costikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    224
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

161 Excellent

Σχετικά με το μέλος costikos

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Dominator
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Raid 2-Momo Fighter

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1079 προβολές προφίλ
  1. Dy 125

    Φίλε καμμια σχέση δεν έχει το μοτέρ, το έβλεπα χθες. Το velos μου μοιάζει με αντιγραφή (στο μοτέρ) παλιού μοντέλου της yamaha
  2. Εκανα σύντομο test ride to Zontes X310 σήμερα. Για τα ηλεκτρονικά κλπ τα έχουμε σχολιάσει στο επικό θέμα, αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το σαζμαν. Είναι βελούδο.
  3. Το έχω δει μόνο σε μοντέλο με το εξωτερικό φίλτρο λαδιού (σαν χαρτί υγείας) Γι άλλα μοντέλα δεν ξέρω.Το φίλτρο βρίσκεται σε δική του θήκη πάνω απο το κάρτερ. Λοιπόν, όταν αλλάξουμε τα λάδια, ξεκινάμε κινητήρα στο ρελαντί και χαλαρώνουμε τη λαδόβιδα του σωληνακιού που φευγει από το φίλτρο και πάει στον κινητήρα. Οταν σταματήσει να βγάζει αέρα και δακρύζει λάδι, ξανασφίγγουμε. Αυτά. Χρόνος ζωής ΚΤΜ που δεν γίνεται αυτή η διαδικασία: 1-2 μήνες. Edit: το μανουαλ δεν περιγράφει τη διαδικασία αυτή στη λίστα με τις εργασίες σέρβις, αλλά μόνο στις εργασίες μετά από rebuild.
  4. Σήμερα συνάντησα έναν καγκουράκο με Astrea o οποίος μου είπε ότι έχει βάλει στο παπί εκκεντροφόρο τριγωνικό . Τί είναι αυτή η βασκανία πάλι;!;11ΕΝΑ?
  5. Η σκαλωσια - χωροδικτύωμα για την πινακίδα, μόνο εμενα μου φαινεται χαλια; Εχει πλακα η αγγελια, 2-3 φωτο τις εχει 2 φορες;
  6. Ολα αυτα ισχύουν 100% αλλα μη λες οτι δεν παραγονται.Μια χαρα παραγονται, αλλα οι Ιαπωνες κατασκευαστες δεν τα φερνουν πια. Μονο η Kawasaki φερνει το Vulcan (και δεν πουλαει τπτ βεβαια)
  7. Για να διευκρινίσω αυτό που είπα πιό πάνω, όταν λεμε shadow και magna , εννοούμε τα κανονικά 650+ κυβικα και οχι τα πατίνια των 250cc. Με 250 κυβικά cruising δενννν. Cruising=ροπές
  8. Ρομβία με αέρα έχει. Υπάρχει κομπρεσεράκι.
  9. Παψε παλιαθρωπΑ, εδω πάμε να φτιάξουμε εναν Χοντάκια ακόμα
  10. Honda απο εμένα. Τα 2 Honda που γράφεις οι αμερικανοι τα εχουν θεοποιήσει. Το steed για ευκολια συτήρησης και οδική συμπεριφορά. Το magna για διαχρονικο power cruiser. Και τα δύο για την αξιοπιστία της Honda.
  11. Σαν κατοχος ΝΧΝΧ650 να επιβεβαιωσω οτι ισχυουν και τα 2 αυτα. Και το κομπλερ ειναι αναλωσιμο (20-25 χιλιαδες χιλιομετρα ) και τα λαδια πρεπει να ξερεις πώς θα τα μετρησεις.
  12. Εγω εχω πατησει γατα και δεν επεσα, αλλα εχω πατησει και κωλογερΑ κα επεσα (απανω στον κωλογερα ευτυχως, τιποτα ζημια)
  13. To V7 IV εχει κανονικούς
  14. Μόνο τα 310 των φτωχομπινεδωνε. Οι μοτοσικλεται των σοβαρωνε αθρώπωνε , επαγγελματιώνε, επιχειρηματιώνε, δικηγόρωνε, γιατρώνε στη Βαυαρία.
  15. Αλλου αυτα, ο γιουτουμπανος ειπε σ αλλο βιντεο οτι ΕΙΝΑΙ SOLD OUT σε οοολη την Ευρωπη