Kostandino78

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος Kostandino78

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 06/22/78

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Corfu
  • Ενδιαφέροντα
    sports, travel, fitness, music, reading, science

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    kostastombros
  • Skype
    kostastombros1

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XL125V
  • myBike: Κυβισμός
    125cc

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Caberg

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    Africa Twin
  • dreamBike: Κυβισμός
    250cc
  1. Έχω βρει στο διαδίκτυο αυτό το kit, αλλά δεν γνωρίζω περισσότερα: https://www.amazon.com/XL125V-Varadero-Sigma-Custom-Carburetor/dp/B00GGXH300
  2. καλησπέρα παιδιά. Πρόσφατα αγόρασα μια μεταχειρισμένη Honda XL125V Varadero 125cc, mod 2004. Καλή μηχανή, αλλά έχει πρόβλημα στην δύναμη χαμηλά. Επιπλέον, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε τοποθετήσει εξάτμιση after market (στυλ Remus), η οποία όμως, αντί να δίνει 'δύναμη', μάλλον την κάνει πιο ανίσχυρη. Ειδικά χαμηλά, για να ξεκινήσει-επιταχύνει, χρειάζεται πολύ συμπλέκτη. Ένας φίλος μου πρότεινε να αντικαταστήσω το εμπρός γρανάζι, και από 14Τ να τοποθετήσω 13Τ. Ήδη προμηθεύτηκα σετ από γρανάζια 14Τ + 44Τ (πίσω) της εταιρίας JT Sprockets, όπως και -χρυσή- αλυσίδα DID. Επιπλέον, αγόρασα και φίλτρο αέρα high performance της εταιρίας DNA (Ελληνική εταιρία). Σε επικοινωνία που είχα με κάποιον μηχανικό της εταιρίας JT Sprockets, μου είπε το εξής: Χρήσιμο το 13Τ γρανάζι μπροστά (για αυξημένη ροπή και επιτάχυνση) και καλό το φίλτρο αέρος high performance. Όμως, λόγω της εξάτμισης, χρειάζεται μια διαδικασία που λέγεται 'jetting' στο καρμπυρατέρ, για αυξημένο ratio καυσίμου/αέρα. To carb της XL125V είναι KEIHIN VP22M. Χρειάζεται να προμηθευτώ άλλου τύπου needles για το εν λόγω καρμπυρατέρ (και τι προτείνετε) ή μπορεί ο μηχανικός να κάνει κάτι άλλο χωρίς αντικατάσταση εξαρτημάτων του καρμπυρατέρ? Απλώς αναφέρω ότι δεν με απασχολεί η τελική ταχύτητα, αυτό που χρειάζομαι από την μηχανή είναι η ροπή χαμηλά και η επιτάχυνση (πολύ σπάνια υπερβαίνω τα 80km/h).
  3. Καλησπέρα στην ομάδα! Είμαι ο Κώστας από την Κέρκυρα, 38 ετών. Νέος κάτοχος μιας -μεταχειρισμένης- Honda Varadero XL125V (125cc). Με τα 'θεματάκια' της, αλλά ελπίζω με τις συμβουλές τες, να τα επιλύσω))