ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    846
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

ΓιωργοςΤΤ last won the day on May 19

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

910 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 09/05/88

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1326 προβολές προφίλ
  1. Χμμμ ερασιτέχνη... Βάλε τα στο 600 και πούλα το για 750.
  2. Κορυφαία μηχανή η CBR αυτή! Καλορίζικο και καλές βόλτες!
  3. Καλησπέρα. Από λάστιχα δεν γνωρίζω καθόλου την συγκεκριμένη κατηγορία. Για αλυσιδογράναζα πριν 2 χρόνια είχα δώσει 120 για DID x-ring με γρανάζια JT από ίντερνετ και φίλος 90 για το σετ με o-ring. Πρακτικά στην ισχύ που παίζουμε μπάλα η x-ring θεωρήται υπερβολή, οπλοτρ προτείνω την άλλη. Για εξάτμιση ψάξε για καμιά χειροποίητη, αφού όπως είδες οι μαμά μεταχειρησμένες δεν είναι σε καλύτερη μοίρα από τη δικιά σου. Για σέρβις αμορτισέρ πλήρες, υπολόγισε 70 για μπροστινά και γύρω στα 120 με 150 για το πίσω, ανάλογα με το αν θα αλλάξεις ελατήριο.
  4. Ωραίος! Πολύ εντυπωσιακά τοπία και πολλά χλμ σε μια μέρα!
  5. Ο χρόνος μου ήταν πολύ περιορισμένος. Την επόμενη φορά κανονίζουμε!
  6. Ακούω τα καλύτερα για τα S20 και S21 και λογικά ένα από αυτά θα είναι η επιλογή μου. Λογικά μετά το καλοκαίρι αφού το μπροστινό είναι καινούργιο από τον προηγούμενο και το πίσω έχει ακόμα αρκετή γόμα.
  7. Χαιρετώ το φόρουμ! Λόγω κοινωνικών υποχρεώσεων έπρεπε να πάω Τρίκαλα το ΣΚ οπότε ευκαιρία για βόλτα με τη μηχανή! Φόρτωμα τα σαμάρια, φουλάρισμα και ξεκινάω Παρασκευή πρωί για Θεσσαλονίκη. Δυστυχώς είχα κάποιες υποχρεώσεις με την εφορία στην πόλη και όπως καταλαβαίνετε μετά δεν έμεινε πολύ διάθεση για βόλτα στη πόλη. Διανυκτέρευση λοιπόν και Σάββατο πρωί ξεκίνησα για Τρίκαλα, νωρίς το πρωί, αφενός για να μην με πιάσει η ζέστη του κάμπου, αφετέρου για να έχω περισσότερο χρόνο στη πόλη. Η διαδρομή ήταν αποκλειστικά εθνική οδός για κέρδος χρόνου με μόνο αξιοθέατο τα τούνελ των Τεμπών! 10 το πρωί στην οδό Λάρισας-Τρικάλων. Η υψηλή θερμοκρασία έκανε απαραίτητη τη στάση για νερό και άνοιγμα των αεραγωγών στο μπουφάν. Το όλο τοπίο θυμίζει κρανίου τόπο....Σκιά πουθενα. Μόνο πέτρες και στάχυα. Φτάνοντας στην πόλη το κλίμα αλλάζει με πολλά δέντρα γύρω από το ποτάμι που προσφέρουν δροσιά στους ταξιδιώτες. Η πόλη είναι φιλική προς τις μηχανές και απόδειξη οι πολλές μοτοπαρέες που συνάντησα. Προσοχή χρειάζεται στις διαβάσεις πεζών, αφού οι Τρικαλινοί τις σέβονται απόλυτα, οπότε τυχόν παραβίαση τους έχει ως αποτέλεσμα μούντζα συνοδευόμενη από την λέξη με τα 3α...