giannis_81

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    88
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

19 Good

Σχετικά με το μέλος giannis_81

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 09/14/81

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Λάρισα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    MTX
  • myBike: Κυβισμός
    50

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

551 προβολές προφίλ
  1. γεια σου !

    Είδα πως είσαι κάτοχος ΜΤ 09 και έχω και γω κάποιες απορίες.

    Αν έχεις την καλοσύνη  να μου απαντήσεις σε 2-3 θέματα.

    Τη θεωρώ μία απο τις καλύτερες  και καινοτόμες προτάσεις της δεκαετίας.

    1. Show previous comments  3 more
    2. giannis_81

      giannis_81

      ήσουν σαφής σε όλες μου τις απορίες

      απλή έκδοση λοιπόν στα 9450 με ενα μασκακι μπροστα για να καλυψει το κενο.

      δεν προέρχομαι από γυμνό

      έμαθα να οδηγώ σε mtx 50

      το CB 500 της σχολής οδηγών μου φάνηκε ποδήλατο στα 8ρια,

      έχω οδηγήσει το f700gs , αλλά με τίποτα δεν θα δινα 9000 για αυτή τη μοτοσικλέτα

      σε ευχαριστώ για την απάντηση!

      :thumbsup1:

       

    3. pitapola

      pitapola

      Α, οκ. Μπερδεύτηκα που ανέφερες το triple πριν, νόμιζα πως αυτό είχες.

      Άρα πρώτη μεγάλη μηχανή. Έχει και προγράμματα απόκρισης γκαζιού και traction control οπότε δεν θα έχεις πρόβλημα πιστεύω. Λίγη προσοχή όταν αρχίσεις να νοιώθεις άνετα και  να περιορίζεις τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μόνο θα χρειαστεί. Κρίνοντας κι από το 81 στο όνομα σου μεγάλο παιδί είσαι, οπότε θα είσαι μια χαρά. Με το καλό...

    4. giannis_81

      giannis_81

        σύμφωνα με την ηλικία  μου θα πρεπε να κοιτάζω κανένα ον-οφ με v2 ,Αλλά όταν έκανα τεst raid το F700GS (800CC-75HP) στην αρχή ενιωσα πολύ άνετα πανω στη σέλα ,με το που ανοιξα το γκαζι με πρώτη λεω "εδω είσαι".Αλλά όταν εστριψα ένιωσα τον μπροστα τροχο πολυ πιο μπροστα απο το τιμόνι και όταν ήθελα να προσπεράσω δεν ενιωθα οτι ειχε τα καταλληλα αποθέματα ροπής για να κανω προσπεραση με ασφάλεια.

      Ο πωλητής μου είπε ότι αυτο που συνέβη στη στροφή οφείλεται στο μεγάλο μεταξόνιο που έχουν τα ον-οφ για να πάνε και στο χώμα.

      Λόγω των ιδιαιτεροτήτων των ελληνικών δρόμων τα ον οφ υποτίθεται να είναι είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά κατά τη γνωμη μου έχουν μέτρια οδική συμπεριφορά τόσο στο χώμα όσο και στην ασφαλτο.

      Στη λάρισα όπου μένω έχουν απομείνει λόγω κρίσης 2 αντιπροσωπείες (honda-yamaha) οπότε το mt09 είναι μονόδρομος για ευνόητους λόγους.

  2. Yamaha

    ναι ,καλοί είναι οι χρωματικοί συνδυασμοί.Για το βάψιμο του ρεζερβουάρ δεν ξέρω ,η οθόνη πάντως έχει μαύρο φοντο. ησουν σαφής!
  3. Yamaha

