giorgos.boun

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    65
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

giorgos.boun last won the day on November 24 2017

giorgos.boun had the most liked content!

Πόντοι

75 Excellent

Σχετικά με το μέλος giorgos.boun

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    daytona 675r
  • myBike: Κυβισμός
    675

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    daytona 675r
  • dreamBike: Κυβισμός
    675

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

434 προβολές προφίλ
  1. Euro4, μόνο με ABS Από την 1/1/2016 όλα τα πρωτοεμφανιζόμενα (που θα ξεκινήσουν να πωλούνται μέσα στο 2016) μοντέλα πάνω από 125 κυβικά θα πρέπει να έχουν ABS, ενώ τα μικρότερα είτε ABS είτε συνδυασμένα φρένα. Το κριτήριο εδώ είναι αν το συγκεκριμένο νέο μοντέλο είχε αρχίσει να πωλείται μέσα στο 2015: Τότε, μπορεί να συνεχίσει και το 2016 χωρίς ABS. http://www.motomag.gr/news/epikairotita/ti-allazei-me-tis-prodiagrafes-euro4-gia-tis-motosykletes
  2. Για να γλυτωσεις τι? 5 ευρω που θα δωσεις μετα απο 1-2 χρονια? Πεταξε τα!!! οχι στα σκουπιδια... καλημερα!
  3. Και σε εσένα λοιπόν με γειες!!! Στο μόνο που έχω μια ένσταση είναι στο εμφανιασιακο. Ξεφευγει τελείως από το σύνολο και πάει στο πλάι. Το εψαξες καθολου για acrapovic; Είναι στυλ arrow. Νομιζω για ολόσωμη είναι ότι πιο όμορφo κυκλοφορεί! Θέμα γούστου ειναι αυτα βέβαια.
  4. Δεν παίζει δλδ να την σήκωσε ο προηγούμενος λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου πίσω; Αν βάλω ξανα 60αρι να την κατεβάσω κανονικά εγώ; Οποτε τα DUNLOP άκυρα δεν θα μπω σε στην διαδικασία να σηκώνω φτερό ή ακόμη χειρότερο να βγάζω το καρμπον φτερό και να βάζω πλαστικό από το παλιό... Μου φαίνεται δεν την γλυτωνω την 400αρα που κάνουν τα πιρελλι εκτός και άλλαξε κάτι στο d212. Θα το ρωτήσω.... οσο για το 190 πίσω δεν θα πάω γιατί εδώ δεν έχω ιδέα πως είναι το μηχανακι με 180 θα κάνω και δοκιμές; Για την πίσω δεν ξερω αν είναι σηκωμένη παραθέτω φωτό μήπως καταλάβετε εσείς κάτι...
  5. Υποθέτω ότι σήκωσε την τιμονοπλακα για να μοιράζεται το κέντρο βάρους όπως το εργοστασιακό. Λιγο το έψαξα και βρήκα πως το 60αρι προφίλ σε σχέση με το 55αρι μανισιο προφίλ στο πίσω ελαστικό είναι κατά 2 εκατοστά περίπου μεγαλύτερο σε διάμετρο. Όποτε λεω, υποθέσεις κάνω, σήκωσε κατά 2 εκατοστά και το μπροστά ( τόσο είναι περίπου με το μάτι) για να έχει την ίδια κατανομή. Τι ευχαριστημένος μια φορά στην πίστα την έβαλα και καμία βολτα... Δεν είχα ποτέ εμπειρία από τέτοια λάστιχα. Απλά μαρεσε πως όταν ζεσταθούν κολλάνε. Από τα DUNLOP ας πούμε έχουν 80 ευρώ περίπου διαφορά. Αξίζει αυτή η διαφορά; Είναι λίγο χειρότερο ας πούμε από το Pirelli ή το k3; μπορει να φαίνονται χαζές οι ερωτήσεις μου αλλά πραγματικά δεν έχω καθολου ιδέα. Ότι διαβάζω από διαφορά φόρουμ του εξωτερικού. Μας πούμε διάβασα για αυτό με το μεγαλύτερο προφίλ το κάνουν για να μπορούν να πάρουν λίγο μεγαλύτερη κλίση στις στροφές...
