ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1142
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    13

ShapeshifterGR98 last won the day on November 27 2019

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

883 Excellent

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  • Γενέθλια 05/21/98

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Volos
  • Ενδιαφέροντα
    Παπιά, μηχανές, αμάξια, υπολογιστές, games, οικονομικά, λογιστική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    LS2 Stream Evo FF320

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    V-Strom 650-XT
  • dreamBike: Κυβισμός
    650

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3908 προβολές προφίλ
  1. Χαλαρή απογευματινή βόλτα μετά απο νέα αντλία και νέο φίλτρο βενζίνης. Αυτή τη φορά ούτε μεταχειρισμένα, ούτε με πατέντες, απευθείας ολοκαίνουρια και τα 2 τους και πλέον προσοχή σε βενζίνη. Ο μάστορας μου έβαλε πιο ελεύθερο φίλτρο βενζίνης επίσης. Ούτε μπουκώματα πλέον, ούτε ρετάρισμα, ούτε τίποτα. Well, καλές μου βόλτες!
  2. Λεφτά πάντως δεν μου χρωστάει απο μεροκάματα ή το οτιδήποτε. Η επιθεώρηση εργασίας όπως είπε και ο Σπύρος απο πάνω απλά θα πάει και θα τα ψάλει στον εργοδότη, τίποτα παραπάνω. Πάει μια εβδομάδα πλέον απο το ατύχημα, όλα καλά είναι, πάλι καλά. Πήγα υπέγραψα και παραίτηση στην λογίστρια παράλληλα άλλα έφυγα μια και καλή απο αυτό το μέρος πλέον.
  3. Πάντως στο manual του Address μου, γράφει οτι ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί με βενζίνη απο 91 οκτάνια και πάνω. Στην Ελλάδα προφανώς και δεν υπάρχει βενζίνη 91 οκτανίων αλλά σε άλλες χωρές πχ της Ασίας ή και στην Αμερική υπάρχει βενζίνη 91 οκτανίων. Μιλάμε δηλαδή για έναν κινητήρα ο οποίος ακόμα και με βενζίνη 91 οκτανίων μπορεί να δουλέψει κανονικά μιας και δεν έχει μεγάλη συμπίεση η οποία είναι μόλις 9.6 προς 1. Γενικά 95αρα βάζω, Shell FuelSave 95. Μεταξύ βενζίνης 95, 97, 98 και 100 οκτανίων δεν έχω δει καμία απολύτως διαφορά στο γκάζι. Η μόνη φορά που είδα διαφορά στην βενζίνη ήτανε όταν έβαλα απο ένα ΕΤΕΚΑ αργά το βράδυ μιας και όλα ήτανε κλειστά και τα πειράκια κάνανε πάρτι μέσα στο μοτέρ, με το μηχανάκι να μην τραβάει το ίδιο με πριν. Και η ίδια η ποιότητα της βενζίνης παίζει ρόλο στην λειτουργεία του μοτέρ. Αν πχ απο το 1 λίτρο βενζίνης απο κάποιο πρατήριο το μισό είναι κανονική βενζίνη, το άλλο μισό βερνίκι, το άλλο μισό οινόπνευμα και το περισσευόμενο άζαξ για τα τζάμια ε τότε μην περιμένεις να την κάψει σωστά. Και πλέον η νοθεία στην βενζίνη πάει σύννεφο. Περισσότερο ψυχολογική διαφορά είναι (και οικονομική...) παρά πρακτική διαφορά. Ούτε όσο δούλευα ντελίβερι είδα διαφορά στα χλμ που σε βγάζει η 95αρα με την 100αρα. Παίζει και με το πόσο βαρύ χέρι έχεις να το πω. Όσο πιο πολύ το ανοίγεις το γκάζι τόσο παραπάνω θα κάψει. Κάποιοι κινητήρες που δουλεύουνε