giannis1312

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    65
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

74 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος giannis1312

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    zx10r

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    zx10r

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1543 προβολές προφίλ
  1. Με 3η ισως να ειναι ακομα χειροτερα γιατι θα σου κρεμαει πολυ.. Γενικα παντως ενα μηχανακι με τοση δυναμη και τοσο κοντο γραναζωμα σε πιστα που ειναι ολο γκαζι-φρενο ειναι λογικο να ειναι νευρικο μεχρι ενα σημειο αλλα οχι και τοσο οπως το περιγραφεις.. Ισως να θες καποιο αλλο setup στις αναρτησεις, αμα πας σε καποιο μαστορα που ασχολειται με αγωνιστικα και του το περιγραψεις οπως το λες εδω θα ξερει να σε βοηθησει. Ειναι διαφορα πραγματα που μπορεις να πειραξεις στις αναρτησεις για να μην κανει ευκολα σουζα, αλλα μπορει φτιαχνοντας αυτο να χαλασουν αλλα πραγματα στη συμπεριφορα της μηχανης.. οποτε καλυτερα να το πας σε καποιον που εξειδικευεται σε τετοια πραγματα γιατι ειναι συνθετο το προβλημα
  2. Ναι δεν το εχω υπολογισει ακριβως αλλα κλεβει αρκετα.. Σε αυτο το track day δοκιμασα ενα πιο κοντο γραναζωμα και φοραγα και πισω λαστιχο 200/60, λογικα παιζει κι αυτο ρολο
  3. Παρων! Να σε καλα φιλε Σταματη χαιρομαι αν βοηθησα με το βιντεακι μου! Ακριβως το ιδιο προβλημα εχω κι εγω με τις μεσαιες στροφες, το zx10 του 08 που εχω ετσι κι αλλιως βγαζει ολη τη δυναμη του ψηλα σαν 600αρι και του εχω βαλει μονο μια εξατμιση ελευθερη καταργωντας καταλυτη και χωρις χαρτογραφηση ή προγραμμα κλπ. Οποτε καπου μου βγαζει ολη τη δυναμη αποτομα.. Δεν θελω να μπω στη διαδικασια να σου πω τη γνωμη μου πανω σε αυτο που ρωτας για τους εκκεντοφορους γιατι δεν εχω γνωσεις σε τετοια θεματα αλλα θα ελεγα πριν αρχισεις να κοιτας το μηχανακι να εβλεπες μηπως με την οδηγηση σου προκαλεις αυτη τη νευρικοτητα στο μηχανακι. Δηλαδη τι εννοω: Η συγκεκριμενη στροφη ειναι λιγο περιεργη, εχει μια μικρη αναποδη κλιση και εχει και αρκετες λακουβες στην εξοδο. Παροτι θεωρητικα τις στροφες που ακολουθουνται απο ευθεια τις στριβουμε θυσιαζοντας λιγο φορα για να εχουμε καλυτερη εξοδο με γκαζι απο πιο νωρις και να κερδισουμε χρονο ετσι, σε αυτη την κωλοστροφη δε δουλευει αυτο, εφαρμοζουμε την αντιστροφη τεχνικη. Θελει δηλαδη να μπεις με φορα να το αφησεις να τσουλησει μεχρι εξω και να ανοιξεις λιγο