    και ρωτάω και γω με τη σειρα μου, αξίζει να δώσει κανείς 1250 ευρω παραπάνω για την Ohlins ή με την απλη έκδοση είναι κανείς καλυμμένος(χωρίς αλλαγές) κατα 90% και η sp απευθύνεται στο 10% που θέλει πίστα και το τέλειο 100%?
  4. 8 στα 10 τελικά η βαθμολογία,θα έβαζε 9 αν δεν υπήρχε ο ανταγωνισμός(tiger 800,adventure 1090 κτλ) οι διαδρομές των αναρτήσεις και ο 19ρης μπροστά παραπέμπουν σε on-off (άλλωστε δανείζεται στοιχεία από το multistrada enduro) και υπάρχει και η επιλογή enduro στη χαρτογράφηση τα λιγότερα άλογα είναι πιο διαχειρίσιμα σύμφωνα με την εκπομπή και στον πραγματικό κόσμο αξιοποιούνται καλύτερα. κατά τη γνώμη μου η ducati έκανε καλή δουλειά με το "μικρο" multistrada και δεν είναι ο φτωχός συγγενής του μεγάλου,όπως έκανε παλιότερα άλλη εταιρεία σε γνωστό μοντέλο (ονόματα δε λέμε) μ'αρέσει ΥΓ το θέμα δεν ανήκει στην street κατηγορία ,η μοτοσικλέτα είναι on -off
  5. και ένα ενδιαφέρον βίντεο από το bike show
  6. Εμαθα να οδηγώ μοτοποδήλατο με συμπλέκτη στα 16 μου χρονια, με το Ηonda MTX 50 το οποίο είχα στην κατοχή μου. στα τέλη της δεκαετίας του '90. Για το 200ρι δεν ξέρω, αλλά το MTX 50 που είχα δεν είχε καμμία σχέση με το 50ρακια παπακια της εποχής και ήταν καλό σχολείο για μένα. Ηταν ιδιότροπο μηχανάκι παντως γιατί ως δίχρονο που ήταν μπούκωνε η εξάτμιση και χρειαζόταν καθάρισμα και ξεμπούκωμα και ήθελε προσοχή να μην μείνει απο λάδι μίξεως.(εκανα αλλαγή πιστονιού)Σε καμμία περίπτωση δεν ταξίδευε με σταθερό γκάζι. Στο χώμα πάντως ήταν καλό( εκεί ήταν το φυσικό του περιβάλλον )
  7. προτείνεις το Multistrada 950 για κάποιον που δεν θέλει να κανει eduro?αλλά να μπαινει μια στο τοσο σε χωματοδρομο? η θέση οδήγησης στο 950 είναι περισσότερο επιθετική?το τιμόνι είναι πιο φαρδύ? στις στροφές σε επαρχιακό έχει καλύτερη συμπεριφορά?
  8. Yamaha

