TheScarface

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    27
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

15 Good

Σχετικά με το μέλος TheScarface

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 09/24/96

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Πορτοκαλί θεά..

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    XF650
  • myBike: Κυβισμός
    644

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh Valor

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Moto Guzzi
  • dreamBike: Μοντέλο
    Stelvio
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

430 προβολές προφίλ
  1. Μπα δεν είναι τίποτα εκτεθειμένο, πιο πολύ φοβάμαι μην πάρει νερό - αέρα. Ναι δίμπουζο είναι, η δεύτερη μπουζόπιπα είναι κομπλέ
  2. Καλησπέρα παιδιά, Φεύγω για ταξιδάκι 1500-2000 χλμ, οπότε πήγα σήμερα στον μηχανικό για τέντωμα αλυσίδας και ένα γενικό τσεκ απ προκειμένου να μην βρεθώ προ εκπλήξεως. Σε κάποια στιγμή πάει να καθαρίσει το μπουζί, πιάνουμε το μπλα μπλα και μετά από λίγο φεύγω.Στο πρώτο φανάρι το μηχανάκι σβήνει, μετά από 2-3 φανάρια ξανασβήνει και σταματάω να δω τι έχει γίνει. Ο μηχανικός είχε ξεχάσει να βάλει την μπουζόπιπα, εγώ δεν το παρατήρησα, με αποτέλεσμα αυτή να ακουμπάει πάνω στον κινητήρα και να λιώνει μέχρι που το μαύρο πλαστικό υλικό έγινε άσπρο.. Την κουμπώνω και όλα οκ, απλά είναι φαγωμένη σε κάποια σημεία. Η ερώτηση είναι η εξής, υπάρχει περίπτωση να αρχίσει να ρουφάει αέρα και νερό από τα λιωμένα σημεία; Να πάω να την αλλάξω πριν φύγω ή δεν υπάρχει θέμα;
  3. Στο fuelly δίνει περίπου 6 μ.ο και σε άλλα σαιτ 5.5-6. Εγώ έχω 7 εντός πόλεως με χαλαρούς ρυθμούς, με σκίσιμο απογειώνεται 8+. Όχι τίποτα άλλο, πάνε στράφι τα 18.5 λίτρα του ντεπόζιτου που αλλιώς θα έδιναν 300+ αυτονομία!
  4. Φίλε μου είμαστε σε παρόμοια φάση αλλά με μια τεράστια διαφορά. Εγώ το Fw το πήρα συνειδητά, ξερωντας ότι αγοράζω μεγάλο μονοκύλινδρο 20ετιας που έχει αλλάξει διπλάσιο αριθμό χεριών. Νομίζω είναι αστείο να μιλάμε για την αξιοπιστία της Suzuki. Τα διαπιστωμένα προβλήματα που έβγαζε ήταν αυτές οι ενοχλητικές στο μάτι και μόνο διαρροές (και την φλάντζα να αλλάξεις θα χάνει από αλλού, εγώ παραιτήθηκα πλέον) και ότι έκαιγε ανορθωτές. Εγώ το πήρα συνειδητά ψιλό χρέπι όπως και εσύ από ότι καταλαβαίνω ξέροντας ότι θα ρίξω κάποια χρήματα να το φέρω στα ίσια του. 1) Καθάρισμα καρμπυρατέρ 2) Ρύθμιση βαλβίδες 3) Ανορθωτές 4) Διάφορες άλλες μικρό εργασίες Μετά από αυτά το μηχανάκι δεν εμφάνισε τίποτα και είναι το μοναδικό μεταφορικό μου μέσο, σαν πάλι στην πόλη και σαν κουβαλητης στις εκδρομές. Μόνο την κατανάλωση δεν έχω καταφέρει να στρώσω που είναι σταθερά 7 στην πόλη και 6 σε επαρχιακούς - εθνική.
