ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    818
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

ShapeshifterGR98 last won the day on January 5

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

364 Excellent

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  • Γενέθλια 05/21/98

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Volos
  • Ενδιαφέροντα
    Παπιά, μηχανές, αμάξια, υπολογιστές, games, οικονομικά, λογιστική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    LS2 Rookie FF-352

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    996 (2001)
  • dreamBike: Κυβισμός
    996

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2254 προβολές προφίλ
  1. Κάτι απο σήμερα το απόγευμα
  2. Η αλήθεια είναι οτι οχι, πέρα της δουλειάς πλέον, η οδήγηση πάντα λειτουργούσε και λειτουργεί σαν αγχολυτικό. Να αδειάζει το μυαλό μου δηλαδή, να αλλάζεις παραστάσεις γενικά. Άρα οχι τώρα που το σκέφτομαι δεν θα μπορώ να βγαίνω έξω και παράλληλα να προσεύχομαι να μην με σταματήσει η τροχαία ή ΔΙ.ΑΣ για έλεγχο γιατί τότε όντως θα με πιάσει κρίση πανικού, όχι απλά άγχος. Γιάτι ο αμα μου πει το επικό "εσυ δεν έδωσες με συμπλέκτη, γιατί οδηγάς αυτό εδω;" τότε λογικά το μοναδικό που θα πω θα είναι ένα "εεμμμμ...ναι...". Δεν είμαι αφελής και αυτός είναι και ο λόγος που δεν κοιτούσα 125αρα μηχανή. Όχι οτι σε περίπτωση ατυχήματος με 130αρι ή 135αρι παπί θα μπορέσω να σκηνοθετήσω ότι είπε ο Flying παραπάνω βέβαια. Ίσα ίσα ο πατέρας μου θα μου λέγε ένα "βγάλτα πέρα μόνος σου έτσι όπως τα έκανες τώρα", και με το δίκιο του. Καλώς τότε, μένω με το Address γιατί τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσα να είχα κάνα παρτάλι 72cc το πολύ ή να μην είχα και τίποτα. Τα λεφτά θα πάνε σε άλλα πράματα που όντως χρειάζομαι. Εξάλλου αφού κατάφερε και με κόντρα αέρα με πήγε και με έφερε Λάρισα με τέρμα γκάζι 105-110 σταθερά και έχει καταφέρει να ανέβει δικάβαλο Πήλιο γελοιοδώς άνετα (για να μην αναφέρω και τα τρικάβαλα) τότε δεν νομίζω να χρειαστεί άλλο. Μηχανή δεν ξέρω προς το παρόν ακόμα. Στο μέλλον ίσως κάτι.
  3. @noodles Και όμως έστω και αυτά τα 3€ παραπάνω έχω φτάσει πλέον σε σημείο να τα υπολογίζω όπως οι πιο πολλοί αυτές τις μέρες. Η Lawrence δεν είναι καθόλου άσχημη βασικά :Ρ @CptAngel το έχει ένας φίλος απο Λαμία μεριά. Είναι όντως μια πάρα πολύ καλή μηχανή για μικρά κυβικά και σε δύναμη, οικονομία εμφάνιση κλπ. Όσο αναφορά την ασφάλιση κλπ που μου αναφέρατε ένα παιδί μου είπε κάτι το οποίο δεν ξέρω πόσο σωστό είναι (ασχέτως αμα τελικά θα κρατήσω το Address): το αγοράζεις και το κάνεις ασφάλεια στο όνομα του πατέρα σου μιας και όντως έχει για απεριόριστα κυβικά και είχε και μηχανή κάποτε (μια Suzuki Walther Wolf RG250 δίρχονη στριτάδικη, πολύ ωραία ήτανε) άρα αμα τύχει κάτι δεν θα έχεις θέμα. Εγω προσωπικά δεν το εμπιστεύομαι. Ωραία άμα είναι θα το σκεφτώ λίγο περισσότερο στο θέμα αυτό και θα σας πω μετά μια τελική απόφαση.
