GavriilVet

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3028
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

GavriilVet last won the day on July 6

GavriilVet had the most liked content!

Πόντοι

2343 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος GavriilVet

  • Κλάση
    Δε μπορώ να στρίψω λέμε
  • Γενέθλια 01/24/82

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZR7(S)
  • myBike: Κυβισμός
    750

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    ποιος ξερει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8090 προβολές προφίλ
  1. θα παω και θα πω: θελω ενα φανάρι, τον κινητήρα και το μπροστινο, και το ψαλίδι, απο το z900, να τα βάλετε στο δικό μου... το υπολοιπο δε το θελώ υπάρχει βεβαια και το ενδεχομενο να πάθω κοκομπλόκο, αλλα για καποιο λογο πιστεύω το καινουριο cb1000r θα μου προκαλέσει μεγάλυτερη εκκριση σιέλου..
  2. εμενα λες ;
  3. Χμ. πρεπει να το δω απο κοντά, γιατι φοβάμαι οτι δε θα μαρέσει ισως τελικά.. Κάτι με χαλάει, μου φαίνεται άτολμο.
  4. MT-07

    αντε αντε, αλλαξε φωτο προφιλ ναουμε...
  5. Άλλαξα δισκοπλακες και ναι έχω πρώτη φορά φρένα σε μοτοσυκλέτα. Άλλαξα μπουζοκαλωδια μπουζί φίλτρο αέρα, τακάκια
  6. Κομματάκι τζάμπα δεν ειναι; 5.5k δύο χρόνων μόντελο;; ουαο
  7. Χρόνια πολλά αγόρι, να τα χιλιάσεις και πάντα κεφάτος! Πουθαμουπαειγμτθακατεβωπατρα
  8. Kαι μένα το μυαλό ακριβως για όλα αυτά που γράφεις, πήγε στο πόσο έμφαση δίνουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά στη περιπτωση που υπάρχουν ελαφρύτερες ζάντες. Σκέφτηκα τελικά ίσως δεν ειναι και τοσο διαφημιστική υπερβολή ολο αυτο
  9. Γειά σας τέκνα. Σήμερα μολις άλλαξα δισκόφρενα στη Ζένια. Λογω οικονομικής στενότητας έβαλα μεταχειρισμένα με αρκετό υλικό ακόμα. Τουλάχιστον με πολύ πολυ περισσότερο απο αυτο που είχε απομείνει στα προηγούμενα. Όλα ωραία και καλά, αναμενόμενη η μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα, στη διαδρομή της μανετας, καθώς άλλαξα και τακάκια, ολα οκ. Το θέμα είναι οτι είχα συνέχεια την εντύπωση οτι η μηχανή είναι αρκετά πιο πρόθυμη να αλλάξει κατεύθυνση. Και μετά τρώω τη φλασιά. Τα συγκεκριμένα δισκόφρενα ειναι απο ninja 636 του 2002. Κατι μου φάνηκε οτι μου είπαν για αλουμινένια "κέντρα". Η αλήθεια ειναι ομως οτι είμα σχεδον σίγουρος, οτι εναι πολύ πολύ πιο ελαφρια απο αυτά που είχε. Δε μπορώ να βρώ πουθενά όμως τέτοια τεχνικά χαρακτηριστικά. Το ερώτημα που τίθεται λοιπον εναι το εξής: Υπάρχουν λοιπον, όχι μονο καλύτερα κράματα σε αντοχή στη φθορά αλλά και πιο ελαφριά δισκόφρενα, μιλώντας πάντα για τις ίδιες διαστάσεις; Αν ναι, επηρεάζουν όντως αισθητά τη κατευθυντικότητα της μοτοσυκλέτας η εγώ απλα είχα το σύνδρομο της εξόδου από το συνεργείο;
  10. Αν δεν εχεις λιγο λαδι δε λεει..
  11. @ChristoforosVer ναι σωστα.. τωρα καταλαβα, που ερχομουν. Δεν ηξερα που θα πηγαινα μετα βέβαια.. :)
  12. στη δουλεια εχουμε γαντια για αυτη τη δουλεια που ειναι απο δερμα κουναβιου. Αλλα μια φορα σκεφτηκα στα σοβαρα να παω να πιασω ενα γατι φορωντας κρανος γιατι εκανε φοβερες επιθεσεις. Επισης τις προαλλες εγω χρησιμοποιησα τα γαντια για γαντια κουζινας για να βγαλω ταψι απο το φουρνο, επισης τα συνιστω!
  13. Και υποπλαισιο χαχα
  14. Ο, τι είπε και ο κάπτεν. Δεν είχα ξανά, αλλά κουρεύομαι μόνος εδώ και σχεδόν είκοσι χρόνια. Ποιότητα κατασκευής επαγγέλματικη θα έλεγα καθώς πανω από αυτό το μοντέλο είναι τα επαγγελματικά μοντέλα της μάρκας. Στιβαρή με σοβαρό κοπτικο, δυνατό μοτέρ. Λείπουν τα μπιχλιμπίδια εντυπωσιασμου που έχουν κάτι φιλιπσ κλπ. 60€
  15. Ξεκουραζει όντως; Εγω μου πήρα αυτό, επιτελους μιας σωστή κουρευτικη