Verbal Kint

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1248
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Verbal Kint last won the day on April 23

Verbal Kint had the most liked content!

Πόντοι

1528 Excellent

Σχετικά με το μέλος Verbal Kint

  • Κλάση
    Πάντα εχθρικά...
  • Γενέθλια 11/15/72

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0
  • Yahoo
    90-69-69-69-70, παρε με τωρα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αλεξάνδρεια μεριά - Brooklyn

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Africa Twin

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai Tour X-3

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    SMT
  • dreamBike: Κυβισμός
    990

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1466 προβολές προφίλ
  1. Λειτουργεια μοτερ αυτοκινητου ως προς το λαδι : Μηχανημα που ψηνει τον καφε Λειτουργεια μοτερ μοτοσυκλετας ως προς το λαδι : Μηχανημα που αλεθει τον καφε. Με πιανεις?
  2. Το αυτοκινητο το "πηζει" το λαδι με τον καιρο. Βαζεις 0-20 και στην αλλαγη ειναι 30-40. Στα μηχανακια λογω σασμαν γινεται το αναποδο, βαζεις ?-30 και μετα απο 2500km εχεις φτασει σε 20W.
  3. Μια φορα ειχα αλλαξει μεσα στην εγγυηση μετα απο 4-5k km ενα μπροστινο στην γρια. Εβαλα το ιδιο με αυτο που φορουσε, ολοιδιο. Με πηρε αρκετα χιλιομετρα να συνηθισω την αισθηση "καινουριο μπροστα - παλιο πισω" μιας που το πισω δυσανασχετουσε να πεσει οπως το μπροστα στις στροφες. Μιλαω για ιδια λαστιχα, ιδιας εταιριας, με 5k km διαφορα. Τωρα, πως θα αισθανθεις εσυ με ενα Bridgestone μπροστα με Α χιλιομετρα, και ενα Pirelli πισω με B χιλιομετρα....ο Θεος και η ψυχη του...
  4. Γιατι τα 30ρια θα τα βαλεις σε ολη την υπολοιπη Ευρωπη εκτος 4-5 χωρων του Ευρωπαικου νοτου, δηλαδη προτεινονται για το 80% της ευρωπαικης αγορας. Τα δικα μας τα τσακαλια φανταζομαι πηραν το αγγλικο το manual το εστειλαν σε εναν μεταφραστη και το εκτυπωσαν σαν αντιγραφο του αγγλικου χωρις καν να προσεξουν τι λεει. Στην Αμερικη που δουλευουμε στις "ιδιες ζεστες" βαζουν μεχρι και 50ρια (Εγω απο προσωπικη επιλογη φοραω 15/50W...)
  5. @Χ Επειδη τυγχανει και εγω να εχω κανα 2 manual Honda για δες, μεχρι τι θερμοκρασιες λεει να χρησιμοποιεις τα 30ρια τα λαδια? Εννοειται οτι τα νερωσε και χτυπουσαν ολα μεσα.
  6. Το να εμεινε η μια BMW(?) και να πηρε τα μπαγαζια και τον συνεπιβατη η αλλη, ουτε μια στο εκατομυριο φανταζομαι....
  7. ...καμια που να δουλευει με γραμμη κινητου για απομακρυσμενες περιοχες χωρις ιντερνετ?
  8. Τι σεναριο μπορει να παιζει πισω απο αυτη τη φωτο?
  9. Μενω στην παραπανω παραγραφο γιατι επι αυτου εχω να σχολιασω. Ψυχοπαθεις δεν θα τους ελεγα, "anti" θα τους ελεγα. Πως εχουμε κατι δικους μας που αμα πεις "μαυρο" σου λενε "ασπρο" και αμα πεις "ασπρο" σου λενε "μαυρο" για να αισθανονται διαφορετικοι και ξεχωριστοι συναμα? "Οσο πιο λιγοι τοσο πιο καλοι"? Και πιστευουν οντως μεσα τους οτι ειναι πιο καλοι? Ε, κατι τετοιο... (ιδεα "κλεμενη" απο μια χιουμοριστικη φωτο που ειχε σχεση ενα ελληνικο κομμα....) ...