  4. @CptAngel Ξέχασα να συμπληρώσω κάτι στο παραπάνω. Με την ίδια λογική και το Crypton αλλά και το ΖΧ πιάνονται στο Α2 γιατί είναι μεν κάτω απο 15 άλογα αλλά είναι παραπάνω απο 125 κυβικά αλλά η αστυνομία στον έλεγχο δεν θα σου πει κάτι. Για 125αρα μηχανή με απλό Α1 δίπλωμα (χωρίς συμπλέκτη) δεν ξέρω πόσο ελαστικοί είναι. Το Α2 δεν βρίσκω λογική στο να βγάλω Α2 απο τώρα γιατί οτιδήποτε και να κάνω θα είμαι με ένα παπί ή άντε κάνα 125αρι μοτοσυκλετάκι. Αμα είναι στο μέλλον που θα αποκτήσω μηχανή σε κάνα 3-4 χρόνια δηλαδή θα βγάλω αμέσως το Α να μην έχω κανέναν περιορισμό. Για αυτό λέω οτι κοιτάω για άλλο παπάκι εξάλλου η πιο μακρινή απόσταση προς το παρόν που θα κάνω θα είναι το Βόλος - Λάρισα που με το Address και με κόντρα αέρα πήγαινε καλά σχετικά για παπάκι στον δρόμο.
  5. @spiros!!! σε καταλαβαίνω γιατί και εγω θέλω να πάρω κανονικά μια 250αρα-300αρα για αρχή αλλά και εγω με σπουδές τώρα που να βρω λεφτά για μηχανή. Μόνο η βενζίνη που θα της βάζω θα μου τρώει πολλά απο το εβδομαδιάτικο μου να το πω. Υπομονή και κάποια στιγμή θα ξαναποκτήσεις κάτι δυνατό πάλι.
  6. @CptAngel Το σκέφτηκα και αυτό για κάτι σε στυλ CBR125 ή CBF125 αλλά ναι έδωσα με ένα απλό παπί (Kymco Spyke 125 είχα). Βέβεαια ξέρω άτομα εδω πέρα με 125αρες μηχανές που δεν έχουνε φάει καμπάνα απο αστυνομία. Σίγουρα ο αστυνόμος ή δεν κοιτάνε κωδικό (το δικό μου έμενα πίσω λέει 78 που είναι για χωρίς συμπλέκτη) ή κάνουνε τα στραβά μάτια αλλά δεν το ρισκάρω το ψιλοφοβάμαι, οχι οτι θα με χάλαγε σαν φάση βέβαια.
  7. Well, αυτό είναι το πρόβλημα. Δεν το θέλω να κρατήσω αυτό το παπί μέχρι τότε. Εμφανισιακά είναι εντάξει, δεν είναι και το πιο όμορφο μηχανάκι του κόσμου ωστόσο, αλλά μοτερικά είναι ατροφικό, δεν πάει βήμα. Φουλ μαμά όπως πρέπει να είναι ένα παπί με μόνο ένα 13αρι γρανάζι μπροστά (το στοκ είναι 14) και τα 95 km/h έρχονται δύσκολα. Τα 100 με προσευχές, και τα 110 μόνο αμα θυσιάσω τίποτα. Βελτιώσεις δεν βγαίνουνε δυστηχώς, και σαν μοτέρ είναι το πιο αδύναμο 125αρι παραγωγής (τυπική Suzuki). Θέλω κάτι να τραβάει περισσότερο πλέον και οχι να δυσκολέυεται και να αγκομαχάει να ανεβάσει χιλιόμετρα ακόμα και μετά απο service. Χρείαζομαι κάτι λίγο δυνατότερο και φυσικά μια αλλάγη γενικώς σε παπί δεν θα με χάλαγε για να είμαι ειλικρινής. Απο θέμα κατάστασης κλπ θα το ελέγξω εγω, μαζί με τον πατέρα μου και τον μάστορα μου πάρα πολύ καλά πριν το οτιδήποτε.
  8. Βασικά καλησπέρα σας. Πριν με σταυρώσετε και με δικάσετε για μια ακόμα μια φορά ή μου ρίξετε κάνα voodoo κλπ θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάτι αρχικά: λόγο της οικονομικής μου κατάστασης δυστηχώς απέχω πολύ ακόμα απο το να αγοράσω μηχανή. Αυτό γιατί τώρα ναι μεν δουλεύω αλλά απο Οκτώβριο ξεκινάω πάλι σχολή, και το 5ο εξάμηνο στην Λογιστική δεν σηκώνει κοπάνες, πρέπει να διαβάζω αρκετά άρα δεν θα έχω χρόνο για δουλειά. Το οποίο σημαίνει οτι: και μηχανή να πάρω τώρα έστω μια απλή 250αρα καλή ώρα ένα CBF250 με τα λεφτά της δουλείας (με δεδομένο οτι θα πουλήσω το Address) τον χειμώνα με τι λεφτά θα την έχω; Θα πρέπει να πηγαινοέρχομαι Βόλο Λάρισα κάθε μέρα σχεδόν συν καφέδες, φαγητά, έξοδοι κλπ (δεν μπορώ να είμαι όλη μέρα μέσα με ένα βιβλίο κιόλας). Επίσης οι δικοί μου δεν γίνεται να μου δώσουνε λεφτά παραπάνω, άρα απο το να έχω ένα ωραίο εργαλέιο το οποίο θα σαπίζει τις περισσότερες μέρες μέρα γιατί δεν θα μου φτάνουνε να βάλω βενζίνη προτιμώ να τελείωσω την σχολή (άλλα 3 χρόνια δηλαδή) να κάνω και το στρατιωτικό μου και μετά που θα βρω μια