panos.anavasi

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    32
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος panos.anavasi

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  1. Γιατι ομως τα xr 650 ηθελαν σεβις καθε 1600χιλ;Λες να ηταν λογω ισχυρης συμπιεσης και θερμοκρασιων;Οταν αγορασα το suzuki xf ο προηγουμενος ειχε μεσα δυο μπουζι 8αρια αντι 9 η' 10 που ελεγε το manual.Εγω εκανα τη βλακεια,αλλαζω λαδι και ξαναβαζω 8αρια καινουργια.Μιλαμε η κεφαλη εβραζε.Τωρα που εχω απογοητευτει δεν αλλαζω πλεον λαδια,μονο προσθετω και εχω ενα διχρονο με συνεχως ολοφρεσκα λαδια.Ζητω!
  2. Σωστα!Στα μεταλλα φαινονται τα μηχανακια.Να σπανε δυσκολοτερα.Τα dommy και xr εχουν βραβεια αξιοπιστιας επισημα και απο ανθρωπους της διπλανης πορτας.Τη δεκαετια του '80 πετουσαν και τα husvarna.Τωρα ομως με την καινουργια ταση των εφοπλιστων που κατεχουν τα εργοστασια και τις βενζινες τι θα λεγατε για τα 300αρια on/off;Το καινουργιο kawasaki versus 300cc περιμενω να παλιωσει γιατι κατι λεει.
  3. Τα lc4 ραγισαν κεφαλαρια κι αυτα παλιοτερα.(πριν το 2006)Βγαλαν καποια θεματα αλλα δεν θυμαμαι να σου πω.To xt600 τα βγαζει 45 αλογα.Το δικο μου 48.Πιο πολυ στις μεσαιες "δινει"Ενα μοτερ νομιζω πως δυο βασικες αρχες εχει:1.Γεωμετρια.2.υλικα.Απο κει και περα οι κατασκευαστες παιζουν με τα υπολοιπα πραγματα.Ακομα και με τι βαλβιδες θα φορανε οι σαμπρελες.Για ενα καλο xr 600cc αξιζει να μην ξαναπαρει καποιος αλλο μηχανακι στην ζωη του.Προσωπικα καλυτερα σασμαν απο της kawasaki δεν νομιζω να βγαλανε ποτε οι Ιαπωνες.Χειροτερα καρμπυρατερ το ιδιο αντστοιχως..
  4. Σιγουρα αλλα,τα περισσοτερα ΤTR,XT εχουν καλα υλικα στο σασμαν,καρτερ,φουρκετες,κεφαλες.Σε αυτα βεβαια πρεπει να εχεις το νου σου στο ξελασκαρισμα παξιμαδιου στροφαλου δεξια.Νομιζω πως τα παλια μονοκυλυνδρα θα επρεπε να βγαιναν μεχρι 250cc.Παραπανω κυβικα χρειαζονται δυο κυλινδρους με ψυγειο για να γυριζει πιο ξεκουραστα ο κινητηρας μεσα στην πολη και στο ταξιδι.Ετσι αποφευγεις και τα σκορτσαρισματα στις χαμηλες..Παντως καποιος απο ενα Τ.Ε.Ι. μου ειπε πως μπορουν να εντοπισουν την συνθεση ενος γραναζιου π.χ.στο εγαστηριο αλλα δεν μπορουν να βρουν τα χημικα και τις κολλες που βαζουν στα μηχανουργεια και καμινια των εγοστασιων.Αν στειλεις επιστολη στο Πεκινο π.χ. και ρωτησεις τι συνθεση εχει ο στροφαλος που αγορασα θα σου απαντησουν.Δεν θα σου πουν τιποτα ομως για τις κολλες και τις προσμιξεις.
