BlackDiamond

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    675
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

BlackDiamond last won the day on June 11 2018

BlackDiamond had the most liked content!

Πόντοι

329 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος BlackDiamond

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άρτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3120 προβολές προφίλ
  1. Χωρίς να έχω κάποιες ιδιαίτερες γνώσεις στο θέμα διακρίνω 3 πράγματα ( ας με διορθώσει κάποιος πιο έμπειρος ) ήρθε η ώρα για αλλαγή ( φαίνεται στο χρώμα ) έχει υποστεί υπερθέρμανση ( έντονα μαύρα στίγματα ) ρύθμιση βαλβιδών ( είναι περισσότερο ανοιχτές απότι πρέπει, τουλάχιστον της εισαγωγής ). Όταν φαίνεται καρβουνιασμένο γύρο γύρο.
  2. Τα τελευταία 2 χρόνια πολλά vstrom του 07 και του 08 είναι με 33-48χλμ....
  3. Για φωτα και φρένα εμένα μου φαίνεται πως έχουν κάνει βήματα ( υπάρχουν φανάρια που φωτίζουν τον δρόμο και οχι τον ουρανό, κάτοχος fx... Τι να σου λέω....) Πιστεύω πως ενα μηχανάκι με πχ. 80.000χλμ δυο πράγματα θα παίζουν.... Πηγάδι χωρίς πάτο ή "καινούργιο". Αν κιόλας είσαι/ είμαι ψειρας.... Μαμησετα δεν θα βρεις τίποτα.
  4. Όλα έχουν να κάνουν με την οικονομική δυνατότητα και σκέψη που διαθέτει ο καθένας. Υπάρχει διαφορά στην τιμή γιατί λένε πως σε όλα τα κυβικά έχουν ανέβει οι τιμές ( ναι! ) γιατί όμως ? Βλέπεις όμως αρχίζουν τα τελευταία 10 χρόνια περίπου να επενδύουν στα φρένα, φώτα, καλύτερα πλαστικά και πάει λέγοντας, μην ξεχνάμε και το θέμα euro που το τμήμα r&d θέλει την μάνα του και τον πατέρα του. Ότι ο περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα κάνει 5 χρόνια οικονομία μήπως μπορέσει και πάρει ένα καινούργιο παπί για εργάτη.... Αποτί την στιγμή που δουλεύει θα έχει κάποια αξία, πιστεύω πως τα 1.500 είναι μια λογική τιμή για μηχανάκι 20ετίας και πχ. με 80.000χλμ Από την άλλη υπάρχουν άτομα ( ας εμένα ) που προτιμάνε να πάρουν παπί με 3.000 παρά hayabusa με 3.000 γιατί έχω συνηθίσει να πηγαίνω στο συνεργείο για εργασίες service και όχι ζημιές, αντίστοιχα θέλω να κάνω ένα ταξίδι 2-3 χιλιάδων χιλιομέτρων και θα κοιτάξω λάδια-αέρα και φεύγω. Γιατί ξέφυγα λιγάκι, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως ο κάθε ένας έχει διαφορετική τσέπη και ανάγκες ( και θέλω ), καθώς όμως δεν είμαστε στην εποχή του 2000 που άνοιγες το κλιματιστικό για να σπάσει η ζέστη από τα καλοριφέρ, θα πρέπει να είμαστε πιο συνειδητοποιημένοι και λογικοί. Έχει γεμίσει ο κόσμος με 1000-1300 από 20χρονους που τα παίρνουν και πάνε στις καφετέριες στα 2χλμ και δεν έχουν βενζίνη να βγουν παραέξω...
  5. Σίγουρα μετά από ένα βαθμό το μαθαίνεις και δεν έχεις έντονο θέμα, μέχρι τότε όμως ? Με την σκέψη και στο περίπου ?
  6. ρε σουζουκι καλή χρυσή είσαι αλλά ώρες ώρες θα μας τρελάνεις .... ίσως το μοναδικό "καινούργιο" μηχανάκι που δεν έχει δείκτη / ένδειξη καυσίμου, παρά μόνο όταν ανάψει η ρεζέρβα ( αν θυμάμαι καλά αυτό το έχει ). Όπως και να έχει πιστεύω πως είναι καλή η τιμή του αν δεν έχει κάποιο κουσούρι
  7. Honda ! Αν και σε κανένα από τα δύο δεν βρίσκω ( μεταχειρισμένα ) κάποιο που να μου τραβάει το βλέμμα ...
  8. Τι γίνεται όμως με το κάλυμμα που βάζουν για στεγανοποίηση ? Απότι έχω δει, η τρύπα είναι μικρή και δεν χωράει η ψήκτρα ( δεν το έχω δοκιμάσει στο δικό μου ) . Υπάρχουν άλλες επιλογές εκτός από κόψε - ράψε ή αφαίρεση ? Οι διαστάσεις από τις ψύκτρες είναι στάνταρ ή διαφέρει από εταιρία ( προτάσεις για κάποια καλή ? ). Αξίζει σε μηχανάκια που δεν έρχονται από την μάνα τους με led να τους βάλεις ? Μήπως έχεις πολύ μικρή διαφορά, εκτός από να τυφλώνεις τους απέναντι ?
