pavlosR1

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    408
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

340 Excellent

Σχετικά με το μέλος pavlosR1

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. ΧΘΕς το συζηταγα με ενα παλικαρι που γνωρισα. τους θελανε στην αμερικη για τεστ γιατι δε τους πιστευαν, νομιζαν πειραζαν τα χρονομετρα. 2600 αλογα
  2. ρε αγορι μου, τι αναλυση πηγες και εκανες? πήγαινε σε καμμία σοβαρή πίστα του εξωτερικού να δουλέψεις. εν τω μεταξύ μεχρι τη μεση, με είχες σχεδόν πείσει να βάλω 200αρι και στο τέλος μπερδεύτικα ακόμα περισσότερο. θα το βάλω και βλέπουμε, στη χειρότερη αν δε μαρεσει να τα βγαλω και να τα κρατησω για κανα trackday :D με 36-42 αμοβολη ειχα περασει τα σ21 στα μεγαρα (καπου πιο πανω που με ρωτησε καποιος)
  3. αναμενω γιατι εχω την εντυπωση πως λογο φαρδυτερου ελαστικου, αλλάζει η κορώνα (η ζαντα μου ειναι για 190), κουρμπαρει το ελαστικό κλπ κλπ, καπως ετσι παει η εντυπωση που εχω, ισως κανω λαθος, δεν το εχω δοκιμασει ποτε. οι εδώ πάνω (όχι όλοι) λένε πως έχει μεγαλύτερο σημείο επαφής και πατάει καλύτερα, γλιστραει λιγότερο. αλλά δεν προτιμάνε ολοι το φαρδύτερο ελαστικό. για τις γωνίες καστερ και τα διάφορα που αλλάζουν στη γεωμετρία τα ξέρω, δε με απασχολούν ιδιαίτερα για το 36-42, εμενα αυτες με ειχαν βολέψει τότε, τωρα τι λεει η εταιρία και ο καθένας, ισως βγαλω καμμια φωτογραφία κάνα παλιό που έχω ή το τωρινό που φοράω να δείτε πόσο όμορφα κάνω μετατροπή ελαστικού από χαρακτό σε σλικ :P :P
  4. αν το νιωθεις και γλιστραει απο υπερθερμανση ανεβαζεις 1-2psi, αλλα και παλι σε ασφαλτο που τη βαραει ο ηλιος θα γλιστρας, σε σκια δε θα γλιστρας, εξαρταται απο το που οδηγας και το πως οδηγας ερώτηση, rosso3 & m7rr vs s21. αξίζουν τα 80€ παραπάνω απο τα σ21? κωρόνα και κράτημα στην ακρη με ενδιαφέρει, τωρα αν μου βγάλουν 1000κμ παραπανω δε με απασχολεί. τα εχει βάλει κανείς? υποψιν θα βαλω 200αρι γιατι το 190 τερματιζει πολυ ευκολα σε αυτη την κατηγορία και δε με ψηνει η ιδεα να οδηγάω στο όριο του ελαστικού μια που έκανα και το conti sport attack μετατροπή σε conti slick attack, ήρθε η ώρα. πίστα θα μπω μια φορά το χρόνο δε με απασχολεί ιδιαίτερα, ίσα να βγάλω το καλοκαίρι και μετα απο φθινώπορο να ξαναγυρίσω σε supercorsa
  5. πφφφ, κομμάτια θα πρέπει να πάω για τον αγώνα που τελειώνω τη δουλεια τις μία. προηγούμενο ρεκόρ σπιτιου-καφετερειας αγωνα, 18 λεπτά (να προλαβουμε και το μισαωρο της εκπομπης ντε!)
