ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    901
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

ShapeshifterGR98 last won the day on September 17

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

439 Excellent

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  • Γενέθλια 05/21/98

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Volos
  • Ενδιαφέροντα
    Παπιά, μηχανές, αμάξια, υπολογιστές, games, οικονομικά, λογιστική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    LS2 Rookie FF-352

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    996 (2001)
  • dreamBike: Κυβισμός
    996

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2696 προβολές προφίλ
  1. Θα σου λέγα και εγω οτι είπε και ο Τάσος πιο πάνω για τα λάδια. Εμένα το δικό μου αρχίζει να καίει λάδια σιγά σιγά (απο τα λεγόμενα του μάστορα μου) με αποτέλεσμα να μην παίρνει εύκολα μπρος η αλήθεια είναι. Στην αρχή νόμιζα οτι είναι μπαταρία αλλά το είπα στον μάστορα μου και μου λέει επειδή καίει λάδια το δικό σου πηγαίνουν και πάνω στο μπουζί και το δυσκολέυουνε στο να πάρει μπρος. Αλλά αφου το δικό σου δεν καίει τότε είσαι οκ. Δοκίμασε να αλλάξεις καρμπυρατέρ με ένα γνήσιο για Astrea ή γενικά με ένα καλό καρμπυρατέρ όπως Mikuni, Keihin κλπ ότι μπορεί να ταιριάξει στο αστράκι.
  2. Στο δικό μου πάντως η 3η τέρμα τέρμα σπασμένη (με 14-34 εργοστασιακό γρανάζωμα) βγάζει 95 το πολύ 100 km/h. Η 4η ωστόσο δεν βγάζει κάνα τρελό νούμερο πχ 120 η 4η στο δικό μου φτάνει σε ευθεία 105-110 το πολύ. Έχει να κάνει και με το σασμάν απο το κάθε μηχανάκι και γενικά οι τελευταίες ταχύτητες συνήθως παίζουνε και ρόλο overdrive κάποιες φορές δηλαδή να μην ανεβάζουνε πολύ για να πηγαίνει και πιο άνετα στον δρόμο. Επίσης είναι 50αρακι απο οτι καταλαβαίνω δίπλα απο το όνομα σου αρα μια χαρά είναι τα 80κατι που βγάζει πιστευώ για τα κυβικά του.
  3. @ChrisM δεν θα το καταλάβουνε στα καυσαέρια;
  4. Oκ λοιπόν Σίγουρα επειδή το ξανασκέφτηκα πιο καθαρά όντως το να το δώσω χαλασμένο δεν λέει..δεν με βλέπω να νιώθω και εγω καλά η αλήθεια είναι... Τώρα, πέρα του θέματος ηθικής κλπ κλπ το παπί δεν θα το δώσω. Θα το φτιάξω. Έπειτα απο κάμποση έρευνα σε car.gr, stelpet κλπ ( @achilleasv thanks for the heads up) είδα οτι τα ανταλλακτικά δεν είναι τόσο ακριβά όσο μου τα είπε ο μηχανικός. Συγκεκριμένα όταν τον ρώτησα μου λέει "στο δίκο σου ο κύλινδρος γνήσιος μόνο κάνει 200€". Στην πραγματικότητα κυλινδροπίστονο σετ ή και κύλινδρο σκέτο (γνήσια Suzuki) τα βρίσκω με 100 άντε 100κατι, συν τα υπόλοιπα υλικά που θα χρειαστούνε όπως φλάτζες κλπ. Γιατί όμως να πει ψέματα; Θα μου πεις μάστορας