ΤάκηςΜπ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    886
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

ΤάκηςΜπ last won the day on February 8

ΤάκηςΜπ had the most liked content!

Πόντοι

600 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΤάκηςΜπ

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    XT 600E
  • myBike: Κυβισμός
    600

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV GT Veloce

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Hypermotard
  • dreamBike: Κυβισμός
    939 SP

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2865 προβολές προφίλ
  1. Μα δεν αλλάζουμε μηχανές επειδή χιλιοστριψαμε τα 300αρια. Όπως στρίβει το 300αρι στρίβει και το 600αρι,απλά το 600αρι είναι πολυεργαλειο, που προσφέρει πολλά περισσότερα από την πρακτικότητα, το παιχνίδι και την οικονομία του μικρού. M2c
  2. Το χειρότερο δεν είναι τα λεφτά.Κάνεις μια έρευνα αγοράς,βρίσκεις τι σε συμφέρει καλύτερα και επιλέγεις.Το χειρότερο είναι να μην γίνεται η δουλειά ή να γίνεται λάθος.Δηλαδή να λέει ότι σου άλλαξε μπουζί και να μην σου έχει αλλάξει πχ,να λέει ότι σου ρύθμισε βαλβίδες και να μην το έκανε.Ή αντίστοιχα να σου βάζει παλιά υγρά φρένων κλπ κλπ.Οι ιστορίες είναι άπειρες,η καχυποψία μου επίσης και οι έντιμοι μηχανικοί θεωρώ πως είναι ελάχιστοι. Αλλά και πάλι,ακόμα και ελάχιστα να πιάνουν τα χέρια σου,μπορεις να κάνεις ένα μεγάλο ποσοστό των σέρβις της μηχανής μόνος σου ή το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να ρωτήσεις παντού για σωστούς μηχανικούς.Έχω φίλο που από Χαλάνδρι πηγαίνει Κορωπί για σέρβις,μαγκιά του.
  3. Εφόσον έχεις τα χρήματα,αν θέλεις να τα δώσεις,εγώ θα έπαιρνα το mt03.Το θεωρώ υπεραξιόπιστο,χωρίς να έχω hands-on εμπειρία βέβαια,με πολύ γραμμικότητα στο πως μεταφράζονται τα 40κάτι άλογα στον δρόμο.Αλλιώς,αν θες κάτι λίγο πιο σβέλτο και παιχνιδιάρικο duke390.Δεν θεωρώ πως πρέπει να ασχοληθείς με άλλα,γιαπωνέζικα ή μη,μοντέλα. Εννοείται,σαν πρώτη μηχανή,πως αξίζει και κάτι μεταχειρισμένο,αλλά είμαστε off topic και τα μοντέλα που είπε ο flying δεν οδηγούνται με α2. Αν δεν είσαι και και στην ζωή σου ευκολόπιστος δύσκολα να σε κλέψει πολύ κάποιος μηχανικός.Πας,του λες συγκεκριμένα τι θέλεις να σου κάνει στο μηχανάκι,δεν δίνεις λεφτά,παίρνεις ό,τι ανταλλακτικό αλλαχθεί πίσω και συνεννοείσαι τιμή από πριν.Πόσο να σε κλέψει για μια αλλαγή λαδιών,μπουζί,ρύθμισμα βαλβίδων και φίλτρο αέρα.Αντιθέτως κιόλας,αυτές οι μηχανές σε ωθούν να ασχοληθείς,τουλάχιστον έτσι έγινε με εμένα.
  4. Το 'παιρνα άνετα,και αυτό και το tw.
  5. G O O G L E N A K E D M O T O R C Y C L E
  6. Αν όντως θέλεις on off και έχεις τα χρήματα θα πρότεινα versys 300. Εναλλακτικά, ένα xt600 με motard ζάντες είναι όσο κοντό και ταυτόχρονα όσο on off χρειάζεται.
  7. Ωραίος, αυτήν εγώ λεπτομέρεια του οδηγού αγνοούσαμε
  8. Α1

    Το α1 το έβγαλα το '15 και κρατάει μέχρι το '30.Το α2 το έβγαλα το '18 και κρατάει μέχρι το '30.
  9. Συγνώμη op,ενώ το είχα κοιτάξει πέρυσι που έβγαλα το α2 δεν θυμάμαι να έλεγε αυτήν την 2η προυπόθεση.Μου φαίνεται πολύ περίεργο,γιατί το 390 οδηγείται νομίζω με α2,το έχει γνωστός μου και καλύπτεται από ασφάλεια κανονικά(όχι έχει βγάλει,είχε ατύχημα και τον έχει αποζημιώσει κιόλας).Ίσως μετριέται με wet weight,δεν ξέρω.Αν γνωρίζει κάποιος ας μας διαφωτίσει.
  10. Μόνο KW έχει σαν όριο το Α2.Σε καλύπτει.
  11. Ποιος σου το είπε αυτό;
  12. Με τόση βροχή που είχε φάει το καημένο είχε σκουριά παντού. Τρίψιμο,καθάρισμα,βάψιμο και βερνίκι σε μαρσπιέ, πατητήρι πίσω φρένου,σχαρίτσα,αντίβαρα και προστατευτικό εξάτμισης.Εκτός από το προστατευτικό της εξάτμισης που το έβαψα τελευταία στιγμή βιαστικά,τα άλλα 2 βγήκαν άψογα. Επίσης,μπήκε καινούργια ντίζα κοντέρ γιατί η παλιά δούλευε όποτε ήθελε και άλλο ρουμπινέτο,γιατί δεν είχα ρεζέρβα έναν χρόνο τώρα(προφανώς το ταιβανέζικο από stelpet είχε την έξοδο της βενζίνης απ'την λάθος μεριά αλλά προχωράμε)
  13. Προφανώς πάρε το 390.Θα το χαρείς πάρα πολύ.
  14. Διπλό σταντ > πέρασμα μερικές φορές σε όλο το μήκος με ένα πανάκι με παραφινελαιο(το λάδι για τα καντιλακια) > πέρασμα με λιπαντικό σπρέι εγώ χρησιμοποιώ ένα σπρέι που δεν κολλάει τόσο, γιατί τα αντίστοιχα άσπρα κολλωδη κάνουν την αλυσίδα και την ζάντα χάλια
  15. Δεν παθαίνει απολύτως τίποτα,απλά μην ρίχνεις από πολύ κοντά στα όργανα,στο φως και στο μοτέρ,οπουδήποτε αλλού πλένεις κανονικά από την απόσταση που λέει το εκάστοτε κατάστημα.