SlapGas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    74
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

SlapGas last won the day on July 23

SlapGas had the most liked content!

Πόντοι

78 Excellent

Σχετικά με το μέλος SlapGas

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια January 5

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Εν Αθήναι

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Husqvarna
  • myBike: Μοντέλο
    SM 610ie
  • myBike: Κυβισμός
    576

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV Horizon

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Συνολικά, έχω αφήσει το Husq τη μια φορά 3 εβδομάδες στο συνεργείο και την άλλη 2. Δεν είσαι μόνος, πίστεψε με.
  2. Τα αυτοκόλλητα ήταν σετ από Ιταλία. Ψάξε για "Switchy Graphics" (ebay). Έχει ένα φουλ σετ (που έβαλα εγώ), και ένα πιο minimal που έχει 4 ή 6 από αυτά που έχω βάλει. Δεν ξέρω αν στέλνει σκέτα ή τα πουλάει μόνο σετ, ρώτησε τον. Δυστυχώς, νομίζω ότι το minimal set δεν έχει αυτά για τις καλαμίδες και τα ψαλίδια. Δεκτή η άποψη, εγώ έβαλα το κοστούμι όλο γιατί μου άρεσε πολύ. Γενικά, μου αρέσουν τα "busy" look σε τέτοιες μηχανές (look "καθαρού" και καλά). Ωστόσο, λογικό να μην αρέσουν σε όλους. Κάποιοι δικαίως προτιμούν τα πιο clean look, ίσως και με 0 αυτοκόλλητα. Ωστόσο, πιστεύω ότι το σετ δένει πολύ καλά με τα χρώματα της μηχανής αν μη τι άλλο.
  3. Από ο,τι μου είπε ο μηχανικός, η εξάτμιση είναι ΟΚ (επειδή τον ρώτησα σχετικά). Ωστόσο, έτσι πήρα την μηχανή. Δεν την έβαλα εγώ επάνω. Δεν με τρελλαίνει η racetech, θα προτιμούσα κάτι άλλο. Περί ορέξεως... Όσον αφορά τα προβλήματα, εν ολίγοις είχε στραβώσει η εισαγωγή από τα χρόνια και έχανε. Αυτός ήταν ο λόγος που το μηχανάκι δεν έπαιρνε μπροστά από την αρχή. Απλά χρειάστηκε να την πάω 2η φορά συνεργείο δυστυχώς. Τώρα φτιάξαμε την στραβή εισαγωγή, αλλά παρήγγειλα και μια καινούρια (ευτυχώς δεν ήταν κάτι ακριβό). Πλέον το husq παίρνει μια χαρά μπροστά με μόνο μίζα όταν είναι κρύο (με το τσοκ/στάρτερ ανοικτό), ενώ αν έχει ζεσταθεί θέλει απλά λίγο γκαζάκι χωρίς σταρτερ. Και το γκάζι του καμία σχέση με πριν, τώρα είναι εντελώς πιο ζωντανό. Έπαιξε αρκετή ταλαιπωρία γιατί με άφησε στις 4:00πμ μια μέρα. Αν μη τι άλλο, βρέθηκε το πρόβλημα. Χαλάλι τα λεωφορεία και η ταλαιπωρία. Έτυχε να λείπω και σε κάτι εξωτερικά εκείνο το διάστημα οπότε τουλάχιστον οι επισκευές έπεσαν καλά.
