Thanos89

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    162
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Thanos89 last won the day on October 2 2017

Thanos89 had the most liked content!

Πόντοι

317 Excellent

Σχετικά με το μέλος Thanos89

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Tracer 900 gt
  • myBike: Κυβισμός
    847

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth S2 sport
  1. Με ενα σωστο προγραμμα θα σαι μια χαρα τοτε. Σου στελνω inbox μια μικρη λεπτομερεια.
  2. Καλημερα συνονοματε και χρονια πολλα. Λοιπον επειδη το μηχανακι το εχει ο κολλητος μου και το εχουμε ψαξει καπως για τον κεραυνο. Οι καταλυτες ειναι στα μαμα τελικα οποτε με αλλαγη μονο αυτων ειναι σαν εχεις ολοσωμη. Η διαφορα με αφτερμαρκετ λαιμους ειναι η μεγαλυτερη διαμετρος αυτων αλλα δεν μιλαμε για πολυ μεγαλες διαφορες στο δυναμομετρο, 2-3 αλογα. Στο φιλτροκουτι αντε να αλλαξεις το φιλτρο και το πολυ πολυ να βγαλεις το snorkel που εχει, ουτε απο εκει θα παρεις και πολλα. Επισης η Απριλια εχει δυο χαρτογραφησεις στην ECU, η μια στοκ με τα μαμα τελικα και η δευτερη για τελικα χωρις καταλυτες. Και οι δυο χαρτογραφησεις ειναι σκουπιδια και το μηχανακι θα δουλευε καλυτερα και με πολυ χαμηλοτερη καταναλωση με ενα φλασαρισμα εγκεφαλου. Καιει το πατο του αυτο το μηχανακι. Δεν ξερω για τον TRE εμεις παμε στον Σπυρο στην Μιχαλακοπουλου , ο οποιος εχει ασχοληθει αρκετα με τα απριλια μιας και ρυθμιζει 2 μηχανακια τετοια για dragster.
  3. Προφανώς από τα γραπτά σου τη γουστάρεις την μηχανή και σίγουρα δεν σε απασχολεί το πόσο χυδαία ακριβό είναι γι αυτό που πραγματικά είναι. (προσωπική άποψη, κουμάντο στην τσέπη του κάνει ο καθένας μας ). Όσο για το γκάζι και εγω απο μηχανη με 153 αλογα ροδα ''επεσα'' σε μία με 115. Μια χαρα ειναι και τα λιγοτερα αλογα για τον δρομο, πινουν και λιγοτερο. Το μόνο που έχω να συμπληρώσω είναι ότι όντως το είχε ο Σαρακακης στο site και έχω δει και δυο τρία σε αγγελίες οπότε λογικά θα μπορείς να κάνεις παραγγελία.
  4. Μην με παρεξηγήσεις αλλά πιστεύω ότι είναι πάρα πολλά αυτά τα λεφτά για τη συγκεκριμένη μηχανή. Μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα που η Χοντα δεν έχει κάνει καμία προσπάθεια πέρα από την ανανέωσή της το 2014 και ουσιαστικά είναι το ίδιο κοντά 20 χρόνια τώρα, χωρίς βέβαια να είναι κακό σαν σύνολο. Στην θέση σου θα έκανα λίγο υπομονή να δω μπας και γίνει κανένα θαύμα με τα euro 5 και ασχοληθεί κάπως με το VFR. Εναλλακτικά θα κοίταγα και προς το νέο ninja 1000 sx που υπάρχει και φρέσκο μοντέλο. Τώρα αν θες συγκεκριμένα Χοντα και σου αρέσει το VFR εννοείται αγνοείς ότι έγραψα και προχωράς. Και όχι δεν είμαι hater, ίσα ίσα θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ σοβαρά αν έκανε κάποια ουσιαστική ανανέωση ( δίαιτα καμιά 20αρια κιλά, ηλεκτρονικά, ένα ανάποδο έστω και για την εμφάνιση) μόνο και μόνο για τον V4 .
  5. Για μενα χανει πολυ απο αυτην την οπτικη. Θελανε καπως να ειναι πιο συμμετρικο και βαλανε αυτο το ψευτοπλαστικο που το χοντραινει. Καλυτερα να αφηνανε μόνη της την εισαγωγη. Θα ταν και πιο ψαρωτικο.
  6. Και με τις σερβιέτες φτάνει να εξέχει το ίδιο...
