ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1477
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    23

ΓιωργοςΤΤ last won the day on September 20

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

2110 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 09/05/88

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4098 προβολές προφίλ
  1. Καλημέρα και καλώς ήρθες! Τελευταία φορά που είχα δεις το car, είχε 3 900αρια σε χαμηλές τιμές και σε πολύ καλή κατάσταση, στις φωτό τουλάχιστον. Έχει κόσμο που είναι έμπειρος με την συγκεκριμένη εταιρία εδώ. Βρες αγγελίες, κάνε ερώτηση και κάτι θα βρεθεί.
  2. 11.11. Single's day στην Κίνα. Αν ενδιαφέρεστε για αγορά από τα γνωστα sites, αύριο είναι η μέρα σας.
  3. Ευχαριστώ πολύ! Όπως τα λες γίνεται η δουλειά. Απλά για να μην ψάχνω βίδες κλπ αγόρασα ένα Κιτ v-coil και έκανα την δουλειά μου εύκολα. Καθαρίζεις το παλιό σπυρωμα, ανοίγεις καινούργιο με κολαουζο και μετά περνάς ένα σπυραλ για να βάλεις την ήδη υπάρχουσα βίδα.
  4. Το atre σημαίνει advanced timming retardation eliminator. Είναι για να επεμβαίνει στον χρονισμό των μοτοσυκλετών που έχουν χαμηλή απόδοση στις μικρές ταχύτητες. Μια τέτοια είναι η Hayabusa για παράδειγμα όπου πρώτη δευτερα και τρίτη έχουν άλλο χρονισμό για πιο ομαλή οδήγηση. Στα συγκεκριμένα μοντέλα διαβάζει την ταχύτητα από το gear position sensor. Στα kawasaki δεν έχω ιδέα πως λειτουργεί.
  5. Από τα καλύτερα είναι. Αγόρασε το άφοβα.
  6. Γενικά η εξατμίσεις όχι. Αυτή που ψάχνεις εσύ μπορεί.
  7. Στην θέση σου και εφόσον είχα την οικονομική δυνατότητα θα το έφτιαχνα. Μπορεί να ξεχάσεις να ελέγξεις, να στεγνώσει από λάδια τελικά να γίνει μεγαλύτερη ζημία. Αν δε, πεις να μην λύσεις μοτέρ, είναι δουλειά που την κάνεις άνετα μόνος σου. Αν είναι να αλλάξεις λάδια, βάλε 15w-50. Τα bel Ray και τα motul, αμφότερα ημισυνθετικά, είναι δοκιμασμένα και πολύ καλά.
  8. @innova 04 Το τσιράκι μάλλον το 1985 δεν υπήρχε ούτε σαν ιδέα. Εν πάση περιπτώσει, η βίδα είναι Μ6Χ1. Δεν έχω τέτοιο σετ επισκευής και στο ίντερνετ που είδα πάει γύρω στα 25€. Αν θέλω να βάλω μεγαλύτερη βίδα μήπως ξέρεις τι νούμερο πρέπει να βρω;
  9. Μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην πεις. Την προηγούμενη αλλαγή λαδιών μου την έκανε συνεργείο στο ΤΤ λόγω του ότι ήταν ήδη μέσα για ηλεκτρολογικές επισκευές. Σήμερα πήγα να τα αλλάξω εγώ. Αποτέλεσμα: Το τσιράκι είχε σφίξει τόσο πολύ τα δύο βιδακια του σωλήνα από το δοχείο λαδιού στο κάρτερ, που έβαλα καστανιά για να τα βγάλω. Εννοείται μαζί με τα πάσα του καρτερ...
  10. Σφίξε τις βίδες που κρατάνε τον κύλινδρο και την κεφαλή με δυναμοκλειδο.
  11. Πιθανόν να έχει βλάβη ο ίδιος ο αισθητήρας. Δοκίμασε να τον καθαρίσεις. Επίσης ρίξε σπρέι επαφών στο καλώδιο του εκεί που ενώνει με την υπόλοιπη πλεξούδα. Αλλιώς υπομονή να το δει ο μηχανικός σου.
  12. Ωωω χρόνια πολλά κύριε Γιάννη μας! Πολύχρονος και ευτυχισμένος εύχομαι!
  13. Λύθηκε το πρόβλημα;
