ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1216
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    14

ΓιωργοςΤΤ last won the day on September 11

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

1634 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 09/05/88

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3058 προβολές προφίλ
  1. Θα γίνει όπως το λες George αλλά μέχρι να γίνει σωστά θα σπρώχνει φούσκες στο κύκλωμα και δεν θα γίνεται σωστά η λίπανση. Ειδικά σε ένα μοτέρ με ιδιαίτερο σύστημα (στροφαλοθάλαμος-σασμάν χωρισμένα όπως στα 2Τ) όπως το LC4, μακροπρόθεσμα θα προκαλέσει βλάβη λόγω ανεπαρκούς λίπανσης. Όλα τα μοτέρ με ξηρό κάρτερ ζητάνε εξαέρωση στην αλλαγή λαδιού.
  2. Αυτές που ράγιζαν πολύ συχνά ήταν οι απλές οι μαύρες. Στις high flow υποτίθεται ότι είχε λυθεί το θέμα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια δεν είναι απίθανο να πετύχεις ραγισμένη. Είτε από πολύ συμπίεση είτε από λάθος σφίξιμο.
  3. Δεν είναι στο χέρι τους να βάλουν. Έχει να κάνει με το από που περνάει ο αγωγός φυσικού αερίου. Αυτό που λέω ότι είμαστε πίσω σε υποδομές.
  4. Για την δεδομένη χρονική στιγμή, εφόσον στο μέρος που κατοικεί κάποιος υπάρχει πρατήριο cng, είναι με διαφορά η καλύτερη λύση αν συνδυάσουμε κόστος-απόδοση-ρύπους. Τα ηλεκτρικά είναι καλή λύση αλλά ακόμα υστερούμε σε υποδομές (φορτιστές-σέρβις). Τα υβριδικά είναι μια δοκιμασμένη και πετυχημένη λύση αλλά στην Ελλάδα τα έθαψε η νοοτροπία φτηνό ντιζελάκι να μην καίει, με αποτέλεσμα να έχουμε γεμίσω με το κατακάθι της Γερμανίας στον τομέα των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Φυσικά κανένα σχεδόν ντίζελ δεν είναι όπως πρέπει. Βούλωσε το dpf, το καταργούμε, χάλασε ο καταλύτης, κόψιμο, βγάζει μαύρη κάπνα, έλα μωρέ το πετρέλαιο φταίει (φταίει αλλά όχι πάντα). Αν μπορούσα σήμερα να αγοράσω αυτοκίνητο, θα έπαιρνα cng. Και ας μην έχω στην πόλη μου πρατήριο.
  5. Χαχαχα τι ξέθαψες; Από το 2012 ακόμα περιμένανε το ξεπέταγμα των κινέζων και ότι σε λίγα χρόνια θα είναι ισάξια οι μηχανές τους με τις ευρωπαϊκές και τις Ιαπωνικές! Βέβαια και πριν καλά 2 εβδομάδες σε άλλο θέμα πάλι λένε σε μερικά χρόνια θα πεταχτούν! Σαν κάτι προφητείες που λένε κάπου κάποτε θα γίνει Πόλεμος! Στο θέμα σου. Το Wolf κυκλοφορεί πολλά χρόνια και έχει σχετικά καλό όνομα στην αγορά. Υπάρχει αντιπροσωπεία αρκετά σοβαρή και έχει διαθεσιμότητα σε ανταλλακτικά σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι. Τώρα τα περί αερόψυκτου και καρμπ μην σε απασχολούν και πολύ. Στα κυβικά αυτά δεν κάνουν ουσιαστική διαφορά. Για το πήγαινε έλα στη δουλειά καλό είναι αλλά για αλλά για μεγαλύτερες αποστάσεις θα σε κουράσει. Προσπεράσεις κλπ απλά τις ξεχνάς εκτός πόλης, ειδικά αν υπάρχει μωρό από πίσω. Στα λεφτά που έχεις παίρνεις πολύ καλύτερα σε μεταχειρησμένο. Δέξου λίγο. Επίσης σε περίπτωση που δεν έχεις εξοπλισμό (κράνος-μπουφάν) να τα βάλεις και αυτά στα έξοδα.
