johns

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    20
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

17 Good

Σχετικά με το μέλος johns

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια March 18

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    Duke
  • myBike: Κυβισμός
    373

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV GT Veloce

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Παιδια δε ξερω μπορει να ειναι και ασχετο το παρακατω αλλα τελευταιες μερες εχω ακουσει απο 5-6 ατομα ειτε με αμαξι ειτε με μηχανη οτι μολις ανοιογουν το γκαζι, μπουκωνει κλπ, ειδικα σε πιο χαμηλες στροφες. Το ιδιο επαθα και εγω χθες με το αμαξι. Γεμισα απο shell 100αρα και λιγα χιλιομετρα μετα αρχισε τα ρεταρισματα, μουκωματα κλπ. Με πολυ χαλαρο ανοιγμα του γκαζιου μολις περναγα καποιες στροφες εστρωνε.. ΜΗΠΩΣ, λεω εγω τωρα, ειναι η βενζινη? Γενικα σε χαμηλες στροφες με υψηλο φορτιο μοτερ ειναι πιο ευκολο για προαναφλεξη οποτε ισως η κακη ποιοτητα βενζινης να δημιουργει προβληματα..
  2. Βασικα εγω με τη μαμα ρυθμιση στο πισω ειμαι πολυ ικανοποιημενος. Αν αλλαζα αυτο θα ηταν το μπροστινο πρωτα που ειναι λιγο μαλακο. Οχι οτι ειναι κακο, αλλα στα φρενα βουλιαζει αρκετα πιστευω..
  3. Ο λογος που τα αυτοκολλητα ειναι ακριβα ειναι γιατι η ΚΤΜ πουλαει ολο το σετ για ολη τη μηχανη.
  4. Ζεστο αερα νοιωθεις σταματημενος με το βεντιλατερ σε λειτουργεια. Εκει καταλαβαινεις στο αριστερο ποδι ζεστο αερα. Οχι ομως και να καει. Εμενα με σχεδον 15.000 χλμ μου εχει βγαλει 2 θεματακια. Το πρωτο ειναι οτι χαλασε ο διακοπτης για τα φωτα και δεν ειχα τα πορειας. Αλλαχθηκε εντος εγγυησης. Το δευτερο ηταν στα περιπου 12.000χλμ μου κοπηκε η ντιζα του συμπλεκτη. Η αληθεια ειναι οτι δε με αφησε ξαφνικα αλλα μαλακωσε λιγο ο συμπλεκτης ( δεν εδωσα σημασια νομιζα πως ηταν η ιδεα μου) και κοπηκε τελειως μετα απο βολτα ακριβως την ωρα που εφτασα σπιτι μου. Κοστος κανενα 20αρικο αν θυμαμαι καλα, την αλλαξα σε μιση ωριτσα σπιτι. Το μοναδικο που εχω αλλαξει ειναι το παραφλου, το οποιο απο την πρωτη μερα εβαλα Engine Ice καθως διαβαζα διαφορα περι υπερθερμανσης σε ζεστα κλιματα. Δε μου ειχε εμφανισει ποτε μνμ αυξημενης θερμοκρασιας μεχρι που μετα το σερβις στα 10κ που μου εβαλαν το εργοστασιακο παραφλου και επιασαν οι ζεστες μου το εμφανισε μια φορα. Το αλλαξα παλι και τωρα κομπλε! Αρα καλο θα ηταν ειδικα τωρα το καλοκαιρι να το αλλαξει οποιος μπορει καθως το Engine Ice ειναι σχετικα ακριβο..Εναλλακτικα εχω ακουσει καλα λογια για το κοκκινο παραφλου που δινει η Toyota. Επομενη αλλαγη που θα κανω καποια στιγμη ειναι το grip του γκαζιου με καποια απο τα καινουργια μοντελα ή aftermarket καθως ειχουν μικροτερη διαδρομη. Στο δικο μου (μοντελο 12/14) πρεπει να αλλαζω τη λαβη μου για τερμα ανοιχτο/κλειστο.
