stefstath

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    23
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος stefstath

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kymco
  • myBike: Μοντέλο
    xciting 250i 07
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  1. παιδιά από τότε που έβαλα πάνω το σωστό μπουζί, δεν μου άναψε ξανά κόκκινο λαμπάκι FI ενώ το έχω στο ρελαντί για 10 λεπτά............... μόνο που το ρελαντί ανέβηκε από τις 1100 στροφές στις 1550. Ανοίγω το manual servise και λέει το ρελαντί πρέπει να είναι 1400 στροφές ± 100 στροφές...άρα είμαι εντάξει υποθέτω
  2. έχει και συνέχεια.........το μπουζί που έβγαλε από πάνω, μου είπε ότι δεν είναι αυτό που προβλέπει η suzuki αλλά ένα παραπλήσιο πιο ψυχρό. Λέτε γι' αυτό να έγινε το μπέρδεμα;
  3. παιδιά....το πήγα στην suzuki στο Περιστέρι...... μου άλλαξε ένα μπουζί και πήρε μπρος κανονικά. Το μπουζί ήταν αλλαγμένο πριν ένα τρίμηνο και προχτές το καθάρισα κιόλλας. Μου είπε ότι κάτι το βραχυκυκλώνει μετά από μερικά χιλιόμετρα> Ταυτόχρονα....αν μείνει για πολύ ώρα στο ρελαντί ανάβει κόκκινο λαμπάκι FI και ο κωδικός σφάλματος υποδυκνείει αισθητήρα λάμδα ή λάθος ρεύμα στις επαφές του. Θέλει ψάξιμο βήμα-βήμα αυτό μου λέει....πρέπι να καθαριστεί το μπεκ, να αλλαχτεί ο αισθητήρας λάμδα και βλέποντας στη πορεία τι παίζεται....κι αν θα το πετύχουμε είπε. Δεν ξέρω τι να κάνω....... να το αφήσω για ψάξιμο...να το πάρω κι ότι ας γίνει....;;; Πάει το μυαλό σας κάπου;
  4. δεν μου βγάζει κωδικό σφάλματος FI. Μάλιστα έχω τοποθετήσει μόνιμα πάνω διακόπτη που να μου δείχνει τον κωδικό και έχω εγχειρίδιο με όλους τους κωδικούς. Αυτό με τον μηχανικό αποσυμπιεστή πρώτη φορά το ακούω....δεν ξέρω τι είναι και που βρίσκεται. Αύριο θα το πάω σε μάστορα.
  5. ακούγεται κανονικά και σταματάει. Βενζίνη έχει μέσα
  6. το τσέκαρα. Φέρνει σπινθήρα. Δεν πείραξα κάτι ούτε άλλαξα βενζινάδικο......
  7. Παιδιά καλησπέρα και χρόνια πολλά. Έχω ένα suzuki burgman 400 type s του 2006. Χτες το απόγευμα το έβαλα μπροστά και πήρε μια χαρά με την πρώτη. Καθώς περίμενα να ζεσταθεί λίγο, έσβησε μόνο του και δεν ξαναπαίρνει με τίποτα ενώ γυρνάει η μίζα κανονικά. Έδωσα ρεύμα με καλώδια από αυτοκίνητο, τίποτα. Φόρτισα την μπαταρία με ειδικό όργανο....τίποτα. Χτύπησα την τρόμπα βενζίνης μήπως είχε κολλήσει.....τίποτα. Καθάρισα το μπουζί με ειδικό σπρέι για υγρασίες....τίποτα. Ενώ μιζάρει δεν παίρνει εμπρός. Ξέρεις κανείς κάτι;
  8. οκ ευχαριστώ. Αν και μου απέκλεισε τον ίδιο τον αισθητήρα και μου είπε για τις επαφές περισσότερο....θα το κάνω αύριο κιόλας.
  9. Παιδιά καλησπέρα. Έχω το suzuki burgman 400 type s του 2006. Κάνει κάτι περίεργο. Όταν μείνει πάνω από 5 λεπτά στο ρελαντί ανάβει κόκκινο λαμπάκι FI (full injection). Αν δεν το αφήσω στο ρελαντί και φύγω από το 1ο λεπτό, κυκλοφοράει κανονικά όλη μέρα χωρίς πρόβλημα και χωρίς να ανάψει λαμπάκι. Του έκανα σήμερα το μεγάλο service στη suzuki στη Θηβών στο Περιστέρι. Το λαμπάκι συνεχίζει να ανάβει όταν μείνει για 5 λεπτά στο ρελαντί. Μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί, θα το δει άλλη μέρα. Το hi-scanner μου είπε ότι του δείχνει βλάβη στις επαφές ή στις φίσες του ηλεκτρικού κυκλώματος του αισθητήρα λάμδα, πράγμα που θέλει ψάξιμο. Η βλάβη αυτή έχει τον κωδικό P0130 (Δυσλειτουργία κυκλώματος αισθητήρα Ο2 "Αισθητήρας 1 Ακροδέκτης 1"). Ξέρει κανείς τίποτα επ' αυτού;
  10. Και εγώ παιδιά έχω το ίδιο θέμα με το παραπάνω. Έχω το suzuki burgman 400 του 2006 και όταν ανοίγω τον διακόπτη ανάβουν μόνιμα τα φώτα μπρος πίσω και το καντράν. Ποιο καλώδιο πρέπει να κόψω για να παρεμβάλλω διακόπτη ώστε να σβήνουν; Ξέρει κανείς;
  11. Σε ευχαριστώ φίλε. Θα το τσεκάρω πάλι.
  12. Γεια σας παιδιά. Ήθελα να ρωτήσω κάτι αν ξέρει κάποιος. Έχω το σκούτερ kymco x-cting 250i. Επειδή τα κρύα πρωινά μου άναβε κόκκινο λαμπάκι μπαταρίας κι όταν έπαιρνε μπροστά μετά από 5 δευτερόλεπτα έσβηνε, άλλαξα πέρυσι ανορθωτή. (έβαλα ιμιτασιόν). Πριν 3 μέρες αλλάζω και μπαταρία YUASA. Όταν την έβαλε πάνω ο μπαταριάς την μέτρησε με ένα μηχάνημα και παρατήρησε κάτι περίεργο. Όταν γκάζωνα με ανοικτά φώτα, τα βολτ αντί να αυξάνουν, λιγόστευαν. Μου λέει ότι κάτι έχει συνδεθεί ανάποδα και να το πάω σε ηλεκτρολόγο. Πάει κάπου το μυαλό σας;
  13. Βρήκα μίζες car.gr από 50 έως 70 € καινούριες. Μήπως τα kymco είναι φτηνά σε τέτοια ανταλλακτικά μάλλον;