-TRANE-

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    77
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

39 Excellent

Σχετικά με το μέλος -TRANE-

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 07/30/92

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Ηλ. Κιθαρα, εκδρομες

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Cygnus X
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB500X
  • dreamBike: Κυβισμός
    500
  1. Ακριβως oπως τα λεει ο @doctoras9 ειναι. και απο test drive μεγαλη γκαμα.2 λεπτα παλι βολτα (και αν) και 4η δε καταφερα να βαλω σε μηχανη. Το ΤRK της benelli 3 φορες το οδηγησα και φαινεται πολυ ευχρηστο!Θα ξαναδοκιμαστει εντατικως αυριο!
  2. Υποθετω αντιγραφεται αλλα δεν ξερω αν παιζει στις ιδιες συχνοτητες που παιζουν οι γκαραζοπορτες,αλλα οπως αναφερθηκε ειναι ενα + στην ασφαλεια. Ναι 4.Αφου λεω θα τα βαλω σε ξεχωριστο μπρελοκ μη κανουν καμια ζημια στη κλειδαρια της μηχανης απτο βαρος τους! :P Kαι μερικες φορες την κλειδωνω οπως και εσυ σε σταθερο σημειο με αλυσιδα βαρεως τυπου που κοβεται μονο με τροχακι και οχι ψαλιδι. Αυτα. Αποκει και περα αν θες πληρωνεις securita και εισαι κομπλε!
  3. To ρελεδακι του ρευματος ελενχετε παλι με τηλεχειρισμο. Αυτη τη στιγμη στα κλειδια εχω 4 χειριστηρια.(Τα οποια καποτε πρεπει να τα μεταφερω σε 1-2 και οχι 4) Βαζω το μηχανακι μεσα,το κλειδωνω,οπλιζω τον συναγερμο που εχει το μηχανακι,βγαινω εξω,κλεινω γκαραζοπορτα,οπλιζω συναγερμο του γκαραζ,και ξεοπλίζω το ρευμα του μοτερ της πορτας. Οταν παω να το παρω κανω τα ιδια με αναποδη σειρα.Ολα αυτα το βραδυ παντα και οταν δε θα βγαλω το μηχανακι για πολλες ωρες απο μεσα!
  4. Σχετικα με τη γκαραζοπορτα,επειδη μια φορα μου συνεβη το εξης.Ανοιξε τυχαια απο ενα αλλο κοντρολ καποιου γειτονα υποθετω ή ισως και καποιου περαστικου,δεν γνωριζω,βαζουμε και ρελεδακι παλι με τηλεχειρισμο,ωστε οταν φευγουμε,να κλεινουμε και το ρευμα που παει στο μοτερ της γκαραζοπορτας! Ωστε απο αποψη συχνοτητων για τη πορτα να ειμαστε καλυμενοι!
  5. Tα benelli θα ειναι διαθεσιμα μονο το Σ/Κ για test drive!
  6. Ταυτοχρονα εχει και burger festival στην δεθ. Ελπιζω τα test drives να μην ειναι σαν τα αθλια τα περσινα που λογο του κοσμου,με δυσκολια καναμε 200 μετρα. Tα παρακατω μοντελα θα ειναι διαθεσιμα για test drive. HONDA CB500X CRF 250 RL RALLY SPECIAL REBEL 500 SH300 FORZA 125 ABS XADV CITY ADVENTURE 2018 SPC CRF1000L AFRICA TWIN ADV SPORTS NC750 X ABS DCT 2018 KYMCO ΑK 550 PEOPLE-S 150 GEMINI SCRAMBLER 125 KTM 250 DUKE 390 DUKE BAJAJ 200 NS PULSAR 200 RS PULSAR 400 DOMINAR BENELLI LEONCINO BN-251 TRK-502 TRIUMPH T-100 Bonneville Street Scrambler
  7. Ανακοινωθηκε sequel για την ταινια τους,το pick of destiny.
  8. Mπορει να ειναι και 7ε/150κμ.Αλλα νομιζω πως ναι,ψιλα κυμαινεται η καταναλωση του γενικα.Και δε το εχω μετρησει με τον official τροπο.Με τις γραμμουλες του δεικτη της βενζινης λεω :P οποτε ίιιιιιισως να ειμαι και λιγο λαθος αλλα δε το πιστεω
  9. Cygnus Χ του 2004.Tο αγορασα πέρσυ απο γνωστό.Επελεξα το συγκεκριμενο γτ νομίζω πως δεν υπάρχει κατι αλλο σε θεμα χώρων.Το kymco g.dink εχει τεράστιο πάτο αλλα δε μου εκανε το κλικ.Και προφανώς δεν είδα καν τα daytona cargo κτλπ που ειναι καθαρα για κουβάλημα. Στα θετικά του. Εχει αλαρμ,εχει συναργεμο,(όχι απο μαμά υποθέτω )κοβει πολυ το τιμονι και παει αρκετα καλά στις δυσκολες ανηφόρες που εχουν εδώ οι συκιες.Παντα μονος.Οταν παίρνω δευτερο ατομο,κοιτάω να τις αποφυγω Εχει μεγάλους χώρους.Κατω απτη σέλα εχω βάλει μεχρι 12 μονολιτρα γαλατα!Και στο πάτο συνηθως εργαλειοθηκες κτλπ με μαξ τα 107kg τα οποια δε θελω να τα ξαναβαλω,μη στραβωσει κάνα σασι! Στη συγκεκριμενη φωτο μολις εχω περάσει τα metzeler feel free προ βδομαδας με χαωδη διαφορα ειδικα στο φρεναρισμα με σχεση των 2 χρονων city grip! H αναρτηση μαλακη με σχεση αλλα σκουτερ αλλα δεν γνωριζω αν ειναι λογο της ηλικιας του!Tου έβαλα και μια ποιοτικη λάμπα led απτη κινα και πυροβολάει! Λαδακι ανα 3000κμ θελει αλλαγη στα 2500 αρχιζει και φαινεται στο δεικτη οτι εχει πεσει λιγο η σταθμη του! Απο κει και πέρα αν η κατανάλωση ηταν λιγο καλυτερη θα ήμουν πολύ καλυτερα 7€/~120km.Και αποτι εχω διαβασει κατι λιγα ,με το injection δεν εχει μεγαλη διαφορα! Και θα ηθελα να εχει ρολοι στο καντραν,γτ ετσι οπως το βλεπω θα κολλησω εγω ενα!
  10. CB 500 X

