costikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    687
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

costikos last won the day on November 24 2019

costikos had the most liked content!

Πόντοι

523 Excellent

Σχετικά με το μέλος costikos

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Dominator
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Raid 2-Momo Fighter

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2835 προβολές προφίλ
  1. Ξεχασα να απαντήσω, το έφτιαξα. Ρυθμισεις καρμπυρατερ.
  2. ...και αφού ήσουν υπάλληλος, είναι εργατικό ατύχημα, όποως είπα παραπάνω.
  3. Ακριβώς . Τα έχει νοικιαστικά ένας φίλος μου. Αξιόπιστα, αλλά σαν μηχανή δεν του αρεσει καθόλου.
  4. Αν αλλάξεις μπαταρία μόνος σου, δες με το πολύμετρο αν την φορτίζει, γιατί αν δεν, χρειάζεσαι ηλεκτρολόγο απο τώρα.
  5. Λείπει ο Ματρακάς Οικοδομικό σφυρί του ενός κιλού. Μεταφορικά, μονοκύλινδρο που χτυπάνε διάφορα στο μοτέρ.
  6. Ε καλό είναι να τα γράφουμε εδώ σωστά για να καταλαβαίνουν όλοι. Αμα δηλαδη μπώ και γράψω "Παιδιά τί φελλά να βάλω στην αρπάγα" ποιός θα το καταλάβει;
  7. σκ.. στα μούτρα του. Έδωσε τόσα λεφτά να κάνει τέχνη, αλλά τον προφυλακτήρα της αλυσίδας τον τσιγκουνεύτηκε. Εγώ πάντως από εκεί κρίνω την τέχνη στο παπί.
  8. NGK CR7HS η CR7HSA
  9. Τελευταία που κοίταξα, ήταν μια χαρά. Θα ξαναμετρήσω. Αν και δεν έχει πολύ σχέση, η ηλεκτρονική αυτή ειναι DC.
  10. Οχι δεν κοίταξα. Θα κοιτάξω λοιπόν.
  11. Προσπαθώ να λύσω ένα θέμα που έχω με το DR. Δεν ανεβάζει στροφές πάνω από κάποιο συγκεκριμένο σημείο. Κάνει σα διχρονο. Στο ρελαντί όλα καλά. Σταματημένο με νεκρά ανεβάζει στροφές κανονικά. Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε πορεία (υπό φορτίο δηλαδή). Το μπουζί έχει πολλή μαύρη κάπνα. Το έχω και σε βίντεο. Κάτι μου λέει οτι είναι ηλεκτρονική... Για δείτε και πείτε. Βίντεο εδώ.Πρεπει να κάνεις unmute για να ακούγεται. Α και το καρμπυρατέρ είναι καινούργιο (ακριβές κινέζικο αντίγραφο), το άλλαξα για άλλους λόγους και έβαλα τα δικά μου ζιγκλέρ απάνω. Εβγαλα την ηλεκτρονική και την έχω σπίτι, δεν είναι σε ρητίνη. Ισως και να φτιάχνει.
  12. Θα πω οτι καποια ΚΤΜ στα 620, κυβικά, το εντούρο (exc ) δεν είχε αντικραδασμικό, το πολιτικό (Prestige) , είχε. Θέλει ψάξιμο ανάλογα το μοντέλο. Τα ΝΧ650 έχουν όλα μίζα, αλλά τα παλιότερα έχουν και μανιβέλα και αποσυμπιεστή. Επίσης τα παλιά είναι και πιο ελαφριά, αλλά πίσω έχουν ταμπούρο. Τα παλιά είναι Japan, τα καινούργια συναρμολόγηση Ιταλία. Διαλέγεις και παίρνεις.
  13. Λογικό να μην το γνωρίζεις, γιατί είναι αυτό που ΔΕΝ έχουν τα μοτοκρος. Είναι ένα έκκεντρο αντίβαρο που βρίσκεται στο κάρτερ , συνήθως μπροστά απο τον κύλινδρο και εξισορροπεί τον κραδασμό από το πιστόνι. Αν το βγάλεις, κερδίζεις σε αίσθηση "κομπρεσέρ", ευστροφία,και βάρος. Όπως κατάλαβες γουστάρουμε το πρότζεκτ και θέλουμε να δούμε φωτό στο μέλλον. Αν σκέφτεσαι για ΝΧ650, πάρε πρώτης γενιάς που έχει και μανιβέλα, άρα μπορείς να πετάξεις μπαταρία και μίζα.
  14. Μην σταματήσεις στα Χανιά, πήγαινε μεχρρι τα Φαλάσαρνα να δεις και τη δυτική ακτή. Ανηφόρα δεν έχει,εχει ωραίο ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα..