BlackDiamond

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    436
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

BlackDiamond last won the day on June 11

BlackDiamond had the most liked content!

Πόντοι

209 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος BlackDiamond

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άρτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth S2Tech Titanium

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    H2 SX

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1888 προβολές προφίλ
  1. Έχεις δει το BN 251 της benelli ? Δεν γνωρίζω κάποιον που να το έχει αλλαγή εξωτερικά φαίνεται καλούτσικο. Φυσικά μιλάμε για μια εταιρία που έλειπε πολλά χρόνο από τον χώρο και δεν ξέρω κατά πόσο για έμπιστο μπορεί να είναι . Διότι είναι η 1η "φουρνιά" που βγάζει. Δες μήπως έχεις αντιπροσωπία κοντά σου να το δεις. Το ξέρω πως δεν έχει πολλά άλογα ( 25,8 ) αλλά είναι μονοκύλινδρος με 2εεκ και ζυγίζει 145 άδειο . Οπότε γύρο στα 160 με υγρά. Φωτιά στον δρόμο δεν θα βάζει σίγουρα, αλλά θα μπορέσει να σου δώσει ένα καλό άρπαγμα για προσπεράσεις. Επίσης είναι και ανάποδο το μπροστινό αν σε ενδιαφέρει. Δεν το έχω ψάξει αλλά μια ματιά σίγουρα αξίζει τον κόπο 3.590€
  2. Τι εννοείς 3 αλλαγές γνησιου - απλου ? Όποτε με το καλό γίνει αλλαγή πάμε στο μαμασουτζουκι
  3. Dy 125

    Καλά χιλιόμετρα να έχεις!!! Σου εύχομαι να έχεις πολλές όμορφες εμπειρίες μαζί του Ενημέρωση. Σήμερα μπόρεσα να το πάρω για μια βόλτα ώστε δω τις διαφορές μετά την αλλαγή. Τελικά σου δίνει μια πιο ευχάριστη / όμορφη οδηγική συμπεριφορά. Αλλάχτηκε ηλεκτρονική (εντός εγγύησης) . Επιτέλους το μηχανάκι δεν σβήνει στο ρελαντί δίχως λόγο, με το ίδιο ακριβώς γκάζι παίρνει πολύ καλύτερα τα κατεβάσματα στις ταχύτητες, έχει πιο ομαλό και πιο σωστό τράβηγμα σε όλο το φάσμα στροφών. Ελπίζω αυτά τα προβληματάκια να σταμάτησαν εδώ και να μην υπάρξουν περισσότερα.
  4. Στις 15.000 το έβγαλα για φύσημα. Επειδή έχει πατήσει max 2 χιλιόμετρα χωματόδρομο ( χαλικόδρομο καλύτερα ) και το μόνο που έβγαλε ήταν μια σταλίτσα σκόνη. Έγινε προληπτικά ο έλεγχος και κατάλαβα πως με την δικιά μου χρήση θέλει αλλαγή ανά 35.000 και καθάρισμα κάθε 15.000-20.000.
  5. Γεια σας! Σκεφτόμουν όταν με το καλό έρθει η ώρα να αλλάξω φίλτρο αέρος να βάλω ένα DNA ή KN. Από την στιγμή όπου δεν έχω αλλάξει εξατμίσεις ούτε τίποτα άλλο στο μηχανάκι, πιο θα είναι το αποτέλεσμα ? Λογικά και πρακτικά θα παίρνει αυτόν τον λίγο αέρα παραπάνω σε όλο το φάσμα των στροφών ( θα δουλεύει καλύτερα στα χαμηλά ??) . Αξίζει αυτά τα 20κάτι € διαφορά?
  6. Dy 125

    Έχει την μπαταρία κάτω δεξιά από το ντεπόζιτο ? Πόσα πλαστικά πρέπει να βγάζεις για να την βρεις ?
  7. Dy 125

    Πραγματικά χαίρομαι να βλέπω τέτοια πράγματα!!! Το κάθε Daytona να βγάζει 20-30 ακόμη και 40 χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα. Πιστεύω όμως πως είναι πιθανότητες να τύχει αυτό είναι μετρημένες στα δάχτυλα.
  8. Dy 125