    ανέβηκα στο mt 09 sp η μοτοσικλέτα είναι μικρή σε διαστάσεις,είναι σαφώς μια naked μοτοσικλέτα,απλά το τιμόνι είναι λίγο πιο πανώ σε σχέση με τον ανταγωνισμό και θεωρώ ότι είναι μία πο τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία.
  9. μόνο σε μένα θυμίζει αυτό αυτό το εμπρός φανάρι? και μου αρέσει κιόλας
  10. και εγώ σκελετό του Ωνάση έχω και προβληματίζομαι για τη μελλοντική αγορά κράνους.
  11. σε στήσιμο τί εννοείς?είναι πιο ψηλά το τιμόνι?διαφορετική γωνία κάστερ? μάστορα έχω βρει.Σε ευχαριστώ που επισήμανες τα κόστη.ωραίο το shiver σίγουρα πιο φρέσκο αλλά κάπως σκυφτό για τα γούστα μου. σύμφωνοι για το 620. όσο για το σύγχρονο, δεν μπορώ να διαθέσω χρήματα για κάτι καινούριο. στην τιμή που κοιτάζω μιλάμε για μοτοσικλέτες 10ετίας
  12. όντως το 620 είναι ο φτωχός συγγενής της παρέας αλλά και από τα 62 στα 86 άλογα περίπου διαφορά δεν νομίζω να με τρομάξει.(για πρώτη μηχανή)Τη ροπή δεν την κοίταξα.
  13. Βρήκα σε αγγελία εδώ στη Λάρισα ένα shiver 750 με 22.000 χιλιόμετρα περίπου.Μου άρεσε πολύ και μου έκανε εντύπωση το ύψος του, μιας και είμαι 1.80 και τα πόδια μου πατούσαν με δυσκολία κάτω.Η θέση οδήγησης τυπική street ,ελαφρώς επιθετική για τα γούστα μου.Τιμή:3.500 Μετά είδα ένα multistrada 620.Με το που ανέβηκα ένιωσα πιο οικεία μιας και δε χρειάστηκε να σκύψω για να κρατήσω το τιμόνι.Τα χέρια μου είχαν τις σωστές γωνίες και φαντάζομαι σε κίνηση με τα πόδια στα μαρσιπιε η θέση θα ναι πιο ξεκούραστη.Τίμή 2.500 με 52.000 χιλιόμετρα . Και οι 2 μοτοσικλέτες εμφανισιακά μου αρέσουν ειδικά το φανάρι και οι εξατμίσεις που βρίσκονται κάτω από την εξάτμιση. Για να πω την αλήθεια ένα κλικ παραπάνω μου έκανε το multistrada λόγω θέσης οδήγησης ,ανεμοκάλυψης , μεγαλύτερου κόψιμο τιμονιού και δυνατότητα φόρτωσης. Με μια ματιά που έριξα στο car το multistrada 1000ds κοστίζει γύρω στα 4.000 euro και υπάρχει η δυνατότητα διακανονισμού ενώ για το 620 ο έμπορος μου τα ζήτησε μετρητής. Αυτή η διαφορά στην τιμή αξίζει για το 1000?(+ μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια) Ναι, σίγουρα υπάρχουν και άλλες μοτοσικλέτες σε αυτή την κατηγορία με τα ίδια ή και λιγότερα χρήματα ,πιο τίμιες, αλλά το Μulti με τα διπλά τελικά ,το ιδιαίτερο φανάρι και τα λευκά όργανα μ'αρέσει πιο πολύ!
  14. ο πωλητής μου είπε πως αυτη τη μηχανή την αγοράζουν οι φραγκατοι για να πάνε στην καφετέρια. Διαφωνώ. Εγώ απο την άλλη , έχοντας οδηγησει το w800 ενός φίλου, με το που άφησα το συμπλέκτη ζωγραφίστηκε ένα χαμόγελο στο προσωπο μου-οχι από την ετπιταχυνση σε καμμία περίπτωση- αλλά απο την αίσθηση της απλότητας, Σίγουρα ο μπόξερ των 110 ιππων έχει περισσότερη επιταχυνση και σε συνδυασμο με τη θέα των κυλίνδρωνη,η οδηγική ευχαρίστηση είναι δεδομένη. Τα 17000 ευρω είναι υπερβολικα κατα τη γνώμη μου. Οσοι θεωρουν οτί αυτές οι μοτοσικλέτες είναι για χιπστερ με κοκκαλινα γυαλια ορασεως και εγω δεν ξερω τι, νομίζω πως αδικούν ένα μεγαλο κομμάτι αγοραστικου κοινού που αναζητά μία μοτοσικλέτα με τα απαραιτητα στην εμφάνιση και περιθώρια για εξατομίκευση.Μία μοτοσικλετα που μπορεί να κάνει πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα με ένα μονο αρνητικο σημείο.Την κάλυψη από τον αέρα που θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού. Ναι σίγουρα στην ίδια τιμη υπάρχει το tuono.Αλλά πόσοι οδηγοί είναι σε θέση εκμεταλλευτούν και να διαχειριστούν όλη την ιπποδύναμη αυτης της μοτοσικλέτας?Εν ολίγοις θεωρώ πως η ουσία δεν βρίσκεται στους αριθμους και το κριτηριο δεν είναι πάντα η σχεση τιμης και ιπποδύναμης.