Σιδ.Σταυρος

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    66
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

24 Excellent

Σχετικά με το μέλος Σιδ.Σταυρος

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://pipe-smoke.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηναι
  • Ενδιαφέροντα
    Pipes and tobacco

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Townmate
  • myBike: Κυβισμός
    50

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Pilot

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZXR (J)
  • dreamBike: Κυβισμός
    750

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

653 προβολές προφίλ
  1. Παλαιοτερα ειχε δημιουργηθει θεμα με την Amsoil και τον Λαμπριανιδη,τα εφερνε αρχικα αυτος και ειχε ξεκινησει και σε διαφορα forum αυτοκινητου μεγαλη συζητηση για αυτα τα λιπαντικα. Μετα απο λιγο βγηκε αλλος και ειπε ειναι δικια μου η αντιπροσωπευση,εγω εχω τα γνησια,τα αλλα ειναι παραεισαγωγη κλπ και αρχισαν οι συζητησεις στα forum διοτι με τον Λαμπριανιδη αναλογο θεμα ειχε γινει και με το Motorkote γιατι εμφανιστηκαν και καφε χρωματος συσκευασιες στο εμποριο. Μετα απο ανακοινωσεις-αναρτηση εξουσιοδοτησης απο αμερικη και σχετικο ντορο μια απο τον εναν και μια απο τον αλλον τελικα ο Λαμπριανιδης τα σταματησε και δεν βλεπω να τα εχει ξαναφερει ενω αρχισαν και αλλα μαγαζια πλεον να πουλανε Amsoil. Καλο λιπαντικο αλλα ακριβο και λογο των 946ml ανα μπουκαλι αναγκαστικα αγοραζεις μια συσκευασια παραπανω.
  2. @Tasos Meli :Ευχαριστω πολυ φιλτατε ! Καμαι σχεση τωρα οι αλλαγες με πρωτα,τωρα ειναι πιο σφιχτες μεν αλλα πιο ''θετικες'' συν οτι σταματησε και να μου ''πεταει'' τις ταχυτητες οπως παλια. (ΥΓ: Καβαλα ε; υπηρετησε εκει ο πατερας μου,εχει ξαναπαει και σαν εκδρομη,μονο που ακουει Καβαλα βουρκωνουν τα ματια του απο νοσταλγια).
  3. Εχω ''νεα απο το Μετωπο'' τα οποια ειναι τα εξης: Αλλαξα ιξωδες λιπαντικου και πηγα σε 20W/50 οπου ακουστικα ειχα διαφορα δηλαδη δεν ακουγεται πλεον τοσο οσο πρωτα με το 10W/40 Αλλαξα μπουζι γιατι τα ειχα ξεχασει και ηταν λιγο λαδωμενα και δεν ειχα καλη καυση. Καθαρισμα καρμπυρατερ και ρυθμιση ρελαντι. Αλλαγη 2 τσιμουχες γιατι ειχα απωλεια λιπαντικου και εδω το ''κερασακι στην τουρτα'' που λενε: ειχα σπασμενο ενα αξονακι στο κιβωτιο ταχυτητων που συνεδεε τον λεβιε με την καμπανα,μετα απο ψαξιμο στα μεταχειρισμενα βρεθηκε ενας και μπηκε. Συνολικα το μοτερ παει καλυτερα και δεν ακουγεται ασχημα οπως πρωτα συν οτι οι αλλαγες ταχυτητων ειναι μακραν πιο θετικες ομως εχει προκυψει ενα αλλο θεμα: η Καμπανα ! Ακουγεται καπως και μου ειπαν το κοστος νεας ειναι απαγορευτικο αλλα με πατεντα λεει απο μαστορα γινεται; Ξερει κανενας φιλος κατι σχετικο με αυτος Σε βαθος χρονου μπορει να προκαλεσει ζημια;