  4. Μετά από 1000+1 κόπους και βάσανα, I present you my Husqy. Είχα και δεύτερο γύρο συνεργείο, δεν μου αρκούσε ο πρώτος. Ωστόσο, ήμουν θετικό παιδί και δεν έχασα την αισιοδοξία μου. Είχε πλάκα που είχα τα αυτοκόλλητα από τον Ιούνιο και τα πλαστικά από αρχές Σεπτέμβρη. Κάθονταν στο δωμάτιο μου και περίμεναν (καρτερικά). Ωστόσο, το περασμένο σ/κ the stars aligned επιτέλους. Δώστε καμιά καλή ευχή. http://s349.photobucket.com/user/SlapGas/media/43367662_349157132489221_2276167555452239872_n_zpsxjwm3bwn.jpg.html?filters[user]=147379973&filters[recent]=1&sort=1&o=3 http://s349.photobucket.com/user/SlapGas/media/43293074_316651798917729_3451831032150491136_n_zpscw92rwbg.jpg.html?filters[user]=147379973&filters[recent]=1&sort=1&o=1 http://s349.photobucket.com/user/SlapGas/media/43433416_262010337789442_3488010573931610112_n_zps7cgfam4u.jpg.html?filters[user]=147379973&filters[recent]=1&sort=1&o=0 http://s349.photobucket.com/user/SlapGas/media/43342625_329300321168993_7869807144990670848_n_zpsplgjwuqa.jpg.html?filters[user]=147379973&filters[recent]=1&sort=1&o=2
  5. Δεν έχω ξεχάσει τις φωτογραφίες! Απλά περιμένω 2 πλαστικά από Σαλονίκη (τα οποία για κάποιο λόγο έκαναν 1 μήνα κοντά). Ωστόσο έρχεται αύριο το πακέτο. Θα το σενιάρω όλο και θα στείλω!
  6. Έχω στα σχέδια να μάθω να οδηγώ SM σε πίστα στο μέλλον, αλλά σίγουρα είμαι φουλ άμπαλος ακόμα. Είναι κάτι που θα ήθελα να δοκιμάσω έστω. Όλα καλά τώρα, τα φάγαμε όλα στην αρχή και θα μάθουμε να είμαστε ψύχραιμοι. Πιο λίγα από το ΧΤ καίει πάντως, το οποίο μου κάνει εντύπωση.
  7. ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ BOYZ! Την περασμένη Δευτέρα πήρα εν τέλει το μασίνι από το συνεργείο. Δεν έστειλα την ίδια μέρα (ούτε την επόμενη, ούτε την μεθεπόμενη), γιατί ήμουν καχύποπτος σχετικά με το αν όντως θα είναι όλα καλά. Οπότε είπα να μην γράψω εδώ ότι όλα οκ και 1 μέρα μετά πάλι πω "False alarm, παιδιά". Σήμερα, μια βδομάδα μετά, στέλνω εδώ να μοιραστώ χαρά/excitement γιατί το μηχανάκι είναι μια χαρά (και 1 βδομάδα δεν είχα κάποιο πρόβλημα)! Πήγα εξοχή, πήγα για μπάνιο. Όλα κομπλέ. Όσον αφορά την διάγνωση: Ευτυχώς για εμένα, το μηχανάκι και την τσέπη μου, δεν έπαιζε κάποια σοβαρή/ακριβή ζημιά (φάση πηνία/βολάν). Ήταν ένας συνδυασμός σχεδόν πεθαμένης μπαταρίας και ταλαιπωρημένης εισαγωγής/ανάφλεξης που έκαναν το μηχανάκι ελαφρώς ζόρικο να πάρει μπροστά. Σίγουρα δεν βοηθούσε και η απειρία μου, μην λέμε και ο,τι θέλουμε. Η πλάκα είναι ότι τόσο καιρό στο συνεργείο νόμιζα οτι ο μάστορας είχε το μηχανάκι και δεν μπορούσε να το βάλει μπροστά (όπως εγώ). Αυτό που συνέβαινε είναι ότι το μηχανάκι του δούλευε μια χαρά, απλά επειδή του είχα πει εγώ ότι έχει θέμα