Σιδ.Σταυρος

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    63
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

23 Excellent

Σχετικά με το μέλος Σιδ.Σταυρος

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://pipe-smoke.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηναι
  • Ενδιαφέροντα
    Pipes and tobacco

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Townmate
  • myBike: Κυβισμός
    50

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Pilot

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZXR (J)
  • dreamBike: Κυβισμός
    750

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

570 προβολές προφίλ
  1. Δεν εχω κανει παρα πολλα χιλιομετρα ουτε το εχω ζορισει σε ταχυτητα απο τοτε που εγινε αλλαγη κυλινδροπιστονου. Πιστευεις πως με το 10/40 ημισυνθετικο που μου ειχε βαλει εχω κανει ''ζημια'' δηλαδη εχω ανοχες παραπανω απο το αναμενομενο; Το οτι τωρα με το 20/50 ακουγεται πιο ησυχο το μοτερ ειναι γεγονος αλλα αν το πηγαινα να μου μετρησουν την συμπιεση θα εβγαζα ακρη για το εαν και ποση ''ζημια'' εχει γινει;
  2. Την πατησα κι εγω προσφατα μετα απο πλυσιμο με πιεστικο [το ζητησα γιατι ειχαν μαζευτει βρωμιες εξωτερικα στον κυλινδρο συν λαδια στο πλαϊ που το ειχα παει για αλλαγη τσιμουχας] δεν επαιρνε μπρος μετα απο λιγη ωρα πηρε αλλα με την 1η και λιγα μετρα ρεταριζε εσβηνε, ξανα και ξανα το ιδιο. Το αφησα στεγνωσε,καθαρισα την μπουζοπιπα και δεν ξερω γιατι του εωσα και λιγο αερα παραπανω με το τσοκ και πηρε μπρος-κρατησε ρελαντι-συνεχισα τον δρομο μου κανονικα. Περαν απο νερο στο μπουζοκαλωδιο πιστευω πηρε και η φιλτροχοανη,με φοβισε αρκετα και στο μελλον θα δω τι πατεντα θα κανω για το επομενο πλυσιμο.
  3. Το παπακι τωρα τελευταια ''δεν τραβαγε'' οπως πχ περυσι συν οτι δεν μου αρεσε ο ηχος του οταν ζοριζοταν,το πηγα σε αλλο συνεργειο και μου λενε ''βλεπω καιει λαδια μαλλον εχεις ανοχες στο μοτερ'', του εξηγησα πως απο 50 το εκανα 80 με κυλινδροπιστονο και μολις αρχιζει να τρεχει το λαδι μου λεει αποτομα ''καλα τι λιπαντικο ειχες μεσα;'' του ειπα πως ο αλλος μου ειχε βαλει λαδι 10W/40 γουρλωσε τα ματια,με εξεπληξε για αυτο που εκανα και μου ειπε για το κλιμα-κυκλοφοριακες συνθηκες μας αποκλειστικα λιπαντικο 20W/50 για αυτα τα μοτερ! Ειλικρινα δεν ξερω εαν και ποση ζημια εχει γινει,πρεπει να μετρησω συμπιεση;
  4. Καποτε γινοταν αυτο αλλες μερες ολοκληρες να δουλευει μεχρι αν φτασει εκι που το θες,το δραπανο πρεπει αν ειναι στερεωμενο καπου και αν δουλευει ωρες με οτι αυτο συνεπαγεται. Σε μηχανικο κοντερ το ανοιγεις και απο το πλαϊ με ενα λεπτο κατσαβιδι σιγα-σιγα γυριζεις τις ενδειξεις να πανε εκει που θες. Το μονο μειονεκτημα ειναι πως οι ενδειξεις πχ εαν εχεις 89561 χλμ δεν θα μπορεσεις να τις ευθυγραμμισεις ολες 100% και ενα εμπειρο ματι θα καταλαβει πως κατι εχεις κανει πχ αν πας να το πουλησεις. Εαν ειναι αποκλειτικα για δικη σου χρηση δεν σε νοιαζει καντο ετσι και μετα θα γραφει κανονικοτατα τα χλμ που εχεις κανει.
