astreatrelo :P

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    40
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

7 Neutral

Σχετικά με το μέλος astreatrelo :P

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 12/21/91

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Astrea grand

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • dreamBike: Μοντέλο
    SXV
  • dreamBike: Κυβισμός
    550
  1. Ναι αυτο το εχω δει αλλα και παλι τι εννοει?500v εννοει το καλωδιο απο την ηλεκτρονικη και trigger coil το ματακι του βολαν η καποια αλλη εντοη?Πρεπει μα ειμαι σιγουρος,δεν ειναι και φτηνος.
  2. Καλησπερα.Εχω τον πολλαπλασιαστη MSD PN 8232 και θελω να τον συνδεσω σε glx αλλα αντι για 2 βγαζει 3 καλωδια. Ξερει καποιος πως συνδεεται?
  3. Ο uma ειναι ο ποιο αγριος απο ολους του τυπου r20 μετα παει ο f200.Η τιμη ειναι σχεδον ιδια αλλα ο uμα ειναι καλυτερος και σε βαρος και σε μοιρες^.Αμα παλι θες f200 η aasa βγαζεi ολοιδιο 20eurw φτηνοτερα.Αυτοι οι εκκεντροφοροι δεν δινουν διαρκεια αλλα βυθισμα,δηλαδη δεν κρατανε ποιο πολυ την βαλβιδα ανοιχτη αλλα την ανοιγουνε ποιο πολυ προς τον χωρο καυσης.Με βασει κατι μελετες αυτο εχει αποδειξει οτι ετσι μπορεις να βγαλεις την ποιο πολυ υποδυναμη απο την μηχανη σου.
  4. Μια χαρα.Περιμενω γνωμη οταν δεις πως θα δουλευει!
  5. Αυτα κανε για αρχη για να δεις και πως δουλευει.Μπορει να μην χρειαστει να αλλαξεις τπτ αλλα.Αμα σκεφτεσαι για 54mm η astrea κεφαλη δεν θα κανει γιατι δεν θα αφηνει το μηχανακι να βγαλει την δυναμη του εκτος αμα δωσει 150 euro να αλλαξεις βαλβιδες ,εδρες και χωρο καυσης σε cnc(υπερβολη) . Τα καρτερ astrea αναλογα και τι κυλινδρο θα παρεις μπορει να χρειαζονται λιγο ανοιγμα και τωρα που θα γινει 53 αμμα εχει χοντρο χιτωνιο
  6. Γενικα να ξερεις οσο ανεβαζεις διαδρομη ανεβαινει και η ροπη στα χαμηλα ,αλλα χανεις τις πολλες στροφες.Με 54mm διαδρομη θα μπορεις να φτασεις 11.000 στροφες max.Αμα βαλεις τον μαμα astrea τον εκκεντροφορο θα δουλευει μια χαρα στα χαμηλα αλλα δεν θα εχει πολυ δυναμη στα ψηλα,αμα βαλεις αλλο εκκεντροφορο με ποιο μεγαλη διαρκεια θα εχεις δυναμη στα ψηλα αλλα αμα εχεις φλατ πιστονι θα μπερδευει στα χαμηλα.Προτινω να βαλεις ενα ημιπομπε πιστονι για astrea κεφαλη και το εκκεντροφορο τον μαμα για αρχη και να το δοκιμασεις.Αμα θες παραπανω δυναμη βαζεις ενα μεγαλυτερο εκκεντροφορο και θα εχει μικροτερη πιθανοτητα να μπερδευει. αφου θα εχει ποιο πολυ συμπιεση λογο πιστονιου.Ο στροφαλος aasa σε καλυπτει για συμπιεση.Ρωτα αμα δεν καταλαβες κατι.