έψαχνε να βρει πού μπορεί να έχει θέμα. Γι' αυτό καθυστέρησε τόσο πολύ, γιατί έλεγξε τα πάντα. Στο τέλος απλά αλλάξαμε μια μπαταρία και έκανε full service όλη τη μηχανή πολύ ενδελεχώς. Και τώρα κελαηδά το Husq! Έκανα και full service το USD γιατί έχανε λάδια (είχα ούτως ή άλλως σκοπό να το κάνω), και τώρα είμαι full legit! Γενικά δεν έδωσα πολλά $ και αρκετά από αυτά θα τα δώσει και ο ιδιοκτήτης (που θα βρεθώ αύριο μαζί του). Ήμουν προετοιμασμένος για χειρότερα, καθάρισα σχετικά φθηνά! Και ο μάστορας είναι πολύ θετικός με το μοτερ αυτό γιατί (κατά την άποψη του) ήταν μεν λίγο "παρατημένο" αλλά δεν ήταν σπασμένο/κυνηγημένο. Είναι δηλαδή σε καλή κατάσταση, δεν έχει δουλέψει πολύ. (τα 10.000χλμ που έχει είναι όντως αληθινά, έτσι μου είπε) ------- Ντάξει, ακόμα το συνηθίζω αλλά καμία σχέση δεν έχει με το ΧΤ που είχα. - Φρένα - Αναρτησάρες - Το κέντρο βάρους είναι πιο ψηλά από το ΧΤ, αλλά αυτό για κάποιο λόγο είναι πιο βολικό. Μάλλον θα έχει να κάνει με το ζύγισμα της μηχανής, δεν είμαι σίγουρος. Γενικά μεγαλύτερο ύψος και ψηλότερο κέντρο βάρους δεν με έχουν δυσκολέψει καθόλου μέχρι στιγμής (και φοβόμουν ότι θα ζοριστώ). Η μηχανή είναι πολύ ελαφριά και μανιτζέβελη, την σέρνω και με τα χέρια (με το ΧΤ ζοριζόμουν γιατί είναι βαρύ για εμένα). - Γκάζι και αίσθηση πολύ ωραία. Είπαμε με τον μάστορα service ανά 3000χλμ τώρα καλοκαίρι γιατί 35 βαθμοί δεν είναι πλάκα. Γενικά, κι εκείνος πιστεύει ότι 5000 που λέει το manual είναι πολλά για το ζεστό κλίμα της Ελλάδας, οπότε το 3000 θα προσπαθήσω να το κρατήσω. ------- Φωτογραφίες θα ανέβουν όταν αλλάξω τα σπασμένα πλαστικά και βάλω τα αυτοκόλλητα που του έχω πάρει! Promise. Τώρα μόνο οδήγηση και χαρά!
  8. Θα βρεθεί ο,τι είναι. Την μηχανή την πήρα και σχετικά φθηνά, δεν χάθηκε ο κόσμος για την επισκευή. Είμαι και σε συνεννόηση με το παιδί που μου την έδωσε. Θα λυθεί το θέμα. Στην τελική, είναι απείρως πιο εύκολο να επιλύσεις τόσο προφανές πρόβλημα (όπως το δικό μου πχ) παρά ένα πρόβλημα που παρουσιάζεται "κάποιες φορές" όπως ήταν το δικό σου. Θα δει εκεί τι μπορεί να ευθύνεται και θα το βρει ο μάστορας, όλα κομπλέ. Τρωω λίγο πακέτο με τις ζέστες και τα ΜΜΜ αλλά ντάξει, δεν πέθανε και κανένας. Όλα καλά.
  9. Και αν δεν παίζουν ούτε για εμένα ανταλλακτικά?
  10. Λες να σταθώ τόσο άτυχος που ακόμα και ένας καλός μάστορας δεν θα καταφέρει να βρει το πρόβλημα?