είναι λεφτά θέλει να βγάλει. Όπως και να έχει ο μοναδικός φόβος για ρεκτιφιέ και που μου έχουνε πει και ο μηχανικός και άλλα άτομα που την πάθανε απο οτι κατάλαβα είναι οτι δεν πετυχαίνει πάντα το ρεκτιφίε σε κύλινδρο. Σίγουρα θα είναι πιο φθηνή λύση και θα γίνει και λίγο πιο δυνατό το μηχανάκι αλλά είμαι μεταξύ του να μαζέψω κάποια παραπάνω και να βάλω τα ακριβώς γνήσια που είχε ή το στείλω για ρεκτιφιέ (πιστόνι βλέπω βγάζει η TKRJ, ή κάπως έτσι, 54,5mm σε σχέση με το 53,5mm του Address). Τώρα το μόνο που θέλω είναι οτι και αν το κάνω να δουλέψει και να μην χρειαστεί ξανά να το στέλνω για επισκευές στο μέλλον λόγο κακής δουλειάς. Εννοείται επίσης οτι πλέον κομμένες οι μ***κιες και οτι λάδια, μπουζί και τα υπόλοιπα πράματα θα τα προσέχω σαν τα μάτια μου. @exppii δυστηχώς ακόμα δεν μπορώ να πάρω μηχανή. Σε 1-2 χρόνια ίσως για αυτό και μέχρι τότε στο μηχανάκι θέλω να γίνει σωστή δουλειά. Πάνω κάτω μέχρι 400κατι σκοπεύω να δώσω για επισκευές... Επίσης στο θέμα υπερκυβισμού δεν έχω ιδέα γιατί ενδέχεται να έχει προβλήματα με ΚΤΕΟ απο όσο ξέρω
  5. @noodles ο μάστορας πάντως αυτό μου είπε οτι τα 300€ δεν θα σου φτάσουνε και θες πάνω απο 300 με 400€...δεν ξέρω ειλικρινά Το ρεκτιφιέ το είχα σκεφτεί σοβαρά αλλά σε περίπτωση που δεν πετύχει μετά τι κάνω;
  6. Τον είπα για ρεκτιφιέ και το σκέφτηκα και εγω αλλά μου το είπε ο ίδιος και εγω το φοβήθηκα επίσης οτι αμα δεν πετύχει το ρεκτιφιέ;
  7. Το παπί έπαθε το εξης: λόγο μη καλής λύπανσης ψιλομάγκωσε το πιστόνι κάπως απο διαστολή-συστολή και τώρα κάνει αυτόν τον θόρυβο. Αυτά μου είπε ο μάστορας τουλάχιστον και οι επισκευή μου λέει σε αυτό θα σου πάει πάνω απο 300κατι με 400€ Αυτό έγινε.
  8. Κοίτα αμα είναι να κάνω αυτό το ποστ και να αρχίζω να τρωω κράξιμο γιατί εχω σχέση τότε καλύτερα να μην ξαναγράψω γενικά για αγορές κλπ...απλά γνώμες ψάχνω στο τι είναι πιο αξιοπιστό και προς Θεου να μην χρειάζεται να δώσω το νεφρό μου για να το φτιάξω στο μέλλον. Ρε παιδιά το γράφω όσο πιο ήρεμα και πολιτισμένα γίνεται δεν ψάχνω για καυγάδες απλά απόψεις θέλω να ακούσω. That's all
  9. Καλησπέρες. WARNING: ακολουθεί λίγο σεντόνι εδω πέρα... Καταρχάς πριν ξεκινήσετε με τα "γιατί να ξαναπάρεις πάλι παπί;" και "να δώσεις το Address" θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράματα πρώτα. Καταρχάς δεν μπορώ να δώσω για Α2 δίπλωμα αυτή τη στιγμή και να αγοράσω μηχανή για τον απλούστερο λόγο οτι μέχρι στιγμής μόνο παπί μπορώ να κρατήσω με τα λεφτά μου. Δεν γίνεται να προσπαθώ να καλύψω έξοδα του μήνα (έξοδοι, φίλους, κοπέλα, πηγαίνε-έλα Βόλο-Λάρισα για την σχολή κλπ) και επίσης ο πατέρας μου δεν μπορεί να μου δίνει αρκετά