σταθερή δουλειά με το καλό μπορώ να πάρω μια μηχανή, οποιο θελήσω γιατί τότε όντως θα μπορέσω να καλύπτω ασφάλειες, service, βενζίνες κλπ. Ελπίζω να έγινα κατανοητός στις απαντήσεις του τύπου "πάρε μηχανή" και "πάρε μηχανή και οχι παπάκι". Συνεπώς για τα επόμενα 3-4 χρονάκια θα παίζω στον παποτομέα. Τώρα, με βάση οτι θα μαζέψω αρκετά λεφτά μέχρι τέλη καλοκαιριού, θα βάλω μεν κάποια στην άκρη για να έχω να βγαίνω έξω τον χειμώνα, να τσιμπήσω κάνα ρούχο κλπ, σκέφτομαι να επενδύσω και μερικά στο να αλλάξω δίτροχο. Ναι θέλω να δώσω το Addressακι μετά απο περίπου 4 χρονιά μαζί του. Έχω καταλήξει σε 2 επιλογές μέχρι στιγμής: Kawasaki ZX-130 και Υamaha Crypton-X 135. Απο εμφάνιση δεν με χαλάει κανένα απο τα 2, τα θεωρώ ωραία μηχανάκια. Απο επιδόσεις έχω διαβάσει οτι πάνω κάτω είναι ίσα ίσα σχεδόν (το Kawasaki λόγο καρμπυρατέρ λογικά είναι παρόμοιο στην απόδοση με το Crypton). Στον μάστορα μου που πήγα τον ρώτησα για το Kawasaki και μου λέει "μακριά, χτυπάνε άνετα μπιέλες, κόβουνε γρανάζι εκκεντροφόρου και στρόφαλο". Δεν ξέρω αμα ισχυεί ή οχι γιατί δεν είναι και μηχανάκι μάρκας Loncin, XJGAO, Yingxiang, Boatian κλπ. Είναι ένα δίτροχο που φέρνει το σήμα των πράσινων της Kawasaki δηλαδή άρα δεν νομίζω να είναι τόοοοοσο πολύ μάπα το καρπούζι εκτός αμα έπεσε πάνω σε αστοχίες υλικού. Όσους έχω ρωτήσει οι μισοί μου λένε Crypton, οι άλλοι μισοί Kawasaki. Απο θέμα εμφάνισης ξαναλέω δεν με χαλάει κανένα απο τα 2, απο θέμα επιδόσεων (σαν "αναβάθμιση" να το πω σε σχέση με το Address) είναι και τα 2 πιο γρήγορα απο το δικό μου. Σαν θετικά στο ZX βάζω οτι έχει αρκετό χώρο κάτω απο την σέλα (η φάση με το ντεποζιτο μπροστά μου αρέσει βασικά) και έχει καρμπυρατέρ (δεν θα με χάλαγε να μάθω απο καρμπυρατερ σιγά σιγά) και στο Crypton βάζω την 4βαλβιδη κεφαλή και το ψυγείο. Απλά ήθελα να πάρω και μια γνώμη απο εδω.
  9. @spiros!!! και εγω σε μερικούς μήνες ίδιο απαίσιο συναίσθημα θα έχω. Τι μηχανή είχες;
  10. Έχουμε, έχουμε πολλά. Το Βόλος - Πακιστάν, το πως θα ξεφύγουμε απο τους ταλιμπάν (ε μην μας πάρουνε και στο κυνήγι κιόλας), τις κόντρες στην Κίνα, το πως θα γυρίσουμε πίσω, το πως θα μπορέσω να βρω την μαγδάλω που με ενοχλεί με απόκρυψη, το πότε θα κατέβεις Βόλο για καμιά βόλτα μπας και συννενοηθούμε και με άλλα άτομα
  11. @achilleasv Βασικά η όλη ιδέα ξεκίνησε σαν μίνι συνάντηση σε Μακρινίτσα για κάναν καφέ (το Μπαλκόνι του Πηλίου είναι αφού) αλλά μετά παραήτανε φλώρικο σαν ιδέα και σκεφτήκαμε οτι το Βόλος - Πακιστάν θα ήτανε πιο ενδιαφέρον σαν διαδρομή. Επίσης έγινε λόγος και για κόντρες στην Κίνα, ξέρετρε εκεί πέρα με αυτούς τους τρελούς που τσιμπάνε ένα XJGAO, Yingxiang κλπ και του φοράνε κινητήρα απο F16. Σίγουρα ένα φάστ μαζί μας, καθρέπτες (!!!), καθώς και μανίσιες εξατμίσεις γιατί σε περίπτωση που πέσουμε κοντά σε τίποτα ταλιμπάν να τις κουμπώνουμε στα γρήγορα να μην ακούσουνε. Έχει ΚΑΙ περιπέτεια!
  12. @CptAngel 16 φορές το έχω αλλάξει για την ακβίβεια xD Καλά κλαιν τουλάχιστον ξέρω οτι έχει ήδη έναν χαλβά να την κουτουπώνει. Εγω πάντως το τσίμπημα να το πω το έζησα απο εκεί και πέρα η εξαϋλωση θα λάβει χώρα σε λίγες μέρες.
  13. Και νόμιζα οτι έστω βρήκα την μάρκα -_-
  14. Αδέρφια, την είδα. Να την φιλάει άλλος κιόλας. Ηττηθήκαμε