exppii

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    260
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

exppii last won the day on October 15 2017

exppii had the most liked content!

Πόντοι

294 Excellent

Σχετικά με το μέλος exppii

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια October 11

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Βόρεια

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    c50c
  • dreamBike: Κυβισμός
    49

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1687 προβολές προφίλ
  1. Αυτό από την κεφαλή και πίσω Μ'αυτό πιάνεις καλύτερο efficiency και έχεις οικονομία Πίσω μπορείς να βάλεις και ένα τέτοιο ή άμα είσαι λάτρης του κιμπάρικου λουκ:
  2. Από εδώ τα μετράω, από εκεί τα μετράω, μάλλον θα το κλείσω με ένα πιστόνι τελευταίο νούμερο και σε επόμενο χρόνο θα το φτιάξω σωστά - με κατέβασμα μοτέρ + άνοιγμα κάρτερ για καμιά μπιέλα. Ο κύλινδρος παλεύεται (οκ, δεν είναι τέλειος) εκτός από μια ψιλή γραμμούλα χαμηλά, πταίσματα... εδώ δούλευε με μισό πιστόνι
  3. Μια το κρύο, μια κάτι ιώσεις που με ταλαιπωρούσαν, είχα χρόνο και είπα να συμμαζέψω λίγο τη Μαρμάρω (cr250). Έπιασα και έβγαλα το μοχλικό, καινούρια ρουλεμάν με την πολύτιμη βοήθεια μηχανουργείου γιατί αλλιώς ακόμα θα κοπανούσα με τα σφυριά. Ένα παληκάρι που βγαίνουμε μαζί (@@ μαζί βγαίνουμε, αυτός φτάνει στην κορυφή και με περιμένει να σηκώσω το μηχανάκι συνήθως), σε τράμπα που κάναμε άρχισε να με κουρντίζει ότι το μηχανάκι δεν πάει καλά χαμηλά. Και όντως, σε σχέση με το δικό του (300) δεν πήγαινε, αλλά το απέδωσα σε ιδιαιτερότητα του δικού μου. Και να σου να μου λέει «ανέβα με τρίτη ρεεεε» αλλά που να σηκώσει η Μαρμάρω την τρίτη, κώλωνε. Στα ψηλά καλά πήγαινε αλλά δεν μπορούσα να το τζετάρω. Και να σου να με ζώνουν τα φίδια. Αφού έδεσα το μοχλικό, μου έβαλε ο διάολος φυτίλια και λέω κάτσε να βγάλω την εξάτμιση να ρίξω ένα βλέφαρο. Βγάζω την εξάτμιση, ξαπλώνω φαρδύς πλατύς να δω και ξανασηκώνομαι. Οποίο χάλι! Μιλάμε για τραγικά πράγματα… ως και κομμάτι έλειπε! Με βαριά καρδιά αρχίζω να λύνω. Ακολουθούν φωτογραφίες του μακελειού. Η μεριά της εξαγωγής. Ανάμεσα στα ελατήρια βλέπετε το κομμάτι που μας χαιρέτησε. Τώρα, έχουμε τον κύλινδρο ανά χείρας, το πιστόνι βγαλμένο (η μπιέλα ευτυχώς οκ) και βλέπουμε τον κύλινδρο. Ο κύλινδρος έχει φθορά στην επίστρωση αλλά όχι αρπάγματα, πλην ενός σημείου κάτω από τη γέφυρα της θυρίδας εξαγωγής. Το μόνο σημείο που σκαλώνει νύχι. Φαίνεται (αχνά) ακόμα και το crosshatch που λένε και στο χωριό μου. Τώρα τα φώτα σας: Ακόμα και με φθαρμένο πιστόνι, είναι δυνατόν να είναι τόσο σώβρακο; Παραθέτω βιντεάκι με τα επιστημονικά ευρήματα του τεστ ‘κουνάμε με το δάχτυλο’. Είναι λόγω φθοράς του κυλίνδρου; Είναι λόγω φθοράς του πιστονιού που σφαλιάριζε καιρό μέσα στον κύλινδρο (και