pavlosR1

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    429
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

372 Excellent

Σχετικά με το μέλος pavlosR1

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. CBR1000RR 2005 εντελως απροβληματιστο, 64000km και απολυτως τιποτα, ούτε λάμπα. ευκολοδηγητο, γραμμικο, ειναι χοντα στα αρνητικα, δεν εχει γκαζι σε σχεση με αλλα 1000αρια, το καταλαβαινεις ευκολα. προβλημα που λυνεται με αλλαγη γραναζιων. απο 16-40 μαμα πηγα σε 15-43. παραμενει γραμμικο, εχει αποκτησει νευρο και σε τελικη με gps εχω χασει μολις 5km. 11000rpm εβγαζε 277km/h και τωρα την κοφτιαζει και πολυ ευκολα την 6η στις 12.000rpm με 272km/h μετρημενα με gps. to mono προβλημα πως γραφει παραπανω χιλιομετρα που εχεις διανυσει, αλλα κλαιν
  2. διπλωμα->κρανος->γαντια->μπουφαν->μηχανη. με αυτη τη σειρα αδερφε κρανος μη τα τσιγκουνευτείς, τουλαχιστον 150€ για κρανος (MT-HJC εχουν καλα κρανη σε καλες τιμες), γαντια παρε κανα χειμερινο με προστασιες παντου, μπουφανακι βρισκεις πολλα μεταχειρισμενα με 100€, ειτε δερματινα ειτε κορντουρες, εγω επιμενω δερματινο λογω προστασιας (dainese-alpinestars-spyke-colori). το 390 μαρεσει, και για βολτα, και για γουστα και για να μαθεις. απλα υποψιν τα τα μεταξωτα βρακια θελουν και μεταξωτους κωλους. τα ευρωπαικα εχουν ακριβοτερη συντηρηση, ειτε χρειαστεις δισκακια, ειτε σερβις αναρτησεις ειτε τακακια ειτε οτιδηποτε σχεδον. τωρα αν δεν εχεις προβληαμ ρευστοτητας ειναι αλλο κεφαλαιο Υ.Γ. για την προστασια θα επιμείνω γιατι το θεμα δεν ειναι να εισαι προστατευμενος ΑΝ θα πεσεις αλλα ΟΤΑΝ πεσεις (η τουμπα ειανι σιγουρα και στο προγραμμα ολων των μοτοσυκλετιστων, οποτε φροντιζουμε να φυλαμε τα ρουχα μας). ο αδερφος μου επεσε προσφατα και αν φοραγε μπουφαν θα σηκωνωταν και θα εφευγε, φοραγε μονο κρανος-γαντια, αυτη τη στιγμη εχει ενα χερι παραλυτο σχεδον για αρκετους μηνες ακομα. εγω εχω απειρες πτωσεις στο χωμα με το YZ και 2 γερες με το R1 στην ασφαλτο και ουτε γρατζουνια (λογω προστασιας που φοραω παντα). να επισημανω πως οι προστασιες δεν σε προστατευουν απο το θανατο, απλα μειωνουν κατα πολυ την πιθανοτητα. αυτα.
  3. στην ευβοια εχουμε δοκιμασει ολες τις καμερες και εχουνε φυγει πολλες στον αγιο απο ολους μας. οι μονες που αντεχουν, δεν σπανε πλαστικα, δεν εξκολανε οι βασεις, εχουν ποιότητα εικόνας, διαρκεια ζωης μπαταριας και μεταπωλητικη αξια είναι οι gopro, με διαφορα οι καλυτερες σε μικρομεσαία budget. δες την hero5 session. πρωσοπικα μου εχουν φυγει και εχουν σπασει μια μουφα SJ και 2 SJ4000 γνησιες. τωρα ειαμι και εγω για gopro μολις μαζεψω κανα φραγκο. επισης απο βασεις στηριξης απεφυγε οτιδηποτε φθηνη κινεζια βρεις, θα κλαις τα λεφτα σου.