  6. Σήμερα 11/11 το Ali express έχει μεγάλες εκπτώσεις σε όλα τα είδη. Σαν black friday ένα πράγμα. Ευκαιρία για μπιχλιμπίδια για τις μηχανές μας. Λάμπες led, hid, προβολάκια κλπ έχουν γύρω στο 30 με 40% έκπτωση.
  7. @CptAngel Άγγελε εννοώ ότι τα 1.500 στην κατηγορία που τον ενδιαφέρει θα είναι ΣΑΝ να τα πετάει γιατί δεν παίρνει κάτι καλό της κατηγορίας που θέλει. Σαν να ζητάει κάποιος SM και να του λέμε πάρε ΧΤ600 με 17άρες ζάντες. Γενικά με τα 1.500 που έχει μπορεί να πάρει πολύ καλύτερα μηχανάκια, τα οποία σε περίπτωση που δεν του κάτσουν μπορεί να πουλήσει σχετικά εύκολα. Αν δεν του κάτσει το steed ή το κάθε steed τί θα κάνει; θα αρχίσει να ψάχνει κανένα φίλο να τον πιάσει κορόιδο και να του το φουσκώσει όπως κάνει και ο δικός του φίλος σε αυτόν. Υγ. Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου! Τα γαϊδούρια ένα θέμα δεν σου ανοίξαμε.... @Kostakis88 Έξυπνο!
  8. Αν ξέρεις να βάψεις βγαίνει καλό. Το ίδιο χρώμα είναι απλά στο πρεσάρει σε σπρέι. Πάρε και αστάρι.
  9. Τουλάχιστον είναι στο σωστό χρώμα.....
  10. Ε προφανώς και όχι. Αλλά από το να πετάξει 1.500 καλύτερα ας μαζέψει παραπάνω να πάρει κάτι που αξίζει.
  11. Διαβάζω μέρες το θέμα. Η κατηγορία μηχανών που κοιτάς δεν λέγονται τσόπερ αλλά custom. Τσόπερ (chopper) είναι μια custom μηχανή με κομμένο πλαίσιο για να αλλάξει η γεωμετρία της. Bobber είναι μια μηχανή custom που επάνω έχει τα απολύτως απαραίτητα δηλαδή σέλα, μοτέρ, ρόδες, τιμόνι, φρένα άντε και φώτα. Όλα αυτά ξεκίνησαν από την Αμερική και από την Harley-Davidson, την Indian και άλλες πιο μικρές εταιρίες, αλλά και από ανθρώπους που έπιαναν τα χέρια τους και έφτιαχναν μόνοι τους πλαίσια, ψαλίδια κλπ. Στα 80's στην Ιαπωνία δημιουργήθηκε μια υποκουλτούρα κακέκτυπο του Αμερικάνικου τρόπου ζωής. Μπέργκερ αντί για ρύζι και ψάρια, μπέιζμπολ και πολλά άλλα. Μέσα σε αυτά υπήρχε και η ζήτηση για μηχανές τύπου "Χάρλει". Οι original Χάρλει όμως ήταν πανάκριβες για τα δεδομένα της εποχής και τα κυβικά τους πολλά για τους περιορισμούς των διπλωμάτων οδήγησης της χώρας. Επιπλέον από οδηγικής άποψης ΠΑΝΤΕΛΏΣ ακατάλληλες για τους ορεινούς φιδίσιους δρόμους της Ιαπωνίας. Έτσι λοιπόν υπήρχε ζήτηση αλλά όχι προσφορά. Το κενό αυτό κάλυψαν οι εταιρίες με τις μηχανές που κοιτάς εσύ σήμερα. Custom προσαρμοσμένες στα δεδομένα της χώρας τους. Κακά αντίγραφα των γνήσιων μηχανών. Άνευρα χωρίς χαρακτήρα και άθλια οδηγική συμπεριφορά. Όπως άθλια οδική συμπεριφορά έχουν και τα γνήσια αλλά στην Αμερική που ο αυτοκινητόδρομος 66 (route 66) έχει μια στροφή ανά 150 μίλα δεν σε ενοχλεί. Γνώμη μου είναι αν πραγματικά σου αρέσει η κατηγορία αυτή, ξεκίνα με μια γνήσια μηχανή του είδους. Η 883 για παράδειγμα είναι αρκετά καλή για να ξεκινήσεις. Αν μείνεις ικανοποιημένος έχει καλώς. Αν όχι αλλάζεις κατηγορία. Όχι βέβαια εύκολα αλλά στην σωστή τιμή όλο και κάποιος αγοραστής θα βρεθεί. Αν δεν σου αρέσει τίποτα επάνω της τουλάχιστον θα γουστάρεις με τον ήχο!
