεθος ακροφύσιου: Ø 1,4 mm (Αν εννοείς αυτό?!) Αυτό είναι και εδώ το manual. Μωρέ που θα πάει θα το μάθω...
  2. Το αντίθετο....το χρώμα των πλαστικών είναι μια χαρά και το σκέτο βερνίκι κάνει μια χαρά δουλειά. Από μακριά δείχνουν τέλεια, από κοντά έχουν την όψη φλούδας πορτοκαλιού ή ένα πολύ ψιλό μπιμπίκι. Το πρόβλημα είναι η τεχνική μου, για αυτό και δεν μπορώ να απαλλαγώ από τα δύο πάνω συμπτώματα. Ξεκίνησα να τα βάφω κάτω και όχι κρεμασμένα.(Όπως πρότεινες). Ε, εκεί γ@μήθηκαν τελείως. Το πιστόλι πρέπει να είναι πάντα κάθετο ως προς την επιφάνεια που βάφεις. Όταν τα τοποθετείς στο δάπεδο δεν είναι και εκεί είναι που έγιναν διάφορες ασχήμιες. Δεν υπάρχει λύση πέρα από το να ξαναπροσπαθήσω. Τα πράγματα είναι απλά, δεν υπάρχει χώρος για να βάψω σε κλειστό χώρο και δεν υπάρχει δυνατότητα να το κάνω τμηματικά. Πρέπει να βαφτούν όλα σε μία μέρα και μάλιστα ΣΚ και εφόσον το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες. Το μόνο που σκέφτομαι ως εναλλακτική είναι να πάω σε σπρέι γιατί εκεί θα πιο ελεγχόμενη ροή και πιο ελεγχόμενο μείγμα.
  3. Ναι με πιστόλι... μια φτηναδούρα του lidl... Τα specs δεν τα έχω μπροστά μου...αύριο. Η αλήθεια είναι ότι το δεύτερο πείραμα έβγαλε ακόμα χειρότερο αποτέλεσμα και έχω ξανά τριψίματα από την αρχή. Γενικά έχω μετανοιώσει που δεν πήγα σε σπρεί. Το πιστόλι θέλει δουλειά και χώρο για να το μάθεις και δεν έχω τίποτα από τα δύο.
  4. Κοίτα τα πλαστικά γενικά ήταν σε καλή κατάσταση, απλά "θαμπώσανε" με τον καιρό, είμαι και εγώ λίγο υπερβολικός. Η αλήθεια είναι πως ούτε το σατινέ μου αρέσει ιδιαίτερα, μάλλον κάτι ενδιάμεσο θέλω, αλλά θέλω να δω πρώτο το τελικό αποτέλεσμα και μετά θα αποφασίσω πως θα το πάω. Δηλαδή αν είναι πολύ μπιχλιμπίδι το περνάω με κάνα 2500 και άνω, βρεγμένο και του κόβω τη πολύ γυαλάδα ή με καμιά αλοιφή τριβής και τριβείο . Είδομεν.
  5. Και όμως φίλε μου με 2-3 χέρια βερνίκι βγαίνουν αρκετά καλά. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν ότι σε κάποια σημεία μου έβγαλε την όψη φλούδας πορτοκαλιού (orange peel) και για αυτό ευθύνεται η απειρία μου στο πιστόλι και το ότι έβαψα σε εξωτερικό χώρο. Κάτι άλλο που ίσως να μην είναι και τόσο καλό, είναι πως βγαίνουν πολύ γυαλιστερά και δεν πολύ-ταιριάζει σε τέτοιου τύπου μοτό αλλά σε κάνα ss με fairing. Thanx για τις συμβουλές.
  6. Παίδες δεν το συνεχίζω, αυτή την πληροφορία είχα και την έδωσα. Ο ασφαλιστής μου είπε: "Σε περίπτωση ατυχήματος δεν είσαι καλυμμένος..." Ο μπάτσος μου είπε: " Αν σε σταματήσει κάποιος συνάδελφος μπορεί να μην δεχτεί το χαρτί του ΚΕΠ, δεν είσαι καλυμμένος...." that's all ...and I'm out.
  7. Πέτρο, ότι είπα το είπα συμπληρωματικά, όχι αντιθετικά σε ότι έγραψες, απλά να έχει υπόψιν του το παληκάρι και αυτό τον παράγοντα. Ναι μεν ασφαλίζει, αλλά "θεωρητικά" τουλάχιστον δεν μπορεί να κυκλοφορεί το όχημα. Παραθέτω και απόσπασμα από το Υπουργείο Μεταφορών. "Η διαδικασία της μεταβίβασης ολοκληρώνεται, μόνο εφόσον ελεγχθούν τα εκ του νόμου απαραίτητα δικαιολογητικά από τον αρμόδιο υπάλληλο της Υπηρεσίας Μεταφορών & Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας και εκδοθεί από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών νέα άδεια κυκλοφορίας στο όνομα του νέου ιδιοκτήτη ή του νέου κατόχου και όχι με την κατάθεση της αίτησης στο ΚΕΠ."
