ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1379
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    17

ΓιωργοςΤΤ last won the day on March 22

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

1882 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 09/05/88

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3529 προβολές προφίλ
  1. Ναι αλλά δεν θα πάρει τιμή συνεργείου. Ίσως να του βγει πιο ακριβά.
  2. Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που είσαι καχύποπτος με τον συγκεκριμένο; Αν ήθελε να σε εξαπατήσει, δεν θα αργούσε να δώσει προσφορά. Θα σου έβαζε αμέσως ιμιτασιον. Ο λόγος που σε ρώτησα για πραγματογνώμονα είναι ότι το ποσό να μην εγκριθεί και να πας αναγκαστικά σε άλλες λύσεις ή να κινηθείς αλλιώς για να κάνεις τη δουλειά όπως θέλεις. Αν έχεις τηλέφωνα του παλιού μάστορα που εμπιστεύεσαι, δοκίμασε να μιλήσεις και μαζί του για τον νέο ιδιοκτήτη. Καλά ξεμπερδεματα και από εδώ και πέρα απεφτος.
  3. Περίμενε να το πάρουμε λίγο ανάποδα. Ο πραγματογνώμονας ενέκρινε το ποσό; Από τα πλαστικά ζητά τις συσκευασίες. Επίσης τα καινούργια δεν έχουν αυτοκόλλητα. Αν δεις σημάδια από αυτοκόλλητα είναι παλιά. Τα ιμιτασιον νομίζω, είναι αβαφα. Του ΤΤ που είχαν αγοραστεί γνήσια ήταν έτοιμα βαμμένα από το εργοστάσιο.
  4. Ωωω με γειά σου Πέτρο! Καλόστριφτο και καλοσουζο! Μια από τις αγαπημένες μου μηχανές!
  5. Ο @giorgos.boun μου είχε πει ότι σχεδιάζετε να πάτε και ότι σας τα χάλασε ο καιρός. Με την δικιά σας άποψη μέσα από την πίστα το review θα ήταν ακόμα πιο κατατοπιστικό.
  6. Για άλλη μια φορά συμμετείχα στο Orange Day που διοργάνωσε η αντιπροσωπεία ΚΤΜ ΑΦΟΙ Καρανικολάου στην Ξάνθη. Πέρυσι είχα οδηγήσει το Duke 790, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Από το καλοκαίρι έχω αρχίσει να εξετάζω σοβαρά την προοπτική της ερασιτεχνικής ενασχόλησης μου την πίστα. Η πίστα καρτ στο Ρύσιο είναι πολύ πιο εύκολα προσβάσιμη για εμένα σε σχέση με τις Σέρρες, οπότε ψάχνοντας για κάτι που να ταιριάζει στην πίστα αυτή αποφάσισα να δοκιμάσω το RC 390. Επιθετικό στην όψη, σε προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση. Αν και λέγεται 390 στην πραγματικότητα είναι 373 cc, με διαστάσεις 89x60 mm. Μονοκύλινδρο γαρ, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος από τη γεωμετρία του μοτέρ ότι είναι φτιαγμένο για απόδοση σε υψηλές στροφές. 4 βαλβίδες, DOHC, μονόδρομος συμπλέκτης και ηλεκτρόγκαζο ολοκληρώνουν το πακέτο. Πράγματι το μοτέρ αποδίδει 32 kw (44 ίππους) σύμφωνα με την εταιρία, το οποίο σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του κατατάσσει το RC οριακά στις προδιαγραφές τους διπλώματος Α2. Φρένα made in India. Σε συνεργασία με την Brembo αναφέρει η ΚΤΜ στην επίσημη ιστιοσελίδα της. Τα φρένα αποτελούνται από τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα με δίσκο 320 χιλ. εμπρός και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Αρκετά δυνατά και απότομα, σε συνδυασμό με το ΑΒS προσφέρουν σιγουριά στο φρενάρισμα. Tα USD μπροστινά είναι της WP, όπως και η πίσω ανάρτηση. Γενικά αυτό που είδα είναι μια ποιοτική κατασκευή, όμορφο για το δικό μου γούστο, χωρίς κάτι παράταιρο που να δίνει την εικόνα αχρείαστου όγκου. Σημάδι πτώσης στο καπάκι του βολάν. Στα θετικά το ότι δεν έσπασε, χωρίς βέβαια να γνωρίζω τις συνθήκες πτώσης. Μην δω θέμα τύπου '' έχω ένα 390. τί λάδια να βάλω'' Άποψη από το γραφείο. Η λειτουργία του κοντέρ δεν με ικανοποίησε. Όμορφο μούτρο Μόλις ανέβηκα επάνω του το πρώτο που κατάλαβα είναι ότι οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμία περίπτωση σωστές για το βάρος μου. Φυσικά ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΩ τον μέσο αναβάτη, μιας και ζυγίζω σχεδόν 100 κιλά με τον εξοπλισμό. Αυτό που με εντυπωσίασε είναι ότι παρά τα 2 μέτρα (παρά 14 εκατοστα) του ύψους μου, χώρεσα επάνω χωρίς τα γόνατα ή τα χέρια μου να σχηματίζουν περίεργες γωνίες ή να ακουμπάνε σε μέρη που δεν πρέπει. Λύθηκε λοιπόν η απορία πολλών για το αν σχετικά μεγάλα αναστήματα χωράνε στα μηχανάκια αυτά. Η εκκίνηση του κινητήρα είναι απλή, χωρίς να χρειάζεται το πάτημα του συμπλέκτη.Ο ήχος από την εργοστασιακή εξάτμιση είναι κακός έως απαίσιος. Akrapovic επειγόντως. Ξεκινώντας τη βόλτα και φτάνοντας στο πρώτο φανάρι αυτό που σκέφτηκα είναι ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΚΡΑ!!!!!!! Πραγματικά έκανα πάνω από 6 αποτυχημένες προσπάθειες να την βρω αλλά τίποτα. Σε σημείο να αρχίσω να την ψάχνω κάτω από την πρώτη... Ευτυχώς άναψε πράσινο και φύγαμε. Φυσικά το σασμάν είναι όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες αλλά η αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα θέλει δύναμη και η διαδρομή είναι μικρή. Με λίγη προσπάθεια τα κατάφερα. Το μικρό βάρος και η γρήγορη γεωμετρία επιτρέπουν την ακαριαία αλλαγή κατεύθυνσης. Στις εξόδους των στροφών ανοίγοντας το γκάζι επιταχύνει γρήγορα, εκμεταλλευόμενο τις κοντές σχέσεις του κιβωτίου. Το shift light ανάβει στις 7.000 στροφές ενώ ο κόφτης είναι στις 10.000. Το εύρος ισχύος είναι μικρό σχετικά, ξεκινώντας από τις 6.500. Χαμηλά η ροπή είναι άγνωστη έννοια.Η μετάβαση όμως από μια περιοχή στην άλλη είναι ομαλή, χωρίς να διακρίνεται το σκαλοπάτι. Συνεπώς οι πολλές αλλαγές είναι επιβεβλημένες. Άθελα μου έφτασα πολλές φορές στον κόφτη καθώς μόλις μπει στην καλή περιοχή λειτουργίας και αρχίζεις να απολαμβάνεις την επιτάχυνση, πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα. Βλέποντας τον τρόπο λειτουργίας του, δεν μου κάνουν εντύπωση τα πολλά παράπονα για την αξιοπιστία του μοτέρ σε χρήση πίστας. Τα φρένα είναι δυνατά, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου το βύθισμα του μπροστινού. Το πλαίσιο είναι στιβαρό χωρίς περίεργες ταλαντώσεις, πράγμα που ισχύει και για τις αναρτήσεις. Η μέγιστη ταχύτητα που είδα ήταν 140 όπου ήταν απόλυτα σταθερό. Η τελική του είναι περίπου 175 χλμ/ώρα. Το κοντέρ είναι άθλιο. Πρέπει να βγάλεις τα μάτια σου να δεις τις στροφές του κινητήρα. Η ένδειξη ταχύτητας και σχέσης στο σασμάν φαίνονται καλύτερα αλλά πάλι πρέπει να εστιάσεις καλά, παίρνοντας το βλέμμα από τον δρόμο. Τα χειριστήρια είναι ωραία και σαφή στην λειτουργία τους. άτι που με παραξένεψε είναι ο μεγάλος τζόγος, τόσο της μανέτας του φρένου όσο και του συμπλέκτη. Προφανώς και θα ρυθμίζεται αλλά και προφανώς κανένας δεν ασχολήθηκε. Ένας αρχάριος σίγουρα δεν θα τρομάξει από το μηχανάκι αυτό. Ένας έμπειρος θα το βρει διασκεδαστικό. Είναι ελαφρύ και εύκολο την οδήγηση. Όποιος το θέλει για πόλη, καφέδες κλπ να το ξεχάσει. Το τιμόνι δεν κόβει πολύ για μέσα στην κίνηση και η πίσω θέση είναι διακοσμητική. Από την δεξιά πλευρά του κινητήρα εκλύεται πολύ θερμότητα σε ενοχλητικό βαθμό. Γενικά η πίστα είναι το φυσικό του περιβάλλον και δεν το προτείνω για καμία άλλη χρήση. Αν με ρωτήσει κάποιος αν αξίζει τα 4.600 ευρώ που κοστίζει θα απαντήσω αν είναι για πίστα ναι. Για οποιαδήποτε άλλη χρήση όχι. Ίσως το Duke να είναι καλύτερο για χρήση εκτός πίστας. Προσωπικά το έχω βάλει σοβαρά στο wish list. Να συγχαρώ τους διοργανωτές για την άψογη οργάνωση και εξυπηρέτηση για άλλη μια χρονιά!
