Sledgehammer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    840
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

939 Excellent

Σχετικά με το μέλος Sledgehammer

  • Κλάση
    Ο Γιώργος είναι πόνυ ροζ
  • Γενέθλια 02/03/93

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Στ' αμπάρ'

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    Jetpack

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3769 προβολές προφίλ
  1. Θα το ήθελα το καγκουράκι...
  2. Εδώ είμαι και γω! :yahoo:

  3. Τι λες τώρα! Έχεις κανένα info σε αυτό να το ψάξω; Γιατί δεν βρίσκω τίποτα!
  4. Αυτό δεν το έχω ξανακούσει. Ξέρω ότι το θειάφι χρησιμοποιείται ως λιπαντικό μέσα στο καύσιμο. Στα πλοία, στις περιοχές ελέγχου εκπομπών θείου (SECA) σου ζητάνε να βάλεις καύσιμο με λιγότερο θείο, και στα καύσιμα των αυτοκινήτων βάζουν ακόμα περισσότερο;
  5. Σωστό, μετά από ψάξιμο παίζει να έχει απλά βαλβίδα, αλλά δεν το ξέρω σίγουρα Drift Trike!
  6. Κατανάλωση που είπες, ροπές και μακροζωία (βλέπε ταξί)!
  7. Το θέμα είναι και που τα βγάζει όλα αυτά. το S2000 αυτά τα βγάζει αυτά στις 8300 και τη ροπή στις 7500... Άλλο το 1700 και άλλο το 7500
  8. Α και νόμιζα ότι μόνο εγώ δεν τις έβλεπα
  9. Όντως μέχρι στιγμής πάει ωραία, περίμενα να γίνει "μεταναστευτικό" Α ρε Alfisti Εμένα πάντως μου αρέσει όταν μπαίνει το
  10. Αρχικά να πω ότι προβλέπω ότι θα χρειαστούμε ποπ κόρν 1. Για την οδηγική απόλαυση μπορώ να πω μόνο για ατμοσφαιρικό vs diesel που έχω εμπειρία. Η απόλαυση είναι κάτι υποκειμενικό, εμένα πχ που δεν μου αρέσει να πηγαίνω σβέλτα μου αρέσει πιο πολύ το diesel λόγο ότι έχει ροπή από χαμηλά και με όποια σχέση έχεις στο κιβώτιο. 2. Εδώ θεωρώ το diesel έχει καθαρό πλεονέκτημα λόγο ροπής, και με μία σχέση κάτω κάνεις ότι θες. 3. Ουδέτερο, πάνω κάτω τα ίδια, δεν υπάρχουν πολλές απαιτήσεις στην πόλη. 4. Αν πάρεις σαν δεδομένο τα σωστά, μη νοθευμένα καύσιμα, πάλι το diesel σε πολλές περιπτώσεις είναι πιο οικονομικό, μιας και σε πολλά αυτοκίνητα η διαφορά τιμής στην αγορά ενός βενζίνης με ένα αυτοκίνητο, οπότε η κατανάλωση και η τιμή καυσίμου είναι μικρότερα. Επειδή όμως δεν ζούμε σε έναν κόσμο με καθαρά καύσιμα το κόστος αλλαγής μιας τρόμπας βενζίνης σε ένα diesel είναι πολύ μεγαλύτερο απ' ότι σε ένα βενζινοκίνητο. Συν ένα μικρό κόστος που έχουν κάποια diesel που θέλουν σε κάποια χλμ αναπλήρωση του Adblue (υγρό που ψεκάζεται στην εξάτμιση για μείωση των NOx) 5. Ανάλογα ποιος τον φτιάχνει και πόσο τον προσέχει ο ιδιοκτήτης του. Σε γενικές γραμμές τα diesel έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. ΥΓ. Ενώ είμαι υπέρ του diesel για όλα όσα προσφέρει, αγόρασα βενζίνη ατμοσφαιρικό γιατί κατά τι γνώμη μου θα ανεβεί η τιμή του καυσίμου (ίδια ή πολύ κοντά με της βενζίνης), και σε λίγα χρόνια θα ανεβάσουν πολύ τη φορολογία με το πρόσχημα των παραπάνω ρύπων, ήδη σκέφτονται να αλλάξουν τον τρόπο μέτρησης ρύπων μετά το dieselgate. Ακόμα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πει ότι δεν συμφέρει να εξελίξουν άλλο τους μικρούς diesel. Οπότε θα απαγορευτούν. Οπότε θα ανεβάσουν την φορολογία γιατί επιβαρύνεις το περιβάλλον. Αφού. Αυτά από μένα.
  11. Καλημέρες! Διάβασε εδώ το mini review του συμφορουμίτη !
  12. Εγώ το έμαθα αργά από τον Βαγγέλη, συν ότι δεν έχω μηχανάκι πχιααααα