BlackDiamond

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    591
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

BlackDiamond last won the day on June 11 2018

BlackDiamond had the most liked content!

Πόντοι

272 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος BlackDiamond

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άρτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2450 προβολές προφίλ
  1. @noodles Μέσα από την κίνα ?
  2. Αν έχεις φάει όλο το φαγητό!!! που το πας αυτό???? Νομίζω πως στο δικό μου τυγχάνει να "κολλάει" διότι ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος να αποδίδει χαμηλομεσαία ( σασμάν και μπρος - πίσω γρανάζια ) 230 και οικονομική οδήγηση
  3. Καθώς χάζευα ένα video του τύπου hp vs torque μου δημιουργήθηκε ο εξής προβληματισμός. Γνωρίζω πως η καλύτερη ταχύτητα πορείας σε ένα ταξίδι ( ας πούμε ευθεία ) ανεξαρτήτου κυβικών, είναι τα 2/3 του γκαζιού. Ο κατασκευαστής για το δικό μου λέει: 24NM / 2.4 kgf-m @ 6500 rgp ( ροπή ) Μέση κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής είναι τα 3.6 / 10 Σε πορεία πηγαίνω 6.200 - 6.600 rpm και είμαι ακριβώς στην κατανάλωση που κατασκευαστή ( με δύο άτομα, αν είμαι μόνος μου είναι περίπου στα 3.1 - 3.3 ). Όταν ο κατασκευαστής δίνει αυτά τα στοιχεία για την ροπή του δικύκλου ( για μηχανάκι δρόμου ή πίστας ) λογικά θα είναι η χρυσή τομή σε κάποια πράγματα όπως. Χαμηλή κατανάλωση Εκεί που δουλεύει καλύτερα ο κινητήρας ( σαν απόδοση ) Να μην κουράζεται το κινητήρας σε πολύωρη χρήση Οπότε το πιο σωστό είναι να πηγαίνουμε πορεία, στις στροφές που δίνει ο κατασκευαστής ή απλά έτυχε στο δικό μου όχημα με το δικό μου βάρος / τρόπος οδήγησης / δρόμοι που πηγαίνω ? Ελπίζω να έγινα κατανοητός
  4. Για πόσα λεφτά μιλάμε ? Σκέφτεσαι να την παντρευτείς ή για 3-4 χρόνια και μετά πάμε σε άλλο ? Tο Nc μου αρέσει αρκετά σε όλα του, με όμως χαλάνε 2πράγματα ..... Η απουσία της δεύτερης δισκόπλακας μπροστά ( όχι πως δεν φρενάρει ) και ότι βγαίνει για Α2. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως αυτό το μοτέρ μπορεί να βγάλει μόνο και μόνο λόγο κυβικών ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10-13 άλογα παραπάνω . Βάλτε και έναν περιοριστή πάνω για να πηγαίνει στα 47,8 και Τέλος .... Απλά να έχει αυτόν τον παραπάνω αέρα που έχει ένα 600αρι από ένα 400αρι ... Εγώ λέω με τιμές καινούργιου .... εφόσον έχεις πάει σε αυτή την τιμή γιατί να μην πάρεις το vstrom ή το versys ( επειδή αυτά φορτώνονται περισσότερο σε σχέση με το tracer ) ? Αν εξαιρέσεις τον χώρο ( δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό αυτό σε στριφτερό κομμάτι ) και τα θερμαινόμενα γριπ που έχει το 2019 ..... Δεν βρίσκω λόγο. Για το cb πιστεύω πως είναι καλούτσικη στιγμή λόγο και της προσφοράς που παίζει ( 6700-6800 του 2018 ) να βρεις κάποιο σε καλή κατάσταση με λίγα χιλιόμετρα γύρο στα 5.000
  5. https://prnt.sc/o03lno https://prnt.sc/o03lrn https://prnt.sc/o03lw3 https://prnt.sc/o03ltk Εννοείται πως υπάρχει γνήσιος φορτιστής / ακουστικά / manual κλπ
  6. Χρειάζομαι άμεσα διπλόκαρτο τηλέφωνο γιατί είμαι με 2 συσκευές οπότε αυτό ή θα πουληθεί σε χαμηλή τιμή ή θα μείνει για εφεδρικό . Είναι αγορασμένο τέλη Ιανουαρίου του 2015 έχει πέσει μια φορά και στους πρώτους μήνες και άλλαξα οθόνη ( μαζί με touch στην procordia 130€ ). Δεν έχει απολύτως κανένα λειτουργικό θέμα ( μόνο καμιά φορά στην επανεκκίνηση χάνει την ώρα / ημερομηνία ) και η μπαταρία βγάζει έως και μια ολόκληρη μέρα και ΠΟΛΥ χρήση ( αν το χρησιμοποιείς όχι σαν εμένα ). Μέχρι πρόσφατα είχα φορεμένο το αυτοκόλλητο από την καινούργια οθόνη όπως φαίνεται. Τώρα φοράει κανονικό τζάμι. Έχει ΜΟΝΟ μια γρατσουνιά στο πίσω μέρος.
  7. Μετά από 15 χρόνια είχε σκιστεί το κάλυμμα στο fx και είπα να επέμβω στην σέλα με φθηνό κόστος και αλλά καλό αποτέλεσμα . Πήγα σε έναν τύπο με τέντες !!! Έβαλε μια καινούργια στρώση αφρού και μια στρώση από κάτι άλλο ( κάτι σαν βελέντζα για να δώσει παραπάνω πάχος ) . Καινούργιο κάλυμμα ελαφρός σαγρέ για να μην γλιστράει και με κόστος 20€. Για τα επόμενα 2 χρόνια δεν είχα κάποιο παραπάνω ( και στο μάτι ήταν πολύ ωραίο ) . Εννοείται πως μπορείς να παίξεις και να κάνεις πολύ καλύτερα κοψίματα με αποτέλεσμα πολύ καλύτερο σύνολο , άντε με κάτι τέτοιο να μου έπαιρνε 30€ . Δεν γνωρίζω αν αξίζει να πας σε gel γιατί έχω ακούσει πως μετά από ένα σημείο είναι χειρότερο και από τούβλο . Δεν έχω κάτσει ποτέ σε σέλα gel απλά μεταφέρω την άποψη από έναν κύριο ( ίσως και ήταν μάπα το υλικό ).
  8. Εμένα μου φαίνεται ωραίος ( πιο ωραίος από τον δικό μου ), λογικά επειδή το έχω συνηθίσει .... Πάντως κάνει πολύ καλή δουλειά .
  9. Ένα καθημερινό πρόβλημα... Δεν γνωρίζω σίγουρα αν θα πρέπει να πάει το θέμα " Επικαιρότητα ". Mods <--
  10. Dy 125

