MajorKritikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    54
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

5 Neutral

Σχετικά με το μέλος MajorKritikos

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Κρήτη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Kazer
  • myBike: Κυβισμός
    115

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N64

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ural

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

451 προβολές προφίλ
  1. Toν βρήκα (όντως εκεί ήταν) αλλά δεν μπορώ να τον ανοίξω γιατί η μια βίδα έχει σφηνώσει
  2. Εκεί που είναι το γρανάζι που συνδέει κιβώτιο με αλυσίδα;
  3. Καλησπέρα. Έχω ένα θέμα με τον δείκτη ταχυτήτων στο κοντέρ σε Kawasaki Kazer 98'. Δείχνει 2, 3, 4 αλλά όχι νεκρά και 1η. Αποκλείω να είναι τα λαμπάκια γιατί μια στις τόσες ανοίγουν και αυτές. Πχ όταν το βάζω μπροστά (το πρωί) και βάζω 1η ανάβει το φωτάκι. Με του που γίνει η αλλαγή σε οποιαδήποτε αλλαγή και επιστροφή στην 1η δεν ανάβει. Καμιά ιδέα για το τι φταίει και πως μπορώ να το φτιάξω; Πριν λίγο έβαλα το διακόπτη στο on και μετά από λίγο άναψε και η νεκρά αλλά με το που αλλάξω ταχύτητα δεν ξανά ανάβει.
  4. Πίστεψε με το δοκίμασα και με τους δυο τρόπους. Είχα βοήθεια από άτομο που ασχολείται χρόνια με μηχανές και μηχανάκια. Τι περιμετρικά βαρούσε, τι κοπανούσε το κατσαβίδι με σφυρί οι βίδες τον χαβά τους. Στο τέλος μου λέει τι διάολο, αν είναι δυνατόν. Εγώ πάλι σκέφτηκα και το άλλο (γελάστε όσο θέλετε ) να βάλω κεφαλή άλλης βίδας και να το κολλήσω πάνω στην σκουριασμένη παλιά με εποξική και να δοκιμάσω να το ξεβιδώσω. Θα πάω πρώτα να ρωτήσω κάνα "μάστορα" άμα μπορεί να το ξεβιδώσει και πόσο θα πάρει ή πόσο κάνει η εργοστασιακή τρόμπα καινούργια. Κοπέλια δεν παρεξήγησα. Μην μαλώνετε. Αυτά καλό είναι να μην γίνονται Άμα κρίνω από το χρώμα των λίγων υγρών που αφαίρεσα δεν παίζει να το έχει ανοίξει από το 1998 που το αγόρασε ο προηγούμενος
  5. Έβαλα WD40 και το άφησα να δράσει μια μέρα. Προσπάθησα αλλά τίποτα, ξανά έβαλα WD40 το άφησα για άλλο ένα βράδυ και πάλι τυρί. Την δαγκάνα την καθάρισα με υγρό φρένων και έτριψα και τα έμβολα με λίγο σύρμα από σφουγγάρι. Τα τακάκια τα άλλαξα, έβαλα EBC. Οι βίδες πάνω είναι τελειωμένη υπόθεση. Ή θα πάρω καινούργιο δοχείο ή θα πω σε κανένα να κάνει καμιά ηλεκτροσυγκόλληση μπας και ξεβιδώσουν
  6. Αυτά τα εργαλεία χρησιμοποίησα αλλά κανένα αποτέλεσμα. Πρέπει να έχουν πιάσει σκουριά και οι βόλτες.Το μόνο που κατάφερα ήταν να γδάρω τις βίδες. Εξαέρωση από το δοχείο δεν έκανα. Απλά πάτησα δυο φορές την μανέτα και άνοιξα δυο φορές την βαλβίδα. Από εκεί είδα τα υγρά. Πρέπει να είναι υγρά από το 1821. Θα αλλάξω λογικά το δοχείο γιατί με τις βίδες δεεεν...
  7. ΛΟΙΠΟΝ. Οι βίδες στο δοχείο των υγρών δεν ανοίγονται λόγω σκουριάς ούτε με αίτηση. Έβγαλα την δαγκάνα η οποία είναι έτοιμη για τον κάδο των αχρήστων. Τα έμβολα κουνούσαν με πολύ δυσκολία (μέχρι και λίγη σκουριά είχαν). Τα τακάκια....πιο λεία επιφάνεια και από την ανύπαρκτη λεία επιφάνεια στις ασκήσεις φυσικής. Αγόρασα ΕBC όπως μου είπες (10€ τα πιο ακριβά ήταν-καλύτερα από τα παλιά και ούτε που έχουν κάτσει καλά καλά). Άνοιξα την βαλβίδα για να κάνω μερική εξαέρωση. Υγρά χρώματος: μαύρο. Αυτά
  8. Τώρα το πρόσεξα. Ένα μέρος από το τακάκι βρίσκει στο δισκόφρενο χωρίς καν να είναι πατημένη η μανέτα έχοντας φθείρει και λίγο το δισκόφρενο....
  9. Ε πάω να πάρω.Έχεις να προτείνεις κάποια καλά (τακάκια);
  10. Ναι αυτό για όταν το ανοίξω υποθέτω γιατί δεν μπορώ να το δω χωρίς να τα βγάλω. Μπορώ να το καταλάβω χωρίς να βγάλω τα παλιά; Αυτός ο μεταλλικός θόρυβος που κάνει μήπως ακούγεται επειδή έχει φαγωθεί τελείως η γόμα;
  11. Πως μπορώ να καταλάβω χωρίς να τα βγάλω άμα θέλουν άλλαγμα; Όταν κινείται η μπροστά ρόδα ακούγεται ένας μεταλλικός συριστικός ήχος...
  12. Ισχύει. Τώρα κοίταξα και τα Sym σε 125 και έχει αρκετά για να διαλέξεις και τα περισσότερα κάτω από 2.000€, που και τα Sym δοκιμασμένα είναι.
  13. Όσον αφορά τις ταχύτητες ρύθμισε τον συμπλέκτη γιατί ίσως να φταίει αυτό. Που γράφει ο ΚΟΚ ότι πρέπει να έχεις ανοιχτά τα φώτα; Γιατί άμα θυμάμαι καλά έλεγε ότι ανοίγεις τα φώτα μισή ώρα πριν την δύση του ηλίου και προαιρετικά τα ανοίγεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού (έντονη συννεφιά,βροχή)
  14. Ωχ τώρα το σκέφτηκα Το Medley της Piaggio επίσης πρέπει να είναι καλό και είναι και 125.