Sledgehammer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    864
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

955 Excellent

Σχετικά με το μέλος Sledgehammer

  • Κλάση
    Ο Γιώργος είναι πόνυ ροζ
  • Γενέθλια 02/03/93

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Στ' αμπάρ'

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    Jetpack

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3990 προβολές προφίλ
  1. GLX

    Ξέχασες και την διαφορά στις χρονολογίες παραγωγής
  2. Το είχα δει πριν λίγο καιρό. Τέτοιοι απαίσιοι τύποι θέλουν τα αντίστοιχα. Και ξύλο. Πολύ.
  3. Έχει SLC
  4. Κλεφτή! Συνήθως αυτή είναι δικιά μου ατάκα εδώ
  5. Φαντάζομαι εννοείς ότι οι αυτο(-μοτο)βιομηχανίες δεν θα παράξουν τέτοια οχήματα γιατί πως θα πουλήσει καύσιμο ο Shell και ο BP;
  6. Φαντάζομαι εννοείς λόγο περισσότερων στροφών, συμπιέσεων κλπ;
  7. Κάποια Honda νομίζω είχαν το ίδιο για κάποιο λόγο. Αλλά ας κλείσουμε το off topic εδώ
  8. Γιατί παίζει ρόλο το σασμάν;
  9. Πάντως (ναι, λίγο άσχετο) πολλά καινούρια αυτοκίνητα παίρνουν πολύ λεπτό λάδι: Nissan Micra K13 βενζίνη 1200cc 3Κ 0-20, Ford Focus Mk3.5 diesel 1500cc 4K 0-30 (ή 0-20 δεν θυμάμαι), Honda Jazz 2016 βενζίνη 1300cc 4Κ 0-20
  10. George λέω και γω τη γνώμη μου: Λάδια αν δεν θες να βάλεις τα Honda, βάλε κάτι σε γνωστή μάρκα, με την προϋπόθεση ότι καλύπτουν όλες τις προδιαγραφές. Εγώ θα κοιτούσα κάτι σε Motul, Castrol, Bel ray (δεν τα ξέρω, έχω ακούσει μόνο), Eneos. Το θέμα του ιξώδους είναι μεγάλο, αλλά με βάση το πινακάκι του Verbal Kint μέχρι και 10-40 φαίνεται να είναι ΟΚ. Εκεί διχάζομαι, μιας και το βιβλίο σου λέει μόνο 10-30 Φίλτρο λαδιού Honda σίγουρα. Φίλτρο αέρα αν δεν βρεις κάτι που να σου γεμίζει το μάτι βάλε το μαμα (Εγώ θα κοιτούσα αν έχει η K&N και η DNA*) την Hiflo δεν την ξέρω. Μπουζια NKG μέσα Για τα τακάκια μάλλον θα πήγαινα στα μαμα ΑΝ ήμουν ευχαριστημένος. Αν δεν ήμουν θα δοκίμαζα τα EBC. * έμαθα πρόσφατα για μία ιταλική εταιρία (τυχαίο με το άλλο θέμα σου;) την Sprint filter, που βγάζει φίλτρα αέρος που δεν είναι χάρτινα ή βαμβακερά αλλά από πολυεστέρα και δεν χρειάζονται ειδικά λάδια. Πρέπει να έχει και για το δικό σου.
  11. Γιατί αντι για γενικότητες δεν μιλάτε για συγκεκριμένα αντίστοιχα μοντέλα; Πχ Superleggera vs R1M vs Fireblade SP vs RS-GP (?) Η για κάτι πιο νορμαλ, τυπου: Beverli 125 vs Crypton X vs Supra vs SR -μην πει κανείς σχόλιο για σκουτερ vs παπι
  12. Kawa Ninja H2R. Φτάνει γρήγορα στο τέλος της ευθείας οπότε δεν μας νοιάζει πόσο γρήγορα πάει στη στροφή
  13. CB 500 X

    Αυτό πρέπει να είναι ψιλοπαπάτζα. Γιατί το ίδιο μου είχαν πει για το PCX 150 που είχα. Αν και εγώ είμαι υπερβολικός και κάθε βδομάδα τα τσέκαρα, μπορεί ο άλλος να έπαθε μπιέλα γιατί το καρύδωνε συνέχεια και να στο "πουλούσε" του φίλου σου έτσι. Ότι λέει το βιβλίο. Και για τα λάδια, και για την συχνότητα των service
  14. Μου λείπει τόσο πολύ ένα δίτροχο!!!