  5. Καλησπερα!Αν και αργοπορημενα.Επαιρνε αερα απο το κενο που ειχαν οι φλατζες σε συνδυασμο με το καρμπυρατερ,φιλτρο γι"αυτο η δυσλειτουργια..Σκασιματα σε αλλη περιπτωση μπορει να εχουμε απο χαλασμενη ηλεκτρονικη αλλα σε εσενα οχι..Απλα αν χρειαστει να ξαναναβγαλεις τις φλατζες τις δυο μονο (καυσεως,κεφαλης) τις πουλανε ακριβα.(50$)Αν δειτε ομως πως ειναι σε καλη κατασταση καθαριζετε προσεχτικα την μαυρη επιστρωση που εχουν και στρωνετε ενα λεπτο φιλμ γρασσου λιθιου πανω,κατω και σφιξιμο με δυναμοκλειδο στα 38N βιδες κεφαλης 25Ν πλαγιες βιδες κεφαλης.Επισης τα ρουλεμαν τιμονιου χρειαζονται ελεγχο συχνα γιατι βγαζει πιο νωρις απο οτι αλλα μονοκυλινδρα.Οταν αλλαξεις τα ρουλεμαν μπροστινου τροχου κοιτα αν ο αξονας ειναι στραβος.Αυτο δεν το εκανα στο δικο μου και ηταν λαθος γιατι δημιουργουνταν ανισορροπια.
  6. Ευχαριστω πολυ παιδια!Αλλα δεν εχω αλλα λεφτα για μαστορια..Αργοτερα αν βρω ενα μοτερ και ειμαι καλα οικονομ.θα το χρειαστω γιατι το γραναζι της τριτης και κατι αλλα ετοιμαζονται..να μας αφησουν απο οτι ειδα..Φανταστητε πως το μηχανακι εχει μονο 40.000 χιλ.Ετσι μου το πουλησε ο προηγουμενος.ΠΑΠΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ τελικα ε;
  7. Παντως παιδια απο μονοκυλινδρα 600αρια μονο μια εκδοση xr650 και τα suzuki εχω ακουσει για cracked cylindereheads.Σιγουρα θα εχει κι αλλα.Α,ρε xt600 που εισαι;Εχασα μια καλη ευκαιρια.Το μηχανακι το αγορασα το καλοκαιρι εκανα 5 βολτες και απο το φθινοπωρο ειναι σχεδον σε ακινησια.Πληρωνω μονο ανταλακτικα και μαστορευω 6 μηνες.Δεν το χαρηκα για αυτο αρρωστησα απο αυτην την ιστορια.
  8. Πριν λιγο μιλησα μαζι του τηλ.Αφου το υλικο ειναι μαπα λεει(εχει κακη αποψη για την suzuki,κι αλλα του φερανε)οσες φορες και να το κολησεις θα λιωσει η κολληση.Πρεπει να βρεις αλλη κεφαλη.Ελα ομως που δεν βρισκεις ευκολα.Αυτος προσπαθησε λεει αλλα ειχε πολλες τρυπες.Του λεω μηπως ειχε καμια δεξια,αριστερα και την παρελλειψες;λεει δεν θυμαμαι.Παιδια νομιζω πως με μερακι και καλη κολληση ολα γινονται.Βλεπω σε βιντεο ακομα και εδρες ξαναχτιζουνε.Υπαρχει η λυση να βαλω απο dr650se αλλα πρεπει να βαλω μονο καρμπυτατερ και να αλλαξω πλεξουδα αλλα κοστιζει.Θα ελεγα να μην γραφω ονοματα κ.λ.π.Καλο μηχανουργο μονο φιλο μπορεις να βρεις.
  9. Σκεφτομαι να το ξαναλυσω οταν θα υπαρξει χρονος.Τοτε Θα προσπαθησω να βαλω φωτο.Απλα γραφω με δανεικο κιν.γιατι το δικο μου δεν ειναι smartphone..Ευχαριστω!
