pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    748
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    30

pitapola last won the day on June 22

pitapola had the most liked content!

Πόντοι

1561 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    ΜΤ09 SR
  • myBike: Κυβισμός
    847

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Να τα εκατοστησεις φιλε! Εχουμε γενεθλια την ιδια μερα. Τουλαχιστον εκανες και μια βολτουλα, εγω την εβγαλα στη δουλεια.
  2. .Εχει δυο γυαλιστικα νομιζω, Το ενα ειναι με αρωμα πευκο, το αλλο με αρωμα καινουργιλα. Μαλλον σου εβαλε το δευτερο εσενα Στελιο.
  3. Όντως, μαγκιά σου! Και που το παραδέχτηκες και που ήρθες εδώ να το συζητήσεις. Και που το κατάφερες βέβαια. Μου κάνει εντύπωση πάντως το ότι ΜΕ tc σε άφηνε να παίζεις τόσο με το πίσω. Πρέπει να μιλάμε για πολύ νερό. Παρεμπιπτόντως, να ξέρεις πως δε μας μίλησαν και με τα πιο κολακευτικά λόγια για σένα από τη Yamaha.
  4. Απ' ο,τι βλεπω Ελλαδα ειναι γυρισμενο. Ειναι ο τυπος που το εριξε στο test ride της Αθηνας; Μας το ειπαν στην παρουσιαση οτι επεσε ενας κι εκει. Προφανως και θα πεφτει, εδω αμαξι μπορεις να τουμπαρεις αν το προσπαθησεις αρκετα... Αν δεν ειχε το traction control κλειστο παντως δε θα ειχε πεσει. Φοβηθηκε επειδη του εφυγε το πισω και εκλεισε αποτομα το γκαζι. Βασικα απο την αρχη του βιντεο το πηγαινε μαλακισμενα, να προσπαθεις να ξεκολλησεις το πισω στο βρεγμενο δε βλεπω το λογο. Η εξτρα προσφυση υπαρχει μπροστα, απο πισω κανονικη μηχανη ειναι.
  5. Το βάρος του χάνεται εν κινήσει και ειδικά στη στροφή πέφτει πιο πρόθυμα κι από κανονική μηχανή. Αφύσικα πρόθυμα θα έλεγα, ήταν ο βασικός παράγοντας που σε έκανε να καταλάβεις πως δεν οδηγάς μηχανή. Φυσικά καταλαβαίνεις τον όγκο στην επιτάχυνση (για μένα ειδικά που ήξερα τη δύναμη του συγκεκριμένου μοτέρ) και στη σούζα. Τώρα η εμφάνιση είναι υποκειμενική. Πάντως κι εγώ που στις φωτογραφίες το έβλεπα άσχημο από κοντά το βρήκα αν μη τι άλλο εντυπωσιακό. Αν το παρκάρεις μπροστά στην καφετέρια θα βαρεθείς να σου μιλάνε πιστεύω.
  6. Μετά την ανάβαση στο Λιβάδι με το Niken κάναμε και μια πριβέ. Για όποιον βαριέται ας πάει κατευθείαν στο τέλος που έχω δώσει ρεσιτάλ editing. https://streamable.com/hvrmw
  7. Δεν το άκουσα αυτό. Μάλλον έγινε αργότερα. Πραγματικά θέλει προσπάθεια για να το πετύχεις.
  8. Πήγαμε και στο test ride σήμερα. Καταρχάς να συγχαρώ τη Yamaha για την πολύ σωστή οργάνωση του event. Ωραία διαδρομή (ανέβασμα από Λιβάδι, κατέβασμα από Περιστερά) και πολύ καλός ο ρυθμός του οδηγού (περίμενα πιο αποστειρωμένη κατάσταση, αλλά κινηθήκαμε σε ρυθμό ξυσίματος μαρσπιέ). Καταρχάς στα σημαντικά... Σηκώνεται και παρασηκώνεται σούζα. Με μια ταχύτητα κάτω από το MT09 μου μεν, αλλά απενεργοποιώντας το tc δεν υπήρχε πρόβλημα, σηκώθηκε τελικά. Δεν είναι φτιαγμένο για σούζα πάντως, καθώς όταν σηκωθεί πολύ χάνεις σχεδόν εντελώς την ορατότητα προς το δρόμο, αφού και τα όργανα είναι πολύ μπροστά αλλά και