pavlosR1

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    419
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

352 Excellent

Σχετικά με το μέλος pavlosR1

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. η συλλογη μου σε ποιοτικα εργαλεία χειρός σχεδόν έκλεισε, μενει να αλλαχθουν τα torx και τα allen με wera αντι για force που είναι και τα γερμανοπολύγωνα καστανιας ισως με facom αν και δε νομιζω να υπαρχει λογος. καστανιες 3/8 και 1/2 facom γερμανοπολύγωνα gedore κοφτακια κλπ knipex κατσαβιδια witte έχω χιλιαδες αλλα εργαλεία αλλα αυτά είναι τα ποιοτικότερα που χωρανε σε 2 κασετινες. τα υπόλοιπα βρισκονται σε 2-3 αποθηκες που εχουμε. :D so happy!!!!!!!!
  2. αν φορας γομες θες μισο λαστιχο, αν φορας s21 θες 1/4 απο λαστιχο. αξιζει να μπεις με γομες, το σ21 καποια στιγμη θα σε περιορισει, εμενα προσοπικα στην πιστα δε μου φτανε το σ21. μιση γομα ειναι 150 ευρω, τακακια, λαδια, αλυσιδες, δισκακια,αναρτησεις θεωρητικα τα σκιζεις οποτε υπολογιζεις αλλα 150 απο εκει ωστε να μη χρειαστεις κατι και δεν μπορεις να το εχεις. 2 τεποζιτα επισης θα τα καψεις, αλλα 50 ευρω. 60 ευρω η συμμετοχη και 10 οι φωτογραφιες αν θες. φαε πιες, τσιγαρα γυρω-γυρω εξιδα κανα εικοσαρικο. εχεις φτασει στα 350-400€ τιμιο μηχανακι για πιστα με κατω απο 3000€ δεν βρισκεις, θα εχει θεματα και θα σου σπαει τα νευρα καθε 3 και λιγο. επίσης, εχει αλλαξει η ώρα και νυχτωνει νωρις, οποτε σκεψου να περιμενεις κανα 6μηνο να μεγαλωνει η μερα για να μπορεις να κανεις περισοτερα εικοσαλεπτα αντι για 4-5 που ειναι τωρα θα κανεις 7-8. τωρα αν πας πιστα και γυρνας στα μεγαρα που γνωριζω στο 1,30++++, το μηχανακι δεν παθαινει τιποτα και το σκοστος μειωνετε κατα πολυ. γενικα οσο το πιεζεις τοσο αυξανετε το κοστος. απο 1,10 και κατω το κοστος ειανι περιπου αυτο που αναφερω. για εξοπλισμο ειτε νικιαζεις εκει νομιζω με 30€ είτε πας για αγορα με ελαχιστο κοστος ενος αξιοπρεπη εξοπλισμου στα 600-700. αν θες δερματινη ολοσωμη στολη, δες αυτη της colori, ειναι παλιο μοντελο και το δινει οσο-οσο 200-300€ αν θυμαμαι καλα.
  3. i feel famous :P ναι, με ειχε ρωτησει αυτος για να το βαλει, οπως και δεκαδες αλοι.
  4. ναι αμε. με τη ρενα τοτε. εχει και βιντεο πριν τη σουπα τι γινοταν :P :P
  5. έπεα πανω σε 2-3 σαμαρακια ακρως επικυνδυνα. θελει προσοχη και οχι με οσα αντεχεις.
  6. 1η φορα μπραλος. ψαχνω κυριακη να πα καψω 5 τεπόζιτα παίζοντας. και μια αλλη κυριακη για αλλα 5 τεποζιτα στο επομενο κομματι προς αμφισα, το κλειστό κομμάτι που μοιαζει με της ευβοιας αλλα με πολυ καλλυτερο οδοστρωμα.
  7. στα 6000 θα εχει γινει slik για 2η φορά. έτσι για την ιστορία. δεν υπαρχει αντιλογος ειναι λαστιχαρα, το καλυτερο της κατηγοριας του. και 2 φιλοι που το εβαλαν γιατι τους το ειπα με βρηκαν και το εκθειαζαν παρολο που δε το πιεζουν τοσο
  8. οι 2 απο πανω που βαλατε φωτο τα λαστιχα σας, στο δρομο τα κανατε ετσι???
