pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    506
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

pitapola last won the day on December 8

pitapola had the most liked content!

Πόντοι

820 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    ΜΤ09 SR
  • myBike: Κυβισμός
    847

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Στο νήμα με τις ενδιαφέρουσες αγγελίες έχω πει ότι δεν υπάρχουν ευκαιρίες από εμπόρους. Τελεία και παύλα.
  2. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το dt125 με μπέρδεψε μόνο. Πού το γράφει; Στον κυβισμό λέει 195 και πάνω το μηχανάκι έχει αυτοκόλλητο wr200z.
  3. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/10920054/ Για πειτε οι γνωστες, αυτο εδω τι λεει; Καταρχας ειναι WR200 ή DT200; Προφανως εχει πεσει customizing, το οποιο ομως προσωπικα βρισκω καλογουστο (γουστα ειναι αυτα, προφανως δε θα αρεσει σε καποιον purist). Γενικα μου αποπνεει παντως ιδιοκτητη μερακλη το μηχανακι... Θα ηταν καλη εισοδος στο χωρο του enduro μια τετοια μηχανη; Απο συντηρηση ποσο μεγαλος μπελας θα ειναι κατι τετοιο; Μου εχει μπει η ιδεα μηπως αρχισω να λασπωνομαι κι εγω...
  4. MT-07

    @sunblock Όχι ρε φίλε, αν είναι δυνατόν! Τί να πεις, όποιου του λείπει κάτι βγαίνει έξω και κάνει τα "ψώνια" του.
  5. MT-07

    Πώς ξέρετε πως δεν πατάει πίσω φρένο στην αρχή του βίντεο; Είναι άλλωστε κι ο πιο εύκολος τρόπος να ενεργοποιηθεί το abs. Όπως και να'χει είσαι σίγουρα για αντιπροσωπεία, δεν παίζουν με τα φρένα.
  6. Mybike.gr είμαστε, για την Ελλάδα θα συζητήσουμε. Πρέπει κάποιος να είναι πολύ κολλημένος με την ΚΤΜ για να αποφασίσει να δώσει κοντά δύο χιλιάρικα παραπάνω από το ΜΤ09. Less for more φάση...
  7. Νομίζω πως το ότι τιμολογιακά το 790 βρίσκεται να συγκρίνεται με μηχανές όπως το 765 και το ΜΤ09 (καλά εδώ δεν υπάρχει καν σύγκριση βασικά, αλλά τέλος πάντων) αποτελεί για μένα δείγμα ότι η ΚΤΜ έχει φάει γκολ πριν μπει καν στον αγωνιστικό χώρο. Αναμενόμενο βέβαια ως ένα σημείο, αν κρίνεις κι από τις τιμές που πουλάει τόσα χρόνια και τα μονοκύλινδρά της. Θα έπρεπε να είναι κοντά στα δέκα χιλιάρικα η τιμή του για να θεωρηθεί ανταγωνιστική πρόταση κατ'εμέ.
  8. MT-07

    Προσωπικά το είχα ενεργοποιήσει το abs δύο τρεις φορές αλλά δεν είχα παρατηρήσει κάτι σαν αυτό που περιγράφεις. Δεν είναι νορμάλ πάντως σίγουρα.
  9. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Νομίζω το πιο μεγάλο ατού είναι πως συμπλήρωσε το κενό στη σειρά των duke. Αν κάποιος ήθελε να πάρει δούκα έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα σε μονοκύλινδρο (που περιορίζει αρκετά τις δυνατότητες χρήσης) ή στα μεγαθήρια. Πχ αν εγώ που πήρα ΜΤ07 και ΜΤ09 ήμουν ΚΤΜάκιας δεν είχα αντίστοιχη επιλογή. Κατά τ'άλλα... Ναι, δεν κατάλαβα ούτε εγώ τι το καινούριο έφερε στο τραπέζι.
  10. Αξίζει 100% για μένα. Θα έρθει η ώρα που θα θες να τραβήξεις ένα ολόκληρο ταξίδι. Επίσης σκέψου πως έτσι δε θα γίνει η κάμερα αναλώσιμο (να αχρηστέψει δηλαδή όταν πλέον η μπαταρία δε θα κρατάει πολύ φόρτιση). Εμένα η sj4000 (μετά από αρκετή χρήση βέβαια) σε φουλ ανάλυση πλέον κρατάει μισή ώρα βαριά. Αν θέλω μεγαλύτερη διάρκεια χαμηλώνω ανάλυση. Ευτυχώς οι μπαταρίες τους είναι τζάμπα και τις βρίσκεις πανεύκολα.
  11. Άσε, με το μηχανάκι που έμπλεξα με βλέπω να αλλάζω δίσκους πιο συχνά απο λάστιχα. Ειδικά το μπροστινό...
  12. Ποιό ειναι το αγαπημένο γράμμα των παιδεραστών; Το γάμα το μικρό.
  13. Με, αλλά προτείνω να τυπώσεις άλλο αυτοκόλλητο με το ίδιο σήμα που απο κάτω να γράφει "special farts".
  14. Γκριπς για το τεπόζιτο και καινούριο "διακόπτη σούζας"(γνωστό και ως μανέτα). Ο διακόπτης δοκιμάστηκε αμέσως και δουλεύει καλά.
  15. https://www.car.gr/11870247-yamaha-mt-07 Κούτα ΜΤ07, 5990€ και με την αγορά δώρο το RIDING SCHOOL 1 του Χούντρα.