Verbal Kint

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1261
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Verbal Kint last won the day on April 23

Verbal Kint had the most liked content!

Πόντοι

1558 Excellent

Σχετικά με το μέλος Verbal Kint

  • Κλάση
    Πάντα εχθρικά...
  • Γενέθλια 11/15/72

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0
  • Yahoo
    90-69-69-69-70, παρε με τωρα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αλεξάνδρεια μεριά - Brooklyn

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Africa Twin

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai Tour X-3

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    SMT
  • dreamBike: Κυβισμός
    990

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1672 προβολές προφίλ
  1. Απλη ενημερωση για οσους το εχουν με αγορες απο Κινα και με το flashαρισμα https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_93422.html?wid=83 Πρωην ναυαρχιδα του '15.(Σειρα Lg G3, OnePlusOne κτλπ) Τιμη εναρξης 320€ τοτε. Ειχε πεσει τον Φεβρουαριο-Μαρτιο μεχρι τα 79€ αλλα δεν το προλαβα. Το ειχα παρει σε μετεπειτα προσφορα 126 (117+9) απο την Ευρωπαικη Αγορα του tinydeal. Snapdragon 800 για οσους ξερουν, 2-32 μνημη, καθαρο δικαρτο + memory slot. Στιβαρη κατασκευη, βαρυ (160 -180gr) νομιζεις και εχει σιδερο μεσα του εχω κατσει πανω του οταν το ειχα στην κολοτσεπη στο αμαξι και δεν καταλαβε τιποτα. Η μεγαλη τρελα με αυτο το τηλεφωνο ειναι οτι οι developers ασχολουνται ΑΚΟΜΑ με αυτο. Οποτε εχει οτι Rom γουσταρετε σε οτι πιο φρεσκο κυκλοφορει, Resurection Remix, Mokee, AOKP, AOSP, LineageOS, CM12.1...μεχρι και MIUI εχει ,παρε κοσμε. Για οποιον ενδιαφερθει προτεινω να αγορασει θηκη+προστασια οθονης απο εξω μιας που δεν υπαρχει τιποτα εδω.
  2. Ψαχνω να βρω video στο Youtube απο εκεινα που εδειχνε το Mega και το Antenna την δεκαετια του '90 στο δελτιο ειδησεων αλλα δεν μπορω να βρω κατι.... Με μπουλντοζες που πηγαιναν να κατεδαφισουν αυθαιρετα και εμπαινε μπροστα η αλλη ορυωμενη "Με τον ιδρωτα μας το χτισαμε, να εχουμε ενα κεραμιδι πανω απο το κεφαλι μας...", και συμφωνουσε ο ρεπορτερ και ο παρουσιαστης των ειδησεων οτι η διαμαρτυρωμενη ειχε απολυτο δικιο μιας που η ψυχοπονιά του Ελληνα ανεβαζε τα νουμερα στα μηχανακια της AGB(ετσι λεγοταν?) Και εφευγαν οι μπουλντοζες και τα JCB. Και εφοσον αυτο εγινε μια-δυο-τρεις και ειδε το κρατος οτι ασχετως αν εχει δικιο ή οχι δεν μπορει να τα βαλει με τις καμερες και το "δικιο" του ψυχοπονιαρη Ελληνα, καθησε και σκεφτηκε..."Εφοσον δεν μπορω να τα γκρεμισω, δεν τα αναγνωριζω να παρω κανα φραγκο και να παν να γ@μηθουν οτι και να γινει?" Οπερ και εγενετο... Και αναγνωριζαν οτι εχτιζε ο αλλος με το αζημιωτο φυσικα. Απο κοτετσι μεχρι δεντροσπιτο. Οτι να'ναι και οπου να 'ναι. Και οι μπετονιερες δουλευαν αβερτα νυχτα και σαββατοκυριακα, ολοι το ξερουμε αυτο. Και φτανει την σημερον να ακους τον αλλον που ειχε χτισει μεσα στο ρεμα βασιζομενος στην κοντη και επιλεκτικη μνημη του Ελληνα και στην ελλειψη ντροπης και το λεει, "Εγω νομιμα το ειχα χτισει εδω...". Μουγκα ο ρεπορτερ....τα ξερει αλλα τι να πει? Αφου "αυτος" ηταν που τον δικαιωνε οταν ερχοταν η πολεοδομια για κατεδαφιση. Μουγκα και 'μεις, αφου το υποστηριζαμε σαν ψυχοπονιαριδες. Μουγκα και οι νεκροι...γιατι οι νεκροι δεν μιλανε.
