mpampisRC390

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    11
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος mpampisRC390

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    rc 390
  • myBike: Κυβισμός
    390

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. το παραφλου περνουσε στο κυκλωμα λαδιου στο πρωτο μοτερ!(και αν καταλαβα καλα απο αυτα που με ειπε) ηταν οτι αναμεσα στα καρτερ περνουσε ενα σωληνακι που δεν εκανε καλη επαφη και απο εκει ξεκινησε και γιγαντωθηκε το προβλημα! η θερμοκρασια πλεον ειναι μια χαρα θεωρω τουλαχιστον μες στην κινηση κινουμε αψογα !δεν με ειμαι λαρισαιος.στον βολο σπουδαζω και τρεχω μεχρι την λαρισα :P
  2. επειδη δεν σε καταλαβα!οι φωτογραφιες εμφανιστηκαν? αν οχι πως εμφανιζονται?
  3. το μηχανακι ηταν κουτα! FlyingInADream αν γραφεις για να το παιζεις εξυπνος μην γραφεις καθολου!. στον κατιγιαννη στην χαλκη λαρισας το πηγα και με αλλαξαν κινητηρα !αφου θες φωτογραφιες ντε και καλα θα σε τις δωσω
  4. καλησπερα!! ταλαιπωρουμε εδω και πολυ καιρο με το μηχανακι μου!κατοχοσ ktm rc 390 .λιγα λογια για το τι εχει περασει το εργαλειο μεχρι στιγμης ενα μηνα αφοτου το πηρα δηλαδη οκτωβρη με εβγαλε ακριβως την ιδια ενδειξη(χαμηλη πιεση λαδιου) στο πρωτο ταξιδι (ασ πουμε)!πηγε συνεργειο δεν με εβγαλε απο τοτε ξανα καποια ενδειξη.μεχρι τα χριστουγεννα που αντιληφθηκα οτι το μηχανακι δεν ειχε σταλα παραφλου(μη λογικο) οταν πηγε ξανα συνεργειο το καρτερ αντι για λαδια εβγαλε μονο παραφλου) με αυτα και με αυτα η ktm αλλαξε ολο τον κινητηρα και το μηχανακι το πηρα στα χερια μου πριν μια βδομαδα με καινουργιο κινητηρα! ελα ομως που παλι στο πρωτο σχετικα μεγαλο ταξιδι με εβγαλε παλι ακριβως την ιδια ενδειξη σε πορεια με 100 χλμ την ωρα (λογου στρωσιματος),αυτη την στιγμη περιμενω τηλεφωνο απο το μαστορα να αλλαξει θερμοστατη και βαλδιβα πιεσης λαδιου. αυτο που ρωταω εγω εδω μεσα ειναι: τα ξερω τα γνωστα ktm=καθε τριτη μαστορα ομως ειναι οπλα και πανεμορφα τα μωρακια τους! τα προβληματα αυτα λυνονται? η να το παλεψω για καινουργια μοτοσυκλετα?
  5. το προβλημα ηταν στην τρομπα νερου!η ktm με διαβεβαιωσε οτι δεν υπηρξε προβλημα στον κινητηρα! και γι αυτο το μηχανακι μεχρι το τελος της εβδομαδας θα ειναι στα χερια μου! ερωτηση΄...οταν ανοιχτηκε το καρτερ δεν εβγαλε ιχνος λαδι παρα μονο παραφλου.αρα δεν υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα αυτο το παραφλου να περασε στα μπιστονα μεσα? h ktm με ειπε οτι ανοιχτηκαν ολα καθαριστηκαν ψεκαστικαν.αναρωτιεμαι αν εχει παθει μικρη ζημια ο κινητηρας και εκει που θα με εβγαζε 10 χρονια ζωης με βγαλει 3.ισχυει κατι τετοιο?
  6. Λίγο πού το έχω ψάξει.καμία εταιρία δεν κάνει αντικατάσταση μηχανής.απλός αλλάξει ότι εξάρτημα δημιουργεί το πρόβλημα.Οπότε γι αυτό λέω να τρέξω την διαδικασία παράταση της εγγύησης για ακόμη 2 χρόνια..