  4. Δεν εχω κανει παρα πολλα χιλιομετρα ουτε το εχω ζορισει σε ταχυτητα απο τοτε που εγινε αλλαγη κυλινδροπιστονου. Πιστευεις πως με το 10/40 ημισυνθετικο που μου ειχε βαλει εχω κανει ''ζημια'' δηλαδη εχω ανοχες παραπανω απο το αναμενομενο; Το οτι τωρα με το 20/50 ακουγεται πιο ησυχο το μοτερ ειναι γεγονος αλλα αν το πηγαινα να μου μετρησουν την συμπιεση θα εβγαζα ακρη για το εαν και ποση ''ζημια'' εχει γινει;
  5. Την πατησα κι εγω προσφατα μετα απο πλυσιμο με πιεστικο [το ζητησα γιατι ειχαν μαζευτει βρωμιες εξωτερικα στον κυλινδρο συν λαδια στο πλαϊ που το ειχα παει για αλλαγη τσιμουχας] δεν επαιρνε μπρος μετα απο λιγη ωρα πηρε αλλα με την 1η και λιγα μετρα ρεταριζε εσβηνε, ξανα και ξανα το ιδιο. Το αφησα στεγνωσε,καθαρισα την μπουζοπιπα και δεν ξερω γιατι του εωσα και λιγο αερα παραπανω με το τσοκ και πηρε μπρος-κρατησε ρελαντι-συνεχισα τον δρομο μου κανονικα. Περαν απο νερο στο μπουζοκαλωδιο πιστευω πηρε και η φιλτροχοανη,με φοβισε αρκετα και στο μελλον θα δω τι πατεντα θα κανω για το επομενο πλυσιμο.
  6. Το παπακι τωρα τελευταια ''δεν τραβαγε'' οπως πχ περυσι συν οτι δεν μου αρεσε ο ηχος του οταν ζοριζοταν,το πηγα σε αλλο συνεργειο και μου λενε ''βλεπω καιει λαδια μαλλον εχεις ανοχες στο μοτερ'', του εξηγησα πως απο 50 το εκανα 80 με κυλινδροπιστονο και μολις αρχιζει να τρεχει το λαδι μου λεει αποτομα ''καλα τι λιπαντικο ειχες μεσα;'' του ειπα πως ο αλλος μου ειχε βαλει λαδι 10W/40 γουρλωσε τα ματια,με εξεπληξε για αυτο που εκανα και μου ειπε για το κλιμα-κυκλοφοριακες συνθηκες μας αποκλειστικα λιπαντικο 20W/50 για αυτα τα μοτερ! Ειλικρινα δεν ξερω εαν και ποση ζημια εχει γινει,πρεπει να μετρησω συμπιεση;
  7. Καποτε γινοταν αυτο αλλες μερες ολοκληρες να δουλευει μεχρι αν φτασει εκι που το θες,το δραπανο πρεπει αν ειναι στερεωμενο καπου και αν δουλευει ωρες με οτι αυτο συνεπαγεται. Σε μηχανικο κοντερ το ανοιγεις και απο το πλαϊ με ενα λεπτο κατσαβιδι σιγα-σιγα γυριζεις τις ενδειξεις να πανε εκει που θες. Το μονο μειονεκτημα ειναι πως οι ενδειξεις πχ εαν εχεις 89561 χλμ δεν θα μπορεσεις να τις ευθυγραμμισεις ολες 100% και ενα εμπειρο ματι θα καταλαβει πως κατι εχεις κανει πχ αν πας να το πουλησεις. Εαν ειναι αποκλειτικα για δικη σου χρηση δεν σε νοιαζει καντο ετσι και μετα θα γραφει κανονικοτατα τα χλμ που εχεις κανει.
  8. Ξερεις τι σκεφτηκα; Μηπως εαν πανω στο φρενο βαζαμε κατι που θα αυξησει ενα κλικ το υψος της πατητρας ωστε το πατημα να ειναι πιο ''θετικο''. Το λεω γιατι πχ με σπορ παπουτσια η αποσταση ειναι μεγαλη και εαν το πατημα μας δεν ειναι πολυ ''βαρυ'' ισως να μην παιρνει καλα την 1η και ακουγεται εκεινος ο ασχημος θορυβος το ''κρρρρρρ''. Εχω βαλει ενα κομματι αντιολισθητικης ταινιας αλλα δεν θα ελεγα οχι σε κατι με λιγα mm μεγαλυτερου υψους.
  9. Οπως τα ειπες,να σου πω αισθανομαι ασχημα ιδιως στην 1η περιπτωση, αφ'ενος σκεφτομαι εκεινη την ωρα ''ωχ τα κουρεψα ολα μεσα'' αφ'ετερου εχω το κορναρισμα απο τον πισω που με βλεπει να μην φευγω. Στην 2η περιπτωση σαν λυση εχω βρει το εξης ημιμετρο: παταω στιγμιαια το πισω φρενο,ριχνω μια γκαζια ισα να ανεβουν οι στροφες και μετα παιρνει την 3η. Οσο δεν γινεται ζημια στο κιβωτιο καλα ειναι.
