BOLDOR 900 F1

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    98
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

131 Excellent

Σχετικά με το μέλος BOLDOR 900 F1

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

969 προβολές προφίλ
  1. Παρατηρώ τις φωτογραφίες από τα δύο μηχανάκια και βλέπω κάτι πολύ περίεργο. Ύποπτο θα έλεγα. Το μοντέλο που αναφέρεται σαν 16 μοντέλο, είναι το επόμενο (το νεώτερο) μοντέλο από αυτό που υποστηρίζει ότι είναι του 17! Το "παλιό" έχει τους ρυθμιστές προφόρτισης στο πιρούνι και την euro4 εξάτμιση, ενώ το "νέο" (του ...17) δεν έχει ρύθμιση προφόρτισης, ενώ φοράει και την παλαιότερη εξάτμιση!!! Αυτή μάλιστα, όσο μπορεί κανείς να διακρίνει από τις φωτό, φαίνεται και λίγο "ακουμπισμένη". Πρόσεχε φίλε...
  2. Μπράβο παιδιά! Φοβερές φωτογραφίες. Την PANO-20190121-145907-01.jpg την έκανα wallpaper στο PC μου. Καλή συνέχεια.
  3. Περαστικά σου φιλαράκο. Από ότι μας γράφεις, συμπεραίνω ότι είσαι πλήρως επισκευάσιμος. Άρα σε λίγο καιρό θα αποτελεί απλά, μία ακόμα ανάμνηση και εμπειρία της ζωής σου. Τώρα που έχεις διαθέσιμο χρόνο, ευκαιρία να σκεφτείς, να διαλέξεις και να αποφασίσεις για το επόμενο μηχανάκι σου! Αλήθεια μπουφάν φόραγες; Όσον αφορά τη νομική πλευρά της υπόθεσης, καλά ξεμπερδέματα. Εγώ ακόμα περιμένω την τελεσίδικη απόφαση τέσσερα χρόνια μετά. Ίσως θα έπρεπε να κυκλοφορούμε με μία GoPro μονίμως ενεργοποιημένη όπως στη Ρωσία...
  4. Η απόσβεση των αναρτήσεων στο cb500x είναι του κ@λου. Άλλαξα λάδια στο μπροστινό, πριν ακόμα αλλάξω τα λάδια ρονταρίσματος στα 1000χλμ! Τότε είχα βάλει motorex 15w, ενώ τώρα φοράει belray 20w fork oil που τα βρίσκω πολύ καλύτερα. Μπορεί πολλοί να διαφωνούν θεωρητικά με το παχύτερο λάδι στο μπροστινό, αλλά στην πράξη είναι μια παλιά και δοκιμασμένη λύση χαμηλού κόστους. Παράλληλα ρύθμισε το sag στα μέτρα σου εμπρός - πίσω. Ένα σχετικά φτηνό βήμα που μπορείς να κάνεις επιπλέον, είναι το επανασετάρισμα του αμορτισέρ σου εδώ. Για ριζική λύση θα πρέπει να βάλεις το χέρι βαθειά, ΠΟΛΥ ΒΑΘΕΙΑ στη τσέπη. Οπότε ίσως και να πρέπει μετά να παντρευτείς το μηχανάκι. Όπως έγραψε και ένας Αμερικανός : " Αξίζει να δώσω για αναρτήσεις 1000$, την στιγμή που αγόρασα τη μηχανή μεταχειρισμένη 4000$ ;;;" Αν πάραυτα εξακολουθείς να ενδιαφέρεσαι, εδώ (και αλλού) θα βρεις ατελείωτο υλικό σε ιδέες και προτάσεις και παράλληλα τις εμπειρίες των χρηστών.
  5. CB 500 X

    Conti Sport Attack 3. SS γόμα, αλλά με ομαλή κορώνα. Όπως πρέπει να ειναι σε αυτού του τύπου τα μηχανάκια. Ακριβό, αλλά πολύ καλό.
  6. CB 500 X

    Παιδιά γιά τακάκια πίσω τι προτείνεται; Με ενδιαφέρει να έχουν δυνατό αρχικό δάγκωμα. Πιό δυνατό από τα εργοστασιακά. Κάτι σε μεταλλικά μήπως; Αλήθεια, τα δικά της είναι οργανικά, ημί ή μεταλλικά;
  7. CB 500 X

