costas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    606
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

costas last won the day on November 13 2016

costas had the most liked content!

Πόντοι

107 Excellent

Σχετικά με το μέλος costas

  • Κλάση
    *×÷μ'
  • Γενέθλια 11/18/80

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ - Άνοιξη
  • Ενδιαφέροντα
    Χώμα - Μαστορέματα - Εκδρομές

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Tracer 09/DR-Z
  • myBike: Κυβισμός
    1250

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai Chaser-X Hayden

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    MTS
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1081 προβολές προφίλ
  1. Υπάρχει κάποιο πινακάκι ή κάτι τέτοιο, τέλως πάντων, που να μπορεί κάποιος που θέλει να μεταβεί σε μπαταρία λιθίου να επιλέξει τη σωστή χωριτικότητα; Ομοίως η αλλαγή ανορθωτή επιβάλλεται; Κι αν ναι, τι ανορθωτή βάζουμε; Θεωρώ πως υπάρχουν αρκετά σκοτεινά σημεία στην υπόθεση και πολύ φοβάμαι ότι όταν έρθει η ώρα της αλλαγής δύσκολα θα πήγαινα σε λιθίου!!!
  2. Καλησπέρα κι από εμένα. Στο θέμα mx ή εντούρο, ορθά κατέληξες στο 2ο αφού τα μότοκρος είναι μηχανάκια πιο «απόλυτα» που δουλεύουν καλύτερα ψηλά, τοσο το μοτέρ τους όσο κυρίως τα περιφερειακά τους βλ. ανάρτηση. Στο θέμα δίχρονο ή τετράχρονο είναι καθαρά θέμα γούστου. Το τετράχρονο είναι πιο πολιτισμένο, πιο γραμμικό, έχει το λεγόμενο «μηχανόφρενο» αλλά από την άλλη είναι βαρύτερο και πιο δαπανηρό στη συντήρησή του. Το διχρονάκι είναι πιο άγριο, χωρίς το κατά πολλούς πολύτιμο φρένο που σου δίνει ο κινητήρας αλλά οικονομικό στη συντήρηση και αισθητά απλούστερο και ελαφρύτερο. Στο θέμα κυβισμός, τώρα, αφού κατέληξες σε δίχρονο και με τα δεδομένα που έθεσες (βαρύς αναβάτης και θέλεις άφθονο γκάζι) για μένα πας αβλεπεί για 250. Τα 300άρια, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι αλλού. Μη συγκρίνεις τη διαφορά μεταξύ 200 και 250 κυβικών. Το 300 από το 250 απέχει πολύ παραπάνω, θεωρώ ότι θα σου κόψει τα χέρια. Αυτά από εμένα, καλή επιλογή!!!!!
  3. Άψογη μπότα, πολύ ποιοτική, καλές προστασίες και πάάάρα πολύ μαλακή. Φοριέται καθημερινά και περπατιέται άνετα. Την έχω πάρει για τη γυναίκα πριν χρόνια..... εξαιρετική και vfm!!!!!
  4. Γειά σου φίλε μου και καλοτάξιδο το εργαλείο! Στο θέμα σου, λοιπόν, άποψή μου είναι ότι αφού πήρες ένα μεταχειρισμένο μηχανάκι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάξεις ότι αναλώσιμο έχει ( λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, υγρά φρένων, παραφλού, μπουζί) και να του κάνεις ένα γενικό σέρβις για να ξεκινήσεις τη συντήρησή του από μηδενική βάση αφού δεν ξέρεις τι έχει κάνει ο προηγούμενος. Μόνο έτσι θα μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για το μηχανάκι.
