GavriilVet

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3035
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

GavriilVet last won the day on July 6 2017

GavriilVet had the most liked content!

Πόντοι

2373 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος GavriilVet

  • Κλάση
    Δε μπορώ να στρίψω λέμε
  • Γενέθλια 01/24/82

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZR7(S)
  • myBike: Κυβισμός
    750

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    ποιος ξερει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

9238 προβολές προφίλ
  1. Θα σου πάρω και σένα ένα μαύρο!
  2. Λύστε μου την απορία : το νοιώθεις βαρύ μπροστά; νοιώθεις αδράνεια από όλο αυτό το πράγμα να γειρει; τσου; κακάσχημο;
  3. Ευχαριστούμε ευχαριστούμε! Είχε κολλήσει το άτιμο και δε γούσταρε να ανέβα'ς!
  4. Πρόλογος Μου αρέσουν πολύ οι τετρακύλινδροι κινητήρες. Πιο πολύ κι από τους τρίκύλινδρους, πιο πολύ και από τον boxe. Ο σπορ χαρακτήρας κι ας είμαι κουλός. Να χουφτώνω το γκάζι και να επιταχύνει δυνατά. Όχι με κτηνώδη δύναμη, αλλά οπωσδήποτε να υπάρχει ζωντάνια. Δε μου αρέσουν τα φαίρινγκ και τα πλαστικά. Δε μου αρέσει η καινούρια τάση στις περισσότερες γυμνές μοτοσυκλέτες που δεν έχουν κώλο, ουρά, όπως θέλετε πείτε την. Δε μου αρέσει που τα περισσότερα μοντέλα αντί για κοντέρ έχουν ένα τάμπλετ. Δε μου αρέσουν τα φανάρια γιατί είτε είναι σα μύγες (mt 10) και από την άλλη όσο κι αν μου αρέσουν τα πιο κλασσικά σχήματα, έχω αρχίσει να σιχαίνομαι και τις νεορετρό κατασκευές. Ειδικά τις φτηνές. Το R9T είναι από τα αγαπημένα μου. Δεν είναι τετρακυλινδρο όμως και δεν είναι τόσο πρακτικό. Ίσως ένας καλός συμβιβασμός να είναι το R1200R , θέλω να το κάνω μια βόλτα κάποτε. Τελοσπάντων, αν έπαιρνα τώρα μηχανή, μάλλον θα βολευόμουν με κανένα Cb1000R (όχι αυτό που αναμένεται, το προηγούμενο). Η κανένα fazer γυμνό από τα τελευταία. Αν και σε αυτό δε χωράνε βαλίτσες, αλλά τι να κάνεις. Λένε ότι η τεχνολογία στα συστήματα στήριξης σε βαλίτσες έχει προοδέψει. Προς το παρόν (και το μέλλον δηλαδή) βολεύομαι και γουστάρω με μια στρογγυλοφάναρη 15ετίας, 4κυλινδρη αερόψυκτη, Κawasaki ZR7 που μου κάνει όλα τα χατίρια, μα όλα. Το μόνο που θα ήθελα ουσιαστικά ήταν καμία 20ρια παραπάνω άλογα (να φτάνει τα 100 δηλαδή) abs, πιο δυνατά φρένα και σφιχτή ανάρτηση μπροστά. Γιατί σας τα γράφω όλα αυτά; Για να καταλάβετε την απογοήτευση μου όταν είδα πως είναι το μοντέλο που βγήκε εν τέλει στη παραγωγή. Περίμενα κάποιο πιο επιθετικό σχήμα – η Χόνδα με το καινούριο CB1000R το έκανε σωστά- και δεδομένης της συγγένειας με τη δική μου, φοβόμουν ότι θα έψαχνα νεφρό να πουλήσω. Έστω αυτό με τις πέτρες. Από τις εικόνες όμως, δεν ένοιωσα καμία επιθυμία να αποχωριστώ το βασικότερο όργανο παραγωγής ούρου στο σώμα μου. Η Δοκιμή Τυχαία τελείως, μου στέλνει ένας φίλος για το test ride. Aντε λέω, πάμε να δούμε από κοντά αν αξίζει τελικά τίποτα. Θα πήγαινα για το τεστ το Σάββατο. Δουλεύω κοντά όμως και τη προηγούμενη μέρα είχε πάρει το μάτι μου να ανεβαίνει μια σε χρώματα που δεν είχα ξαναδεί, χρώματα άκρως ενδιαφέροντα. Σάββατο πρωί. Κατηφορίζω τη Κλεισθένους