BlackDiamond

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    766
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

BlackDiamond last won the day on February 13

BlackDiamond had the most liked content!

Πόντοι

392 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος BlackDiamond

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Ήπειρος

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    βουμ βουμ!

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3499 προβολές προφίλ
  1. Χρειάστηκε μετά από δυνατό φρενάρισμα κατά την είσοδο της στροφής να σταματήσω... και έπιασα την δισκόπλακα για να πως είναι ( εννοείται δεν την έπιανες πάνω από μισό δευτερόλεπτο ) αλλά μετά από 2-3 λεπτά ΜΑΧ 5 λεπτά δεν καταλάβαινες αν ζεστάθηκε ή όχι.... πόσο μάλλον υπάρχει κάποιος που θα φρενάρει αρκετά δυνατά και κατευθείαν να το πλύνει ?
  2. Με αυτές τις πληροφορίες το πρώτο πράγμα που μου πάει στο μυαλό είναι πως το εμβολάκι στην δαγκάνα που πρεσάρει το τακάκι δεν κάνει σωστά την δουλειά του.
  3. Ποτέ δεν έβλεπα το όνομα ( πχ. gixxer, cbr, κλπ...αυτό είναι κάτι το οποίο μου περνάει εντελώς απαρατήρητο ), έβλεπα μόνο το μηχανάκι. Άλλωστε πιστεύω πως μηχανάκια σαν αυτό ( 250αρια - 300αρια ) με λίγα άλογα και ωραίο στισιματάκι είναι το καλύτερο σχολείο που μπορείς να έχεις. Όχι απαραίτητα 40-50 άλογα με διαφορετικό χρονισμό ( τύπου v-tec ) ανάποδα καλάμια, power modes και ότι άλλο προστάζει η μόδα. Για το intruder ( ανεξαρτήτου κυβισμού ) δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι, απλά δεν υπάρχει έστω ένα πράγμα που να μου αρέσει.
  4. Καλορίζικος και πάντα όρθιος ο εργάτης Το καλύτερο δώρο που μπορείς να του κάνεις ---> ένα ζευγάρι καλά λάστιχα.
  5. Όπως λέει και το @HLIAS έλεγχος κατά την αγορά και είσαι καλυμμένος. Εγώ όταν πήρα της κοπέλας έκανα πρώτη αλλαγή στα 1.000 ( με τα δικά του λάδια μέσα ) και είδα κάτι γρεζάκια, όχι σε ενοχλητικό βαθμό αλλά αν θα ξαναέπερνα αύριο θα τα άλλαζα στα 500. Εγώ του βάζω τα 15-50 της suzuki και αλλάζω κάθε 2.500 - 3.000 και δεν έχω κανένα θέμα, μόνο τον χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί λίγο το μοτέρ είναι κάπως πιο σφιχτό το σασμάν.
  6. Αναφερόμουν στο Gw 250 F ( ντυμένο inazuma δηλαδή και με διαφορετικό τιμόνι + ABS ), ήρθε μέχρι και στην γειτονική Ιταλία αλλά εδώ δεν... Εννοείται πως και το gixxer sf 250 μου αρέσει αρκετά σαν πρόταση / χρήση / ομορφιά, μακάρι να έρθει.
  7. Καλορίζικο με πολύ καλές εξορμήσεις και πάντα όρθιος !!! Πρώτες εντυπώσεις? Από τους καθρέπτες βλέπεις τίποτα πίσω ή όλο το χέρι σου ?
  8. Αν δεν κοπανάει λες και πέταξες πέτρες μέσα στο μοτέρ άστο όπως είναι. Εφόσον δεν ακούγεται όταν είναι κρύο δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή "χθες". Απλά επειδή έχεις και μερικά χιλιομετράκια βάλτο στο πρόγραμμα εδώ κοντά. Έχε στο νου σου κάτι, αν το πας σε μάστορα υπολόγιζε πολύ περισσότερο απότι θα σου πει ( ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να πάει στραβά ), οπότε κοίτα να μην έχεις κάποια δουλειά εκείνη την ημέρα ή αντίστοιχα να έχεις δεύτερο όχημα εύκαιρο ).
