ta-sio

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    172
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

199 Excellent

Σχετικά με το μέλος ta-sio

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    NC750X
  • myBike: Κυβισμός
    750

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Enfield
  • dreamBike: Μοντέλο
    Himalayan

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

685 προβολές προφίλ
  1. Βάλε και μια φωτο αν μπορείς να δούμε αν μπορούμε να βοηθήσουμε. Kάποιος που έχει cb500x από εδώ και εχει και το service manual θα μπορεί να δει ποια βίδα είναι και τι δουλειά κάνει.
  2. ωχ. δύσκολη περίπτωση. Υποτίθεται οτι εφόσον το μηχανάκι είναι στο όνομα του πατέρα σου, τότε οτιδήποτε γίνει πρέπει να το κάνει αυτός, εκτός και αν έχετε κάνει πληρεξούσιο. θα πρέπει να μιλήσεις με το γραφείο μοτοποδηλάτων για να σου που τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση και θα βρεις λύση. Κάτι που σκέφτομαι πρόχειρα είναι με κάποιο τρόπο να γίνει το γνήσιο υπογραφής του πατέρα σου σε υπέυθυνη δήλωση που να λέει οτι στο μεταβιβάζει ή οτι σε εξουσιοδωτεί να το θεωρήσεις, να καταθέσεις πινακίδες κτλ. Ο φίλος σου έχει καταθέσει πινακίδες; Αν απλά τους είπε οτι είναι ακινητοποιημένο χωρίς να καταθέσει πινακίδες (προσωρινά) τότε στο σύστημα θα φάινεται σε κίνηση και φυσικά θα φανεί και ανασφάλιστο. Το πρόβλημα δεν είναι η αστυνομία γιατί δεν υπάρχει περίπτωση απο μόνη της να ψάξει ανασφάλιστα, αθεώρητα. Το πρόβλημα είναι η περίπτωση που θα ψάξει το κράτος γενικά για ανασφάλιστα και το μεγαλύτερο πρόβλημα όταν κάποια στιγμή τα 50cc περάσουν στην διαχείρηση του υπουργ συγκοινωνιών. Δεν υπάρχει σχέδιο ακόμα για κάτι τέτοιο αλλα να είσαι σίγουρος οτι θα γίνει κάποια στιγμή στο μέλλον. Όπως σου είπα μίλα πρώτα με την τροχαία, εξήγησέ τους την κατάσταση και θα βρουν λύση.
  3. Θυμάσαι τον αριθμό πινακίδας; Την έχεις την πινακίδα; Το βιβλιαράκι της άδειας το έχεις; Καταρχήν πας στην τροχαία να βαβαιωθείς τι λεει το σύστημα της αστυνομίας, δηλ σε ποιόν ανήκει το μηχανάκι και από πότε έχει να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας (δηλ από πότε έχει να θεωρηθεί η άδεια). Αν έχεις άδεια και πινακίδα θα κάνεις οριστική διαγραφή αφού πρώτα πληρώσεις τις θεωρήσεις που δεν έχεις κάνει. Το συνολικό ποσό θα σου το βγάλει ο αστυνομικός στο γραφείο μοτοποδηλάτων Αν δεν έχεις την άδεια και την πινακίδα, πας στην ασφάλεια και δηλώνεις οτι η πινακίδα καταστράφηκε και την άδεια την έχασες. με το χαρτί που θα σου δώσουν πας μετά στην τροχαία και κάνεις οριστική διαγραφή. Πρόστιμο με την έννοια της παράβασης δεν πληρώνεις απλά πρέπει να πληρώσεις τις θεωρήσεις από τα χρόνια που δεν πλήρωσες. Καλό θα είναι οτι κάνεις να το κάνεις σύντομα γιατί δεν ξέρεις αν αύριο το πρωί ξυπνήσουν τα μεγάλα κεφάλια και ρίξουν πρότιμα στα ανασφάλιστα 50cc. Επίσης έχεις διορία μέχρι τις 31 Μαρτίου για να μην επιβαρυνθείς και τα τέλη αυτής της χρονιάς (δηλ του 2018), τα οποία είναι 15 ευρώ.
  4. Τι εννοείς αν θα το δεχτούν; Απο την στιγμή που αναλαμβάνει την ευθύνη ο άλλος μπορείς να αλλάξεις οτιδήποτε από αυτά που φωτογράφισε ή θα φωτογραφίσει ο εμπειρογνώμονας και έχουν σχέση με την σύγκρουση. Και εγώ παθών και τα κάγκελα αλλάχθηκαν κανονικά και χωρίς να έχει στραβώσει τίποτα (μόνο μια μικρή γρατζουνιά είχε) και χωρίς μα, μου και όταν έγινε αλλάγή τα παλία τα πήρα σπίτι μου. δυο παρατηρήσεις φιλικά... Αν στράβωσε το κάγκελο δες μην τυχών και έγινε τίποτα στο σημείο που βιδώνει στο πλαίσιο.... Αν πήγες νοσοκομείο, ξαναπάνε και ζήτα αντίγραφο από το βιβλίο συμβάντων που δείχνει οτι πήγες στο νοσοκομείο και τι βρήκαν κτλ....Ίσως το χρειαστείς
  5. Έλα ρε φίλε τώρα...πλάκα κάνεις; Το δικό σου είναι;
  6. kpapageo κρίμα για την μηχανή. Τουλ σου έμειναν οι εμπειρίες από τα ταξίδια. Γνώμη μου είναι οτι και να πάρεις να το πάρεις από Αθήνα. Δεν αξίζει να δώσεις τα λεφτά σε κανένα αντιπρ της Θεσσαλονίκης. Ειδικά στον Ερμίδη. Εγώ να δεις τι έχω ακούσει απο αντιπρ της honda στην θεσσαλονίκη. Για εμένα λάθος που το έδωσες για ψίχουλα όπως λες γιατί μπορούσες να το κρατήσεις, να το πουλήσεις κομμάτι κομμάτι ή να το έφτιαχνες μόνος σου με τον καιρό....αλλά και πάλι γνώμη μου όλα αυτά. Μείνε στο γεγονός οτι είσαι όρθιος και γερός γιατι η ζημιά θα μπορούσε να είναι πιο σοβαρή.
  7. CB 500 X