εξτρά για να την βγάζω μιας και έχουμε ήδη αρκετά έξοδα σαν οικογένεια. Αλλά αρκετά με τα προσωπικά μου ας πάω στον κύριο λόγο που το δίνω το Suzuki. Καταρχάς έπαθε μια βλάβη στην κινητήρα που την είχε αναφέρει και τις προάλλες. Δεν είναι κάτι το σοβαρό δηλαδή σε σημείο του να κολλήσει το μοτέρ στον δρόμο. Αν τα λάδια είναι σε καλό επίπεδο και δεν τελείωνουνε όπως τα έχω τώρα το μοτέρ λειτουργεί ακόμα ρολόι. Και Πήλιο έχω κάνει βόλτες, και στην δουλειά delivery πηγαίνει μια χαρά και τα όλα του. Ούτε δύναμη έχει χάσει. Άλλαξα και καδένα και προσέχω και τα λαδάκια του πλέον. Κάνει έναν μικρό θόρυβο μόνο απο μεσσαίες και πάνω στροφές ωστόσο το πήγα σε 2-3 μάστορες το κοιτάξανε και μου είπανε οτι δεν είναι σοβαρό. Αμα έχει λάδια το κάρτερ του τότε το μηχανάκι αντέχει κανονικά. Πάμε στην λυπητερή τώρα. Πήγα στον μάστορα και του λεω οτι σκέφτομαι να το κρατήσω το παπί αυτό και μου λέει ένα ειρωνικό "συγχαρητήτηρια, μπράβο σου". Η επισκεύη λοιπόν το να το φτιάξω όλο το μοτερ δηλαδή θα είναι πάνω απο 300€...300κατι με 400€ δηλαδή πρέπει να υπολογίζω. Και αυτό γιατί είναι ένα μοντέλο που δεν πούλησε πολύ για να έχουνε ζήτηση τα ανταλλακτικά του στην αγορά και γενικά η Suzuki στις τιμές των ανταλλακτικών μου λέει είναι ακριβή αρκετά. Συνεπώς δεν θέλω να το κρατήσω άλλο είναι ήδη ένα παπί με αρκετά τσιμπημένες τιμές στα service και στα ανταλλακτικά του. Επόμενη σκέψη λοιπόν και επιλογή είναι να το δώσω κοντά στο 1000αρικο μιας και σε όσους το είπα και μάστορες, και στον πάτερα μου μου λένε "γιατί ξέρει ο άλλος τι έχει και στην τελική δεν είναι ετοιμοθάνατο το μοτέρ του". Τώρα το θέμα είναι οτι για το επόμενο παπί ο καθένας έχει απο την δική του προσωπική υπεργ@μ@τη άποψη. "Τι; Innova? Απαπα χολέρες μακριά τους"...."Kawasaki? Ούτε να το σκέφτεσαι! Είναι άθλια μηχανάκια!"...."μόνο Crypton!1!!!!11!!!!". Η αλήθεια είναι οτι όλοι οι μάστορες μου πρότεινανε το Crypton-X. Άντε έστω οτι το θέμα Α1 και 15 κυβικά παραπάνω είναι κάτι που το προσπερνάμε και θα ανυσηχώ εγω για αυτό. Το πρόβλημα είναι οτι για καλό Yamaha θέλω πάνω απο 1500-1600€ που εγω δεν μπορώ να τα δώσω...είναι αρκετά. Σκεφτόμουνα λοιπόν για Innova. Ο @achilleasv που τον ρώτησα σήμερα πρωί μου είπε πάνω κάτω τι παίζει και απο θέματα αξιοπιστίας και απο θέματα συντήρισης και όντως στα service και στα ανταλλακτικά δεν είναι τόσο ακριβό όσο το Address λογικά γιατί το μοντέλο αυτό πούλησε πάρα πολύ και όχι άδικα, βλέπω άπειρα κάθε μέρα έξω στον δρόμο. Ο μάστορας μου λέει οχι πάντως δεν είναι προκοπής μηχανάκια. Θέλω λοιπόν τα φώτα σας λιγάκι...