Blaze ;)

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    79
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

5 Neutral

Σχετικά με το μέλος Blaze ;)

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    XT 1984
  • myBike: Κυβισμός
    250cc

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

717 προβολές προφίλ
  1. Βρήκα τρελή τιμουλα και λέω να τα χτυπήσω... Κάνουν σε xt250 η είναι πολύ κοντά ; αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει. Ευχαριστώ
  2. Έχω φώτο που περιγράφει από που παίρνω σήμα https://photos.app.goo.gl/pCr2GEvrWm6Idjcf2
  3. Πήρα πρόσφατα ένα στροφομετρο (ηλεκτρονικό) το οποίο όταν έχω την μπαταρία μου κολλάει στις 4000rpm (το μηχανάκι φορτώνει κανονικά πέρα από αυτό το σημείο). Όταν αποσύνδεσω την μπαταρία (από την πλεξούδα και όχι μόνο από το κοντέρ) όλα φτιάχνουν και δουλεύει πένα. Αν μπορεί κάποιος να μου πει τι συμβαίνει και πως να το φτιάξω να δουλεύει με την μπαταρία πάνω πολύ θα το εκτιμούσα. Υ.Γ.1: Το σήμα το παίρνω απευθείας από το πηνειο γιατί από την εντολή της ηλεκτρονικής δεν το διάβαζε. Υ.Γ. 2: Στο μπουζοκαλωδιο δεν πάει γιατί σε βιντεάκια στο YouTube είδα ότι το τρελαίνει και μετά η βελόνα γυρίζει ανάποδα.
  4. Δεν χρειάζεται να μπεις σε κόπο ευχαριστώ έχω άκρη για ανταλλακτικά από ένα φιλαράκι απλά δεν ξέρω αν κάνουν
  5. Ξέρω έχουν περάσει κάμποσα χρονακια από αυτό το θέμα αλλά μήπως τα ανταλλακτικά από το μοντέλο του 1983 κάνουν και στο μοντέλο του 1984; Κάνω ανακατασκευη και χρειάζομαι κάποια από τα παραπάνω ανταλλακτικά. Το μηχανάκι είναι Yamaha xt 250 και έχει τον ίδιο κωδικό χτηπημενο στον κινητήρα ( 30x) Προκαταβολικά ευχαριστώ
  6. Μπορεί να είναι κ χαλασμενος πολλαπλασιαστής ... Εμένα ο παλιός στο ΧΤ μου είχε χαλάσει κ τη μια έπαιρνε κανονικά την άλλη δεν έδινε σωστό ρεύμα κ μου έκανε απλά σκασιματα... Αα σημειωτέων κ να έπαιρνε κανονικά πήγαινε να μου σβήσει με συμπλέκτη σε όποια ταχύτητα κ να ήμουν...κοίταξε όμως κ την τροφοδοσία σου μήπως έχεις λάθος μείγματα κ τα διάκενα στις βαλβίδες μήπως χάνει συμπίεση όπως ανέφεραν κ οι προηγούμενοι. Γνώμη μου έλεγξε όλα τα άλλα πρώτα γιατί τα ρεύματα είναι μεγάλη φασαρία. Αν όλα τα άλλα είναι κομπλέ τότε ακολούθησε αυτά που θα σου πω. Για να ελέγξεις τον πολλαπλασιαστή (αν πιάνουν τα χέρια σου) πρέπει: #Τεστ 1 Να βγάλεις το μπουζι από την κεφαλή Μετά να το βάλεις στην πίπα Ύστερα να το ακουμπήσεις σε ένα μεταλλικό κομμάτι της μηχανής όπως την ίδια την κεφαλη η το σασί ή μια βίδα (κρατώντας το από την πίπα γιατί αλλιώς θα σε χτυπήσει το ρεύμα είναι επικίνδυνο) Να ανοίξεις διακόπτες κ να πατήσεις μανιβελα ταυτόχρονα Παρατήρησε το σπινθηρα Εάν είναι μπλε ή μωβ κ δυνατός τότε είσαι κομπλέ Εαν ίσα που φαίνεται κ έχει άλλο χρώμα πχ λευκό ή φταίει το μπουζι η ο πολλαπλασιαστής Αλλάζεις μπουζι (δεν έχει πολύ έτσι κ αλλιώς 3€ νομίζω) κ δοκιμάζεις πάλι Εάν φτιάξει ήταν το μπουζι αν όχι ψάχνεις μήπως βραχυκυκλωνει πουθενά κανένας διακόπτης αφαιρώντας την φυσα του δοκιμαζοντας για σπινθηρα έναν διακόπτη τη φορά( αυτον που βάζεις το κλειδί κ τον άλλο που σβήνει τη μοτο στη δεξιά λαβή) αν είναι όλα εντάξει αλλάζεις τον διακόπτη που ξεσυνδεσες