  11. Ένα μικρό update στον Γολγοθά: Η μηχανή, όπως σας είχα πει, δεν έπαιρνε μπρος ούτε με ευχέλαιο. 18 με 24 πήγα Σαντορίνη χωρίς τη μηχανή και κάθε μέρα περπατούσα μέσ' τη ζέστη γιατί τα ταξί είναι πανάκριβα και τα λεωφορεία δεν βόλευαν. Κάθε μέρα σκεφτόμουν ότι "θα γυρίσω Αθήνα, θα πάω την μηχανή σε ένα proper συνεργείο και θα φτιάξουν όλα". Γύρισα 24 Ιουνίου, Κυριακή. Δευτέρα πρωί, 25 Ιουνίου, πήγα την μηχανή στο συνεργείο (με τα 1000 ζόρια πήρε μπροστά, είχα καλέσει οδική αλλά μετά από 15 λεπτά πήρε μπροστά). Σήμερα, 5 Ιουλίου, ακόμα δεν έχει βρεθεί άκρη με αυτή τη ρημαδομηχανή και εγώ είμαι με τα πόδια. Δεν μπόρεσε ο μηχανικός αρχικά να βρει τι παίζει. Περίμενε 1-2 μέρες το καλώδιο για το διαγνωστικό (γιατί δεν το είχε για αυτή τη μηχανή). Την έβαλε στο διαγνωστικό και δεν έδειξε τίποτα (το περίμενα φουλ αυτό, σιγά μην έδειχνε το διαγνωστικό κάτι έτσι απλά). Τώρα πηγαίνει ψάχνοντας να βρει πού ακριβώς είναι το θέμα. 99% είναι ηλεκτρικό, απλά δεν έχει ακόμα σαφή ένδειξη για το πού ακριβώς. Πιστεύει οτί κάπου κάποιο καλώδιο δεν θα κάνει επαφή σωστά. Με καθησύχασε ότι το πρόβλημα θα βρεθεί και όλα θα είναι οκ, απλά πρέπει να κάνω λίγη υπομονή γιατί αυτά τα θέματα θέλουν ψάξιμο. Οπότε εγώ είμαι στο "περίμενε" (τι να κάνει ο άνθρωπος, δεν είναι superman) χωρίς να ξέρω τι πρόβλημα είναι, πότε θα φτιαχτεί και πόσο θα κοστίσει αυτό. Δεν είναι ότι δεν πιστεύω τον άνθρωπο (ίσα-ίσα, είναι πολύ φιλικός και ευγενέστατος) αλλά αυτό δεν αλλάζει την ξενέρα μου και την στεναχώρια. All and all, η αγορά μου βγήκε ξινή στο 200%. Στάθηκα φουλ άτυχος από την πρώτη μέρα. Κρίμας...
  12. Ναι. Νταξει, δεν πειράζει. Μπορεί ήδη να έφαγα 2 ξενερες στα καπάκια τώρα, αλλά κάθε εμπόδιο για καλό. Μάστορας που μου πρότειναν εδώ 2 διαφορετικά παιδιά, ο οποίος είναι γνώστης μοταρντ και αντιπρόσωπος Husq, άκουσε το μασινι οταν πήγα και μου είπε ότι το μοτέρ του ακούγεται μια χαρά. Θα έχει κάποιο θεμα με τα ηλεκτρικά, συμβαίνουν αυτά (ειδικά σε εμένα που με τα ηλεκτρικα είμαι γκαντεμης λίγο, και με το ΧΤ είχα θέματα. Θα θυμούνται κάποιοι ίσως τα thread). Θα το βάλω τη Δευτέρα στο συνεργείο, και ο Θεός μαζι μου. Μην σας πρήζω άλλο (ελπίζω μόνο να πάρει μπρος εκείνη τη μέρα :D). Υπάρχουν και χειρότερα. Το μηχανάκι θα φτιαχτεί. Του Άγγελου του είχαν σηκώσει το lc4 πχ. Δεν απογοητεύομαι για 1-2 στραβες, θα βγει άκρη. Θα στείλω όταν έχω νεότερα. Φωτογραφίες δεσμευομαι να ανεβάσω όταν το φτιάξω όπως το έχω στο μυαλό μου με 2-3 πράγματα που έχω παραγγείλει.
  13. Καλα, προφανώς και δεν παίρνω της μετροιτης όλα αυτά που λένε. Για το αστείο της υπόθεσης τα ανέφερα. Και η αλήθεια είναι ότι η οδήγηση του Husq είναι 2 έτη φωτός μπροστά, ήδη το ευχαριστήθηκα φουλ όσες φορές το οδήγησα.