καθυστερημενα το γκαζι (στην πραξη κανω ενα σωρο λαθη τρομαρα μου αλλα απο θεωρια ειμαι διαβασμενος παντως). Αν και βλεποντας το βιντεο σου μπαινεις αρκετα καλα εκει, θα ελεγα οτι το γλιστρημα σου το εκανε επειδη εχασες το apex και σου ανοιξε λιγο τη γραμμη οποτε ησουν περισσοτερο πλαγιασμενος στο σημειο που ανοιξες το γκαζι.. Επισης για τα σαμαρακια στην εξοδο οπως εισαι πριν βαλεις τον κωλο μεσα στη σελα βαζεις ολο το βαρος σου πανω στους μαρσπιεδες για να λειτουργησει το σωμα σου σαν αμορτισερ και να λειτουργει καλυτερα η πισω αναρτηση και να μπορεσεις να το καρυδωσεις αφοβα
  4. Οπως σου τα ειπε ο αποπανω, για εξοπλισμο δες και μεταχειρισμενα πραγματα η τελοσπαντων μην παρεις και τις πιο ακριβες μαρκες που υπαρχουν, γτ ετσι κι αλλιως σε μερικα χρονια που θα μεγαλωσεις μαλλον δε θα σου κανουν. Ειναι σημαντικο ομως να παρεις φουλ εξοπλισμο.. Εχω κι εγω ενα σωρο πραγματα ξεχασμενα σε μια ντουλαπα καμια 10αρια χρονια απο οταν ημουν στην ηλικια σου, καποια στιγμη θα τα βαλω για πουλημα
  5. Ενα σκουτερακι που οδηγω που και που και εχει τετοιο στην αρχη με ενοχλουσε πολυ μετα το συνηθισα.. Για ενα νεο οδηγο μπορει να ειναι και καλο. Σε μεγαλυτερη μηχανη δε θα το ηθελα παντως
  6. Παρα πολλοι απο οσους ασχολουνται με αυτο το αθλημα εχουν ξεκινησει απο πολυ μικρες ηλικιες να καβαλανε μηχανακια, μεχρι και απο 5 χρονων... Απλα στην Ελλαδα η φαση εχει ως εξης: υπαρχει ενας πατερας η ενας συγγενης που εχει χρημα, χρονο και ορεξη να ασχοληθει και ξερει να σου δειξει και 5 πραγματα. Φορτωνει το μηχανακι στο αμαξι και πατε μαζι σε ενα χωραφι. Εκει σε αμολαει να κανεις την καυλα σου υπο την επιβλεψη του ομως αφου πρωτα σου δειξει μερικα βασικα πραγματα και σιγα σιγα οταν αρχισεις να το μαθαινεις πιο καλα μπορεις να πας και σε πιστα. Αλλα αν δεν ασχολειται με το αθλημα ο πατερας σου δυσκολα θα τον βαλεις σε τετοιο λουκι! Μιλα με τους θειους σου αφου ασχολουνται μηπως και σε βοηθησουν εκεινοι. Αλλα να ξερεις οτι αυτο ειναι ενα ακριβο χομπυ γενικα και επισης εκτος απο το μηχανακι θα πρεπει να αγορασεις και κρανος,θωρακα,μποτες,γαντια,κλπ. Στους δικους σου πες οτι ειναι πιο ασφαλες να μαθεις να οδηγεις ενα μικρο μηχανακι στο χωμα παρα να μαθεις με ενα μεγαλυτερο μηχανακι στο δρομο οταν μεγαλωσεις. Και αν απο τωρα μεχρι τα 18 οδηγεις κροσακια στο χωμα σιγουρα οταν θα βγεις στο δρομο στα 18 θα ξερεις να οδηγεις τοσο καλα που θα εισαι σε θεση να οδηγησεις με πολυ μεγαλυτερη ασφαλεια.
