pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1282
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    63

pitapola last won the day on June 1

pitapola had the most liked content!

Πόντοι

2839 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Δεξιόστροφος

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSX250R
  • myBike: Κυβισμός
    248

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Ε, βεβαια. Οταν βαζει η ΚΤΜ απενεργοποιουμενο πισω abs στα μηχανακια της την εκθειαζουμε. Οταν το κανει ο κινεζος τον βριζουμε. Ρατσισμος...
  2. Λογικα αναφερεσαι στο gixxer sf 250. Η δουλεια που κανει ειναι να προσφερει ανεση και οδηγικη συμπεριφορα μεγαλης μηχανης (500-700 κυβικα), με οικονομια (και επιδοσεις φυσικα) μικρης. Αχρηστο ειναι ως "ss" που το πλασαρανε. Γιατι σε αυτην την κατηγορια ολες οι επιλογες που εχουν γινει (βαρυ-στιβαρο πλαισιο, αργη γεωμετρια, μακρυ μεταξονιο, δικυλινδρος με εμφαση στη ροπη και οχι την ισχυ) μετατρεπονται σε μειονεκτηματα. Αν παρεις το CBF600 (ενα οροσημο της κατηγοριας του) και το ονομασεις CBR600RR ξαφνικα γινεται ενα αχρηστο μηχανακι. Στη βαση το ιδιο μηχανακι ειναι, αλλα πλεον απευθυνεται στο λαθος κοινο και συγκρινεται με τις λαθος μηχανες.
  3. Σ'ευχαριστώ. Λες να του αλλάξω τα αυτοκόλλητα στο πλάι σε gsf250s; Γιατί αυτό είναι στην πραγματικότητα. Το μικρό αδερφάκι του δικού σου.
  4. Ευχαριστώ για τις ευχές. Πολύ ευχαριστημένος, είναι ωραίο μηχανάκι. Το αδίκησαν οι σουζουκαίοι που το προώθησαν ως R βασικά. Είναι μια μηχανή με αίσθηση μεγάλης sport touring. Στο Inazuma και το V-Strom (που είναι τα ίδια βασικά) ταιριάζει αυτός ο χαρακτήρας. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση πήγαν να πουλήσουν το f για r και εκεί το χάσανε. Μπήκε η μηχανή σε λάθος συγκρίσεις (με κάτι rc, rr, κτλ) και χαντακώθηκε. Ενώ είναι φτιαγμένη για κάτι εντελώς διαφορετικό και αυτό το κάνει πολύ καλά. Οι καθρέφτες πολύ καλοί, βλέπω 90% πίσω μου, 10% χέρι. @Canardo Ευχαριστώ φίλε. Πώς και πώς περιμένω το Ρύσιο κι εγώ. Το ότι θα σηκωθεί είναι δεδομένο, δεν είναι στο χέρι της.
  5. Βόλτα προς Λιβάδι-Πετροκέρασα για να συστηθούμε.
  6. Εγω αν δε δω διπλα στο συννεφακι "Lifan enduro by Eddie customs" δε σε πιστευω.
  7. Απλα μετεφερα την εμπειρια του κουμπαρου μου. Πηρε το 200 (170 κυβικα ηταν, κατι τετοιο) και μετα απο ενα χρονο το εδωσε για να παρει το 300 γιατι τον φοβιζε το μικρο στον αυτοκινητοδρομο. Τελικη 110 κοντερισια μου ειχε πει. Αν ηξερε δηλαδη απο την αρχη θα ειχε παρει το μεγαλο. Αν θες να του ζητησεις το λογο γιατι δεν κρατησε το 200 πες μου να σου στειλω σε πμ το τηλεφωνο του.
  8. Τωρα το προσεξα, εκανα λαθος. Το Symphony προφανως εννοουσα και οχι το Agility.