  7. Καλησπέρα! 1) Παντελώς ακατάλληλο λάστιχο για χρήση δρόμου σε Hayabusa κατά την γνώμη μου. Δεν θα δουλέψει σωστά γιατί είναι γόμα που προορίζεται για χρήση πίστας. Δεν είναι 2) Άθλιο λάστιχο. Ιδανικό για στίβο εμποδίων σε κατασκήνωση μαθητών. 3) και 5) Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά από ανθρώπους που ξέρουν να οδηγούν ακούω τα καλύτερα. 4) Τα φοράω ένα χρόνο. Παρόλο που ταξιδεύω πολύ σε εθνικές με μεγάλες ταχύτητες δεν έχουν γίνει τετράγωνα. Καλή απόδοση είχαν και στην πίστα, όταν πίεσα λίγο παραπάνω. Στο βρεγμένο δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα και από την στιγμή που ζεσταθούν έχουν πολύ καλή πρόσφυση, όχι βέβαια σε δρόμο πόλης που είναι γυαλί αλλά σε μια αξιοπρεπή για τα ελληνικά δεδομένα άσφαλτο.
  8. Ευχαριστώ Αχιλλέα! Τα σκέφτηκα αυτά που είπες για τα αυτακια αλλά το όλο σύστημα μου μοιάζει πολύ ευαίσθητο και δεν θέλησα να το δοκιμάσω. Για τις κολλήσεις που σπάνε δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει. Την λάμπα την άλλαξα στα πλαίσια της αλλαγής ολόκληρης της πλεξούδας, όπως έγραψα στο θέμα του ΤΤ. Αναλυτικό οδηγό δεν έχω κάνει αλλά δεν έχει κάτι δύσκολο. Απλά στην εργοστασιακή πλεξούδα θα κόψεις την υποδοχή της εντουρολάμπας H1S και θα προσαρμόσεις υποδοχή H4. Οι λάμπες Η4 led έρχονται με ανταπτορα προσαρμογής. Κολλάς τον ανταπτορα με εποξικη κόλλα και επάνω του κουμπώνει τη λάμπα. Πριν κάνεις την κόλληση πρέπει να δεις σε πια γωνιά έχεις καλό φωτισμό χωρίς να τυφλώνει τους απέναντι. Βελτίωση υπάρχει αλλά μην φανταστείς κάτι θεαματικό. Την λάμπα την αγόρασα από ένα τοπικό συνεργείο. Δεν είναι κάποια επώνυμη, μια απλή no name κινεζική είναι, πιο πολύ για να δω πως θα δουλέψει και να παραγγείλω κάτι καλύτερο στο μέλλον. Υγ Αν κάποιος ενδιαφέρεται για λάμπες led, καλής ποιότητας και απόδοσης, ας μου στείλει πμ να του στείλω λινκ από το ali express.
  9. @estebahn Αν κατάλαβα καλά σε προβληματίζει το πώς θα κλέψεις το ρεύμα. Τα κλεφτακια που χρησιμοποίησα είναι όπως τα θέλεις. Κόλληση έκανα για να επιμηκύνω το καλώδιο του βολτόμετρου. Το link από όπου τα αγόρασα : € 0,67 27%OFF | 100/10pcs Electrical Wire Crimp Terminals Quick Splice Cable Spade Connectors Kit Set 0.3-1.0mm2/1.0-2.5mm2/4.0-6.0mm2 https://s.click.aliexpress.com/e/cdSGNR32
  10. Κάτι τέτοια ακούω και μου λείπει το cd του εισβολέα που έδινε δώρο ένα τεύχος του Max power.