  6. Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Αρχιζω σιγά σιγά να προβληματίζομαι για τα ελαστικά που θα βάλω στο Μότο μιας και τα supercorsa έχουν φτάσει ήδη στον δείκτη φθορά τους αλλά τα άτιμα είναι απίστευτα... ειμαι ανάμεσα σε αυτά τα κορυφαία λάστιχα μιας και πηγαίνω πίστα και καμία εκδρομή με φίλους... εχετε να προτείνεται κάτι από αυτά; Ίσως κάποιο άλλο που δεν έχω ψάξει; Το dunlop το βρίσκω κοντά στα 300 ενώ τα αλλά κοντά στα 400. Είναι τόσο χειρότερο που να δικαιολογεί την χαμηλότερη τιμή; * ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φορούσε τα Pirelli με διαστάσεις 180/60 r17 ενώ από την μάνα του φοράει 55 προφίλ. ( και είχα προσέξει ότι η τιμονοπλακα είναι τέρμα πάνω ενώ σε όλα τα αλλά είναι τουλάχιστον δυο εκατοστά κάτω αλλά δεν εδωσα σημασία...) Αν πάω στο κανονικό προφίλ πρέπει να την κατεβάσω και μπροστά έτσι; Σας ευχαριστώ!!! Τα 2 εκατοστα που προεξεχουν οι μπουκαλες σε αυτο στο δικο μου δεν υπαρχει ειναι ακριβως....
  7. Καλησπέρα, Εγω έχω το bell rs1 και είμαι πολύ ευχαριστημένος... και στο ss αλλά και το γυμνό που είχα πριν άψογο στο θέμα του ήχου παρά πολύ καλο αεροδυναμικά και πολύ καλο στους αεραγωγούς. Επίπεδο nxr πιστεύω. Επιπλέον είναι φοβερό στο οπτικό πεδίο.... Το κακό νομίζω είναι πως επειδή είναι από Αμερική έχει κατά κάτι λίγο πιο ακριβά ανταλακτικα από τα ευρωπαϊκά. Αξίζουν νομίζω όλα αυτής τις μάρκας. Αν και το φοράω σαν δεύτερο μέχρι τώρα εδώ και δυο χρόνια δεν έχει πάθει το παραμικρό είναι σαν καινούργιο. Τα μαξιλαράκια δεν έχουν ούτε καν την υποψία να χάσουν το σχήμα τους...
  8. Εγώ γενικά μίλησα σαν φαινόμενο για οποιοδήποτε ανταλακτικο αν πάρεις έκπτωση δεν θα είσαι ευχαριστημένος; προς θεού εννοείτε πως δεν είναι το ίδιο χρηματικά. Και πάλι δεν μίλησα συγκεκριμένα. Απλά αν το δεις τελείως ψυχρά για μένα είναι το ίδιο. Exup+ Μοτέρ ολόκληρο+ Ανορθωτης + πηνεια+Κιβώτιο+ Το μηχανακι ολόκληρο κομμάτι κομμάτι = ανταλλακτικό. Το πόσο κάνουν δεν το σχολιάζω έχουν τεράστια διαφορά. Τα αλλά όλα όντως έχεις δικιο είναι κρίμα... Το 1050 το έφερα σαν παράδειγμα γιατί ήταν από τα τελευταία που διάβασα. Μπορεί να είναι και άτοπο.... Στο τελευταίο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου δεν έπρεπε να συμβαίνουν τέλος. Δυστυχώς όμως στην μηχανολογία έτσι είναι λάθη (από την μεριά του ενός ή του άλλου) ή αστοχίες υλικών γίνονται και δεν ξερω αν θα σταματήσει ποτέ αυτό... Παντως δεν τα βλεπω από την μεριά τις εταιρίας. Γιατί πολύ απλά δεν έχω τέτοια εταιρία, μακάρι να είχα. Αν θες να σου πω πως το σκέφτεται μια εταιρία από τον τομέα τις ελιάς και του λαδιού πολύ ευχαρίστως!!!!!