υπο υψηλή συμπίεση έχουνε όφελος απο 100αρα βενζίνη γιατί εκεί το ίδιο το καύσιμο (αρκεί να είναι καθαρό) συμβάλει στην σωστή λειτουργεία και απόδοση του μοτέρ. Τώρα σε μηχανάκια (για μεγάλες μηχανές δεν βάζω το χέρι στην φωτιά) πάνω κάτω όλα τα μοτέρ στην ίδια συμπίεση λειτουργούνε, άρα πάλι η χρήση 100αρας ούτε παραπάνω επιδόσεις σου δίνει ούτε παραπάνω χιλιόμετρα θα σου βγάλει. Τώρα αν μου έχεις πχ ένα μηχανάκι όπως το Yamaha Z το έχεις κάνει 200 κυβικά με ένα καρμπυρατέρ τρομπέτα ε εκεί ΙΣΩΣ και να εποφεληθείς απο την 100αρα βενζίνη στις επιδόσεις γιατί το μοτέρ έχει ανεβασμένη συμπίεση, αλλά τα παραπάνω τα έγραψα με βάση έναν εργοστασιακό κιινητήρα και όχι έναν πειραγμένο. Κατά τα άλλα τα πιο πολλά κόλπα του εμπορίου είναι για να πουλήσουνε παραπάνω. Ο μέσος έλληνας θα διαβάσει στο ίντερνετ πχ να λέει κάπου "η 100αρα βενζίνη ανεβάζει την ιπποδύναμη κατά 30% και μειώνει την κατανάλωση στο μισό" και θα τρέξει σε χρόνο dt να γεμίσει το μηχανάκι, την μηχανή ή το αμάξι με 100αρα.
  4. Ωραία περάσαμε και σήμερα στην δουλειά Ερχόμουνα στο μαγαζί μετά απο παραγγελίες, τελευταία στιγμή προσέχω τα λάδια στον δρόμο. Ήτανε ήδη αργά όμως, το μηχανάκι έφαγε γλίστρα και εγω μια καλή σαβούρα. Πέρα απο ένα στραμπούλιγμα στο πόδι και 2 σημαδάκια απο το γδάρσιμο (τριβή απο την φόρμα και το φούτερ) είμαι μια χαρά. Το μηχανάκι μερικές γραντζουνιές μόνο κατά κάποιο τρόπο και έφυγε και το δεξικό πλαστικό του μαρσπιέ (δεξιά απο το μηχανάκι). Το αφεντικό προφανώς επειδή έφυγα απο το μαγαζί γιατί το πόδι μου δεν την πάλευε με στόλισε κανονικά με χ*****ιες, και "χάνω λεφτά εξαιτίας σου και δεν θα σηκώσεις μπαϊράκι σε εμένα και αύριο θες δεν θες ή μπορείς δεν μπορείς θα έρθεις κανονικά για δουλειά" και "θα τα πούμε καλά εμείς οι 2 γιατί αλλιώς δεν μαθαίνεις εσυ" και πάει λέγοντας. Εννοείται πως απλά ΔΕΝ θα πάω ξανά εκεί πέρα ας κόψει τον λαιμό του καλύτερα. Επίσης ανασφάλιστος την ώρα του ατυχήματος
  5. Απογευματινή βόλτα στα Πλατανίδια. Το ηλιοβασίλεμα ήτανε απίστευτο.
  6. @FlyingInADream Αν οχι το Address, σίγουρα θα φροντίσω να έχω και ένα παπί σαν "εργάτη" να το πω. Το παπί είτε μηχανή είτε αμάξι έχεις πάντα πρέπει να υπάρχει ή έστω ένα μικρό μηχανάκι και ας είναι και 50αρι. Ίσα ίσα για τις δουλειές μέσα στην πόλη κλπ...για βόλτες μηχανή προφανώς...
  7. @achilleasv να μα αυτή τη φορά ας κανονιστεί σωστά επιτέλους Προφανώς και θα πάμε, ωραία θα είναι τα μέρη εκεί πάνω.
  8. Η πρώτη βόλτα για το 2020. Μικρή μεν γιατί στις 6 έπιανα δουλειά αλλά είχα να βολτάρω καιρό άρα... Το Πήλιο απο μακριά Αυτός είναι ο δρόμος προς Γλαφυρά. Αν το πάρεις όλο ευθεία σε πάει απο Κάτω Κερασιά, Κανάλια και τέλος σε βγάζει στην λίμνη Κάρλα. Θα την ξανακάνω αυτήν την διαδρομή κάποια στιγμή, έχει ωραία τοπία. Επίσης απο Κανάλια μπορείς να πας και προς Κεραμύδι, Βένετο, Καμάρι και άλλα μέρη στην βόρεια πλευρά του Πηλίου...αν και δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο εκεί πάνω.