  3. Εαν δεν κανω λαθος, οι Goldwing εχουν (ειχαν?) οπισθεν. ΟΧΙ μηχανικη ομως, ηλεκτρικη. Κοινως εχει ενα κουμπι στο τιμονι το οποιο πατας, αυτο εμπλεκει με ενα κομπλερ ενα γραναζι στο μεσα μερος της αλυσιδας (σαν την μιζα στο βολαν) οπου σου δινει κινηση προς τα πισω με πολυ αργους ρυθμους εννοειται για να σε βοηθησει σε μια δυσκολη στιγμη να την πας προς τα πισω.
  4. Μερικες φορες η αποτομη συμπεριφορα ενος ελαστικου εστω και αν δεν γλυστραει ειναι αυτη που σε κραταει / τρομαζει στο να πιεσεις το μηχανακι στα ορια του. Τα συγκεκριμενα δεν ειναι τα wow λαστιχα που θα παθεις την πλακα σου αλλα ειναι πολυ "γλυκα" σε μεγαλες κλισεις, χωρις αποτομες αλλαγες συμπεριφορας. Στην Αμερικη σε μερικα σχολια που διαβασα στο revzilla για τις συγκεκριμενες σειρες αναφερονται σαν "confidence boosters". Καπως ετσι τα αισθανθηκα και εγω οταν μαθαινα το VFR σαν μηχανακι. Μετα που ειδα μεχρι που μπορω να παω, προχωρησα σε πιο..."extreme" σειρες ελαστικων.
  5. ...να εχεις μια καλη αποψη για εναν ανθρωπα και να στη χαλαει με μια φραση του My 2 cents: ΒΤ 16 (+pro) για οικονομια S21 για οτι πιο συμβατικο και συγχρονο Μ5 / M7 για φιλικοτητα στην οδηγηση
  6. Το παρων πιστευω οτι αξιζει δικο του thread για αυτο δεν προσαρμοστηκε καπου αλλου. Αν καποιος αδμινιστρατορας-μοδερατορας πιστευει το αντιθετο ας το μετακινησει αναλογος. No soft feelings. " The team behind “The Infidels” present “Delirious,” a surreal portrait of the St. Louis street bike scene and The Streetfighterz. Each year, riders from around the world travel to St. Louis to commandeer the highways for an underground ride known as, “The Ride of the Century.” Delirious takes you out onto the streets to explore the scene that went from clique to community, and has made St. Louis the de facto stunt riding capital of the world. "
  7. Στην Ελλαδα εχεις να ανησυχεις μονο για τον αστυνομικο ΑΝ υπαρχει και ΑΝ τραβηξει το οπλο του και ΑΝ κανει χρηση αυτου...
  8. Σε μια καταδιωξη σε πυκνοκατοικημενη περιοχη θα θεωρουσα μεγαλυτερο προτερημα να ξερεις να διαβαζεις τις κινησεις των αλλων οχηματων παρα της προσφυσης του δικου σου οχηματος. Με απλα ελληνικα, πιο αποτελεσματικος θα ηταν για μενα ενας επαγγελματιας πακετας με πολυετη πειρα παρα ενας οδηγος αγωνων...
  9. Πιστευει κανεις, οτι μπορει να εκμεταλευτει καποιος τις οποιες δυνατοτητες εχει εντος πιστας σαν οδηγος, στην σαπωνοειδη-οτιναναι ελληνικη ασφαλτο?
  10. La photό de fortό...
  11. Αυτο ηταν το μονο ευκολο εφοσον τον επιασε καμερα. Ξεροντας τον αριθμο καρε ανα δευτερολεπτο (fps) της καμερας και μετροντας την αποσταση απο καρε σε καρε μεσα στο παρκινγ μπορει να σου δωσει τα ακριβη χιλιομετρα με αποκλιση βαρια-βαρια 10%, ισως και λιγοτερο.