  9. Συγνωμμη δλδ εσυ έχεις πάρει ποτέ έκπτωση σε ανταλλακτικό; Γιατί εγώ όχι. Πάντα τα πληρώνω σε τιμή καταλόγου. Δεν θα ήσουν «ευχαριστημένος» πελάτης αν επερνες; Εγώ ναι!!! Το ότι η μια είναι τεράστια ζημιά και η άλλη είναι μικρή για μένα δεν παίζει ρόλο. ( στην περίπτωση του φίλου Κώστα παίζει γιατί είναι γνωστός και δεν θέλω να έχουν ατυχίες οι γύρω μου). Ζημιά η μια, ζημιά και η άλλη αν το δεις ωμά χωρίς το συναίσθημα του οικείου. Ανταλλακτικά παίρνεις στην μεγάλη,ανταλλακτικό και στην άλλη. Το ότι δεν απάντησε η Ολλανδία ασχετος πια θα ήταν, για μένα είναι λάθος μην πω τιποτα χειρότερο. Μου δείχνει αδιαφορία ακόμη και να ήταν ηλιθιο χαζο βλακεία αυτό που έλεγα έπρεπε να απαντήσει πελάτης τις είμαι. Το ότι το αναγνώρισε η μαλαισιανη για μένα είναι ύποπτο αν όντως το έκανε. Πως μπορούμε να το ξέρουμε αν δεν είναι κάπου επίσημα; Πως το έκανε; Χωρίς την συγκατάθεση της μαμά εταιρίας; Το κόστος ποιος το ανέλαβε; Ασχετο σχετικό αλλά και ένα παλικάρι πάλι από εδώ το διάβαζα είχε πάθει περίπου το ίδιο τέλος παντων σε tiger 1050. Δεν έχουν σπάσει αλλά τέτοια; Έπρεπε η εταιρία να αναλάβει και το κόστος; Και μιλάμε για αναλογία που αν έσπασαν 100 tiger στο versys πρέπει να είναι χίλια. Για τέτοια αναλογία πωλήσεων μιλάμε ίσως και παραπάνω. Ετσι έπρεπε κάθε εταιρία αν έβγαζαν οτιδήποτε πάνω από 2-3 ανάλογα πάντα με τον όγκο πωλήσεων να κάνει ανάκληση όλα τα αλλά και να αναλαμβάνει την ζημιά. Ας βάλουν τότε δια βίου εγγύηση εγώ και η τσέπη μου συμφωνεί απόλυτα. Φιλε Κώστα σε ευχαριστώ πολύ εννοείτε θα κανονισουμε να πάμε και στο Ρύσιο να το πάρεις να δεις τι πιστόλι είναι!!!! Κώστα δεν θέλω να παρεξηγηθείς από τα γραφόμενα μου πραγματικά έτσι όπως θα στα έλεγα από κοντά τα λεω και τώρα. Αν ναι το κόβουμε εδώ και δεν ξαναλέω τπτ...
  10. Μπορεί να κάνω και λάθος και όντως να το βλεπω επιφανειακά. Ως προς την ερώτηση σου όμως εσυ ποσό λες να στοιχίζει στον εδώ αντιπρόσωπο όμως; Μήπως το κέρδος του είναι πάνω κάτω 30%; Όποτε και του το έδωσε; Δηλαδή μια αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ποσό ποσοστό του ανταλλακτικού βγαζει; Δεν ξερω πραγματικά γιαυτο και ρωτάω. Δηλαδή σε ένα ανταλλακτικό από τον κινητήρα η κάθε αντιπροσωπεία έχει παραπάνω από 30% κέρδος; Δεν ξερω πραγματικά δεν είμαι στον κλάδο εγώ εμπόριο ελιάς κάνω και αυτό το κέρδος έχω ίσως και λιγότερο... Τελος παντων εγώ μια σκέψη μου είπα και όχι για ρίξω λάδι στην φωτιά!!!
  11. Χίλια συγνωμμη που επεμβαίνω είναι η πρώτη φορά που γράφω κάτι άσχετο από την μηχανή μου αλλά το κάνω γιατί έχουμε γνωριστεί από κοντά με τον παθών και ελπίζω να μην με παρεξηγήσει.... Γιατι το βλέπετε ότι έπρεπε να κάνει κάτι η καβασακι σε ένα μηχανακι 3-4 χρόνων ίσως και παραπάνω το οποίο είχε 55 χιλιάδες χιλιόμετρα; Τέτοια συμβαίνουν, ατυχία τις στιγμής αστοχία υλικού; Ότι και να ήταν σωστά έπραξαν. Δεν έκαναν τπτ. Είναι