Yiannis Z.

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    21
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος Yiannis Z.

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://cavemania.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR1000RR
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K5

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Bimota
  • dreamBike: Μοντέλο
    YB6
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000
  1. https://www.designengineering.com//category/catalog/design-engineering-inc/heat-sound-barrier/fairing-bodywork-protection-kit http://www.designengineering.com/category/catalog/design-engineering-inc/exhaust-wraps-accessories/motorcycle-exhaust-pipe-wrap-kit
  2. Μια λεπτομέρεια που με απασχολεί (σε περίπτωση που ντυθούν οι λαιμοί), είναι τα ατσάλινα σφιχτηράκια που στερεώνεται η θερμοκουβέρτα. Το γεγονός πως είναι μεταλλικά. Θα χρειαστεί προσοχή, υποθέτω, ώστε να τοποθετηθούν σε σημεία που δεν θα αγγίζουν το φαίρινγκ ή το υπάρχον μονωτικό, άρα εκεί που οι λαιμοί απέχουν περισσότερο από αυτό - που σημαίνει πως και η θερμοκουβέρτα θα πρέπει να φτάνει λίγο πιο πέρα από τα κρίσιμα σημεία επαφής - επειδή ίσως θα θερμαίνονται αρκετά και ίσως μεταφέρουν θερμότητα σε αυτό.
  3. Παιδιά, κατ' αρχάς έλαβα την απάντηση της εταιρείας. Είναι αυτή: >> Hello Giannis Generally speaking DEI say not to wrap Titanium exhausts But we have customers who wrap small sections of their exhaust where it is close to plastics etc This product will reduce the heat, it should work for you. The price is what you said, when you order online you can choose to pay with Cash or Card. If you want card, you will receive a payment request from VIVA PAYMENTS. They will take your payment online. https://streetandcircuit.gr/thermomonotiki-koyberta-turboxtapodidynamo-20cmx80cm-dei-heat-screen-radiant-protection-matting-max-650c-directtouching-p-649099.html?cPath=4715_105830 You will have the product in 1-2 days --- Regards Richard Street & Circuit, Orestou 26, Thessaloniki, 54642, Greece 2310 854 719 << Ravendark όπως βλέπεις, συμφωνούν με τη σκέψη μας πως δεν είναι καλή ιδέα η εκτεταμένη κάλυψη λαιμών τιτανίου. Λένε μόνο για "μικρά τμήματα" - ένα ερώτημα είναι το πώς εννοεί καθένας το "μικρά", βέβαια. Οπότε.. Καταλήγοντας. Να κολλήσω, είτε θερμοκουβέρτα είτε ταινία πάνω στο υπάρχον μονωτικό και να σταθεί εκεί, το βλέπω δύσκολο. Άρα, βλέπω να απομένουν 2 λύσεις. ¨Η παίρνω τη θερμοκουβέρτα, αφαιρώ το υπάρχον μονωτικό και βρίσκω τρόπο να την κολλήσωστο φαίρινγκ - μάλλον σιλικόνη υψηλής θερμοκρασίας, για 300 βαθμούς, αφού έτσι κι αλλιώς θα βρίσκεται κάτω από το μονωτικό θα είναι προφυλαγμένη και λογικά δεν θα έχει πρόβλημα Ή παίρνω θερμοκουβέρτα ή ταινία, σαν αυτή που ο Verbal Kint αναφέρει - η οποία είναι καλή και από την ίδια εταιρεία, και τυλίγω όσο το δυνατό μικρότερο τμήμα λαιμών, εκεί που δείχνει να έχει το υπάρχον μονωτικό πρόβλημα. Και αφήνω το υπάρχον