Spiros77

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    102
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

43 Excellent

Σχετικά με το μέλος Spiros77

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 10/01/77

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLX 250
  • myBike: Κυβισμός
    300

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

701 προβολές προφίλ
  1. Στο δικο μου αυτο που εφταιγε ηταν το συστημα για να βγαζει καθαροτερα καυσαερια που του εχει βαλει η Honda. Ειναι αυτο το μεταλικο σωληνακι που παει διπλα στη βαλβιδα εξαγωγης και δουλευει με την υποπιεση του καρμπυρατερ. Εγω τα αφαιρεσα ολα, εβαλα ενα λαιμο χωρις τρυπες, ταπωσα οτι τρυπα ειχε μεινει και υσυχασα.
  2. Ειχα οδηγησει ενα 56, μονο κυλινδροπιστονο narita, ουτε καν εκκεντροφορο, και γεμιζε ΠΟΛΥ ωραια, στα επιπεδα χ135 οπως λεει και ο φιλος απο πανω. Βεβαια αν εχει πολλα χλμ ειναι σωστο να γινει και μια ανακατασκευη, γιατι αυτο μηχανακι πασχει πολυ στα ρουλεμαν και με ανεβασμενη συμπιεση δεν θα αντεξουν και πολυ.
  3. Παρε το σετακι καμπανα-σιαγωνες φυγοκεντρικου Αχιλλεα να ησυχασεις, το ιδιο θα κανω και γω. Δεν ειναι και τοπ ποιοτητα αυτο που εχει βαλει η Honda και δεν αντεχει και παρα πολυ. Εχει βγαλει η Faito κατι αποστατες που μπαινουν στις σιαγωνες του φυγοκεντικου αλλα δεν εχω καταλαβει ακριβως που βελτιωνουν, μαλλον για να πατηναρει λιγοτερο ο φυγοκεντρικος, αν τις εβαλε καποιος ας μας πει. Αυτα που ειναι στο λινκ ειναι για το crypton. https://www.stelpet.gr/Proion/7573/955/Ruthmistis-Siagonas-Ampragiaz-Yamaha-Crypton-X-135-Faito/
  4. Amsoil εχει φερει και η μοτοκινηση στο Χαλανδρι για οποιον βολευει.
  5. Και σε μενα κανει ετσι η καμπανα, και σε οσα ιννοβα εχω ακουσει. Ισως εχει φαγωθει το παπουτσακι του φρενου και θελει καινουργιο. Το σωστο ειναι οταν το μονταρες δεν πρεπει να ακουμπαει στο φυγοκεντρικο, ακουμπαει μολις πατηθει ο λεβιες.
  6. Γειας σας παιδια, ειδα οτι ενα νεο παπι 125 της SYM φοραει λαστιχο 120/70 πισω (μπροστα εχει το κλασικο 70/90) και ζηλεψα αρκετα :P. Θελω να το δοκιμασω στο innova, ποιο πολυ για ασφαλεια γιατι σε φρεναρισματα πανικου παταω αντανακλαστικα πρωτα το πισω και μπλοκαρει με το παραμικρο. Αν κανουμε τις καταλληλες διαιρεσεις το 120/70 ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο σε διαμετρο απ το 80/90 αλλα εχει πολυ παραπανω πελμα να παταει. Αν θα κοψει λιγο το παπι σε τελικη ¨δεν με πειραζει αλλα ηθελα να μαθω αν θα χρειαστει να αλλαξω και στεφανι, ευχαριστω
  7. ANF 125