  9. @achilleasv Αυτό μου το λέει και ο πατέρας μου. Τον Μάιο κλείνω τα 22 μπαίνω στα 23 άρα μου λέει και αυτός κάνε υπομονή κανά 2 χρόνια ακόμα να βγάλεις το Α και να πάρεις όποια μηχανή θελήσεις. Το Α2 πάντως έχει κάποιες decent επιλογές για 1η μηχανή...τα οικονομικά ναι είναι ένα θέμα και σε εμένα...δεν πνίγομαι και στο τάληρο με το delivery...και μόνο οι βενζίνες (γιατί αμα πάρω μηχανή μόνο σπίτι δεν θα κάθομαι) θα μου βγαίνουνε αρκετές...με το Address με ένα τάληρο πάω μέχρι το χωριό μου και θα περισσέψει κιόλας...
  10. @GRR Πάνω κάτω ίδια μοτεράκια είναι. Και τα δου τους 125cc, SOHC, 2βαλβιδα. Δεν έχουνε μεγάλες ιδιαιτερότητες σαν κινητήρες. Κάμποσα πράματα ταιριάζουνε στο Address απο άλλα παπάκια. Το πίσω γρανάζι απο Kaze-R πχ ταιριάζει και στο Address, το μπροστά γρανάζι απο Supra 100 επίσης ταιρίαζει, πίσω αμορτισέρ απο Innova ταιριάζουνε στο Address κλπ. Τώρα απο μέρη κινητήρα αν ταιριάζουνε και άλλα δεν ξέρω...το Address έχει μοτέρ βασισμένο σε Shogun 110...δεν ξέρω τι άλλο παίζει ταιριάζει. Απο περιφερειακά πάνω κάτω όλα τα ίδια είναι.
  11. Απο όσο ξέρω τα 1ης γενιάς ddress απο το 2007 εως το 2009 (δηλαδή τα κόκκινα, μπλέ και γκρι-ασημί) ήτανε πιο ευαίσθητα στο θέμα του σασμάν. Απο το 2009 εως το 2011, δηλαδή τα 2ης γενιάς (μαύρο και μπλε-ασπρο μοντέλο) είχανε πιο ανθετικτικά σασμάν. Εμένα το έβγαλε στα 10.000 περίπου χλμ αν θυμάμαι καλά. Ουσιαστικά είχα κολλήσει με 2α και άλλαζε ταχύτητα μόνο προς τα πάνω και πάλι με δυσκολία. Το να κατεβάσω ταχύτητα δεν γινότανε. Το πήγα στον μάστορα μου είπε οτι είχε πάθει ζημιά η φουρκέτα ή όπως λέγεται (το μέταλλο που κάθονται τα γρανάζια του σασμάν πάνω) ή κάτι τέτοιο. Μου ταίριαξε απο Innova μέσα και απο τότε δεν είχα κανένα θέμα. Ούτε πετάει ταχύτητες ούτε τίποτα. Μοναδικό πράμα είναι οτι η 3η βγάζει έναν ήχο σαν σφύριγμα κάπως αλλά αυτό θα δεις οτι το έχουνε αρκετά Address δεν ξέρω τι το προκαλεί. Άλλοι λένε οτι ήτανε απο κατασκευαστικό σφάλμα της Suzuki, άλλοι λένε απο κακής ποιότητας γρανάζια. Πάντως απο όσο ξέρω (ίσως πω και μπούρδα σε αυτό...) οτι το Address έχει ένα σασμάν διπλοκάμπανο και με το σύστημα PECS (Power Engagement Clutch System) το οποίο απο όσο ξέρω είναι κάτι σαν δυο συμπλέκτες μαζί οπου ο ένας δίνει κίνηση μετά απο κάποιες στροφές ή δεν ξέρω τι ακριβώς. Και καλά σαν slipper-clutch κάπως απο όσο διάβασα σε μια σελίδα. Το ίδιο σύστημα είχανε και τα Shogun 110 αλλά δεν είχανε πρόβλημα με το σασμάν τους. Ουσιαστικά το PECS δεν κάνει κάτι σπουδαίο απλά βοηθάει στο να βγαίνει πιο ομαλά η δύναμη του μοτέρ. Δεν ξέρω αν φταίει και το PECS στο Address βέβαια, για τα θέματα στο σασμάν. Γενικά προσοχή στην οδηγήση. Αν το οδηγάς σαν άνθρωπος τότε δεν θα πάθει τίποτα, αν το οδηγάς σαν κανίβαλος τότε άστο. Εγω πάντως εδω και 1μιση χρόνο σε delivery κιόλας, δεν μου έβγαλε κάτι άλλο το σασμάν. Μόνο δισκάκια συμπλέκτη άλλαξα.