    Με γεια !!! Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα να έχεις με τον εργάτη Τελικά ο κλήρος έκατσε στο μαύρο
  11. Κάτι τέτοια βλέπεις / διάβαζεις και λίγο πριν κοιμηθείς το βράδυ σκέφτεσαι να ρίξεις μια κλοτσιά στην κοπέλα / γυναίκα και να φέρεις μια τέτοια στο κρεβάτι Έρωτας από όλες τις πλευρές
  12. Στην σελίδα του καταστήματος που βλέπεις ή στην σελίδα του κατασκευαστή αυτού του προϊόντος θα βρεις τις πληροφορίες που χρειάζεσαι .
  13. Ναι...και είχε λίγα κομμάτια
  14. Ελαφρός πίσω ή κάτω από την γέφυρα ( πάνω ακριβώς από το φανάρι ) υπάρχει ένα πλαστικό ( ένωση ουράς ) το οποίο συνήθως μπαίνει σαν καπάκι . Σε μερικά μηχανάκια βιδώνει κοντά στην κεντρική της σέλας και βγαίνει πανεύκολα , σε μερικά άλλα πρέπει να βγάλεις τις ουρές για να βγει και αυτό ( παραπανίσιος χρόνος ) . Σε τέτοιες καταστάσεις το manual ( η ακόμη service manual για να βλέπεις τα ΠΑΝΤΑ ) του κατασκευαστή είναι ευαγγέλιο