japanofilos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    71
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

31 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος japanofilos

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    sv
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Mt revenge limited-evo

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    cr
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

825 προβολές προφίλ
  1. Αγοράστηκε yuasa made in Taiwan που έχω ακούσει τα καλύτερα....Ο καιρός θα δείξει....
  2. Από την άλλη η bosch που έχω τώρα τόσο άχρηστη βγήκε?? Μπαταρία ενός χρόνου? Εκτός αν κατέληξε έτσι από την ακινησία της μοτό...
  3. Κατάλαβα, οπότε καλύτερα να πάρω τη γνήσια και ένα συντηρητή να τον συνδεσω μόνιμα πάνω στην μπαταρία όπως είναι η μηχανή στο πάρκινγκ...
  4. Μόλις πήρα το sv από το συνεργείο, αλλαγή tps και καθαρισμός μπεκ. Μου λέει ο τεχνικός καλό θα ναι να αλλάξεις και την μπαταρία κατά 99 τοις εκατό αυτή φταίει για το tps. Και τι να βάλω του λέω, μόνο γνησια. Πόσο πάει το μαλλί? 50...Τώρα φοράω μια bosch ούτε ενός χρόνου. Από ότι μου είπε είναι χάλια δεν φορτίζει, όταν πήγα να παραλάβω την είχε όντως στο φορτιστή. Τι λέτε? Να σημειώσω ότι η μηχανή προέρχεται από σχετική ακινησία, είναι δεύτερη, έχω κι ένα klx και δεν χρησιμοποιείται και πολύ συχνά ειδικά το χειμώνα.
  5. Κατι παρόμοιο κάνει κι εμένα το klx με 12000 χιλ, όταν είναι κρύο μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας κι απ ότι το έχω ψάξει πρέπει να είναι τεντωτήρας καδένας εκκεντροφόρου.
  6. Εχαριστω συντροφε…..
  7. Ξερουμε από που μπορώ να αγοράσω πλαστικά ufo στην Αθήνα? Με ενδιαφέρει να τα έχει ετοιμοπαράδοτα. Τα θέλω για το σκ…..
  8. Οποτε μιλαμε για μεγαλη διαφορά...αυτό θα οργώνει..,και σε συνδυασμό ότι δεν εχει αγωνιστικο μοτέρ.....και θα εχει μεγάλα διαστήμτα σερβις φαίνεται καλή ευκαιρία. Για να δουμε στα πόσα χρήματα θα ρθει.
  9. Ναι απ ότι καταλαβα και εγω πινακιδα δεν βγαζει. Πως να είναι άραγε σε αίσθηση και σε γκαζι σε σχέση με το klx 250s το injection να έχει σημαντική διαφορά ??
  10. Εχει ακούσει κανεις τπτ? Τι να παίζει? Ιδιο μοτέρ με το παλιό απλώς injection και μίζα? https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/kawasaki-klx300r-epistrofi-me-neo-xaraktira
  11. Ευχαριστώ νικοσςδ και γενικά όλους. Πολύμετρο δεν είχα είναι η αλήθεια αλλά άρχισα από τα απλά, μπουζι. Αλλαξα σε πρώτη φάση του πισω κυλίνδρου και δουλευει ρολοι. Τουλάχιστον προς το παρόν.Τώρα με την πρώτη ευκαιρια θα αλλάξω και του μπροστά κυλίνδρου που είναι πιο μπέρδεμα, πρέπει να ξεβιδώσω ψυγείο.
  12. Χθες σήκωσα τεπόζιτο, πείραξα λίγο το tps,βάζω μπρος και όλα οκ, την έκανα μια μικρή βόλτα και λειτουργούσαν τα πάντα μια χαρά, ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, και στο ρελαντί. Φίλε Dant3 έχεις δίκιο δεν πρέπει να φταίει το tps δεν το πείραξα σχεδόν καθόλου. Στοιχηματίζω ότι αν δεν το άγγιζα καν πάλι θα ήταν οκ. Γιατί το έκανε όμως με προβληματίζει. Αν είχε πάρει νερα και είχε βραχυκυκλώσει το μπουζί του μπροστά κυλίνδρου δεν θα επανερχόταν από μόνη της σε κανονική λειτουργία έτσι δεν είναι? Μέχρι το σκ λέω να αλλάξω λάδια που πρέπει να αλλαχθούν γιατί έχει έρθει η ώρα τους, θα αλλάξω και τα μπουζί και βλέπουμε αν το ξανακάνει.
  13. Φίλε ΒlackDiamond τι εννοεις τα σύνδεσαν χιαστί? Ψάχνω για κάποιο βιντεάκι που να εξηγεί πως να το ρυθμίσω αλλά δεν έχω βρει κάτι αρκετά διαφωτιστικό....Εχετε κάτι υποψην σας σύντροφοι? PS: Υπάρχει περίπτωση το tps να θέλει αντικατάσταση?
  14. Τσέκαρα πόλους μπαταρίας, όλα οκ. Μετά, εδώ στο forum είχα δει ένα θέμα με sv με πρόβλημα στο tps. Γύρισα σε service mode και στην οθόνη μου έβγαλε άνω παύλα c00. Τώρα τι κάνουμε? Ρυθμιζει? Θέλει αλλαγή?
  15. Οκ, θα τσεκάρω πόλους και θα βγάλω τα μπουζί να δω σε τι κατάσταση είναι και να τα αλλάξω και βλέπουμε