kpapageo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1181
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    61

Όλο το περιεχόμενο του μέλους kpapageo

  1. Ας πούμε ότι ψάχνετε για μηχανάκι. Κάτι που να μπορεί να κρατάει τα 120-130 σε μια ευθεία για ώρες χωρίς να ζορίζεται το μοτέρ του. Κάτι με όρθια θέση οδήγησης. Κάτι που να μπορεί να πατήσει χώμα με το κατάλληλο λάστιχο φυσικά. Κάτι που να μην ξεπερνάει τα 4500€. Ιντζέξιο προτιμητέο αλλά όχι απαραίτητο. 4κύλινδρα επίσης απορρίπτονται. Με τις παρακάτω ιδιότητες με σειρά προτεραιότητας: 1. ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ 2. Ευκολία diy σέρβις 3. Χαμηλό βάρος 4. Οικονομία κατανάλωσης Τι θα παίρνατε;
  2. To Tenere 660 είναι αρκετά ψηλά στην λίστα, μόνο το TPS του με προβληματίζει. Αν θυμάμαι καλά είχε βγει κάποια ανάκληση για τα ψεκαστά ΧΤ; Διορθώστε με αν κάνω λάθος. @telephoner Το ΧΤ600Ε θα εξεταστεί @Canardo Με ενδιαφέρει αυτή η προοπτική, σε ποια γνωστά-εγγυημένα "παλιά" on-off αναφέρεσαι; Αυτό το DR650 πχ που πόσταρε ο @kalimera8764 στην 1η σελίδα πολύ με άρεσε.
  3. Μοντέρνο σε αυτά τα λεφτά με καμιά 40αρια άλογα και βάρος μέχρι 170kg υπάρχει;
  4. Τα ίδια ισχύουν και για τα μεγαλύτερα παλιά μονοκύλινδρα (600-650); Kawasaki δεν παίρνω όχι επειδή μου έσπασε ένα και φοβάμαι μην σπάσει και το επόμενο, αλλά λόγω απαράδεκτης (κατ'εμε) συμπεριφοράς από την εταιρεία.
  5. Τελικά το Nordkapp είναι το μέρος τον απρόσμενων συναντήσεων.. 2 χρόνια πριν, φτάνω και παρκάρω τυχαία δίπλα σε 3 GS 1200. Το μάτι μου πέφτει πάνω στις Ελληνικές πινακίδες τους. Δεν εντυπωσιάζομαι ιδιαίτερα, όπως είπες η περιοχή είναι η Μέκκα του Ευρωπαϊκού (και όχι μόνο) μοτοσυκλετισμού. Αφού έχω κάνει τις γύρες μου και έχω βγάλει τις φωτό μου, μπαίνω μέσα να χαζέψω τα σουβενίρ. Στο βάθος πιάνει το αυτί μου Ελληνικά, είναι 3 μεσήλικες Έλληνες με τις γυναίκες τους. Τους πλησιάζω. "Εσείς είστε οι Έλληνες με τα BMW?" "Ωωω ρε πατρίδα (αγκαλιές φιλιά), τι κάνεις εδώ, κλπ κλπ" Ο ένας από αυτούς μου φαίνεται οικεία φάτσα. Αφού συζητάμε στο πόδι, μου λένε "Έλα να κάτσουμε να κεράσουμε καφέ", απαντώ "παιδιά δεν έχω πολύ χρόνο, έχω άλλα 250 χλμ να κάνω, αλλά θα σας κάνω παρέα για 10 λεπτάκια". Καθόμαστε και πλέον είμαι σίγουρος ότι τον ένα τον ξέρω. Σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ από που. Μετά από πολλές κουβέντες μου έρχεται! "Ρε συ, Κώστα (συνονόματος), μήπως μένεις στα Τρίκαλα;" Απορημένος, "Ναι". "Ρε συ, ο (insert επώνυμο here) δεν είσαι;" Με το που το λέω, απαντάει "Ρε συ, ο Παπαγεωργίου!" Ξανάμανα αγκαλιές, φιλιά κλπ. Ο λεγάμενος λοιπόν ήταν συγχωριανός μου από το χωριό στα Τζουμέρκα, το οποίο μετράει δεν μετράει 100 μόνιμους κατοίκους. What are the odds! (Στεφ sorry που καταχράστηκα ξανά το θέμα )
  6. Ειλικρινά δεν βρίσκω τον λόγο να πάω σε αυτό. Μιλάμε για 24 άλογα, 194 kg, για μια μάρκα αμφιβόλου ποιότητας (σε ταξιδιωτικά που διαβάζω, όσοι πήγαν Ινδία και αγόρασαν Enfield είχαν προβλήματα-θετικό το ότι το κόστος ανταλλακτικών είναι αστείο) και το φτηνότερο στο car είναι στα 4000€. Αν ήταν να ξαναπάω σε τόση λίγη ιπποδύναμη θα πήγαινα σε CRF250L με 1 άλογο αλλά και 50kg λιγότερα, ρέστα 1000€ και με την αξιοπιστία της Honda και του συγκεκριμένου μοντέλου. @getsim andreas Τον Βασίλη τον ξέρω και προσωπικά και είναι από τους κύριους λόγους που έχω το NC στην λίστα. @estebahn @GavriilVet Να σας πω. Το 250άρι που είχα εκεί ήταν 20 άλογα με τελική περίπου στα 130 (κοντερίσια, έκλεβε και 10%). Πάνω από τα 95 το ένιωθες ότι ζοριζόταν και επειδή δεν ήθελα να μου μείνει στα χέρια κρατούσα αυτή ως μέγιστη. Άρα πραγματική ταχύτητα 86. Φαντάσου τώρα να έχεις να κάνεις όλη την Ruta 3 στην Αργεντινή στην έρημο μέχρι την Ushuaia (καμιά 3000χλμ), ατελείωτη ευθεία μέχρι εκεί που σβήνει ο ορίζοντας, με 86 σταθερά. Όταν δε ο άνεμος γυρνούσε κόντρα (γιατί Παταγονία είσαι) δεν μπορούσε να ξεπεράσει τα 65. Σε τέτοιες περιπτώσεις που έπρεπε να καλυφθούν χλμ ευθείας ήθελα 20-25 άλογα παραπάνω. Και επειδή η Ρωσία έχει και εκείνη ατελείωτες ευθείες, δεν θέλω να ξαναπεράσω τα ίδια. Βέβαια, σαφώς είχε και τα θετικά του. Το μηχανάκι όπου και αν το πήγα εκτός δρόμου δεν κώλωσε πουθενά και μιλάμε και για περιπτώσεις μονοπατιών σε κατσάβραχα. Τα 155 κιλά του δε, ήταν απόλαυση, ένιωθα πως είχα ένα μεγάλο ποδήλατο. Από ζημιές, ζωή να χει, με το τσουβάλι. Ένα ακόμα που με κούρασε ήταν ότι κάθε 3000χλμ ήθελε λάδια και κάθε 5000χλμ βαλβίδες. Δεν ξέρω αν είναι όλα τα μονοκύλινδρα 250άρια παρόμοια. Από καρμπυρατέρ δεν έχω ντιπ γνώσεις, στα μεγάλα υψόμετρα τι κάνεις, πρέπει να μάθεις να το ρυθμίζεις μόνος σου? Το ταξιδιωτικό του Maggelanos δεν το έχω διαβάσει, έχεις link?