λόγω πλάτους μπροστινού μέρους είναι δύσκολο να δεις απ' το πλάι/ κάτω απ' το τιμόνι. Θα είχαμε και οπτικό υλικό αλλά είχαμε αστοχία της κάμερας. Στο δια ταύτα τώρα. Πώς μου φάνηκε... Είναι όντως ένα επαναστατικό όχημα, δηλαδή η Yamaha έδωσε αυτό που υποσχέθηκε. Στρίβει σαν μοτοσυκλέτα, με ατελείωτα περιθώρια πρόσφυσης. Αλλά δε θα την πω μοτοσυκλέτα τελικά για έναν απλό λόγο. Είναι τόσο εύκολο να στρίψεις γρήγορα και με μεγάλη κλίση που για μένα αφαιρεί απ' την οδήγηση το βασικό στοιχείο που χαρακτηρίζει μια μοτοσυκλέτα. Το φόβο. Από τις πρώτες στροφές συνειδητοποίησα πως πολύ απλά όπως κι αν μπεις στη στροφή το Niken θα στρίψει. Πριν τα μισά της διαδρομής οι πρώτοι τέσσερεις που ακολουθούσαμε τον οδηγό με τον ρυθμό του (να σημειωθεί εδώ όλοι μέλη του mybike), είχαμε φτάσει να εξαντλούμε τις 45 μοίρες κλίσης και να ξύνουμε σε αρκετές στροφές. Και ενώ πηγαίναμε με πολύ καλό ρυθμό, προσωπικά άρχισα να βαριέμαι. Αφού δεν υπήρχε ουσιαστικά κίνδυνος, το όλο πράγμα μου φάνηκε λίγο διαδικαστικό. Κάναμε τη διαδρομή σε χρόνο παραπλήσιο με αυτόν που θα έκανα και με τη μηχανή μου, αλλά δεν ανέβηκαν οι σφυγμοί μου καθόλου. Για να κάνω ένα παραλληλισμό, ήταν σα να πηγαίνεις με μια πολύ όμορφη συνοδό. Καλό το σεξ, ωραία στα τυπικά, αλλά σου δώθηκε επειδή πλήρωσες και όχι επειδή την κατέκτησες εσύ. Και αυτό για μένα αφαιρεί τη μισή και παραπάνω ευχαρίστηση. Σίγουρα θα υπάρξει κόσμος που θα του ταιριάξει και επίσης μπορώ να φανταστώ πως θα είναι πολύ ευχάριστη στο ταξίδι για δύο άτομα. Για μένα όμως, δεν...
  9. Θελω να μου κανεις μερικα μαθηματα αισιοδοξιας, γιατι βλεπω κοιτας το ποτηρι μισογεματο παντα! Κι εγω πιστευω πως απλα πρεπει να κοιταξεις να βρεις ενα μαστορα που να ξερει αυτα τα μηχανακια. Μπες σε κανενα φορουμ για Husq και θα σου πουνε πού να πας. Καθενας στο ειδος του κι ο Λουμιδης στους καφεδες. Τωρα για τα υπολοιπα περι ΧΤ κτλ που σου λενε, ΟΚ την αξιοπιστια του δε θα την εχεις ποτε, ο,τι κι αν γινει. Μην ξεχναμε αλλωστε πως για αυτο εχει φτιαχτει το συγκεκριμενο μηχανημα. Με 10:1 συμπιεση και 45 αλογα απο 660 κυβικα αν δεν ηταν και αξιοπιστο θα ηταν για πεταμα. Αλλα την ευχαριστηση που μπορεις να παρεις απο το μηχανημα που αγορασες (οταν θα παιρνει μπρος), δε θα την επαιρνες ποτε απο το γαϊδουρι.
  10. Αν η εναλλακτική πρότασή σου είναι μια επιχείρηση που πλέον δεν υπάρχει, νομίζω καλά κάνουμε και τον προτείνουμε. Το νήμα έχει ένα συγκεκριμένο θέμα, πλυντήρια στη Θεσσαλονίκη. Όχι πλυντήρια στα όνειρά μας. Δεν έχεις άδικο σε όσα λες, αλλά αν δεν έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο δε βλέπω και πολύ νόημα στην γκρίνια. Ο εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο, συμφωνούμε. Αλλά αν καλύτερο δεν υπάρχει...
  11. Πολύ ωραίο το εργαλείο Φώτη, μπράβο! Ακόμα δεν πουλήθηκε; Θυμάμαι το είχες και σε καλή τιμή.
  12. Παιδια πουλαει ο Schrödinger το ΧΤ του.
  13. Έκανε σωστή δουλειά πάντως. Έβγαλε και τους αισθητήρες του abs από τους δίσκους.