  11. Καλησπέρα! Μια καλή επιλογή είναι τα diablo rosso 2. Τα χρησιμοποιώ σχεδόν όπως εσύ θέλεις και είμαι ικανοποιημένος. Άλλη καλή επιλογή ίδιας κατηγορίας, που δεν έχω δοκιμάσει προσωπικά αλλά ακούω καλά λόγια από όσους τα φοράνε, είναι τα S20 και S21. Αν έχεις σκοπό να βάλεις πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη μπορείς να δεις και τα diablo rosso 3.
  12. Μμμμμ τι μας λες; Με γειά φίλε!
  13. Ιταλικά ηλεκτρικά λοιπόν το ΤΤ και θέμα χρόνου ήταν να φτάσουνε σε κατάσταση που δεν επιδέχονται επισκευής. Από το καλοκαίρι λοιπόν η μηχανή έσβηνε όταν έστριβα το τιμόνι δεξιά, τα φώτα άναβαν κατά το δοκούν και όταν χρειαζόταν να φρενάρω δυνατά πάλι έσβηνε. Το παρκαρα ένα απόγευμα για να φύγω ταξίδι και όταν γύρισα δεν πήρε μπρος ποτέ. Έτσι λοιπόν ξηλωσα όλη την πλεξούδα για να την φτιάξω. Δυστυχώς η κατάσταση ήταν τραγική. Τα καλώδια έσπαζαν σαν μακαρόνια σπαγγέτι νούμερο 10. Και να τα κολλούσα, ήταν απλά θέμα χρόνου να ξανασπάσουν. Μετά από ένα τηλέφωνο στη Yamaha πληροφορήθηκα ότι το μοντέλο έχει βγει από τον κατάλογο ανταλλακτικών της εταιρίας. Στα μεταχειρισμένα έβρισκα πλεξούδα για όλα τα ΤΤ και TTR ( μιζατα-μανιβελατα) αλλά τίποτα για το μοντέλο 1995-1997. Η λύση δόθηκε από το ξαδερφάκι ΧΤ 600. Παρόλο που έχουν αρκετές ομοιότητες, τα ηλεκτρικό κύκλωμα είναι τελείως διαφορετικό. Άλλη θέση ηλεκτρονικής, ανόρθωσης, μπαταρίας και διαφορετικός τρόπος να διαβάζει νεκρά, συμπλέκτη και διακόπτη σταντ. Με αρκετό κόψε ραψε κατάφερα να φέρω την μηχανή σε κατάσταση λειτουργίας. Φωτό δεν τράβηξα γιατί δεν ήμουν σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα. Επίσης σημαντικό είναι ότι πέρασα τα καλώδια από εκεί που περνάνε οι ντιζες του γκαζιού και όχι κάτω από τον λαιμό για να μην τσακίζουν στο στρίψιμο. Επίσης είχα ένα θέμα με την αντλία μπροστινού φρένου. Είχε διαρροή από το έμβολο και σπασμένο διακόπτη στοπ. Όντας brembo, το ανταλλακτικό είναι ακριβό σε σημείο να είναι πιο οικονομικό να αγοράσεις μια καινούργια. Αυτό που έκανα τελικά ήταν να την αντικαταστήσω με μια που είχα αγοράσει από το Ali express. Την χρησιμοποιώ από τον Σεπτέμβριο και μπορώ να πω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα στο φρενάρισμα, εκτός από την κάπως ξερή αίσθηση, η οποία όμως συνηθίζεται. Άλλαξα την εντουρολάμπα με μια Η4 και πλέον βλέπω το βράδι. Όχι πάλι τέλεια αλλά σε σχέση με πριν υπάρχει διαφορά. Κατά τα λοιπά, λάδια-φίλτρα και συνεχίζουμε!
  14. Ζητάς κάτι πολύ εξειδικευμένο. Λογικό είναι οι περισσότεροι να μην ξέρουν. Αν κουμπώνει στον κύλινδρο δοκίμασε να δεις πως δουλεύει.