ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1296
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    15

ΓιωργοςΤΤ last won the day on January 15

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

1743 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 09/05/88

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3194 προβολές προφίλ
  1. Καλώς ήρθες! Φωτό από το ΧΤ παρακαλώ!
  2. Λογικά στο workshop manual θα λέει κάποια μέτρηση με πολύμετρο. Αλλιώς βρίσκεις έναν που ξέρεις ότι δουλεύει και τους κάνεις τράμπα. Ομοίως και για ηλεκτρονική. Βασικά Κάνε και ένα τσεκ το μπουζάκι σου.
  3. Από τροφοδοσία να ελέγξεις το σωληνάκι της βενζίνης από το ντεπόζιτο στο καρμπ. Το λάστιχο της εισαγωγής από το καρμπ στην κεφαλή να μην είναι κομμένο και τέλος το ντεπόζιτο αν έχει φιλτράκι εσωτερικά μήπως έχει βουλώσει. Μετά ψάξου για πολλαπλασιαστή, αισθητήρα στροφάλου και ηλεκτρονική.
  4. Μια χαρά είναι! Καλές αγορές!
  5. Χρόνια πολλά και υγεία!
  6. Ευχαριστώ! Ναι Belgarda! Ιταλικά ηλεκτρικά, ο Θεός να φυλάει!
  7. Εσείς με τα χόντα διαβάστε το θέμα που άνοιξα να σωθείτε από την κατάρα του Ohm!
  8. Το σύστημα φόρτισης μιας μοτοσυκλέτας είναι επιρρεπές σε βλάβες ( πηνεία,ανορθωτής, βραχυκυκλώματα κλπ.) Καλό λοιπόν είναι να έχουμε ένα βολτόμετρο για να ξέρουμε αν το σύστημά μας λειτουργεί σωστά ή όχι. Η αγορά του είναι αστεία σε κόστος. Με λιγότερα από 3 ευρώ, μπορούμε να προμηθευτούμε ένα εύκολα από το ebay, το Ali Express ή άλλο παρόμοιο site. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εγκατασταθεί ένα βολτόμετρο. Άλλοι προτιμάνε να το συνδέουν στο καλώδιο ρεύματος του διακόπτη. Άλλοι πάνω στους πόλους της μπαταρίας με διακόπτη για να μην είναι αναμμένο συνέχεια. Εγώ προτείνω να το συνδέεται παράλληλα με την λάμπα του φωτός θέσεως (ψείρα), μιας και πλέον σε όλα τα μηχανάκια το φως θέσεως ενεργοποιείται με το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη. Ο τρόπος μου έχει τα εξής πλεονεκτήματα. Δεν χρειάζεται γνώση του ηλεκτρολογικού κυκλώματος, όπως αν ήθελα να το συνδέσω στον κεντρικό διακόπτη και η λάμπα αυτή είναι σε εύκολα προσβάσιμο σημείο. Επιπλέον, αν κάνω π2π2ρ1@ και κόψω κανένα καλώδιο, θα μείνω απλά από φως θέσεως. Τα υλικά που χρειάστηκα είναι στην παρακάτω φωτό. 1) Βολτόμετρο ( ναι ε???) 2) Πολυεργαλείο 3) Απογυμνωτής καλωδίου 4) Έξτρα καλώδιο κόκκινο και μαύρο 5) Θερμοσυστελόμενο 6) Κολλητήρι και καλάι 7) Κλεφτάκια ρεύματος 8) Κολλητική Ταινία σιλικόνης διπλής όψης. 9) Μονωτική ταινία. Δεν φαίνεται στη φωτό, θα καταλάβετε μετά γιατί. O άθλιος Κινέζος, τσιγκουνεύτηκε το καλώδιο με αποτέλεσμα να πρέπει να κολληθεί έξτρα, επάνω στο ήδη υπάρχον. Για να γίνει αυτό, απογυμνώνουμε τα καλώδια στο βολτόμετρο και το έξτρα καλώδιο. Περνάμε το θερμοσυστελόμενο, ενώνουμε πρόχειρα τα καλώδια στρίβοντας τα και τα στηρίζουμε κάπου σταθερά για να τα κολλήσουμε με καλάι. Υπάρχουν ειδικά μορσάκια για αυτή τη δουλειά. Αν δεν έχετε αυτοσχεδιάστε όπως εγώ! Αφού τελειώσουμε με κολλήσεις και μονώσεις, κατεβαίνουμε στη μηχανή.