ta-sio

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    207
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

223 Excellent

Σχετικά με το μέλος ta-sio

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    NC750X
  • myBike: Κυβισμός
    750

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Enfield
  • dreamBike: Μοντέλο
    Himalayan

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1224 προβολές προφίλ
  1. Για όλα αυτά που γράφεις, εκτός του 3 (βάρος) πας για NC. Αν θέλεις και το βάρος ιδανικό τότε CB500X.
  2. CB500X ή CRF250Rally
  3. Στα σύνορα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Δίνεις διαβατήριο και άδεια μηχανης και περάς.... Να είσαι έτοιμος για πολύ ζέστη στην Αλβανία
  4. CB 500 X

    Έχει το CB βαλβίδες με καπελώτα;
  5. Μεγειά Νίκε. Έχω το προηγούμενο μοντέλο ice evo. θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος (τον χειμώνα). Στο δικό μου το goretex δεν βγαίνει. Σε αυτό βγαίνει;
  6. Όλα τα NC, έχουν την ίδια συμπεριφορά σε αυτό που λες. Η πρώτη κάνει δυνατό 'κλακ'. Αν θέλεις δοκίμασε και με άλλα λάδια αλλά κατά 99% δεν θα αλλάξει κάτι. Αν δεν σου κάνει το ίδιο και στις άλλες ταχύτητες τότε είσαι ok
  7. Φυσιολογικό είναι. Σε όλα τα NC έτσι κάνει.
  8. Ο πατέρας μου έχει μια virago 250 (του 97 αν δεν κάνω λάθος) που την είχαμε πάρει το 2000 με 1000klm. Αθάνατη και bulletproof που λένε. Κοντεύει 90000klm και συνεχίζει ακάθεκτη. Λαδια δεν καίει, ανταλακτικά βρίσκει, εύκολη σε συντήρηση αν θέλεις να κάνεις μόνος τα βασικά. Σε αυτή έμαθα να οδηγάω και από ταξίδια άλλο τίποτα. Έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα μονοκάβαλο, δικάβαλο, δικάβαλο φορτωμένη κτλ... Μέχρι και σε χωματόδρομους έχει μπει και δεν μιλάω απλά για βατούς. Από πτώσεις μόνο μια φορά μου δίπλωσε το τιμόνι πάνω σε στροφή που πάτησα το μπροστινό (είναι αλήθεια οτι θέλει πολύ προσοχή) και επειδή έχει και κάγκελα προστασίας κινητήρα κια βαλιτσούλες πίσω, το μόνο πράγμα που γρατζουνίστικε ήταν το αντίβαρο. Προβλήματα έχει γενικά στα ηλεκτρολογικά της, αν και πιστεύω οτι φταίει ο συναγερμός που είχε. Δυο τρεις φορές αλλάξαμε ανορθωτή κάπου στα 40000-60000klm αλλά από τότε τίποτα. Το χρώμα της λάμπει ακόμα αλλά την προσέχουμε αρκετά και όταν κάθεται την σκεπάζουμε ή την έχουμε σε κλειστό χώρο. Από άλλα προβλήματα, βγάζει σκουριές στην εξάτμηση και τρυπάει αλλά υπάρχουν aftermarket και επίσης κινέζικες μια χαρά. Όταν θα έρθει η στιγμή να μου την δώσει έχω σκοπό να την κάνω κάποιες χαλαρές μετατροπές αλλά όχι τίποτε ριζοσπαστικό. Αν σου αρέσουν αυτές οι μοτοσυκλέτες μην ακούς κανένα και προχώρα σε ότι διαλέξεις. Εξάλλου από ότι ξέρω γύρω στα 500-1000 ευρώ θα δώσεις και την πουλάς στην ίδια τιμή αν την προσέξεις... Αν δεν την προσέξεις ότι μηχανή και να πάρεις, χρέπι θα καταλήξει.
  9. Χωρίς να θέλω να γίνω αδιάκρητος...μας λες ποιά ασφαλιστική είναι; Λογικά δεν θα είχες πρόβλημα αφού ο άλλος δήλωσε υπαιτιότητα...Το αρνήθηκε μετά;
  10. Νίκο εγώ στα είπα και αλλού. Μην τον λυπάσαι. Και πέρασε με στοπ και από δεξιά του ερχόσουν. και στο κόλο του να έβρισκες πάλι ευθύνη δική του ήταν. Απλά ετοιμάσου για μακρόχρονη διαδικασία
  11. Κάνε μια χαλαρή βόλτα προς Πετροκέρασα
  12. CB 500 X

    Το tuotoro φταίει... τώρα σοβαρά, οδήγησες έτσι;
  13. Δηλ για να καταλάβω...και τα καινούρια versys βγάζουν αυτό το πρόβλημα;;;
  14. Μήπως να άλλαζες μηχανή;;;