πριν πάρεις σωστό σπινθηρα αν όχι τότε προχωράς στο επόμενο τεστ #Τεστ 2 Βρησκεις στο ίντερνετ ένα manual του κατασκευαστή για σέρβις Βρίσκεις ένα πολυμετρο Συνδέεις το μαύρο καλώδιο στην υποδοχή που λέει com στο πολύμετρο κ το κόκκινο στην άλλη που γράφει Ω Ξεβιδωνεις και ξεσυνδεεις τον πολλαπλασιαστή από τη μοτο σου (βγάλε φωτο για να θυμάσαι που πήγαινε τι) κ Ξεβιδωνεις από το μπουζοκαλωδιο την πίπα Βάζεις το πολύμετρο στη λειτουργία μέτρησης αντίστασης (Ω) στα 200Ω η στα 2kΩ Συνδέεις το κόκκινο ακροφυσιο του πολυμετρου μέσα στο μπουζοκαλωδιο κ το άλλο στο σε ένα από τα σίδερα που έχει ο πολλαπλασιαστής για να βιδωνει στο σασί (αν πάρεις ένδειξη κατέγραψε τη αν σου γράψει 1 η 0 μάλλον έχει καταστραφεί το ένα πηνίο του πολλαπλασιαστή) Μετά συνδέεις το κόκκινο ακροφυσιο στο καλωδιακι που πήγαινε στην κουλούρα κ το μαύρο εκεί που ήταν κ πριν κ βάζεις το πολύμετρο στα στα 20kΩ (πάλι αν πάρεις ένδειξη κατέγραψε την αλλιώς έχει καταστραφει) Ψάξε στο manual τι νούμερο γράφει κ σύγκρινε το με τις ενδείξεις σου (στην περίπτωση μου η πρώτη μέτρηση έπρεπε να είναι στα 700Ω κ η δεύτερη στα 5.9kΩ αλλά ήταν 0 κ 6.3 kΩ αντίστοιχα... 0.4 kΩ είναι μεγάλη απόκλιση οπότε κατανάλωνε την ισχύ να ξεπεράσει το άνοιγμα που είχε στο πάνω πηνίο κ μετά από αυτή που απέμενε έμενε πολύ λίγη λόγω της αυξημένης αντίστασης επομένως γι αυτό έκανε απλώς σκασιματα). Εάν είναι τα ίδια μέσα στις τιμές που γράφει το μανουαλ τότε πας στο επόμενο τεστ για τα πηνία Κάνεις την ίδια διαδικασία με τον πολλαπλασιαστη αλλά χωρίς να αφαιρέσεις τα πηνία (θα γράφει το μανουαλ Πώς θα το ελέγξεις αυτό) Εάν δεν είναι ούτε τα πηνία τότε είναι η ηλεκτρονική σου Εάν δεν νιώθεις σίγουρος γι αυτά που γράφω καλύτερα να ρωτήσεις μηχανικό Σόρρυ για το προηγούμενο μήνυμα δεν μπόρεσα να το διαγράψω κ ξέχασα να γράψω δύο πράγματα κ δν με άφηνε να κάνω edit οπότε δώστε βάση στο δεύτερο ;)
  7. Μπορεί να είναι κ χαλασμενος πολλαπλασιαστής ... Εμένα ο παλιός στο ΧΤ μου είχε χαλάσει κ τη μια έπαιρνε κανονικά την άλλη δεν έδινε σωστό ρεύμα κ μου έκανε απλά σκασιματα... Αα σημειωτέων κ να έπαιρνε κανονικά πήγαινε να μου σβήσει με συμπλέκτη σε όποια ταχύτητα κ να ήμουν...κοίταξε όμως κ την τροφοδοσία σου μήπως έχεις λάθος μείγματα κ τα διάκενα στις βαλβίδες μήπως χάνει συμπίεση όπως ανέφεραν κ οι προηγούμενοι. Για να ελέγξεις τον πολλαπλασιαστή (αν πιάνουν τα χέρια σου) πρέπει: #Τεστ 1 Να βγάλεις το μπουζι από την κεφαλή Μετά να το βάλεις στην πίπα Ύστερα να το ακουμπήσεις σε ένα μεταλλικό κομμάτι της μηχανής όπως την ίδια την κεφαλη η το σασί ή μια βίδα (κρατώντας το από την πίπα γιατί αλλιώς θα σε χτυπήσει το ρεύμα είναι επικίνδυνο) Να ανοίξεις διακόπτες κ να πατήσεις μανιβελα ταυτόχρονα Παρατήρησε το σπινθηρα Εάν είναι μπλε ή μωβ κ δυνατός τότε είσαι κομπλέ Εαν ίσα που φαίνεται κ έχει άλλο χρώμα πχ λευκό ή φταίει το μπουζι η ο πολλαπλασιαστής Αλλάζεις μπουζι (δεν έχει πολύ έτσι κ αλλιώς 3€ νομίζω) Εάν φτιάξει ήταν το μπουζι αν όχι πας στο επόμενο τεστ #Τεστ 2 Βρησκεις στο ίντερνετ ένα manual του κατασκευαστή για σέρβις Βρίσκεις ένα πολυμετρο Συνδέεις το μαύρο καλώδιο στην υποδοχή που λέει com στο πολύμετρο κ το