  6. ό,τι γουσταρεις περισσότερο για να μη το μετανιώσεις μετά. αν εχεις βρει κατι που το βλεπεις και θες να τον χωσεις στην εξατμιση, τσιμπα το. αν οχι, τοτε on-off, πιο πρακτικό, πιο βολικό. δεν γνωρίζω να σου απαντησω για συγκεκριμενα μοντελα σε αυτες τις κατηγορίες πλην KTM ADV που ειναι γαμω τα μηχανακια για άπειρους λόγους
  7. εχω πει, το προβλημα μου με αυτα τα λαστιχα ηταν η κορωνα που και δεν επεφτε οσο γρηγορα ειχα μαθει και δε μου εφτανε. το μοναδικο λαστιχο που το τερματιζα στο δρομο χωρις να το θελω. προσφυση/κρατηματα/νερα/χιλιομετρα/κοστος δεν εχω κανενα παραπονο (απλα θελουν καλο σεταρισμα οι αναρτησεις, στις γομες εχεις περιθωρειο να τις εχεις και λιγο λαθος)
  8. 42 πισω 36 μπροστά εννοουσα στα σ20-σ21 και 32 πισω 29 μπροστα σε γομα. 36 πισω - 33 μπροστα σε σουπερκορσα. μην τυχον τα καταλαβατε αναποδα? 1 φορα μπηκα πιστα και εκανα 7 σεσιον, το λαστιχο ολοκληρο ηταν σα να εχει κομματια πανω του απο λαστιχο, μπιλακια (μαλλον η αμμοβολη που λες, δεν ξερω αν το περιγραφω καλα). σε χαμηλες πιεσεις, τοσο στα σουπερκορσα οσο και στα σ20-σ21 ειχα μπαλοναρισμα και δε μου αρεσε ναι κανονικα με sag, ρυθμισμενα compression & rebound αναλογα το πως οδηγουσα την μεθοδο του 5 δε την γνωριζα, δεν μπορω να απαντησω. προσπαθώ να μην τερματίζω τα λάστιχα μου για να εχω πάντα περιθώρειο αν στρίψω λίγο παραπάνω αν χρεαστεί. θεμα προσφυσης όταν είχα ήταν θέμα αναρτήσεων, τις σέταρα με μερικες προσπάθειες και εφτιαχνε (καθε φορα που αλλαζα κατηγοριου λαστιχου η απο πίστα σε δρόμο κοκ) τωρα φοραω contiattack (ωραιο λαστιχακι αλλα αμα αρχισει και φευγει η χαραξη δεν εχει καλη προσφυση, κοντευω να το κανω σλικ :P ) και εχω 32 πίσω και 29 μπροστά. έχω θέματα αλλα ειναι μαλλον λογω αναρτησεων, δεν εχω παει αρκετες βόλτες για να μπορέσω να τις φέρω εκεί που θέλω. στην εξοδο της στροφής με τερμα γκάζι μπορει καμμια φορα να κουνήσει ο κώλος και στα πολλά φρένα θα κανει πανω-κατω ο κώλος. Στο μπροστινό κάτι θέματα που είχα τα έφτιαξα. βέβαια ακόμα δεν εχω βαλει λαστιχο καινουργιο που να το εμπιστεύομαι. φοράω αυτά που είχε και όσο ναναι δεν μπορω να εκφράσω ασφαλή συμπεράσματα μέχρι να βάλω καινουργια για να μπορώ και να το πιέσω όσο θέλω και να τα εμπιστεύομαι a kai kati akoma που θυμήθηκα, οταν μπηκα πιστα, ρωτησα γνωστό λαστιχά με τι πιέσεις να μπω μια που στο δρομο δουλευω 36-42 και μου ειπε να μπω με αυτες, επειδη δεν ειναι γομα δεν ηθελαν κατεβασμα