  12. Τα Μ5 ειναι πολυ καλα λαστιχα για ενα μηχανακι το οποιο δεν κυνηγας να βγαλεις επιδοσεις στο επακρο. Τα Metz ειναι οτι πιο "αργο" εχω δοκιμασει απο sport-turing λαστιχα αλλα ειναι και οτι πιο σταθερο εχω δοκιμασει μεσα στην στροφη (...σε σημειο που σκεφτομαι τα Μ7RR που ειναι ιδιας "νοοτροπιας" σαν αντικατασταση των S21 που εχω τωρα) Ειναι επισης εποχης ΒΤ16 - ΒΤ16pro και συμφωνα με τα τεστ (βλεπε links στο προγουμενο ποστ) εριχναν τα ΒΤ16 "στα αυτια". Εδω υπαρχει κοσμος που βαζει τα BT16 και ειναι ευχαριστημενος...γιατι οχι τα Μ5? Ααα..και η μετζελερ σπανιως καταργει μοντελα ελαστικων, ιδιως sport-turing. Απλως τα παραγει σε μικροτερες ποσοτητες (παραδειγμα1 - Παραδειγμα 2) για οσους ενδιαφερονται.
  13. Α) Δεν διαβασα το τεστ απλως ειδα το πινακακι οπου και εκει η μεταφραση του google (Ιταλικα στα Αγγλικα) ηταν "ανεπαρκης" Β) Ο οδηγος ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξερει τι φοραει ωστε να κανει την κριτικη χωρις προκαταληψεις. (παραδειγμα 1, 2). Δεν γνωριζω αν τηρηθηκε εδω. Γ) Η "ανωτεροτητα" του Metz (και η δευτερη θεση του pirelli ) μαλλον οφειλεται οτι ανηκει στο Pirelli Group και σαν ιταλικο site "αμα δεν παινεψει το σπιτι του...." χωρις αυτο ομως να αποκλειει οτι ειναι ενα παρα πολυ καλο λαστιχο ΙΔΙΩΣ σε πιο tourer χρηση.
  14. Εγω θα ελεγα να βαλεις ενα βολτομετρο (4-5€) και να το στροφαρεις μεχρι εκει που πιανει τα 12Volt για να μη σου καιγονται οι λαμπες...
  15. Το 15-50W μετα απο 2-3k km αν μπορουσες να του μετρησεις τα ιξωδη θα εβγαζες οτι ισως ειναι και σαν ρευστοτητα κατω απο 10-40. Στα 5-6k km τα λαδια εχουν σπασει τοσο που αρχιζουν να κουδουνιζουν ολα ακομα και με το 15-50W. Καποτε...μετα απο προτροπη φιλου πηγα απο 10-40 στα 10-30, καλοκαιριατικα και προσπαθησα να βγαλω 7.000km. Motorex full synthetic (..που συμφωνα με την τιμη του πρεπει να ειχε και ψιγματα χρυσου μεσα) Μεχρι τα 5.000km πανω-κατω... πηγαινε καλα η σχεση μας, αλλα μετα απο 1500 ζεστα χιλιομετρα εντος Ελλαδος Ιουνιο μηνα, εκτος του κοπανηματος που κανουν τα δουλεμενα λαδια στο τελος της ζωης τους, διαπιστωσα οτι ελλειπε κοντα στο μισο λιτρο απο μεσα κατι το οποιο δεν ειχε ποτε συμβει. Υποθετω οτι μαλλον το ιξωδες ειχε φτασει απο το δουλεμα και τις θερμοκρασιες σε επιπεδα...πετρελαιου, οποτε το ανεβασε επανω στον θαλαμο και το εκαψε. Μετα απο αλλαγη σε μεγαλυτερα ιξωδη δεν εχει επαναληφθει παροτι εχει τραβηξει μεγαλυτερα ζορια και ζεστες απο εκεινα τα 1500 km. (Για εκεινους που υποστηριζουν οτι τα 7.000km για αλλαγη ειναι πολλα να υπενθυμισω οτι η Honda προτεινει 12.000 με τα δικα της απλα no-synthetic λαδια...) Οποιος βαζει και βγαζει τα λαδια απο το μηχανακι μονος του και δει το θεαμα θα καταλαβει οτι -ασχετως χρωματος- η πυνκνοτητα αυτου που βγαινει δεν εχει καμια σχεση με την πυκνοτητα αυτου που ειχε βαλει πριν απο 5-6k km, οποτε εγω που τα κανω μονος μου, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ (ξαναλεω) προτιμω να εχω ενα λιγο πιο "βαρυ" δουλεμα για τα 1000 πρωτα χιλιομετρα μετα την αλλαγη με χοντροτερα λαδια και να μου κραταει μεχρι την αλλαγη, παρα να δουλευει ομορφα στην αρχη και στο τελος να βγαζω "νερο" αντι για λαδι. Σημειωτεων οτι δεν θεωρω τα 10-30 κατωτερα σαν λαδια, απλως πιστευω οτι δεν βγαζουν τα 5.000km στις Ελληνικες/ Μεσογειακες συνθηκες. Αν ηταν να κανω αλλαγη καθε 3-4.000 ισως να τα χρησιμοποιουσα.