ΤάκηςΜπ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1024
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

ΤάκηςΜπ last won the day on April 28 2019

ΤάκηςΜπ had the most liked content!

Πόντοι

708 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΤάκηςΜπ

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    XT 600E
  • myBike: Κυβισμός
    600

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV GT Veloce

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Street Triple
  • dreamBike: Κυβισμός
    765RS

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3739 προβολές προφίλ
  1. Μαζί σου σε όλα αυτά,αλλά το ένα κάνει 1500 ευρώ και το άλλο μινιμουμ 4000. Ειδικά αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα,τι σε νοιάζει αν έχει 30κ χλμ ή 60κ; Σκέψου πόσα χρόνια και πόσα χλμ θα πρέπει να έχεις το cb για να αποσβέσεις την διαφορά της κατανάλωσης επίσης. Το abs είναι σημαντικό για κάποιους,αν είναι αναγκαστικό κριτήριο επιλογής,εννοείται απορρίπτεται το kle,αλλά ο op υπολογίζει κα μηχανές χωρίς. Σίγουρα μια τεράστια διαφορά είναι το Injection,που για μένα είναι πολύ σημαντικό,δεν είναι και το τέλος του κόσμου όμως,ειδικά αν κινείται σε μόνιμη βάση η μοτοσυκλέτα και δεν κάθεται η βενζίνη μέσα. Εννοείται,έχουμε διαφορετική οπτική,δεκτό.
  2. Φίλε @Antreasss,ποιες είναι οι κύριες διαφορές που δικαιολογούν την διπλάσια,τριπλάσια,τετραπλάσια τιμή του cb; Ξαναζεσταμένο φαγητό πουλάει η Honda,για ανθρώπους που θέλουν ένα καθημερινό σύνολο,χωρίς πολλές σκοτούρες. Αν το ψάχνεις ελάχιστα θα χαρείς το ίδιο ένα kle κι ένα cb,μην σου πω θα χαρείς και παραπάνω το kle επειδή δεν θα σκέφτεσαι τα 5κ που έδωσες κάθε φορά που θα'θελες να κάνεις μια μ@λ@κια,πχ να μπεις χώμα,να κάνεις μια σουζίτσα κλπ κλπ.
  3. Σύμφωνα με αυτά εδώ: Kle, gs, freewind οδηγείς μόνο το Kle με α2. Τα άλογα του freewind είναι όντως 47-48 όμως,οπότε ίσως είναι νταν στο όριο. Το gs έχει 50,οπότε σίγουρα δεν οδηγείται. Σε αυτό που με ρώτησες τώρα,με το xt πας άνετα με 120,αλλά για μια βδομάδα δεν ξέρω τι θα πρωτοκουβαλήσεις(αν είστε 2 άτομα,με ένα άτομο είσαι άνετος),θα πρέπει να είσαι αρκετά φειδωλός με το τι θα πάρεις μαζί σου και πως. Όσον αφορά την ανεμοκάλυψη μπορείς να βάλεις έναν τέτοιον ανεμοθώρακα και να έρθεις στα επίπεδα του cb. @Προσεχώς με α2
  4. Είναι λυπηρή κατηγορία αυτή η α2. Με πολύ λίγα άλογα παραπάνω παίρνεις εκπληκτικά και πολύ φθηνά μηχανάκια,αλλά τα 48 άλογα είναι πολύ μεγάλος περιορισμός imho. Με κάποιες υποχωρήσεις θεωρώ ότι θα έκανες τα ταξιδάκια σου και με ένα xt660,δεν έχει και τεράστιες διαφορές με το cb εδώ που τα λέμε,αν εξαιρέσεις τα προφανή.
  5. Έχε στον νου σου ότι το dr είναι πάρα πολύ αδύναμο,ακόμα και για 125. Δηλαδή αν το τρως το φαγάκι σου θέλει 100% αλλαγή το γρανάζωμα.
  6. Cbf με δρομισια έβγαλε 1η μέρα Άγκαθα πέρυσι(οριακά βέβαια ) Δεν υπάρχει αυτό το μηχανάκι.
  7. σε λάθος σημεία δίνεις βάση