  10. @Tasos Meli : Το εχω 22 χρονια και το θεμα προεκυψε τωρα που το εκανα 80αρι. Το ξαναπηγα στον μαστορα και τωρα ειναι πιο ''γλυκο" το ανεβασμα πχ απο 1η σε 2α αλλα και τα κατεβασματα απο 2α σ 1η αλλα καμια φορα απο 2α σε 3η σε ευθεια τι παθαινει το ατιμο; Μαζεψα λιγο τον τζογο απο το γκαζι ωστε να κλεινει πιο ξερα. Να ανεβασω λιγο τον λεβιε ενα κλικ επανω γιατι με ημιαρβυλο-μποτα με χοντρη σολα δεν αισθανομαι πως πιεζω σωστα. @Alex-V : Στο ανεβασμα απο 2α σε 3η ιδιως αν ειναι λιγο κατηφορα [θελω να το αφησω να ρολλαρει που λεμε] εχω τεραστιο θεμα,δεν λεει να μπει η ρημαδα ιδιως σε χαμηλη ταχυτητα. Αναγκαστικα ριχνω μια μικρη γκαζια και ω εκ του θαυματος μπαινει κανονικα.
  11. Visco 2000 20W-50 μου εβαζε και εμενα για χρονια αλλα επειδη ειχε ανοχες το μοτερ λογω παλαιοτητος.Τωρα που το εκανα με κυλινδροπιστονο 80αρι ο μαστορας λεει 10W-40 ημισυνθετικο. Κατι για το κιβωτιο: σας τυχαινει εσας καμια φορα αντι για 2α στην αλλαγη να "κολλαει" ας το πουμε και να μην παιρνει 2α και να μενει στην 1η και να ζοριζεται [χωρια το ρεζιλικι στον δρομο]; Οι δισκοι ειναι ενος χρονου,δεν ειναι φθαρμενοι.
  12. http://oil4motor.com/en/moto-oil/YAMAHA/T50-Townmate-(1986-1989)/3992 Best motor oil for this motorcycle: 5W-40 https://www.partsvu.com/yamaha-f30-f40-f50-t50-f60-t60-f70-10w-30-oil-change-kit.html Yamalube 10W-30 4M Outboard Mineral FC-W Engine Oil Μπερδεμα τελικα.
  13. Κατι αναλογο εχει τυχει σε μενα,με 25-30χλμ κολλησε,εκανα ενα μεγαλοπρεπεστατο S καταμεσις του δρομου και ευτυχως δεν ηταν κανενα αμαξι πισω μου να πεσει επανω μου. Εκανα δεξια,περιμενα λιγο να κρυωσει και διστακτικα εριξα μανιβελια,το Τ50 πηρε και σιγα-σιγα πηγα εκει που ηθελα και δειλα-δειλα γυρισα πισω σπιτι. Το πηγα στο συνεργειο μου ειπε ηταν ηδη το μοτερ ηταν πολυ πεσμενο αρα εκαιγε παραπανω λαδι και εκει στην ανηφορα στιγμιαια κολλησε [πιθανον να ηταν χαμηλη και η σταθμη λαδιου] μα δεν ηταν να το κρατησω ετσι. Εκανα αλλαγη κυλινδροπιστονο γιατι ηδη το ελατηριο του πιστονιου ειχε ''κενο'' και δεν ''σκουπιζε'' καλα το λαδι και με το συμβαν σιγουρα θα ειχε γινει και ο κυλινδρος χαλια.
  14. Παλαιοτερα ειχε εναν Βητα εκει και η δουλεια τελειωσε στο αψε-σβησε Μετα που ''εκλεισαν'' την Δημοτικη ειχε μια μανταμιτσα εκει που δουλευε για 3,αυτη αρχειοθετουσε-εψαχνε και γενικα ετρεχε περα-δωθε,οι αστυφυλακινες τηλεφωνο,χαχανητα κλπ. Τωρα που εχει φυγει η της ΔΑ και εμειναν οι νεαρες γινεται χαμος...τεμπελχανειο !
  15. Οχι πως δεν γινονται δουλεις ''μαστορικες'' ομως υπαρχει και το ''αλλα'' Το κόλπο “νομιμοποίησης” των κλεμμένων αυτοκινήτων ΟΠΩΣ ΤΗΝ... ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΑΝ Η ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ https://www.patris.gr/2017/11/14/kolpo-nomimopiisis-ton-klemmenon-aftokiniton/