    αυτός πάντως εχει το ασημι μοντελο ως φωτο το οποιο ειναι απο φωτο :P https://www.car.gr/12185268-honda-cb-550-cb500x-abs To ασημι στις φωτο φαινεται πολυ ομορφο αλλα δεν ξερω απο κοντα τι λεει. Γτ και το πορτοκαλί σε πολλες φωτογραφιες ειναι κουκλι,και περσυ που το ειχα δει απο κοντα στην εκθεση και το οδηγησα δεν του πηγαινε τοσο πολυ οσο φαινοταν.
  11. Δεν ξερω αν οδηγησα του 2018 η του 2017 :P Παντως στο site της yamaha λεει οτι βγαινει και με Α2 τωρα για πιο μιλαει δεν ξερω. Προερχομενος απο σκουτερ 125 μου φανηκε πολυ γρηγορο παντως :P
  12. Τλκ δεν ειναι το γνησιο,απλα ειναι ενα απλο no name, σε καλη κατασταση ειναι οποτε λιγο θα το καθαρισω με το χερι και λιγο φυσημα και θα το ξαναβαλω. Αλλη μια ερωτηση: Αλλαξα λαστιχα μπρος πισω,και ο μπροστα τροχος δεν κινειται τοσο ελευθερα οσο θα επρεπε. Ξεβιδωσα δαγκανα αλλα επειδη η δισκοπλακα εχει δοντακι δεν τραβιεται εξω.Πως μπορω να ανοιξω τα τακακια λιγο για να την βγαλω τη δαγκανα χωρις εφοσον εαν ειναι εφικτο να πειραξω σωληνακι με το υγρο φρενων?
  13. Μεχρι και οι τυποι με τα γιλεκα της yamaha,μπαντες,ακροβατικα και δε ξερω και γω τι αλλο.Λες και τρεχαν σε αγωνα ηταν σε καθε φαναρι! Προφανως και γω προσπαθησα να κανω μερικες μπαντες αλλα δε το καταφερα με το 07-35kw.Ειχα συνηθησει την ευκολια που ειχε το WR φαινεται :P
  14. Πρωι πρεπει να πηγες ε? Γιατι μεσημερι που πηγα,το mt 03 δεν υπηρχε λογω ατυχηματος με ειπε και στραβωσε το τιμονι! Το mt 07 (35kw) παντως που οδηγησα μαρεσε πολυ!
  15. Ωραια!Θενκς.Τωρα μενει να επιβεβαιωσω οτι οντως ειναι K&N γιατι το σαββατο θα το ανοιξω :P Kαι προφανως οι φωτο δε φαινονται στον οδηγο :(