    Ειναι τσεκαρισμενο οτι ειναι οντως μπιελα? Αν ναι νομιζω μια made in Japan ειναι καλη επιλογη (daytona) αλλιως την μαμα απο injection. Αυτο με τον κομβιο απ το Astrea το λενε πολλοι αλλα δεν ξερω καποιον που το εχει δοκιμασει. Αφου ανοιχτει το καρτερ σωστο ειναι να αλλαξεις και ολα τα ρουλεμαν του κιβωτιου και οπωσδηποτε να γινει πολυ καλο ζυγισμα στον στροφαλο.
  8. Θελω να αλλαξω ρουλεμαν στροφαλου, μπιελλα και ζυγισμα
  9. Καλησπερα παιδια, αν ειναι εφικτο θα ηθελα να μου προτεινετε καποια μοτοσυνεργεια περιξ Ανατολλικης Αττικης, ειναι καποιες δουλειες που θελω να κανω και δεν εχω τα (ακριβα) καταλληλα εργαλεια, ευχαριστω.
  10. Να πω μια αντιθετη αποψη, μιας και χρησιμοποισω αρκετο καιρο πλεον το 7100. Υπερβολη θα ηταν για ενα παπι C50 αλλα τα χρονια εχουν περασει και τα σημερινα 125αρια μοτερακια των παπιων καταπονουν σε μεγαλο βαθμο τα λαδια (αεροελαιοψυξη+~700ml μονο). Με τα συνθετικα το πρωτο που παρατηρησα ηταν το κιβωτιο, απιστευτα μαλακο, το μοτερ δουλευει με λιγοτερες τριβες και σε σχεση με τα ημισυνθετικα αντεχουν τουλαχτιστον 1000+ χλμ στις αλλαγες.
  11. Εγω θα σου προτεινα να αλλαξεις λαδια και ιξωδες, της Honda δεν ειναι συνθετικα, δοκιμασε κατι σε 10w-40 Torco η Motul.
  12. O μαρκεζ μπορει να ειναι ο γρηγοροτερος αυτη τη στιγμη αλλα ταυτοχρονα ειναι και ο νεκροθαφτης του κομματιου του entertainment του motogp. Ξεκιναει, γρηγορα γρηγορα βγαινει πρωτος και εξαφανιζεται μπροστα. Ο γιατρος στα καλυτερα του ειχε το IQ να κανει το παιχνιδι του, να φαινεται ενδιαφερον το πραμα, να χανει ας πουμε 6-7 θεσεις απο μλκια, και μετα να τους περναει εναν-εναν με βασανιστικο τροπο και στο νημα να βγαινει πρωτος :P
  13. ANF 125

    Αν βγαλεις το πλαινο καπακι του γραναζιου κινησης, ο αισθητηρας ειναι ακριβως απο πανω, εχει 2 10αρες βιδες. Ισως εχει φθαρει το εξωγκοματακι που εχει ο μηχανισμοςμ οποτε το αλλαζεις. Θελει και ενα τσιμουχακι οταν το ξαναβαλεις και προσοχη στο σφιξιμο, θελει ελαχιστο γιατι ραγιζει για πλακα.
  14. ANF 125

    Σημερα ελυσα την μπροστινη ροδα να τσεκαρω τα ρουλεμαν, γιατι εδω και καιρο δεν παταγε καλα μπροστα το παπι (ιδιως στις στροφες), κατι εφταιγε και δεν ηταν ρουλεμαν τιμονιου. Τα ρουλεμαν της ροδας ηταν οκ, και στο δεσιμο λεω μιας και ειχα το ηλεκτρονικο ροποκλειδο διπλα, να σφιξω οσο λεει ο κατασκευαστης (59Νm). Επαθα πλακα γιατι τα 59Νm ειναι ΠΟΛΛΑ, χρειαστηκα την μακρια μανελα για να τα καταφερω, ενω τοσο καιρο το εσφιγγα με πολυγωνο 19αρι ισα-ισα να σφιξει. Βεβαια πλακα επαθα οταν το πηγα βολτα μετα, το μπροστινο εγινε ΒΡΑΧΟΣ , οι ταλαντωσεις που ειχε, ιδιως στις στροφες εξαφανιστηκαν. Γηράσκω αεί διδασκόμενος, συνεχεια το ακουγα αυτο, σημερα το εμπεδωσα
  15. Σβησε το μοτερ πρωτα