κόκκινο στην άλλη που γράφει Ω Ξεβιδωνεις και ξεσυνδεεις τον πολλαπλασιαστή από τη μοτο σου (βγάλε φωτο για να θυμάσαι που πήγαινε τι) κ Ξεβιδωνεις από το μπουζοκαλωδιο την πίπα Βάζεις το πολύμετρο στη λειτουργία μέτρησης αντίστασης (Ω) στα 200Ω η στα 2kΩ Συνδέεις το κόκκινο ακροφυσιο του πολυμετρου μέσα στο μπουζοκαλωδιο κ το άλλο στο σε ένα από τα σίδερα που έχει ο πολλαπλασιαστής για να βιδωνει στο σασί (αν πάρεις ένδειξη κατέγραψε τη αν σου γράψει 1 η 0 μάλλον έχει καταστραφεί το ένα πηνίο του πολλαπλασιαστή) Μετά συνδέεις το κόκκινο ακροφυσιο στο καλωδιακι που πήγαινε στην κουλούρα κ το μαύρο εκεί που ήταν κ πριν κ βάζεις το πολύμετρο στα στα 20kΩ (πάλι αν πάρεις ένδειξη κατέγραψε την αλλιώς έχει καταστραφει) Ψάξε στο manual τι νούμερο γράφει κ σύγκρινε το με τις ενδείξεις σου (στην περίπτωση μου η πρώτη μέτρηση έπρεπε να είναι στα 700Ω κ η δεύτερη στα 5.9kΩ αλλά ήταν 0 κ 6.3 kΩ αντίστοιχα 0.4 kΩ είναι μεγάλη απόκλιση οπότε κατανάλωνε την ισχύ να ξεπεράσει το άνοιγμα που είχε στο πάνω πηνίο κ μετά από αυτή που απέμενε έμενε πολύ λίγη λόγω της αυξημένης αντίστασης). Εάν είναι τα ίδια μέσα στις τιμές που γράφει το μανουαλ τότε πας στο επόμενο τεστ για τα πηνία Κάνεις την ίδια διαδικασία με τον πολλαπλασιαστη αλλά χωρίς να αφαιρέσεις τα πηνία Εάν δεν είναι ούτε τα πηνία τότε είναι η ηλεκτρονική σου Εάν δεν νιώθεις σίγουρος γι αυτά που γράφω καλύτερα να ρωτήσεις μηχανικό
  8. Έχεις δίκιο ξέχασα να ποστάρω...το πρόβλημα ήταν κυρίως ο πολλαπλασιαστής...τον άλλαξα κ πείραξα κ λίγο τα μείγματα κ όλα κομπλέ...Σας ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθειά σας.
  9. Τα ζογκλέρ κ τα συναφή τα ελεγξα στον καθαρισμό κ βενζίνη περνάει...το.Μόνο που δεν κοίταξα είναι το ύψος του φλοτερ γιατί δεν ξέρω πως να το το μπουζι είχε δύναμη αλλά λίγα ξεκινήματα μετά έγινε αυτό το αδύναμο...Ίσως φταίει κ κάποια γείωση ή κάποια χαλαρή σύνδεση ...δεν είσαι πιθανο;;;
  10. Για την ακρίβεια το είχα στις 2,5 στροφές από προχτές κ έπαιρνε με την πρώτη μανιβελια αλλά σήμερα μουλαρωσε...βέβαια ο σπινθιρας μου φάνηκε λιγάκι αδύναμος ίσα που φαινόταν κ είχε λευκό χρώμα αντί γι' αυτό το χαρακτηριστικό μπλε (η βλακεία είναι ότι άλλαξα 2 μπουζι με διάφορα 60 km το ένα με το άλλο που είναι περίεργο) Καινούργιες βαλβίδες κ ρύθμιση κ άνοιγμα για σέρβις συμπλέκτη
  11. Λέτε να φταίει όμως κ κανένα σωληνάκι που δεν αφήνει να ξεράσει αρκετή Βενζίνη;;;
  12. Το πρωί που ξεκίνησα τη μότο μου πήρε πάρα πολύ δύσκολα μπροστά ...με τα πολλά την ξεκίνησα κ όλα ήταν εντάξει μέχρι το φανάρι 5 λεπτά απόσταση...Μετά τράβηξα συμπλέκτη ενώ είχα πρώτη μέσα κ το μοτέρ ψοφήσε...Από εκεί κ πέρα δεν λέει να παρει μπρος...μόνο κάτι ψιλοσκασιματα κάνει που κ που...προσπάθησα να το βάλω κ σκαστο τζίφος...το μηχανάκι είναι ένα Yamaha xt 250 του 1984 οπότε φοράει καρμπ το οποίο καθάρισα κ συγρονισα σωστά αλλά μάλλον εμπλεξα άθελά μου το μείγμα αέρα καυσίμου...όποιος έχει κάποια ιδέα παρακαλώ ας βοηθήσει.
  13. Ωπ φίλος λάθος μου πάχος 2 mm Σε βιομηχανικά λες να έχει σίγουρα;;; Κ αν δεν υπάρχει τέτοιο κατάστημα εδώ στην επαρχία μετά;;; υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να βρω;;;