ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1152
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    11

ΓιωργοςΤΤ last won the day on May 3

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

1531 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 09/05/88

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2691 προβολές προφίλ
  1. Καλά αυτά μαλακίες είναι. Πάνε σε κάποιον που να ξέρει, συνδέστε το σε διαγνωστικό και θα δεις αμέσως τί παίζει. Διάβασα το λινκ που λέει για τον αισθητήρα θερμοκρασίας. Αν τα έχει παίξει είναι λογικό να έχεις αυτά τα θέματα στην κρύα εκκίνηση. Τόσα ξέρουν τόσα λένε. Μην χαλιέσαι εύκολα φτιάχνεται από κάποιον που ξέρει.
  2. Το fcr είναι μόνο για να σε ακούει το μωρό όταν πας να το πάρεις χωρίς να κορνάρεις....
  3. Είχε και κάτι φουκαριάρικα πετσοκομμένα Honda, Kawasaki, Suzuki και Yamaha τα οποία οι hipster ιδιοκτήτες τους παρουσιάζουν σαν καφε ρέισερ, για τα οποία δεν σπατάλησα ούτε ένα byte από τη μνήμη του κινητού μου.....
  4. Σήμερα επισκέπτηκα την έκθεση Alexpo. Στα περίπτερα των μότο clubs υπήρχαν μερικές ενδιαφέρουσες παρουσίες! Και φυσικά ο προπάππους των σούπερ μοτάρντ! Ένα μηχανάκι 20 χρόνια μπροστά από την εποχή του, με μοτέρ ξυράφι! Δίχρονο σε σειρά, που αποδεδειγμένα είναι η καλύτερη διάταξη για δίχρονους δικύλινδρους κινητήρες. Ypvs, υδρόψυξη και αυτόματη μόξη λαδιού. Δυστυχώς στην Ελλάδα των 90's τα περισσότερα φαγώθηκαν, καγκουρεύτηκαν με τις μάσκες ούφο με τα προβολάκια, πέρασαν γενικά τα πάνδεινα ώστε στο 2018 να βρήσκεις δύσκολα ένα της προκοπής....Yamaha TDR 250.....
  5. Αύριο πρωί πρωί, πάρε τις φωτογραφίες σου και πήγαινε σε δικηγόρο.
  6. 500 στροφές χαμηλότερο ρελαντί είναι πολύ. Ρύθμισέ το σωστά, από εκεί μπορεί να είναι το πρόβλημα. Αν είναι χαμηλά το ρελαντί σημαίνει ότι η πεταλούδα σου είναι πιο κλειστή από όσο πρέπει. Όταν τραβάς το τσοκ ανοίγει αλλά όχι όσο πρέπει για να πάρει, οπότε πρέπει να ανοίξεις λίγο ακόμα με το χέρι.
  7. .Καλορίζικο και καλές βόλτες! Η διαδικασία έχει ως εξής. Τραβάς το τσοκ και μιζάρεις. Εκεί ακούς τον κύλινδρο να κάνει έκρηξη ή απλά γυρνάει; Όταν πάρει μπρος με τραβηγμένο τσοκ, οι στροφές πρέπει να είναι περισσότερες από ότι με κλειστό. Ισχύει αυτό σε εσένα; Στα injection το τσοκ στην πραγματικότητα κάνει αυτό που κάνεις εσύ με το χέρι. Ανοίγει λίγο παραπάνω τη πεταλούδα ώστε να μην χρειάζεται να κρατάς το γκάζι μέχρι να ζεσταθεί. Αν έχει χαλαρώσει η ντίζα του δεν λειτουργεί σωστά. Ζεστό παίρνει μπρος κανονικά; Το ρελαντί σου στις πόσες στροφές είναι; Το μπουζί σου σε τί κατάσταση είναι; Βαλβίδες και συμπίεση είναι οκ;
  8. Κσίλα πέτρες...
  9. Προβλέπω η επόμενη αγορά σου να είναι ΧΤ550!
  10. Πέρνα τον ένα ή και τους 2 ιμάντες κάτω από τη σέλα. Σφίξε τα με χταπόδια τα οποία θα περνάνε από κάπου σταθερά και δεν θα έχει πρόβλημα. Κάνε μερικά χλμ και μετά έλεγξε σε τί κατάσταση είναι. Πρόσεχε μην τα καίει η εξάτμιση ή μην τα ξύνουν οι μαρσπιέδες του συνοδηγού γιατί θα κάνουν τρύπα.
  11. Βάλε ένα τσουβάλι τσιμέντο πάνω στο ντεπόζιτο.