  7. 'Η απλά ένα duke 690 αρκετά πιο ακριβό χωρίς λόγο.
  8. Ναι αλλά και το tracer να πάρει θα διαπιστώσει στην πορεία ότι ούτε αυτό με ότι έξτρα χώρους έχει θα φτάσει. Μετά θα πρέπει να πας σε goldwing? Και εκεί να πας στοίχημα ότι πάλι θα θέλει να πάρει έξτρα πράματα. Δεν υπάρχει αυτό το θέμα. Το ξεκαθαρίζεις από την αρχή τι παίζει και είτε συμβιβάζετε είτε απλά δεν πάτε με την μηχανή και οι δυο. Και εγώ μια 5ετια είμαι μαζί με την δικιά μου και αυτό που κάθε φορά τα δικά μου πράματα μειώνονται αλλά τα δικά της γίνονται ακόμα περισσότερα. Οπότε παίρνω το αμάξι. Οπότε θα δώσω και εγώ το μηχανάκι που πήρα ως συμβιβαστική λύση σε αυτά που θέλω και θέλει και θα πάρω αυτό που γουστάρω.
  9. Πήραν το 400αρι το καινούργιο του βάλανε ανάποδο μπροστινό του άνοιξαν και μια τρύπα στη μούρη για το ram air, βάλανε και ένα φαρδύτερο λάστιχο πίσω και έτοιμο το νέο zx6r. Αντί να το φέρουν πιο κοντά στο όμορφο zx10r κάνανε βήμα πίσω στο μικρότερο.
  10. Έπος https://www.car.gr/14791089-ktm
  11. Και θέμα αναρτήσεων και θέμα φρένων και πλαισίου. Ενώ στα χαρτιά φαίνεται να είναι πολύ κοντά με το που ανέβεις και στα δυο καταλαβαινεις αμέσως τις διαφορές. Τo SX νομίζεις ότι είναι καμιά 20αρια κιλά πιο ελαφρύ, ενώ το Fazer καμιά 20αρια παραπάνω. Αναρτήσεις του Fazer είναι ανέκδοτο και τα φρένα του οκαυ, Όταν το είχα πάρει να το δοκιμάσω το Fazer στο δεύτερο φανάρι απλά ένιωσα να καίγομαι στα πόδια επειδή το πλαίσιο του ΕΒΡΑΖΕ. Οι σέλες του είναι το πολύ για μέχρι 40 λεπτά. Το μοτέρ του επίσης μέχρι τις 10 χιλιάδες κοιμάται. Αναρωτιόμουν αν ήταν όντως το χιλια η' το 600αρι. Μονο κοντά στους κοφτες θυμάται ότι είναι χιλιαρι. Είναι απολύτως φυσιολογικό να έχει τόσο διαφορά όμως. Το SX είναι πολύ πιο φρέσκο μηχανάκι και πιο καλά σχεδιασμένο κατε με. Το μοντέλο του 14 που έχει και τις χαρτογραφησεις και το traction control (δουλευει και σαν antiwheelie) και με καλύτερη ανάρτηση πίσω είναι ακόμα καλύτερο. Υπάρχει ένα στο car στα 8500. Για μένα το χαρίζει σε αυτά τα λεφτά. Επίσης σκέψου ότι είναι από τα best seller της Kawasaki στον υπόλοιπο κόσμο και στα ξένα φόρουμ πολλοί λένε ότι πήγαν σε αυτό από το fazer. Αν θες να δεις κάτι σε yamaha κοίτα μόνο το Tracer.
  12. Καθόλου επάξιος αντικαταστάτης του SX δεν είναι το Fazer. Έχω SX και έχει φίλος το Fazer 1000 του 08. Νύχτα με την μέρα τα μηχανακια. Ανώτερο το SX σε όλα και κατά πολύ μάλιστα. Είναι και αρκετά νεότερο βέβαια. Αυτό με το τιμόνι ισχύει ως έναν βαθμό. Εγώ προσωπικά στο δικό μου δοκίμασα με αφτερ μαρκετ clip on και λέω να δοκιμάσω και από την ίδια εταιρία που πήρα τα clip on το κιτ που βγάζει με την καρατιμονα.
  13. Ναι επειδή είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν σημαίνει ότι δεν θα σου είναι υπεραρκετό. Ειδικά σε σχέση με το 600αρι σου κιόλας. Καλό χρυσό το 675 και αυτό ωραίο, δυνατό όπλο αλλά είναι πιο ροπατο στα χαμηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό του που ειναι τα αντίστοιχα 600αρια όχι με τα χιλιαρια. Οποιοδήποτε από αυτά. Μια χαρά σούπερ θα σου φανεί και το Ρ1.
  14. Ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά . Ε το προσέχω για να μαι προσέχει και αυτό