  7. Γενικα εκτος απο την περιπτωση που εχεις τελειως σαπιο λαστιχο και ο δρομος ειναι γυαλι(και τα δυο μαζι), οταν εισαι σε ευθεια και δεν εισαι πλαγιασμενος το οτι μπλοκαρει το μπροστινο δε σημαινει ντε και καλα οτι θα πεσεις. Τη στιγμη που μπλοκαρει και αρχισει να σερνεται ακαριαια αφηνεις τη μανετα, εχοντας οσο το δυνατον χαλαρα χερια χωρις να σφιγγεις το τιμονι εννοω, και μολις βρει ξανα προσφυση(αμεσως δηλαδη) την ξαναπιανεις για να συνεχισεις το φρεναρισμα και να μη φυγεις απεναντι. Το θεμα ειναι οτι εκεινη τη στιγμη το ενστινκτο σου σου λεει να συνεχισεις να φρεναρεις και οχι να αφησεις τη μανετα, γιατι ενστικτωδως οταν τρομαζουμε εχουμε την ταση να πιανουμε το φρενο. Για να μην πανικοβαλομαστε λοιπον και να ειμαστε σε θεση να διαχειριστουμε τετοιες καταστασεις η προπονηση χρειαζεται κατα τη γνωμη μου, οχι μονο για το τεχνικο αλλα και γα το ψυχολογικο κομματι. Καποια στιγμη αποκτας μια αισθηση που καταλαβαινεις ποτε ειναι ετοιμο να γλιστρησει το λαστιχο και ενω την εχεις μαγκωμενη τη μανετα για να φρεναρεις δυνατα, εκεινη τη στιγμη κανεις πιο απαλες κινησεις. Επισης το αρχικο πιασιμο του φρενου δεν πρεπει να ειναι παρα πολυ αποτομο, γιατι μπορει να μην μπορεσει να το αποροφησει σωστα η αναρτηση σου(απο οτι καταλαβα ετσι εφυγες). Περαστικα σου ελπιζω να βοηθησα. Να βαλεις σωληνακια υψηλης πιεσης στο μπροστινο αν δεν εχεις ηδη. Το αθλημα αυτο εχει παρα πολυ πονο. Αν στα 20 σου οδηγουσες μηχανη χωρις να το ξερεις αυτο, εχοντας αγνοια κινδυνου, πολυ κακως εκανες. Εφοσον οπως λες κι εσυ δεν εισαι γκαζιαρης, ουτε εγω βλεπω κανενα λογο για να προσπαθεις να μαθεις να φρεναρεις στα ορια. Μαθε να οδηγεις με τετοιο τροπο ωστε να εισαι οσο το δυνατον ασφαλης προσαρμοζοντας την ταχυτητα σου ετσι ωστε να μη χρειαστει να φρεναρεις πανω απο τις δυνατοτητες σου. Μπορεις να προπονηθεις στο να πας σχετικα γρηγορα σε πιστα ετσι ωστε να ευχαριστιεσαι την αθλητικη πλευρα τις οδηγησης χωρις ομως να πλησιαζεις τα ορια σου και ετσι να μειωνεις το ρισκο για την υγεια σου.
  8. Μακαρι να ηταν ετσι... Μονο σε track day μπορεις να μπεις, 2 φορες το μηνα γινονται περιπου και με 20 ευρω μπορεις να νοικιασεις εξοπλισμο απο εκει.
  9. Dunlop D212 Gp Racer Medium με ημερομηνια 1517 Δυνατοτητα αποστολης σε ολη την Ελλαδα
  10. Μπραβο σου καταρχην που σκεφτεσαι και υπολογιζεις τον εξοπλισμο πριν παρεις μηχανακι. Αν θες τη γνωμη μου 2000ευρω(?!) σε εξοπλισμο για παπι 50αρι ειναι υπερβολη. Οπως επισης και η φορμα της Dainese με τον αεροσακο...... Το οτι κατι ειναι ακριβο δεν σημαινει οτι ειναι το καλυτερο για τη χρηση που το θες εσυ, μπορεις να βρεις πραγματα που θα σου δωσουν την ιδια ακριβως προστασια στο 1/3 της τιμης να ξερεις. Ποσο μαλλον αφου εισαι ακομα μικρος και μπορει σε μερικα χρονια να μη σου κανουν ή σε περιπτωση που δεν κολλησεις με το μηχανακι και αργοτερα θες αμαξι. Αμα μπορεις να διαθεσεις τοσα λεφτα για εξοπλισμο παρε τουλαχιστον πιο φτηνα πραγματα αλλα παρε και καλοκαιρινα και χειμονιατικα, γιατι αν βγεις μεσημερι καλοκαιριατικα με τα δερματα της dainese που μας λες πιο πανω θα υποφερεις τοσο απο τη ζεστη που δε θα ευχαριστιεσαι και τις βολτες σου
  11. Ενας τεντωτηρας δεν ειναι κατι τραγικο αφου το καλυπτει η εγγυηση κιολας και εφοσον αλλαχθει εγκαιρα.. Οσο γι'αυτο υπηρχαν yamaha μοντελα του 2005-2007 που ξεκολλαγαν οι μαγνητες απο τα βολαν και η εγγυηση δεν τα καλυπτε κιολας, εκει να δεις προβλημα!