    Τοποθετήθηκε και το 16άρι γρανάζι εμπρός. Αυτό: JTF1381RB http://www.jtsprockets.com/catalogue/sprocket/JTF1381RB/ Απο Αγγλία με περίπου 30 ευρώ. Εδώ δεν υπήρχε ούτε αυτό, ούτε και το πίσω. Η διαφορά του από το απλό, είναι στη επένδυση με λάστιχο που έχει (όπως έχουν πολλά εργοστασιακά), έτσι ώστε να μειώνεται ο θόρυβος. Αλλάχτηκε και η αλυσίδα με χρυσή DID 110ρα. Οπτικά συνδυάζεται υπέροχα με το μαύρο πίσω γρανάζι και την μαύρη ζάντα. https://postimg.cc/image/ye1co8mbp/ Αφήνοντας την μηχανή να ρολάρει σε κατηφόρα, με σβηστό μοτέρ, νεκρά και χωρίς κράνος (έτσι ώστε να έχω ελεύθερη ακοή), το μόνο που ακούγεται, αρχικά είναι μόνο ο θόρυβος από τα λάστιχα και μετά από τα 40χλμ και ο αέρας. Απίστευτη, αθόρυβη αίσθηση ποιότητας. Σε κανονική οδήγηση με το μοτέρ να δουλεύει (ώστε να υπάρχει τάση στην αλυσίδα), μόλις που ακούγεται. Τεράστια διαφορά από το εργοστασιακό σετ. Στό δρόμο τώρα, η βελτίωση (σύμφωνα με τις δικές μου προτιμήσεις) είναι ακόμα μεγαλύτερη. Όπως έπρεπε να είναι από το εργοστάσιο. Ταξιδεύεις πλέον χωρίς να ψάχνεις συνέχεια γιά έβδομη σχέση. Χωρίς να ζορίζεται στις πρώτες δύο ταχύτητες (κάθε άλλο), αφού όπως βλέπουμε και στο gearingcommander η διαφορά σε αυτές είναι αμελητέα. Συμπερασματικά: Με το 16 εμπρός (ή το 38 πίσω) έχεις την αίσθηση ενός κανονικού γραναζώματος, αλλά προς το κοντό. Με τον συνδυασμό 16 και 38 η αίσθηση νορμάλ γραναζώματος παραμένει, αλλά προς το λίγο μακρύ. Το κοντέρ πλέον δείχνει 112 όταν η πραγματική ταχύτητα είναι 120 και 123 (δεν θυμάμαι ακριβώς) στα 140. Κάτι τελευταίο προς το παρόν. Οι 1000 στροφές που κερδίζεις μπορεί να φαίνονται λίγες, αλλά είναι μία ολόκληρη σειρά από διάφορους παράγοντες (όπως πχ η γραμμική ταχύτητα του εμβόλου, η καμπύλη της ροπής κτλ) που τελικά καθορίζουν την αίσθηση βελτίωσης που αντιλαμβάνεται ο αναβάτης ανάλογα με το μηχανάκι που οδηγεί. Αυτό όμως είναι ένα άλλο τεράστιο (και πολύ όμορφο και ενδιαφέρον) θέμα συζήτησης και αντιπαραθέσεων. Σε κάποιο άλλο thread.
  8. Είπαμε, υπάρχουν δικηγόροι που δεν απαιτούν αμοιβή από εσένα. Η επιδίωξη τους είναι να κερδίσουν και να πληρωθούν ποσοστικά απο την αποζημίωση. Άν χάσεις την δίκη ΔΕΝ πληρώνεις τον δικηγόρο. Googlάρισε το.
  9. Με την Groupama να προσέξεις. Είχα ατύχημα με υπαίτιο έναν ασφαλισμένο της. Εξαντλούν κάθε θεμιτό και αθέμιτο τρόπο γιά να μην πληρώσουν όταν οφείλουν. Μου το επισήμανε ο δικηγόρος μου και το διαπίστωσα και εγώ. Μην ψαρώνεις, μην μιλάς και μην δεχτείς τίποτα. Τους ασφαλισμένους τους, τους δασκαλεύουν ανάλογα με την περίπτωση, τι θα πουν και τι στάση να κρατήσουν. Βρες έναν ειδικό δικηγόρο - όπως σου είπαν τα παιδιά - και κάνε ότι σου πεί. Συνήθως δεν πληρώνεις καμία αμοιβή, αφού πληρώνεται με ποσοστό απο την αποζημίωση.
  10. CB 500 X