έσπασε και κομμάτι) Ρωτάω γιατί θα βόλευε πολύ να το έκλεινα με ένα πιστονάκι +2 νούμερα και να έχω το νου μου για κανένα κύλινδρο στο ebay. Αλλιώς πάμε σε λύσεις που ανεβάζουν το μπάτζετ και υπάρχει και μια οικονομική στενότητα αυτήν την περίοδο - replating ή καινούριος κύλινδρος είναι σίγουρες λύσεις, σύμφωνοι. Θα δουλέψει έτσι ή τζάμπα κόπος; Μην μου πείτε τράβα το στο μάστορα, γιατί μ@λακίες και πατέντες μαστόρων έχω πληρώσει πολλές… Άμα είναι να τα κάνω πουτ@να τα κάνω και μόνος μου
  4. Εγώ έλεγα για δυο χέρια μίνιο (το πορτοκαλί, θαλάσσης δεν είναι αυτό;) και μετά ένα (ή δύο) χέρια με κανένα hammerite. Τα σίδερα εννοείται θα καθαριστούν από τα λάδια. Καλή περίπτωση θυμάμαι (πάνε χρόνια που έβαψα) πρέπει να είναι και τα χρώματα που είναι και καλά ειδικά για σασί φορτηγών.
  5. Θέλω να τοποθετήσω μια κατασκευή από απλό (μαύρο) σίδερο σε εξωτερικό χώρο που είναι κοντά (~30 m) στη θάλασσα. Θα μπει σε εμφανές μέρος οικίας και θα είναι και μανούρα να λυθεί για να ξαναβαφτεί μελλοντικά. Όχι ότι δεν θα λύνεται αλλά καλό είναι να μην χρειάζεται συχνά. Η κατασκευή είναι καινούρια και δεν έχει πάνω παλιές μπογιές, μόνο τη "βρωμιά" των ελασμάτων από το εργοστάσιο. Τι μπορώ να βάλω από μπογιές/αστάρια/μαστάρια για να έχω καλό αποτέλεσμα όσο γίνεται; Δεν με πειράζει να το κάνω πολλά χέρια ή να είναι ακριβά τα υλικά, έτσι κι αλλιώς είναι μικρή η επιφάνεια. Ευχαριστώ!
  6. Να πω κι εγώ τη γνώμη μου, όντας σε παρόμοιο στάδιο λίγο παλιότερα. Το φτηνό βγαίνει ακριβό στο τέλος, κανόνας της αγοράς. Τα μάτια σου ανοιχτά για ευκαρία, αλλά η ευκαιρία είναι το 5% των αγγελιών. Πάμε παρακάτω: Ένα μηχανάκι τέτοιας χρονολογίας θα σου ζητήσει από ένα πεντακοσάρικο (ένα πιστονάκι, κανένα τζίτζιρι-μίτζιρι αλυσογράναζο, κανένα λάδι στο πιρούνι) μέχρι και τρία πεντακοσάρικα (κύλινδρος που θέλει επίστρωση, μπιέλα, να βαράει κανένα ρουλεμάν μέσα κτλ) για να γίνει μηχανάκι. Εν καιρώ κρίσης τα γούστα κοπήκανε και κανείς δεν πουλάει μηχανάκι που δεν θέλει συμμαζέματα. Η λογική θα το πάρω και θα το φτιάξω προϋποθέτει χρόνο, χρήμα και διάθεση, εγώ προσωπικά τον περισσότερο καιρό δεν έχω τίποτα από τα 3 Αυτά που έλεγε πριν o @Tasos Meli μην τα παίρνεις αψήφιστα. Άλλο τα παλιά αερόψυκτα (xr, ttr) και άλλο τα καινούρια. Αν δεν απατώμαι, στα xr ακόμα οι βαλβίδες είναι με κόντρα παξιμάδι, όπως στα παπιά. Μία επισκευή σε τέτοιο μηχανάκι δεν είναι και το τέλος του κόσμου, χώρια που πάνε πολύ αυτά. Πέρα από αυτό, το κόστος άμα έχεις το μηχανάκι και έχεις και τον εξοπλισμό δεν είναι μεγάλο. Άμα ξεκινήσεις από ένα συντηρημένο μηχανάκι τότε η συντήρηση δεν είναι και για κροίσους, από εκεί και πέρα θες ένα δεκάρικο βενζίνα τη βόλτα, προτιμάω να τα δώσω εκεί παρά σε ουίσκια