  12. Ναι αμε συμφερει. Εχω παρει 3 κινεζικα κουστουμια οποτε θα σου πω απο εμπειρια μου οτι και τις 3 φορες εμεινα ευχαριστημενος. Απλα παιρνεις ενα μικρο ρισκο οτι καποιο κομματι μπορει να μην κουμπωνει σωστα να ξερεις. Και το βαψιμο τους συνηθως δεν ειναι καλο ποιοτικα, δηλαδη αν δεν εχεις μαυρο μηχανακι 90% θα κανουν μπαμ οτι δεν ειναι γνησια.
  13. Μεταξυ των 2 θα ελεγα 636. Εχει περισσοτερο γκαζι και συνολικα απο περιφεριακα κλπ. ειναι λιγο καλυτερο νομιζω. Μονο που δεν εχει πολυ καλο μπροστα φρενο, χωρις ομως να ξερω για το ρ6 για να σου πω συγκριτικα. Αλλα μη φανταστεις δεν ειναι και τοσο μεγαλες οι διαφορες μεταξυ τους.. *Εκτος αν εννοεις το ρ6 του 2006 οποτε δαγκοτο ρ6!
  14. Η γρηγορη εκκινηση εχει να κανει πολυ με το ποσο ξερεις αυτο που οδηγεις και μπορεις να προβλεπεις γρηγορα τις αντιδρασεις του κοινως practice makes perfect. Γενικα αν δεν εχεις μηχανη με πολυ δυναμη κρατας τις στροφες εκει που εχεις τη ροπη και αφηνεις τον συμπλεκτη σχετικα γρηγορα οχι πατιναριστα! Και μολις αφησεις τελειως το συμπλεκτη κλειδωνεις το γκαζι σου τερμα ανοιχτο. Αν εχεις πολλα αλογα μαθαινεις στις ποσες στροφες αν πεταξεις τον συμπλεκτη θα σου κανει σουζα και εχεις λιγες στροφες λιγοτερες. Οταν αφησεις το συμπλεκτη προσπαθεις συνεχεια να το κρατας οριακα εκει που παει να σηκωθει η μπροστα ροδα αλλα δε σηκωνεται. (Φυσικα για ολα αυτα λαμβανω ως δεδομενο οτι υπαρχουν καλα λαστιχα και καλη ασφαλτος αλλιως μπερδευει το πραγμα). Για να μην κανει σουζα βοηθαει να εχεις το βαρος μπροστα και τα ποδια κατω και πισω (οπως κανουν στους αγωνες dragster). Α και παντα ξεκινας με 1η.. Περισσοτερες λεπτομεριες δεν ξερω δεν το εχω εξασκησει και πολυ μου φαινεται πολυ καταστροφικο ολο το σκηνικο για να το κανω πολλες φορες, δεν εχω σκοπο να το βιασω το μηχανακι μου... προς το παρον. Πολυ ταλαιπωρια χωρις λογο για το συμπλεκτη και κανονικα αμα ξεκινησεις και απλα ανοιξεις τερμα με 1η παλι γρηγορα θα φυγεις. Ισα ισα αν δεν το ξερεις καλα και αφησεις πολυ αργα το συμπλεκτη μπορει να χασεις και χρονο κιολας..
  15. Αυτον τον ξερω και ειναι κορυφαιος! Τον εχω υποψιν ετσι κι αλλιως. Γενικα παντως οσο περναει ο καιρος σαν να το συνηθιζω το τραβηγμα και δεν με ενοχλει τοσο πολυ.. Στο στριψιμο δεν εχει θεμα ειναι διαβητης το ατιμο και αυτο με ενδιεφερε πρωτα απο ολα.