pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1148
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    56

pitapola last won the day on May 10

pitapola had the most liked content!

Πόντοι

2502 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Δεξιόστροφος

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GN250
  • myBike: Κυβισμός
    249

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Για οποιον ενδιαφερεται για πηγες: το αρθρο του Dolf Willigers (FEMA) και η εν λογω ερευνα.
  2. Δεν ξέρω από gsxr, αλλά ξέρω αυτήν την περίπτωση που είναι γνωστό μηχανάκι. https://www.car.gr/20832919-suzuki-gsx-r-1000-k9-9 Ας μας πει κι ο @devil's animal που τα ξέρει καλύτερα αυτά τα εργαλεία. Με το καλό ξανά σε δύο ρόδες...
  3. Παιδια οταν λεμε καρατε στα λουλουδια... Καπως ετσι δηλαδη; Ζορικη η κηπουρικη τελικα.
  4. Παω στοιχημα πως δεν εχεις οδηγησει και τα δυο μηχανακια (ισως και κανενα απο τα δυο) και γι'αυτο δεν μπορεις να καταλαβεις προς τι η αναφορα στο 390. Σε δικο μου ανθρωπο θα ελεγα πως το 200 εχει χειροτερο value for money κι ας ειναι το φθηνοτερο. Για καποιον που εχει αυστηρα 2000 εχω πει ηδη τη γνωμη μου. Για το pitalioma τωρα... δε θα πω κατι. Καλη καρδια. Καλη συνεχεια και καλες αγορες στο Σταυρο.
  5. Πού δυσκολεύεσαι ακριβώς; Anyway, με τον Σταύρο συνεννοηθήκαμε νομίζω.
  6. Κατι δε διαβασες καλα. Κανεις δεν ειπε οτι το 390 κανει 2000.
  7. Ολα αυτα ισχυουν και για το 390 ομως, που ειναι σαφως ανωτερο συνολο. Το μεγαλο προβλημα του 200 ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος απο το μεγαλυτερο αδερφακι. Η χρηματικη διαφορα αναμεσα στα δυο ειναι τοσο μικρη που καθιστα το 200 ασυμφορη αγορα. Αν παντως το μπατζετ ειναι περιορισμενο αυστηρα στα 2000 και ξερεις οτι το 200 θα σε καλυψει μοτερικα, εγω το βρισκω μια χαρα αγορα. Ποδηλατο στην οδηγηση και νευρικο για τα κυβικα του. Μου ειχε αρεσει πολυ οταν το οδηγησα και με εξεπληξε ευχαριστα στο ανοιγμα του γκαζιου.
  8. Αντικειμενικο και σφαιρικο review μιας μηχανης θα ακουσεις απο ιδιοκτητη μονο αφου την εχει πουλησει. Ισχυει για ολους μας αυτο. Συγκεκριμενα για τα Ζοντες παντως, μιας και μιλαμε για μηχανες εβδομαδων-μηνων... τα καλυτερα ερχονται για τους ιδιοκτητες. Η λογικη λεει πως σε βαθος χρονου το μεγαλο τους προβλημα δε θα ειναι η μηχανη ως συνολο (μοτερ, στησιμο, κτλ), αλλα η αξιοπιστια.
  9. Πάντως το βασικό θέμα με το er6 δεν είναι το μοτέρ. Είναι που είναι σαν ανάποδο γαμώτο το καημένο.
  10. Πού πουλάνε triple με δυόμιση χιλιάρικα να πάρω κανένα ρε παιδιά; Για μεταπώληση δηλαδή, να βγάλω κάνα ευρώ. Σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα προσεγμένο sv650 δεύτερης γενιάς. Με λίγη τύχη και ψάξιμο θα έχεις και ρέστα. Και το ΜΤ03 καλή περίπτωση, αναλόγως τη χρήση. Πχ μέσα στην πόλη τα κατουράει όλα τα προαναφερθέντα.
  11. Σε ολα τ'αλλα συμφωνουμε Αχιλλεα. Αλλα το Ζοντες τουλαχιστον εχει μια (μικρη;) πιθανοτητα να αποδειχθει αξιοπιστο μοτερικα. Γιατι το 390 εχει ηδη δειξει πως δεν...
  12. Η αληθεια ειναι πως ειχε λιγο πλακα που μου εξηγουσες τα τι και πώς για τα stunt bikes στο αλλο θεμα. Ευχαριστω για τις ευχες.
  13. Δεν κατηγορω τον ιδιοκτητη. Ισα ισα, ειναι χαρακτηριστικο δειγμα αναβατη που θα αγοραζε αυτη τη μηχανη. Αλλα ο παρουσιαστης για το συγκεκριμενο βιντεο θελει πολυ κραξιμο. Τι το εφερες το παιδι να σου πει για τη μηχανη μετα απο μισο ντεποζιτο που εχει καψει; Και στο πρωτο σταδιο του στρωσιματος. Μιση ωρα βιντεο για να ακουμε ενα ανθρωπο να μιλαει για μια μηχανη που την εχει οδηγησει σχεδον οσο και η διαρκεια του βιντεο. Ε, δε θα αρχισει να λεει βλακειες απο ενα σημειο και μετα; Λογικο ειναι. Ας κανανε την παρουσιαση κανα μηνα μετα τουλαχιστον. Εκτος κι αν φοβοντουσαν οτι μεχρι τοτε θα ειχαν ηδη αρχισει να βγαινουν οι βλαβες. edit: @spiros!!! Αν προσεξεις το παιδι λεει απλα πως "ειχε οδηγησει μια GSR600" (~@20:50). Εγω δεν καταλαβα πως ηταν ιδιοκτητης, ουτε την ιπποδυναμη ηξερε να πει. Δεν πολυστεκει κιολας απο GSR να πηγε σε παπι και μετα σε Τσοντες.