μονωτικό ως έχει. Σε αυτή τη δεύτερη λύση, μάλλον την θερμοκουβέρτα θα προτιμήσω επειδή είναι μονοκόμματο υλικό και θα τοποθετηθεί ευκολότερα, με ατσάλινα σφιχτηράκια - βέβαια, η ταινία λέει πως αντέχει άμεση επαφή με υψηλότερες θερμοκρασίες (980), ενώ η κουβέρτα με 650. Δεν ξέρω καθόλου τι θερμοκρασίες ανεβάζουν οι λαιμοί - και πόσο θα αυξηθούν αν "ντυθούν", αλλά πιστεύω - ελπίζω πως δεν φτάνουν σε τέτοια νούμερα. Υπό σκέψη, μεταξύ των 2 λύσεων, λοιπόν. Τείνω προς την πρώτη. Ένας ακόμα λόγος που με οδηγεί στην πρώτη λύση, είναι το πολύ μικρό πάχος της θερμοκουβέρτας, σε αντίθεση με το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ του σημερινού μονωτικού. Οπότε, αν αυτό αφαιρεθεί και τοποθετηθεί αυτή, νομίζω πως θα μείνει ελεύθερη και μια πολύ μικρή απόσταση μεταξύ καινούργιου μονωτικού και λαιμών - δεν θα εφάπτονται όπως τώρα συμβαίνει λόγω του πάχους του σημερινού μονωτικού. Γεγονός, που θα κάνει τα πράγματα καλύτερα. Ενώ, αν αφήσω το σημερινό μονωτικό και επιπλέον ντύσω τμήμα των λαιμών με ταινία ή θερμοκουβέρτα, τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο "ασφυκτικά" από όσο τώρα είναι. (Παραθέτω τόσο αναλυτικά το σκεπτικό μου, όχι μόνο για να βοηθήσω κάποια παρέμβαση σε αυτό όποιου φίλου θέλει να κάνει - να συμφωνήσει ή διαφωνήσει σε επιμέρους σημεία, αλλά και για να βοηθηθούν όσοι τυχόν μπορεί να αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα, ώστε να αποφασίσουν ποια λύση ταιριάζει στην περίπτωσή τους με βάση τα δικά τους δεδομένα - να δουν ποια στοιχεία είναι ίδια και ποια διαφορετικά στη δική τους περίπτωση.)
  4. Α, οκ! After λαιμοί, φίλε. Αυτό φταίει. Και είναι αρκετό το μήκος που εφάπτεται. Συνολικά, εννοώ μετρώντας και τα δύο τμήματα λαιμών μετά που έχουν γίνει "4 σε 2" και πριν γίνουν "2 σε 1" - γιατί σε αυτό το τμήμα ακουμπάνε, που ΄χουν γίνει 2 - το μήκος επαφής είναι περίπου 70 εκατοστά. Δεν είναι και λίγο, νομίζω, για να το εγκλωβίσω μέσα σε ταινία... Πέραν αυτού, αναρωτιέμαι αν η ταινία θα προστατεύσει αποτελεσματικά το φαίρινγκ, αν αποφασίσω να την βάλω σε αυτό το τμήμα που εφάπτεται, αφήνοντας το μονωτικό του πλαστικού ως έχει. Ή μήπως είναι καλύτερα, να αλλάξω το μονωτικό στο πλαστικό με κάτι καλύτερο. Τη θερμοκουβέρτα που παραπάνω ανέβασα, δεν την έχει δοκιμάσει σε μοτό κανένας, άραγε, για να μας έλεγε την εμπειρία του; Έστειλα και ένα mail στο κατάστημα για να μου πουν τη γνώμη τους - περιμένω να δω και τη δική τους απάντηση.
  5. Το έχω ακούσει αυτό για την υπερθέρμανση, γι' αυτό και το προανέφερα στον ενδοιασμό μου για την αποβολή θερμότητας (και έχω λαιμούς τιτανίου, πραγματικά). Προς την κατεύθυνση επένδυσης του πλαστικού τείνω κι εγώ. Αυτή τη στιγμή, έχει μια επένδυση με κάτι που μοιάζει με πετροβάμβακα με φύλλο αλουμινίου προς την πλευρά της εξάτμισης. Όπου, όμως, ακουμπάει αυτή επάνω του, το έχει κάψει ήδη - σε ελάχιστο χρόνο λειτουργίας. Και το φύλλο αλουμινίου, και το μονωτικό κάτω από αυτό. Γι' αυτό, είμαι πεπεισμένος πως σκέτο