  10. Συγνωμη για το μακροσκελεστατο κειμενο μου(αν και εχουν γραφτει παρομοια).Αλλα ο λιθοβολισμος που ομαδικα κανετε εναντιον μου ανευ αιτιας ειναι αδικος γιατι ειναι αντιθετος στις αρχες και την δεοντολογια ενος φορουμ που ειναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ,ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ κ.α.Αχτι βγαζουν πολλοι με διαφορους τροπους.Κολληση εγινε σε ρωγμες που δημιουργηθηκαν μονες τους στην τρυπα που βγαινουν τα καυσαερια διπλα στις 2 βαλβιδες εξαγωγης.Εκει που δενει ο λαιμος εξατμισης δηλ..Εκει ραγιζουν τα μοντελα αυτα οπως και διπλα στις εισαγωγης.Εγινε σε ενα παιδι εκει και αλλαξε τρεις κεφαλες και ξαναραγισαν.Οι αλλες τρυπες δεν που λες δεν πειραχτηκαν καθολου.Λες να το ξανανοιξω και να κολλησω ξανα;
  11. Ωραια! Ας μεταθεσουν λοιπον το θεμα οι διαχειριστες στα γενικα θεματα η" καπου αλλου αφου το κρινετε εσεις ετσι αν και ουσιαστικα αφορα καθαρα τεχνικα θεματα.Αν θελουν ας το σβησουν κιολας.Δεν με πειραζει.
  12. Ολα αυτα που εγραψα ειναι σαφεστατα.Που βρηκες το μπερδεμα;Ρωτησα ουσιαστικα εφοσσων καποιος εχει εμπειρια με μονοκυλινδρα ας καταθεσει μια αποψη η' ας αναφερει κατι το σχετικο με αλλουμινοκοληση σε κεφαλη.π.χ.θα μπορουσες να πεις πως με την εξοδο του λαδιου απο την εξατμιση χανεις μερος της λιπανσης προς την αριστερη πλευρα του μοτερ(βολαν,πηνια κ.λ.π.)γιατι απο εκει κανει κυκλο.Ανεβαινει απο την πλευρα της καδενας δηλ.απο δεξια και κατευθηνεται μεσα απο ενα "τουνελ" ας το πω που εχει η κεφαλη προς τα αριστερα (μαλλον).
  13. Εχει τρεις με τεσσερις τρυπες στην τρυπα της κεφαλης που ενωνεται με τον λαιμο της εξατμισης.Ψηλλαφουνται με το χερι.Ε,αυτες υποτιθεται πως εκλεισε ο μηχανουργος αφου εσκαψε τον πανω οροφο που ενωνεται με την φλατζα τις ειδε εκανε αλλουμινοκοληση και τωρα φτυνει τριπλασια ποσοτητα λαδιου απο οτι πριν.Υποθετω πως η"το εκανε επιτηδες η" δεν ειδε καμια αλλη τρυπα που ειχε η" η κολληση του δεν επιασε.Το θεμα ειναι πως ηταν ο μονος που δεχτηκε να κανει αυτη την επεμβαση.Οι αλλοι μου λεγαν πως τσαμπα θα πληρωσεις δεν γινεται.Δεν θελω να παω παλι σε αυτον γιατι δεν θα παραδεχθει..
  14. Οπως ειπα θελω να ενημερωσω και να συζητησω.Καταληξη σημαινει συμπερασμα.Αυτο ακριβως εξεφρασα.Εσενα πια ειναι η γνωμη σου; ..ναι εχω αυτο το μοντελο και τα περισσοτερα μερη του τα εχω ανοιξει..μιλησα με πολλους που εχουν το ιδιο μηχανακι,επεσε ερευνα,διασωσηκ.λ.π.αλλα.. .η κεφαλη π.χ.μετα απο μηχανουργειο απο "μαστορα" που μου εδινε εγγυησεις και ειχε φτιαξει πολλες δυστηχως οχι μονο δεν κολλησε αλλα τωρα καιει ενα λιτρο λαδι στα 200 χιλιομ.και οπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ειπε καποιος απο το φορουμ καποτε(δεν θυμαμαι αν ησουν εσυ)πως τα dr δεν καινε λαδι αλλα το φτυνουν απο την εξατμιση και οσο δεν προλαβαινει να καει το μετετρεπουν σε αερια.Μιλαμε για συνεφα εργοστασιου.Εχω φρικαρει..