  5. Ξεκινάω το θέμα για να πω δύο λόγια για τον εξοπλισμό που χρησιμοποιώ εδώ και δύο μήνες καθημερινά, έτσι ώστε να έχει εικόνα κάποιος ενδιαφερόμενος. Κράνος 1: Airoh Valor matt black, 140 ευρώ. Όταν πήγα να αγοράσω κράνος, η Airoh δεν ήταν καν σαν επιλογή, διότι δεν είχα διαβάσει πολλά σχετικά με την εταιρία και δεν τα είχα πολύ στα υπόψιν. Αγοράστηκε τελικά γιατί εφάρμοζε τέλεια στο κεφάλι μου σε συνδυασμό με γυαλιά μυωπίας, σε αντίθεση με άλλα μοντέλα άλλων εταιριών. Σε ότι αφορά την εμφάνιση, είναι πολύ ξεχωριστό και ''ψαρωτικό'', με έντονες γωνίες. Έχει δύο αεραγωγούς ψηλά, έναν στο μέτωπο και έναν στην μύτη, με αποτέλεσμα το καλοκάιρι να μην είναι φούρνος. Αεροδυναμικούς θορύβους δεν έχει έντονους μέχρι τα 120 χλμ. ωστόσο μετά από εκεί αυξάνεται αρκετά ο θόρυβος και έχει και κάποιες μικρές ταλαντώσεις (φταίει και η ανύπαρκτη ζελατίνα του Freewind σε αυτό). Ποιοτικά δείχνει καλό, τα μαξιλαράκια του είναι πάρα πολύ άνετα, και γενικά δείχνει να αντέχει στον χρόνο. Θα ήθελα να έχει ενσωματωμένο Pinlock. Βαθμολογία: 8/10, value for money. Κράνος 2: Pilot Fr3, 70 ευρώ. Αγοράστηκε σαν δεύτερο για συνεπιβάτη, και χωρίς πολλά λόγια φτηνιάρικο, με άβολα μαξιλαράκια και έντονο θόρυβο. Βαθμολογία: 4/10, κακή επιλογή Μπουφάν: Macna Impact pro black, αρχική τιμή 320 ευρώ, τελευταίο κομμάτι το αγόρασα 190. Τώρα παίζει γύρω στα 290-300 Πολύ απλά εξαιρετικό,υπερκαλύπτει την χρήση που κάνω. Προστασίες σε ώμους και αγκώνες, υποδοχή για προστασία πλάτης, πολλές εξωτερικές και εσωτερικές τσέπες, δύο αεραγωγούς μπροστά, έναν μεγάλο πίσω, φοριέται άνετα Σεπτέμβριο - Μάιο και με ιμάντες προσαρμογής σε πολλά σημεία. Χωρίς την ισοθερμική - αδιάβροχη επένδυση, έφαγα 20λεπτη μπόρα πολύ μεγάλης έντασης, και δεν πέρασε ούτε μισή σταγόνα, ενώ κρύο δεν έχω αντιληφθεί ακόμα. Βαθμολογία: 10/10, ότι πληρώνεις παίρνεις. Γάντια: Agv pro Touch Screen RX-2: 40 ευρώ. Δερμάτινα γαντάκια με κόκκαλα σε όλες τις αρθρώσεις, πανέμορφα, αλλά με μέτρια ποιότητα (ξεχείλωσε το velcro την πρώτη εβδομάδα) και ανεπαρκή θερμομόνωση, χωρίς να έχει κάνει ουσιαστικό κρύο ακόμα υπήρξαν στιγμές που αντιλήφθηκα να μπαίνει κρύος αέρας. Μέχρι στιγμής αδιάβροχα. Βαθμολογία: 5/10, περίμενα κάτι καλύτερο.