  12. Αντικειμενικά ένα SS θα σε κουράσει σε ρυθμούς commuting. Επίσης τα έξοδα χρήσης είναι πολλά και δεν ευχαριστιέσαι τη μηχανή σου. Θα καταλήξεις στην ίδια κατάσταση πιθανόν σε μια πιο άβολη έκδοση. Ένα γυμνό με τιμόνι ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ θεωρώ πως είναι πιο άνετο για αυτή τη δουλειά. Και λέω προσωπικά γιατί λόγω του ότι το ΤΤ είναι ακόμα στα paddocks έχω επιστρατεύσει τη Hayabusa για την αγγαρεία και έχω αγανακτήσει. Ούτε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα χωράω και άπαξ και κολλήσω μένω εκεί που είμαι. Επιπλέον δεν βολεύει με τις τσάντες πλάτης που κουβαλάμε κάθε μέρα εγώ και η γυναίκα μου στο δρόμο για δουλειά, ούτε μπορώ να πάρω τα ψώνια που κάνει στο σχόλασμα. Η πιο όρθια θέση που προσφέρει ένα γυμνό με τιμόνι σίγουρα θα μου έκανε τη ζωή πιο εύκολη. Τώρα στο ερώτημα καινούργιο ή μεταχειρισμένο, αυτό το ξέρεις εσύ και η τσέπη σου. Αν είχα επιλογή θα έπαιρνα καινούργιο. Αλλά επειδή ποτέ δεν είχα $ για καινούργιο πάντα παίρνω μεταχειρισμένα. Κάποια βγήκαν λίρα 100 κάποια όχι. Έτσι πάνε αυτά. Τα ρίσκα είναι γνωστά. Σαφώς και δεν γνωρίζω την κατάσταση της αγοράς στη Κύπρο για να σε βοηθήσω. Καλές αγορές ότι και να επιλέξεις!
  13. Παίζει ρόλο και η κατηγορία της μηχανής. Πχ μηχανές που τις προτιμάνε κάγκουρες όπως τα SM, έχουν αυξημένες πιθανότητες να είναι ωρολογιακές βόμβες. Ένα fjr 1300 πχ που δεν το αγοράζουν, 99% έχει ιδιοκτήτη που ξέρει τί έχει. @noodles Καλή τύχη στο ψάξιμο. Εγώ στη θέση σου πήρα εν γνώση μου χρέπι φτηνά να ξέρω τί έχω και να το κάνω όπως πρέπει.
  14. Καλημέρα! Μπορείς να πας σε κάποιον από αυτούς που απευθύνθηκες και να αλλάξεις τεντοτήρα και καδένα και να ελέγξεις την καμπάνα. Όχι με το μάτι. Με μικρόμετρο κανονικά βάση του εγχειριδίου που έχουν τα συνεργεία. Το κόστος της εργασίας και των ανταλλακτικών δεν είναι απαγορευτικό. Έτσι έχεις 2 πιθανά αποτελέσματα. Ή θα διορθωθεί το πρόβλημα και θα είναι μια χαρά, ή θα παραμείνει και θα έχεις αποκλείσει αυτούς τους παράγοντες οπότε και θα μπορείς να αναζητήσεις αλλού την αιτία του προβλήματος.
  15. Καλησπέρα και καλώς ήρθες. Την Akrapovic της ΚΤΜ να βάλεις. Δεν υπάρχει καλύτερη για αυτό το μηχανάκι.