  9. Ξεθάβω!!!! Η διαφορά μεταξύ cree led και απλή λάμπα led είναι το ballaster?
  10. Χρόνια πολλά σε όλους ( και όλες ? αν υπάρχει κάποια ) καλή χρονιά με υγεία πάνω από όλα και ο,τι επιθυμεί ο κάθε ένας. Happy New year! Βασίλης / Βασιλική και παρεμφερή χρωστάτε γλυκό
  11. Εμένα που μου αρέσει το B-king ? Περίεργο θα μου πεις με το Inazuma. Θεραπεύεται αυτό που έχω ?
  12. Τεχνικά σχέδια που οδηγούν σε τυμπανοκρουσίες: Είναι αυτά, τα πρώτα στοιχεία για μία νέα Suzuki Hayabusa το 2021; Η ιστορία της Suzuki Hayabusa, από την στιγμή που σταμάτησε η διάθεσή της στην Ευρώπη, έχει λάβει διαστάσεις… εποποιίας: Ασταμάτητες φήμες, νέα στοιχεία από εδώ και από εκεί και συνεχόμενη… απουσία επίσημης επιβεβαίωσης. Σήμερα, ωστόσο, οι Βρετανοί συνάδελφοί μας από το BikeSocial εξασφάλισαν τεχνικά σχέδια, τα οποία έχουν πάντα μεγαλύτερη βαρύτητα από οποιαδήποτε φήμη. Σύμφωνα με αυτά, η νέα Suzuki Hayabusa Euro5 είναι προ των πυλών. Σύμφωνα με τα τελευταία σχέδια, λοιπόν, και τα στοιχεία που τα συνοδεύουν ο 4κύλινδρος κινητήρας της Hayabusa παραμένει, αλλά λαμβάνει μεγαλύτερο κυβισμό που θα αγγίζει τα 1.440 κ.εκ. Μια τακτική που πολλοί κατασκευαστές ακολούθησαν κατά υπόδειξη του Euro5, η αύξηση του κυβισμού έχει πρωτεύοντα στόχο την αποφυγή μείωσης ισχύος, παρά την απαίτηση για μειωμένους ρύπους. Εντάξει, φυσικά η ισχύς αναμένεται να ξεπεράσει τους 200 ίππους, μην ξεχνιόμαστε… Κατά τα άλλα, η μοτοσυκλέτα θα αποκτήσει κάνιστρο αναθυμιάσεων ενεργού άνθρακα, το οποίο θα απορροφά τους ατμούς της βενζίνης από το τεπόζιτο αντί να τους απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα. Στα σχέδια, φαίνεται αριστερά, στο ύψος των κυλίνδρων του κινητήρα και έξω από το πλαίσιο. Ακόμη, ο κινητήρας θα εξοπλιστεί και με νέο κάρτερ, το οποίο θα εμποδίζει την έντονη ανατάραξη του λαδιού. Μεγάλη αλλαγή για το μοντέλο αναμένεται στο πλαίσιο, με όλα τα στοιχεία να δείχνουν σε μία ολοκαίνουργια «ραχοκοκαλιά» για το μοντέλο, εμπνευσμένη από την τεχνολογία του GSX-R. Μια απώλεια αρκετών κιλών αναμένεται επίσης, με την νέα μοτοσυκλέτα να κάνει πραγματικά ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στα περισσότερα επίπεδα. Μην ξεχνάμε, ότι η Hayabusa είναι απαράλλαχτη από το 2008… Κάπως έτσι, η Suzuki επαναφέρει ένα θρυλικό της μοντέλο, μάλιστα και σε πολύ βολική χρονική στιγμή: Το 2020, περιμένουμε την παύση παραγωγής του Kawasaki ZZR1400, του μεγάλου αντιπάλου της Hayabusa. Με 1.440 ατμοσφαιρικά κυβικά, η Busa θα μπει άραγε ξανά στην κόντρα για την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, ενάντια στο Kawasaki H2; Πηγή:https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Suzuki-Ayth-einai-h-Hayabusa-toy-2021_127647.asp?fbclid=IwAR2mDaKAi0DfRIIy1cYColFR0Fsu4X3JmGXJevi3JCBfQFlZxticyueoMn4
  13. Γιατί κάνουν τόσες εκπτώσεις πλαστικών στον κώλο ? Με την κακιά έννοια ξεβράκωτα. Βλέπε tracer 900 Σε πααααρα πολλά μοντέλα... Είναι όμως και μερικά που δεν έχουν πολύ πλαστικό αλλά είναι μούρλια ( πχ. v4 / r6 / r1 )
  14. Dy 125

    Στο σπείρωμα εννοείς ?
  15. Δες για διαρροές από τους σφιγκτήρες στα σωληνάκια, πιθανό να θέλουν σφίξιμο. Είναι κάτι που το κάνεις και μόνος σου σε έναν μεγάλο βαθμό, αν δεν δεις κάτι που να βγάζει μάτια θα είναι κάποιο σωληνάκι το οποίο από συστολή - διαστολή έχει κοπεί μια σταλιά και ρίχνει από εκεί 1-2 σταγόνες. Έτσι παθαίνουν και μερικά vstorm του 07 με το σωληνάκι βενζίνης.