  7. Εγώ στη Χαλκιδική παίρνω αυθημερόν, στο τέταρτο δηλαδή, χωρίς λάδι (αλλά με ανεβασμένη πίεση). Τώρα τι τσεκάρει ο υπάλληλος δεν ξέρω, αλλά πρόσβαση σε μία βάση δεδομένων πανελλαδική για όλα τα οχήματα φαντάζομαι θα έχει, και θα του πετάει μυνήματα για διαγραμμένα/κλεμμένα/χρωστούμενα τέλη κτλ. Στο Σελανίκ (Ιωνία), είχα πάει πριν καμιά 7-8 χρόνια να ταξινομήσω φορτηγό από μάντρα, ιδιωτικής χρήσης, και η διεκπεραιώτρια μου λέει στην ψύχρα άμα το βιάζεσαι, δώσε να βάλουμε ένα πενηντάρικο στο φάκελο να κινηθεί η διαδικασία. Αν και το βιαζόμουνα, είπα δεν δίνω φράγκο στους κοπρίτες για να κάνουν τη δουλειά που πληρώνονται. Πήρα πινακίδες μετά από 15 μέρες. Η ταρίφα όπως έμαθα μετά ήταν 50 για 2 εργάσιμες. 20 για 5 εργάσιμες και στο καθόλου, όταν είχαν κέφια.
  8. Και με αριθμό πλαισίου έχω ασφαλίσει, δεν λέει κάτι αυτό. Επειδή μιλάμε για ελληνικό δημόσιο και δη τα κατά τόπους συγκοινωνιών (δεν υπάρχει πιο μπουρδέλο υπηρεσία) εγώ θα ήμουν διπλά επιφυλακτικός. Δηλαδή: Το ΚΕΠ αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει μια διαδικασία μεταξύ αγοραστή, πωλητή και συγκοινωνιών. Αν για κάποιο λόγο έχει κάποιο στράβωμα η δουλειά τότε ο αγοραστής που έχει δώσει το κασέρι βρίσκεται με ενάμισι τόνο σίδερα και χωρίς λεφτά. Πες (για να το τραβήξουμε από τα μαλλιά) ότι το όχημα έχει δηλωθεί κλεμμένο ή διαγραμμένο και η άδεια του είναι πλαστή. Το ΚΕΠ δεν μπορεί να διασταυρώσει αυτά τα στοιχεία, μπορεί δηλαδή αλλά πρέπει να κουνήσει τον πωπό της η βαριεστημένη φακλάνα υπάλληλος, να πάρει τηλέφωνο στο συγκοινωνιών κάτω τραχανοπλαγιάς (που σιγά μη σηκώσει τηλέφωνο) και να μάθει. Εγώ προσωπικά δεν το έχω δει ποτέ αυτό. Οπότε 99,99% είσαι οκ. Αλλά δεν είσαι 100% Άμα πέσεις σε όργανο που την έχει δει κάτι σε ντέρτι χάρι - τζον μακλέιν - αστυνόμος σαϊνης θα έχεις τρεχάματα. Έντιτ με πρόλαβε ο @Canardo που με το απόσπασμα από το Υπουργείο δεν αφήνει αμφιβολία Έντιτ 2 @FlyingInADream με όλο το σεβασμό διαφωνώ, τι θα πει τυπική ημερομηνία μεταβίβασης και τι πρακτική; Το όχημα ή έχει τον έναν ιδιοκτήτη ή τον άλλον, γι'αυτό σταμάτησα και τις πωλήσεις ακόμα στο ΚΕΠ. Άμα πατήσει ο αγοραστής έναν στο ενδιάμεσο, ποιός πάει μέσα;
  9. Ειρήνη υμίν αδέλφια! (πήρα μηχανικό πληκτρολόγιο και ποστάρω μόνο για να ακούω τη βαβούρα ) Κανέις δεν είπε ότι το ακριβότερο κράνος είναι χειρότερο. Κανείς δεν είπε ότι λόγο ύπαρξης έχουν μόνο τα τούμπανα των 700+ €. Άμα το μπάτζετ επιτρέπει κράνος του πεντακοσάρικου τότε μαγκιά μας, και ας καβαλάμε και παπί. Αλλά πολλές φορές δεν επιτρέπει οπότε πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί. Ας αρχίσουμε αξιωματικά: Κράνος φουλ φέις > κράνος jet καθώς και κράνος μάρκας > κράνος από τα lidl. Ωραία ως εδώ. Εγώ προτίμησα για παράδειγμα να πάρω shoei ενώ βολευόμουν και με hjc για το στρητ το κράνος. Όταν έπρεπε να πάρω εκτός δρόμου, μιας και το μπάτζετ ήταν στενό, είπα δε γ@μεις, καλό