petran3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    56
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

5 Neutral

Σχετικά με το μέλος petran3

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Vision
  • myBike: Κυβισμός
    110

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    agv

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    scrambler
  1. Dy 125

    Στα λεφτα που κανει το keeway target σε σχεση με το daytona ειναι μονοδρομος πλεον το keeway...
  2. τα παλια agility 125 καρμπυλατερ καινε αρκετα βενζινα. μηχανακι του 2011 δηλαδη 8χρονων και να εχει μονο 25.000 χλμ ειναι λιγο δυσκολο 99% θα ειναι 125.000 χλμ εκτος και αν αυτος που το εχει ειναι γνωστος σου η εχει ενημερωμενο βιβλιο σερβις αν δεν ειναι γνωστος σου και δεν εχει βιβλιο σερβις που να δικαιολογει τα 25.000 χλμ να μην το παρεις
  3. Παρε κουκουλα φιλε μια ακομα κουλουρα η μια κλειδαρια δισκοφρενου και η κουλουρα σημαντικο οταν την βαζεις να μην ακουμπαει στο εδαφος να ειναι στο αερα. Οσο περισσοτερα πραγματα εχεις για αντικλπετικα τοσο το καλυτερο
  4. Dy 125

    Εφοσον φιλε μου εισαι σιγουρος οτι κατι δεν παει καλα παρε τηλεφωνο και στον γκοργκολη α.ε. που ειναι ο επισημος διανομεας daytona να σου λυσουν το προβλημα ΕΝΤΟΣ εγγυησεις.
  5. Ενα αλλο περιεργο ειναι οτι στην αρχη λεγανε 5w40 λαδι μετα αλλαξανε και το κανανε 15-50 η 20-50.
  6. Τελευταιο καιρο βλεπω αρκετους ντελιβεραδες με αυτο το σκουτερ...Οποτε λογικα θα αντεχει
  7. Απο την δικια μου εμπειρα φιλε σε μεταχειρισμενα, το δευτερο μου παπακι το πηρα 750ευρω με 30.000χλμ αν ηταν πραγματικα και το πρωτο χρονο μου εβγαλε γυρω στο 300αρι ευρω σε ζημιες...Τωρα στα 4 χρονια κοντα που το εχω και εχει φτασει 70.000 χλμ μου εχει βγαλει περιπου αλλο ενα 300αρι σε ζημιες ισως να ειναι λιγο λιγοτερα...Τα αναλωσιμα σερβις δεν τα βαζω μεσα γιατι ειναι εξτρα λεφτα και ειμαι τυπικοτατος σε αυτα. Εχω φιλο που εδωσε κοντα 1700 ευρω πηρε μεταχειρισμενο χοντα ιννοβα και του εβγαλε προβληματα οχι μεγαλα αλλα του εβγαλε και κανει πολυ λιγα χλμ αντιθετα αλλος πηρε χοντα wave 1400 το εχει σκασει λογο δουλειας κανοντας και μεγαλα δρομολογια με μηδαμινα προβληματα για αυτα τα χλμ που κανει. Ειναι ρισκο το μεταχειρισμενο αν δεν εισαι σιγουρος απ αυτον που περνεις πως το δουλευε αν εκανε σωστα τα σερβις και οταν επρεπε. Με τα χρηματα που περνεις πλεον καινουργιο το daytonα dy 125 ειναι μονοδρομος να πας προς τα εκει υγ.Περασε καιρος μαλλον θα πηρες μηχανακι
  8. Dy 125

    Κανουν διανομες και πετρελαιου θερμανσης ? Να παρω πετρελαιο απο αυτους
  9. Dy 125

    Η λογικη φιλε μου ειναι οτι εχει προβλημα η μπαταρια που σου βαλανε να ειναι δηλαδη ελατωματικη...αμα ειχες καποιο αλλο θεμα δεν θα φορτιζε η μπαταρια σου...σε ενα μαγαζι με μπαταριες για οχηματα αμα ειναι ο δρομο σου καπου σταματα και ζητα να μετρησουν την μπαταρια με σβηστο μηχανακι και αναμενο λογικα θα στο κανουν δωρεαν.
  10. Dy 125

    Δηλαδη αν μια μερα δεν το βαλεις μπρος την επομενη εχει τελειωσει η μπαταρια ?Δεν γινεται αυτο κατι παιζει.. .Εγω εχω μηχανακι με καρμπυλατερ τα πρωινα το βαζω με μανιβελα και μετα συνεχεια μονο μιζα...
  11. Ειχα παρομοιο προβλημα ακουγοταν ενα τακ τακ συνεχεια στο ρελαντι ειτε κρυο ειτε ζεστο το μηχανακι...και ηταν η καδενα το αφησα κανα μηνα μεχρι που με αφησε στο μηχανακι. Αν ηταν μπιελα λογικα δεν θα επρεπε να ακουγεται και στο ανοιγμα του γκαζιου?
  12. Ευχαριστω φιλε για την απαντησει
  13. Γεια σας παιδια το τελευταιο καιρο οταν βαζω μπρος με μιζα καποιες φορες ακουγεται ενα κοπανημα κατω αριστερα απο το παπακι modenas x-cite μαλλον το κομπλερ. Συνηθως παντως αυτο το κοπανημα το κανει οταν ειναι κρυο αλλα μπορει και μην το κανει και καθολου. Ρωτησα σε ενα μαστορα και μου ειπε για αρκετα λεφτα αν εχει θεμα το κομπλερ πανω απο 200ευρω. Αμα εχει θεμα στο κομπλερ θα χτυπουσε συνεχεια σε καθε μιζια? 200+ ευρω για το κομπλερ και τα υπολοιπα εξαρτηματα?
  14. Φιλε λογικα θελει καινουργια γλυστρα στο ψαλιδι...Εχει φαγωθει και η αλυσιδα χτυπαει στο ψαλιδι
  15. Κανεις οτι σου λεει η yamaha.