Road Pirat

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    179
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

71 Excellent

Σχετικά με το μέλος Road Pirat

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    streetfighter
  • dreamBike: Κυβισμός
    1098

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1225 προβολές προφίλ
  1. 50 k είναι λίγα, αν δεν καίει λάδι μην το πειράξεις έχει ακόμα.
  2. ANF 125

    Το γνήσιο έβαλε, την πρώτη φορά βάλαμε ιμιτασιόν αλλά δεν δούλεψε καλά έβγαζε καπνό (το πιστόνι ήταν το σωστό) ο κύλινδρος δεν ήταν καλός και του ζήτησα να βάλει γνήσιο, τώρα είναι πάλη ιμιτασιόν αλλά δεν θυμάμαι μάρκα (τα πράγματα αγοράστηκαν από τον μάστορα.
  3. ANF 125

    Το πρώτο ναι, στα τελευταία του έβγαζε καπνούς, το δεύτερο ανέβασε γρέζι και χάραξε τον κύλινδρο. Οταν άλλαξε μπιέλα ο μάστορα άλλαξε και τα ρουλεμάν νομίζω και αντλία αλλά δεν θυμάμαι σίγουρα. Λύθηκε όλο και άλλαξε διάφορα.
  4. ANF 125

    Τα λάδια τα αλλάζω αρκετά συχνά, κύλινδρο και πιστόνι άλλαξα στις 96000, άλλαξα ξανά μαζί με την μπιέλα γιατί ανέβασε γρέζι στον κύλινδρο, τώρα έχω 157000 και όλα καλά
  5. πρώτα να δεις τι εργαλεία χρειάζεσαι, π.χ. αν το μηχανάκι δεν έχει επάνω βίδες αλεν δεν χρειάζεται να πάρεις. Αυτο που δεν πρέπει να τσιγκουνεις είναι τα κατσαβίδια, να τα πάρεις καλά.
  6. ANF 125

    Εμένα βάρεσε μπιέλα στις 150000, έχεις ακόμα
  7. Αφού έχεις τους κωδικούς, εγώ θα πρωτινά να τα πάρεις σε κάποια επώνυμη μάρκα απο το εμπορείο, δεν υπάρχει λόγος να ρισκάρεις με άγνωστης ποιότητας κιτ.
  8. Το 20 mm είναι πολύ σπάνιο να το βρεις κάπου για αυτό, κάθε σετ φτιάχνετε για διάφορους λόγους π.χ. να έχει τα απολύτως απαρένθετητα ή π.χ. με κάποιο συγκεκριμένο επάγγελμα π.χ. μηχανικός αυτοκινήτων, είναι πολύ συγκεκριμένα τα νούμερα που θα χρειαστούν και αν θέλουν κάτι ακόμα το παίρνουν έξτρα. Πάντως υπάρχουν κάποια σετ που είναι πολύ πλήρης. Το S430adp της facom που έχω έχει ακόμα και το 20 αλλά δεν νομίζω να το χρειαστώ ποτέ. Όταν θα αποφασίσεις να αγοράσεις κάτι ρώτα πριν, υπάρχουν κάποια με τρομερές γνώσεις στα εργαλεία.
  9. Για αυτό πρέπει να κοιτάμε τις ετικέτες και όχι να βάζουμε ότι βάζαμε σε κάτι άλλο . Και ένα άλλο βασικό είναι η αναλογία νερού-παραφλου, όσα παίρνουν μέσα νερό βρύσης έχουν πρόσθετα για τα άλατα οπότε δεν πρέπει να ανησυχούμε για αυτά αλλά θα πρέπει να βάλουμε περίπου την ίδια αναλογία. Πάντως δεν χρειάζεστε να τρελαινόμαστε και πολύ με το συγκεκριμένο θέμα.
  10. Ρε παιδιά όλοι λέτε για απιονισμένο νερό, δεν παίρνουν όλα απιονισμένο. π.χ εμένα το ford το αντιψυκτικό λέει ΝΕΡΌ ΒΡΊΣΗΣ ΜΌΝΟ με μεγάλα γράμματα. Να κοιτάτε τι λέει ο κατασκευαστείς. Γιατι δεν βάζεις αυτό που λέει η yamaha ?
  11. λάθος δεν το είδα είμαι από κινητό. Αλλά και πάλι καταλήγουμε πως δεν πρέπει να κάψει πάρα ελάχιστο Τελικά σε βοήθησα με καθόλου να αποφασίσεις?
  12. Μιλάς για μεγάλο φορτίο στο μοτέρ. Σε καθημερινή χρήση δεν νομίζω το ίδιο μοτέρ να κάψει τόσο λάδι
  13. εγώ πάντως αν βαλω σωστό λάδι μέσα στα 2κ δεν καίω τίποτα. Όταν μέσα παίρνει 0.7 ml 200-250 ml ανά 1000 μου φένεται κάπως. Μέχρι τα 4κ θα έχεις συμπληρώσει παραπάνω από την χωρητικότητα του
  14. Μπιέλα ΔΕΝ αλλάζουμε Διαφωνούμε λίγο για την αντοχή του λαδιού αλλά οκ δεν θα τα χαλάσουμε εκι. Το κόστος για το λάδι είναι 6-7 ευρό, όχι ιδιαίτερα μεγάλο όσο για την χοντα δίνει μεγάλο εύρος σε ιξώδες για να είναι καλιμένη, το μανιουαλ ξεκινά από 15-30 αν θυμάμαι καλά και πάει στο 20-50 για να καλύψει όλο το εύρος. Για παπί μέχρι 1000 ευρό εγώ θα πίγενα σε κενούριο Daytona π.χ. http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/7898109/ (ενδεικτικά το βάζω) έχω ακούσει καλά λόγια για τα daytona και είναι ένα καινούριο μηχανάκι με ότι έχει να κάνει αυτό. Εγώ δεν θα εμπλεκά με μεταχιρισμένο.
  15. Το λάδι χαλάει και από το κρύο ζεστό, αλλά και από ένα σορό άλλους παράγοντες. Το μοτεράκι του παπιού δουλεύει κάθε μέρα με πολλές στροφές για να τραβήξει επίσης το λάδι δεν έχει να κάνει με το μέγεθος του κινητήρα αλλά με τα φορτία που δέχεται (στροφάρισμά). Τα 2κ για αλλαγή λαδιού είναι στο κάτω άκρο αλλά τα 6κ εγώ τα θεωρώ πολλά.Το μανιουαλ δίνει από 10-40 έως 20-50 οπότε μέσα είμαστε