ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    870
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

ShapeshifterGR98 last won the day on September 17

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

430 Excellent

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  • Γενέθλια 05/21/98

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Volos
  • Ενδιαφέροντα
    Παπιά, μηχανές, αμάξια, υπολογιστές, games, οικονομικά, λογιστική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    LS2 Rookie FF-352

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    996 (2001)
  • dreamBike: Κυβισμός
    996

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2534 προβολές προφίλ
  1. Τώρα με το νέο λαστιχάκι δεν συμμαζεύομαι...ανέβηκα απο Κουκουράβα σήμερα πρωί που δεν είχα ξαναπάει ποτέ. Μπορώ να πω οτι ήτανε η πιο απολαυστική διαδρομή που έχω κάνει. Τίγκα στο πράσινο, δεν είχε τέρμα ήλιο να σε ενοχλέι φυσούσε ένα δροσερό αεράκι και γενικά εξαιρετικά τοπία. Απλά κάπου λίγο πριν την Μακρινίτσα έπιασε ένα ψιλόβροχο και λέω άστο μην με πιάσει καμιά βροχή κανονική και ψάχνομαι μετά αρα ξαναγύρισα. Το μόνο "κακό" είναι ο απότομος δρόμος και οι μεγάλες ανηφόρες που έχει αλλά με προσοχή όλα είναι οκ.
  2. Μια βόλτα την ημέρα την ψυχοπλάκωση την κάνει πέρα!
  3. @FlyingInADream Θέμα οπτικής γωνίας xD Είπα οτι είναι άποψη μου. Εμένα το CBR για κάποιο λόγο μου φαίνεται μικρό. Το CBF φαντάζει λίγο πιο γεμάτο κάπως στα μάτια μου δεν ξέρω γιατί.
  4. @stavros-2stroker Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Όταν λέω "παπί" εννοώ στο μέγεθος. Το θεωρώ σε σχέση με το CBF πολύ μικροκαμωμένο το CBF δείχνει έστω λίγο μηχανή τουλάχιστον. Αν το CBR ήτανε πιο μεγαλό σε διαστάσεις τότε θα ήτανε πολύ πολύ καλύτερο. Απλά το θεωρώ πολύ μικρό γενικά. Απο κινητήρα το ξέρω οτι έχει πιο δυνατό σε σχέση με του CBF, δεν είπα το αντίθετο. Προσωπική άποψη το παραπάνω, δεν γίνεται να συμφωνούμε όλοι με όλους εδω μέσα.
  5. Καλωσήρθες στον κόσμο των 2κυκλων Εγω θα έλεγα όπως και μερικά άτομα πιο πάνω το CBF125. Είναι Honda άρα είναι σίγουρη η ποιότητα κατασκευής του, η οδήγηση του και η αντοχή του, δεν καίει σχεδόν καθόλου λόγο του injection και για μέσα στην πόλη αλλά και για μικρές αποστάσεις εξω απο αυτήν θα σε βγάλει άνετα. Θα πατάς καλά κάτω μιας και εγω ίδιο ύψος με εσένα έχω και το έχω δοκιμάσει, δεν είχα θέματα. Μάλιστα έχω την εντύπωση οτι το παπί το Address είναι λιιιιγο πιο ψηλό απο το CBF στην σέλα. Τα Brixton ναι έχουνε σημειώσει αρκετές πωλήσεις απο οτι φαίνεται αλλά δεν ξέρω για την ποιότητα του ούτε για ανταλλακτικά...