giorgos.boun

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    133
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

giorgos.boun last won the day on April 18

giorgos.boun had the most liked content!

Πόντοι

243 Excellent

Σχετικά με το μέλος giorgos.boun

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    daytona 675r
  • myBike: Κυβισμός
    675

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

672 προβολές προφίλ
  1. Συμφωνώ μαζί σου τα 400 είναι πολλα για χομπίστα ασχέτως αν τα έχω ή όχι. Γιαυτο και εγώ ψάχνω μια εναλλακτική που να είναι στο 300αρι και να κρατήσει έστω λίγο παραπάνω. Αν είδες την φωτό παραπάνω στα πλαγιά φαγώθηκε και δεν θεωρώ ένα supersport λάστιχο θα κρατήσει παραπάνω. Απλά δεν θα είναι τόσο καλο και στην μέση θα είναι απλά απάτητο. Ετσι λοιπόν ψάχνω την εναλλακτική του σλικ με 280. Το φοβάμαι όμως.... Αν το D212 έμπαινε σε μένα χωρίς θέμα με το μπροστά και έβγαινε σε 60αρι προφίλ δεν θα ρώταγα, ήξερα τι θα έκανα.
  2. Κανένας δεν πρόκειται να τον μειώσει και κανένας δεν πρόκειται να τον χαρακτηρίσει. Αυτήν είναι και κατά την γνωμη μου η χαρά του μοτοσυκλετισμου!!!! Ο άλλος παίρνει το εργαλείο να κατεβαίνει να το γυαλίζει και να το βλέπει ψάχνοντας το καλύτερο πληντυριο, άλλος το κάνει ταξίδια, άλλος το πάει στις πίστες, άλλος κάνει σούζες και μπάντες, άλλος το διαλύει και το ξανα φτιάχνει κ.τ.λ. Ολοι όμως συνδεόμαστε θέλοντας και μη με την αγάπη μας για αυτό το πράγμα που έχει 2 ρόδες. Γιαυτο και χαιρεταμε όταν περνάμε αντικριστά!!! @ShapeshifterGR98 το έχεις λιώσει αγόρι μου το μηχανακι συνέχισε έτσι μέχρι να μην μείνει ούτε βίδα. Α και τώρα είναι 2η φορά που σε καλώ Θεσσαλονίκη. Μην με κανεις να το πω και τρίτη, κανόνισε το!!! Με το μηχανακι εννοείτε...
  3. οχι σταματη μαλλον δεν το ειπα εγω γιατι το θεωρησα αυτονοητο... λαθος μου. Αυτα ειναι τα χιλιομετρα που η μηχανη παταει σε δημοσιο δρομο. Ολα τα αλλα ειναι πιστα. Σερρες-ρυσιο. Απλα ηθελα να πω οτι δεν τα τρεχω-υπερθερμενω στον δρομο. Για αυτο ρωταω και για το σλικ αλλιως δεν θα ειχα κανενα λογο να το βαλω. Ρωταω αν ειναι οντως οπως τα λεει η εταιρια. FIT & PLAY DESIGN, ALLOWING TYRES PERFORMANCES TO BE EXPLOITED WITHOUT NEEDING A SPECIFIC BIKE SET UP OR TYRE WARMERS RACETEC™ RR COMPK SLICK features profiles, geometries and structural material more similar to street legal tyres, allowing for a smoother transition between open roads sport riding and circuit riding. Thanks to quick warm-up given by specific compound employment, RACETEC™ RR COMPK SLICK may be used without tyre warmers εμενα ειναι ακριβως το αντιθετο απο την φωτο. Καινουργιο στην μεση δεξια λιωμενο και αριστερα ετοιμο....
  4. Τι εννοείτε κύριε Σταμάτη 4000 χιλιόμετρα;;;; 3000 είναι αυτό που βλεπεις μπορεί να λεω και πολλα... στο κέντρο είναι ακόμη καινούργιο... Για δρόμο έγραψα πάνω που πατάει. Για να πάει από Θεσσαλονίκη Σέρρες και πίσω. 120-130km/h αυστηρά. Ο @koukou και ο @gkourv ξερουν. (Πως δεν με έχουν δείρει ακόμη είναι ένα θέμα). Στο δρόμο γενικά δεν πιέζω καθολου. Βασικά κυρία πηγαίνω!!! Πιο πολύ για υποστήριξη (φωτό- κρατάω τα πράγματα τους) στους γληγορους που κάνουν τις αναβάσεις τους!!!!