  7. το αρκετες το ειπα γιατι θεωρω για 3 μηνες που εχω το μηχανακι στα χερια μου γιατι τους υπολοιπους ηταν σε συνεργεια τις θεωρω τις 3 φορες αρκετες για αρχη.το στρωσιμο εγιν ε κανονινα μεχρι τα 1000 km το rc εχει μεχρι και 13 χιλιαδες στροφες..ποτε δεν ξεπερασα τις 10...ΟΠΟΤΕ ΚΟΥΛΑΡΕ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΛΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ..το ποστ το εγραψα για το τι θα πρεπει να περιμενω απο την εταιρια..μια γνωμη..αυτο
  8. οπα οπα το μηχανακι αφου στρωθηκε ανεβηκε πανω απο τα 130 km/h και ενοειτε οχι κοκκινα το μηχανακι δουλευει σε ψηλες στροφες ,
  9. αρχικα δεν τρολλαρω!εγραψα για μια δευτερη γνωμη.συγνωμη ρε παιδια!τι μου λετε οτι το εκαψα?οταν το πηρα δεν με ειπε καποιος οτι δεν θελει ζωρισμα και να φτανω μεχρι 140
  10. γεια σας!κατοχος rc390 με οχι πολλες απλος τις βασικες γνωσεις για μηχανες! αγορασα κουτα το ktm rc 390 στις 9/9/2016 αυτη την στιγμη εχει 1600 χιλιομετρα και ειναι σε εξουδιοδοτημενο συνεργειο :) το ιστορικο του προβληματος! στα 500 χιλιομετρα περιπου αναβει ενδειξη χαμηλη πιεση λαδιων,ημουν στην εθνικη ευτυχως κοντα στον προορισμο μου.επικοινωνω με το συνεργειο pro bike στην θεσσαλονικη,με λενε να το στειλω εκει χωρις να το κινησω...οποτε το μηχανακι εφυγε με μεταφορικη για θεσσαλονικη(με δικα μου εξοδα φυσικα) μετα απο 3 βδομαδες με ενημερωνουν οτι το μηχανακι ηταν ετοιμο.ειχαν καει δυο τσιμουχες και περασε νερο στα λαδια,(((εδω να επισημανω οτι οι κυριοι οταν αλλαξαν λαδια και φιλιτρο λαδιου και εβλεπαν οτι το λαμπακι δεν αναβε ηθελαν να με το περασουν σαν σερβις αν και ηταν στα 500 χιλιομετρα ωστε να τσεπωσουν τα λεφτα))) εκει βεβαια ημουν καθετως οτι το σερβις θα γινει στα 1000 και οχι ετσι ξεκαρφωτα.οποτε επικοινωνισαν με αθηνα και εκεινοι τους ειπαν να κοιταξουν τσιμουχες ....μονο απογοητευση απο αυτο το συνεργειο...τελος παντων το μηχανακι με το παραδιδουν εφτασε η ωρα του σερβις .γινεται κανονικα.πριν περιπου 2 βδομαδες το μηχανακι ανεβασε θερμοκρασια..και με κανε να κοιταξω το ψυγειο.ΑΔΕΙΟ. δεν ειχε ιχνος παραφλου μεσα.γεμιζω παραφλου ,μεσα σε 5 λεπτα το ειχε καψει ολο εν κινηση.αυτη την φορα πηγα σε δικο μου μαστορα ο ανθρωπος εκανε τις ιδιες ακριβως ενεργειες ,αλλαγη καμενων τσιμουχων(βεβαια διαπιστωσε οτι ηταν του εμποριου και οχι γνησιες),επιπλεον διαπιστωσε οτι ο θερμοστατης ηταν κολλημενος.γινετε αλλαγη σε ολα αυτα με δικα μου εξοδα.καμια τυχη.ωσπου ηρθε η ωρα να το παω σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην λαρισα και περιμενω να με πει τη ζημια εχει το μηχανακι. δυο ερωτησεις επειδη εχω ξενερωσει σε αρκετο βαθμο και εχω χασει την εμπιστοσυνη μου απεναντι στο εργαλειο. πρωτον σκοπευω να ζητησω αντικατασταση μηχανης η αν δεν το πετυχω παραταση της εγκυησης για δυο χρονια.με δικηγορο φυσικα.ποια η γνωμη σας? δευτερον εκανα συχνα μεσα σε αυτο το διαστημα που το μηχανακι δεν ηταν σε συνεργεια δρομολογια θεσσαλονικη βολο,με πατημενα σταθερα 160 υπαρχει περιπτωση να πιεσα το μηχανακι και να μην αντεχει τετοιες ταχυτητες σταθερα?