Verbal Kint

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1257
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Verbal Kint last won the day on April 23

Verbal Kint had the most liked content!

Πόντοι

1537 Excellent

Σχετικά με το μέλος Verbal Kint

  • Κλάση
    Πάντα εχθρικά...
  • Γενέθλια 11/15/72

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0
  • Yahoo
    90-69-69-69-70, παρε με τωρα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αλεξάνδρεια μεριά - Brooklyn

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Africa Twin

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai Tour X-3

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    SMT
  • dreamBike: Κυβισμός
    990

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1554 προβολές προφίλ
  1. Το παρων πιστευω οτι αξιζει δικο του thread για αυτο δεν προσαρμοστηκε καπου αλλου. Αν καποιος αδμινιστρατορας-μοδερατορας πιστευει το αντιθετο ας το μετακινησει αναλογος. No soft feelings. " The team behind “The Infidels” present “Delirious,” a surreal portrait of the St. Louis street bike scene and The Streetfighterz. Each year, riders from around the world travel to St. Louis to commandeer the highways for an underground ride known as, “The Ride of the Century.” Delirious takes you out onto the streets to explore the scene that went from clique to community, and has made St. Louis the de facto stunt riding capital of the world. "
  2. Στην Ελλαδα εχεις να ανησυχεις μονο για τον αστυνομικο ΑΝ υπαρχει και ΑΝ τραβηξει το οπλο του και ΑΝ κανει χρηση αυτου...
  3. Σε μια καταδιωξη σε πυκνοκατοικημενη περιοχη θα θεωρουσα μεγαλυτερο προτερημα να ξερεις να διαβαζεις τις κινησεις των αλλων οχηματων παρα της προσφυσης του δικου σου οχηματος. Με απλα ελληνικα, πιο αποτελεσματικος θα ηταν για μενα ενας επαγγελματιας πακετας με πολυετη πειρα παρα ενας οδηγος αγωνων...
  4. Πιστευει κανεις, οτι μπορει να εκμεταλευτει καποιος τις οποιες δυνατοτητες εχει εντος πιστας σαν οδηγος, στην σαπωνοειδη-οτιναναι ελληνικη ασφαλτο?
  5. La photό de fortό...
  6. Αυτο ηταν το μονο ευκολο εφοσον τον επιασε καμερα. Ξεροντας τον αριθμο καρε ανα δευτερολεπτο (fps) της καμερας και μετροντας την αποσταση απο καρε σε καρε μεσα στο παρκινγ μπορει να σου δωσει τα ακριβη χιλιομετρα με αποκλιση βαρια-βαρια 10%, ισως και λιγοτερο.
  7. Τα Μ5 ειναι πολυ καλα λαστιχα για ενα μηχανακι το οποιο δεν κυνηγας να βγαλεις επιδοσεις στο επακρο. Τα Metz ειναι οτι πιο "αργο" εχω δοκιμασει απο sport-turing λαστιχα αλλα ειναι και οτι πιο σταθερο εχω δοκιμασει μεσα στην στροφη (...σε σημειο που σκεφτομαι τα Μ7RR που ειναι ιδιας "νοοτροπιας" σαν αντικατασταση των S21 που εχω τωρα) Ειναι επισης εποχης ΒΤ16 - ΒΤ16pro και συμφωνα με τα τεστ (βλεπε links στο προγουμενο ποστ) εριχναν τα ΒΤ16 "στα αυτια". Εδω υπαρχει κοσμος που βαζει τα BT16 και ειναι ευχαριστημενος...γιατι οχι τα Μ5? Ααα..και η μετζελερ σπανιως καταργει μοντελα ελαστικων, ιδιως sport-turing. Απλως τα παραγει σε μικροτερες ποσοτητες (παραδειγμα1 - Παραδειγμα 2) για οσους ενδιαφερονται.
  8. Α) Δεν διαβασα το τεστ απλως ειδα το πινακακι οπου και εκει η μεταφραση του google (Ιταλικα στα Αγγλικα) ηταν "ανεπαρκης" Β) Ο οδηγος ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξερει τι φοραει ωστε να κανει την κριτικη χωρις προκαταληψεις. (παραδειγμα 1, 2). Δεν γνωριζω αν τηρηθηκε εδω. Γ) Η "ανωτεροτητα" του Metz (και η δευτερη θεση του pirelli ) μαλλον οφειλεται οτι ανηκει στο Pirelli Group και σαν ιταλικο site "αμα δεν παινεψει το σπιτι του...." χωρις αυτο ομως να αποκλειει οτι ειναι ενα παρα πολυ καλο λαστιχο ΙΔΙΩΣ σε πιο tourer χρηση.