και πιστευω οτι ατομα που εχουν ψαξει βαθυτερα το θεμα "GS" να βρουν και αλλα "ΟΧΙ" που εγιναν χωρις να χρειαζονται, στον βωμο της "εντυπωσης χαρην της διαφορετικοτητας" Εχοντας χρονια που ασχολουμαι με την οργανωση παραγωγης σε μια εταιρια, το χτισιμο ενος καινουριου προιοντος νομιζω πως παει με την εξης σειρα: Αντιγραφω / "κλεβω" απο δοκιμασμενες πηγες Βελτιωνω / διαφοροποιω αυτο που αντεγραψα ως προς τις αναγκες μου (..και προσπαθω να το παρουσιασω σαν καινοτομια μεσω μαρκετιγκ αμα λαχει) Καινοτομω, αν εχω το απαραιτητο budget ιδεων και χρηματων παντα σε μερικα σημεια ωστε σε περιπτωση στραβης "να μην εχω τοσα να μαζεψω" Οταν εσυ σαν εταιρια πας και πετας στην ακρη δοκιμασμενες λυσεις 10ετιων αλλων εταιριων που αποδεδειγμενα δουλευουν και εχεις το budget και την τεχνογνωσια να τις βελτιωσεις και προσπαθεις να δουλεψεις μονο με καινοτομια την οποια εχεις δοκιμασει για πολυ λιγο χρονικο διαστημα και με προσωμοιωσεις και προσπαθεις να εισαι τοσο γαμημενα με το ζορι διαφορετικος που αλλαζεις μεχρι και την θεση των χειριστηριων που μεχρι και στα ποδηλατα ειναι τα ιδια (που λεει ο λογος) ΛΥΠΑΜΑΙ αλλα κατι μου λεει οτι δεν προσπαθεις να πουλησεις λογω ποιοτητας/χρηστικοτητας, αλλα λογω διαφορετικοτητας. Συν αυτο, εχεις φτιαξει τα πραγματα τοσο "αχρειαστα διαφορετικα" που καθιστας την απλη συντηρηση και επισκευη απο εναν κοινο ανθρωπο ή ενα κοινο συνεργειο ακομα ΑΔΥΝΑΤΗ. Την ωρα που οι κατοχοι Triumph ΚΤΜ και Aprilia μπαινουν και ρυθμιζουν την χαρτογραφηση στον εγκεφαλο της μοτοσυκλετας απο το κινητο (που ζηλευω σαν Hondaκιας), εσυ θες το εξουσιοδοτημενο σου. Την ωρα που ολοι οι αλλοι μπορουν να παρουν μια μεταχειρισμενη μοναδα ABS απο οπου γουσταρουν και την κουμπωσουν επανω και ολα καλα...εσυ θες ειδικη διεργασια σε εξουσιοδοτημενο. Βιδα να σφιξεις δεν μπορεις αν δεν εχεις καποιο "ειδικο κλειδι"...δηλαδη ελεος! Και ολα αυτα σε ενα πακετο "adventure bike" που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι συμφωνα με την χρηση του ωσαν "adventure" να ειναι ευκολοεπισκευασιμο και ετοιμοπολεμο ωστε να μπορει να συνεχισει το ταξιδι του ειτε στην Γερμανια βρισκεται ειται στην Ουγκαντα. Που στο "Long Way Round" πηγαν να κανουν ηλεκτροκοληση πανω στην μοτοσυκλετα σε βλαβη στην Μογκολια και αχρηστεψαν το ABS καi φρενα μαζι και βγηκε η μηχανη αχρηστη? Πως στο διαολο μια ηλεκτρικη βλαβη βγαζει knock out ενα μηχανικο συστημα που συμπιεζει υγρα, ας μου εξηγησει καποιος (Link στο 20:28) και αν οντως γινεται, γιατι να ειναι επιτρεπτο σε μια μοτοσυκλετα που εχει φτιαχτει για αυτο το σκοπο?
  10. [Προσωπικη αποψη] Δεν πιστευω οτι πρεπει να "μαυρισεις" το βενζιναδικο για μια ελλατωματικη λαμπα. Δεν πιστευω να θελει να λερωσει ο αλλος το ονομα του για 8€. [/Προσωπικη αποψη] Ενημερωτικα οι φασεις κατω για καποιο αδιευκρινιστο λογο (πολυκαιρια ισως?) τεινουν να βγαζουν καποια μαυριλα. Ειχα περισσεμα μια ξεχασμενη Philips που την ειχα αγορασει καποτε 30€ το ζευγος και την θεωρουσα καμενη λογο αυτης της μαυριλας που αναφερεις. Ηταν ολοκαινουρια τελικα και δουλεψε (και δουλευει) μια χαρα.