  4. καλησπέρα σας. τρακαρε ο αδερφος μου, σε στενο δρομο αμεσως μετα απο στροφη τον εκλεισε λεωφορειο, πεταξε το μηχανακι και εσκασε πανω στις μπαριερες. πλεον ειανι καλα αλλα το χερι εχει θεμα με καποιο νευρο και κθε γιατρος λεει τα δικα του. αλλοι λενε ενα χρονο, αλλοι λενε μονιμο. μενει να παει στο ΚΑΤ για εξεταση. περασε μπροστα απο την αστυνομία και οι ιδιοι μας ειπαν πως δεν ετρεχε-φοραγε κρανος και ηταν κυριλε. μονη μαρτυρια για το τροχαιο ο οδηγος του λεοφωρειου που ειπε πως πεταξε το μηχανακι και πηδηξε. πηγα ειδα το σημειο, ειδα τα λαστιχα απο το μηχανακι, το μηχανακι δε επεσε ποτε, δεν γλιστρησε ποτε, εφυγε ορθιο στις μπαριερες, ροδιες απο φρενα δεν υπηρχαν, μονο ροδιες στα χωματα που εδειχναν πως το πηγαινε προς την ακρη του δρομου μεχρι που το πεταξε. ο οδηγος τον ειδε φατσα και τωρα που περασε απο το σημειο θυμηθηκε πως οντως τον εκλεισε. του πηραν αιμα και βρηκαν αλκοολ. είχε πιει 2 ουζα 1 ωρα πριν και τιποτα περισοτερο. επισης ραγισμενη ομοπλατη και παϊδι. αυριο θα ψαξω τον οδηγο, τον αριθμο του λεωφορειου. ειανι υποχρεωμενοι να το δωσουν, σωστα? τι κανουμε απο εδω και περα? μας ειπαν σημερα για μονιμο αχρηστο χερι, ο αδερφος μου εκλεγε και εγω τα πηρα στο κρανιο, τοσες μερες δεν καναμε τιποτα. ηρθε η ωρα να κανουμε κατι. που απευθυνομαστε? υπαρχει καποιος γνωστος σας? ξερει καποιος τις διαδικασιες? γιατι αν νομικα δεν γινει τιποτα.......
  5. terματισμενο λαστιχο δεν ειναι απαραίτητα οριακο πλαγιασμα. σε μια παρεα 5 μοτοσυκλετιστων σε αρκετα γρηγορο ρυθμο, καποιος μπορει να μην τερματιζει τα λαστιχα και να πηγαινει cool, αλλος μπορει να τα τερματιζει και να πηγαινει cool. αλλος μπορει να τα τερματιζει και οντως να πηγαινει οριακα. λαμβανοντας παντα υποψιν πως οι πιεσεις ειανι σωστες και ξερουν τουλαχιστον πως αν βγαζουν εστω τον κορμο εξω απο το μηχανακι. ουτε εκει, παιζουν πολλα ρολο γιατι θεωρητικα οταν μπαινεις πιστα το πιεζεις. μπορει να εχεις λαθος σετ-απ αναρτησεων πχ η να μην εισαι με γομες αλλα με συμβατικο ή με παλιο μηχανακι. για να πω οτι καποιος ειναι καλος οδηγος, θελω να κατσω πισω του να τον δω πως οδηγαει, ποσο ευκολα η δυσκολα μπορω να τον πιασω ποσο ευκολα η δυσκολα μπορει να με πιασει αν ειανι πισω μου αναλογα με το ρυθμο του. επισης αν καποιος ειναι καλος (σχετικη εννοια βεβαια αυτη) το βλεπεις εκτος απο τα λαστιχα και στο σεταρισμα των αναρτησεων του, με πολυ μαλακο σετ-απ, απλα δεν πας πουθενα, γλιστρας συνεχως. επισης και το πολυ σκληρο σετ-απ ειναι ρισκο γιατι πας για οριακη οδηγηση και δεν εχεις πληροφορηση. αλλα μαι ενδειξη μπορει να την παρεις. σε γενικες γραμμες πρεπει να οδηγησεις με καποιον στα κεφια του ειτε σε πιστα ειτε στο δρομο για να καταλαβεις. το τερματισμενο λαστιχο δε λεει τιποτα, ισως μονο οτι απλα το προσπαθει (αν δεν ανηκει στην κατηγορια αναβατη που παρεθεσε ο ksinoΓιάννης φυσικα) these are my 2c το S21 btw, πολυ καλη κορώνα, επαθα ενα μικρο σοκ οταν εβαλα μπρος-πισω s21
  6. υπαρχουν πολλα αξιολογα σε μεταχειρισμενα, μην τα υποτιματε 250€ πηρα αυτο ( η αξια του ειανι 500-600€) και ειναι καινουργιο, σχεδον αφορετο https://www.revzilla.com/motorcycle/alpinestars-atem-jacket
  7. πεθανα στο γελιο
  8. suzuki δεν θελω και ninja 2011+, θα ηθελα κατι πιο συγχρονο, μην ειμαι παλι σε μηχανακι 10ετιας, να αυτο. οχι οτι ειναι ασχημα αλλα οσο μπορω να ανεβαινω. ειδα διαφορα απο το 2001 στο 2005 οποτε φανταζομαι και κατι αντιστοιχο αν παω 2 μοντελα μετα απο τα μηχανακι του 2005 και οχι μονο ενα. μπορει να το καθυστερισω αν τελικα δε βρω κατι να με ενθουσιασει και να δω του χρονου με μεγαλυτερο budget τι θα κανω. απλα βαριεμαι το cbr, να αυτο . ..