  9. Έχει σωστή ποσότητα λαδιού ? Και σε τι κατάσταση είναι, αυτό θέλει να πει. Επίσης και 500χλμ να έχει, αν ήταν σε ακινησία 3 χρόνια καλό είναι να αλλαχτεί. Ο κόστος για ρύθμιση βαλβίδων είναι 5-10€ max. Από την στιγμή που είναι "κρύο" το μοτέρ και αρχίσει υπολόγιζε άλλα 5 έως 10 λεπτά. Σε όλα τα dy / sprinter ακούγεται η καδένα μετά από λίγα χιλιόμετρα ( συνήθως μετά από 5-10.000 χλμ ) και γίνεται όλο και πιο έντονο όσο ζεσταίνετε το λάδι ( το καλοκαίρι είναι πιο έντονο ). Συνήθως δεν είναι κάτι το τρομερό, όλα ακούγονται. Δεν σε αφήνει και πολύ εύκολα η καδένα ( εφόσον έχεις αρκετό λάδι στον κινητήρα και είναι σε καλή κατάσταση ) ακόμη, δεν είναι σαν αλυσίδα κίνησης ( οπότε δεν μπορεί αν σφιχτεί η συγκεκριμένη ).
  10. Το ολοκαίνουργιο Tricity 300 έρχεται να διευρύνει τη στελέχωση και τις ικανότητες αυτής της τρίτροχης γκάμας της Yamaha. Σχεδιασμένο έτσι ώστε να μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου κατηγορίας Β, προσφέρει την ασφάλεια του μπροστινού συστήματος με δύο τροχούς που ειδικεύεται στο να εξασφαλίζει πρόσφυση και να μεταδίδει αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη του. Εξοπλισμένο με μονοκύλινδρο κινητήρα τεχνολογίας Blue Core, το νέο Tricity 300 διαθέτει ένα σύστημα υποβοήθησης όρθιας θέσης και κρατά το σκούτερ όρθιο όταν ακινητοποιείται, ενώ με το άνοιγμα του γκαζιού ξεκλειδώνει τη μπροστινή ανάρτηση για ομαλή και απροβλημάτιστη εκκίνηση. Οι ανάγκες του ιδιοκτήτη του μπορούν να καλυφθούν περεταίρω με την απόκτηση ενός από τα τρία διαθέσιμα πακέτα αξεσουάρ: - Sport Pack: Σπορ ανεμοθώρακας, πλαίσιο πινακίδας κυκλοφορίας, μαρσπιέ αλουμινίου - Winter Pack: Ποδιά, θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικές χούφτες χεριών - Urban Pack: Ψηλός ανεμοθώρακας, πίσω σχάρα, βαλίτσα 30 λίτρων. Το Yamaha Tricity 300 θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούλιο 2020, σε τρία χρώματα Nimbus Grey, Tech Kamo και Gunmetal Grey. Η λιανική του τιμή ξεκινά από τα €8,290. Μάλλον θα πρέπει να πηγαίνει καλά σαν μοντέλο για να επενδύσουν και στα 300cc. Πιστεύω απλά απαγορευτική η τιμή αλλά ο χρόνος θα δείξει στις πωλήσεις. Πηγή:https://www.bikeit.gr/nea-montela-yamaha/item/23900-yamaha-tricity-300-2020-timi-diathesimotita-paketa-aksesouar?fbclid=IwAR0y7bdrUR1rINTWsOKrGGUYL83SUpiu0ULO00qTOE1GCbwE_9eiVlOBouo
  11. Παρατήρησα πως όταν κάθομαι πάνω το δεξί κάρτερ είναι αρκετά κοντά με το πόδι μου και το παντελόνι, πως σου φαίνεται? Ανάβεις αν μπεις πόλη σε αυτό το σημείο ή έχεις αφήσει κανένα κομμάτι από παντελόνι?
  12. Δες σύμπτωση... φεύγω από το guzzi και πηγαίνω μια βόλτα μέχρι την yamaha γιατί είχα δει πως είχαν το tenere και λέω κάτσε να το δω από κοντά και μήπως έχει και τα καινούργια tracer... Μόλις ανέβηκα στο tenere μου φάνηκε πραγματικό μηχανάκι "που είναι" σε σχέση με την μ****ια που είχα κατέβει πριν λίγο ( αν και δεν θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ούτε το 20% από τις ικανότητές του στο χώμα ). Όση ώρα ήμουν εκεί δεν μπορούσα να βρω ένα λόγο ( εκτός του cruise control, τι να πω μόνο αυτό που άρεσε ) για να δώσει κάποιος 2.000€ περισσότερα από το ότι κάνει το tenere για να πάρει το guzzi, όταν απλά ζητάει ένα μηχανάκι που μπορεί να πατήσει και χώμα.
  13. Μέσω κάποιων συγκριτικών / παρουσιάσεων που είχα κοιτάξει πριν το οδηγήσω πίστευα πως έστω και σε μικρό βαθμό θα έβρισκα μερικά από αυτά τα "καλούδια" που διάβαζα... Τελικά ενισχύεται ακόμη περισσότερο η άποψη για japan μεριά... Ένα καλοκουρδισμένο ρολόι! Και ας μην έχω πάρει χοντα Η κοροϊδία είναι πως πριν μερικές ημέρες στην πόλη μου είδα ένα που πουλήθηκε και λέω... για να δώσεις τόσα λεφτά εν μέρη αυτής της συγκεκριμένης εποχής μάλλον κάτι καλό θα έχει