  15. Χαιρεται παιδια!Αγοραζουμε και συνανταμε υπεροχα ψευδοεντουρο 20αετιας (στα 1000ευρω)που καποια ειναι καπως βιωσιμα σε βλαβες και ανταλακτικα ( π.χ kawasaki kle η" bmw f650).Οσον αφορα το suzuki xf650 ομως τα πραγματα ειναι τραγικα με τις παραλογες τιμες που ζητανε οι αμμορφωτοι και αισχροκερδεις εμποροι μεταχειρισμενων..Ειναι τοσο διαλλακτικοι που αν τους πεις κοψε ρε μπαρμπα 5 ευρω σου κλεινουν και το τηλ.Εχουν φουσκωσει απο επαρση και θελει να τους την κοψουμε απο την ριζα του κακου..που ειναι η suzuki..και αυτοι ειναι οι βδελλες τους..Τι εκανε λοπον αυτη η πανακριβη βιομηχανια;Εφτιαξε μηχανακια με ΨΕΥΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ καλοβαμμενα,/φινιρισμενα,πουλαει 200$ λιγοτερο το κομματι και μετα σε τσακιζει στα ανταλακτικα πιο πολυ απο την honda και καθε αλλη με τα μισα μοντελα της να εχουν βλαβες που ειναι επικινδυνες για τον ιδιο τον αναβατη..Συστασεις,εξωδικα,καταγγελιες εχουν γινει απο δυτικους και ανατολικους λαους αλλα αυτοι ειναι "(κατα)οχυρωμενοι"μονο στα κερδη τους.Οταν λοπον στα freewind,ο μισος αριθμος που εβγαλε ραγισαν κεφαλες απο ψευτικα υλικα και δομη του κινητηρα,βγαλαν ρουλεμαν τιμονιου πολυ νωρις (40$το ζευγαρι)κοψαν γραναζια του σαμσαν της τριτης σε ηπιους αναβατες,ετσι ξαφνικα,ενω ξεβιδωνονται οι βιδες του αισθητηρα της νεκρας,πεφτουν μεσα στο μοτερ και τις μασανε τα γραναζια της καμπανας η" πανε στην τρομπα λαδιου τοτε τι γινεται;Τοτε απλα να περιμενεις να φυγει η τσιμουχα του γραναζιου μεταδοσης ενω ταξιδευεις να χυθουν τα λαδια κατω και ο θεος βοηθος στο να μην γινει γενικο δυστηχημα..Γιατι αν οι φλατζες καυσης/κυλινδρου που δακρυζαν και δακρυζουν απο την πρωτη στιγμη που το εβγαλε στο εμποριο(ακομα και μετα την ανακληση σε μεταλλικες) μπορει να μην σε πειραζουν και να εχεις δωσει 50$ σε καινουργιες φλατζες και 20$ σε φλατζοκολλες συν την δουλεια που θα κανεις αλλα σιγουρα θα σε πειραξει αν τελικα με τα ελαχιστα χιλομετρα που εκανες ακους τον τεντωτηρα η' την ιδια την καδενα να δινουν συναυλια κρουστων και να πληρωνεις μια περιουσια και για τα δυο.Τελικα λες, βρε δεν παλευεται,τα αλλαξα ολα σχεδον και αυτη χτυπαει στα τοιχωματα του καρτερ;Γιατι δεν εχω ξαναδει μοτερ που αν οι βαλβιδες απορυθμιστουν "δεν ερχονται με τιποτα μετα".Ειναι τοσα πολλα φιλοι μου και ευτηχως καποιο παιδι απο το φορουμ παλιοτερα εκανε αφιερωμα και σημειωση βλαβων για dr 650,ccm644,suzuki xf650 που ειναι ιδια σχεδον..Αξιο το παιδι γιατι με την κινηση του προφυλαξε κοσμο απο πολλα..Ουτως η' αλλως η υπεροχη ενος φορουμ σε σχεση με περιοδικα κ.λ.π. ειναι και η ενημερωση που μεταφραζεται σε προφυλαξη,σεβασμο και αλλυλεγγυη!Δεν καταφερε τελικα να μιμηθει το bmw funduro 650cc γιατι ο γερμανος ειχε εστω μια στοιχειωδη σοβαροτητα..με τον rotax..κινητηρα.