  9. ρε μαγκες, σορυ, δε μου ερχονταν ειδοποιησεις και ελεγα τι ακριβως εγινε. . . εχω να μπω καιρο και κατι αλλαξε μαλλον παλι. λοιπον, ξεκιναω να απανταω 1-1 το ρ1 δε το ειχα βαρεθει, ηταν απλα παλιο και μου ειχε σπασει τα νευρα με μαλ@κιες ψιλοπροβληματα και νομιζω πλεον δε με καλυπτε οδηγικα. παλευα μαζι του. το crossplane ισως ειναι το διαφορετικο, το rc8 ειναι. πολλα τα λεφτα, δε με περνει ακομα. το σουζουκι οπτικα δε μαρεσει. 07-08 εννοεις μαλον? εδω πανω το αναφερουν σαν το καλυτερο πισταδικο, ισως ειναι αυτο που θελω αλλα θα ηθελα κατι πιο καινουργιο αφου με περνει. για το RSV δεν ξερω τιποτα. θα το δω ομως, ενδιαφερον ακουγετε, ελαφρως εκτος budget, ισως χρειαστει να το παω για μετα το καλοκαιρι. το νιτζακι ωραιο αλλα του 2011 και μετα ;D το γουσταρω καργα αλλα ξεφευγει το budget παλι. 8000€ ταβανι RC8 υπαρχει πολυ καλο, 2009 μοντελο, ξερω το μηχανακι προσωπικα αν και πλεον ειναι σε ξενα χερια, οχι σε φιλου ο οποιος το ειχε και λεει τα καλυτερα (βεβαια τα μηχανακια του ηταν rc8-tuono-tiger, δεν ειχε τετρακυλνδρο ss οποτε δεν ξερω κατα ποσο ειναι αντικειμενικος) ετσι μοιαζει :P σε καταλαβαινω χαχαχαχαχ, ωραίος! η ευθεια δε με νοιαζει, ισως μονο σε καμμια μακρινη που κανω κατα καιρους, κατα τα αλλα, μονο βουνο και καμμια πιστα οποτε μπορω. γιατι θεωρεις μαλακια το rsv4? περαε απο το μυαλο μου αλλα οπως περασε εφυγε χαχαχα, κλαιω!! πολυ γραμικό, πολύ άτονο, πολυ κυριλε (θα ηθελα μια πιο αλητικια μορφη) ενας απο τους καλους ελληνες οδηγους και γνωστο ονομα στα περιξ οταν τον ρωτησα τι να παρω μετα το χοντα σε 8000 budget ειπε παλι χοντα.... ισως ειναι το καλυτερο αλλα δε θελω παλι χοντα, εκτος αν ειναι ευκαιρια και ειτε repsol ειτε hrc. οριστε και dyo φωτο του cbr
  10. καλησπέρα μετά απο πολύ καιρό. εχω ενα repsol 1000rr 05' και βασικα απο τη μερα που το πηρα το βαρεθηκα οπότε λιγοτερο απο 1 χρονο μετα θελω να το δωσω (αφου πρωτα το βαλω μια στα μεγαρα αυτο τον καιρο) οσοι με θυμαστε θα ξερετε οτι ειχα μια R1 2001 πριν το CBR εχει οδηγησει κανεις και δικυλινδρο και τετρακυλινδρο SS? η ακόμα καλύτερα αν ειχε στην κατοχή του? τα μηχανακια που θελω ειναι 2. RC8 & R1 big bang το RC8 φοβαμαι πως αν το παρω και τελικα δε μαρεσει, δε θα το πουλησω τοσο ευκολα οσο ευκολα εδωσα το r1 και οσο ευκολα θα φυγει το repsol (ρωτανε αρκετοι αν το πουλαω αλλα ακομα λεω οχι) οποτε το να ξαναλαξω μηχανακι θα ειναι δυσκολο και ισως θα πρεπει να το σκοτωσω, δε λεει. και κατι ακομα, το απο πανω r1 που πουλαει ο βινιος τι σας λεει? https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/12561947/ ο βινιος γενικα τα μεταχειρισμενα του ειανι καλα μηχανακια? εχει κανεις αποψη? ευχαριστώ πολύ