    Τοποθετήθηκε πίσω γρανάζι 38άρι. Από Honda X Adv. Ταίριαξε περίφημα. Βγαίνει και σαν JT. http://www.jtsprockets.com/catalogue/sprocket/JTR1316/ Συμπέρασμα: Δεν ξαναγυρνάω στο 41t! Πρώτες εντυπώσεις: - Καλύτερη πρώτη - δευτέρα. Πιό αξιοποιήσιμες. - Δεν ψάχνεις πλέον συνέχεια γιά 7η ταχύτητα. Σηκώνει όμως (σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου) και μακρύτερη 6η. - Το ταχύμετρο έγινε ακριβές. Έλεγχος με GPS. - Οι ρεγουλατόροι της αλυσίδας τερμάτισαν. Θέλει δύο δόντια κόψιμο, ή καλύτερα μία καινούργια 110ρα. Περισσότερα, ίσως το βράδυ.
  11. CB 500 X

    Έχω την εντύπωση ότι το thread έχει εκτροχιαστεί γιά τα καλά. Φίλε X μπράβο γιά το κουράγιο σου να κάθεσαι να απαντάς όλη μέρα και στά πλέον απίθανα. Αυτό όμως έχει σαν συνέπεια να έχει χαθεί το απολαυστικό σου χιούμορ! Κάποια στιγμή θα κάνω μιά σούμα με τις μετατροπές - εμπειρίες - βελτιώσεις που έκανα ή πρόκειται να κάνω. Πρός το παρόν περιμένω και εγώ το γρανάζι από Αγγλία που παρήγγειλα. Κάτι διαφορετικό από ότι συζητείται. Δεν είμαι σίγουρος αν θα ταιριάξει. Ναι, είμαι και εγώ ένας από τους χιλιάδες "μοναδικούς" που ...τόλμησαν το ριψοκίνδυνο αυτό εγχείρημα. Να αποκτήσουν ένα CB 500 X με έξη ταχύτητες. Αντί γιά πέντε. (το μηχανάκι μας τώρα έχει δύο πέμπτες). Ελπίζω να επιζήσω. Εξάλλου είναι γνωστό ότι η μεγάλη Honda είναι αλάνθαστη. Ούτε λάθος τοποθετημένο μπουτόν κόρνας έχει (όπως έχουν επισημάνει ΟΛΟΙ οι δοκιμαστές, ακόμα και οι πλέον φιλικά προσκείμενοι), ούτε συρματόσχοινο συμπλέκτη από Garelli του 72, ούτε αμορτισέρ εξώπορτας αντί γιά μοτοσυκλέτας, ούτε λάστιχα (και μάλιστα συνιστώμενα!!!) mape, ούτε ζελατίνα φαίρινγκ που δεν έχει μελετηθεί επισταμένα σε αεροσήραγγα. Τίποτα δεν είναι κακοσχεδιασμένο και τίποτα δεν επιδέχεται βελτίωση. Έχουμε αγοράσει το μοναδικό τέλειο μηχανάκι που υπάρχει. Προς Θεού, μην αλλάξετε κάτι και εκραγεί... Φίλε mitsos59 σου στέλνω pm.
  12. CB 500 X