  7. Ειχα aasa στροφαλομπιελα και με 54mm διαδρομη αχλαδωτη και την δουλευα 1 χρονο με 59mm κυλινδροπιστονο και πολυ συμπιεση και αλλα 1000km με 60mm κυλινδροπιστονο.Ποτε δεν μου εβγαλε οποιδηποτε προβλημα, εκτος απο μια φορα που η μπιελα βγηκε κατω απο το καρτερ επειδη κοπηκε αλλα φταιω εγω που την ειχα ελαφρωσει :).Την προτινω ανεπιφυλακτα.
  8. Δεν ξερω να σου πω.Εγω μονος μου το εκανα.Αμα πιανουν τα χερια μπορεις να το κανεις μονος σου σιγα σιγα.!
  9. Βαλβιδες ιδιες εχει ,η εισαγωγη εχει ανοιχτη στα 24mm μεχρι μεσα και εξαγωγη στο 20mm μεχρι μεσα .Ο χωρος καυσης ειναι ανοιγμενος για 53mm πιστονι ημιπομπε.3-4 ωρες περιπου χρειαστηκε για αυτα.
  10. Καλυτερα να παρεις μια γνησια μπιελα και να την βαλεις στον στροφαλο που εχεις.
  11. Απότι ξερω το kriss εχει ιδια πραγματα με το kazer μηπως βρεις ποιο ευκολα manual.Οσο για την μπιελα πιστευω συμφερει να την αλλαξεις μονο αμα ειναι να παρεις μια γνησια στροφαλομπιελα αλλιως οι imitation συμφερουν ποιο πολυ. Ιδια τιμη περιπου θα σου παει να αλλαξεις μπιελα με το να παρεις μια imitation στροφαλομπιελα 60eurw+-.
  12. Οι κυλινδροι αλουμινιου κυριος οι φθηνοι δεν εχουν καλης ποιοτητας υλικο με αποτελεσμα να φθειρονται γρηγορα.Το θετικο που εχουν ειναι οτι κρατανε το μηχανακι ποιο κρυο.Οι μαντεμι εχουν σχεδον διπασια αντοχη στις φθορες αλλα δεν βοηθανε στην μεταφορα της θερμοκρασιας με αποτελεσμα το μηχανακι να ζεστενεται ποιο πολυ.Για τα χιλιοστα σου δεν χρειαζεσαι αλουμινιου γιατι εχεις μικρες θερμοκρασιες και δεν θα εχεις καποιο προβλημα.Για εμενα αλουμινιου πιστευω οτι χρειαζεται καλυτερα απο 55mm και πανω. Αμα θες να βαλεις παλι αλουμινιου παρε aasa που θα ειναι set με το πιστονι σου. Οσο για το οτι δεν παει φτιαξε και την κεφαλη για το 53 πιστονι και μην το παρεις τελειος flat.Σου στελνω παραδειγμα κεφαλης astrea για 53.- >
  13. Με σωστη δουλεια και στην κεφαλη θα δεις διαφορα.Το παπι θα εχει ποιο πολυ νευρο και θα πηγαινει σιγουρα ποιο ανετα.Κυλινδρο προτινω να παρεις εναν μαντεμι και οχι αλουμινιου.Η shark εχει τετοιους κυλινδρους που για αυτα τα χιλιοστα δουλευουν μια χαρα(εννοειται πως θα τα στρωσεις).Αμα θες οπωσδηποτε αλουμινιου κοιτα της shark παλι ή της assa που ειναι και ποιο οικονομικα.
  14. Η στανταρ cdi του εμποριου ειναι με βαλβιδες 27-23 και η ποιο μεγαλη που εχω δει ειναι με βαλβιδες 31-26 αλλα αυτη ειναι απο μηχανουργειο ,δεν πωλειται ετοιμη. Η κανονικη cdi περνει εκκεντροφορο αστρεα αλλα υπαρχει και αλλη μια απο το lifan 140cc που περνει εκκεντροφορο σαν 6βολτο στυλ.Να προτιμησεις την cdi με τον αστρεα!
  15. Εγω θα σου προτινα μια yoshimura που ειχα και εγω στο δικο μου.Δουλευει πολυ καλα και βγαζει παραπανω δυναμη. Τωρα για την Leo Vince δεν ξερω :)