  6. Update! Σήμερα παρέλαβα το μηχανάκι από το συνεργείο (ευχαριστώ τον @pitapola που μου σύστησε τον μηχανικό). Καθαρίστηκε και ρυθμίστηκε καρμπυρατέρ, ρυθμίστηκαν οι βαλβίδες αλλάχτηκαν κάποια oring, στρώθηκε το φίλτρο αέρα (θα αλλαχτεί σύντομα), και ξανά επιδιορθώθηκαν οι διαρροές στην κεφαλή. Από ότι φαίνεται την ζημιά την έκανε ο προηγούμενος μηχανικός, καθώς έβαλε πρόχειρα την φλαντζόκολλα, ίσως να έπεσαν κομματάκια από το εσωτερικό μέρος στο καρμπυρατέρ, και έβαλε και πάνω από την φλάντζα με αποτέλεσμα αντί να εφάπτεται μέταλλο με μέταλλο να εφάπτεται μέταλλο με φλαντζόκολλα (ότι κατάλαβα σας λέω). Επίσης υπήρχε εισαγωγή αέρα στο καρμπυρατέρ και το μηχανάκι ήταν τελείως απορυθμισμένο. Τα οκταράκια ήταν πράγματι από ότι φαίνεται επειδή μετά από όλα αυτά οξύνθηκαν οι αισθήσεις μου και αφουγκραζόμουν κάθε τι. Στο μέλλον θα χρειαστεί όμως ρουλεμάν. Ας ελπίσουμε να ήταν η τελευταία περιπέτεια, καλές βόλτες!
  7. Τα οκταράκια, τα οποία εμφανίστηκαν για πρώτη φορά από τότε που αγοράστηκε η μηχανή, από το πρώτο μέτρο που ξεκίνησα για να πάω σιγά σιγά στο σπίτι μετά το χθεσινό πρόβλημα! Το απόγευμα θα πάω στον μηχανικο και θα ενημερώσω
  8. Ευχαριστώ πολύ, βοηθητική απάντηση. Θα γίνεται καθάρισμα ρύθμισα κλπ από τον μηχανικό + το φίλτρο αέρα. Το WD40 στους διακόπτες και στα υπόλοιπα δεν κατάλαβα γιατί, υπάρχει λόγος σχετικός με το θέμα; Και για την πλεξούδα το ίδιο, μπορεί να συνδέονται με τα υπόλοιπα προβλήματα με κάποιο τρόπο; Οι βαλβίδες δεν ξέρω άμα ελέγχθηκαν από τον μηχανικό στο σέρβις, πάντως δεν ακούγεται κάτι. Πράγματι ο καπνός μάλλον έτσι θα δημιουργήθηκε, για αυτό και ήταν στιγμιαίος, αρκετά ανακουφιστικό αυτό
  9. Σημειώνεται. Με βολεύει και η τοποθεσία! Μέσα στις επόμενες μέρες θα αποκτήσει νέο πελάτη
  10. Κάτι για τους Θεσσαλονικείς συναδέλφους. Έχουμε κάποιο αξιόπιστο και αξιόλογο συνεργείο ώστε να λυθούν οριστικά τα προβλήματα; Δεν είναι ανάγκη να είναι πάρα πολύ φθηνό, μου αρκεί να λυθούν τα θέματα και να καταφέρω επιτέλους να απολαύσω το μηχανάκι μου!
  11. Αύριο το πρωί θα φωτογραφισω και θα τις ανεβάσω. Θα πάει στον μηχανικό έπειτα. Επίσης κάτι άλλο σημαντικό που δεν ανέφερα είναι ότι ακόμα και μετά το σέρβις, βλέπω ξέραμενα λάδια κάτω από το πεντάλ των ταχυτήτων, μοιάζουν πολυκαιρισμενα και δεν φεύγουν ούτε με το πλύσιμο, ενώ η κεφαλή είναι πεντακάθαρη.