  14. Σήμερα οδήγησα σε test ride δύο μηχανάκια και θα ήθελα να τα γράψω τώρα που είμαι ζεστός. Νούμερο ένα: CfMoto 400GT Πρώτες εντυπώσεις: Αρκετά λεφτά για αυτά που παίρνεις.... Κακά: Έχει πολύ μεγάλο γρανάζι στον πίσω τροχό και σε συνάρτηση με ένα κάπως απότομο γκάζι μόλις το ακουμπήσεις το σταμάτα - ξεκίνα γίνεται θεματάκι και θα πρέπει να δουλέψεις αρκετά τον συμπλέκτη για να πάει κάπως μέσα στην κίνηση. Μόλις περάσεις τις 5 - 5.500 χιλιάδες στροφές απλά πέθανε, δεν έχει να δώσει σχεδόν τίποτα. Ποιότητα κατασκευής μέτρια σε αρκετά σημεία. Καθρέπτες.... δεν βλέπεις σχεδόν τίποτα όπως και να τους ρυθμίσεις! Καλά: Όταν κάθεσαι ως οδηγός για 1,81 με 80 κιλά είναι ΠΟΛΥ καλή με ωραίες γωνίες για τα πόδια και τα χέρια, καθώς και το τιμόνι είναι αρκετά ωραίο για πόλη και εξορμήσεις! Καλούτσικη οθόνη και φαίνεται και ομορφούτσικο στον δρόμο. Γενικές γραμμές όμως έτσι και έτσι.... στα λεφτά που κοστίζει παίζει ΠΟΛΥ κοντά του το κάθε sv που είναι μακραν καλύτερο. Νούμερο δύο: Πραγματικά δεν έχω λόγια! Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό, ένα μηχανάκι που ξεπερνάει τα 10.000€ να μην αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ και δεν εννοώ μόνο εμφανισιακά. Κακά: Κινητήρας ( γκαμπα - γκούμπα στο ρελαντί ) έχω ακούσει και για τα boxer πως είναι πιο έντονο αλλά εφόσον δεν έχω οδηγήσει δεν έχω άποψη. Σταθερότητα σε στροφή, απλά για κλάματα! Να πηγαίνω με 70 χιλιόμετρα σε ανοιχτή στροφή και να λέω πέφτω δεν πέφτω ενώ με την χοντρή μπορούσα να μπω σίγουρα με 100-110 χιλιόμετρα και να είμαι σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Συμπλέκτης χάλι μαύρο πραγματικά.... 1-2 δεύτερα πατινάρισμα για να ξεκινήσω από φανάρι! Αρκετοί κραδασμοί στο μπροστινό σύστημα καθώς και στο τζαμάκι ( τι είναι εκεί τι δεν είναι.. ένα και το ίδιο... και φόραγε μεγαλύτερο τζάμι από αυτό της φωτογραφίας! ) Διακόπτες περίεργοι.... αρκετά μπορώ να πω! Κατράν .... χάθηκα δεν ξέρω ακριβώς τι βλέπω... πρέπει να παίρνω τα μάτια από τον δρόμο για να διαβάσω κάποια πληροφορία. Απόκριση γκαζιού ---> Εκεί γελάνε και τα κουνούπια!!!!! Τα πρώτα 1 με 2/5 ήταν παντελώς ανύπαρκτα ούτε καν στροφές δεν ανέβαζε! ( εννοώ πως δεν υπολογίζω τον τζόγο της γκαζιέρας ). Μετά στην μέση κάνει ένα μπουμ και βγάζει ότι είναι να βγάλει... τα ψιλά .... ψιλά πράγματα. Εμφάνιση τι να πω... ο κάθε ένας ότι προτιμάε. Καλά: Cruise control το καταχάρηκα ! Πολύ βολικό!! Αναρτήσεις στον δρόμο δουλεύουν απλά μέτρια σε λακούβες τα πάνε καλούτσικα.... Μέτρια σέλα για να βγάλεις χιλιόμετρα αλλά είναι αρκετά φαρδιά και μπορείς να αλλάζεις για ευθεία / πόλη αναλόγως τι σε βολεύει. Το μπροστινό φρένο το δοκίμασα λίγο και μπορώ να πω ότι κάνει δουλειά αλλά στην αρχή είναι κάπως μηδενικό. Σε γενικές γραμμές με άφησαν και τα δύο μηχανάκια αδιάφορο αλλά ειδικά το guzzi. Μάλλον θα υπάρχει κόσμος που θα λέει --> τι λέει ο νέος... Πραγματικά ούτε 3.000 δεν έδινα. Σκέφτηκα αυτό το θέμα γιατί δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο συγκεντρωτικά από μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα, αν όχι ας με διορθώσει ένα mod.