BlackDiamond

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    712
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

BlackDiamond last won the day on February 13

BlackDiamond had the most liked content!

Πόντοι

355 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος BlackDiamond

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άρτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3300 προβολές προφίλ
  1. Για αυτά που βλέπω πως το θέλεις θα έλεγα το Χ. Από την άλλη όμως το mt03 που είναι αρκετά αξιόπιστο αλλά δεν είναι για φόρτωμα και πεζοδρόμια ( όπως το χ ) είναι στα 5200 ( δηλαδή 2 χιλιάρικα διαφορά με το honda, σημαντική ) . Για το γυμνό 500αρι.... θα πήγαινα σε mt07 ή sv650. Αν παίζει μεγάλο ρόλο για εσένα η δυνατότερη τιμή απόκτηση , κατανάλωσης πήγαινε στο 03. Αν παίζει μεγάλο ρόλο η άνεση, το φόρτωμα και μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων πήγαινε στο 500χ
  2. Επειδή είμαστε κοντά σε κυβικά / άλογα να σου την εντύπωσή μου, η απλή τύπου εργοστασίου ( ίδιος κωδικός ) κόστιζε γύρο στα 65-68€, έβαλα ενισχυμένη της did vx2 στα 90€. Διαφορές στην συμπεριφορά δεν έχω δει, αυτό που έχω παρατηρήσει όμως είναι πως μετά από 10.000χλμ με μηδενικό νερό και χωρίς να έχει καθαριστεί ποτέ ( μόνο λίπανση ανά 500-600 ) είναι σαν την πρώτη ημέρα ( δεν έχει μαζέψει ακόμη εκείνα τα κομματάκια με μόκα που μάζευε η μανίσια κάθε 1.500-2.000 ). Δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να δώσεις για "καλύτερη" αλυσίδα, αναλόγως πάντα και την διαφορά τιμής.
  3. Νομίζω πως δεν μπορεί να σε γράψει για έλλειψη σιγαστήρα ( δηλαδή σε εμένα που ο σιγαστήρας είναι φυτευτός στις εξατμίσεις θα τις κόψει για να δει ? ). Κανονικά μόνο με ντεσιμπελόμετρο, εκτός αν έχεις τίποτα που ακούγεται σαν διαόλι.
  4. Πριν λίγους μήνες είχα κάνει το γύρο Λίμνης Αώου ( λίγο πιο πάνω από το μέτσοβο ) και υπάρχει ένα μέρος σαν αυτό που περνάς, ιδιαίτερη προσοχή όπου βλέπεις τσιμέντο και να περνάει μόνιμα νερό. Που λες σε αυτό το μέρος ( μαξ 10-15 μέτρα ) πέρναγε ένα ρυάκι όπως φαίνεται και σε εσένα περίπου ( 3-5 εκατοστά βάθος το πολύ ). ΠΑΛΙ καλά κατέβηκα πιο πριν και το περπάτησα με τα πόδια ώστε να δω ακριβώς σε τι θα πατήσω. Αφού πρώτα έκανα πέρα κάτι πέτρες είδα πως ήταν γεμάτο γλίτσα ( που δεν φαίνεται εύκολα, πρέπει να το νιώσεις με το πέλμα σου ) και δεν σταματούσε το λάστιχο να χάνει μέχρι που να βγω από εκεί. Εννοείται πως πέρασα με 1η και σιγά σιγά σιγά. Ειδικά αν έχεις και λάστιχα με μηδενικό τακούνι θέλει προσοχή.
  5. H4 φοράει ? Και αν ναι, μπαίνει κανονικά η φούσκα για την στεγανοποίηση? Σκέφτομαι κάποια στιγμή να αλλάξω σε led γιατί που καίει μια φορά τον χρόνο την σκάλα πορείας. Αλλά απότι βλέπω θα πρέπει να αφαιρεθεί ή να κοπεί ώστε να χωρέσει.