  14. Κυριακη 11:30 θα ξεκινησουμε μπροστα απο τα ΕΛΤΑ Σταυρουπολης για Λιβαδι, Πετροκερασα. Last minute, I know, αλλα μπορει να ενδιαφερει καποιον.
  15. Καινουριο αλογο στο σταβλο λοιπον... Μια μηχανη που αγοραστηκε για να μου καλυπτει καθαρα τις χομπιστικες αναγκες (για τα καθημερινα υπαρχει το GN250), και με βασικο κριτηριο το χαμηλο κοστος. Ο λογος δεν ηταν οικονομικος, ηθελα βασικα να εχω ενα μηχανακι που δε θα το λυπαμαι αν παθει κατι. Επειδη λοιπον καλη σουζα χωρις καπακι δεν εμαθε κανεις, το καινουριο αποκτημα επρεπε να ειναι ετοιμο για τα χειροτερα και αρα να μην ξεφευγει σε μπατζετ. Σκεφτηκα πολυ σοβαρα και την αγορα ενος RC390, αλλα μετα απο εκτενη μελετη κατεληξα πως το ρισκο μοτερικα ηταν πολυ μεγαλο. Δευτερο 636 λοιπον που αγοραζω (ειχα και ενα '05 πριν τρια χρονια, αλλα τοτε ειχα μονο μια μηχανη και δε με ειχε βολεψει στα καθημερινα χρεη). Η μηχανη αγοραστηκε εντελως στοκ, σε χαμηλη τιμη και με τη συνεισφορα του συνηθη υποπτου @giorgos.boun, καθως εγω εκεινη την περιοδο βρισκομουν αρκετα χιλιομετρα μακρια. Το αστειο ειναι οτι δεν εχω ουτε μια φωτογραφια της μηχανης οπως ηταν οταν αγοραστηκε, αλλα ηταν εντελως στοκ, οποτε καπως ετσι (με πισω καθισμα αντι για κοκοβιο). Οι παραγγελιες απο το ιντερνετ ειχαν γινει πριν ακομα δω τη μηχανη απο κοντα. Κανα μηνα μετα αρχισαν να ερχονται τα μπιχλιμπιδια απο Ευρωπη, Κινα, κτλ και αρχισε η μηχανη να παιρνει τη μορφη που ειχα στο μυαλο μου. Στη μηχανη μπηκαν τα παρακατω πραγματα: Ρυθμιζομενα κλιπ-ον (χρειαστηκε να κοπει το φερινγκ μπροστα) Race rails (crash cage που δεν περιοριζει την κλιση που μπορει να γειρει η μηχανη) Πισω subcage (παρεχει προστασια αλλα βοηθαει και στην ορθια σουζα) Σωληνακια υψηλης μπροστα (μεγαλυτερου μηκους λογω ψηλοτερων κλιπ-ον) 14αρι μπροστινο γραναζι (απο 15 μαμα) Πισω λαστιχο (Pilot Power 3 λογω ιδιου μπροστινου που ηταν σε καλη κατασταση) LED κωλοφαναρο με ενσωματωμενα φλας Κοκοβιος Σπαστες/ρυθμιζομενες μανετες Καθρεφτες με βασεις τιμονιου (οι μαμα καθρεφτες εδραζαν στο κομματι του φερινγκ που επρεπε να κοπει) Tank grips Σπαστη βαση πινακιδας Παρα τον εντονο σκεπτικισμο του μηχανικου μου για το ολο εγχειρημα, το τελικο αποτελεσμα μας δικαιωσε. Ειναι ακριβως αυτο που ειχα στο μυαλο μου και με βολεψε ακομα περισσοτερο κι απ'οσο φανταζομουν στη χρηση που ειχα κατα νου. Ειναι μια μηχανη που σε ηρεμη οδηγηση ειναι ξεκουραστη (ηρεμος χαρακτηρας του τετρακυλινδρου χαμηλα, ψηλοτερα κλιπ-ον), σε γρηγορη οδηγηση στεκεται αξιοπρεπεστατα (ss συνολο, οι αναρτησεις ρυθμιστηκαν στα μετρα μου, η θεση οδηγησης παραμενει σχετικα επιθετικη, η γωνια κλισης δεν εχει περιοριστει) και τελος δε λεει οχι και στην οποια "κακοποιηση" προκυψει, χωρις να ρισκαρω και την οικονομικη ευημερια του οικογενειακου προϋπολογισμου στην περιπτωση μιας πτωσης. Ηδη συνυπαρχουμε κοντα ενα μηνα και μπορω να πω πως τα παμε καλα... Απο πλευρας μετατροπων το μονο που εχει μεινει σε εκκρεμοτητα ειναι το θεμα της εξατμισης - σκεφτομουν μηπως την κανω κοντη (οπως αυτη πχ) . Ειναι μετατροπη που γινεται σε πολλα stunt bikes (γιατι η μαμα προεξεχει πολυ και μπορει να χτυπησει ευκολα σε μια πτωση), ωστοσο ειμαι λιγο διστακτικος. Δε θελω να μπλεξω με power commander κλπ (κραταμε το μπατζετ χαμηλα γαρ) και φοβαμαι μηπως με τη μαμα χαρτογραφηση δε δουλευει σωστα η μηχανη με μια τετοια αλλαγη. Αν εχει κανεις αποψη επι του θεματος δεκτη η οποια γνωμη.