  5. Ξερεις τι σκεφτηκα; Μηπως εαν πανω στο φρενο βαζαμε κατι που θα αυξησει ενα κλικ το υψος της πατητρας ωστε το πατημα να ειναι πιο ''θετικο''. Το λεω γιατι πχ με σπορ παπουτσια η αποσταση ειναι μεγαλη και εαν το πατημα μας δεν ειναι πολυ ''βαρυ'' ισως να μην παιρνει καλα την 1η και ακουγεται εκεινος ο ασχημος θορυβος το ''κρρρρρρ''. Εχω βαλει ενα κομματι αντιολισθητικης ταινιας αλλα δεν θα ελεγα οχι σε κατι με λιγα mm μεγαλυτερου υψους.
  6. Οπως τα ειπες,να σου πω αισθανομαι ασχημα ιδιως στην 1η περιπτωση, αφ'ενος σκεφτομαι εκεινη την ωρα ''ωχ τα κουρεψα ολα μεσα'' αφ'ετερου εχω το κορναρισμα απο τον πισω που με βλεπει να μην φευγω. Στην 2η περιπτωση σαν λυση εχω βρει το εξης ημιμετρο: παταω στιγμιαια το πισω φρενο,ριχνω μια γκαζια ισα να ανεβουν οι στροφες και μετα παιρνει την 3η. Οσο δεν γινεται ζημια στο κιβωτιο καλα ειναι.
  7. @Tasos Meli : Το εχω 22 χρονια και το θεμα προεκυψε τωρα που το εκανα 80αρι. Το ξαναπηγα στον μαστορα και τωρα ειναι πιο ''γλυκο" το ανεβασμα πχ απο 1η σε 2α αλλα και τα κατεβασματα απο 2α σ 1η αλλα καμια φορα απο 2α σε 3η σε ευθεια τι παθαινει το ατιμο; Μαζεψα λιγο τον τζογο απο το γκαζι ωστε να κλεινει πιο ξερα. Να ανεβασω λιγο τον λεβιε ενα κλικ επανω γιατι με ημιαρβυλο-μποτα με χοντρη σολα δεν αισθανομαι πως πιεζω σωστα. @Alex-V : Στο ανεβασμα απο 2α σε 3η ιδιως αν ειναι λιγο κατηφορα [θελω να το αφησω να ρολλαρει που λεμε] εχω τεραστιο θεμα,δεν λεει να μπει η ρημαδα ιδιως σε χαμηλη ταχυτητα. Αναγκαστικα ριχνω μια μικρη γκαζια και ω εκ του θαυματος μπαινει κανονικα.
  8. Visco 2000 20W-50 μου εβαζε και εμενα για χρονια αλλα επειδη ειχε ανοχες το μοτερ λογω παλαιοτητος.Τωρα που το εκανα με κυλινδροπιστονο 80αρι ο μαστορας λεει 10W-40 ημισυνθετικο. Κατι για το κιβωτιο: σας τυχαινει εσας καμια φορα αντι για 2α στην αλλαγη να "κολλαει" ας το πουμε και να μην παιρνει 2α και να μενει στην 1η και να ζοριζεται [χωρια το ρεζιλικι στον δρομο]; Οι δισκοι ειναι ενος χρονου,δεν ειναι φθαρμενοι.
  9. http://oil4motor.com/en/moto-oil/YAMAHA/T50-Townmate-(1986-1989)/3992 Best motor oil for this motorcycle: 5W-40 https://www.partsvu.com/yamaha-f30-f40-f50-t50-f60-t60-f70-10w-30-oil-change-kit.html Yamalube 10W-30 4M Outboard Mineral FC-W Engine Oil Μπερδεμα τελικα.
