giorgosbou

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    160
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

117 Excellent

Σχετικά με το μέλος giorgosbou

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    YBR
  • myBike: Κυβισμός
    125

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

905 προβολές προφίλ
  1. Νομίζω συμπαθέστατη η τιμή του γυμνού. Σχεδόν στη μέση μεταξύ ΜΤ07 και ΜΤ09..
  2. Σχετικά με τις μοτοσυκλέτες, για παράδειγμα, το Ζ650 που είναι σύγχρονη μηχανή και με κανονισμούς Euro4 αν δεν κάνω λάθος, εκπέμπει 103 g/km CO2. Ε, ένα diesel Yaris, καπου εκεί δεν είναι; Σκέψου 10 Hornet https://www.kawasaki.eu/en/products/Supernaked/2019/Z650/specifications?Uid=08A4ClhYUVsOCwtdXFoJXFlbDAlaXlkNXQtaXQlaXA5cWQo
  3. Το 4χίλιαρο μάλλον θα ναι η ταρίφα στα νεορετρό 125άρια της Honda, μιας και τόσο έχει και το Monkey.. Γενικότερα για τα νεορετρό, προσωπικά, μ αρέσει η ποικιλία που υπάρχει, έχεις επιλογές για όλα τα γούστα (οκ, η νοσταλγία πληρώνεται παραπάνω). Ως πότε όμως θα ανακυκλώνεται ο στόλος των μηχανών του '70,'80 και '90, κάποια στιγμή θα σταματήσουν να τσουλάνε. Η αισθητική της εποχής όμως θα έχει μείνει σε σύγχρονη εκτέλεση.
  4. https://www.car.gr/19792301-triumph-street-triple-765-r Πρώτη αγγελία που βλέπω της έκδοσης R, στα 10.990 καινούριο
  5. Στην περίπτωση που θες να κρατήσεις το ZR και απλά να πάρεις ένα άλλο για κάθε μέρα, θα έλεγα να κοιτάξεις προς SV650/Z650/MT07, που δεν απέχουν πολύ σαν τιμή απ το 390. Αν σκέφτεσαι να πουλήσεις το ZR, είναι κρίμα νομίζω, μιας και λες σε ικανοποιεί οδηγικά. Οι πιθανότητες να το μετανιώσεις αργότερα είναι μεγάλες.. (2000 εννοείς να του ρίξεις; Γιατί τόσα; )
  6. Καθημερινό φαινόμενο/πρόβλημα στους δρόμους. Επίσης κλασσική αντίδραση όταν σηκώσει το κεφάλι και αντιληφθεί ότι αλλάζει πορεία, το απότομο κόψιμο του τιμονιού για να το επαναφέρει..
  7. Αν είναι και τρικύλινδρο το μοτέρ, δε βοηθάει, έχει περισσότερους κραδασμούς από ένα τετρακύλινδρο. Στην περίπτωση σου πιστεύω έπαιξε ρόλο η επιλογή ιμιτασιον βάσης.
  8. Κι εγώ ακριβό το βρίσκω, όπως και τα άλλα της κατηγορίας του. Η τιμή όμως ήταν σχετικά αναμενόμενη.
  9. Στο μέσο όρο κυμαίνεται νομίζω, απέναντι σε Tiger 800 XCx και F850GS.. Πάντως στα σάιτ Γαλλίας και Γερμανίας το 1090 υπάρχει ακόμα, αλλά συγκρούονται τιμολογιακά
  10. Σύμφωνα με αυτό ο προκάτοχος είναι 212 κιλά, γι αυτό αναφέρεται και η μείωση του βάρους για το νέο. Σχετικά με την τιμή, στον τιμοκατάλογο '17 της Honda, η γυμνή έκδοση, το CB650F, κόστιζε 8.490..
  11. Τα κλασσικά δερμάτινα άρβυλα του στρατού τα είχα 3 χρόνια για χρήση στη μηχανή το χειμώνα. Έχουν κάποιες προστασίες και σίγουρα ανθεκτικότητα. Σε κανονική βροχή δεν είναι αδιάβροχα, άρα θα χρειαστείς γκέτες. Είναι όμως μια οικονομική λύση. Τα πιο ακριβά άρβυλα στρατού που συνήθως φοράνε εποπ κλπ, είναι πολύ άνετα στο περπάτημα άλλα νομίζω ούτε αυτά είναι αδιάβροχα. Στην τιμή τους όμως θεωρώ ότι δεν αξίζει και θα πρότεινα να πας σε χαμηλό μποτάκι μηχανής.
  12. Φίλε μου έχω το ybr 125 του '13 αερόψυκτο με 109.000 χλμ, το μόνο που μου έχει βγάλει είναι ένας ατέρμονας και μία κόρνα στις 95.000χλμ. Όπως σου είπε κι ο φίλος πιο πάνω, πήγαινε στο YS, στα 2.200 μην το σκέφτεσαι.
  13. Προσφορές από τη Yamaha μέχρι τέλος του έτους https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/winter-offer/