  9. Εγω θα ελεγα να βαλεις ενα βολτομετρο (4-5€) και να το στροφαρεις μεχρι εκει που πιανει τα 12Volt για να μη σου καιγονται οι λαμπες...
  10. Το 15-50W μετα απο 2-3k km αν μπορουσες να του μετρησεις τα ιξωδη θα εβγαζες οτι ισως ειναι και σαν ρευστοτητα κατω απο 10-40. Στα 5-6k km τα λαδια εχουν σπασει τοσο που αρχιζουν να κουδουνιζουν ολα ακομα και με το 15-50W. Καποτε...μετα απο προτροπη φιλου πηγα απο 10-40 στα 10-30, καλοκαιριατικα και προσπαθησα να βγαλω 7.000km. Motorex full synthetic (..που συμφωνα με την τιμη του πρεπει να ειχε και ψιγματα χρυσου μεσα) Μεχρι τα 5.000km πανω-κατω... πηγαινε καλα η σχεση μας, αλλα μετα απο 1500 ζεστα χιλιομετρα εντος Ελλαδος Ιουνιο μηνα, εκτος του κοπανηματος που κανουν τα δουλεμενα λαδια στο τελος της ζωης τους, διαπιστωσα οτι ελλειπε κοντα στο μισο λιτρο απο μεσα κατι το οποιο δεν ειχε ποτε συμβει. Υποθετω οτι μαλλον το ιξωδες ειχε φτασει απο το δουλεμα και τις θερμοκρασιες σε επιπεδα...πετρελαιου, οποτε το ανεβασε επανω στον θαλαμο και το εκαψε. Μετα απο αλλαγη σε μεγαλυτερα ιξωδη δεν εχει επαναληφθει παροτι εχει τραβηξει μεγαλυτερα ζορια και ζεστες απο εκεινα τα 1500 km. (Για εκεινους που υποστηριζουν οτι τα 7.000km για αλλαγη ειναι πολλα να υπενθυμισω οτι η Honda προτεινει 12.000 με τα δικα της απλα no-synthetic λαδια...) Οποιος βαζει και βγαζει τα λαδια απο το μηχανακι μονος του και δει το θεαμα θα καταλαβει οτι -ασχετως χρωματος- η πυνκνοτητα αυτου που βγαινει δεν εχει καμια σχεση με την πυκνοτητα αυτου που ειχε βαλει πριν απο 5-6k km, οποτε εγω που τα κανω μονος μου, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ (ξαναλεω) προτιμω να εχω ενα λιγο πιο "βαρυ" δουλεμα για τα 1000 πρωτα χιλιομετρα μετα την αλλαγη με χοντροτερα λαδια και να μου κραταει μεχρι την αλλαγη, παρα να δουλευει ομορφα στην αρχη και στο τελος να βγαζω "νερο" αντι για λαδι. Σημειωτεων οτι δεν θεωρω τα 10-30 κατωτερα σαν λαδια, απλως πιστευω οτι δεν βγαζουν τα 5.000km στις Ελληνικες/ Μεσογειακες συνθηκες. Αν ηταν να κανω αλλαγη καθε 3-4.000 ισως να τα χρησιμοποιουσα.
  11. Λειτουργεια μοτερ αυτοκινητου ως προς το λαδι : Μηχανημα που ψηνει τον καφε Λειτουργεια μοτερ μοτοσυκλετας ως προς το λαδι : Μηχανημα που αλεθει τον καφε. Με πιανεις?
  12. Το αυτοκινητο το "πηζει" το λαδι με τον καιρο. Βαζεις 0-20 και στην αλλαγη ειναι 30-40. Στα μηχανακια λογω σασμαν γινεται το αναποδο, βαζεις ?-30 και μετα απο 2500km εχεις φτασει σε 20W.
  13. Μια φορα ειχα αλλαξει μεσα στην εγγυηση μετα απο 4-5k km ενα μπροστινο στην γρια. Εβαλα το ιδιο με αυτο που φορουσε, ολοιδιο. Με πηρε αρκετα χιλιομετρα να συνηθισω την αισθηση "καινουριο μπροστα - παλιο πισω" μιας που το πισω δυσανασχετουσε να πεσει οπως το μπροστα στις στροφες. Μιλαω για ιδια λαστιχα, ιδιας εταιριας, με 5k km διαφορα. Τωρα, πως θα αισθανθεις εσυ με ενα Bridgestone μπροστα με Α χιλιομετρα, και ενα Pirelli πισω με B χιλιομετρα....ο Θεος και η ψυχη του...
  14. Γιατι τα 30ρια θα τα βαλεις σε ολη την υπολοιπη Ευρωπη εκτος 4-5 χωρων του Ευρωπαικου νοτου, δηλαδη προτεινονται για το 80% της ευρωπαικης αγορας. Τα δικα μας τα τσακαλια φανταζομαι πηραν το αγγλικο το manual το εστειλαν σε εναν μεταφραστη και το εκτυπωσαν σαν αντιγραφο του αγγλικου χωρις καν να προσεξουν τι λεει. Στην Αμερικη που δουλευουμε στις "ιδιες ζεστες" βαζουν μεχρι και 50ρια (Εγω απο προσωπικη επιλογη φοραω 15/50W...)
  15. @Χ Επειδη τυγχανει και εγω να εχω κανα 2 manual Honda για δες, μεχρι τι θερμοκρασιες λεει να χρησιμοποιεις τα 30ρια τα λαδια? Εννοειται οτι τα νερωσε και χτυπουσαν ολα μεσα.