  5. Καλησπέρα παιδιά, Επανερχομαι στο θέμα γιατί μετά από 5-6 μήνες συμβίωσης με το supercorsa sp 180/60r17 χρειάζομαι ξανα λάστιχα. Πολύ ευχαριστημένος. Η χρήση τις μηχανής πια είναι Θεσσαλονίκη-Σέρρες και άντε μια φορά το μήνα-2μηνο μια βολτα στο λιβάδι (οι Θεσσαλονικείς ξέρουν) απόσταση από το σπίτι 30 πήγαινε και αλλά τόσα έλα το πολύ. Και έχω 2 ερωτήσεις να κάνω: 1) έχει γυρίσει κάποιος το supercorsa αριστερή μεριά σε δεξιά χωρίς κάποιο πρόβλημα; ( η αριστερή πλευρά έχει ακόμη λίγο. Σίγουρα 1 track day ακόμη ) 2)Στο παιχνίδι μπήκαν και κάποια σλικ μιας και μου το πρότεινε γνωστός λαστιχας τις πόλης μόλις του είπα τι κάνω με την μηχανή. Δεν είναι τα κλασσικά race ελαστικά, δεν χρειάζονται κουβέρτες. Ουσιαστικά ένα k3 χωρίς χάραξη. + έχουν γύρω στα 100 ευρώ λιγότερα από τα αλλά 2. ( πιρελλι μετζελερ) https://www.metzeler.com/site/uk/mobile/products/tyres-catalogue/Racetec-RR-Compk-Slick.html Τα έχει δοκιμάσει κανένας να μου πει καμία γνωμη; Ευχαριστώ! η δεξια μερια ή οτι εμεινε απο αυτην
  6. Μια ερώτηση να κάνω και εγώ.... (ξερω δεν είναι στο σωστό μέρος αλλά έχω το σωστο μηχανακι και πάω στα σωστά μέρη για το νήμα!!!!) φοραω στο μηχανακι supercorsa 180/60 και έχω το εξής πρόβλημα: Από την δεξιά μεριά δεν έχει μείνει σχεδόν καθολου χάραξη ενώ από αριστερά είναι σχεδόν στην μέση. Μπορω να κάνω την αλλαγή αριστερά-δεξιά για τουλάχιστον ένα track day ακόμη Σέρρες ή πάω για άλλο ζευγάρι; Δλδ με λίγα λόγια γυρίζει το συγκεκριμένο ελαστικό; δεξια έχει τελειώσει μπρος-πίσω. Δεν πάω πουθενά σχεδόν εκτός από Σέρρες πια....
  7. Εγω να ερθω;;;
  8. αυτο το μαγαζι στην τουμπα που λες δεν υπαρχει πια... εχει παει μοναστηριου. Αν λεμε για τον ιδιο πολυ γνωστο και πολυ φτηνο....
  9. Να αλλαξεις μηχανακι και να παρεις τπτ σοβαρο!!! αστειακια κανουμε? υ.γ. οι γυρισμενοι καθρευτες σε μαρανανε ποζερα!!!!
  10. ασε και μολις εμαθα οτι τα πολυεστερικα σου δεν μπαινουν σε μενα.... πικρα. οσο για τα ρουλεμαν ειμαι μεσα!!!
  11. @stamatisxδοκίμασε να βάλεις 80w90 στο stabilizer. Μόλις το έκανα και είσαι σαν να είναι άλλο αμορτισέρ. Δεν γίνεται βέβαια ohlins ή hyperpro αλλά νομίζω είναι αξιοπρεπέστατο και δεν χάνεις τπτ να το δοκιμάσεις.
  12. Μπορούμε να διαχωρίσουμε σε δυο μέρη την σούζα; Λεω μια προσωπική γνωμη λοιπόν: το ένα μέρος είναι η σούζα που την κανεις επειδή το θελεις και σου αρέσει ή για μόστρα ή για οποιονδήποτε λογο και το άλλο μέρος είναι στην έξοδο τις στροφής το ανέβασμα τροχού στο άνοιγμα του γκαζιου ( αν μπορούμε να το πούμε αυτό σούζα) και η ερώτηση μου είναι μιας και δεν το καταλαβαινω: Αν μάθω εγώ να κάνω σούζα με συμπλέκτη και δευτερα ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ καθισμένος πάνω στο μηχανακι κ.τ.λ, που θα με βοηθήσει όταν γίνεται στην έξοδο τις στροφής καθισμένος στο ένα κωλομερι σκυμμένος και σχεδόν όλο μου το σώμα εκτός μηχανής; Πως θα διαχειριστώ δλδ το μικρό έστω tank slapping; τελος παντων μπορεί να κάνω και λάθος και αυτή να είναι η λύση... χαλάμε και το ποστ του Σταμάτη....
  13. Μα ρε παιδιά και εμένα μαρεσει η σούζα αν μπορούσα να την κάνω. Απλά δεν θέλω να γίνεται από στροφη σε στροφή χωρίς να το περιμένω όχι γιατί φοβάμαι όταν σηκώνεται απλά δεν μπορω να διαχειριστώ την αστάθεια του τιμονιού λόγω φόβου... κάτι τέτοιο λοιπόν πρέπει να συμβαίνει και με τον Σταμάτη αν καταλαβαινω καλα. Άρα τα Daytona κάτι πρέπει να κάνουν με το τιμόνι καταλήγω..... @stamatisx την επόμενη βδομάδα θα κάνω αυτό που σου είπα για το αμορτισέρ οπότε θα σου στείλω review.
  14. Εγώ το θεωρώ. Η σούζα είναι μόνο για την μόστρα πιστευω. Εγώ λοιπόν προσπαθώ να ασχοληθώ με την ‘γρήγορη οδήγηση’ και θεωρώ ότι εσυ ας πούμε που κανεις δεν είσαι καλύτερος ή πιο γρήγορος σε πίστα από κάποιον που τις φοβάται μπορεί και το ανάποδο βέβαια. Γιαυτο λοιπόν θέλω όταν θα πάω στο επόμενο μηχανακι να έχει traction control και lift control για να αποφεύγω τα χαζομπαντιλικια και τις χαζοσουζες...