  11. η συλλογη μου σε ποιοτικα εργαλεία χειρός σχεδόν έκλεισε, μενει να αλλαχθουν τα torx και τα allen με wera αντι για force που είναι και τα γερμανοπολύγωνα καστανιας ισως με facom αν και δε νομιζω να υπαρχει λογος. καστανιες 3/8 και 1/2 facom γερμανοπολύγωνα gedore κοφτακια κλπ knipex κατσαβιδια witte έχω χιλιαδες αλλα εργαλεία αλλα αυτά είναι τα ποιοτικότερα που χωρανε σε 2 κασετινες. τα υπόλοιπα βρισκονται σε 2-3 αποθηκες που εχουμε. :D so happy!!!!!!!!
  12. αν φορας γομες θες μισο λαστιχο, αν φορας s21 θες 1/4 απο λαστιχο. αξιζει να μπεις με γομες, το σ21 καποια στιγμη θα σε περιορισει, εμενα προσοπικα στην πιστα δε μου φτανε το σ21. μιση γομα ειναι 150 ευρω, τακακια, λαδια, αλυσιδες, δισκακια,αναρτησεις θεωρητικα τα σκιζεις οποτε υπολογιζεις αλλα 150 απο εκει ωστε να μη χρειαστεις κατι και δεν μπορεις να το εχεις. 2 τεποζιτα επισης θα τα καψεις, αλλα 50 ευρω. 60 ευρω η συμμετοχη και 10 οι φωτογραφιες αν θες. φαε πιες, τσιγαρα γυρω-γυρω εξιδα κανα εικοσαρικο. εχεις φτασει στα 350-400€ τιμιο μηχανακι για πιστα με κατω απο 3000€ δεν βρισκεις, θα εχει θεματα και θα σου σπαει τα νευρα καθε 3 και λιγο. επίσης, εχει αλλαξει η ώρα και νυχτωνει νωρις, οποτε σκεψου να περιμενεις κανα 6μηνο να μεγαλωνει η μερα για να μπορεις να κανεις περισοτερα εικοσαλεπτα αντι για 4-5 που ειναι τωρα θα κανεις 7-8. τωρα αν πας πιστα και γυρνας στα μεγαρα που γνωριζω στο 1,30++++, το μηχανακι δεν παθαινει τιποτα και το σκοστος μειωνετε κατα πολυ. γενικα οσο το πιεζεις τοσο αυξανετε το κοστος. απο 1,10 και κατω το κοστος ειανι περιπου αυτο που αναφερω. για εξοπλισμο ειτε νικιαζεις εκει νομιζω με 30€ είτε πας για αγορα με ελαχιστο κοστος ενος αξιοπρεπη εξοπλισμου στα 600-700. αν θες δερματινη ολοσωμη στολη, δες αυτη της colori, ειναι παλιο μοντελο και το δινει οσο-οσο 200-300€ αν θυμαμαι καλα.
  13. i feel famous :P ναι, με ειχε ρωτησει αυτος για να το βαλει, οπως και δεκαδες αλοι.
  14. ναι αμε. με τη ρενα τοτε. εχει και βιντεο πριν τη σουπα τι γινοταν :P :P