costikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    524
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

costikos last won the day on September 3

costikos had the most liked content!

Πόντοι

389 Excellent

Σχετικά με το μέλος costikos

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Dominator
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Raid 2-Momo Fighter

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1814 προβολές προφίλ
  1. Ε αφού καταληξαμε σε Μιναρελλι, ας παει στο καλό. Μέσα κι ο πηγασος.
  2. Ναι, η καλύτερα το Tenere
  3. Ε ναι. ΝΧ650: Λάδια 3000 χιλιόμετρα, βαλβίδες 6000 χιλιόμετρα. α και γράψε λάθος για το καρμπ, κανονικά και ζιγκλέρ θέλει ανα 500-600 μέτρα υψομετρική διαφορά. Ξαφνικά τα μοντέρνα μηχανάκια αρχίζουν να φαίνονται όλο και πιο ελκυστικά, ε;
  4. ς, ενταξει, ςνα αναλωσιμο παπακι ειναι, τι.καλυτερο οχημα να μαθεις πατεντες, δεν βαζεις τουρμπο στη Μπουσα. Για να γυρισουμε στο θεμα , το Max ,φαινεται.πολυ πιο καταλληλο.για να μαθεις σουζες και παιχνιδια απο παπι
  5. Ααααα θέλεις να κάνεις συμπλέκτη στο ινοβα. Ειμαι 99% σίγουρος οτι όταν ακούσεις πόσο κάνουν ολα αυτά ως ανταλλακτικά θα σου κοπεί κάθε όρεξη. Αν περιμένεις λίγα χρόνια μέχρι να εμφανιστεί κανένα τρακαρισμένο και πάρεις το μοτερ ολόκληρο;
  6. Το ...ποιο του?? Γιατί να έχει φυγοκεντρικό?? Και να είχε, γιατί να το βάλεις σε ινόβα???
  7. Συμφωνώ 100% . Και έχει βαρύτητα που το λες συγκεκριμένα εσύ γιατί είσαι μεν σκαlωμένος με την υποκουλτούρα των 90 που λέγεται "Honda V4" αλλά ήταν η υποκουλτούρα που έτρεχε όταν ήσουν στο λύκειο νέος. Φίλε @Suprakias123ffddd οι εποχές έχουν προχωρήσει, είναι αστείο να σκαλώνεις σε άλλες εποχές. Γιατί να γίνεις χίψτερ των παπιών;
  8. Δε νομίζω να συγκρίνονται οι ματρακάδες του '90 με τα σημερινά, γι αυτό ρωτάω πώς είσαι δεμένος. Δεν είμαι τόσο κολληματίας όσο φαίνομαι, έχω και σκούτερ με καταλύτη και ιντζέξιο Το Domi το κρατάω γιατί είναι το νεανικό μου μηχανάκι, από 32 χρονών παιδάκι το χω. Σήμερα πήγα να αλλαξω φλάντζα στο ψευδοκάπακο κι πήρα στο χέρι μια βίδα λόγω διάβρωσης, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε. To το προηγούμενο νεανικό μηχανάκι το πέταξα στα σκουπίδια (Honda XLS). Και το Honda Lead τυ πατέρα μου πρόπερσυ. Το DR200 είναι για πούλημα. Δεν ταιριάζει στο μπόι μου. Αλλά ας όψεται η κρίση, αλλιώς θα είχα Husqvarna μοντέλο του '19
  9. ΑΝ είσαι συνεπής σε έλεγχο και συμπλήρωση λαδιού, συνέχισε έτσι. Όπως είπε και ο φίλος απο πάνω, δεν είναι κακή ιδέα να βάλεις κάτι πιό βαρύ σε λάδι. Αφού τα καίει έτσι βάζε κάτι φτηνό όπως το Shell από το βενζινάδικο (κάθε Τετάρτη το χει προσφορά εδώ). Ε, και όταν βαρεθείς την κατάσταση, ή τα χώνεις και το φτιάχνεις ή παλιοσίδερα. Αναλόγως τί συναισθηματικό δέσιμο έχεις μαζί του και τί ψυχολογικό κενό σου καλύπτει. Μπορεί να το βάλεις και σε μια βιτρίνα να το βλέπεις. Την ποδιά πάντως να την πλύνεις, θα δεθείτε περισσότερο.
  10. Οπως και στις κοινωνικές σχέσεις, Η Ψυχραιμία και η Αυτοπεποίθηση είναι τα πιο απαραίτητο εργαλείο. Αφού πιάνουν τα χέρια σου, συνέχισε. Και δεν βιδώνουμε ζεστά αλουμίνια, αλλά αυτό το έμαθες ήδη.
  11. Εγώ λέω ναι. Μην το βγάλεις τα μάτια στο σφίξιμο, δε χρειάζεται να δώσεις μισή στροφή ακριβώς επειδή του άλλου έφτασε μισή στροφή για να σφίξει. Και εννοείται κουβέντα στον ξυνίδη μάστορα. Και κάτι ακόμα. Έχεις σκεφτεί την περίπτωση να βρείς/αγοράσες μανουαλ να κάνεις κάποια τελείως βασικά μόνος σου; Πχ λάδια-φίλτρο παραφλού κι υγρά φρένων; Αν έχεις αυλή ελεύθερη είσαι κατά 90% έτοιμος. Κρίμα είναι να σε δαγκώνουν και να τρως και μουτράκια.
  12. Μα ειναι δυνατο να του βαζει εκτος προδιαγραφων λαδι ο εξουσιοδοτημενος; Γιατί να το κάνει αυτο; Τι εχει να κερδίσει; Αμα αρχίσουμε κουβεντα για λαδια θα λέμε τωρα όπως αυτοι με τα παπακια, ο ενας εβαλε Ελαις και χτυπαει καδενα, o αλλος εβαλε χαρπικ και σκληρυνε το σαζμαν κι ο αλλος εβαλε 30w90 κι εστρωσαν οι βαλβιδες και συμπερασμα κανενα.
  13. Chain tensioner= τεντωτήρας καδένας Αλοίμονο και χάλασε στα 14000 χιλόμετρα, αλλα λόγω Ινδίας ποιός ξέρει. Αν χαλασει και πηδηξει δόντι η καδένα θα παρει βαλβίδες μαζι, οπότε πήγαινε να τον αλλάξεις προληπτικά, αφού δεν το έκανε από την αρχή, δε θα ναι και πολύ ακριβο.
  14. Η γνώμη μου είναι οτι όταν το σβήνεις κατεβαίνουν τα λάδια σιγά σιγά από την κεφαλή μέσω διοδων λαδιου και "πηγαδιού" καδένας πίσω στο κάρτερ (τα έκκεντρα συνήθως γυρίζουν μέσα σε ενα μπάνιο λαδιού) και κάνει αυτό το θόρυβο μέχρι να ξαναγεμίσει λάδι εκεί που πρέπει. Φυσιολογικό. Μονο μην δίνεις γκαζιές μέχρι να ερθει σε φάση σωστής λίπανσης. Και στο δικό μου suzuki έτσι κάνει.
  15. Αυτή είναι η πιό σημαντική πληροφορία, αλλά για δικούς σου λόγους επέλεξες να μην το αναφέρεις και τους άφησες όλους να κάνουν εικασίες. Αν το είχες πει πριν την ακούσει τελείως ο συμπλέκτης, πιθανό και να είχες γλυτώσει ταλαιπωρία.