  8. Το χειρότερο είναι να είναι πένα εμφανισιακά κατά την γνώμη μου. Μηχανάκι 25ετίας,στην αγγελία ονομαζόμενα χιλιόμετρα "1" με ολοκαίνουργια,προφανώς ιμιτασιόν πλαστικά. Και παίξε εσύ στοίχημα πόσες ανακατασκευές έχει κάνει και πόσες τούμπες έχει φάει. Δεν μπορώ να δώσω τα λεφτά μου σε τέτοιους ανθρώπους. Γράψε βρε άνθρωπε μια νορμάλ περιγραφή,αναρίθμησε προβλήματα,βιώματα,ζημιές,ανακατασκευές κλπ και δωσ'το σε μια ανθρώπινη τιμή. Να δεχτώ μια τσιμπημένη τιμή,αν αλυσιδογράναζα,αναρτήσεις,ρουλεμάν είναι όλα προσφάτως αλλαγμένα και έχεις κάνει και μεγάλο σέρβις. Αλλιώς με ποια λογική να δώσω 1000 ευρώ; Έχω παλιό μηχανάκι και γνωρίζω ότι μια απλή δουλειά 15 λεπτών μπορεί να γίνει καταδικασία 2 βδομάδων απλά και μόνο επειδή έχουν λιώσει οι βίδες,επειδή τα μέταλλα συστέλλονται και διαστέλλονται 2 δεκαετίες κλπ. Το να έχεις τέτοιο όχημα κι επειδή του άλλαζες λάδι κάθε 2000 χιλιόμετρα αντί των προτεινόμενων 4000 να θεωρείς ότι είναι ευκαιρία και ότι δεν μπορείς να το δώσεις κάτω από 1000 ευρώ εμένα με ξεπερνάει. Συγνώμη για την μαξιλαροθήκη,για μένα η αγορά ενός φθηνού,και δη δοκιμασμένου,κινέζικου παπιού είναι μονόδρομος πια αν ο κύριος γνώμονας είναι το value for money και δυστυχώς που το athlete είναι τόσο fugly,γιατί θα έκανε πάταγο κοντράροντας άνετα τα daytona. Δεν έχω ασχοληθεί με παπιά,απ'τα λίγα που'χω διαβάσει(και εννοείται απ'τις άπειρες ώρες στο car) βγάζω αυτά τα συμπεράσματα.
  9. Δεκτή η άποψή σου. Έχω οδηγήσει μια περίοδο αυτό το crypton που λες και πιανομουν στο 5λεπτο. Είμαι λίγο πολύς για αυτό ομολογώ, αλλά και πάλι, το να πάρεις καλομεταχειρισμενο crypton 20ετιας και να σου μπιελωσει στον έναν χρόνο ή να χρειαστεί ένα τρελό σερβις για να είναι άνετο οδηγικα εμένα δεν μου λέει και πολλά. To each his own.
  10. Ανάλογα την κατάσταση,εγώ δεν παίρνω στα σοβαρά άτομα που κοστολογούν 1000+ παπιά 20ετιας, σε ό,τι κατάσταση και να είναι εκτός από ελάχιστες μεμονωμένες περιπτώσεις. Και εννοείται είναι πιο αξιόλογα τα παλιά γιαπωνέζικα, αλλά συγκρίνοντας παλιό γιαπωνέζικο με καινούργιο daytona, το καινούργιο, εκτός από την εγγύηση δεν θα έχει και όλα τα προβλήματα του μεταχειρισμένου, που δεν φταίει το ίδιο το μηχανάκι, αλλά η διάρκεια της ζωής του. Δεν είναι το ίδιο μια βίδα να έχει torqueαριστει 10 φορές σε σύγκριση με το να εχει συναρμολογηθει πριν 6 μήνες. Δηλαδή ποιος λογικός άνθρωπος θα πάρει παπί από άγνωστο 1000+ ευρώ αντί να πάρει ένα dy; Τι θα γλιτώσει θεωρείς; ειδικά τα 2 πρώτα χρόνια της εγγύησης που πας και το παρατάς στο εξουσιοδοτημενο και του λες "φτιαχ'το". Και μετά το πουλάς 800 ευρώ και πας και παίρνεις πάλι το ίδιο αν θέλεις.
  11. Πραγματικά είναι ακραίο αυτό. 1000+ ευρώ για 20ετιας παπιά ποιος ξέρει με τι περιφερειακά μοτέρ, με πόσα χλμ κλπ κλπ, ενώ ολοκαίνουρια daytona πχ ξεκινούν στα 1400.
  12. Αν θυμάμαι καλά τις είχε βουτήξει για αρκετό καιρό σε διάφορα υγρά και είχε αποδείξει άτυπα ότι δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στην αλυσίδα το wd.
  13. Παρκάρισμα της μηχανής έξω σε συνδιασμό με υγρασία προκαλεί επιφανειακές σκουριές πανεύκολα. DID έχω εγώ και το'κανε στον 1ο της κιόλας χειμώνα,ενώ δεν ήταν ούτε 6 μηνών.
  14. Μην σε απασχολεί καν. Πλένε την εσύ και λάδωνέ την τακτικά και όταν τα παίξει θα το καταλάβεις.
  15. Δες Λανθιμαχαχααχχαχαχαχαχα