Thanos89

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    158
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Thanos89 last won the day on October 2 2017

Thanos89 had the most liked content!

Πόντοι

314 Excellent

Σχετικά με το μέλος Thanos89

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Tracer 900 gt
  • myBike: Κυβισμός
    847

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth S2 sport
  1. Για μενα χανει πολυ απο αυτην την οπτικη. Θελανε καπως να ειναι πιο συμμετρικο και βαλανε αυτο το ψευτοπλαστικο που το χοντραινει. Καλυτερα να αφηνανε μόνη της την εισαγωγη. Θα ταν και πιο ψαρωτικο.
  2. Και με τις σερβιέτες φτάνει να εξέχει το ίδιο...
  3. 'Η απλά ένα duke 690 αρκετά πιο ακριβό χωρίς λόγο.
  4. Ναι αλλά και το tracer να πάρει θα διαπιστώσει στην πορεία ότι ούτε αυτό με ότι έξτρα χώρους έχει θα φτάσει. Μετά θα πρέπει να πας σε goldwing? Και εκεί να πας στοίχημα ότι πάλι θα θέλει να πάρει έξτρα πράματα. Δεν υπάρχει αυτό το θέμα. Το ξεκαθαρίζεις από την αρχή τι παίζει και είτε συμβιβάζετε είτε απλά δεν πάτε με την μηχανή και οι δυο. Και εγώ μια 5ετια είμαι μαζί με την δικιά μου και αυτό που κάθε φορά τα δικά μου πράματα μειώνονται αλλά τα δικά της γίνονται ακόμα περισσότερα. Οπότε παίρνω το αμάξι. Οπότε θα δώσω και εγώ το μηχανάκι που πήρα ως συμβιβαστική λύση σε αυτά που θέλω και θέλει και θα πάρω αυτό που γουστάρω.
  5. Πήραν το 400αρι το καινούργιο του βάλανε ανάποδο μπροστινό του άνοιξαν και μια τρύπα στη μούρη για το ram air, βάλανε και ένα φαρδύτερο λάστιχο πίσω και έτοιμο το νέο zx6r. Αντί να το φέρουν πιο κοντά στο όμορφο zx10r κάνανε βήμα πίσω στο μικρότερο.
  6. Έπος https://www.car.gr/14791089-ktm
  7. Και θέμα αναρτήσεων και θέμα φρένων και πλαισίου. Ενώ στα χαρτιά φαίνεται να είναι πολύ κοντά με το που ανέβεις και στα δυο καταλαβαινεις αμέσως τις διαφορές. Τo SX νομίζεις ότι είναι καμιά 20αρια κιλά πιο ελαφρύ, ενώ το Fazer καμιά 20αρια παραπάνω. Αναρτήσεις του Fazer είναι ανέκδοτο και τα φρένα του οκαυ, Όταν το είχα πάρει να το δοκιμάσω το Fazer στο δεύτερο φανάρι απλά ένιωσα να καίγομαι στα πόδια επειδή το πλαίσιο του ΕΒΡΑΖΕ. Οι σέλες του είναι το πολύ για μέχρι 40 λεπτά. Το μοτέρ του επίσης μέχρι τις 10 χιλιάδες κοιμάται. Αναρωτιόμουν αν ήταν όντως το χιλια η' το 600αρι. Μονο κοντά στους κοφτες θυμάται ότι είναι χιλιαρι. Είναι απολύτως φυσιολογικό να έχει τόσο διαφορά όμως. Το SX είναι πολύ πιο φρέσκο μηχανάκι και πιο καλά σχεδιασμένο κατε με. Το μοντέλο του 14 που έχει και τις χαρτογραφησεις και το traction control (δουλευει και σαν antiwheelie) και με καλύτερη ανάρτηση πίσω είναι ακόμα καλύτερο. Υπάρχει ένα στο car στα 8500. Για μένα το χαρίζει σε αυτά τα λεφτά. Επίσης σκέψου ότι είναι από τα best seller της Kawasaki στον υπόλοιπο κόσμο και στα ξένα φόρουμ πολλοί λένε ότι πήγαν σε αυτό από το fazer. Αν θες να δεις κάτι σε yamaha κοίτα μόνο το Tracer.