  7. Ακολουθεί υπέρδιπλο σεντόνι. Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη. Το λοιπόν, την άνοιξη ξεκίνησα ένα Ευρωπαϊκό Τουρ. Πριν φύγω η μοτο είχε 32000 χλμ και φυσικά είχαν ελεγχθεί τα πάντα (μεγάλο σέρβις, βαλβίδες, καθάρισμα και ρύθμιση injection κλπ). Γενικά εκτός του ότι είμαι ψείρας, είχε προσεχθεί ακόμα περισσότερο για αυτόν ακριβώς τον λόγο. 25 χώρες και 23000 χλμ μετά, στην Φινλανδία κοντά στο Lahti, κινούμενος σε αυτοκινητόδρομο με 120km/h σταθερά άκουσα και ένιωσα ένα δυνατό κρακ στα πόδια μου. Αμέσως έκλεισα το γκάζι, σταμάτησα στην ΛΕΑ και έσβησα. Ήξερα ότι ήταν κάτι σοβαρό. Δοκίμασα από περιέργεια να ξαναβάλω μπρος αλλά ούτε που γυρνούσε η μίζα. 4 ώρες μετά, υπό βροχή, ήρθε η οδική για να την φορτώσουμε και να την πάμε στο Lahti το οποίο απείχε μόλις 25 χλμ από εκεί. Η ώρα ήταν ήδη 1.30 το βράδυ οπότε απλά αφήσαμε την μοτο έξω από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Kawasaki της πόλης με ένα σημείωμα και εγώ πήγα να κοιμηθώ σε ένα πεζοδρόμιο παραπέρα γιατί τα ξενοδοχεία ζητούσαν 125€ την βραδιά. Το πρωί μίλησα με τον μηχανικό. Μου είπε ότι δεν την είδε ακόμα αλλά υποψιάζεται ότι είναι η μίζα. Του είπα ότι σύμφωνα με αυτά που ένιωσα/άκουσα δεν θεωρώ ότι είναι αυτό. Anyway, αυτός το μόνο που έκανε είναι να ανοίξει το καπάκι από την μεριά του βολάν και να μου πει ότι τελικά δεν είναι η μίζα (σώωωπα). Προφανώς το πρόβλημα ήταν βαθύτερο, οπότε του είπα να μην κάνει τίποτα άλλο, γιατί χρέωνε και 86€ την εργατοώρα. Ξεκίνησα λοιπόν διαδικασίες επαναπατρισμού της μοτό και εγώ γύρισα με αεροπλάνο. Τον 1 μήνα που έκανα να φτάσει η μοτό, ασχολήθηκα με 2 πράγματα. Πρώτον ψάχνοντας ανακάλυψα ότι τα Versys είναι ευπαθή στο να κόβουν βαλβίδες. Ιδιαίτερα τα μοντέλα 2010-2014 made in Thailand (όπως το δικό μου). Με μια πρόχειρη αναζήτηση θα βρει κανείς πολλά θέματα που ασχολούνται με το ίδιο πρόβλημα. Μάλιστα σε γειτονικό φόρουμ πέτυχα Σαλονικιό με το ίδιο μοντέλο με ίδια χλμ με το ίδιο πρόβλημα. Πριν 2-3 βδομάδες επίσης έμαθα και για άλλον Βόρειο με 1st gen μοντέλο πάλι με το ίδιο θέμα. Αξίζει να αναφέρω επίσης ότι η Kawasaki Μαλαισίας (σύμφωνα με μέλη άλλων fora) αν και ανεπίσημα, αναγνώρισε το πρόβλημα και 1ον) επιδιόρθωνε σχεδόν δωρεάν την ζημιά σε όσους το έπαθαν και 2ον) έκανε ένα silent recall στο οποίο αλλάζονταν οι βαλβίδες. Το 2ο που έκανα ήταν να στείλω email στην Τεο Μοτο με πλήρεις λεπτομέρειες για το συμβάν, εξηγώντας τους ότι θεωρώ απαράδεκτο να σπάσει το μοτέρ σε μοτοσυκλέτα με 55000 χλμ. Μαζί μου επικοινώνησε ο υπεύθυνος του τμήματος Martketing και Δημοσίων Σχέσεων. Μου πρότεινε λοιπόν όταν φτάσει η μηχανή να την πάω στον μοναδικό αντιπρόσωπο της πόλης για να κάνει μια δωρεάν εκτίμηση της ζημιάς. H μοτο έφτασε Ελλάδα και πήγε στον αντιπρόσωπο. Ο Φινλανδός "επαγγελματίας" ο οποίος με χρέωσε 86€ για ολόκληρη εργατοώρα βίδωσε το καπάκι του βολάν με μόνο την μια βίδα (και αυτή μισοβιδωμένη), έβαλε τις υπόλοιπες βίδες σε ένα σακουλάκι και τις