  9. Κι εγω SYM θα προτεινω. Ειχα κανει μια ερευνα αγορας πριν λιγο καιρο για τον κουμπαρο μου και εκει καταληξαμε. Σαν πρωτο του ειχε παρει ενα Agility 200 μεταχειρισμενο και μετα το εδωσε οσο το πηρε και πηγε σε καινουριο 300. Θα ελεγα να μην κοιταξεις τα 200 (που δεν ειναι 200 στην πραγματικοτητα), αλλα να πας κατευθειαν μια κατηγορια πανω. Με τα 300 θα βγαινεις και αυτοκινητοδρομο με ασφαλεια. Αυτος κατεληξε στο Sym Citycom 300 στα 3700€. Το βρισκεις ελαχιστα μεταχειρισμενο εντος εγγυησης στα λεφτα σου. Τυχαιο παραδειγμα.
  10. Ε, ναι, με το παπι ησουν καταδικασμενος απο την πρωτη στιγμη να ξαναγυρισεις. Μιας και ανεφερες το drz παντως, αυτη ειναι μια αγγελια που ειχα στο praking του car. Ελαφρυ sumo με μοτερ dr350. Το σκεφτομουν πολυ σοβαρα αλλα η κοπελια ηταν ο,τι να'ναι οταν μιλησαμε (τη ρωτησα καθε ποτε εκανε αλλαγη λαδιων και μου ειπε στα δυο χρονια που το ειχε μονο συμπληρωνε). Το 390 ειναι πολυ κοντα σε αυτο που θελω (και σε τιμια τιμη ειτε μτχ ειτε καινουριο), αλλα δε μαζεψα ποτε το θαρρος να το τολμησω. Αν δεν ηταν πυροτεχνηματα θα το ειχα παρει (ηταν στις επιλογες μου κι απο οταν πηρα τελικα το ΜΤ09).
  11. Αρχικα η τιμη του ηταν στα 2800 (τρεχει προσφορα) οποτε δεν ηταν ακριβο, ηταν καινουριο σε τιμη μεταχειρισμενου. Να σου πω παντως πώς φτασαμε εδω. Η ζημια εγινε οταν πριν εναμιση χρονο αποφασισα να παρω δευτερο μικρο μηχανακι (ενα GN250) για να μην ταλαιπωρω το ΜΤ09 με χαζα χιλιομετρα εντος πολης. Καπου εκει αποκαλυφθηκε μια πικρη αληθεια: οτι η χομπιστικη χρηση που κανω στις μηχανες ειναι πολυ λιγοτερη απ'οσο νομιζα. Μολις μπηκε λοιπον το μικρο στο παιχνιδι ξαφνικα ειδα οτι η μεγαλη εβγαινε απ΄το γκαραζ μια φορα το μηνα. Κι ετσι ξεκινησα να σκεφτομαι οτι παιρνω πολυ κακο vfm απ΄το να εχω μια μηχανη των 6000€ να καθεται σε ενα γκαραζ των 25€/μηνα για τοσο λιγη χρηση. Οχι οτι μου ελειπαν τα λεφτα, αλλα ειμαι αυτης της λογικης ως ανθρωπος. Οποτε πουλαω το Yamaha και παιρνω ως δευτερο ενα 636 (συνολικο κοστος €2800, η διαφορα πηγε σε upgrade του κουτιου). Περνανε λιγοι μηνες ακομα και βλεπω οτι εξακολουθω να ειμαι συνεχεια πανω στο GN250. Με εξαιρεση την προπονηση για σουζα που εκανα μια στο τοσο, και παλι οταν ηταν να παρω μηχανη το χερι πηγαινε αυτοματα στα κλειδια του μικρου. Ευκολια, μικρο βαρος, ξεγνοιασια γενικοτερα. Και καπου εκει συνειδητοποιω οτι αν αυτο το μικρο ειχε και αλλα 20-30 χιλιομετρα τελικης και λιγο καλυτερες αναρτησεις θα μπορουσε να με καλυπτει σε ολες τις αναγκες μου. Καθημερινη μετακινηση, πιστα καρτ, βολτουλες κοντινες. το γκαζι της μεγαλης δε μου ελειπε, το καταλαβαινα απ΄το ποσο λιγο τη χρησιμοποιουσα. Εκει λοιπον πηρα την αποφαση να κανω τα δυο ενα, πουλησα το μεγαλο και αρχισα να κοιταω για το επομενο. Ενω δεν