    Δεν γνωρίζω τις ανάγκες σου αλλά θα προτιμούσα κάτι σαν honda grand μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα και γύρο στα 1800€ . Αφού μιλάς με μετρητά ( και καλά κάνεις!!! ) κάτσε λίγο παραπίσω και μάζεψε. Αν κάνεις αγορά καινούργιου σκέψου πως "χάνεις" το έτος στην άδεια και στα τέλη, δεν είναι παίζει και μεγάλο ρόλο αλλά keep that in your mind . Όπως και να έχει σου εύχομαι να επιλέξεις καλά που να σε χαροποιεί
  9. Μεγειές Μεγειές !!!!! Καλά χιλιόμετρα να έχετε. Κάθε λίγο και λιγάκι βρίσκω στον δρόμο ένα ίδιο αλλά το έχει παρατημένο όσο δεν πάει Αν εξαιρέσεις λίγο τα κάρτερ είναι πολύ πολύ όμορφη η κούκλα σου!
  10. Dy 125

    Γενικά με τις κινεζιές δεν έχω τις καλύτερες σχέσεις γιατί μόνιμα βγάζουν προβλήματα ( αρκεί να θέλεις να τα δεις ). Δεν μου άρεσε καθόλου ο τρόπος που δουλεύει το δίκτυο της εταιρίας. Είδα από κοντά τους τρόπους των υπαλλήλων που εργάζονται εκεί ακόμη και των αφεντικών. Δεν νοιάζονται για το όχημα καθόλου μα καθόλου. Πληρώθηκε αυτό το ποσό για τις μπουκάλες εντός εγγύησης ( δεν είναι τα λεφτά το θέμα ). Ίσως να έτυχε και να μην είναι όλοι έτσι . Δηλαδή όταν τελειώσει η εγγύηση τι έχει να γίνει ?? Γενικά είμαι άτομο που δεν πολύσυμπαθώ τα συνεργεία , πόσο μάλλον τα "μαστόρια" που κοιτάν να στο βγάλουν ξινό από όλες τις μεριές. Λείπει ο επαγγελματισμός από αυτόν τον τόπο, πόσο μάλλον από ήπειρο ( 30 χρόνια πίσω κυριολεκτικά σε όλα ! ). Πάλι καλά σε κανένα από τα μηχανάκια μου δεν χρειάστηκε να πάω σε συνεργείο για ζημιά παρά από service. Όπως και να το κάνεις άλλο να παίρνεις Daytona και άλλο να παίρνεις έναν από τους 4 τζαπανέζους. Άμα δεν μπορείς να βρεις άκρη σε αυτά τα χιλιόμετρα και με την εγγύηση ... κλάφτα
  11. Dy 125

    Απότι γνωρίζω βγάζει σίγουρα 3 προβλήματα τα συγκεκριμένα Euro4. 1ο: Έχουν από το εργοστάσιο λιγότερο λάδι στις μπουκάλες με αποτέλεσμα να πρέπει να ανοιχτούν και να συμπληρώσεις. Σε δικό μου άτομο με 7.500 χιλιόμετρα ( εντός εγγύησης ) ζήτησαν 30€ , είπαν πως έγινε από "φυσιολογική φθορά". Οπότε άμα το πάρεις δοκίμασε όπως και δίποτε τις μπουκάλες, στην τελική άμα σου κάτσει να μην πληρώσεις και εσύ. 2ο: Καμμένα ντουί κάθε λίγο και λιγάκι. 3ο: Ο κινητήρας ώρες σβήνει μόνος του στο ρελαντί δίχως λόγο και αιτία ( και ζεστό και κρύο ) . Αντίστοιχα μερικές φορές ανεβάζει στροφές μόνος του ( γύρο στις 200 ) αλλά άμα κατεβαίνεις με 1η σε κατηφόρα , εσύ φρενάρεις και αυτό γκαζώνει. Θα σου κάνουν σίγουρα καθαρισμό στον ψεκασμό ( με σπρέι στο μπεκ ) και μετά πας για αλλαγή ψεκασμού συνολικά ( καλύπτεται από εγγύηση ). Απ' όσα έχω ακούσει σε μερικούς είναι ψεκασμός και σε ηλεκτρονική. Δυστυχώς δεν ξέρω κάτι παραπάνω . Ελπίζω να σε βοήθησα
  12. Αυτό ισχύει και στα Ηπειρωτικά.
  13. Καινούργιο ή μεταχειρισμένο ?
  14. Ο συγκεκριμένος έχει δικό του συνεργείο και είχε ανακατευτεί μερικά χρόνια σε moto cross. Οπότε γνωρίζει σίγουρα 5 βασικά πράγματα για αναρτήσεις. Πιθανός να έχει δίκιο, δεν ξέρω όμως κατά πόσο . Αν δεν άξιζαν θα είχε βάλει πάνω τις μανίσιες.
  15. Έχω έναν γνωστό μου που έβαλε yss σε ένα adress ( το προηγούμενο μοντέλο από το δικό σου ) και μου είχε πει πως υπάρχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις μανίσιες . Διαφορά προς το καλύτερο εννοείται