ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1541
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    24

ΓιωργοςΤΤ last won the day on January 29

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

2208 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 09/05/88

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4399 προβολές προφίλ
  1. Ναι. Αν θέλεις να ξαναγίνει όπως πριν βάλε αλοιφή autosol. Αλλά πάλι μετά από λίγο θα ξαναγίνει έτσι.
  2. @Gosi Λάδι χρειάζεσαι 3,1 λίτρα, δηλαδή 4 λίτρα και όχι από αυτό που έχει 8 ευρώ. Αυτό είναι για παπάκια. Χρειάζεσαι φουλ συνθετικό, από 14 περίπου το λίτρο. Στον προηγούμενο δηλαδή, είπαν " η μηχανή σου έχει κατασκευαστικό πρόβλημα, έλα να στο διορθώσουμε δωρεάν" και δεν ασχολήθηκε.... Καταλαβαίνεις πόσο έχει ασχοληθεί με όλα τα υπόλοιπα..... Ξεκινά με τα βασικά από τα οποία εξαρτάται η δική σου ζωή πρώτα και μετά της μηχανής σου, ώστε κάποια στιγμή να έχεις κάτι σωστό. Ξεκινά να εντοπίσεις που οφείλεται το πρόβλημα ευστάθειας. Μπορεί να είναι και μόνο τα λάστιχα αν είναι αυτά με τα οποία την αγόρασε ο προηγούμενος.
  3. Μην τον δαγκώνετε τον άνθρωπο, για πλάκα τα είπε τα περί ΚΤΜ!!!
  4. Στο ΧΤ μπορείς να βελτιώσεις τα πάντα. Το θέμα είναι πόσα € έχεις, τι σκοπό έχεις και αν τελικά συμφέρει να επενδύσεις χρήματα σε μια μηχανή που δεν είναι φτιαγμένη για επιδόσεις. Ενδεικτικά μπορώ να σου πω πως με μια ολόσωμη εξάτμιση, ένα φίλτρο αέρος ΚΝ και το Κιτ καρμπυρατέρ της Dynojet, το ΧΤ σου θα γίνει αρκετά πιο ζωηρό. Κόστος περίπου 500€ εκτός αν βρεις μεταχειρισμένη εξάτμιση. Για τον συμπλέκτη αν δεν ανοίξεις το καπάκι να γίνει έλεγχος, δεν μπορούμε να μαντέψουμε.
  5. 1) Μπορεί να είναι πολλά, μπορεί και τίποτα. Από την περιγραφή άκρη δεν βγάζω πάντως. 2) Κάνε έλεγχο στην καμπάνα. Ο συμπλέκτη είναι πάνω στο καπάκι της καμπάνας ή στο αριστερό κάρτερ; 3) Σοβαρά τώρα???? 4) Οι συνδυασμοί είναι περίπου όσοι και του Τζόκερ! Τί ακριβώς θέλεις να πετύχεις και τί ποσό διαθέτεις;
  6. Άδικος κόπος. Δεν μπορείς να δηλώσεις τον περιορισμό.
  7. @A-nik-i Όλα τα ΧΤ σχεδόν ίδια είναι. Το μόνο που διαφέρει ουσιαστικά είναι το μοντέλο του 89 με αριθμό πλαισίου 2kf. Μπορεί να βγει τίμιο, μπορεί να βγει και τρύπιος κουμπαράς. Με τόσο παλιά μοντέλα που έχουν αλλάξει ένα σωρό χέρια ποτέ δεν ξέρεις. Πχ να πάρεις κάτι που να κάνει λάδια σαν δίχρονο, δεν το λες και μικρό πρόβλημα. Και μπορεί ανοίγοντας να δεις ότι και το σασμάν είναι για πέταμα. Και κοστίζει 700€ γνήσιο. Στην θέση σου θα έψαχνα ένα όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή του μορφή. Αν πάρεις και έχεις καμία απορία εδώ είμαστε!
  8. @innova 04 Καλορίζικο και καλοσούζοτο!!!!
  9. Στο 1 άλλαξε την. Στο 2 το Β.
  10. Τα ΧΤ από το 1990 έως το 2003 έχουν ελάχιστες διαφορές. Πρακτικά είναι ίδια αλλά, μετά το 1994 άλλαξαν: 1) το καπάκι της καμπάνας, το οποίο φέρει την συμπλέκτη και δεν έχει θέση για μανιβέλα. 2) Η ηλεκτρονική. Πρακτικά είναι ίδια αλλά έχει άλλο χρώμα το ταμπελάκι και διαφορετικό χρονισμό. 3) Μπήκε στροφόμετρο. 4) Νέοι αεραγωγοί. Δύσκολα να βρεις ΧΤ σε πλήρως εργοστασιακή κατάσταση. Ένα άψογο ΧΤ δεν πρέπει να κοστίζει πάνω από 1.500. Προβλήματα γενικά δεν είχαν. Το θέμα είναι να βρεις σε καλή κατάσταση.
  11. Ζούνε πολλοί αλλοδαποί υπήκοοι, οι οποίοι δεν ξέρουν Ελληνικά, όποτε είναι λογικό να βάζουν αγγελίες στα αγγλικά. Βέβαια χρησιμοποιούν πολλές ορολογίες στην αγγλική πχ clutch, piston rings, highway, exhaust κλπ.
  12. Καλησπέρα! Είχα το Rosso 3. Στα 11.000 χλμ το πίσω πέταξε λινά. 90% χρήση σε εθνικές με μεγάλες ταχύτητες. Πάλι αυτά θα βάλω.
  13. Πριν πολλά χρόνια ο Jeremy Clarkson του top gear, είχε αναφέρει σε μια εκπομπή πόσα πρόστιμα έχει από Ελλάδα!
  14. Προφανώς έχουμε άλλες εικόνες επί του θέματος. Όπως το θέτεις ναι, δεν είναι για το μέσο πορτοφόλι αυτά τα αυτοκίνητα.
  15. @crussifier Το Quattro δεν είναι awd. Είναι εντελώς διαφορετικό σύστημα, με κάτι σαν συμπλέκτη αντί για διαφορικό στην μέση, το οποίο εμπλέκει το πίσω άξονα όταν αισθητήρες αντιληφθούν απώλεια πρόσφυσης μπροστά. Haldex ο ονομάζεται και έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε σχέση με το AWD. Το πρόβλημα ενός γρήγορου αυτοκινήτου δεν είναι τόσο η συντήρηση. Έχει ότι έξοδα έχει οποιοδήποτε αυτοκίνητο, πλην της κατανάλωσης που εξαρτάται από το πόσο βαρύ πόδι έχεις. Και εξηγώ. Λάδι παίρνουν ίδια ποσότητα σε ίδια διαστήματα. Όλα τα σέρβις είναι ακριβώς το ίδιο. Να είναι 30€ πιο ακριβό το λάδι; Και 20 τα μπουζί? Το ζήτημα είναι τα τέλη κυκλοφορίας και το τεκμήριο. Πχ Subaru Impreza 2,0L, μοντέλο 2001 πληρώνει 630€ το χρόνο. Είναι παραπάνω από έναν ολόκληρο βασικό μισθό.