  12. Σε ότι αφορά τα ηλεκτρολογικά, το μόνο διαπιστωμένο πρόβλημα είναι ότι ο διακόπτης για τα φώτα, στο τέρμα πάνω σημείο του, ανάβει μεν τα φώτα αλλά δεν έχει φως στις ενδείξεις της οθόνης. Μισό εκατοστό πιο κάτω είναι μια χαρά και λειτουργούν όλα. ίσως να μην έχει καμία μα καμία σχέση απλά το αναφέρω. Το φίλτρο αέρα δεν αλλάχτηκε, διότι μου είπε ο μηχανικός ότι πρέπει να γίνει ''ειδική παραγγελία'' για αυτό το μοντέλο... Ειδική παραγγελία για αερο-ελαιόψυκτο μονοκύλινδρο 20ετίας...Πρέπει να είναι πολύ σύνθετο αυτό το φίλτρο αέρα . Γενικά δεν με ικανοποίησε σχετικά με τις εξηγήσεις του. Ούτε καθάρισμα καρμπυρατέρ έγινε. Ξέχασα να πω και ότι μονώθηκε η κεφαλή του κυλίνδρου με φλατζόκολλα, γιατί είχε κάποιες διαρροές, και πράγματι από τότε στον κύλινδρο δεν έχω δει ούτε σταγόνα λάδι.
  13. Τα λάδια ελέγχονται σχεδόν καθημερινά, αλλά από το ματάκι, χωρίς να κάνω όλη την διαδικασία. Η στάθμη είναι σταθερά στα 3/4, θεωρώντας ως 0 το minimum.
  14. Καλησπέρα σε όλους, προς ενημέρωση ακολουθεί σεντόνι! Πριν δύο εβδομάδες αγόρασα ένα Suzuki Freewind 650, μετά πολλών κόπων και βασάνων. Το μηχανάκι από την αρχή χρειαζόταν κάποια μαζέματα, για τα οποία διέθεσα ένα σεβαστό ποσό για να γίνουν. Αλλάχτηκαν λάστιχα, έγινε ακτινολόγηση του εμπρός τροχού, μανέτες, φλας, τακάκια, λάδια και φίλτρο λαδιού, μπουζί, κανά δύο λάμπες και κάποια ακόμα μικροπράγματα. Ωστόσο δεν έχω καταφέρει ακόμα να το ευχαριστηθώ δυστυχώς! Μετά τις ''διορθώσεις'', παρουσιάστηκε αισθητή βελτίωση στην συμπεριφορά του, όμως και πάλι κάτι δεν μου ''κολλούσε''. Είχε έντονα σκορτσαρίσματα κάτω απο τις 3 χιλιάδες στροφές, ειδικά κρύο, και γενικά μου άφηνε μια περίεργη αίσθηση που δεν μπορώ να περιγράψω ακριβώς. Εδώ ξεκινάει το χρονικό τψν προβλημάτων, οπότε δώστε βάση 1) Ένα πρωί πριν περίπου μία εβδομάδα, πάω να κατέβω το πεζοδρόμιο του σπιτιού μου, κάνω έναν λάθος χειρισμό απειρίας και το μηχανάκι πλαγιάζει ελαφρώς. Το κρατάω με όλη μου την δύναμη και γλιτώνει την πτώση, οπότε no problem. Αμ δε, με το που ξανά ξεκινάω, συμπεριφέρεται αλλόκοτα και κομπιάζει υπερβολικά. Παρ' όλα αυτά συνεχίζω διότι έπρεπε να πάω στην εργασία μου, και με το που βγαίνω στην Λ. Νίκης (Θεσσαλονίκη) και περνάω ένα φανάρι ακούγονται δύο εκκωφαντικά και πραγματικά πάρα πολύ δυνατά ''μπαμ'' από την εξάτμιση, που νόμιζα κυριολεκτικά ότι έπεσε καμία βόμβα ή οτι έφυγε όλος ο κινητήρας και θα προσγειωθεί στον από πίσω. Το μηχανάκι δεν στροφάρει πάνω από τις 3000 σ.α.