  12. Εγω πάντως μια χαρά βόλτες πήγα με το Address. Και μόνος και δικάβαλο. Εξάλλου παπάκια είναι.
  13. Έχει να κάνει και με το παπί σαν στήσιμο. Τα Kawasaki γενικά έχουνε καλό στρίψιμο απο όσο εχω ακούσει απο παιδιά κλπ. Το Address πάντως ακόμα και σε πιεσμένη οδήγηση στο Πήλιο δεν είχα ποτέ θέματα στο στρίψιμο. Δεν έδειξε γενικά αστάθεια να το πω. Εντάξει δεν είναι και GSX-R να στρίβει λες και μπαίνεις σε πίστα αλλά δεν είναι και άσημο. Νορμάλ θα το έλεγα για παπί. Τώρα για GTR κλπ δεν ξέρω, δεν έχω οδηγήσει, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
  14. @costikos μα το είπα και παραπάνω, αν είχα πχ 3000€ δεν θα έπαιρνα ενα απο αυτά τα 2 μηχανάκια δηλαδή το VF ή το GTR. Θα κοίταγα για κανονική μηχανή. Δεν λέω πήγα σε πολλά ωραία μέρη με το παπί, το έχω αγαπήσει αρκετά το Addressακι μου αλλά δεν είναι κακό να θες να πας σε κάτι μεγαλύτερο. Προς τέλη του Ιανουαρίου θα ξεκινήσω για το Α2 μαθήματα σιγά σιγά άρα θα έχω και μια επαφή με παραπάνω κυβικά και οδήγηση μηχανής (συμπλέλτης στροφές κλπ). Τώρα απο πρώτη μηχανή, προς το καλοκαίρι θα το κάνω μιας και πρέπει να μαζέψω και ένα χρηματικό ποσό. Απο μηχανές Α2 υπάρχουνε πολλές επιλογές σαν 1η μηχανή να το πω. Ανάλογα το πόσα θα μπορέσω να διαθέσω θα κοιτάξω στα ανάλογα μοντέλα. Αλλά μέχρι στιγμής ένα καλό υπόψηφιο θεωρώ οτι είναι το CBF250. Απο όσα άτομα έχω ρωτήσει είναι πολύ καλό, με μοναδικό θέμα το κιβώτιο του λένε. Το Zontes δεν έχω ιδέα πως είναι αλλά το R310 εμφανισιακά τουλάχιστον δεν με χαλάει. Οδηγικά δεν ξέρω τι παίζει σε αυτό...
  15. Το GTR150 και VF185 δεν είναι κακή ιδέα σαν concept. Ουσιαστικά η Honda και η SYM θέλανε να κάνουνε αυτό που έκανε η Yamaha το 2007 με το Crypton-X. Δηλαδή ένα "σπορ-παπί" να το πω, με κύριο σκοπό να τα αγαπήσουνε οι πιτσιρικάδες ή αυτοί που θέλουνε ένα "τουμπανιασμένο" απο το εργοστάσιο μηχανάκι. Μονό αμορτισέρ πίσω, 4 βαλβίδες, ψυγεία κλπ, γενικά ένα παπί που να έχει μερικά ατού παρμένα απο μοτοσυκλέτα. Αλλά και πάλι το γεγονός οτι παραμένουνε παπάκια δεν αλλάζει. Σίγουρα έχουνε σαφώς καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με ένα Address, Innova ή και το Crypton-X (μιλάω για μαμά μοντέλα, και χωρίς βελτιώσεις), όπως και κρατήματα με τα χοντρά ελαστικά τους αλλά, εγω προσωπικά αν είχα 3000€ στην άκρη δεν θα έπαιρνα πχ το VF185 ή ένα μεταχειρισμένο GTR150. Σε αυτά τα λεφτά μπορείς να βρεις αρκετές μεταχειρισμένες μηχανές σε καλή κατάσταση πχ CBF250, Ninja 250R, Suzuki GS500 κλπ. Εξάλλου είτε πάρεις μηχανή 250-300cc είτε πάρεις ένα απο αυτά τα 2 μηχανάκια και πάλι Α2 δίπλωμα θα χρειαστείς. Γιατί να μην το εκμεταλλευτείς για να πάρεις κάτι μεγαλύτερο; Βέβαια αυτό είναι προσωπική γνώμη, ο καθένας έχει διαφορετικά γούστα σε αυτό...