έδεσε με zip tie στο τιμόνι. Επίσης το κάγκελο προστασίας από την πλευρά εκείνη το έδεσε πάλι με zip ties στην πίσω σέλα γρατζουνώντας και τις χειρολαβές συναναβάτη. Ο αντιπρόσωπος λοιπόν έλεγξε την μοτό χωρίς να λύσει το μοτέρ και επιβεβαίωσε αυτό που υποψιαζόμουν. Καρφωμένη βαλβίδα στο πιστόνι. Ενημέρωσα και εγώ με την σειρά μου την Τεο Μοτο παραθέτοντας τους επίσης πολλά παραδείγματα με την ίδια ακριβώς ζημιά, κάτι που μαρτυρά ευπάθεια στο συγκεκριμένο κομμάτι. Η Τεο Μοτο δεν αναγνώρισε το πρόβλημα αλλά μου πρόσφερε για την ταλαιπωρία 30% έκπτωση για την επισκευή. Εκτιμώμενο κόστος με γνήσια ανταλλακτικά μαζί με την έκπτωση 2500-3500€. Φυσικά δεν με συνέφερε να την φτιάξω. Πέρασα ακόμα μια βόλτα από τον αντιπρόσωπο για να συζητήσουμε το θέμα. Εκείνη την ημέρα έδωσε ρέστα. Αρχικά υποστήριξε αυθαίρετα ότι δεν έχει γίνει service στην μοτοσυκλέτα μετά τα 12.000 χλμ. Όταν του είπα ότι φυσικά και γινόντουσαν στην ώρα τους και ακόμα πιο τακτικά (λάδια-φίλτρο κάθε 6.000 αντί για 12.000 χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής, αλλαγή φίλτρου αέρα κάθε φορά αντί για πλύσιμο), μου είπε ότι δεν είναι service αυτά. Όταν του είπα ότι έχουν γίνει και καθάρισμα σωμάτων ψεκασμού (δις) και συγχρονισμός υποπίεσης σωμάτων (δις) και έλεγχος και ρύθμιση βαλβίδων (στα 32.000 αντί 42.000 χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής), άρχισε να αμφισβητεί τον μηχανικό που τα έκανε. Όταν του είπα ότι ήμουν μπροστά σε όλες τις εργασίες, ξανά αυθαίρετα υποστήριξε ότι η μοτοσυκλέτα δεν έχει μπει σε διαγνωστικό, κάτι το οποίο φυσικά και δεν ισχύει. Αφού καταρρίφθηκαν όλα αυτά που υποστήριζε, το τροπάριο άλλαξε. Στην συνέχεια υποστήριξε ότι στον Ευρωπαϊκό Βορρά, όπου και έγινε η ζημιά, το οξυγόνο είναι μειωμένο και ως εκ τούτου το μείγμα (αέρα-βενζίνης) δεν ήταν σωστό. Θα ξεχάσουμε και αυτά που μάθαμε στο Φυσικό που σπουδάσαμε. Επέμενε κιόλας. Αφού του εξήγησα ότι η αναλογία του οξυγόνου στον πλανήτη είναι παντού η ίδια λόγω του φαινομένου της διάχυσης, υποστήριξε ότι εκεί κάνει κρύο και πάλι το μείγμα δεν ήταν σωστό. Ιούλιο μήνα με 15-20 βαθμούς. Αφού καταρρίφθηκε και αυτό, υποστήριξε ότι η Φινλανδία έχει μεγάλο υψόμετρο. Χώρα με ψηλότερο βουνό στα 1300 μέτρα. Το 90% δε της χώρας έχει χαμηλότερο υψόμετρο από την συνοικία μου στην Άνω Πόλη. Αφού λοιπόν και στην Γεωγραφία έμεινε μετεξεταστέος, αποφάσισε να το γυρίσει στα μηχανολογικά. Σύμφωνα με αυτόν η αντλία βενζίνης έχει ένα φίλτρο το οποίο δεν είχε καθαριστεί ποτέ, με αποτέλεσμα να μην στέλνει την σωστή ποσότητα βενζίνης στα μπεκ και πάλι το μείγμα να είναι λανθασμένο. Θα παραβλέψω εντελώς το γεγονός ότι ο εγκέφαλος κάνει μικροδιορθώσεις για να φέρει το μείγμα στην σωστή αναλογία. Θα παραβλέψω επίσης το γεγονός ότι ο κινητήρας έχει κάνει τα μισά χλμ του στην Ευρώπη, με ποιότητα βενζίνης σαφώς ανώτερη της Ελληνικής. Στην ερώτηση μου γιατί έβγαλε πρόβλημα μόνο στο ένα μπεκ και κατ'επέκταση στις βαλβίδες του ενός κυλίνδρου, πάλι