CafeRacer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    684
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

379 Excellent

Σχετικά με το μέλος CafeRacer

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Inazuma 250

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K3

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Monster 796

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1313 προβολές προφίλ
  1. Eμενα μου δημιουργηθηκε μια αλλη απορια, υφισταται προστιμο απο ιδιωτη? Και αν ναι ποιος οριζει το ποσο και τι γινεται αν το αγνοησεις?
  2. Το ειχα για περιπου μια βδομαδα σαν οχημα αντικαταστασης. Ισχυει οτι δεν καιει τιποτα και δειχνει τιμιο με καλη ποιοτητα κατασκευης, τα φρενα του ειναι μια χαρα και στην πολη ειναι πραγματικα σαν ποδηλατο. Ομως η αναρτηση ηταν τσιμεντενια και το πλαισιο λαστιχενιο πατας φρενο και νοιωθεις το μηχανακι να στραβωνει. Στα πολλα χλμ(πανω απο 80) η γεωμετρια του με αγχωνε λιγακι. Επισης ο χωρος κατω απο την σελα για σκουτερ ειναι πολυ μικρος. Αν ειχε πιο ανετη αναρτηση(το μεγαλυτερο μειον του) θα το συνιστουσα αλλα μονο για αστικη μετακινηση.
  3. Απο την φωτο του δρομου που ειδα η πρωτη σκεψη μου ηταν "φρενο να δω τι ερχεται!" Μικρη σημασια εχει ποιος πραγματικα φταιει οταν οδηγαμε μηχανη. Το σημειο ειναι τυφλο και "αναστροφη" να μην εκανε θα σε αναγκαζε να βγεις στο αντιθετο ρευμα και μπορει απο εκει να ερχοταν κανα αγροτικο πατημενο και να χαμε αλλα... Οποτε δες την χαρουμενη πλευρα της καταστασης Α) την εβγαλες με ενα διαστρεμα (δηλαδη ΤΙΠΟΤΑ) Β)ησουν ασφαλισμενος οποτε η ασφαλιστικη σου τα καλυπτει ολα Γ)Δεν εμπλεξες με στρατονομιες κλπ Shit happens φτιαξε το μηχανακι και οδηγα τερμα αμυντικα
  4. Καλοκαιρινο σερβις για μενα με αλλαγες στα υγρα φρενων-αντιψυκτικου λαδια 10-40 και φυσικα κερωμα για προστασια απο τον ηλιο. Με τα νεα υγρα σαν να δαγκωνει το φρενο καλυτερα..
  5. Βρες ενα ΤΤ600 σε καλη κατασταση με μιζα ή δωσε κατι παραπανω και παρε ενα 690 (το ΚΤΜ ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που ζητας)
  6. Φιλε Ηρακλη παρολο που δεν ξερω αν τελικα μας τρολαρεις..πριν παρεις καποιο δυνατο μηχανακι πηγαινε οπωσδηποτε σε ενα σχολειο οδηγησης θα σε μαθουν να οδηγας σωστα και γρηγορα εισαι νεο παιδι κ ειναι κριμα να σακατευτεις μαθαινοντας με τον δυσκολο τροπο.
  7. Φιλαρακι μας τρολαρεις?!
  8. Δηλαδη δεν υπαρχει κανεις να του πει οτι μια τουμπα με το ss θα εχει τα διπλασια χλμ σε σχεση με ενα μονοκυλινδρο? Για μενα τα ss ειδικα τα 1000 απαιτουν σεβασμο αυτοπειθαρχια και αυτοσυγκρατηση κ απο αυτα που διαβαζω δεν νομιζω οτι τα κατεχεις ακομα φιλε Ηρακλη...
  9. Το κρυο πες παλευεται το να βγαινεις απογευμα και να βλεπεις μια σβηστη πολη δεν παλευεται..βεβαια ειπε οτι την παλεψε μονος Αγγλια οποτε οκ θα την βρει την ακρη αν παει με παρεα και σε λιγοτερο ξενοφοβο κρατος. Σε καθε περιπτωση ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ολοι οσοι τα καταφερνουν εξω ειναι μια διαφημιση στους ξενους για τους υπολοιπους εμας που εχουμε μεινει πισω!
  10. Οκ καλυτερα κανε οτι σου λεει ο δικηγορος εννοειται οτι ξερει καλυτερα απο εμας
  11. μην επικαλεστεις οτι δεν τον ειδες θα την πληρωσεις ακριβα την κουτοπονηρια σου.. πες οτι τον ειδες αλλα οτι φοβηθηκες οτι θα σε σταματησει και επρεπε να πας τις ενεσεις σπιτι και οτι λυπασε και το μετανοιωσες και δεν υπαρχει περιπτωση να το ξανακανεις.
  12. Το φθηνο το αγοραζεις 2 φορες Βαλε wurth δεν θα κλαψεις μην φοβασαι
  13. Πηγα κ εγω το σοου με τα σταντ αξιζε απο μονο του ειμασταν τυχεροι κ ειδαμε κ μπακφλιπ του γερμανου με yamaha 450.. Στα των μηχανων ειδα απο κοντα το πολυαναμενομενο ΚΤΜ 790 (ουτε ζεστη ουτε κρυο). Εκανα τεστ ride το τουονο και το ΜΤ09 SP μηχαναρες και τα δυο ομως στην μινιατουρα πιστα γυρναγα με μια δευτερα δηλαδη τι να καταλαβει καποιος? Επισης υπηρχαν καποιοι που κινουνταν τοσο αργα που στο τελος του 3ου γυρου ο πλοηγος ειχε φτασει τον τελευταιο του γκρουπ. Αντε κ του χρονου να οδηγησουμε κανα ντουκατι..
  14. Οταν αρχιζεις να σκεφτεσαι τετοιες αλλαγες..ειναι καιρος να ανεβεις κατηγορια θα σου βγει φθινοτερα και θα εχεις ολοκληρωμενη λυση Αν μεινεις στις ζαντες σου εγω ειχα τα michelin και δεν φαγωθηκαν ιδιαιτερα γρηγορα τσεκαρισε πιεσεις
  15. Στο ιδιο μηχανακι (ιναζουμα) εβαλα τον Σεπτεμβρη τα s20 σε 110/70 και 140/70 και εχω γραψει 6-7 χιλιαδες χλμ απο τοτε. Το μηχανακι στριβει μια χαρα δεν εχει χασει καθολου σε ευσταθεια και το πετας κατω σαν παπακι. Απλα αν το κυνηγας πολυ νομιζω οτι το μπροστα τελειωνει πιο γρηγορα σε σχεση με πριν, αρα σε οριακοτατες συνθηκες θα χαθει πρωτα το μπροστινο(?) δεν ξερω. Ομως το εμφανησιακο αργησα να το συνηθισω ειναι αισθητα μικρο και το ηδη ασχημο μπροστινο φτερο εχει γινει ακομα πιο ασχημο. Αυτος ειναι κ ο μοναδικος λογος που θα σκεφτομουν στην επομενη αλλαγη κατι μεγαλυτερο, κατα τα αλλα ειναι σουπερ(το S20) και σαν λαστιχο και σαν διασταση μην το φοβασαι καθολου.