costas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    603
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

costas last won the day on November 13 2016

costas had the most liked content!

Πόντοι

95 Excellent

Σχετικά με το μέλος costas

  • Κλάση
    *×÷μ'
  • Γενέθλια 11/18/80

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ - Άνοιξη
  • Ενδιαφέροντα
    Χώμα - Μαστορέματα - Εκδρομές

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Tracer 09/DR-Z
  • myBike: Κυβισμός
    1250

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai Viper-GT Flag Italy

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    MTS
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1017 προβολές προφίλ
  1. Γειά σου φίλε μου και καλοτάξιδο το εργαλείο! Στο θέμα σου, λοιπόν, άποψή μου είναι ότι αφού πήρες ένα μεταχειρισμένο μηχανάκι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάξεις ότι αναλώσιμο έχει ( λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, υγρά φρένων, παραφλού, μπουζί) και να του κάνεις ένα γενικό σέρβις για να ξεκινήσεις τη συντήρησή του από μηδενική βάση αφού δεν ξέρεις τι έχει κάνει ο προηγούμενος. Μόνο έτσι θα μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για το μηχανάκι.
  2. Εγώ θεωρώ ότι κάτι έχει να κάνει με το λεγόμενο «αυτόματο τσοκ» όπως λέγεται στην αυτοκινητάδικη ορολογία. Δεν ξέρω αν και στα μοτό λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο αλλά πιστεύω ότι κάτι πάει στραβά εκεί ή στο tps
  3. Τρύπημα με ψιλό τρυπανάκι στο κέντρο της βίδας με προσοχή & ευλάβεια και ανάποδο κολαούζο (εξολκέα). Αν νομίζεις ότι δεν το έχεις, πήγαινε σε μηχανικό για να αποφύγεις τα χειρότερα!!!!
  4. Καλημέρα σε όλους καταρχήν... πρίν από κάποια χρόνια είχε αναφερθεί σε ποστ το Evans και είχαν μιλήσει σύντροχοι, αν θυμάμαι καλά, που είδαν αποτελέσματα αλλά με πολύ υψηλό κόστος!!! Το θετικό του ότι επειδή δεν είχε νερό μέσα δεν χρειαζόταν να αλλάζεται περιοδικά. Συγχωρέστε με που δεν παραθέτω link αλλά τώρα δεν έχω χρόνο, ψάξτε το λίγο γιατί θυμάμαι ότι είχαν γραφτεί αρκετά!!!!!
  5. Το κακό είναι ότι το μοτέρ είναι ήδη τεύχη οπότε το λύσε δέσε το έχω φάει!!! Τώρα μένει να δούμε κόστος ανταλλακτικών και εργασίας για να δούμε πόσο θα πάει το μαλλί!!!!! Θα ενημερώσω όταν έχω νέα αλλά μάλλον θα το φτιάξω!!!!! Αυτό που δεν έχω αποφασίσει είναι αν θα το κρατήσω μετά την επισκευή.....
  6. Μοτέρ μεταχείρα;;; Θα μου πάει φθηνότερα; Και να βάλλω ένα μοτέρ που δεν ξέρω την κατάστασή του ούτε πόσα χλμ έχει γράψει; Τουλάχιστον αν φτιάξω το δικό μου θα έχω μοτεράκι πιπίλα και θα ξέρω τη μου γίνεται!!!
  7. Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα και θα προσθέσω στη λίστα και κενένα TTR 250 και XR 250 με λίγα παραπάνω χρήματα!!! Επειδή μιλάμε, όμως, για παλιά μηχανάκια θέλει μεγάλη προσοχή γιατί οι πιθανότητες να θέλουν πολλά μαζέματα είναι πάρα πολλές δυστυχώς οπότε μοιραία θα αναγκαστείς να τα δώσεις μετά!!!
  8. Οπότε, μιας και κάναμε το μοτέρ τεύχη, υποθέτω θα πρέπει να τσεκάρω και τα ανωτέρω! Τον τεντωτήρα να τον αλλάξω αλλά και βαλβίδες ρε γμτ; Πόσο πάει το μαλλί περίπου για τις βαλβίδες μήπως γνωρίζεις;