το μοναδικό που ξέρω είναι ο κινητήρας του είναι βασισμένος στο παλιότερο Suzuki GN125 απλά με την προσθήκη injection. Το Virago 125 που είδα πάνω πρώτη φορά το βλέπω δεν ήξερα οτι βγαίνει και σε 125. Σε καμία περίπτωση μην δοκιμάσεις CBR125. Είναι ενα "παπί" σε μορφή "street" μηχανής κάπως. Δεν λέει. Εγω προσωπικά με το CBF125 θα ξεκίναγα, είναι οτι καλύτερο για να ξεκινήσεις να μπαίνεις στην φιλοσοφία της μηχανής και του συμπλέκτη. Δοκίμασε επίσης και Yamaha YBR-125 που είναι ίδια φάση με το CBF αλλά σε naked στυλ όμως. Απο κινητήρα και τα 2 αέρα καίνε. Οτι και να πάρεις να έχεις μαζί σου άτομο το οποίο ξέρει απο μηχανικά για να το ελέγξει κλπ κλπ για να μην πάρεις οτι να ναι δηλαδή. Αυτά λοιπόν. Καλές βόλτες και ασφαλή χιλιόμετρα!
  6. @innova 04 Το έχω δει και απο κοντά το δικό του και όμως δεν έχει ούτε κόκκο σκόνης πάνω @The Dread Rider τι ακριβώς κάνεις, να ξέρω γιατί εμένα το Address ολημερής το καθαρίζω το βράδυ ξαναβρωμίζει xD
  7. Ρύθμισα τα πίσω αμορτισέρ στο να έιναι λίγο πιο μαλακά γιατί ο συνοδηγός πίσω σε κάθε λακούβα κοπανούσε λίγο άσχημα, απο οτι φαίνεται το Address έρχεται με σκληρή ρύθμιση απο το εργοστάσιο. Επίσης αξίζει να αλλάξω με aftermarket πχ YSS, KYB κλπ ή τα εργοστασιακά είναι καλύτερα;
  8. @Eddy Le Αυτή τη στιγμή φοράει 13αρι μπροστά και το 34αρι πίσω. Δεν θα δεις ραγδαιές αλλαγές ωστόσο σε ανηφόρες στο Πήλιο ανεβαίνω άνετα δικάβαλος. Θα τραβάει λίγο καλύτερα δηλαδή. Τελική δεν θα σου κόψει πολύ. Εμένα με το 14αρι πες έπιανε και 120 σε κατηφόρα (μια φορά είδα και 130 στο κοντέρ) τώρα μέχρι 110-115 θα βγάζει αλλά μικρές διαφορές δεν έχω και ανάγκη το τελίκιασμα εγω προσωπικά. Βάλτο θα αποκτήσει παραπάνω νεύρο πάντως.
  9. Ακυρο thread αυτο πηγαινε για το Τι εκανες με την μηχανη σου σημερα. My bad συγνωμη.
  10. Δεν είχα ποτέ τέτοια θέματα στο Address, τελικά όλα κομπλέ ήτανε σε εμένα απλά το φλοτέρ χάλασε μάλλον. Τώρα αυτό καλύτερα να σου πει κάποιος απο εδω μέσα με καλύτερη εμπειρία γιατί απο ηλεκτρικά δεν ξέρω την τύφλα μου σε μηχανάκια. Ή το καλύτερο είναι να το πας σε έναν μάστορα. Έτσι όπως το βλέπω για πηνία μου κάνει ίσως.
  11. Και ο @achilleasv τα pilot street μου είπε να δοκιμάσω, ίσως βάλω αυτά τότε
  12. @strokt up Και όμως το πίσω λάστιχο σε εμένα είναι ένα Gazelle. Δεν ξέρω αν είχε μείνε σε απόθεμα και μου το είχε βάλει στο μηχανάκι όταν το πίσω City Pro έσκασε. Γιατί καταργήθηκε όμως;
  13. Άλλαξα τακάκια στα φρένα. Το μηχανάκι σταματάει τέλεια πλέον. Επίσης έσφυξα πίσω ταμπούρο κάμποσο και λίγο τον συμπλέκτη και το μικρό πατινάρισμα που έκανε η 3η και 4η έφυγε. Έβγαλα απο την αποθήκη το φιλτροκούτι που είχε το καθάρισα με πιστόλι αέρα (έβγαλε πολύ πράμα), και το ξαναέβαλα. Συμπέρασμα: λειτουργεί πιο καλά με το φιλτροκούτι, δεν έχει το απότομο ξέσπασμα της χοάνης αλλά τραβάει πιο γεμάτα κάπως και πιο ομαλά. Επόμενο είναι τα λάστιχα! Μπροστά Michelin City Pro και πίσω Michelin Gazelle για 2 χρονάκια. Κάποια άλλη επιλογή για λάστιχα υπάρχει ή Michelin μόνο;