  6. Εμένα μου φαίνονται παααρα πολλά, ναι σίγουρα έχουν γίνει και ουσιαστικές παρεμβάσεις ( όχι αυτοκόλλητα και βλακίες ) αλλά όταν κάτι κάνει 5000€ και του ρίχνει άλλα 2 γιατί να μην πάρω κατευθείαν αυτό με τα 7 που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι σε όλα καλύτερο? Εννοείται πως σε περίπτωση μεταπώληση εκεί φαίνεται η χασούρα.
  7. Αξίζει όμως σε ένα μηχανάκι τέτοιου τύπου να ρίξεις τόσα ? Γιατί απότι βλέπω τα 1,500 τα έχεις περάσει, χωρίς να έχω δει τιμές.
  8. Δεν νομίζω να έχεις κάποιο θέμα ακόμη και να γίνει κάποιο είδος μήνυσης διότι είπες πως έχεις ένα χαρτί που βεβαιώνει πως έχεις περάσει τις εξετάσεις ( πράγμα που δεν λέει απολύτως τίποτα... για να ξέρεις ). Στο καρτελάκι που θα πάρεις θα λέει πως ημερομηνία ισχύος ( πότε αρχίζει δηλαδή ) είναι από την ίδια ή την επόμενη ημέρα από όταν έδωσες εξετάσεις οδήγησης. Οπότε στην χειρότερη όπως λέει και παραπάνω να καλεστείς να πληρώσεις ένα μικρό πρόστιμο διότι δεν είχες μαζί σου κατά τον έλεγχο τα απαραίτητα έγγραφα.
  9. Αν έχει όμως τα ένσημα που χρειάζεται μπορεί να κανονίσει με κάποιον να του βάλει μερικά ώστε να του δώσει την παραίτηση.
  10. Το να βάλεις αρκετά πιο δυνατές / καλές δαγκάνες δεν ξέρω αν αξίζει σαν κίνηση. Είχα δει ένα βίντεο πριν λίγο καιρό που ένα τύπο που έκανε την ίδια αναβάθμιση απλά σε άλλο μηχανάκι, ως αποτέλεσμα είχε το μπροστινό να τερματίζει εντελώς με το παραμικρό σε πολύ καλή άσφαλτο, και σε καθημερινή άσφαλτο να κλειδώνει ο τροχός με την σκέψη. Απότι είπε ξαναέβαλε πάλι ότι είχε η μάνα του. Πιστεύω πως αναβαθμίσεις τέτοιου τύπου θα πρέπει να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά ( πχ. tokico διπίστονες σε brembo τετραπίστονες, εννοείται πως παίζει ρόλο και η τρόμπα εκτός από τις δαγκάνες ) Έχει κάνει κάποιος άλλο τέτοια αναβάθμιση ?
  11. Όπως είπε και παραπάνω για να υπέγραψες παραίτηση κάπου φαινόσουν ( οπότε ήσουν ασφαλισμένος, έστω και 4ωρο εκ περιτροπής ). Πήγαινε για αρχή μια βόλτα από το ΙΚΑ και δες πόσα ένσημα έχεις ( μήπως μπορείς να πάρεις ταμείο ανεργείας ) γιατί απότι θυμάμαι έχεις καιρό σε αυτή την δουλειά.
  12. Χωρίς να έχω ασχοληθεί με αμάξια ποτέ θα σου πω κάτι που ξέρω από μηχανάκια... Μην προτιμάς σε 5λιτρα. Γίνεται τεράστια νοθεία ( ca****l / mo***l ) πήγαινε καλύτερα με 1L. Το ξέρω πως σε συμφέρει οικονομικά να πηγαίνεις σε μεγαλύτερη συσκευασία. Γνωστό μου άτομο με συνεργείο είχε δοκιμάσει το ίδιο ακριβώς λάδι ( από 1L και 5L ), η διαφορά ήταν αρκετή. Ίδιος οδηγός , όχημα , τρόπος οδήγησής. Από τότε δεν χρησιμοποιεί μεγαλύτερες συσκευασίες από του 1L.
  13. Γύρος Λευκάδος και γύρος Αμβρακικού αξίζουν . Γύρος Λευκάδος όμως το καλοκαίρι είναι θέμα ( πολύς κόσμος στον δρόμο που δεν ξέρουν που πηγαίνουν ). Μην το προτιμήσεις Ιούλιο και Αύγουστο.