pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    416
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

pitapola last won the day on March 8

pitapola had the most liked content!

Πόντοι

583 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    ΜΤ-07
  • myBike: Κυβισμός
    689

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Λογικα του συμπλεκτη κανει τη δουλεια που λες και του φρενου αυτο που ειπα εγω. Παντως ολα δουλευαν κανονικα χωρις να χρειαστει τπτ αλλο. Plug and play.
  2. Τωρα με πιανεις αδιαβαστο. Δε χρειαστηκε κατι αλλο παντως και το στοπ δουλευει κανονικα οποτε φανταζομαι πως ναι.
  3. Αυτους εχω βαλει στο ΜΤ07. Πολυ ευχαριστημενος. Σπαστοι, ρυθμιζομενοι σε μηκος και αποσταση απο το τιμονι. Θα ειναι μεγαλο upgrade σε σχεση με τους μαμα, πιστεψε με.
  4. https://www.car.gr/10722573-suzuki-sv-650-s Εχει φαει μια ψιλη απο τα δεξια, αλλα η τιμη ειναι σπαθι. Ο,τι πρεπει για πρωτη μεγαλη μηχανη για κανενα φιλο που μετραει τα ευρω του και δεν του φτανουν.
  5. Αλλαγή προγράμματος λόγω καιρικών συνθηκών. Επέστρεψα τελικά νωρίτερα στην πόλη(έβγαλε ψύχρα στη Χαλκιδική) και θα είμαι εδώ το τριήμερο. Αν ψήνεται κανείς για όποια από τις τρεις μέρες ενημερώνει.
  6. Δυστυχως θα ειμαι εκτος πολης μεχρι βραδυ Σαββατου κι απο Δευτερα ξαναφευγω. Οποτε για μενα μονο Κυριακη παιζει.
  7. Λεω για Κυριακη απογευματακι (30/7). Κανεις ενδιαφερομενος;
  8. Φοβερη οδηγηση, ζηλευω και τη διαδρομη αλλα και τις ικανοτητες σου. Μια παρατηρηση μονο: επειδη βλεπω πως για να συμπλεκταρεις παιρνεις ολα τα δαχτυλα του αριστερου χεριου απο το τιμονι, μηπως τελικα ο κοντος λεβιες δε βολευει στην οδηγηση σου; Νομιζω πως ο shorty lever ειναι πιο βολικος αν χρησιμοποιεις μονο ενα/δυο δαχτυλα. Μπορει να κανω και λαθος βεβαια. Παντα τετοια...
  9. Πέρα από το αστείο της τιμής, πρέπει να παραδεχτούμε πως η κατάσταση στην οποία βρίσκεται είναι απίστευτη για μηχανή 16 χρόνων. Απορώ πώς το καταφέρνουν κάποιοι άνθρωποι. Κι εγώ προσέχω τη μηχανή μου αλλά αυτό το πράγμα πρέπει να είναι λίγο αρρώστια.
  10. 1) Απο τις καλυτερες, αν οχι η καλυτερη της κατηγοριας του. 2) Οι μονες διαφορες ειναι στους χρωματισμους, μηχανικα δεν υπαρχει καμια αλλαγη. Κυκλοφορει απο το 2014. 3) Δεν αξιζει να μπλεξεις με περιοριστες κτλ. Θα σου μεινει ενα μηχανακι που παντα θα εχει μια "ρετσινιά". Αμαρτια για λιγους μηνες. Αν σου αρεσει αυτο το στυλακι κοιτα για το παλιο ΜΤ03 (με το μοτερ του ΧΤ). Αν δεν κανω λαθος σε καλυπτει το Α2. Λιγο πανω απο 3 χιλιαρικα παιζουν, κρατα το οσο θες και μετα το πουλας λιγο-πολυ στα ιδια λεφτα που το ειχες παρει και παιρνεις ο,τι θελεις.
