petran3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    50
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

4 Neutral

Σχετικά με το μέλος petran3

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Modenas
  • myBike: Μοντέλο
    X CITE
  • myBike: Κυβισμός
    135

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    agv

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  1. Απο την δικια μου εμπειρα φιλε σε μεταχειρισμενα, το δευτερο μου παπακι το πηρα 750ευρω με 30.000χλμ αν ηταν πραγματικα και το πρωτο χρονο μου εβγαλε γυρω στο 300αρι ευρω σε ζημιες...Τωρα στα 4 χρονια κοντα που το εχω και εχει φτασει 70.000 χλμ μου εχει βγαλει περιπου αλλο ενα 300αρι σε ζημιες ισως να ειναι λιγο λιγοτερα...Τα αναλωσιμα σερβις δεν τα βαζω μεσα γιατι ειναι εξτρα λεφτα και ειμαι τυπικοτατος σε αυτα. Εχω φιλο που εδωσε κοντα 1700 ευρω πηρε μεταχειρισμενο χοντα ιννοβα και του εβγαλε προβληματα οχι μεγαλα αλλα του εβγαλε και κανει πολυ λιγα χλμ αντιθετα αλλος πηρε χοντα wave 1400 το εχει σκασει λογο δουλειας κανοντας και μεγαλα δρομολογια με μηδαμινα προβληματα για αυτα τα χλμ που κανει. Ειναι ρισκο το μεταχειρισμενο αν δεν εισαι σιγουρος απ αυτον που περνεις πως το δουλευε αν εκανε σωστα τα σερβις και οταν επρεπε. Με τα χρηματα που περνεις πλεον καινουργιο το daytonα dy 125 ειναι μονοδρομος να πας προς τα εκει υγ.Περασε καιρος μαλλον θα πηρες μηχανακι
  2. Dy 125

    Κανουν διανομες και πετρελαιου θερμανσης ? Να παρω πετρελαιο απο αυτους
  3. Dy 125

    Η λογικη φιλε μου ειναι οτι εχει προβλημα η μπαταρια που σου βαλανε να ειναι δηλαδη ελατωματικη...αμα ειχες καποιο αλλο θεμα δεν θα φορτιζε η μπαταρια σου...σε ενα μαγαζι με μπαταριες για οχηματα αμα ειναι ο δρομο σου καπου σταματα και ζητα να μετρησουν την μπαταρια με σβηστο μηχανακι και αναμενο λογικα θα στο κανουν δωρεαν.
  4. Dy 125

    Δηλαδη αν μια μερα δεν το βαλεις μπρος την επομενη εχει τελειωσει η μπαταρια ?Δεν γινεται αυτο κατι παιζει.. .Εγω εχω μηχανακι με καρμπυλατερ τα πρωινα το βαζω με μανιβελα και μετα συνεχεια μονο μιζα...
  5. Ειχα παρομοιο προβλημα ακουγοταν ενα τακ τακ συνεχεια στο ρελαντι ειτε κρυο ειτε ζεστο το μηχανακι...και ηταν η καδενα το αφησα κανα μηνα μεχρι που με αφησε στο μηχανακι. Αν ηταν μπιελα λογικα δεν θα επρεπε να ακουγεται και στο ανοιγμα του γκαζιου?
  6. Ευχαριστω φιλε για την απαντησει
  7. Γεια σας παιδια το τελευταιο καιρο οταν βαζω μπρος με μιζα καποιες φορες ακουγεται ενα κοπανημα κατω αριστερα απο το παπακι modenas x-cite μαλλον το κομπλερ. Συνηθως παντως αυτο το κοπανημα το κανει οταν ειναι κρυο αλλα μπορει και μην το κανει και καθολου. Ρωτησα σε ενα μαστορα και μου ειπε για αρκετα λεφτα αν εχει θεμα το κομπλερ πανω απο 200ευρω. Αμα εχει θεμα στο κομπλερ θα χτυπουσε συνεχεια σε καθε μιζια? 200+ ευρω για το κομπλερ και τα υπολοιπα εξαρτηματα?
  8. Φιλε λογικα θελει καινουργια γλυστρα στο ψαλιδι...Εχει φαγωθει και η αλυσιδα χτυπαει στο ψαλιδι
  9. Κανεις οτι σου λεει η yamaha.
  10. Μια χαρα ειναι τα παπακια για αστικη χρηση και οικονομικη ειδικα για ανθρωπους οπως εμενα που αν δεν το ειχα θα χρειαζομουν να φευγω απο το σπιτι 1 ωρα πριν πιασω δουλεια και να φτανω 1 ωρα+ σπιτι αφου σχολασω συν τα λεφτα στα αστικα καθε μερα και να τρως και τις απεργιες τους στα μουτρα...Μην ξεχναμε ειδικα την τελευταια 10ετια αρκετος κοσμος ΔΥΣΤΥΧΩΣ βγαζει το ψωμακι του με αυτα. 2000+ ευρω για καινουργιο παπακι οταν ο βασικος μισθος ακομα δεν ειναι ουτε καν 600ευρω δεν ειναι και λιγα...το πιο οικονομικο γιαυτο το καιρο ειναι το daytona και τα μπατζετ που των πιο πολλων.
  11. Και απο χρηστες ακουσα καλα λογια για τα Pro και απο αλλους στο δρομο που τα φορουσαν...Αν ακουγα σχεδον παντου κακες κριτικες φυσικα και δεν θα τα εβαζα. Η πιεσης που μου ειπε παντως μου φανηκαν οντως υπερβολικες
  12. Τελικα μετα απο καιρο που το προσπαθω σημερα καταφερα να βαλω καινουργια λαστιχα στο x-cite το μπροστα Μ45 με 30.000χλμ ηταν σε μαυρα χαλια...Τελικα εβαλα μισελεν σιτι προ αφου ειπε για αυτα καλα λογια και ο λαστιχας ολα μαζι μπρος πισω 2.50-2.75 70 ευρω με τοποθετηση...Για μετσελερ Μ22 πηγαινα αλλα οκ. Γνωστος λαστιχας στην θεσσαλονικη εκει στην παπαφη ειναι μου ειπε να βαζω στο μπροστα 32-33psi και στο πισω 36-37psi
  13. 10w40 περνει...το εχει ενας γνωστος μου ντελιβερας σχεδον απο την πρωτη μερα που το φερανε στις αντιπροσωπιες πηγε και το πηρε 100+ χλμ την μερα κανει λεει τα καλυτερα σαν να οδηγαει σκουτερακι και με 4λιτρα βγαζει σχεδον 200χλμ Μεγαλο μειονεκτημα τα λαστιχα που εχει πανω του θελουν αμεσα αλλαγη
  14. Ακομα δεν προλαβα να αλλαξω λαστιχα λογο δουλειας...λογικα θα το κανω απο εβδομαδα γιατι ειδικα το μπροστα το M45 το εχω 3 χρονια με 30.000χλμ Ημουν σχεδον σιγουρος οτι θα βαλω τα ME22 αν και τελευταια βλεπω πολλους στο δρομο με michelin city pro και εχω ενα μικρο διλημμα πιο απο τα δυο λαστιχα να επιλεξω
  15. Λιπαντικά

    Τωρα τελευταια εχω αρκετες αποριες μια τα λαστιχα μια τα λαδια... Αν θελω να συμπληρωσω λιγο λαδια στο παπακια 10w40 και δεν ειναι ιδια μαρκα με αυτα που εχει μεσα υπαρχει προβλημα? παραδειγμα εχει μεσα castrol 10w40 και βαζω λιγο motul 10w40.