lakisgre

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    26
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος lakisgre

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Crypton t
  • myBike: Κυβισμός
    110

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark ridill blank

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  1. λογικά όπως πάμε το 3ο και τελευταίο του πιστόνι θα είναι από το παλιό το crypton r115 μπας και τα μέταλλα του είναι ανώτερης ποιότητας. δεν ξέρω τι δουλειά έκανε η αντιπροσωπεία αλλα ξέρω ότι μετά από αυτό το κυλινδροπίστονο το μηχανάκι θα έχει βγει από καλά χερια. και ShapeshifterGR98 με μια μικρή και γρηγορη ερευνα που έκανα οι δυο κινητήρες είναι ακριβώς ίδιοι τεχνικά, διαδρομή,κυβικά,χιλιοστά κτλ κτλ είναι ακριβώς τα ίδια ... εκτος από το καρμπ που φορούσε 17 mikuni ενώ το δικό μου φοράει tk αλλα δεν θυμάμαι μέγεθος, και απορώ γιατί το είχαν βγάλει 115 ενώ και το παλιό ήταν 110 (110,3 για την ακρίβεια όπως και το τωρινό,αλλα έδινε 1 άλογο παραπάνω, κάπως ...)
  2. Δεν ξέρω πραγματικά ... Ρώτησα και άλλα άτομα και μου λένε ότι ενώ τα λιώνουν τόσο πρόβλημα δεν τους βγάζουν, ο άλλος μου λέει κάθε εβδομάδα θέλει πίσω λάστιχο και θέλει πιστόνι στις 60 χιλιάδες ... Η ο άλλος το έχει μια ζωή στην μια και το λιώνει και θέλει στις 35 ... Θα πάρω από Δευτέρα στην αντιπροσωπεία να δω τι θα μου πουν και βλέπουμε τι θα κάνουμε μετά ... Και ναι το κυλινδροπιστονο θα αγοραστεί σετ
  3. προχθές ήρθε ο μάστορας για ρύθμιση βαλβίδων που του ζήτησα και αυτή την φορα βρήκαμε και λάδια στο φίλτρο αέρα (κάτι το οποιο δεν είχαμε βρει στα 5000 χιλιόμετρα) η μανιβέλα βούτυρο καθώς επειδή δεν τον πίστευα την δοκίμασα και εγώ και όντως ήταν βούτυρο, μου πρότεινε να το κάνουμε 54 μαζί με αλλαγή βαλβίδων στις εργοστασιακές χωρίς να πειράξουμε τίποτα άλλο. έκανα και εγώ τις συζητήσεις μου με την παρέα και επειδή θέλω να το διώξω σε ένα χρόνο γιατί θα πάω στρατό είμαι πολύ κοντά στο να αγοράσω κυλινδροπίστονο από το προηγούμενο crypton r 115 μπας και τα μέταλλα είναι άλλης ποιότητας
  4. οποτε τρώει το πιστόνι του και δέχεται ακόμα πιο ήπια χρήση μέχρι να μαζέψω λεφτά για το επόμενο...
  5. ότι είπα κάνω, και δεν έχω άλλωστε και λόγο να πω ψέματα. ρώτησα και αλλα 3-4 άτομα που έχουν crypton t και μου είπαν ότι δεν είχαν απόλυτος κανένα πρόβλημα, τώρα άμα με 2-3 ταπες που έχει φάει θέλει πιστόνι τι φάση ... ούτε τα κινεζικα από τα βάθη της κίνας δεν θέλουν τόσο συχνά πιστόνι. αλλα τόσο άτυχος ? μα τόσο άτυχος ? ...
