kpapageo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1072
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    34

kpapageo last won the day on March 11

kpapageo had the most liked content!

Πόντοι

3159 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος kpapageo

  • Κλάση
    Βουνό - Θάλασσα 1-0

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.qixels.com/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  • myBike: Μοντέλο
    Ideal Freeder

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC R-Pha 10+

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    MTS Tricolore
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3042 προβολές προφίλ
  1. Σε σχέση με αυτό που θα πάρω σε κάμποσους μήνες αν όλα πάνε καλά, το ΤΑ θα μοιάζει με υπερδιαγαλαξιακό όχημα μπροστά του.
  2. Πολύ καλή τιμή αν δεν έχει κάποιο θέμα. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/13882899/
  3. Ρε καρντάσια, είναι που είναι τίγκα στην σαβούρα ο Παγασητικός, να τον φορτώσουμε και άλλο? Εμείς πού θα κάνουμε μπάνιο το καλοκαίρι? Να το πάρετε σπίτι σας αν θέλετε.
  4. O Iannone φεύγει από την Suzuki και πάει στην Aprilia παρέα με τον Aleix Espargaro. Την θέση του στην Suzuki θα πάρει ο Joan Mir από το Moto 3 συνθέτοντας το δίδυμο με τον Rins.
  5. CB 500 X

    Θα περιμένετε.. Βγήκε για δοκιμαστική βόλτα, άνοιξε την 1η και έφτασε μέχρι Βουδαπέστη χωρίς να το καταλάβει. Και του'πα "πρόσεχε τώρα που μάκρυναν οι σχέσεις".
  6. CB 500 X

    Μπράβο κάτι τέτοιο έλεγε, που το θυμηθήκατε ρε θηρία? Δεν μπορώ να το βρω όμως και δεν έχω και χρόνο, αν θέλουν ας το ψάξουν τα παιδιά που τους ενδιαφέρει.
  7. CB 500 X

    Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε τον @Χ να τα βάλει.
  8. Καλά καλά, έχει γεμίσει το Λονδίνο κάμερες, οι κλέφτες καταγράφονται και η αστυνομία δεν πάει καν να ελέγξει το βίντεο. 2 φίλους έχω με μοτο στο Λονδίνο, και τους 2 τους τις έχουν σηκώσει. Εκεί παίζουν σε άλλο επίπεδο παιδιά, στην Ελλάδα είναι ερασιτέχνες μπροστά τους. Το μόνο θετικό είναι ότι εκεί είναι πιο εύκολο να τις ξαναβρείς γιατί συνήθως τις κλέβουν για να κάνουν άλλες παγαποντιές και τις παρατάνε μετά, σε αντίθεση με εδώ που συνήθως σπάνε για ανταλλακτικά. Αστείος και ο δήμαρχος του Λονδίνου που βγήκε και έκραξε τις κατασκευάστριες εταιρείες γιατί λέει "οι μηχανές είναι πολύ εύκολο να κλαπούν, πρέπει να πάρετε περισσότερα αντικλεπτικά μέτρα".
  9. Μεταγραφικός πυρετός στο MotoGP για την σεζόν 2019! O Lorenzo πάει στην Honda παρέα με τον Marquez για 2 χρόνια (2019-2020). O Petrucci θα πάρει την θέση του Lorenzo στην factory Ducati παρέα με τον Dovi (μονοετές συμβόλαιο). O Pedrosa φεύγει από την Honda μετά από 18 χρόνια προς άγνωστη κατεύθυνση. Αν μη τι άλλο, το επόμενο πρωτάθλημα προβλέπεται ενδιαφέρον γιατί αυτό τελείωσε πριν καν αρχίσει.
  10. Ανάλογα την έκταση της ζημιάς. Η βαλβίδα κόβεται και καρφώνεται στο πιστόνι οπότε θα χρειαστείς σίγουρα βαλβίδες, ελατήρια πιστόνι κλπ. Από εκεί και πέρα αν η κεφαλή δεν έχει εκτεταμένη ζημιά μπορεί να είσαι τυχερός και να την βγάλεις με πλανάρισμα. Αν όχι που είναι και το πιο σύνηθες, πας για καινούρια (ή μεταχειρισμένη) κεφαλή. Αν είσαι λίγο πιο άτυχος θα περάσουν θραύσματα και στο από κάτω μπλοκ και τότε τρέχα γύρευε, εκτοξεύεται το κόστος. Εμένα μου είχαν πει με γνήσια ανταλλακτικά γύρω στα 2500-3500€.
  11. Θα διαφωνήσω, και το λέω με στοιχεία από κατόχους ER/Versys με κομμένη βαλβίδα που έχω μιλήσει απευθείας και έχω συλλέξει. Η βαλβίδα δεν κόβεται αν το πας τάπα για ώρα σε ζεστές μέρες. Για την ιστορία, εμένα μου κόπηκε με 120 km/h στην Φινλανδία με 15 βαθμούς έξω, χωρίς να το έχω πάει ποτέ τέρμα. Σε φίλο κόπηκε με 130km/h στον περιφερειακό τον Απρίλιο. Σε άλλον στην Αθήνα με 130km/h επίσης στα 20.000 χλμ με όλα τα service στην αντιπροσωπεία. ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν υποστηρίζω ότι όλα τα ER/Versys θα το πάθουν. Προφανώς και όχι. Έχοντας όμως ξοδέψει άπειρες ώρες σε μελέτη και αναζήτηση της αιτίας του προβλήματος και μιλώντας και με μηχανικούς, δεν υπάρχει σαφή, τεκμηριωμένη απάντηση ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό. Οι περιπτώσεις που γνωρίζω εγώ καλύπτουν ένα πολύ μεγάλο φάσμα χρήσης, όπως commuter, ταξίδια, μικτή χρήση, χρήση στο εξωτερικό (για να αποκλείσουμε την δικαιολογία της κακής ελληνικής βενζίνης) κλπ κλπ. Συνεπώς δεν μπορούμε να εξάγουμε ασφαλές συμπέρασμα και ο κάθε μηχανικός (ειδικά εξουσιοδοτημένος) λέει ότι θέλει (φταίει το πρόγραμμα που κάνει φτωχό μείγμα, φταίει το ότι το πας τάπα, φταίει η ελληνική βενζίνη, φταίει η ίδια η βαλβίδα κλπ).
  12. Σφίξε τα πόδια στο ντεπόζιτο και χαλάρωσε τα χέρια στο τιμόνι. Παίξε μόνο με τον συμπλέκτη χωρίς γκάζι ή φρένο. Αν δεις ότι επιταχύνεις τράβα τον συμπλέκτη, αν δεις ότι σταματάς άσ'τον για να πάρεις λίγη φόρα. Επίσης για κάποιο λόγο θυμάμαι ότι με είχε βοηθήσει να έχω ευθεία την μέση χωρίς να καμπουριάζω (σκέψου την μέση σου όταν κάνεις deadlifts) και να κρατάω την αναπνοή μου. Με όλα αυτά είχα καταλήξει να την κάνω σε 25"+ και τον δάσκαλο να με βρίζει γιατί νόμιζε ότι θα πέσω σταματημένος
  13. Σιγά, ούτε 10 χρόνια μετά.. Υπερβολικοί μερικοί.. Το λοιπόν, με μια γρήγορη αναζήτηση στο Ιντερνέτι βρήκα αναφορά για ραγισμένη κεφαλή. Έχει ακούσει κανείς τίποτα παρόμοιο?
  14. Στην απόδοση και την αίσθηση η εικόνα δεν λέει πάντα την αλήθεια. Την ίδια ημέρα, στον ίδιο δρόμο κάτω από τις ίδιες συνθήκες, τα CB500X και Aprilia Pegaso Trail (και τα 2 με μονό δίσκο) είχαν καλύτερο φρενάρισμα από το Versys 650 (με διπλό).
  15. Με έναν φίλο-παθών αποφασίσαμε να κάνουμε μια κίνηση προς την Kawasaki συλλέγοντας περιπτώσεις Versys/ER που είχαν το ίδιο πρόβλημα. Το τι θα προκύψει από την όλη ιστορία δεν το ξέρουμε αλλά αξίζει να το δοκιμάσουμε, στο κάτω κάτω τζάμπα είναι. Όποιος είχε αντίστοιχη εμπειρία ή ξέρει κάποιον που είχε, ας κάνει έναν κόπο να συμπληρώσει (έστω και ανώνυμα) την παρακάτω φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScQleH_MwQn9Mce-oXM9ECksGD30ihPG6yh8O0US50inxmLFw/viewform