  11. Δεν καταλαβαινω γιατι αναφερεται η ιπποδυναμη ως παραμετρος που πρεπει να ληφθει υποψιν σε ενα μηχανακι που θα μπαινει πιστα. Το ωραιο πραγμα με την πιστα ειναι να προσπαθεις να βρεις τα ορια τα δικα σου και της μηχανης σου. Αυτο μπορει να γινει κυριολεκτικα με οποιαδηποτε μηχανη. Απο παπι μεχρι hayabusa. Ειδικα αν εισαι αρχαριος θα σε καλυψει μια χαρα και ενα 300αρι. Ειναι πολλοι στο εξωτερικο που εχουν πουλησει τα 1000αρια ss και πηγαν σε R3, ninja 250/300, ktm rc390, κτλ, απολαμβανοντας τα οικονομικα οφελη (ειδικα στο θεμα των ελαστικων). Πιθανοτατα με ενα τετοιο μηχανακι θα εξελιχθεις και πολυ πιο γρηγορα αφου δε θα σε φοβιζει αυτο που καβαλας τοσο πολυ, πραγμα πολυ σημαντικο αφου ειδικα στην αρχη το νουμερο ενα εμποδιο που εχουμε να προσπερασουμε ως αναβατες ειναι ο φοβος μας. Αν σε ενδιαφερει οντως το θεμα πιστας εγω θα εψαχνα για μηχανακια με καλο στησιμο / καλες αναρτησεις, ασχετως δυναμης. Το RS125 που αναφερθηκε ειναι μια καλη περιπτωση οπως φυσικα και το imr, αν και λογικα θα θες και πινακιδα. Τα sm που αναφερθηκαν επισης ειναι ενδιαφερουσα ιδεα, αλλα νομιζω πως δεν ειναι ιδανικη λυση για καποιον αρχαριο. Θα σε οδηγησει σε ενα συγκεκριμενο στυλ οδηγησης που πιθανοτατα να μην μπορεις ευκολα να μεταφερεις αργοτερα και σε αλλα δικυκλα. Μιας και ρωτησες συγκεκριμενα για το GSR και τυχαινει να ειναι η πρωτη μηχανη με την οποια ξεκινησα να μπαινω πιστα, να σου πω πως σου κανει μια χαρα τη δουλεια, απλα δε θα τη συνιστουσα. Τα εξοδα θα ειναι ιδια με οποιοδηποτε ss 600αρι, ενω ταυτοχρονα θα εχεις μια μηχανη σαφως κατωτερη σε δυνατοτητες εντος πιστας (μιλαω απο αποψη στησιματος, αναρτησεων, βαρους, ευκινησιας, κτλ, γιατι κατα τ'αλλα τα 103 αλογα του GSR φτανουν και περισσευουν). Για να κλεισω λοιπον, αν πηγαινα το χρονο πισω και εψαχνα για το πρωτο μου μηχανακι με το οποιο θα εκανα και τα πρωτα μου βηματα εντος πιστας, προσωπικα θα εψαχνα στην κατηγορια ss 250-300cc. Καλη τυχη.
  12. https://www.car.gr/10265866-ktm-990-adventure-adventure-990-abs Τη μηχανη την πουλαει ενας συναδερφος. Ειναι πρωτο χερι, με βιβλιο σερβις και αρκετη προικα (ο,τι φαινεται στις φωτο συν εγκεφαλο, θερμαινομενα γκριπ,...). Νομιζω πως τη δινει χαλαρα ενα χιλιαρικο κατω απο την πραγματικη της αξια. Αν κανεις ψαχνεται για μεγαλο adv αξιζει μια ματια.
  13. MT-07

    Έχω βάλει υψηλής στο μπροστά. Το κόστος για να βάλεις κάτι επώνυμο δεν είναι μικρό, ειδικά αν έχεις abs. Αν θυμάμαι καλά κάπου στα 140€ μου ειχε βγει. Η διαφορά που θα δεις είναι στην πίεση, όχι τόσο στην καθημερινή οδήγηση. Προσωπικά το έκανα γιατί μπαίνω πίστα και όντως τα φρένα πέφτανε σε απόδοση όταν τα ζόριζα. Στην απλή καθημερινή οδήγηση δε θα δεις κάτι φοβερό, δε νομίζω πως αξίζει τα λεφτά του ως μετατροπή αν δεν κάνεις απαιτητική οδήγηση.
  14. https://www.car.gr/9988054-yamaha-mt-07-abs MT07 ABS, με 1200χλμ, 5200€ συζητησιμη. Δεν ξερω τι μπορει να παιζει με την περιπτωση, παντως αν ειναι οπως φαινονται τα πραγματα παιρνεις ουσιαστικα καινουριο μηχανακι 2000€ φτηνοτερα. Εναμιση χρονο εγγυηση εχει ακομα...