  10. Κατι αναλογο εχει τυχει σε μενα,με 25-30χλμ κολλησε,εκανα ενα μεγαλοπρεπεστατο S καταμεσις του δρομου και ευτυχως δεν ηταν κανενα αμαξι πισω μου να πεσει επανω μου. Εκανα δεξια,περιμενα λιγο να κρυωσει και διστακτικα εριξα μανιβελια,το Τ50 πηρε και σιγα-σιγα πηγα εκει που ηθελα και δειλα-δειλα γυρισα πισω σπιτι. Το πηγα στο συνεργειο μου ειπε ηταν ηδη το μοτερ ηταν πολυ πεσμενο αρα εκαιγε παραπανω λαδι και εκει στην ανηφορα στιγμιαια κολλησε [πιθανον να ηταν χαμηλη και η σταθμη λαδιου] μα δεν ηταν να το κρατησω ετσι. Εκανα αλλαγη κυλινδροπιστονο γιατι ηδη το ελατηριο του πιστονιου ειχε ''κενο'' και δεν ''σκουπιζε'' καλα το λαδι και με το συμβαν σιγουρα θα ειχε γινει και ο κυλινδρος χαλια.
  11. Παλαιοτερα ειχε εναν Βητα εκει και η δουλεια τελειωσε στο αψε-σβησε Μετα που ''εκλεισαν'' την Δημοτικη ειχε μια μανταμιτσα εκει που δουλευε για 3,αυτη αρχειοθετουσε-εψαχνε και γενικα ετρεχε περα-δωθε,οι αστυφυλακινες τηλεφωνο,χαχανητα κλπ. Τωρα που εχει φυγει η της ΔΑ και εμειναν οι νεαρες γινεται χαμος...τεμπελχανειο !
  12. Οχι πως δεν γινονται δουλεις ''μαστορικες'' ομως υπαρχει και το ''αλλα'' Το κόλπο “νομιμοποίησης” των κλεμμένων αυτοκινήτων ΟΠΩΣ ΤΗΝ... ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΑΝ Η ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ https://www.patris.gr/2017/11/14/kolpo-nomimopiisis-ton-klemmenon-aftokiniton/
  13. Χρεος για τελη κυκλοφοριας μεχρι 20 ετων παραγραφεται,σε ελεγχους που κανουν εαν εισαι πχ στα 19 χρονια πληρωνεις προστιμο. Ειχα πληρωσει εγω το 1999,ξεχασα το 2000 [ειχα τρεχαματα] και πληρωσα μετα 2001 κ.ο.κ χωρις να παει το μυαλο μου πως εχω αφησει εκκρεμοτητα. Τοσα χρονια δεν ειχα καμια ειδοποιηση και φετος μου εστειλαν email πως εχω 43 ευρω οφειλη με την προσαυξηση απο το 2000 ως σημερα. Το εμαθα στην εφορια οταν πηγα να ρωτησω,μου το ανακοινωσε μια με υφακι και δεν αντεξα της την πεταξα την σποντα ''εμ καλοκαιρι ερχεται,να μην πληρωσουμε εμεις τις διακοπες του καθε καρανικα; " και εφυγα. Το εκνευριστικο ηταν που μετα απο 3 μηνες μου ξαναστειλαν email οπου μου εδιναν προθεσμια 15 ημερων να το πληρωσω αλλιως θα ειχα κυρωσεις κλπ. Εμ απο εμας θα τα μαζεψουν οχι απο κανενα αρχιλαμογιο που χρωστα εκατομμυρια αλλα εχει ''ταϊσει'' και πολιτικους.
  14. Τελειωνουν τα φυλλα της αδειας κυκλοφοριας για το παπακι,παω στην τροχαια Αθηνων. Μεσα μια νεαρη σκετη λατερνα [νυχακι με στρας,βαψιμο,ρολοι σαν τηγανι), της την δειχνω και μου προσθεσε [με βαριεστισμαρα] μερικα φυλλα,της λεω για να βγαλουμε καινουργια οπου μου ψελλισε δικαιολογεςα [..ειπαμε βαρεμαρα] και στο τελος μου ριχνει και την ατακα ''ξερετε αμα σας σταματησει συναδελφος δεν ισχυει αυτο" γιατι δεν ισχυει της λεω,τα νεα φυλλα ειναι αριθμημενα,εχουν σφραγιδα αριστερα-δεξια,εχουν επανω τα χαρτοσημα-υπογραφες δικες σας κλπ "ε...δεν ισχυουν σε ελεγχο'' και οταν διαμαρτυρηθηκα γιατι δεν μου βγαζει νεα επικαλεστηκε φορτο εργασιας !