Χ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1197
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    11

Χ last won the day on August 13

Χ had the most liked content!

Πόντοι

1792 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Χ

  • Κλάση
    Δεν έχω κλάση

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB500X
  • myBike: Κυβισμός
    471

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC IS-17

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2237 προβολές προφίλ
  1. Εχει καποιος να προτεινει οικονομικη μεταφορικη για μετακομιση απο Θεσσαλονικη για οπουδηποτε εγχώρια;
  2. Μια καλη σελφι
  3. χι χι χι χι (Θα μας πανε μεσα κι αντε μετα να εξηγω πως το μονο σε 16 που εχω ειναι τα αλογα τροχο του χοντα...)
  4. Υπαρχει ηδη θεματακι:
  5. Εσυ ρωτησες πρωτος μηπως ειναι ψιλο το 10w-30... απο εκει ξεκινησαν ολα... Περα απο την πλακα, αν εννοεις να τα αλλαξω μονος μου, πολυ ευχαριστως αλλα ειμαστε ακομα εντος εγγυησης...Και με το μανιουαλ ανα χειρας θα παω για 10w-30...αυτο ζηταει. Περα απο αυτο εννοειται οτι ολα αυτα τα γνησια αναλωσιμα φτιαχνονται απο αλλες εταιρειες και μπαινει μετα το "Honda" επανω και τελος... Ενταξει, ισως να μην βρω ποια εταιρεια κανει το καθε τι, αλλα οταν το ιδιο το μανιουαλ μου λεει "Honda ή αναλογο" ειμαι οκ με οποιοδηποτε πληροι τις προδιαγραφες. Ετσι το βλεπω εγω. Θα το ψαξω λιγο ακομα με το ιξωδες χωρις να τρελαθω κιολας, απλα γιατι εχει και το ενδιαφερον του να καταληξουμε (αποκλειεται...) στο τι ισχυει και αν η Honda βαριεται να τυπωσει το ιδιο πινακακι ή οντως με 10w-30 ειναι οκ παντου ...
  6. Με ενα μικρο ψαξιμο βρηκα τα εξης ενδιαφεροντα: With an oil like a 10W40 (the W stands for winter), the oil flows similar to a 10-weight in freezing temperatures to minus 30 C and protects like a 40-weight at 100 C. With this innovation in oil performance, changing weights for the season is no longer necessary and may be detrimental. Modern oils are very effective across all temperature ranges, and new engines are designed and tested to work specifically with only the type of oil listed in your owner's manual. Πηγη και: Περιπου στο 10:20 εως το 12:15 βιντεο Αρχιζω και το ξανασκεφτομαι για 10w-30 τελικά...
  7. Σε καταλαβαινω και εχεις δικιο ετσι οπως το λεει αλλα επειδη νομιζω ξερω τι εννοει ας ηρεμησουμε. Το αγορι το τρωει το φαγακι του οπως εχει δηλωσει και ηταν και μετα της συντρόφου και το cb τερμα φορτωμενο...γι αυτο και το "τρικαβαλος"...δεν ηταν οντως τρια ατομα...στο βαρος το εννοουσε... (Για τα 170 δεν μπορω να πω κατι δυστυχως...εγω τα βλεπω μονο στον ελεγχομενο χωρο της κλειστης πιστας... πουθενα αλλου...)
  8. Αλλο νοημα στο "ξεκλειδωνω πιστα"...
  9. Το φιλτρο που λεω να βαλω ειναι ιδιων προδιαγραφων με το μαμα. Δεν ειναι πιο ανοιχτο τυπου KN και DNA
  10. Αρα συμφωνουμε...τα ιδια υπεθεσα πιο πανω.
  11. Εγω μαζι σου ειμαι. Εσυ ή καποιος άλλος μπορειτε να μου πείτε για ποιον λογο δεν εχει βαλει αυτο το πινακακι και στο manual του cb αλλα συστηνει ξερά 10w-30;
  12. Aυτα προτεινει το μανιουαλ...βεβαια το μανιουαλ προτεινει και ο,τι να 'ναι πιεσεις στα λαστιχα... (36-42 και μονος και διπλος...) προφανως προσπαθουν να καλυψουν πολλες (γενικες) συνθηκες...τι να πω...σε 22000 δεν μου εχει καψει...αλλα το κιβωτιο ακουγοταν φετος... Παντως ρε παιδια και εδω διαβαζω καλες αποψεις για τα shell, γι αυτο τα σκεφτομαι... Ρε Τέο έχεις βρει τον κωδικο του NGK για το δικο μας γιατι τρωω μπερδεμα;
  13. CB 500 X

    Honda εισαι
  14. CB 500 X

    Απο το manual Απο σενα την τσιμπησα psi...
  15. Πρώτη μηχανή, πρώτο μεγάλο service οπότε ψάχνομαι. H σκεψη ειναι η συνηθισμενη εξης: Παιρνω μονος τα αναλώσιμα, παω στο συνεργειο πληρωνω μονο εργατικα. Η διαφορα με τα κοστη των γνησιων ανταλλακτικων ειναι κάτι παραπανω απο σεβαστη... (σε όλα τα παρακάτω ΔΕΝ βάζω link για ευνόητους λόγους διαφήμισης-δυσφήμισης) Λαδια Honda 10w-30: ~3lt Χ 13€ = 39€ Φιλτρο Λαδιού Honda: ~10€ Φιλρο Αέρα Honda: ~50€ Μπουζί Honda: ~2X15€ = 30€ Tακάκια Honda μπροστα: ~60€ Το όλον: 189€ μονο τα αναλώσιμα χωρίς εργατικά (εχουμε και βαλβιδες...) Aftermarket που βρηκα: Λαδια shell Advance AX-7 10w-40: 3Χ~6€ = ~18€ Φιλτρο αερα και φιλτρο λαδιου Hiflo: ~30€ Μπουζί NGK: 2Χ~7€ = ~14€ Τακάκια μπροστά EBC HH: ~31€ Το όλον: 93€ μισή τιμή...αλλά και μισή ποιότητα; Επειδή έχουμε πάρει το μάθημα και δεν θελω φυσικά την όποια οικονομία κάνω να την πληρώσω μετά 3πλή έχω τις εξής ερωτήσεις: Πόσο μεγάλη είναι η πιθανότητα να κυκλοφορούν και να την πατήσουμε με μαϊμού αναλώσιμα; Αναφέρομαι κυρίως στα λάδια, που τα βρίσκω ύποπτα οικονομικά σε καποια καταστήματα αλλα και στο ebay, αλλα φυσικά και σε όλα τα ανταλλακτικά που προαναφέρω. Μπορω να εμπιστευτώ την Hiflo σαν εταιρεία; Διαβάζω καλά λόγια και ότι έχουν όλες τις πιστοποιήσεις. Ισχύει; Κάπου πήρε το μάτι μου ότι ειδικά σε φίλτρο λαδιού καλό είναι να προτιμούμε το μαμά. Ισχύει κάτι τέτοιο; Και για τα EBC HH τακακια διαβάζω καλά πράγματα. Να περιμένω λιγότερη χιλιομετρική απόδοση από τα μαμά και σε τι ποσοστό; Ποιες τιμές πάνω κατω θεωρουνται φυσιολογικές για ρύθμιση βαλβίδων; Παίρνουν λιγότερα αν μόνο ελέγξει και τελικά δεν χρειάζεται ρύθμιση; Kατι θα ξεχνάω δεν μπορει... :p Σας μερσώ.