pan(dvs)

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    236
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

180 Excellent

Σχετικά με το μέλος pan(dvs)

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Iωαννινα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1614 προβολές προφίλ
  1. Aφου εισαι χρονια ποδηλατης εισαι εξοικειωμενος με τον δρομο γενικοτερα.Νομιζω οτι ενα 650αρι με σχετικα μικρη ιπποδυναμη δεν θα σου ηταν προβλημα.Αν χρειαστεις κατι σχετικα με την αγορα και εφοσον δεν εχεις καποιον δικο σου που να ασχολειται μου λες.
  2. Απ οτι λεει στο αρχικο ποστ,ναι. Αν εκανες αρκετα χλμ με στραβο τον αξονα δικαιολογειται.Ακομη και μαπα να ειναι η αλυσιδα μονο 14000 χλμ δεν σε βγαζει εκτος αν της κανεις τον βιο αβιωτο.Της εριξες κανα μυστηριο σπρευ καθαρισμου η κατι τετοιο?Φυσικα παιζει να ηταν προβληματικη απο την αρχη.
  3. Οχι,εχουν πιο μαλακη γομα τα dunlop γι αυτο θα φαγωθουν κανα 2000 χλμ πριν απο τα αλλα.Στην θεση σου αν δεν πατουσα παγο και αν δεν θα με ενοχλουσε να τα αλλαξω λιγο νωριτερα θα τα προτιμουσα. Οπως και να χει ολα τα λαστιχα πλεον εχουν κορυφαια τεχνολογια.Αν δεν οδηγεις στα ορια οτι και να βαλεις μια χαρα θα ειναι.Προσεξε λιγακι τις ημερομηνιες παραγωγης,να ειναι οσο πιο φρεσκα γινεται.
  4. Τα Dunlop συνηθως ζεσταινονται γρηγοροτερα.
  5. Για ποιο μηχανακι μιλαμε?
  6. Ολα αξιζουν μεχρι του σημειου που σταματας να τα νοιωθεις ανετα και αρχιζεις να κανεις οδηγικα λαθη.
  7. Σωστα υποθετεις Παναγιωτης. Αν δεν μυριζει καυσιμο η λαδια πιθανοτατα ειναι ανενεργο απο καιρο.Η ακρη του οπως το βλεπω εγω ειναι για να ειναι στον αερα.
  8. Τριψε το χερι σου στην ακρη και δες αν μυριζει βενζινη.
  9. Γι αυτο εβαλα το "χοντροκομμενη μου λογικη".
  10. Αν και δεν εχει καμμια σημασια πως το βλεπω εγω η εσυ,αλλα πως το βλεπουν οι ασφαλιστικες,το sh300 απ οτι βλεπω ειναι 160 κιλα και το duke 640 της ΚΤΜ ειναι κατω απο 145 κιλα. Αν ισχυει αυτο που διαβασα λιγακι βιαστικα και ας με διορθωσει καποιος,αν το 300 πεσει σε σταθερο εμποδιο με ταχυτητα 50χλμ την ωρα θα πεσει με δυναμη 8000 κιλων ενω το 640 με δυναμη 7250 κιλων. Πιθανοτατα να μην ισχυει το παραπανω,αλλα με την χοντροκομμενη μου λογικη, μεγαλυτερη ζημια θα προκαλεσει αυτο με τα περισσοτερα κιλα.
  11. Γιατι τα 250 κυβικα αν προκαλεσουν ατυχημα θα κανουν μικροτερη ζημια απο ενα 500αρι?
  12. Πρωτα απ ολα το "μηπως πηδαγε δοντια" ειναι πρακτικα αδυνατο.Πολλες βλαβες δεν ειναι τοσο ευκολο να βρεθουν γιατι εχουν κοινα συμπτωματα με αλλες. Συνηθως οταν το προβλημα εχει να κανει με τα ηλεκτρικα το κανει σε ολες τις ταχυτητες.Εγω θα ξεκινουσα απο τα ευκολα και θα πηγαινα παρακατω.Δες αν εχεις καπου διαροη καυσιμου,δες αν τα φιλτρα αερα ειναι καθαρα,ριξε μια ματια στην εξατμιση μηπως εχει καμμια διαροη.Ασχετα απο τα παραπανω,ριξε ενα καθαριστικο στην βενζινη για το συστημα ψεκασμου (Τσακανελης-Αρχ,Μακαριου).
  13. Δεν θα κατσεις καιρο,αρα μαλλον πας για επιπλωμενο.Υπολογισε κανα 300-350αρι στο κεντρο για κατι μετριο χωρις χωρο για το μηχανακι και κανα 250-300αρι σε περιοχες οπως Τουμπα,Τριανδρια,Μαρτιου που εχει και πηλωτες για το μηχανακι. Ποιο φθηνα σε Ευοσμο,Αμπελοκηπους αλλα λιγο μακρια.
  14. Γυμνωσε το καλωδιο στριψε το καλωδιο απο το βολτομετρο χωρις να το κολλησεις,βαλε σφιχτα την μονωτικη και δεν θα εχεις κανενα θεμα με υγρασιες.Στην αναγκη καψε ενα πλαστικο και αστο να σταξει επανω στην ενωση. Βαλε οπωσδηποτε ασφαλεια αμεσως μετα την ενωση.