είναι και το hjc. Μπορεί να προστατεύει καλύτερα το shoei; Διόλου απίθανο. Το hjc θα κάνει καλή δουλειά αχρείαστο να'ναι; Ε, κράνος από γνωστό κατασκευαστή, με τις προδιαγραφές και τα όλα του, δε νομίζω να είναι και σε επίπεδο γλάστρας/κατσαρόλας. Τι θέλω να πω: Ότι όλα έχουν ένα στάνταρ ασφάλειας (είπαμε, εκτός από περιπτώσεις lidl). Τα επιπλέον λεφτά σίγουρα χαμένα δεν πάνε αλλά δεν αισθάνομαι και ξεβράκωτος με το hjc... Ξαναλέω, όλα υπό το πρίσμα του μπάτζετ. Άμα το είχα το 400αρι θα έπαιρνα shoei. Όσο και να πληρώνεις μάρκα, κάτι παραπάνω θα έχει για να κάνει τα τετραπλά από το hjc. Από την άλλη τα (λελογισμένα) οικονομικά δεν είναι και του πεταματού.
  10. Σε σημείο που πρακτικά είναι δύσκολο να χτυπήσεις γιατί παρεμβάλλεται και ο ώμος. Τα γραφικά (για μένα που είμαι μπάρμπας) είναι τζάμπα λεφτά. Σε γενικές γραμμές πάντως, το σημαντικότερο είναι το fit. Έχω ξεχωρίσει 2 μάρκες που μου κάθονται καλά και δεν παρεκκλίνω. Το αποτέλεσμα είναι να το φοράς και να ξεχνάς ότι το φοράς, είναι μεγάλη υπόθεση η άνεση. Τώρα για μπάτζετ, το HJC έκανε 290 και το shoei 340, σε βάθος πενταετίας που θα το κρατήσω είπα δε γαμείς, δώστα εκεί στη σίγουρη λύση. Άμα ήθελα να κινηθώ παρακάτω κάνεις τη δουλειά σου και με 2 κατοστάρικα.
  11. Πάντα τέτοια! (Η λατινική αμερική γενικά είναι η φωλιά του μνιού, διπλή κ@ποτα να μην κονομήσει κανένα παράσημο ο στρατηγός και βουρ στον πατσά )
  12. Να συμπληρώσω: Τρύπημα τη βίδα ώστε να να μπει μέσα το ατσαλόκαρφο με κομμένο το κεφάλι, και κόλλημα περιμετρικά. Καθάριζε όσο μπορείς τα μέταλλα από σκουριές και βρωμιές, κάνει μεγάλη διαφορά στα τσιμπήματα. Στα μεγάλα γαζιά έτσι κι αλλιώς η θερμότητα τα καίει πριν φτάσει το ηλεκτρόδιο εκεί. Βρες βίδες με ψιλό πάσο, να βγαίνει πιο άνετα. Πάρε μια inverter, έστω φτηνή, αν και πλέον έγιναν τζάμπα. Θα σε κάνει "μάγκα", εμένα αν μου δώσεις την κλασική, τα καντήλια είναι εγγυημένα. Όπως είπε και ο @hayabusas ζέσταμα το ηλεκτροδιο σε ένα παλιοσίδερο, διευκολύνει πολύ. Έντιτ: Αν και τίποτα δεν ξεπερνά τη μέθοδο ατσαλόκαρφο, πένσα (μη φάμε κανένα δάχτυλο), 2 παξιμάδια Μ10 και πολλά καντήλια
  13. Κρύωσε ο καιρός, βγήκαν τα κατσαβίδια όξω. Όταν πάρουμε και το δώρο θα ψωνίσουμε και μια βελόνα που οι γραφές λένε σε κάνει μάγκα
  14. Μπα, μαύρες (απλές) φαίνονται. Να έχεις στο νου σου ότι για να δουλέψουν αυτού του τύπου οι αισθητήρες θέλει μια τρίχα απόσταση από τη βίδα. Σε όσα έχω δει (από abs, όχι τέτοια εξελιγμένα) έτσι ήταν. Εναλλακτικά φαρδαίνεις την τρύπα και βάζεις 32αρι παξιμάδι από νταλίκα
  15. Άμα θες τη γνώμη μου, έχοντας κουβαλήσει πολλά ξύλα ανά χείρας: Αξιοποίησε την καμινάδα του τζακιού, ώστε να έχεις έξοδο καυσαερίων, βάλε 2 διακοσμητικά κεράκια μέσα στο τζάκι και βάλε ξυλόσομπα καλή θα με θυμηθείς! Θέλω να κάνω το ίδιο αλλά υπάρχει θέμα παντόφλας