δεν πήρα απάντηση. Μιλάμε επίσης για ένα φίλτρο το οποίο δεν υπάρχει καν σαν ανταλλακτικό και στο service manual δεν αναφέρεται πουθενά ο καθαρισμός του. Μετά από αυτό το show επικοινώνησα εκ νέου με την Τεο Μοτο αναφέροντας τους και τα παραπάνω και ενημερώνοντας τους ότι δεν αποδέχομαι την έκπτωση στην επισκευή που μου πρόσφεραν. Αντ'αυτού, πρότεινα να κρατήσουν την μοτο μου και να μου προσφέρουν μια γενναία έκπτωση στο νέο μοντέλο. Έτσι, και θα έμενα στην εταιρεία, και θα ήμασταν όλοι ικανοποιημένοι. Παράλληλα έστειλα mail και στα κεντρικά της Kawasaki Europe στην Ολλανδία με όλα τα παραπάνω. Στην τελευταία τηλεφωνική συνομιλία που είχα με τον υπεύθυνο από την Τεο Μοτο όχι μόνο δεν δέχθηκε να μου κάνει έκπτωση στο νέο μοντέλο αλλά μου είπε ότι έχω και "υφάκι". Μου είπε ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο και να επικοινωνήσω με την Ολλανδία, από την οποία έμαθε ότι έχω στείλει mail. Οι Ολλανδοί από την πλευρά τους δεν μου απάντησαν σε κανένα από τα 8 mails που τους έστειλα. Αποτέλεσμα: Αποφάσισα ότι δεν θα φτιάξω την μοτό για 2 λόγους. 1ον και σημαντικότερον γιατί δεν ήθελα να δώσω ούτε μισό € στην Kawasaki πλέον μετά την αντιμετώπιση που είχα, και 2ον γιατί και να την έφτιαχνα δεν θα μπορούσα να την εμπιστευτώ ξανά. Λίγο πριν την πάω στο υπόγειο ενός φίλου και την βάλω αγγελία για ανταλλακτικά, ρώτησα τον αντιπρόσωπο εδώ αν την θέλει με μεταβίβαση για να την φτιάξει και να την πουλήσει αργότερα. Συμφώνησε, πήρα κάποια (λίγα) χρήματα και έφυγε αυτό το βάρος από πάνω μου. Conclusion: Προσωπικά εμένα η Kawasaki με έχασε σαν πελάτη. Το ίδιο πιθανόν και κάποιον που θα με ρωτήσει αύριο μεθαύριο για το Versys και θα του πω την γνώμη μου για την μοτοσυκλέτα καθαυτή και κατ'επέκταση για την αντιπροσωπεία. Αναρωτιέμαι, αυτή η κατάληξη ποιόν συνέφερε τελικά? Εμένα που πήρα ψίχουλα και είμαι χωρίς μηχανή, ή την Kawasaki της οποίας η φήμη και αξιοπιστία στραπατσαρίστηκε? Μήπως τελικά κανέναν από τους 2?
  8. Ακόμα ένα από Ελλάδα, μοντέλο 2007 με 70000 χλμ γέννησε.
  9. Χμμ, στα specs που βρήκα γιατί το δίνει 215 στεγνό? Έχω ακούσει για τα θέματα με την μίζα αλλά όχι το πώς λύνονται. Για πες!
  10. Δεν έψαξα για τυχόν προβλήματα αλλά πολύ βαρύ ρε συ. Επίσης δεν πολυεμπιστεύομαι το telelever και το διαφορικό στα bmw. Με αυτά που έχω πάθει δεν εγγυώμαι για τίποτα, αλλά δεν θα πάω και στο άλλο άκρο του να πάρω κάτι με όχι και τόσο καλή φήμη.
  11. @kalimera8764 Λογικά σε ένα 650άρι θα είναι μεγαλύτερο το κόστος, έτσι? Πες ότι το κάνεις, μετά έχεις απροβλημάτιστο μοτέρ χωρίς να καίει λάδια για τα επόμενα 80 χιλ χλμ ξερωγω? Η λύση της αγοράς από εκεί δεν με βολεύει γιατί θέλω να δω και τα ενδιάμεσα από εδώ μέχρι εκεί, και στην επιστροφή να ακολουθήσω άλλη διαδρομή. Σκέφτεσαι και εσύ ίδιο ή παρόμοιο ταξιδάκι? Για αυτό έχω βάλει top priority την αξιοπιστία, για να μην χρειαστεί να με απασχολεί το δίκτυο Είναι 250άρι που είπα ότι δεν το ξανακάνω και επιπλέον είναι πάνω από το budget.