φύλλο αλουμινίου δεν κάνει δουλειά, χωρίς κάτι άλλο θερμομονωτικό ανάμεσα από αυτό και το πλαστικό - κάτι, ανθεκτικότερο από αυτό που τώρα υπάρχει και που μοιάζει με πετροβάμβακα, χωρίς να είμαι σίγουρος επειδή δεν το αγόρασα και τοποθέτησα εγώ. https://streetandcircuit.gr/thermomonotiki-koyberta-turboxtapodidynamo-20cmx80cm-dei-heat-screen-radiant-protection-matting-max-650c-directtouching-p-649099.html?cPath=4715_105830 Γι αυτό λέω γι΄αυτό το υλικό - αλλά σκέφτομαι με τι μπορώ να το κολλήσω στο πλαστικό.
  6. Είναι μια από τις λύσεις που σκέφτομαι. Απλά, αναρωτιέμαι: 1) Ποια ταινία να είναι η καλύτερη; (Εσύ χρησιμοποίησες αυτή τη συγκεκριμένη;) 2) Πόσο αποτελεσματικά απομονώνει τη θερμότητα αυτή η λύση, σε σημεία που το πλαστικό βρίσκεται π ο λ ύ κοντά; (Έχεις μηχανάκι με ολόκληρο φαίρινγκ και με τέτοια σημεία και σου κάνει καλή δουλειά - και σε βάθος χρόνου;) 3) Αν τυχόν αυτή η λύση δημιουργεί πρόβλημα στην εξάτμιση, δυσκολεύοντάς την να αποβάλλει θερμότητα στο περιβάλλον. https://streetandcircuit.gr/thermomonotiki-koyberta-turboxtapodidynamo-20cmx80cm-dei-heat-screen-radiant-protection-matting-max-650c-directtouching-p-649099.html?cPath=4715_105830 Κοιτάζω - σκέφτομαι και αυτή τη λύση. Είτε ως επένδυση των λαιμών, είτε ως επένδυση του πλαστικού - στη δεύτερη περίπτωση, σκέφτομαι με τι θα μπορούσε να κολληθεί επάνω στο πλαστικό.
  7. Όποιος έχει καταλήξει σε κάτι πραγματικά καλό - αποτελεσματικό για εσωτερική θερμική προστασία του φαίρινγκ από τους λαιμούς της εξάτμισης, ας το αναφέρει. (Έψαξα όσο καλύτερα μπόρεσα - δεν βρήκα να έχει συζητηθεί το θέμα. Αν κάνω λάθος, δώστε εδώ το link αν θέλετε.)
  8. Έχω πάρει αυτό ακριβώς. Από το συγκεκριμένο μαγαζί. Θα το ξανάπαιρνα - κανένα πρόβλημα ή παράπονο. Εκτός από την έλλειψη γρήγορου κλιπ απελευθέρωσης - βαριέμαι να το ανοιγοκλείνω με το λουράκι και τους 2 κρίκους. Και το εκτιμώ ως μια από τις καλύτερες - αν όχι την καλύτερη - αγορά σε αυτά τα χρήματα. Μένει να φανεί η αντοχή στο χρόνο. http://www.ebay.com/itm/AGV-K-5-CASCO-INTEGRALE-FIBRA-AGV-K5-K-5-ENLACE-RED-MATT-BLACK-TAGLIA-MS-/311708503648?hash=item4893464e60:g:ozIAAOSwhcJWHS8E&vxp=mtr
  9. Aργοπορημένα, προσωπική εμπειρία. 1) Όλα τα manual-όλων των μηχανών μου-όλων των εταιρειών που έχω διαβάσει, συστήνουν σβήσιμο από κεντρικό διακόπτη-κλειδί. Για μηχανές παλιάς και νέας τεχνολογίας. Δεν χωράει αμφιβολία πως αυτοί ξέρουν καλύτερα από όλους μας. 2) Όλα τα μηχανάκια μου, επί 30+ χρόνια, τα έσβηνα από το Κ/S - δεν έπαθε τίποτε-ποτέ-κανένα. 3) Αγοράζοντας πέρυσι για πρώτη φορά ψεκαστό μηχανάκι, για να μην έχω ηλεκτρικά παρατράγουδα το σβήνω από κεντρικό διακόπτη-κλειδί. 4) Παρακολουθώντας πρόσφατα στο you tube διάσημο Βρετανό μοτοδημοσιογράφο να δοκιμάζει σε πίστα μηχανάκι παραγωγής τον είδα, κάνοντας pit stop - υπό απολύτως normal συνθήκες, να το σβήνει από το Κ/S. Και ξενέρωσα - που έχω εγκαταλείψει τη συνήθειά μου και "συνεμορφώθην προς τας εργοστασιακάς υποδείξεις".
  10. Λιπαντικά

