Χ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1694
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    28

Χ last won the day on January 31

Χ had the most liked content!

Πόντοι

2839 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Χ

  • Κλάση
    Δεν έχω κλάση

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Είμι πλέουν προυτευουσιάνους

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB500X
  • myBike: Κυβισμός
    471

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark Spartan Droze

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4506 προβολές προφίλ
  1. Πολυ το χαιρομαι που μου απαντατε σοβαρα μερικοι...
  2. Το ότι απέκλειε ακόμα και η ίδια η κατασκευάστρια να φτάσει αυτά τα χιλιόμετρα μόνο εγώ το σκέφτηκα...;
  3. Ολα τα σταδια παραγωγης (εκτος απο το τμημα συνταξης επιστολων ανακλησης ) ...και σκατα στη Χοντα (ετσι για να μη σας δωσω τη χαρα )
  4. Ναι, αυτο εννοουσα... και ΟΧΙ δεν ειναι ενα δοντι λιγοτερο, αλλα ενα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ μπροστα... και οχι, δεν εχει καμια διαφορα το MY2019 στην μεταδοση σε σχεση με τα προηγουμενα μοντελα
  5. Ισχυει για ολα τα παπακια οτι ειναι πεταμενα λεφτα;;; προχωρα ετσι! (υγ: το αφησα αλλα δεν το πηραν...)
  6. Πωλούνται μανιτάρια puig r12. Δεν σήκωσαν βάρος ποτέ, έχουν 2 μικρά σημάδια που έγιναν μετά την αφαίρεση τους. Τα γκρι κομμάτια ειναι λαστιχένια και η puig διαθέτει μεγάλη γκάμα διαφορετικών χρωμάτων σε περίπτωση που κάποιος θέλει να τα αλλαξει. Ήταν φορεμένα σε cb500x. Εννοειται πως με τις αναλογες βίδες ταιριάζουν και σε άλλα μοντέλα. 45€ τελική τιμή (αγορασμενα 85€). Αθήνα. ΠΜ οποιος ενδιαφερεται. Αποστολη παντου με εξοδα παραληπτη.
  7. Ολοι! Και οι 5!
  8. Τεο στον Δομοκο κρατανε ολα ρε συ... Επισης δεν ειναι μονο το κρατημα στην κλιση, αλλα και η ολη ιστορια μεχρι να πεσει η μηχανη που κανει την διαφορα σε ενα λαστιχο (καμια σχεση η κορωνα μεταξυ των 2), οπως και τα φρενα, η εξοδος κτλ. (πραγματα που καμια σημασια δεν εχουν με το cb δλδ... ) ΥΓ: Αν βρισκει το ποδι και οχι το μαρσπιε τοτε δεν το εχεις σε σωστη θεση.
  9. Επειδη ειμαστε (σχετικα) στα ιδια οσον αφορα επιδοσεις-specs, και επειδη απ' οτι θυμαμαι το δουκακι το στριβεις, θα σου πω να σκεφτεις σοβαρα και τον παραγοντα δεικτη ταχυτητας. Και τα δυο βγαινουν μονο σε W και τα ζεσταινουμε σε βαθμο και σε χρονο τουριστικου... Θεωρω πως ειμαστε περισσοτερο για ενα H. Μειωνεται αρκετα η γκαμα αλλα νομιζω πως στις δικες σου διαστασεις υπαρχουν επιλογες. Στο εν λογω ερωτημα, αν και δεν παω τοσο σβελτα οσο οι αλητηριοι που αναφερεται ο Gouky, το 016 δεν θα το ξαναβαλω. Το μπροστινο εχει 17000 και ειναι ολοκαινουριο (!!!). Δεν θα παθει ποτε τιποτα, απλα θα πετρωσει... Το πισω ειναι το 2ο που εχω τωρα και δεν το βλεπω να βγαζει 12000 (λινα). Το 1ο πισινο αλλαχτηκε στα 9000 εχοντας φτασει δεικτη. ... Εχω συνεχως χαζογλιστρηματα, και το καλοκαιρι ενα ψιλοασχημο highside. Αργουν να ζεσταθουν και το μπροστινο δεν μου εμπνεει καμια εμπιστοσυνη. Και εχω δοκιμασει αρκετες διαφορετικες πιεσεις... Ολα τα παραπανω στα s20 γυρνα τα αναποδα... (αν και ημουν ακομα πιο νεος οδηγος και παιζει να μην ειμαι 100% αντικειμενικος) Παντως εβγαζαν παραπανω χιλομετρα, το μπροστινο το εβλεπες οτι δουλευε και δεν περιστρεφοταν απλα για να κανει παρεα στη ζαντα και γενικα δεν θυμαμαι να ειχα τα γλιστρηματακια που εχω τωρα. Απο την αλλη ο ενας απο τους αλητηριους εχει το ιδιο ακριβως μηχανακι με μενα και περα απο 016 δεν θα βαλει τιποτα αλλο... και σε καμια περιπτωση δεν τον φτανω...
  10. crossrunner
  11. Svartpilen 701, 2020 Vitpilen 701, 2020
  12. Μήπως ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με το 790 adventure και έχει κι αυτό το ντεπόζιτο κάτω χαμηλά;
  13. Ίδια διαστήματα σέρβις. Επιφυλάσσομαι για την ποιότητα. Θα στοιχηματιζα όμως ότι κι εκεί δεν υπάρχουν διαφορες... Edit: το 700αρι nc το έδιναν βαλβίδες κάθε 12χιλ οπότε ακόμα χειρότερα... Στα 750 δίνει κάθε 24 όπως κ στο σιμπι
  14. κραζω πρωτος ρε κουφαλ@... οταν σου λεγα για τα rs μου λεγες μα μου... (καρδουλες αφ κορς)
  15. #crossrunner