  9. έλα εύβοια να δεις όσα γουστάρεις! (ακομα σε περιμένω ε!!!) κααααποιες φορές κααατι σαν να έχω μπαλονάρισμα, αμα εχει ανομαλίες ο δρόμος συνήθως. μπορεις να μου εξηγήσεις τη φθορά του ελαστικού και τι ακριβως αλλαξατε στην ανάρτηση? χαλαρώσατε τη συμπίεση? την πανω βιδα του πίσω αμορτισέρ?εχω την εντυπωση πως εκει οφείλετε αλλά ειδικός δεν είμαι προειδοποιεί το λάστιχο, δε φευγεις. ετσι ακριβως τα σκεφτομαι για το CBR, εχεις αποψη σε σχεση με τα σ21? για τις στροφες τι λενε? μπορουν να ανοιξουν το γκαζι νωρίτερα σε σχεση με τα σ21? προειδοποιούν οπως τα σ21? φρενα μεσα στη στροφη εχουν θεματα? ζεστενονται τοσο γρηγορα η θεουν περισσότερο χρόνο?
  10. καλό 2016 καλό 2017!! καλό καλοκαίρι 2017 μας έψησε ο πούστης
  11. δυσκολία στην εκκίνηση είναι είμα βαλβίδας, μάλλον η εξαγωγής πολύ κλείστή. κάνε την εισαγωγής με το 10 και την εξαγωγης στο 15 και θα είσαι οκ. το 56 ειναι χιλιοστά. πρεπει να βρεις σε ιντζες και κατα προτιμηση γνησιο κειχιν και οχι ημιτασιον γιατι εχουν ψιλοδιαφορές
  12. ΧΘΕς το συζηταγα με ενα παλικαρι που γνωρισα. τους θελανε στην αμερικη για τεστ γιατι δε τους πιστευαν, νομιζαν πειραζαν τα χρονομετρα. 2600 αλογα
  13. ρε αγορι μου, τι αναλυση πηγες και εκανες? πήγαινε σε καμμία σοβαρή πίστα του εξωτερικού να δουλέψεις. εν τω μεταξύ μεχρι τη μεση, με είχες σχεδόν πείσει να βάλω 200αρι και στο τέλος μπερδεύτικα ακόμα περισσότερο. θα το βάλω και βλέπουμε, στη χειρότερη αν δε μαρεσει να τα βγαλω και να τα κρατησω για κανα trackday :D με 36-42 αμοβολη ειχα περασει τα σ21 στα μεγαρα (καπου πιο πανω που με ρωτησε καποιος)
  14. αναμενω γιατι εχω την εντυπωση πως λογο φαρδυτερου ελαστικου, αλλάζει η κορώνα (η ζαντα μου ειναι για 190), κουρμπαρει το ελαστικό κλπ κλπ, καπως ετσι παει η εντυπωση που εχω, ισως κανω λαθος, δεν το εχω δοκιμασει ποτε. οι εδώ πάνω (όχι όλοι) λένε πως έχει μεγαλύτερο σημείο επαφής και πατάει καλύτερα, γλιστραει λιγότερο. αλλά δεν προτιμάνε ολοι το φαρδύτερο ελαστικό. για τις γωνίες καστερ και τα διάφορα που αλλάζουν στη γεωμετρία τα ξέρω, δε με απασχολούν ιδιαίτερα για το 36-42, εμενα αυτες με ειχαν βολέψει τότε, τωρα τι λεει η εταιρία και ο καθένας, ισως βγαλω καμμια φωτογραφία κάνα παλιό που έχω ή το τωρινό που φοράω να δείτε πόσο όμορφα κάνω μετατροπή ελαστικού από χαρακτό σε σλικ :P :P
  15. αν το νιωθεις και γλιστραει απο υπερθερμανση ανεβαζεις 1-2psi, αλλα και παλι σε ασφαλτο που τη βαραει ο ηλιος θα γλιστρας, σε σκια δε θα γλιστρας, εξαρταται απο το που οδηγας και το πως οδηγας ερώτηση, rosso3 & m7rr vs s21. αξίζουν τα 80€ παραπάνω απο τα σ21? κωρόνα και κράτημα στην ακρη με ενδιαφέρει, τωρα αν μου βγάλουν 1000κμ παραπανω δε με απασχολεί. τα εχει βάλει κανείς? υποψιν θα βαλω 200αρι γιατι το 190 τερματιζει πολυ ευκολα σε αυτη την κατηγορία και δε με ψηνει η ιδεα να οδηγάω στο όριο του ελαστικού μια που έκανα και το conti sport attack μετατροπή σε conti slick attack, ήρθε η ώρα. πίστα θα μπω μια φορά το χρόνο δε με απασχολεί ιδιαίτερα, ίσα να βγάλω το καλοκαίρι και μετα απο φθινώπορο να ξαναγυρίσω σε supercorsa