  12. Η μόνη διαφορά στα σέρβις των 2 είναι η ευκολία. Στου NC είναι γελοία, ακόμα και οι βαλβίδες που είναι πιο συχνά γίνονται πολύ εύκολα και είναι με κοκοράκια. Φαντάσου τώρα να είσαι στο Τατζικιστάν, να πρέπει να κάνεις βαλβίδες και να ψάχνεις για καπελώτα
  13. Ε μιας και έκανα Ευρώπη και Νότια Αμερική σκέφτομαι το επόμενο να είναι Ασία (όχι άμεσα).
  14. The million dollar question: Ένα τέτοιο μηχανάκι, χωρίς ανακατασκευή στο μοτέρ, το παίρνεις να ξεκινήσεις ταξίδι 35 χιλ χλμ? Αν δε, πεις ότι το ανακατασκευάζεις, πόσο θα στοιχίσει? 250αρια όπως του Ηλία απορρίπτονται κατηγορηματικά, έκανα ταξίδι 37 χιλ χλμ σε 6 μήνες με 250άρι 20 αλογάτων και δεν το ξανακάνω. I know, το έχω οδηγήσει όμως και το νιώθεις 15 κιλά κάτω λόγω της ιδιόρρυθμης κατασκευής του. Αυτό εννοείς? Νόμιζα έλεγες για το F800GS, το πιο καινούριο, το οποίο δεν πέφτει κάτω από 5500 και αυτά με αρκετά χλμ.
  15. To F800GS πολύ ακριβό ρε συ, δεν παίζει με τίποτα στο budget μου.
  16. 2 χρόνια πριν, στον Νορβηγικό Αρκτικό κύκλο, ένας τάρανδος πετάχτηκε στον δρόμο, το αυτοκίνητο μπροστά μου φρέναρε απότομα, εγώ φρέναρα απότομα, αλλά το αυτοκίνητο πίσω μου δεν φρέναρε απότομα με αποτέλεσμα να μου χτυπήσει την αριστερή πλαϊνή βαλίτσα σπάζοντας την και εκσφενδονίζοντας την καμιά 15αριά μέτρα μακρυά. Ελπίζω να έφαγες αυτόν τον τάρανδο!
  17. Καβασάκια απορρίπτονται επίσης λόγω άδοξου παρελθόντος. Για το BMW δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα από κάτοχο. Το 660 Tenere φοράει το ίδιο injection system με το XT660X? Θυμάμαι έκανε κάτι κουλά εκείνο. Για το Husqy δεν διαβάζω τα καλύτερα επίσης από θέμα αξιοπιστίας. Πιθανόν να υπάρχει και θέμα ανταλλακτικών (?) V Strom και Transalp χάνουν πόντους λόγω V (μεγαλύτερη δυσκολία σέρβις) και βάρους (ειδικά το Transalp). NC700X και CB500X είναι τα επικρατέστερα ως τώρα στην λίστα, με το 1ο να προηγείται λόγω απίστευτης ευκολίας στα σέρβις. Βάλε βάλε, θέλω να ακούσω και τέτοιες προτάσεις. Αυτό που με φοβίζει σε αυτά είναι η κατάσταση των μοτέρ τους (κάψιμο λαδιού κλπ). Benelli απορρίπτεται λόγω μη επαρκών δεδομένων αξιοπιστίας. TDM δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω θα είναι δύσκολο να βρεις (και) χωμάτινο λάστιχο με 18άρη τροχό μπροστά. Plus μετά ξεφεύγουμε και στα τέλη.
  18. Πλησιάζεις στα Lofoten! Για πάμε!
  19. Χρόνια πολλά και καλά Γιάννη!
  20. Κρίμα sport ελαστικά για χρήση κυρίως εθνική και με μεγάλες ταχύτητες. Γιατί δεν βλέπεις κάτι σε Τ31;
  21. Παναγιώτη, Έκανες test ride το Super Tenere, το αγόρασες. Έκανες test ride το Niken, θες να το αγοράσεις. Όταν είναι να πουλήσω το επόμενο μηχανάκι μου, πριν το βάλω αγγελία, μάντεψε σε ποιον θα το δώσω για test ride.
  22. Να μιν μας τιν λες γεια τειν ωρθωγραφεία τώτε αφού κε αυτώ που δοιαβάζις αφτί τιν στηγμί πρωφαίρετε σοστά.
  23. To Shiver GT κάποια στιγμή το κοιτούσα και εγώ αλλά που να το βρεις να το πάρεις βόλτα.
  24. Πολλοί μηχανικοί, πολλές διαφορετικές γνώμες. Σύγκλιση απόψεων δεν υπάρχει.