  5. Εγω εδω και λιγοτερο απο ενα χρονο περιπου, εχω το AGVisor που εχει LCD πανελ στο εσωτερικο και λειτουργει με μπαταρια. Πατας ενα κουμπακι και εναλλαζει μεταξυ σκουρο και ανοιχτο. Φορτιζει με USΒ και ειναι και αδιαβροχο. Το καλο ειναι οτι γινεται αρκετα φιμε και η αλλαγη ειναι αμεση. Επειδη ειχα δει και σαν τα παραπανω, το LCD ειναι αρκετα πιο σκουρο και δεν υπαρχει καθυστερηση στην αλλαγη. Πχ δε με βολεψε στην καθημερηνοτητα μου που περναω μεσα απο τουνελ κλπ. Επισης το οτι λειτουργει με μπαταρια ειναι μεν αρνητικο, αλλα κραταει πολυ! Το μοναδικο αρνητικο του ειναι η τιμη..
  6. Εχω το GT Veloce, πολυ καλη αεροδυναμικη αλλα δε θα ελεγα οτι ειναι και το πιο ησυχο..Εμενα δε με ενοιαζε τοσο ο ηχος αλλα υπαρχουν και πιο ησυχα.
  7. Καλοριζικο και καλοταξιδο! Πανεμορφο ειναι! Παντα ορθιος και πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα!
  8. Λαδια, φιλτρο μαζι με το o-ring του και μπουζι. Συνολο ανταλλακτικων 63 ευρω... Και θεωρητικα πληρη ελεγχο της μηχανης αν πιστεψουμε τα "τικ" στα πεδια ελεγχου..παντως η αλυσιδα ηταν φρεσκο-γρασαρισμενη. Μαζεψε χρηματα και παρε το 390. Μη βιαστεις! Το μονο καλο του 200 ειναι οτι βγαινει βαμμενη ολη σε πορτοκαλι! :P
  9. Το 2ο σερβις στα 7000χλμ που εκανα προσφατα πηγε 125 ευρω. Το βραδυ θα δω μηπως βρω και την αποδειξη απο το πρωτο στα 1000χλμ. Στο κοστος συντηρησης δεν εχουν διαφορες, μονο στην αρχικη αγορα και στην καταναλωση.
  10. Ναι μαλλον ηταν γραφτο να γινει μια απο αυτες τις μερες! Θα με βολευε καποιος προς Πειραια επειδη εκει δουλευω και τρωω ολη τη μερα, μενω Ελευσινα. Αλλα παω παντου αν αξιζει! Please πες μου καποιον (ειτε εδω ειτε με pm αν δε θες δημοσια) γιατι θελω να το φτιαξω οσο πιο γρηγορα γινεται! Thanks Captain!
  11. F@ck δε το ειχα σκεφτει αυτο, αλλιως θα το εγραφα αυριο! :P Παντως πηρα στο KTM 500 και μου ειπαν μονο με ραντεβου το βλεπουν..πηγα εδω τριγυρω σε 2 συνεργεια και αυτοι ηθελαν να το αφησω να το ψαξουν..Ενας μου ειπε οτι σε ενα Duke 200 ειχε ρελε για τα φωτα κατω απο το ντεποζιτο και μαλλον ειναι αυτο..
  12. Καλημερα! Απο χθες δε μου λειτουργει το φως της πορειας, κοιτα τις ασφαλειες ολα οκ, αλλαξα και λαμπα σημερα και παλι τιποτα. Καμια ιδεα? Της θεσης και ο προβολεας αναβουν κανονικα.
  13. Για γαντια ενδιαφερομαι και εγω, αλλα οτι δοκιμασα ασχετως τιμης ηταν πολυ χοντρα! Υπαρχει κατι δοκιμασμενο? Πιο πολυ με ενδιαφερει η θερμικη του ικανοτητα παρα η αδιαβροχοποιηση.
  14. Κατσε Καπετανιε, πρωτη μου μηχανη ειναι! Ας με κανει αντρα το 390 και παω για SM!