Επίσης προσοχή γιατί οι πεζοί και οι ποδηλάτες έχουν δεδομένο ότι το διερχόμενο όχημα θα σταματήσει με αποτέλεσμα να πετάγονται στο δρόμο... Η πόλη είναι όμορφη γενικά και έχει πολλά αξιοθέατα. Το άγαλμα του Ασκληπιού. Ο Στρατηγός Σαράφης. Οι ντόπιοι μου σύστησαν και το Νικολάκη. Φτύνει και ουρεί δημοσίως.....ΖΜΠΟΥΤΣΑΤ. Το απόγευμα ο καιρός χάλασε και ξεκίνησε η μπόρα. Την Κυριακή το πρωί έδειχνε βροχερός ο καιρός. Στο βάθος ο Όλυμπος με τον Δία να δείχνει έτοιμος να μας κατακεραυνώσει. Αν και πίστευα πως θα τη γλιτώσω με καμιά ψιχάλα, η δυνατή βροχή πριν τη Κατερίνη μείωσε την ορατότητα, άρα η στάση κάτω από τη γέφυρα έγινε υποχρεωτική. Η βροχή σταμάτησε λίγο μετά την Κατερίνη. Στην Καβάλα μάλιστα εμφανίστηκε και ο ήλιος ο οποίος ανέβασε την θερμοκρασία σε ιδανικά επίπεδα. Ούτε πολύ ζέστη, ούτε κρύο. Κάπως έτσι συνέχισε το ταξίδι μέχρι την Αλεξανδρούπολη. Χαιρετήσματα σε όλες τις μοτοπαρέες και τους solo που πέτυχα και καλό δρόμο! Υ.Γ Δίποδο ξανθό ζώο θηλυκού γένους με το άσπρο αμάξι που πήγες να αλλάξεις λωρίδα από δεξιά προς τα αριστερά πάνω στη στροφή χωρίς να κοιτάξεις ενώ πήγαινες με 60 και κόντεψες να πάρεις 2 αμάξια και εμένα στο λαιμό σου εύχομαι να μην ξαναπιάσεις τιμόνι στη ζωή σου. Καλές βόλτες σε όλους και καλό καλοκαίρι!
  8. Σαν απαγωγή από εξωγήινους στο X-Files είναι η σκηνή
  9. Συγχαρητήρια! Πάντα νίκες εύχομαι!
  10. Στο μαμά μοτέρ όχι. Πρέπει να πάρεις μοτέρ από ΧΤ 600Ε μαζί με πλεξούδα και κάπως να κάνεις πατέντα για να βάλεις τη μπαταρία. Μην το κάνεις. Βάλε και καμιά φωτό.
  11. Γενικά οι οδηγοί φόρμουλα δείχνουν να προσαρμόζονται εύκολα σε άλλου είδους αγώνες. Σχόλιο για τον σημερινό αγώνα; Είδα μόνο τους 10 πρώτους γύρους.
  12. Καλορίζικο και καλές βόλτες!
  13. Το είχα δει στο περιοδικό Drive πολύ παλιά, νομίζω το 2003. Απλά το είχα συζητήσει πολύ τότε με τον πατέρα μου για αυτό το θυμάμαι ακόμα. Είχε προβλέψει μάλιστα ότι diesel μοτοσυκλέτες ούτε σε 30 χρόνια....
  14. Πιστεύω πως ο χαρακτήρας του ντίζελ (η απουσία εκρηκτικότητας) σε συνδυασμό με τις χαμηλές απαιτήσεις ροπής λόγω μικρού φορτίου δεν προσφέρουν κάτι που να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου των 2 τροχών. Ακόμα και στις βαριές τουριστικές μοτοσυκλέτες, που θεωρητικά είναι κατάλληλες για μια τέτοια εφαρμογή, πιάνουμε τον εαυτό μας να ανοίγει το γκάζι για να απολαύσουμε την όποια επιτάχυνση προσφέρουν. Έχουν γίνει αρκετές προσπάθειες αλλά δεν άρεσαν στο κοινό. Θυμάμαι μια Αμερικάνικη εταιρία που είχε φτιάξει μια μοτοσυκλέτα με ντίζελ και υποτετράγωνο κινητήρα. Η μηχανή είχε τόσο μεγάλη ροπή που είχε μία μόνο ταχύτητα με φυγοκεντρικό συμπλέκτη με την οποία έπιανε 220χλμ!