    Σ΄ευχαριστώ, φίλε! Kαλά...χειμερινά χιλιόμετρα, να 'χουμε... !
  11. Λιπαντικά

    Thanks again, friend... Μόλις προχθές πήρα ένα cbr και θέλω να το βάλω σε μια σειρά.....
  12. Λιπαντικά

    Σ΄ευχαριστώ, φίλε. Έχεις τεχνικό λόγο που δεν βάζεις το συνθετικό - κατανάλωση λαδιού κλπ, ή απλά λόγω κόστους; Τι ποσότητα χρειάζεται μια αλλαγή λαδιών;; Και, το συγκεκριμένο λάδι, πόσα χιλιόμετρα το δουλεύεις;;
  13. Λιπαντικά

    Κανένας φίλος με προσωπική εμπειρία, να πει με ποια λάδια 10-40 δουλεύει καλά CBR1000RR 2004-2005 ... ;
  14. Πολύ - πολύ καιρό μετά.....αφού πρόσφατα γράφτηκα στο mybike και τώρα το είδα το θέμα, για μελλοντικούς ενδιαφερόμενους που θα ψάχνουν απαντήσεις για το ίδιο αντικείμενο, να πω πως, προσωπικά, επειδή κινώ πάρα πολύ το ΑΧ τόσο σε χώμα - λάσπη - βράχια κλπ, όσο και σε πολύ μακρινά ασφάλτινα ταξίδια, τοποθετώ εμπρός το Bridgestone - για καλύτερη συμπεριφορά σε άσφαλτο, καλύτερο τιμόνι, καλύτερη συμπεριφορά σε φρένα κλπ. και, πίσω, το Vee Rubber, που έχει καλύτερη χωματερή συμπεριφορά. Αυτά.
  15. Ταξίδι.....χωρίς εθνικές, χωρίς μεγάλη ταχύτητα, χωρίς σοβαρές αποσκευές...περισσότερο βόλτα νομίζω. Εξάλλου, όταν είσαι ταξιδιάρης....πηγαίνεις και χειμώνα, με βροχή και κρύο και αέρα - και χωρίς φαίριγκ είναι μαρτυρικό ... δηλαδή, απλά δεν γίνεται, ουσιαστικά. Επίσης, πας και κατακαλόκαιρο - εκείνος ο καυτός αέρας, άμα δεν τον κόβει κάτι.... ¨Η, θες να πας μια διαδρομή χωρίς κράνος, να πάρεις και λίγο αέρα - και τρως τα έντομα. Τες πα, γούστα είναι όλα στη ζωή.....εν τέλει....