  6. κοίτα φίλος με daytona μοτέρ που το έχει συνεχεια στην μια (κυριολεκτικά το μπροστά λάστιχο είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ) δεν του έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, με 4-5000 χιλιόμετρα. με την πρώτη ευκαιρία που θα έχω ένα καινό με κάτι δουλειές να πάω να το ανοίξει μάστορας που τον εμπιστεύεται χρονια ο πατέρας μου επειδή από το προηγούμενο service είχε πειράξει λίγο το ρελαντί σε συνδυασμό το chock, το αφήνω κάπου στα 30 δευτερα να ζεσταθεί και μετά περνώ όλη την παραλιακή (κάπου στο 1km πες και κάτι πιο λίγο) με 1η και μονο με το ρελαντί και το chock (σημείωση, δεν πατάω καθόλου γκάζι) , μόλις αρχίσει να κάνει ότι πάει να σβήσει (ότι ζεστάθηκε πάνω κάτω) κλείνω το chock και παίρνω πάλι πίσω την παραλιακή με 2-3 αλλα πολύ χαλαρά, μετά ξεκινάμε την βόλτα αλλα normal... οποτε δεν πιστεύω μετά από όλο αυτό να μην έχει ζεσταθεί
  7. το θέμα είναι ότι το περισσότερο που έχει κάνει σε σούζα είναι 6-7 δευτερα από φίλο, επειδή ευτυχώς η δυστυχώς μου αρέσουν οι σούζες και να βλέπω αλλα τώρα που μαθαίνω να κάνω, προτιμώ να μάθω με παπί και να πέσε με 5-10 χιλιόμετρα παρα με το επόμενο μηχανάκι και πολλά χιλιόμετρα και πιστεύω συμφωνείς με αυτό
  8. κοίτα με 70 κοίλα αναβάτη βγάζει 95 χιλιόμετρα όρθιος, ένταξη σε γκρεμό που το έχουμε πάει κοφταραμε 110 τεταρτη αλλα αυτό έχει γίνει μοναχα μια φορα ... το θέμα είναι δεν με παίρνει αυτή την στιγμή να το πουλήσω κι όλας γιατί δεν υπάρχει οικονομική δυνατότητα :( τώρα το να το πηγαίνουμε με 50 απλά δεν χαιρόμαστε και εμείς την βόλτα μας
  9. όχι για άλλο μοτέρ δεν με παίρνει και ποσο μάλλον για lifan
  10. πραγματικά τόσο άτυχος ... και η φάση είναι μόλις είχα πάρει στην yamaha τηλ του λέω το μοντέλο και μου λέει "ααα ο κινέζος" σε φάση κατάλαβα τι παίζει ... γι αυτό σκέφτομαι τον υπερκυβισμό να φύγω από το yamaha. κοίτα αυτός μου είπε ότι έκανε ανακατασκευή και ότι περίμενε κυλινδροπίστονο, τσιμουχάκια βαλβίδων και κάτι αλλα ψιλό πράγματα, θα ξανά πάει για ένα μικρό service τώρα μαζί με την αλλαγή λαδιών και με την πρώτη ευκαιρία που θα έχω λεφτά θα ανοιχτεί το μοτέρ. και καλά που μου το είπες για τον εκκεντροφόρο και το καρμπ (γενικά μου πρότειναν ξο στάδιο για να κερδίσει στα μπαμ και λίγο μεγαλύτερο καρμπ, άλλος μου είπε επειδή δεν είναι κινεζικο το καρμπ καλο είναι να το ζιγκλεροσω) αλλα πραγματικά το μονο ζόρι που μπορώ να πω ότι έχει φάει είναι μερικές πατίνες που προσπαθώ για σούζα και κάποιες φορες αλλαγή ταχύτητας στα υψηλά... αλλα και πάλι δεν πιστεύω ότι είναι τόσο μεγάλο το ζόρι ... σε σχέση με τα χιλιόμετρα κοφτη που κάνει ο άλλος
  11. το πρώτο στρώσιμο 1500 χιλιόμετρα τα έβγαλε με 50-55 χιλιόμετρα όσο πιο ομαλά γίνετε και το δεύτερο 900 χιλιόμετρα με 70 χιλιόμετρα άντε και καμια φορα πήγαινα 80 αλλα και πάλι για να ξεκινήσει να ζορίζει είναι πάνω από τα 90 ... λάδια κάθε 1000-1500 (τώρα είμαι για αλλαγή λαδιού) το μονο που μπορώ να πω ότι δεν έχει γίνει καλή μεταχείριση είναι αλλαγή ταχυτήτων σχετικά υψηλά αλλα και πάλι δεν γίνετε πάντα ... πως γίνετε αλλα μηχανάκια να τα έχουν χιλιόμετρα στον κοφτη και να μην καίνε λάδια και αυτό να καεί ...