  9. Αυτό πραγματικά ούτε που πέρασε από μυαλό μου αλλά τώρα που το λες σίγουρα δεν είναι απίθανο και θα ελεγχθεί!!! Σε ευχαριατώ πολύ για την πολύτιμη συμβουλή και όσο για το κόστος..... απλά ελπίζω να πέσεις έξω γιατί σε αντίθετη περίπτωση την κάτσαμε τη βάρκα!!!!
  10. Το εύχομαι φίλε μου γιατί τέτοιο έξοδο για το χόμπι μου πραγματικά είναι πολύ για μένα!!!!! Ας είναι το τελευταίο και είθε να τη βγάλουμε όσο πιο φτηνά γίνεται!!!!!
  11. Περιμένω ακόμα να δω αν γλιτώσαμε τον κύλινδρο γιατί το κοστος θα ανέβει κατά 350 - 400€. Θέλει να δει ακόμα τιμές για τα υπόλοιπα ανταλλακτικά (γρανάζια, μπιέλα, τσιμουχάκια, φλάτζες, πιστόνι, ελατήρια κτλ.) και από βδομάδα θα ξέρουμε..... ακόμα ζω στο μαύρο σκοτάδι!!!!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι μάλλον έχουμε περάσει το πεντακοσάρικο
  12. Δοκίμασε να αλλάξεις και τα 4 κυλινδρικά λαστιχάκια στη βάση της με άλλα πιο χοντρά. Τα δίνει η givi για όσους φορτώνουν μεγάλα βάρη στη βαλίτσα γιατί συμπιέζονται δυσκολότερα.... κάποτε είχα δει μεγάλη διαφορά στο τρίξιμο με το τότε Βε Στρομ μου!!!
  13. Καλησπέρα και καλή χρονιά να έχουμε, πάντα όρθιοι όλοι μας... Στο δια ταύτα: Παρασκευή απόγευμα αλλάζω λάδια στο Drz και Σάββατο πρωί εντουράδα με φιλο προς Πάρνηθα μεριά! Το μηχανάκι δουλεύει ρολόι και αφού γράψαμε περί τα 60km χώμα (μονοπάτι σφιχτό και μη, φλαταδουρίτσες, λίγη λάσπη κτλ.) χωριζόμαστε και όπως γύριζα σπίτι, γκράάάάάουουου!!!!!!! Βάρεσε 500m από το σπίτι μου (ευτυχώς)!!!!! Μόλις άκουσα τη μπιέλα, κλείνω το γκάζι και σβήνει ακαριαία. Έχω μείνει στήλη άλατος..... βαράνε και τα, κατά γενική ομολογία, άσπαστα Drz ρε γμτ; Δεν πίστευα στα αυτιά και τα μάτια μου Δευτέρα πρωί στο μάστορα ανοίγει μοτέρ και ιδού η εξήγηση: έχει σπάσει ένα τεράστιο κομμάτι από ένα κόμπλερ γρανάζι στο σασμάν και από μία μικρή τρυπίτσα, από όπου χωρούσε ίσα ίσα, πέρασε δεξιά στην καμπάνα και κούρεψε δύο δοντάκια από το πλαστικό γρανάζι που δίνει κίνηση στην τρόμπα του λαδιού με αποτέλεσμα να την ακινητοποιήσει και να μην ανεβαίνει λάδι στο μοτέρ!!!!!!!!! Πόσο γκαντέμης μπορεί να είμαι ρε γαμώτο; Πάμε για γενική στο μοτέρ και σασμανάκι αλλαγή σε κάποια γρανάζια που έχουν υποστεί ζημιά!!!!! Έχετε ξανακούσει τέτοιο σκηνικό με Drz ρε μάγκες ή εγώ είμαι ο τυχεράκιας - κατσικοπόδαρος;
  14. Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα σε έναν καλό μάστορα να δώσει λύση στο πρόβλημά σου!!! Τα φρένα είναι κάτι με το οποίο δεν πρέπει να πειραματιζόμαστε όταν δεν γνωρίζουμε απολύτως τι κάνουμε!!!!! Διακυβεύεται η σωματική σου ακεραιότητα..... εξάλλου τα χρήματα που θα έδινες για αγορά κινέζικης δαγκάνας αμφιβόλου ποιότητας, δώσε τα στο μάστορα για να λύσει το πρόβλημα με την μαμά, που προφανώς θα δουλέψει σωστά με μια σωστή συντήρηση και ίσως και με ένα κιτ επισκευής.
  15. Μην βάλεις τις δαγκάνες πάνω χωρίς να γρασάρεις τις γλίστρες, θα έχει ολέθρια αποτελέσματα!!!!! Καλώς θα αλλάξεις και τις φούσκες στα αξονάκια γιατί αν από εκεί μπαίνει νερό και σκόνη θα σου ξεραίνει το γράσο που τα λιπαίνει με ότι αυτό συνεπάγεται!!! Πιστεύω μετά από όλα αυτά να δεις λύση στο πρόβλημά σου..... αν όχι, τότε πάμε σε άλλα