  5. Εγώ θεωρώ ότι κάτι έχει να κάνει με το λεγόμενο «αυτόματο τσοκ» όπως λέγεται στην αυτοκινητάδικη ορολογία. Δεν ξέρω αν και στα μοτό λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο αλλά πιστεύω ότι κάτι πάει στραβά εκεί ή στο tps
  6. Τρύπημα με ψιλό τρυπανάκι στο κέντρο της βίδας με προσοχή & ευλάβεια και ανάποδο κολαούζο (εξολκέα). Αν νομίζεις ότι δεν το έχεις, πήγαινε σε μηχανικό για να αποφύγεις τα χειρότερα!!!!
  7. Καλημέρα σε όλους καταρχήν... πρίν από κάποια χρόνια είχε αναφερθεί σε ποστ το Evans και είχαν μιλήσει σύντροχοι, αν θυμάμαι καλά, που είδαν αποτελέσματα αλλά με πολύ υψηλό κόστος!!! Το θετικό του ότι επειδή δεν είχε νερό μέσα δεν χρειαζόταν να αλλάζεται περιοδικά. Συγχωρέστε με που δεν παραθέτω link αλλά τώρα δεν έχω χρόνο, ψάξτε το λίγο γιατί θυμάμαι ότι είχαν γραφτεί αρκετά!!!!!
  8. Το κακό είναι ότι το μοτέρ είναι ήδη τεύχη οπότε το λύσε δέσε το έχω φάει!!! Τώρα μένει να δούμε κόστος ανταλλακτικών και εργασίας για να δούμε πόσο θα πάει το μαλλί!!!!! Θα ενημερώσω όταν έχω νέα αλλά μάλλον θα το φτιάξω!!!!! Αυτό που δεν έχω αποφασίσει είναι αν θα το κρατήσω μετά την επισκευή.....
  9. Μοτέρ μεταχείρα;;; Θα μου πάει φθηνότερα; Και να βάλλω ένα μοτέρ που δεν ξέρω την κατάστασή του ούτε πόσα χλμ έχει γράψει; Τουλάχιστον αν φτιάξω το δικό μου θα έχω μοτεράκι πιπίλα και θα ξέρω τη μου γίνεται!!!
  10. Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα και θα προσθέσω στη λίστα και κενένα TTR 250 και XR 250 με λίγα παραπάνω χρήματα!!! Επειδή μιλάμε, όμως, για παλιά μηχανάκια θέλει μεγάλη προσοχή γιατί οι πιθανότητες να θέλουν πολλά μαζέματα είναι πάρα πολλές δυστυχώς οπότε μοιραία θα αναγκαστείς να τα δώσεις μετά!!!
  11. Οπότε, μιας και κάναμε το μοτέρ τεύχη, υποθέτω θα πρέπει να τσεκάρω και τα ανωτέρω! Τον τεντωτήρα να τον αλλάξω αλλά και βαλβίδες ρε γμτ; Πόσο πάει το μαλλί περίπου για τις βαλβίδες μήπως γνωρίζεις;
  12. Αυτό πραγματικά ούτε που πέρασε από μυαλό μου αλλά τώρα που το λες σίγουρα δεν είναι απίθανο και θα ελεγχθεί!!! Σε ευχαριατώ πολύ για την πολύτιμη συμβουλή και όσο για το κόστος..... απλά ελπίζω να πέσεις έξω γιατί σε αντίθετη περίπτωση την κάτσαμε τη βάρκα!!!!
  13. Το εύχομαι φίλε μου γιατί τέτοιο έξοδο για το χόμπι μου πραγματικά είναι πολύ για μένα!!!!! Ας είναι το τελευταίο και είθε να τη βγάλουμε όσο πιο φτηνά γίνεται!!!!!
  14. Περιμένω ακόμα να δω αν γλιτώσαμε τον κύλινδρο γιατί το κοστος θα ανέβει κατά 350 - 400€. Θέλει να δει ακόμα τιμές για τα υπόλοιπα ανταλλακτικά (γρανάζια, μπιέλα, τσιμουχάκια, φλάτζες, πιστόνι, ελατήρια κτλ.) και από βδομάδα θα ξέρουμε..... ακόμα ζω στο μαύρο σκοτάδι!!!!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι μάλλον έχουμε περάσει το πεντακοσάρικο
  15. Δοκίμασε να αλλάξεις και τα 4 κυλινδρικά λαστιχάκια στη βάση της με άλλα πιο χοντρά. Τα δίνει η givi για όσους φορτώνουν μεγάλα βάρη στη βαλίτσα γιατί συμπιέζονται δυσκολότερα.... κάποτε είχα δει μεγάλη διαφορά στο τρίξιμο με το τότε Βε Στρομ μου!!!