ειχα καταληξει ποιο μικρο θα παρω (κοιτουσα στα 250-300 ss ή γυμνα) βγηκε αυτη η προσφορα της suzuki. Σκεφτηκα οτι ηταν λιγο σαν οιωνος το ολο πραγμα, ηταν γραφτο δηλαδη να την παρω. Και ετσι προχωρησα. Τωρα αν εκανα καλα κανεις δεν ξερει. Επισης ειμαι ανθρωπος των αλλαγων (οχτω μηχανες σε εξι χρονια), οποτε παιζει να το αλλαξω κι αυτο ακομα κι αν ειναι καλο. Αλλα σε αυτην την τιμη νομιζω πως ειναι αγορα χωρις ρισκο. Συν τη χαρα του καινουριου βεβαια.
  12. Πηγα στη Suzuki και πληρωσα την προκαταβολη για την παραγγελια της. Baby gixxer λοιπον (gsx250r) το επομενο μηχανακι. Ηταν πολυ καλη η ευκαιρια για να την αφησω. Περιμενω τη στιγμη που θα σταματησει διπλα μου στο φαναρι Hayabusa και θα του πω: ""Ωπ!! Αδερφε κι εσυ gsxr;;;"
  13. Εχει λιγο καιρο που ψαχνομαι στην κατηγορια μικρο ss ή γυμνο (250-300cc). Ειχα καταληξει να κοιταω αναμεσα σε Ninja250R και CBR250R. Και το NInja250SL ειναι πολυ καλη προταση αλλα δυστυχως δε χωραω. Στα δυο 250αρια μας λοιπον: μιλαμε για μηχανακια ηλικιας 7-12 χρονων που παιζουν στα 2000-2500€. Εστω οτι παιρνω εγω σημερα το GSX250R με 2800€. Αποφασιζω να το πουλησω το 2022 με 15000χλμ, πληρες βιβλιο σερβις και δυο χρονια εργοστασιακη εγγυηση υπολοιπο (οσο θα εχει και ενα καινουριο δλδ). Τα Ninja και τα CBR παλι στις ιδιες τιμες θα πουλιουνται, αντε 200€ φθηνοτερα. Τα καινουρια της κατηγοριας στα 5+ χιλιαρικα. Ποσο πιστευεις οτι θα ειναι καλη τιμη να το δωσω;
  14. Ενταξει παιδια, χαλαρωστε. Καταλαβαινω οτι καποιοι που εχετε απαντησει εχετε ακριβες μηχανες οποτε το βλεπετε αλλιως το θεμα (απο την πλευρα σας), αλλα δε χρειαζεται και συνοδεια security για να δειξεις ενα μηχανακι των 1200€ (βλ ΧΤ). Δε συμφερει οικονομικα δηλαδη να πληρωνεις τους μισθοφορους καθε φορα. Anyway, καθε φορα που τιθεται αυτο το θεμα η ιδια κουβεντα. Εγω δεν το δινω για βολτα, εγω δεν αγοραζω αν δεν το οδηγησω κτλ. Ο καθενας κανει ο,τι νομιζει, δεν υπαρχει μια συνταγη ουτε καμια νομοθεσια. Παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο. Τι πουλας, με ποιον μιλας, ποσο καιγεσαι να το πουλησεις και παει λεγοντας. Αν το να παρεις τα 1200€ ειναι αναγκη γιατι πχ με αυτα θα κανεις επισκευη το παπακι σου που ειναι εργαλειο για να βγαλεις το μεροκαματο θα εισαι πιο flexible ως πωλητης. Αν εχεις μηχανη των 15Κ€ και απλα σκεφτεσαι να το αλλαξεις με πιο καινουριο μοντελο για την καυλα μαλλον θα εισαι πιο επιλεκτικος. Επι του θεματος, η κρυα εκινηση ειναι οντως πολυ σημαντικη. Παντα υπαρχει τροπος να ικανοποιηθουν και οι δυο πλευρες με λιγη κατανοηση.
  15. Σημείωση: Αν ψάχνει τη χρονιά για ανακλήσεις και γενικότερα τεχνικά θέματα (πχ ανταλλακτικά, κτλ) καλύτερα βάσει αριθμού πλαισίου. Το πότε βγήκε η πρώτη άδεια δεν λέει κάτι απαραίτητα.