σαν να μου λες εμένα τώρα που έχει γεμίσει το ιντερνετ πραγματικά από χαλασμένες exup ( ας βγει ένας κατοχος που να μην το έχει πάθει) να μου πληρώσει η triumph τις ντιζες. Ε όχι δεν θα μου τις πληρώσει. Θα σκάσω 80 ευρώ γιατί είναι εκτός εγγύησης και δεν θα έχω και καμία έκπτωση. Αλλά νούμερα αλλα μεγέθη. Δεν είναι το ίδιο αλλά το νόημα είναι ακριβώς το ίδιο για μένα. Το θέμα είναι ότι ήταν αγενέστατοι κατά τα λεγόμενα σου. Αυτό είναι που με πειράζει και όχι ότι έσπασαν 1-5 -10 -100 από τα χιλιάδες που κυκλοφορούν παγκόσμια. Θα μπορούσαν απλά να πουν δυστυχώς δεν γίνετε και τέλος... και το άλλο είναι η αδιαφορία τις ολλανδιας. «Ξέρεις κάτι, σε θέλω για πελάτη παρε μια έκπτωση 10-20% για να το φτιάξεις». Έτσι σε κρατάει και είναι όλοι ευχαριστημένοι πιστεύω. Αν κάνω κάπου λάθος δεν το έκανα επίτηδες αυτή είναι η άποψη μου πάντα καλοπροαίρετα!!!! φιλε σε θυμάμαι από τότε στο Ρύσιο και είμαι σίγουρος ότι θα έχεις καινούργιο εργαλείο σύντομα!!!!! * τώρα ειδα ότι σου έδωσαν ήδη 30% όποτε για μένα η αντιμετώπιση ήταν 100% σωστη στις πράξεις βέβαια γιατί στα λόγια ήταν από ότι διάβασα ότι ναναι...
  12. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και μου είπε η αντιπροσωπεία πως είναι οι ντιζες. Το θέμα μου είναι να το βγάλω όλο; Θα χάσω κάτι; Γιατί δεν μπορω να βγάλω άκρη στα φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο άλλοι λένε πως χάνει λίγο χαμηλά και άλλοι λένε ότι απλά είναι εκει για τον θόρυβο. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη αν και διπλάσια ( 80 οι ντιζες 40 ο καταργητης) αλλά στην μεν πρώτη υπάρχει περίπτωση να στο ξαναβγάλει ενώ στην δεύτερη ξενοιαζεις...
  13. Καλησπέρα και πάλι παιδιά... Ακομη δεν την πήρα και άρχισαν τα προβλήματα... καλώς ήρθατε στον μαγικό κόσμο τις triumph!!!!! Πλάκα κάνω. Το πρόβλημα μου είναι το γνωστό σε όλους τους ιδιοκτήτες Daytona 675 από ότι διαβάζω η βαλβίδα exup τις εξατμησης. Άναψε το λαμπάκι σαν χροστουγιεννιατικο Δένδρο... πήγα στην αντιπροσωπεία το έσβησα και μετά από ένα λεπτό ξανα άναψε... αυτό έγινε 2 φορές όποτε μου είπαν ότι πάω για ντιζες. Παράλληλα έχω κάνει παραγγελία το τελικό τις arrow που έρχεται μαζί με προγραμμα από την triumph. Και ρωτάω τώρα εγώ τι πρέπει να κάνω ξέρει κανένας; Να πάρω τις ντιζες 80€ ή να να το βγάλω τελείως βάζοντας το ηλεκτρονικό τσιπάκι; Δεν έχω κανένα σκοπό να βάλω παράλληλους εγκεφάλους και τέτοια εκτός από το προγραμμα που δίνει για την εξάτμιση. Λετε να έχω κανένα πρόβλημα με τελείως ανοιχτή την βαλβίδα χωρίς να κάνω κάτι άλλο; Σας ευχαριστώ πολύ!!!
  14. χθες παρηγγειλα την arrow σε τιμη προσφορας!!! Ακομη πινακιδες δεν το εχω βγαλει και αρχισα να παιρνω... ξερω ειμαι σε τελειως λαθος θεμα αλλα για πισω stand εχετε να προτεινετε κατι? (δεν μπορω να την σηκωνω και να γρασαρω αλυσιδα θελω την ανεση μου)