pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1212
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    57

pitapola last won the day on September 9

pitapola had the most liked content!

Πόντοι

2656 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Δεξιόστροφος

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GN250
  • myBike: Κυβισμός
    249

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Παρακαλω. Κοιτα, μπορει το μηχανακι να ειναι και αστερι και να θελει μονο ενα μικρο σερβις. Αλλα ειδικα οταν εισαι απο μακρια πρεπει να σχηματισεις μια εικονα με τα στοιχεια που εχεις διαθεσιμα. Και η αληθεια ειναι πως για μενα η εικονα αυτη δεν ηταν θετικη. Πολυ δυσκολο το μηχανακι αυτο που ψαχνεις παντως (το ειχα κι εγω στα υποψηφια και το εγραφα και στην αγγελια για ανταλλαγη, εξου και το τηλεφωνημα). Τα περισσοτερα παρατημενα απο πλευρας συντηρησης(καμια αλλαγη λαδιου οποτε θυμομαστε) και οι λιγοι που ειχαν βιβλιο σερβις ζητουσαν λεφτα που παιρνεις σχεδον καινουρια μηχανη. Καμια φορα και τα δυο μαζι (ζητουσαν τρελα λεφτα και για τα παρατημενα, οπως ο συγκεκριμενος ).
  2. Πριν κανα χρονο ειχα σε αγγελια ενα ΜΤ09 '16 και μου ειχε στειλει αυτο το παιδι για ανταλλαγη. Το ειχα συζητησει λιγο μεχρι που καταλαβα οτι εννοουσε χωρις διαφορα. Κι αυτος απο χερι το ειχε παρει, το παιδι ακουγοταν ασχετος απο μηχανες (ουτε ηξερε τι σερβις θελει, ουτε καθε ποτε, κτλ), βιβλιο συντηρησης δεν υπηρχε. Εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν ξερω ποτε ειχε δει τελευταια φορα το μηχανακι. Απο τοτε ειχε ανεβασει την αγγελια, τοτε πρεπει να ζητουσε κατι 6000 νομιζω (εγω το δικο μου το ειχα στα 6300 αν θυμαμαι καλα). Γενικα λιγο ασοβαρος μου ειχε φανει, αλλα αυτα τηλεφωνικα. Δε βρεθηκαμε ποτε απο κοντα, ουτε ειδα τη μηχανη. Α, και αυτες ειναι οι φωτογραφιες που μου ειχε στειλει κι εμενα τοτε, οποτε δεν ειναι προσφατες. Δεν ξερω αν βοηθησα, ο,τι λιγα ηξερα σου τα ειπα.
  3. Το masking γινεται σε καθε frame στο κομματι που καλυπτεται απο το κονταρι. Δεν εχει λογο να πειραξει το πλανο σε αλλο μερος, οποτε αδικα ψαχνεις ατελειες στην μπλουζα του αναβατη. Αν επικεντρωθεις στο κομματι που καλυπτεται απο το κονταρι (πχ στο κεντρο του κωλοφαναρου) θα μπορεσεις να εντοπισεις καποιες ατελειες. Αλλα και παλι ειναι εντυπωσιακα καλο το ραψιμο.
  4. Αυτο βασικα. Και επειδη η καμερα ειναι 360 (δηλαδη εχει δυο ευρυγωνιους φακους 180 μοιρων) εχει αφθονο υλικο εκατερωθεν για να κανει το masking. Εγω εντυπωσιαστηκα κι απο το ποσο σταθερο κραταει τον οριζοντα στο πλανο, ασχετως απο την κλιση της μηχανης.
  5. Ρε μαγκες τι τρελο POV ειναι αυτο; Λες και βλεπεις video game! Θα αρχισω να γραφω το γραμμα μου στον Αϊ-Βασιλη μου φαινεται...
  6. Απ'όσο ξέρω το συγκεκριμένο κράνος βγαίνει σε τρία μεγέθη κελύφους. XS/S , M/L και XL/2XL. Τώρα για το αν μπορεί να γίνει τέτοια αλλαγή και για ποια μεγέθη δεν το έχω στα υπόψιν μου. Ενδιαφέρουσα πληροφορία πάντως. Σ'ευχαριστώ Κωστή.