  9. ειχα δοκιμασει διαφορες πιεσεις με τα σ20εβο προερχομενος απο supercorsa και δε με βολευαν. κατεληξα εκει και εκει συνεχισα με τα σ21, ανεβαζα σιγα-σιγα πιεσεις. τωρα για φθορα ελαστικού που με ρωτάς, τι να πω, φαγώθηκε αρκετά αλλά όχι σε τραγικό σημείο όπως φαντάζομαι θα γίνεται με τις γομες. ρυθμος, σταθερο γυρολογιο 1,13 ελαχιστο με 1,15 μεγιστο στα πρωτα 4 σεσιον και στα τελευταια 3 σεσιον αρχισε και ανεβαινε το γυρολόγιο με αποκορύφωμα το τελευταίο σέσιον που γυρναγα 1,20+ (τα ειδα μερικες μερες μετα στην καμερα). το λαστιχο προφανως τερματιζε και εκανε ας πουμε δοντι και οταν εβγαινα απο το σεσιον κολαγαν πανω πετραδακια και ηταν καταμαυρο (που με ρωτησες για θερμοκρασία). για να το ζεστάνω 1-1,5 γύρο ήθελα, οχι περισσοτερο. νομιζω απαντησα σε ολα αν και με το "ειδος ρυθμο και περιοχη" που ρωτησες δεν καταλαβα τι ακριβως ηθελες να μαθεις
  10. εμενα εκει με βολεψε, ειπα ειμαι και 100 κιλα.. καθεις στο ειδος του και που τον βολευει. (μεγαρα 1η φορα αρχαριους, με αυτα τα λαστιχα και αυτες τις πιεσεις 1,13-1,15 σταθερα)
  11. 42-36 σε s20 & s21 τοσο σε πιστα οσο και δρομο, αλλα ειμαι και 100 κιλα υπόψιν 32-29 σε γομες τυπου d212, 36-33 τύπου supercorsa
  12. η πλακα είναι πως δε μου αρεσει τοσο το γκάζι του και ήδη εχω αρχίσει να σκέφτομαι το dream bike σε 1-2 χρόνια, μόλις συμπληρώσω κάνα φράγκο και πουλήσω αυτό. θα προσπαθήσω να συγκρατηθώ για να το κρατήσω έτσι, μη χάσει πολύ αξία και μετά να χτυπήσω ένα τέτοιο (καλα να είμαστε)
  13. για 500 και κατω δε γνωριζω να σου πω. γιαμεγαλυτερα ποσα ξερω τα εξης η eurobank θελει 5-10 χιλιαρικα μονιμα στο λογαριασμο για να σου εχει προμηθεια 0.8% και καμμια αλλη προμηθεια η viva σου δινει ΕΩς 20% χαμηλοτερη προμηθεια απο την υπαρχουσα τραπεζα σου αλλα για μεταφορες κραταει 1€ καθε φορα η εθνικη περνει παζαρι, σε ρωταει τι τζιρο υπολογιζεις, εχει αγορα μηχανηματος και καποιο μηνιαιο κοστος. αυτη τη στιγμη μου ειναι στο 0.8% και ξεκινησα με 1.7%. λογω σχεσεων και βολικοτητας ειαμι με εθνικη, δε με ψηνει να εχω 5-10 χιλιαρικα και να καθονται στη eurobank. στην εθνικη καθε τοσο αναλογα το τζιρο σουμπορεις να πας να κανεις αιτηση να στο ριξουν, στα 3000-5000 το μηνα νομιζω ειναι 1% και αναλογα τις σχεσεις που εχεις με την τραπεζα (προσωπικες σχεσεις με τους υπαληλους, οσο λιγοτερα δανεια τοσο καλυτερο κλπ κλπ)
  14. με j7 2016 ησυχασα, 3-4 μερες μπαταρια, δεν εχει κολησει ποτε και βγαζει γαμω τις φωτογραφιες. για 230€ που το πηρα πριν κανα εξαμηνο σουπερ ευχαρηστιμενος
  15. den ξερω τι μηχανακι εχει ο φιλος, αλλά το λάστιχο αυτό, αν έχει 10.000κμ δεν έχει πιεστεί. (πολυ οικονομικός συνδυασμός χεριού και μχηανακίου, ΕΥΓΕ!) αυτα στην φωτογραφία από κάτω, εμενα ειχαν εξαφανιστει στα πρωτα 500κμ χωρίς παρεξήγηση έτσι? ειχα ρωτησει καποτε γνωστό λαστιχάδικο (οταν τα εβαλα) ποσα χιλιομετρα να περιμενω και απεφευγε να μου απαντησει, τελικα μου ειπε απο 6000 εως 15000 χωρις παντηλικια. με ο,τι αυτο μπορει να σημαινει ελιναι το λαστιχο που θα βαλω στο CBR αυτον τον καιρο για να φυγει το καλοκαιρι μια και τα γομισια με τοση ζεστη δε βαστανε και εχω κουραστει να δινω 1200+ € καθε χρονο για γομες