λ. χωρίς να σβήσει όμως, και αρνείται να επιταχύνει, με αποτέλεσμα να πρέπει να βρεθώ άμεσα από την δεξιά λωρίδα στην αριστερή, με κίνδυνο λόγω κίνησης. Τα καταφέρνω τελικά, και με το που σταματάω βγάζει μερικές σταγόνες λάδι. Το σβήνω, περιμένω λίγη ώρα και θεωρόντας ότι λόγω του πλαγιάσματος ίσως να ξεχείλισε το καρμπυρατέρ, και ξανά ξεκινάω χωρίς πρόβλημα. 2) A few days later βαίνω εθνική για να πάω στα ΤΕΙ στην Σίνδο, και φτάνοντας με το που παρκάρω πετάει μία σταγόνα λάδι. Στον γυρισμό πάλι το ίδιο. 3) Προχθές στον δρόμο προς την δουλειά, μετά από φανάρι, πάλι κομπίαζει και δεν ανεβαίνει πάνω από τις 3000 σ.α.λ. για λίγα δευτερόλεπτα, όμως συνεχίζει κανονικά έπειτα. 4) Το σημερινό αποκορύφωμα. Γυρνάω από την δουλειά και βρίσκομαι επί της Εγνατίας, στο φανάρι πριν την Αριστοτέλους, όπου πάλι κομπίαζει και πάλι αναγκάζομαι να βρεθώ άμεσα στην δεξιά πλευρά του δρόμου. Σταματάω για λίγο, και με το που ξεκινάω κάνει πάλι ένα δυνατό ''μπαμ'' η εξάτμιση και πάαααλι δεν τραβάει. Σταματάω προφανώς απογοητευμένος, και βλέπω ότι έχει ''ξεράσει'' λάδι στο καπάκι του φίλτρου λαδιού, και βγάζει και άσπρους καπνούς από την κεφαλή του κυλίνδρου -από όσο πρόλαβα να δω-. Αποφασίζω λοιπόν να το αφήσω να ηρεμήσει και να πάω σιγά σιγά μέχρι το σπίτι μου, και αύριο το πρωί στον μηχανικό. Νομίζατε ότι τελείωσα; Ούτε καν. Με το που ξεκινάω, ο μπροστά τροχός αρχίζει να είναι ασταθής, και να κάνει μικρά ''οκταράκια''. Πως γίνεται να συνδέονται αυτά τα δύο; Είναι πραγματικά παράλογο να συνέβησαν την ίδια χρονική στιγμή! Αυτά τα ''λίγα'' είχα να πω Δεν ζητάω τηλεδιάγνωση φυσικά, αλλά κάθε ιδέα και σχόλιο είναι δεκτό. Να ξέρω τουλάχιστον τι μπορεί να περιμένω αύριο στον μηχανικό και τι μπορεί να είναι κατά την δική σας άποψη. Μόνο παρακαλώ να μην υπάρξουν σχόλια του τύπου ''τι πήγες και πήρες ρε φίλε'', ''ε άμα δεν ελέγχεις αυτά γίνονται'', ''την αρχαιολογία βρήκες;'' κλπ. διότι το μηχανάκι αγοράστηκε με πολύ κόπο και ελέγθηκε από μηχανικό και από φίλο μοτοσυκλετιστή με εμπειρία 30 ετών πάνω σε δίτροχα! Ευχαριστώ όσους αντέξατε και φτάσατε να το διαβάσετε μέχρι εδώ
  15. Γεια σας και πάλι παιδιά! Αφού συνήθισα λίγο το μηχανάκι και έγραψα 500 χλμ. Λέω σημερα να κάνω την πρώτη μου βόλτα εκτός πόλης, να ξεσκασω και λίγο από το διάβασμα Μάλλον προς Πετροκέρασα που προτάθηκε πιο πάνω, μιας και είδα και άλλα ποστ εδώ που προτείνουν την διαδρομή. Ερώτηση: Η διαδρομή είναι βατή για αρχάριους ή θα μου βγει η ψυχή και θα το μετανιώσω στο τέλος; Επίσης άμα θέλει κανείς να έρθει για βόλτα σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς φυσικά είναι ευπρόσδεκτος!!