Canardo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    424
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    15

Canardo last won the day on February 20

Canardo had the most liked content!

Πόντοι

498 Excellent

Σχετικά με το μέλος Canardo

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1491 προβολές προφίλ
  1. Στο γνωστό τριμπούρδ@λο 2004 KTM 200 EXC Άψογη εξυπηρέτηση και συνεννόηση οι "γερμαναράδες" και customer support σχεδόν σε real time.
  2. Ήρθαν... Τώρα αρχίζει η δουλειά...
  3. Καλά και εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα, αλλά είναι μικρόβιο το "γ@μήδι", μπορεί να κολλήσεις και μετά άντε να βρεις γιατρειά. Βέβαια μπορεί και να μην σου πηγαίνει σαν άνθρωπο και σαν χαρακτήρα, αλλά αυτό συνήθως το καταλαβαίνεις γρήγορα. Δοκίμασε you never know.
  4. Κάτσε να σΕ πω! Εξαρτάται που και σε ποιόν (προπονητή) θα πας. Αν είσαι Σαλόνικα μπορώ να σου προτείνω. Εξαιρετική γυμναστική αερόβια & αναερόβια, που θα χτίσει, αν την συνεχίσεις για κάποιο διάστημα, μια αρκετά καλή και πολύ άνω του μέσου όρου φυσική κατάσταση. Αντοχή, δύναμη, ταχύτητα, ευελιξία όλα είναι χαρακτηριστικά που απαιτούνται στο άθλημα. Ξέχνα "τουμπανιασμένους" και "φούσκες" και λοιπές "κομμώτριες". Δεν έχει στο box πρόλογο "μηχανόβιου" "τρέχω τόσο, ξύνω τόσο, στρίβω τόσο". Τα σκοινία, εσύ και ο άλλος. Αν αρχίσεις τα sparring (aka φυλικός αγώνας) ετοιμάσου ότι θα δώσεις και θα φας από ψιλές εως χοντρές. Αυτό είναι και το σημείο που τα παρατάνε οι περισσότεροι, πληγώνεται ο εγωισμός τους. Αν αποφασίσεις να το δεις και αγωνιστικά ετοιμάσου για πολλαπλάσιο ξύλο. (τρως και δίνεις) Δελτίο αγωνιζομένου βέβαια βγάζεις μέχρι τα 25, μάλλον είσαι μεγαλύτερος ε; Αν έχεις ευαίσθητο (όπως εγώ) δερματάκι ετοιμάσου για αρκετά μαυρισμένα μάτια. Δεν ξέρω αν η δουλειά σου το επιτρέπει. Αν θες κάτι εξίσου καλό και με λιγότερο ξύλο δοκίμασε Kick-boxing. Στην πυγμαχία το 60%-70% των χτυπημάτων πάνε στο κεφάλι, στο kick ψιλο-μοιράζονται σε όλο το σώμα. Βέβαια υπάρχουν και κάτι μαΪμουδοσχολές που κάνουν κάτι μ@λακίες τύπου aerobic για να ιδρώνουν κάτι "σαχλαμάρες", οι οποίοι μετά από κάνα μήνα νοιώθουν ότι μάθανε πυγμαχία (kick, muay), μπλέκουν σε κάνα τσαμπουκά, τις τρώνε και μετά τα παρατάνε. Αυτά για αρχή.
  5. Ευφυΐα επιπέδου "Τάκη"...
  6. Ευτυχώς δεν είπε τίποτα για "π@υστηδες" και "σκούτερ"...
  7. (Τον) Παίζουν ακόμα μου φαίνεται.
  8. Off topic Alert! Ε αφού είπαμε να τα λέμε σωστά.. είναι πινιόν, από το Γαλλικό pignon, που προφέρεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και όχι από το Αγγλικό pinion που ναι μεν σημαίνει το ίδιο πράγμα, αλλά διαβάζεται πίνιον.
  9. Θα συμφωνήσω με τον @FlyingInADream, μου φαίνονται απίστευτα άσχημα ιδιαίτερα το T1.
  10. Από ότι βλέπω αφορά τα μοντέλα από 1996-2006 με κωδικό 5GF* . (Αλλού το βρίσκω από 1999 εώς ...) Από ότι ξέρω αυτό που ήταν πιο βαρύ είναι το RAID.
  11. Γενικά μην εμπιστεύεσαι τα "θεωρητικά" βάρη που δίνουν οι εταιρείες. Έχουν την τάση να τα "κλέβουν" πάντα προς τα κάτω. Μόνο αν κάποιος χρήστης/ περιοδικό κλπ το έχει ζυγίσει γεμάτο "πραγματικά". Στο δικό μου manual λέει 124kg με γεμάτο ντεπόζιτο και λάδια.
  12. Εγώ βάζω ένα αδιάβροχο (βάσης λιθίου) και δεν είχα θέμα. Στα τσιμουχάκια συνίσταται γράσο σιλικόνης ως μέσο συντήρησης. (Εγώ προσωπικά στις τσιμούχες γενικά βάζω κοινή βαζελίνη και δεν είχα θέμα. Κάποιοι διαφωνούν). Αν είναι να κάνεις rebuild όλη τη δαγκάνα άλλαξε και τα τσιμουχάκια με αντίστοιχα εμπορίου. (Στο 1/4 με 1/5 της τιμής) Κάποιοι, και εδώ υπάρχει διχογνωμία, βάζουν και λίγο γράσο χαλκού (δηλ. υψηλών θερμοκρασιών) στο σημείο επαφής τακακίου-πιστονιού για να μην "τρίζουν" τα φρένα.
  13. Περαστικά και αγύριστα! Καλή επάνοδο σε εσένα και στο μηχανάκι. Δυστυχώς ο κλάδος των διανομέων και τα εργασιακά δικαιώματα είναι μια "πονεμένη" ιστορία. Γίνανε τα τελευταία χρόνια κάποιες προσπάθειες συνδικαλισμού, συλλογικής διεκδίκησης κάποιων αιτημάτων και κάποιες, έστω και "για τα μάτια του κόσμου", νομοθετικές παρεμβάσεις από την προηγούμενη κυβέρνηση, αλλά στην πραγματικότητα είμαστε ακόμα πολύ μακριά.