  14. Επειδή λόγω επαγγέλματος του πατέρα μου έχω στενή επαφή με τον χώρο θα σας πω πως έχουν μερικά πράγματα. Τα διαγνωστικά μηχανήματα είναι 2 ειδών. Είτε το επίσημο κάθε μάρκας πχ Yamaha, Honda κλπ, είτε ενός τρίτου κατασκευαστή πχ Bosch. Συνήθως τα πρώτα τα προμηθεύονται μόνο τα εξουσιοδοτημένα. Τα δεύτερα όμως μπορεί να τα προμηθευτεί οποιοσδήποτε. Η χρήση τους γίνετε με συνδρομή και πληρωμή ανάλογα των μοντέλων που θέλεις. Για παράδειγμα σου λέει για ένα χρόνο συνδρομή Yamaha Honda και Suzuki 100€. Αν θέλεις και Ducati είναι αλλά 50. Τα ποσά είναι τυχαία. Για φορτηγά που ξέρω η ετήσια συνδρομή είναι περίπου 1.500 με 2.000 ευρώ. Το ίδιο μηχάνημα με διαφορετικές θύρες μπορεί να λειτουργεί σε αυτοκίνητα, φορτηγά, τρακτέρ ή οτιδήποτε άλλο αγοράσεις και κάνει εξίσου καλή δουλειά με το επίσημο. Έρχεται λοιπόν ο ιδιοκτήτης του συνεργείου και υπολογίζει. Πόσα Ducati θα μου έρθουν το χρόνο; Θα κάνω απόσβεση την συνδρομή ή όχι; Και έτσι αποφασίζει αν θα έχει διαγνωστικό ή όχι. Όλοι οι ιδιοκτήτες έχουν προμηθευτές, από τους οποίους παίρνουν τα service manual. Το θέμα είναι αν τον συμφέρει να κάτσει να ασχοληθεί. Δηλαδή, αξίζει ο χρόνος που θα ξοδέψω για να μάθω ένα καινουργιο μοντέλο; Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την μηχανή σας έχει πρόσβαση σε γνώσεις που χρειάζονται. Το ερώτημα είναι αν τον συμφέρει. Μην ξεχνάτε ότι το κάθε συνεργείο είναι μια επιχείρηση η οποία έχει πολλά πάγια έξοδα και η οποία για να συνεχίσει να υπάρχει πρέπει να έχει κέρδος. Η γάγγραινα των συνεργείων εδώ και χρόνια είναι τα τσιράκια... Το τσιράκι μπορεί είναι απόφοιτος του ΟΑΕΔ που κάνει την πρακτική του, παραγιος του αφεντικού και οτιδήποτε άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Τα τσιράκια λοιπόν μπορεί να είναι από τους καλύτερους μάστορες έως τους χειρότερους με 2 αριστερά χέρια. Τις περισσότερες φορές, τα αφεντικά πιάνουν τις βαριές δουλειές και τους σταθερούς πελάτες, ενώ τα τσιράκια πιάνουν μικρά μηχανάκια, περαστικούς, και απλές εργασίες. Όμως το τσιράκι σήμερα είναι, αύριο δεν είναι. Και αν είναι τύπος δεν βαριέσαι, εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Διότι δεν παίζεται το δικό του όνομα και κύρος σαν κατάστημα. Εκεί λοιπόν είναι που πρέπει το αφεντικό να αποφασίσει αν θέλει να έχει λιγότερο τζίρο με σίγουρα αποτελέσματα, η μεγάλο τζίρο με κίνδυνο να εκτεθεί. Γιατί τα περισσότερα λάθη γίνονται από τα τσιράκια σε απλές εργασίες. Τέλος θέλω να κλείσω με το περίφημο ροποκλειδο. Ένας άνθρωπος που σφίγγει βίδες από το 1985, ότι βίδα ήταν να κόψει την έκοψε. Μην ανησυχείτε αν σας σφίξει ένας τέτοιος την τάπα του λαδιού με το χέρι. Στα σημεία που χρήζουν συγκεκριμένης δύναμης όμως, ακόμα και αυτός παίρνει εργαλείο. Και μιλάω για ρουλεμάν, τροχούς, κεφαλή, μπλοκ κυλίνδρων κλπ. Το πρόβλημα δεν πρέπει να είναι αν θα πάω σε απλό ή εξουσιοδοτημένο. Έτσι και αλλιώς σε ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ ΝΟΜΙΜΟ συνεργείο, η εγγύηση μας καλύπτει κανονικά. Το πρόβλημα είναι να βρεις σοβαρό μάστορα. Αυτό που έχω κάνει είναι να βρω έμπιστα άτομα που ξέρω ότι θα ασχοληθούν σοβαρά με εμένα και την μηχανή μου. Να ρωτάτε και να μαζεύετε γνώμες. Το ίντερνετ σε αυτά τα θέματα βοηθάει πολύ.