giorgosbou

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    126
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

104 Excellent

Σχετικά με το μέλος giorgosbou

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    YBR
  • myBike: Κυβισμός
    125

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

826 προβολές προφίλ
  1. Καλύτερα να πας σε διαιρούμενο σετ, θα σε διευκολύνει. Στη λίγη βροχή (ακόμα κι αν έχει σταματήσει, οι δρόμοι κρατάνε πολύ νερό) φοράς το αδιάβροχο παντελόνι κ πάνω το μπουφάν μηχανής. Αν βρέχει πολύ, φοράς και το πάνω μέρος. Παρ όλα αυτά, αν δεν έχεις μπότες, υπολόγισε και για γκέτες (γύρω στα 25€) για να μείνουν στεγνά κ τα παπούτσια.
  2. TU250 και SR400 είναι στο μπάτζετ σου μεταχειρισμένα, αλλά εδώ και κάμποσο καιρό δεν υπάρχουν σχεδόν ούτε για δείγμα αγγελίες. Τα υπόλοιπα έρχονται παραπάνω ναι. Το YBR250 που σου πρότειναν παραπάνω είναι μια πολύ καλή πρόταση πάντως
  3. Ίσως είναι πιο όμορφο, αλλά αν είσαι με 2-3 βαθμούς, έστω και λίγος αέρας να περάσει ενοχλεί, οπότε καλύτερα απ έξω. Στη βροχή όμως μέσα από το μανίκι
  4. Ωραία δουλειά έκανες Ερώτηση: στο πλαϊνό πλαστικό του ντεπόζιτου αριστερά, που φαίνονται κάποια γράμματα, ήταν παλιά αυτοκόλλητο το οποίο αφαιρέθηκε κ έχει μείνει διαφορά στο χρώμα; Εάν ναι, σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχει κάτι (γαλάκτωμα πχ) να επαναφέρει κάπως το χρώμα του πλαστικού ώστε να μη φαίνεται τόσο;
  5. Για τους μη γνώστες, τι σημαίνει "κατατζίτ"; Το google, 3 αποτελέσματα έβγαλε μόνο
  6. Είχα πάρει για v-strom από το motoraid με 45 ευρω (έχει διάφορα μεγέθη ανάλογα η μηχανή), την έχω 3μιση χρόνια χωρίς καμία φθορά. Έχει και δύο κλιπσάκια από κάτω να δένει.Τη συστήνω, έχει βγει πολύ καλή https://www.motoraid.eu/moto-cover-motoraid-with-hole
  7. Τελευταία παρακολουθώ κι εγώ τα βίντεο αυτού του καναλιού. Δεν ειν' κακός ο τύπος, τελευταία μάλιστα προσέχει αρκετά τη σκηνοθεσία στα βίντεο του. Σχετικά με το θέμα, σκεφτόμουν να πάρω αυτοκόλλητα ή πατς με την ομάδα αίματος που ίσως να σώσει ζωές κάποια στιγμή, άλλα δεν το χω κάνει ακομα
  8. Πήγαινε Επίδαυρο ή συνέχισε και για Γαλατά/Πόρο. Όμορφη διαδρομή, στροφιλικι, φύση και θα βρεις και καλό φαϊ
  9. Χαζεύοντας τεχνικά χαρακτηριστικά διάφορων μοντέλων, παρατήρησα ότι σε αρκετά σάιτ δεν αναγράφεται το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος της κάθε μηχανής. Ψάχνοντας λίγο βρήκα κάποιες τιμές μέγιστου βάρους φόρτωσης μηχανών που προορίζονται για ταξίδι, δικάβαλο με αποσκευές (ισχύουν με τον βασικό εξοπλισμό). Αν υπάρχει λάθος ας διορθώσει κάποιος. Εσείς κατά την επιλογή ενός τέτοιου μοντέλου, λαμβάνετε υπόψη αυτό τον παράγοντα; R1200GS 216kg 1190 Adventure 178kg Super Tenere 1200 213kg Tiger explorer 1200 (1st gen) 222kg V-Strom 1000 198kg Multistrada 1200 206kg Versys 1000 181kg V-Strom 650 (1st gen) 203kg Tracer 700 173kg Tracer 900 180kg Versys 650 180kg CRF1000L 195kg R1200GS Adv 217kg F850GS 216kg Tiger 800 (new) 222kg Tiger sport 1050 220kg Πηγές: tiger 800 owners manual tiger sport spec sheet f850gs r1200gs https://www.rideapart.com/articles/248107/best-adventure-bikes-for-carrying-stuff/
  10. Θα μπορείς να στέλνεις τη μηχανή να σου φέρνει καφέ Όντως, τόσα λεφτά στην έρευνα τέτοιων τεχνολογιών, ας δώσουν και τίποτα για αντικλεπτικά
  11. Δεν κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, το scrambler μου αρέσει σαν μηχανάκι, απλά αν ήταν να διαθέσω 10κ νομίζω θα κοίταζα σίγουρα αλλού. Για την ακρίβεια η τιμή της βασικής έκδοσης icon σε κόκκινο χρώμα είναι 9.400 (9.300 υπάρχει στο car, καινούριο). Η ίδια έκδοση σε κίτρινο 9.550. Επίσης αυτή η τιμή είναι για μοντέλο '18. Το cornering abs και ο υδραυλικός συμπλέκτης θα είναι στο μοντέλο '19, του οποίου ακόμα δε γνωρίζουμε τιμή. Συμφωνώ, το xsr700 υπολείπεται σε ποιότητα του scrambler αλλά είναι μια διαφορά των 1400 ευρώ σχεδόν, που απ' τη δική μου οπτική και τσέπη παίζει ρόλο. Σε περίπτωση που δεν με ένοιαζε η τιμή, καθαρά αισθητικά θα πήγαινα στο desert sled ή το 1100, που είναι πανέμορφα κατ' εμέ
  12. Αν δεν κάνω λάθος, η βασική έκδοση icon ξεκινάει από 9.400€. Το desert sled είναι που ακουμπάει 12αρι. Παρ' όλα αυτά, μια λογική τιμή θα ήταν κοντά στα 8.500€ πιστεύω, μαζί με το xsr700.
  13. Δε νομίζω ότι φταίει η εποχή. Mια χαρά μηχανάκι είναι, τίμιο και διαχρονικό, αλλά το κοινό του πήγε στο Tracer 900. Αντί να δώσεις 8.900€ για V-Strom, δίνεις κάτι παραπάνω κ πας σε 900αρι με 110+ άλογα. Ίσως αν είχε κοντά στις 8.000€ δε θα έτρεχαν όλοι για CB500x
  14. Αν του αρέσει το cbr και κουμπώσει καλά πάνω του, ας το πάρει. Δε θα είναι βόλτα και τούμπα ο άνθρωπος για να μετράμε πλαστικά