Εκεί περνάμε πρώτα τα κλεφτάκια στα καλώδια της λάμπας, ένα στο ρεύμα και ένα στη γείωση. Το αποτέλεσμα πρέπει να δείχνει κάπως έτσι. Η διαδικασία είναι απλή. Περνάμε το κλεφτάκι γύρω από το καλώδιο και το πατάμε με την πένσα να ασφαλίσει. Τα συγκεκριμένα έχουν υποδοχή για ακροδέκτες που έρχονται σετ. Έπειτα βάζουμε το βολτόμετρο πρόχειρα στην τελική του θέση και μετράμε το μήκος του καλωδίου που χρειάζεται για να μπει σωστά, δηλαδή να μην είναι πολύ τεντωμένο αλλά και να μην κρέμεται πολύ αχρείαστο καλώδιο. Κόβουμε τα καλώδια και απογυμνώνουμε τα άκρα τους. Διπλώνουμε το σύρμα παράλληλα με το καλώδιο ώστε να μπορεί να σφίξει καλύτερα με τον ακροδέκτη.ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΠΕΡΑΣΤΕ ΘΕΡΜΟΣΥΣΤΕΛΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΚΑΛΩΔΙΑ.( όχι σαν εμένα που το παρέλειψα και μετά τα έπιασα με μονωτική). Μετά περνάμε τον ακροδέκτη και πρεσάρουμε με ειδικό εργαλείο, ή αν δεν υπάρχει με πολυεργαλείο που έχει εξάρτημα για αυτή τη δουλειά. Περνάμε τα καλώδια από μέρος που να μην ενοχλούν, κάνουμε δοκιμή να δούμε ότι όλες οι συνδέσει είναι σωστές και ετοιμαζόμαστε για την κόλληση του εξαρτήματος. Το συγκεκριμένο βολτόμετρο έχει υποδοχές για να τοποθετηθεί σε πάνελ. Αλλά επειδή το ΤΤ δεν έχει πάνελ, αποφάσισα να το κολλήσω πάνω από τα όργανά του. Χρησιμοποίησα ταινία σιλικόνης αλλά αν δεν έχετε μπορείτε να βάλετε θερμή σιλικόνη ή απλά ταινία διπλής όψης. Πριν την τελική κόλληση. Καλό θα είναι αφού βγει το κόκκινο αυτοκόλλητο, να ζεσταθεί με αναπτήρα η σιλικόνη για να κολλήσει καλύτερα. Το τελικό αποτέλεσμα. Σκέφτηκα να κόψω τα αυτάκια μιας και δεν χρειάζονται αλλά φοβήθηκα μην σκορπίσει ολόκληρο και τα άφησα στη θέση τους. Με ανοιχτό διακόπτη και φως θέσεως. Τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, πριν από εμένα το είχε γιατρός! Με τον κινητήρα σε λειτουργία. Οποιαδήποτε διόρθωση και πρόταση καλοδεχούμενη! Καλές βόλτες σε όλους!
  9. Χαχαχα αν πάμε εμείς οι κροκόδειλοι στο Πανεπιστήμιο θα μας πάρουν με τα σάπια! Μετά από 12 χρόνια θα καταλάβεις τί εννοώ!
  10. Καλσόν φοράει να βάλω στα fcr?
  11. Κανένα μωρό παίζει;
  12. Βάλε στο χοντα αυτοκόλλητο piaggio
  13. @Gouky7 Εσύ με το Beverly θα έρθεις ή με το χοντα;
  14. Εμένα 1 ώρα αλλά επειδή θα έρθω με το ΤΤ μπορεί να κάψω καμιά ασφάλεια στο δρόμο και να μην φτάσω Ποτέ! Πλάκα πλάκα παίζει να είμαι το βορειότερο μέλος του Mybike. Που γράφει τακτικά τουλάχιστον....