BlackSpar0w

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    126
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

21 Excellent

Σχετικά με το μέλος BlackSpar0w

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • myBike: Μοντέλο
    Daytona rs efi
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    STR

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

641 προβολές προφίλ
  1. Dy 125

    τι γνησιους δισκους αν βαλω γνησιους θα πατιναρει ξανα μονο καποια επωνημη μαρκα
  2. Dy 125

    20000 χιλιομετρα πλεον.Προβληματα¨:πατιναρι .ισως ακουγεται η καδενα οταν ειναι κρυο.τριξιμο της μασκας εμπρος.αυτα
  3. Dy 125

    βαλε καμια λαμπα τυπου λεντ η λεντ μια και εχει σταθερη ταση θα εχεις πολυ καλυτερο φως..
  4. Dy 125

    Ηρθε το νεο SYM VF185 ΣΕ ΤΙΜΗ 2695 μαγκες απιστευτο..
  5. Dy 125

    καλησπερα παιδια .εγω εκαψα 3 λιτρα στα πρωτα 70 χιλιομετρα ειναι φυσιολογικο ο κινητηρας δεν δουλευει σωστα ειναι και χειμωνας τωρα και κεει περισσοτερο οσο να πεις και στο ζεσταμα....περιπου στα 500κμ θα αρχισει να στρωνει ο κινητηρας και στα 5000 θα ειναι κομπλε πιστευω...Αυτο που ηθελα να πω πως εχω το μηχανακι ακριβως 364 μερες και εχω κανει 18600 κμ προβλημα δεν εχω ακομη.τις τελευταιες μερες ειχαμε χιονι και η θερμοκρασια εφτασε -17.το παπι κατω απο βεραντα πηρε μετα απο καποιες μερες μπροστα με την 4η μιζια χωρις γκαζι εννοειται γτ με γκαζι δεν παιρνει ποτε και η θερμοκρασια ηταν στους -4. πιστευω πολυ καλα πηρε σε σχεση με κατι αλλα ιτζεξιον που και με 40 βαθμους παιρνουν στην 4η μιζια....
  6. Dy 125

    Δεν ήθελε ελατήριο απλά έχει δύο σημεία που μπαίνει το ελατήριο το ένα είναι για να κλείνει μόνο του και το άλλο να το κλείνεις εσύ....
  7. Dy 125

    Και σε εμένα τα είχαν αλλάξει στην εγγύηση αν και είχα και άλλα θέματα τα οποία δεν τα φτιάξανε...
  8. Dy 125

    Τι να πω εμένα πάνω από 105 δε πάει... Αν αλλάξεις και φίλτρο ακόμα περισσότερο
  9. Dy 125

    Ίσως να το νομίζεις γενικά το μηχανάκι βγάζει μπάσο ηχο από το φιλτροκουτι .στρώσε πρώτα το μηχανάκι με 100αρα βενζίνη έτσι Μ είπαν εμένα και μετά αν έχει προβλήματα το πας να δεις τ έχει.η αλήθεια είναι ότι δουλεύει πολύ χάλια κατά το στρώσιμο κάτι που είναι λογικό.... Εγώ αν πιάσω 115 κοντέρ κοφταρι η 4η με μαμά εξάτμιση αλλά πολύ δύσκολα γενικά 105 πάει κόντερ αλλά είμαι 100 κιλα
  10. Dy 125

    τι εξατμιση εβαλες? εμενα μια χαρα παει για 125 και περναω πολλα 125αρια ισως τωρα ανοιξε το μοτερ σου και τραβαει κανονικα!
  11. Dy 125

    Αν βρίσκεσαι στο στρώσιμο είναι φυσιολογικό μετά από τις 4 5 χιλιάδες ούτε θα σβήνει ούτε θα πάει να σβήσει
  12. Dy 125

    Τελικά το ιτζεξιον είναι πολύ γρηγορότερο από το καρμπ
  13. Dy 125

    ετσι ακουγεται γουργουριζει το εργαλειο
  14. Dy 125

    Όταν αλλάζεις ταχύτητες να να άνοιγε λίγο το γκάζι με πατημένο το λεβιέ ταχυτήτων για να μην κάνει γκουπ που λες το ίδιο όταν κατεβάζεις δλδ θα κρατάς πατημένο το λεβιέ και αφήνοντας τον θα μαρσαρεις για να ισορροπήσει λίγο στροφές.οσο για το τρίξιμο εγώ το έχω 11 μήνες 18000 χλμτρα και τρίζει μόνο η μάσκα και αυτή πολύ λίγο....
  15. Dy 125

    Εγώ βρίσκομαι στα 17000 χλμτρα και όταν είναι κρύο ακούγεται η καδένα πως γυρνάει δε χτυπάει απλά ακούγεται σαν να ακούς την αλυσίδα .πιστεύω έχει φαγωθεί το ραουλακι αλλά και με ένα μικρό τέντωμα θα είναι κομπλε.τωρα πέρα από εκεί σχεδόν από καινούργιο κάνει ένα θόρυβο από το φυγόκεντρο η από την καμπάνα και θέλει λύσιμο να δούμε τι έχει πάρει κενά λογικά μου είπαν όμως δεν έχει θέμα .είχε κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημαμ