Sledgehammer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    869
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

961 Excellent

Σχετικά με το μέλος Sledgehammer

  • Κλάση
    Ο Γιώργος είναι πόνυ ροζ
  • Γενέθλια 02/03/93

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Στ' αμπάρ'

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    Jetpack

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4392 προβολές προφίλ
  1. Έχει καταλήξει να είναι κάτι υποκειμενικό και όχι αντικειμενικό. Το πετάνε όλοι στην αγγελία τους έτσι για να το βάλουν
  2. Θα έχει και διαγωνισμό ποιος έχει τα περισσότερα γυρισμένα χλμ;
  3. CB 500 X

  4. Εκτός αν βρεις κάποιο καλό μεταχειρισμένο!
  5. Καλησπέρα Πάνο! Για τις βόλτες που θέλεις να πηγαίνεις κοίτα κάτι σε trekking, είναι κυρίως δρόμου αλλά κάνουν λίγο απ' όλα και σε τιμές βρίσκεις από οικονομικά μέχρι πολύ ακριβά. Αλλιώς αν είσαι σίγουρος ότι θα πας σε τελείως φλατ δρόμους με 0 ανωμαλίες κοιτάς κάτι σε κουρσάκι που είναι συνήθως πιο ελαφριά, χωρίς αναρτήσεις και στην ευθεία πάνε πιο γρήγορα λόγω βάρους και πολύ πιο λεπτών λάστιχων αλλά πιο ακριβά. Εγώ που δεν ασχολούμαι τόσο πολύ και πάω πολύ αραιά βόλτες σε άσφαλτο πήρα ένα Ideal Moovic, αν θυμάμαι καλά στα 280 και είμαι πολύ ευχαριστημένος και με τα περιφερειακά του και με την άνεσή του (και γω 1,90 είμαι, με το XL ή 57-58 νούμερο είσαι μια χαρά) Επίσης δοκίμασε να ποστάρεις και σε κανένα ποδηλατικό φόρουμ, εκεί θα βρεις πιο σχετικούς!
  6. Το είχα δει πριν λίγο καιρό. Τέτοιοι απαίσιοι τύποι θέλουν τα αντίστοιχα. Και ξύλο. Πολύ.
  7. Κλεφτή! Συνήθως αυτή είναι δικιά μου ατάκα εδώ
  8. Φαντάζομαι εννοείς ότι οι αυτο(-μοτο)βιομηχανίες δεν θα παράξουν τέτοια οχήματα γιατί πως θα πουλήσει καύσιμο ο Shell και ο BP;
  9. Φαντάζομαι εννοείς λόγο περισσότερων στροφών, συμπιέσεων κλπ;
  10. Κάποια Honda νομίζω είχαν το ίδιο για κάποιο λόγο. Αλλά ας κλείσουμε το off topic εδώ
  11. Γιατί παίζει ρόλο το σασμάν;
  12. Πάντως (ναι, λίγο άσχετο) πολλά καινούρια αυτοκίνητα παίρνουν πολύ λεπτό λάδι: Nissan Micra K13 βενζίνη 1200cc 3Κ 0-20, Ford Focus Mk3.5 diesel 1500cc 4K 0-30 (ή 0-20 δεν θυμάμαι), Honda Jazz 2016 βενζίνη 1300cc 4Κ 0-20
  13. George λέω και γω τη γνώμη μου: Λάδια αν δεν θες να βάλεις τα Honda, βάλε κάτι σε γνωστή μάρκα, με την προϋπόθεση ότι καλύπτουν όλες τις προδιαγραφές. Εγώ θα κοιτούσα κάτι σε Motul, Castrol, Bel ray (δεν τα ξέρω, έχω ακούσει μόνο), Eneos. Το θέμα του ιξώδους είναι μεγάλο, αλλά με βάση το πινακάκι του Verbal Kint μέχρι και 10-40 φαίνεται να είναι ΟΚ. Εκεί διχάζομαι, μιας και το βιβλίο σου λέει μόνο 10-30 Φίλτρο λαδιού Honda σίγουρα. Φίλτρο αέρα αν δεν βρεις κάτι που να σου γεμίζει το μάτι βάλε το μαμα (Εγώ θα κοιτούσα αν έχει η K&N και η DNA*) την Hiflo δεν την ξέρω. Μπουζια NKG μέσα Για τα τακάκια μάλλον θα πήγαινα στα μαμα ΑΝ ήμουν ευχαριστημένος. Αν δεν ήμουν θα δοκίμαζα τα EBC. * έμαθα πρόσφατα για μία ιταλική εταιρία (τυχαίο με το άλλο θέμα σου;) την Sprint filter, που βγάζει φίλτρα αέρος που δεν είναι χάρτινα ή βαμβακερά αλλά από πολυεστέρα και δεν χρειάζονται ειδικά λάδια. Πρέπει να έχει και για το δικό σου.
  14. Γιατί αντι για γενικότητες δεν μιλάτε για συγκεκριμένα αντίστοιχα μοντέλα; Πχ Superleggera vs R1M vs Fireblade SP vs RS-GP (?) Η για κάτι πιο νορμαλ, τυπου: Beverli 125 vs Crypton X vs Supra vs SR -μην πει κανείς σχόλιο για σκουτερ vs παπι
  15. Kawa Ninja H2R. Φτάνει γρήγορα στο τέλος της ευθείας οπότε δεν μας νοιάζει πόσο γρήγορα πάει στη στροφή