  12. Καλησπέρα σε όλους και σε όλες, αρχικά είμαι αρχάριος και ποσο μάλλον άσχετος στο θέμα της μηχανολογίας οποτε ότι πω δεν ξέρω σχεδόν τίποτα ... δεν έχω μιλήσει ακόμα με μηχανικό απλά θέλω να πάρω μια πρώτη άποψη. Έχω στην κατοχή μου ένα crypton t 110 (πρώην κρυπτόν r115) το οποιο στις 5900 έφαγε κυλινδροπίστονο το οποιο κάλυψε η εγγύηση και το περάσαμε σαν αστοχία υλικού (έκαιγε πολύ περίεργα το λάδι, πριν από αλλαγή είχε κάψει 400ml, κάναμε αλλαγή λαδιού και για 700 χιλιόμετρα δεν έκαψε σταγόνα και μέσα σε 20 χιλιόμετρα εξαφάνισε τα μισά, αλλα δεν είναι αυτό το θέμα μας) τώρα στα 9000 όπου μπορώ να πω ότι έχει ταλαιπωρηθεί το μηχανάκι, όχι σε κοφτές αλλα από την καθημερινή χρήση, αλλαγή ταχύτητας στα ψιλά, μαθήματα σούζας κτλ κτλ κτλ, τέλος πάντων βλέπω ότι μου τσιμπάει λίγο λαδάκι και έχει πέσει κάπως η επίδοση του. σκεφτόμουν αρχικά να πάω σε aftermarket πιστόνι και όχι πάλι στης yamaha (σιδεροφάγος βγήκα ... 2 πιστόνια yamaha ...) κοιτούσα γενικά στο car τι βγαίνει για κρυπτόν r 115 (ίδια πιστόνια φοράνε) δεν θέλω να πάω στις φτηνές λύσεις και κοιτούσα για aasa κυλινδροπίστονα, είναι λίγο πιο ακριβά από τα yamaha (80 το yamaha 130 το aasa 55mm). μετά μου έλεγαν αρκετά άτομα βάλε έναν εκκεντροφόρο και ένα καρμπ να πάρει λίγο τα πάνω του το μηχανάκι. έρχομαι και εγώ και έχω τα έξεις ερωτήματα σε όλο αυτό το μπέρδεμα που εγραψα από επάνω. 1) να πάω σε aasa κυλινδροπίστονα η να πάρω πάλι τα yamaha (θυμηθείτε λογικά έφαγα και δεύτερο yamaha ...) 2) να προχωρήσω κανονικά σε άλλο εκκεντροφόρο και καρμπ η απλά να ζιγκλεροσουμε το καρμπ ? (ναι φοράω μια vpr oval) 3) υπάρχει περίπτωση να παίζεται κάτι άλλο με το μοτέρ γιατί όλοι λένε ότι τα κρυπτόν είναι σκυλιά και κατάφερα χωρίς πολύ ζόρι να φάω υποτίθεται 2 πιστόνια ... 4) εχει αλλος θεμα με crypton t? ευχάριστο για τον χρόνο σας
  13. να συμπληρωσω σε αυτα που ειπε ο σταυρος απο πανω, οτι οταν παιρνεις δικαβαλο καλω ειναι να μην καθετε τερμα πισω το ατομο ... οποιον και να παρεις πεσ του το εξής, αν ειναι αντρας πες του οτι πρεπει το λιλι του ακουμπαει το ποπουδακι σου (το ειπα οσο πιο εβγενικα γινετε) και οτι πρεπει να ειναι οσο πιο κοντα σου μπορει, αν ειναι γηνεκα βαλε το χερι καπου στο κολομερι και τραβα την μπροστα ετσι οστε να νιωσεις τους αεροσακους, η πες της να ερθει πιο κοντα. εχω τυχη πολλες φορες επειδη το δικαβαλο δεν καθεται σωστα να χανω τον ελεγχο, ποσο μαλον σε στροφες
  14. όπως είπες τάσο, ένας λόγος που ψήνομαι ακόμα πιο πολύ να βάλω τον συμπλέκτη είναι για την καβλαντα αλλα και επειδή μπορεί να αναστραφεί (μπας και πουληθεί μια ώρα νωριτερα XD)
  15. 90 είναι, αλλα έχω ακόμα μερικούς μήνες να το εμπεδώσω καλά για το άμα θέλω η όχι ο δικός μου δεν μου είπε κάτι τέτοιο για ζύγισμα, απλός μου είπε ότι για να λειτουργεί κανονικά απλά θα βγούν κάποια ελατήρια η κάτι τέτοιο, δεν έδωσα και πολύ έμφαση στα λόγια του XD όταν έρθει η ώρα να περαστεί θα δώσω περισσότερη έμφαση