  11. Εχεις τρια ποδηλατα των 100 ευρω εκαστο των οποιων το λαστιχα (φουιτ που λεμε εμεις) τα φτιαχνεις στο ποδηλαταδικο, με 10 ευρω εκαστο. Εχω ενα ποδηλατο των 50 ευρω που φτιαχνω το λαστιχο μονος μου με υλικα αξιας 2 ευρω. Υπαρχει και ο Αλβανος που εχει κλεψει το ποδηλατο και οταν παθει λαστιχο το φτιαχνει με υλικα της φυσης (true story) δωρεαν γιατι ειναι αναγκασμενος απο τη φτωχια του να το κανει. Τι σε κανει να πιστευεις οτι εσυ ξερεις απο ποδηλατα καλυτερα απο τον Αλβανο? Η ποσοτητα τους? Η τιμη τους? Ή το ποσο εχεις ασχοληθει προσωπικα μαζι τους? Κανενα. Για τον απλουστατο λογο οτι για να σου βγαλει κατι το λαδι...πρεπει να εχεις "λαδι", if you know what i mean... Μηχανακι που δεν μπορω να το βαλω χερι δεν το βαζω σπιτι, μιας που δεν εχω ουτε την οικονομικη πολυτελεια να το πηγαινω για ψιλου πηδημα μαστορα γιατι ειναι..."ιδιαιτερο", ουτε καν τον μαστορα κοντα. 160km πηγαινε-ελα (...και διαβαζω Αθηναιους να λενε "ψαχνω μαστορα στο Αιγαλεω" π.χ. και φρικαρω) και αν ειναι να το αφησω εκει θελω αστικο-τρενο-κτελ για να γυρισω πισω και αλλα τοσα να παω να το παρω. 5-6 ωρες χαλαρα, να μη μιλησω για την ταλαιπωρια. Οπως επισης μηχανακι που δεν μπορω να το φτιαξω "στο δρομο". Πες με τωρα εσυ οτι αυτη ειναι επισκευη συμπλεκτη "του δρομου" και εγω θα παω να το παρω αυριο... Οποτε για παραδειγμα αντι να παω μαστορα και να εχω ολη αυτη την ταλαιπωρια εφτιαξα μονος μου 4ρι υποπιεσομετρο και συγχρονισα τα starter valve της μπεκιερας απο το VFR (θα ξερεις φανταζομαι, Vtec ειχες), αλλαξα ρυμιστη πιεσης στην μπεκιερα με νεο, εβγαλα pair, κτλπ. ολα αυτα μεσα σε μια παλια αποθηκη (garage που λετε εσεις εκει χαμω) ολομοναχος (Και μιας που μου εμεινε και το υποπιεσομετρο, κοιταξα και της γριας που δουλευε ρολοι...) Και τωρα που με εμαθες τι κανω, για πες, σε τι ευρωπαικο μπορω να βαλω τετοιο χερι?
  12. @Red1 Απλωσες σεντονι για τραχανο χωρις να πιασεις το νοημα το τι ηθελα να πω στον ωριονα. Anyway...δε σε παρεξηγαω, σε ξερω με ξες, απλως εγω για να γραψω τοσα θελω κανα 2 μερες, και σε ποναω ενα πραμα Κατσε να ανοιξω το Photoshop τωρα για να σε απαντησω στην πρωτη ερωτηση μιας και δεν μπορω με λογια.. Εσυ γιατι νομιζεις οτι γλυστραει η Τσιμισκη.....
  13. Μαλλον ηταν βαρια αυτα που πηρα τοτε... Το κοινο ειναι οτι ειμαστε και οι δυο...."πελατες" απο επιλογη και ο καθενας με τον τροπο του για αυτο χρειζουμε καποιας..."ειδικης αντιμετωπισης". Εσυ εχεις πιο φτηνα ανταλλακτικα και μαστορικα απο μενανε γιατι οτι και αν κανεις το κανεις σε μεγαλυτερη συχνοτητα απο τον Ιαπωνα και ΠΑΝΤΑ στο συνεργειο αρα πιστευω ακραδαντα οτι εχεις καποιες αρκετα καλυτερες τιμες απο καποιον που παταει συνεργειο πολυ σε πολυ πιο αραια διαστηματα και για λιγοτερο εξεζητημενα πραγματα. Να διευκρινισω οτι δεν αναφερομαι σε βλαβες, αλλα σε ιδιαιτεροτητες που εχουν τα περισσοτερα ευρωπαικα μηχανακια στην συντηρηση τους πραγμα που σε οδηγει αναγκαστικα στο συνεργειο.
  14. Και μενα με σταματησαν χτες με το αμαξι για "υπερβολικη ταχυτητα". 85 λεει σε κατοικημενη περιοχη, παπαρια, δεν πηγαινα τοσο, αλλα anyway. Συμφωνα με την ταχυτητα αυτη το προστιμο ηταν 350 ευρω + 2 μηνες αφαιρεση διπλωματος. Τελικα με εγραψαν για 30 ευρω και να σε πω την αληθεια δεν ξερω γιατι με εγραψαν ακριβως μιας που ουτε το κοιταξα, πηγα σε ενα φιλο που ηταν να παει ταχυδρομιο την επομενη(σημερα δηλαδης) του αφησα 15€ και την κληση και εφυγα. Τωρα, τι κοινο εχει η τιμη των αλυσιδογραναζων με την κληση που εφαγα, και τι θελω να πω, αν το παρεις βαθεια θα το καταλαβεις και συ, και οι υπολοιποι...