    Το συγκεκριμένο έχει τo kit της της rally raid
  8. X δεν νομίζω οτι τα λάδια έχουν σχέση με το κόμπιασμα στο ξεκίνημα. Δες την μπαταρία. Κάνε και μια δοκιμή. Φόρτισε την μπαταρία ένα ολόκληρο βράδυ και με το που βγάλεις τον φορτιστή βάλε μπρός. Κάνε το ίδιο αφού έχεις αφήσει την μηχανή ένα βράδυ όπως είναι χωρίς να φορτίσεις μπαταρία και σύγκρινε.
  9. CB 500 X

    Χωρίς να θέλω να μιλήσω ειρωνικά αλλά τα εξουσιοδοτημένα πιστεύεις οτι σφίγγουν τις βίδες με συγκεκριμένο τρόπο; Πάνε στα εξουσιοδοτημένα της Θεσσαλονίκης να δεις και να σου πουν πράγματα που θα σου πέσουν τα μαλλιά Το manual για το cb λεεί πραγματικά για έλεγχο βαλβίδων στα 1000klm?????? Για όλα τα άλλα συμφωνώ εν μέρη αλλά μην συγκρίνεις αμάξια με μηχανές. και εγώ όσα αμάξια είχα δεν ήθελαν ρύθμιση βαλβίδων αλλά να λάμβάνουμε υπόψη οτι στα περισσότερα σύγχρονα αμάξια οι βαλβίδες είναι αυτορρυθμιζόμενες. Γενικά για το θέμα της συντήρησης καλό θα είναι να μάθετε κάποιες εργασίες να τις κάνετε μόνοι σας στο μηχανάκι. Λάδια, φίλτρο, αλλαγή παραφλού, φίλτρο αέρα δεν είναι τίποτα το σοβαρό. Ακόμα και η αλλαγή στα τακάκια εύκολη είναι. Βαλβίδες και άλλα πιο βαριά τότε αναλαμβάνει ο μάστορας αλλά υπαρχουν και πολλά βιντεάκια στο γιουτουμπε που βοηθάνε. Καλύτερα επενδύστε σε εργαλεία παρά να τα φάνε οι μάστορες.
  10. Όταν βγάλει το lidl πάρε από εκεί. Μια χαρά είναι
  11. Από τα TRIUMPH τώρα πας σε BMW;;;;;; Από το κακό στο χειρότερο δηλαδή... Περα από την πλάκα πάνε στον Τρικαλιώτη και ρώτα για test ride. Λογικά θα σου το δώσει....Πριν 3 χρόνια που το είχα δοκιμάσει εγώ μου άρεσε πάρα πολύ με εξαίρεση την θερμοκρασία που έβγαζε στο δεξί μου πόδι που είχε γίνει ψητό. Δεν ξέρω αν το έλυσαν το πρόβλημα στα νέα. Για προβλήματα και καλά διάφορα (από διαβάσματα σε φόρουμ) αλλά γενικά ότι διαβάζω τουλαχιστον εγώ δεν τα πολυδίνω σημασία. Κάτι που δεν μου είχε αρέσει ήταν οτι ο πωλητής μου έβγαζε το κόστος service (αλλάγή λαδιών-φίλτρου) στα 140 ευρώ!!!!!!!. Τιμές αντιπροσωπίας φυσικά...Εύκολη λύση αν τα service τα κάνει μόνος σου.
  12. Και εγώ αυτά βάζω.
  13. Σωστός...βιάστηκα και το έγραψα λάθος. 5-30
  14. Νίκο και εγώ το ίδιο έχω. Πολύ καλή επιλογή. Να προσέχεις μόνο το λάδι που του βάζεις γιατί τα περισσότερα συνεργεία βάζουν 10W-40 ότι να είναι λάδι με αποτέλεσμα να τσιμπάει λιγάκι χωρίς λόγο. Κάθε εταιρία βγάζει συγκεκριμένα λάδια 10W-30 για τα TSI. Μην σε φοβίζει το 30...βάλε τα σωστά και θα το έχεις για μια ζωή.
  15. Όλα καλά αλλά τα λάδια γιατί 15-50 (που δεν τα συστείνει η μαμα); θα τα αλλάζεις 2φορές τον χρόνο, καλοκαίρι χειμώνα; Πιο σημαντική φθορά έχει ο κινητήρας στην ψυχρή εκκινηση (εκεί θέλεις το 10-30) παρά στην διάρκεια λειτουργίας που έχει ζεσταθεί. Με την λογική αυτή αν κάνεις ταξίδι προς Άλπεις μεριά ή κανα Nordcap θα πρέπει να κουβαλάς μαζί σου και κανα 8κιλο λάδια με διαφορετική ρευστότητα για να αλλάζεις στον δρόμο. (πες μου οτι ο μηχανικός που σου είπε για την αλλαγλη στα λάδια, είναι ο γνωστός στην Κ Καραμανλή......;;;;;)