  8. Χθες είχαμε: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Λίπανση σε όλες τις ντίζες. Φρέσκα λάδια. Καθάρισμα τις φύσες. Αλλαγή μπουζί. Βρήκα λίγο λαδάκι να ανησυχήσω ή όχι ακόμα; και αφού το σκούπισα Πρώτο χέρι καθάρισμα του συστήματος ψύξης. (φλασάρισμα)(Τα περίμενα πολύ χάλια τα πράγματα ,αλλά τα "απόνερα" βγήκαν αρκετά καθαρά". Θα ακολουθήσει και δεύτερο χέρι. Άκουσα τον ήχο του μοτέρ μετά από 2 βδομάδες. Ευτυχώς δεν παρατήρησα τίποτα περίεργο. Συνεχίζουμε ΣΚ με βάψιμο πλαστικών και ελπίζω από βδομάδα να πάω για αλλαγή ελαστικών και να τελειώνω επιτέλους.
  9. Αυτό ακριβώς είχα κάνει και εγώ όταν πήρα το μηχανάκι, βέβαια και ο ασφαλιστής μου, αλλά και η τροχαία μου είπε ότι το χαρτί του ΚΕΠ δεν ισοδυναμεί μα κανονική άδεια και να μην κυκλοφορώ μέχρι να πάρω το πράσινο χαρτί. Μάλιστα ένας μπάτσος στην τροχαία με "πατρικό" ύφος μου είπε: "Άσε αγόρι μου αν έχεις κάνα ατύχημα, πάει έμπλεξες..τότε να δεις τραβήγματα! Άσε που άμα πέσεις σε κάνα στραβό συνάδελφο...και μπλα, μπλα, μπλα"... Δεν ξέρω τι εννοούσε ο ποιητής, έκανα υπομονή 10-15 μέρες...
  10. Καθαρισμός γκαζιέρας, αλλαγή ντίζας γκαζιού, βαφή πλαστικών. Περισσότερα εδώ.
  11. Η χθεσινή μέρα περιελάμβανε: Επιμελημένο καθάρισμα της γκαζίερας. Αλλαγή ντίζας γκαζιού και λίπανση. Όπως βλέπεται η παλιά ήταν κουρέλι. Βαφή πλαστικών. Από το αποτέλεσμα της βαφής δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Η απειρία μου σε συνδυασμό με ένα ελαφρύ αεράκι που άρχισε να φυσάει μόλις ξεκίνησα το βάψιμο, δεν οδήγησαν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν πειράζει, θα παίξει ένα γυαλοχαρτάρισμα από πάνω και ΣΚ ξανά βάψιμο.
  12. Δηλαδή τζάμπα* καίγομαι μια βδομάδα τώρα . * Όπως λέω και πιο πάνω μόνο μία ήταν εκτός ορίων και αυτή ήταν πιο ανοιχτή, που σημαίνει ότι με το καιρό θα έσφιγγε... Anyways δεν πήγε χαμένος ο κόπος μας έμεινε η εμπειρία για την επόμενη φορά.
  13. Έγινε ρύθμιση των βαλβίδων με τα νέα καπελώτα, παρόλα αυτά οι μετρήσεις δεν είναι οι αναμενόμενες. Ναι μεν είναι όλες εντός ορίων (ανάμεσα σε 0,15-0,20) δεν είναι αυτές που περίμενα σε σχέση με τις αρχικές μου μετρήσεις. Για παράδειγμα όταν είχα αρχική μέτρηση στη αριστερή εισαγωγής 0,20 και δεν πείραξα τίποτα γιατί τώρα να δίνει κάπου 0,17-018;;;;!!!! (το 0,15 κολυμπάει, το 0,20 δεν χωράει με τίποτα). Δε μπορώ να βρω λογική εξήγηση. Όλες οι μετρήσεις αρχικές και νέες διασταυρώθηκαν 3-4 φορές και τα καβαλέτα βιδώθηκαν με ροπόκλειδο βάση manual. Επίσης όταν γυρίζω τον κινητήρα με το χέρι νομίζω ότι ακούω ένα κλακ σε κάποιο σημείο. (Νομίζω κάθε δεύτερο κύκλο). Να ανησυχήσω; Να τα βγάλω ξανά όλα.; (Το έχω κάνει ήδη μια φορά.) Προς το παρόν λέω να τις κρατήσω ως έχουν, από τη στιγμή που είναι εντός ορίων και να κάνω έναν επανέλεγχο στα 10.000 km. @ΓιωργοςΤΤ Με έσωσες από μεγάλο χαμαλίκι... χρωστάω κέρασμα. Μετά από ένα τρίωρο ψάρεμα την βρήκα την k@ri-ola. Δεν ψηνόμουνα με τίποτα να βγάζω βολάν.
  14. Κοίτα το κόψιμο της εξάτμισης είναι εύκολο, η επιλογή του καλσόν είναι δύσκολή.
  15. ΟΚ πάω να πάρω όμως έναν εξωλκέα βολάν για να μπορέσω να δουλέψω το ΣΚ σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω με το ψάρεμα.