    Ο συμπλέκτης είναι μιά χαρά. Βελούδινος, προοδευτικός και ανθεκτικός. Παραδοσιακός Honda δηλαδή. Σηκώνει και καμιά ψιλοσουζίτσα χωρίς πρόβλημα. Το συρματόσχοινο του είναι το πρόβλημα. -- Πάρε ένα WD40 με μακρύ σωληνάκι. Εφαρμοσέ το στην πάνω άκρη του συρματόσχοινου (κοιτώντας προς το άνοιγμα του καλωδίου του) αφού τραβήξεις την μανέτα. Ψέκασε γιά 1 sec. Άφησε απότομα την μανέτα. Επανέλαβε 15 - 20 φορές μέχρι να δακρύσει το λιπαντικό από την κάτω άκρη του συρματόσχοινου. Αυτή που πιάνει στην ντίζα του συμπλέκτη. Συνέχισε μέχρι να βγαίνει καθαρό. Είσαι έτοιμος. Γιά το συρματόσχοινο του συμπλέκτη έχουν αναφερθεί πολλές αστοχίες. Και πως να μην συμβεί αυτό, όταν η ποιότητα του είναι παραπλήσια με ιταλικού μοτοποδηλάτου του 70! Αν έχεις την δυνατότητα, δες ένα από μία "made in Japan" μηχανή 30 και 40 χρονών παλιά και κάνε σύγκριση. Θα μελαγχολήσεις. Πλήρως πλαστικοποιημένο από άκρη σε άκρη, με αλληλοκαλυπτόμενες τσιμούχες τόσο επάνω, όσο και κάτω (!), δεν άφηνε σκόνες και νερά να έλθουν ποτέ σε επαφή μαζί του. Δεν λίπαινες ποτέ και πρόβλημα μηδέν. Κατά τ' άλλα, μου αρέσει που μας πλασάρουν το μηχανάκι μας και σαν adventure..
  13. https://www.facebook.com/uniqueshock/?ref=gs&hc_ref=ARSbDteJKit_JRkkMd9qe6cdk5ki7d4dqX61klsO55nRwAUCjXN9x5QHy0KfZxS85Pw&fref=gs&dti=662386517128185&hc_location=group
  14. Μια χαρά τα λες φιλαράκο. Μην ανησυχείς. Απορώ όμως με κάποιους φίλους εδω μέσα που επιμένουν σε πολύ απλά θέματα. Άνευ παραξήγησης ελπίζω. Ξαναλέμε λοιπόν, όσο πιό απλά μπορούμε: Ένα λάδι 10/40 ΔΕΝ είναι πιό παχύρευστο από ένα 10/30. Είναι ΚΑΙ πιό παχύρευστο. Στό κρύο θα συμπεριφερθούν ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ σαν 10άρια. Στην (Ελληνική) ζέστη όμως το 10/40 θα τα καταφέρει καλύτερα από το 10/30. Ακόμα καλύτερα (ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ) θα τα καταφέρει ένα 10/50 και ένα 10/60 ακόμα πιό καλά. Ένα 5/30 θα προσαρμοστεί καλύτερα στο κρύο από ένα 10/30. Το 5/40 θα τα πάει καλύτερα από το 10/30 ΚΑΙ στο κρύο ΚΑΙ στη ζέστη. Αντίθετα ένα 20/40 ΕΙΝΑΙ πιο παχύρευστο από το 10/30 ή το 10/40 κοκ. Επίσης το 5/30 ή το 5/40 ειναι ΚΑΙ πιό λεπτόρευστα από το 10/30 κτλ. κτλ. Τα πολύτυπα λάδια ΥΠΕΡκαλύπτουν το ιξώδες των απλούστερων. Σαν αντιστάθμισμα όμως είναι ακριβότερα. Ίσως για αυτό δεν τα προτείνουν οι κατασκευαστές σε απλά καθημερινά μηχανάκια. Ακόμα, η διαβάθμιση του ιξώδους ανά 5 μονάδες δεν γίνεται και με μαθηματική ακρίβεια. Ένα κορυφαίο 15άρι επώνυμης μάρκας, πιθανόν να λιπαίνει καλύτερα στο κρύο από ένα ανώνυμο φτηνιάρικο 10άρι. Σχετικά μα τις συστάσεις του (κάθε) κατασκευαστή, χωρίς πολλά -πολλά, ρίξτε μιά ματιά εδώ να ευθυμήσετε: http://www.honda-motorcycles.gr/images/models/cb_500x/manual/manual_CB500X.pdf Σελίδα 119. Ακριβώς πάνω από τα συνιστώμενα λιπαντικά, αναγράφει τα συνιστώμενα ελαστικά! Πείτε μου λοιπόν, εάν γνωρίζετε έστω έναν αναβάτη παγκοσμίως, που να έχει (κάνει την π@@ριά να) βάλει τα συνιστώμενα...