  8. Καθόλου επάξιος αντικαταστάτης του SX δεν είναι το Fazer. Έχω SX και έχει φίλος το Fazer 1000 του 08. Νύχτα με την μέρα τα μηχανακια. Ανώτερο το SX σε όλα και κατά πολύ μάλιστα. Είναι και αρκετά νεότερο βέβαια. Αυτό με το τιμόνι ισχύει ως έναν βαθμό. Εγώ προσωπικά στο δικό μου δοκίμασα με αφτερ μαρκετ clip on και λέω να δοκιμάσω και από την ίδια εταιρία που πήρα τα clip on το κιτ που βγάζει με την καρατιμονα.
  9. Ναι επειδή είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν σημαίνει ότι δεν θα σου είναι υπεραρκετό. Ειδικά σε σχέση με το 600αρι σου κιόλας. Καλό χρυσό το 675 και αυτό ωραίο, δυνατό όπλο αλλά είναι πιο ροπατο στα χαμηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό του που ειναι τα αντίστοιχα 600αρια όχι με τα χιλιαρια. Οποιοδήποτε από αυτά. Μια χαρά σούπερ θα σου φανεί και το Ρ1.
  10. Ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά . Ε το προσέχω για να μαι προσέχει και αυτό
  11. Όπα 'οπα δεν είπα οτι δεν μου άρεσε. Είπα οτι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Μια χαρά άνετο ήταν για σπορ τουρινκ.
  12. Μωρέ και να μην του φτάνουν καλύτερα να κάνει υπομονή και να τα μαζέψει για το Tuono.
  13. @Peiraiwths Ασφαλώς και όχι. Έχει πολύ παραπανω από ότι χρειαζετε εννοείται και τα 200 πρόλαβα να τα δω αρκετά γρήγορα. Ήμουν πίσω από τον πλοηγό που είχε και αυτός μτ10 αλλά το sp. Ο τυπάς με το που βγήκε Ποσειδώνος έφυγε μαμιοντας σουζατος και γενικά δεν το λυπόταν καθόλου. Αλλα δεν είναι το παν το γκάζι έτσι δεν είναι? Η αίσθηση στα φρένα ας πούμε έμενα δεν μου άρεσε. Η θέση οδήγησης μόνο σπορτ Naked δεν την λες.. Πιο πολύ για σπορ τουρινγ μου φάνηκε εμενα προσωπικά. Ειδικά σε σχέση με το Tuono καμία σχέση. Η απόκριση γκαζιού στο mode 1 ήταν απαράδεκτη. Διακόπτης ον/οφ. Η θέση τρία ήταν για βρεγμενο. Στην 2 ήταν οκαυ. Τουλάχιστον δεν είχε δικιά του βούληση στην 2. Ωραίο ήταν το shifter του. Δεν μου άρεσε η λειτουργία του TC το οποίο με τους δρόμους μας και με την κατάσταση που ήταν τα λάστιχά του δούλευε υπερωρίες. Λογο κατάστασης ελαστικών δεν θα πολυσχολιασω και την αίσθηση του στις στροφές. Αν το έπαιρνα θα του άλλαζα τιμόνι με την μια πάντως. Όσο για τον ήχο του. Παιδιά μου έκανε πολύ εντύπωση πόσο ήσυχο ήταν το κακόμοιρο. Ναι οκ euro 4, αλλά και το Τuono euro 4 είναι και έβαλα τα γέλια όταν το άκουσα στο πιστακι. Κάποια λαμογια έχουν κάνει οι Ιταλοί δεν παίζει.