εγω μέχρι 1300-1400€ μπορώ να δώσω. Κάποιες σκέψεις μου είναι: Honda Innova (ας είναι και το καρμπυρατεράτο μοντέλο αν και δεν ξέρω απο αξιοπιστία πως πάνε), Kawasaki ZX130, Daytona Sprinter 125, Yamaha Crypton R115 και τέλος το Crypton-X...θέλω να ξέρω απο ανταλλακτικά, service και γενικά αξιοπιστία πως τα πάνε τα παπάκια αυτό. Το Address θα το βγάλω στο car.gr μόλις μαζέψω κάποια λεφτά σε 2-3 μήνες απο τώρα απλά θέλω ήδη να ξέρω τι θα παω να αγοράσω για να μην πάρω μάπα πάλι. Thanks
  10. Παίξαμε κρυφτό στο Πήλιο :P
  11. Michelin City Pro ξαναέβαλα στο Address και τώρα που έχουνε πατήσει καλά και το πίσω και το μπροστά λάστιχο το μηχανάκι πάει πολύ καλά στον δρόμο. Έχω ανέβει Πήλιο σχετικά με σβέλτη οδήγηση και σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο οδόστρωμα (καλά σε βροχή δεν πήγαινα πάνω απο 50 km/h) και το μηχανάκι ακολουθούσε τον δρόμο σαν μαγνήτης. Αρκετά καλό ελαστικό πιστεύω τα 85€ που έδωσα δεν πήγανε χαμμένα τελικά.
  12. Οκ το τοπίο ψιλοξεκαθάρισε κάπως απλά την στιγμή που μου τα λέγε ο μάστορας είχα θολώσει απο τα νεύρα και αργότερα ξαναπέρασα απο εκεί. Δεν είναι σε σημείο μου εξήγησε να σου μείνει στον δρόμο ή κάτι τέτοιο. Απλά απο την πολυκαιρία και την μη-σωστή λίπανση (δεν κρύβομαι και ναι μπορείτε να μου ρίξετε με RPG αν θέλετε) το πιστόνι έπαθε μια μικρή διαστολή για αυτό και ο θόρυβος που κάνει. Θα καίει παραπάνω λάδια τώρα και αυστηρά ανα 500 χιλιόμετρα θα τα κοιτάω πλέον. Μου έβαλε καινούρια σήμερα. Δεν θα το αφήσω έτσι ωστόσο θα αρχίζω να κάνω σκληρές οικονομίες για να το αλλάξω πριν το πρόβλημα χειροτερέψει γιατί εκτός απο βολτάδικο το μηχανάκι είναι και για delivery. Σίγουρα θα δίνω άπειρες φορές παραπάνω προσοχή απο εδω και στο εξής...ωστόσο για μια δεύτερη γνώμη θα πάω σε 1-2 συνεργεία ακόμα που μου πρότεινε ο @noodles
  13. Η λυπητερή, της λυπητερής, την λυπητερή, ω λυπητερή... Απο προχθές περίπου μου έκανε ένα θόρυβο ο κινητήρας στις μεσσαίες και υψηλές στροφές ένα μόνιμο κροτάλισμα. Σήμερα πρωί νόμιζα οτι ήτανε το ζουάν εξάτμισης το οποίο και άλλαξα αλλά τελικά το Suzuki επισήμως χτύπησε μπιέλα σιγά σιγά. Πήρε μέντα πιστόνι και κύλινδρος μου είπε ο μηχανικός. Αυτό σημαίνει οτι ξεκινάει μια μεγάλη διαδικασία επισκευής και λογικά απο οσο μου είπε θα μπει ένα ελαφρώς μεγαλύτερο πιστόνι πχ αντί για 53.5mm διάμετρος στα 54.5mm ή 55mm κάτι τέτοιο κατάλαβα. RIP
  14. Welcome back φίλε Περαστικά και σιδερένιος, πάντα με προσοχή στον δρόμο. Παπάκι μπορείς να βρεις καραάνετα όπως και μια καλή μηχανή στην συνέχεια. Καλές αγορές!
  15. Είναι απο τότε που έβγαλα το παπί έξω για ξεμπούκωμα. Τώρα βρήκα χρόνο να την ανεβάσω αλλά anyway το έβγαλα στην παραλία βόλτα να πάρει λίγο θαλασσινό αέρα :Ρ