japanofilos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    64
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

30 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος japanofilos

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    sv
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Mt revenge limited-evo

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    cr
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

724 προβολές προφίλ
  1. Οποτε μιλαμε για μεγαλη διαφορά...αυτό θα οργώνει..,και σε συνδυασμό ότι δεν εχει αγωνιστικο μοτέρ.....και θα εχει μεγάλα διαστήμτα σερβις φαίνεται καλή ευκαιρία. Για να δουμε στα πόσα χρήματα θα ρθει.
  2. Ναι απ ότι καταλαβα και εγω πινακιδα δεν βγαζει. Πως να είναι άραγε σε αίσθηση και σε γκαζι σε σχέση με το klx 250s το injection να έχει σημαντική διαφορά ??
  3. Εχει ακούσει κανεις τπτ? Τι να παίζει? Ιδιο μοτέρ με το παλιό απλώς injection και μίζα? https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/kawasaki-klx300r-epistrofi-me-neo-xaraktira
  4. Ευχαριστώ νικοσςδ και γενικά όλους. Πολύμετρο δεν είχα είναι η αλήθεια αλλά άρχισα από τα απλά, μπουζι. Αλλαξα σε πρώτη φάση του πισω κυλίνδρου και δουλευει ρολοι. Τουλάχιστον προς το παρόν.Τώρα με την πρώτη ευκαιρια θα αλλάξω και του μπροστά κυλίνδρου που είναι πιο μπέρδεμα, πρέπει να ξεβιδώσω ψυγείο.
  5. Χθες σήκωσα τεπόζιτο, πείραξα λίγο το tps,βάζω μπρος και όλα οκ, την έκανα μια μικρή βόλτα και λειτουργούσαν τα πάντα μια χαρά, ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, και στο ρελαντί. Φίλε Dant3 έχεις δίκιο δεν πρέπει να φταίει το tps δεν το πείραξα σχεδόν καθόλου. Στοιχηματίζω ότι αν δεν το άγγιζα καν πάλι θα ήταν οκ. Γιατί το έκανε όμως με προβληματίζει. Αν είχε πάρει νερα και είχε βραχυκυκλώσει το μπουζί του μπροστά κυλίνδρου δεν θα επανερχόταν από μόνη της σε κανονική λειτουργία έτσι δεν είναι? Μέχρι το σκ λέω να αλλάξω λάδια που πρέπει να αλλαχθούν γιατί έχει έρθει η ώρα τους, θα αλλάξω και τα μπουζί και βλέπουμε αν το ξανακάνει.
  6. Φίλε ΒlackDiamond τι εννοεις τα σύνδεσαν χιαστί? Ψάχνω για κάποιο βιντεάκι που να εξηγεί πως να το ρυθμίσω αλλά δεν έχω βρει κάτι αρκετά διαφωτιστικό....Εχετε κάτι υποψην σας σύντροφοι? PS: Υπάρχει περίπτωση το tps να θέλει αντικατάσταση?
  7. Τσέκαρα πόλους μπαταρίας, όλα οκ. Μετά, εδώ στο forum είχα δει ένα θέμα με sv με πρόβλημα στο tps. Γύρισα σε service mode και στην οθόνη μου έβγαλε άνω παύλα c00. Τώρα τι κάνουμε? Ρυθμιζει? Θέλει αλλαγή?
  8. Οκ, θα τσεκάρω πόλους και θα βγάλω τα μπουζί να δω σε τι κατάσταση είναι και να τα αλλάξω και βλέπουμε
  9. Δούλευε στατικά γτι δεν είχα πινακίδα ούτε ασφάλεια, είχα παραδώσει. Μπαταρία άλλαξα γτι αυτήν που φόρτιζα την έβαλα σ ένα εντούρο που έχω που χρειάστηκε μπαταρία, σκέφτηκα να βάλω τη φρεσκια στη Suzuki.
  10. Ουτε την είχα πλύνει πρόσφατα ούτε βγήκε βόλτα σε βροχή, αλλά η αλήθεια είναι ότι ηταν παρκαρισμένη αρκετές μέρες(τριμηνο)λόγω οικονομικών και το μόνο που έκανα ηταν να την βάζω μπροστά και να συντηρω την μπαταρία σε φορτιστη-συντηρητη. Τώρα τελευταια το μόνο που έκανα ηταν αλλαγη μπαταριας, πριν 7 μέρες πριν περάσω κτέο. Κάτι εχω ακουσει για tps...να αρχίσω να αγχώνομαι?
  11. Με λίγα λόγια, πάω να πάρω σήμερα το εργαλείο για κοντινή βόλτα, πήρε μπρος όλα οκ, πάω μέχρι το βενζινάδικο( 1 τετράγωνο) βάζω βενζίνη, πάω να βάλω μπρος παίρνει με πολύ δυσκολία και δούλευε μονοκύλινδρα, φεύγω για να επιστρέψω στο γκαραζ μου να δω τι γίνεται και στην διαδρομή έκανε σαν να ανεβοκατεβαζει στροφές μόνη της. Επανήρθε σε δικύλινδρη λειτουργία και τώρα παίρνει μπρος κανονικά αλλα μόλις πάω να ξεκινησω και να ανοίξω γκάζι σβήνει το ίδιο και αν αφήσω το γκάζι. Καμια ιδέα σύντροφοι τι μπορεί να είναι? Πριν μια βδομάδα πέρασε κτέο, όλα οκ, δεν μου είπαν κάτι. Η μοτοσυκλέτα εχει 32000 χιλ
  12. Ποσο λάδι εβαλες μεσα? Για να μην κουμπωνουν οι ταχύτητες εχεις βάλει υπερβολικη ποσότητα λαδιού στο κάρτερ. Για το άλλο που ρωτάς, ότι εξαφανίζεται το λάδι, θες επισκευή μοτέρ. Κάτι εχει φθαρεί και τρώει το λάδι, κύλινδρος ή πιστόνι ελατήρια ή βαλβίδες. Πρέπει να το δει μάστορας.
  13. Με την ασφάλεια και το χαρτι της ακινησίας που σου είχε δώσει ο υπάλληλος όταν παρέδωσες πινακίδες απ ότι θυμάμαι αλλά τσεκαρε το και για σίγουρα με ένα τηλ στην δου σου.
  14. Καλοτάξιδο σύντροφε....https://www.car.gr/21157724-kawasaki-kle-500
  15. Για δίχρονο με νικασίλ κύλινδρο συμφωνώ, απλώς νόμιζα ότι η συζήτηση επικεντρώνεται στο dt του φίλου μας και τι λεφτά θα ζητήσει αν αποφασίσει να το κρατήσει για το πήγαινε-έλα στη δουλειά του.