  7. Το κράνος είναι σε εξαιρετική κατάσταση, φορεμένο ελάχιστα. Mε δύο ζελατίνες (διάφανη-φιμέ), pinlock (αντιθαμβωτική μεμβράνη) και τη θήκη του. Στέλνεται με αντικαταβολή ΕΛΤΑ, με τα έξοδα αποστολής δικά μου. Περισσότερες φωτογραφίες στην αγγελία του car. Επικοινωνία με pm ή στα στοιχεία του car.
  8. Εδώ δεν έχουν λεφτά για διπλό ψαλίδι. Από παντού να κόψουν, τι να πεις...
  9. Οχι, αμα σου βασταει ξανανεβασε βιντεο...
  10. Μου αρεσουν οι αναλυσεις τυπου "Ζουμε σε μια κοινωνια"... Μια βολτα εκανε ο ανθρωπος θα του βγαλουμε και τον ωροσκοπο σε λιγο. Εγω λεω παντως σε ενα φορουμ -και μαλιστα με τοσο λιγη κινηση οσο το mybike- καλο θα ηταν να ειμαστε πιο θετικοι απεναντι σε καθε ειδους OC (original content). Ακομα κι αν δεν μας εκφραζει αυτο που βλεπουμε, ενα μελος μπηκε στη διαδικασια να φτιαξει ενα βιντεο και να μας το παρουσιασει. Οσο να πεις εχει μια αξια κι αυτο. Εκτος κι αν μπαινετε εδω μεσα μονο για γκρινια και για κοντρα, οποτε πασο. Επομενο βιντεο με εξτρα σουζα παρακαλω, θα συμφωνησω κι εγω με τον telephoner.
  11. Σε πολυ απαιτητικη χρηση του φρενου (αγωνιστικη δηλαδη) μπορει να χρειαστει να αλλαξει ρυθμιση του φρενου κατα τη διαρκεια ενος session λογω αλλαγης της συμπεριφορας του (brake fade). Πολυ ακραια περιπτωση και δεν αφορα εσενα προφανως, αλλα σου απανταω στην ερωτηση σου.
  12. Με τέτοια ρημάδια δεν είναι μόνο το οικονομικό το θέμα (που κι αυτό είναι σημαντικό βέβαια). Αυτό που θα έπρεπε να σε απασχολεί είναι ότι ένα τέτοιο μηχανάκι μπορεί πολύ άνετα βόλτα παρά βόλτα να σου βγάζει κι από ένα καινούριο πρόβλημα. Και εσύ να είσαι μόνιμα με το χέρι στο πορτοφόλι και χωρίς μηχανή.
  13. Η συζήτηση είναι φάση "το παστίτσιο είναι το πιο ωραίο φαγητό" - "όχι, ο μουσακάς είναι το πιο ωραίο φαγητό". Δεν έχει νόημα, κανένας δε θα πείσει τον άλλον. Για κάποιους θα είναι μηχανάρα για άλλους άχρηστο. Το σίγουρο είναι πως για να το βγάζει ο Ιάπωνας κάποιο κοινό υπάρχει. Μικρό πιθανότατα αλλά υπάρχει.
  14. Ωραιος καιρος, ωραια παρεα και η χαρα του να θετεις ενα στοχο και να τον καταφερνεις.
  15. Για να καταλαβουμε καλυτερα. Ψαχνεις κατι που να σηκωνεται ευκολα ή που να ειναι ευκολο στη σουζα; Δεν ειναι το ιδιο πραγμα. Παραδειγματα: 1)Το ΜΤ-09 σηκωνεται πανευκολα (και τη μανα μου να ανεβασω πανω θα το σηκωσει-απλα ανοιγεις το γκαζι λιγο αποτομα), αλλα ειναι δυσκολο στη σουζα (πολυ αποτομο ηλεκτρογκαζο που κανει δυσκολες τις μικρες διορθωσεις οταν εισαι ψηλα). 2)Το Grom σηκωνεται δυσκολα, αλλα αν το σηκωσεις εκει που πρεπει ειναι παιχνιδακι (μικρο βαρος, μικρος ογκος, γραμμικο και ηρεμο γκαζι). Εσυ τι απο τα δυο θελεις; Εγω με τη μικρη μου εμπειρια στο σπορ σου προτεινω τη δευτερη κατηγορια. Οποιο μηχανακι με συμπλεκτη κι αν παρεις αργα ή γρηγορα θα μαθεις να το σηκωνεις. Ενα CR500 θα το σηκωσεις το πρωτο λεπτο, ενα Hobby 125 τον πρωτο μηνα. Το θεμα ειναι οτι απο εκει και περα το δευτερο θα σε εξελιξει πολυ πιο γρηγορα και ακινδυνα.