Και φυσικά το θέμα των ελαστικών είναι ασύγκριτα σοβαρότερο από αυτό των λιπαντικών! Κατά τα άλλα ότι λάδι εντός προδιαγραφών και να βάλετε, το άθραυστο, ήρεμο μοτεράκι του CB500X δεν θα πάθει τίποτα. Με το κιιβώτιο δεν ξέρω πως θα τα πάτε.. Αγαπητε X: Με τις μετατροπές στο μοτεράκι μην ψάχνεσι και πολύ. Πρόκειται για ένα τετράγωνο μοτέρ, όπως αποκαλούνται αυτά που η διαδρομή του εμβόλου είναι ίση με την διάμετρό του. Ότι και να κάνεις, ο κινητήρας στα ψηλά θα πνίγεται. Ένα μοτέρ σαν αυτό, μόνο με έναν οποιασδήποτε μορφής συμπιεστή μπορεί να αποδώσει ουσιωδώς καλύτερα. Εξάλλου σε βλέπω κατασταλαγμένο αγοραστή που ξέρεις τι πήρες. Εκτός και αν την βρίσκεις με τις μετατροπές - βελτιώσεις, οπότε καλά κάνεις. Go ahead with!
  15. Ρε Χ, μας έβαλες τεχνικό άρθρο για αυτοκίνητα σαν απάντηση στους προβληματισμους σου; Εκτός αν πρόκειται για ένα ακόμα από τα γνωστά σου αστεία. Όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω, στο αυτοκίνητο την σκληρή δουλειά της λίπανσης του κιβωτίου, την αναλαμβάνουν οι πολύ πιο εξειδικευμένες βαλβολίνες. Επιπρόσθετα το λάδι τους δεν καταπονείται απο τους ξηρούς συμπλέκτες, ούτε βρωμίζει από την φθορά των υλικών τριβής τους. Και βέβαια, οι ατελείωτες συζητήσεις των μοτοσυκλετιστών για λάδια, δεν έχουν να κάνουν παρά ελάχιστα, με την προστασία των μοτέρ τους. Δεν καταστράφηκε κανένας σύγχρονος κινητήρας επειδή άλλαξαν μάρκα και τύπο λαδιού! Ούτε υπερθερμάνθηκαν, ούτε έγιναν θορυβώδεις, ούτε τίποτα. Το κιβώτιο κύριοι είναι το θέμα. Αυτό αναγκάζει πολλούς αναβάτες να αλλάζουν το ακριβό λαδάκι που δοκίμασαν ύστερα απο 300 μόλις χλμ. Ας πάμε τώρα στο CB500X μας. Τι να πάθει το αλεξίσφαιρο μοτέρ του ρε 'σείς. Κάτι το όνομα της Honda, κάτι η euro4 κατασκευή του, βάλτε και την χαμηλή αποδοσή του και δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε απο τα λάδια. Και το πιο φθηνό να βάλετε, αν είναι εντός προδιαγραφών (κυρίως λόγω καταλύτη), η λογική λέει: Πρόβλημα μηδέν. Άσε που οι περισσότεροι τα αλλάζουμε στα μισά χλμ από ότι λέει το manual. Το κιβώτιο όμως; Μέχρι και τα μοντέλα του 14 είχε πρόβλημα. "Το βελτιώσαμε" ισχυρίζεται το εργοστάσιο. "Ήταν προβληματικό" μου είπε ο εξουσιοδοτημένος. Διαλέξτε όποια εκδοχή θέλετε. Η αλήθεια όμως είναι ότι η Honda έφτιαχνε καλύτερα σασμάν 40 χρόνια πριν! Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί για αυτό το θέμα. Μεταξύ άλλων και δοκιμές διαφόρων τύπων λιπαντικών που όχι μόνο καλύπτουν αλλά ΥΠΕΡκαλύπτουν τις εργοστασιακές προδιαγραφές. Δεν είναι παντογνώστες οι εργοστασιακοί μηχανικοί, ούτε άσχετοι οι χιλιάδες πάσης φύσεως βελτιωτές. Σιγά μην διστάσουμε να αλλάξουμε και λάστιχα ή αμορτισέρ/ελατήρια επειδή δεν το λέει το manual! Το 2016 μοντέλο που έχω εγώ, δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Αντικειμενικά έχει ένα καλό κιβώτιο. Γιά Honda όμως όχι. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι οι θορυβώδεις αλλαγές μέχρι και την 4η ταχύτητα. Γιά αυτό θα δοκιμάσω ένα 15/50 ημισυνθετικό. Σε 10/50 βρίσκω μόνο σε full synthetic. Και με βάση τις εμπειρίες της πλειονότητας των αναβατών, ανεξαρτήτως μηχανής, τα ημι φαίνεται να έχουν ένα μικρό προβάδισμα στην απαλότερη λειτουργία του λεβιέ. Λάδια. Ατελείωτο θέμα. Ας βάλει ο καθένας ότι γουστάρει.