και βλέπω από μακριά δυο γνώριμες φάτσες. Ακούγονται καλά πράγματα. Χωρίς πολλά λόγια και ευχολόγια, ο υπάλληλος απλά μου ρυθμίζει το τρακσιον στη δεύτερη θέση, που δε ξέρω τι σημαίνει αυτό, αλλά χαίρομαι που υπάρχει. Ανεβαίνω πάνω. Είναι ψηλή!!! Τι σκατά, το ποδι μου ανασηκώνεται ελαφρώς από το δρόμο. Σελα φαρδιά και ένα ωραίο ξεδιάντροπο ελατήριο της πίσω ανάρτησης που μου θυμίζει βερσις ξεπροβάλει από τα δεξιά μου! Eπιτέλους, ένα Γιαπωνέζικο που δεν έχει αυτό το σιχαμένο ασημένιο στενο τιμόνι που βλέπεις συνέχεια. Ένα ωραίο φαρδύ μαύρο τιμόνι. Θέση οδήγησης όπως την εχω συνηθήσει: Ελαφριά κλίση μπροστά, με απλετη θέα χωρις πλαστικά και ζελατίνες να παρεμβάλλονται ανάμεσα σε εσένα και το τοπίο. Το κοντέρ φυσικά αναλογικό πανέμορφο, με ηλεκτρονική οθόνη στη μέση με άσπρα ψηφία και μαύρο φόντο στο μέσον με ό,τι χρειάζεσαι. Το βρήκα ωραιότερο από της R9T. Ο συμπλέκτης απίστευτα μαλακός, σχεδόν σαν να μη συνδέεται με τίποτα. Στο δεξί χέρι, η μανέτα του φρένου από την άλλη ήθελε ένα δάχτυλο, και ελάχιστα χιλιοστά διαδρομής για να αρχίσει να φρενάρει. H αίσθηση άψογη, η δύναμη επαρκής, και τελικά τα tociko παρόλο που δεν σου γεμίζουν το μάτι αποδίδουν άψογα. Η ανάρτηση σφιχτή, όχι άβολη όμως, δεν είδα καν αν ρυθμίζεται και πως. Τα χειριστηρια έχουν επιτέλους αλλάξει λιγο στα καβασάκι, με το μπουτον για τον έλεγχο του αντισπιν στο δεξί σου χέρι. Τιποτα που να σε μπερδέυει όμως. Το κιβώτιο σε πρώτη φάση, δε κρύβει την συγγένεια του από το ανεκδιήγητο της δικής μου. Σαφώς και μπαίνουν εύκολα οι ταχύτητες στα ανεβάσματα, αλλά στα κατεβάσματα δε τη πολυβρίσκεις ευκολα τη πρώτη, είναι και λίγο θορυβώδες. Βεβαια αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες! Μέχρι να δω αυτά, είχα ανέβει τη Κλεισθένους και άρχιζα να ανεβαίνω στη Πεντέλη. Στην ανηφόρα εκεί που είναι το μέγαρο της Πλακεντίας, διαπιστώνω ότι δεν έχω ιδέα τι ταχύτητα έχω στο κιβώτιο, τραβάει άνετα. Ήμουν σίγουρα μια μη σας πω δύο πάνω. Κανένα πρόβλημα από τον ελαστικό κινητήρα. Λίγο πριν την πλατεία, είναι η πρώτη ευθεία με καλή άσφαλτο και ορατότητα. Εκει που δεξιά έχει μια άσχημη εκκλησία υπο (μόνιμη) ανέγερση. Κατέβασμα μια προσπέρασμα με δυνατή επιτάχυνση. Σίγουρα δεν ήταν το ίδιο όπως με τον 1.2 boxer της gs, ούτε με τον λυσσασμένο χιλιάρη της ΧR, αλλά με το δικό του τρόπο εξίσου απολαυστικό: Στις χαμηλές ακούς το πορωτικό σφυριγμα, και όσο ανεβαίνουν οι στροφές αρχίζει και η μελωδία. Είναι ολοφάνερο εδώ ότι είναι αρκετά φιμωμένος ο κινητήρας. Με άλλη σπορ εξάτμιση θα γίνεται πάρτι. Η δύναμη χαμηλά δε τρομάζει καθόλου, με αρκετή ροπή (ειμαι σίγουρος ότι τα μονο 115 αλογα από 900 κυβικά ευθύνονται γιαυτο) και μετά τις 5κ στροφές νοιώθεις αρκετή δύναμη, που σε πετάει αξιοπρεπέστατα μπροστά. Κραδασμοί φυσικά δεν υπάρχουν. Υπάρχουν όμως τα φρένα και οι σφιχτές αναρτήσεις να επαναφέρουν τα πάντα σε τάξη. Φτάνουμε στη πλατεία, στροφή δεξιά προσεχτικά γιατί πάντα έχει νερά και η μηχανή δεν είναι δική μας. Ξεκινάμε τις στροφές. Ρίχνω μια ματιά στο ρολόι της μηχανής, δεν έχω πολύ χρόνο ακόμα. Μερικές στροφές και τη μεγάλη ευθεία που έχει στην αρχή τα προλαβαίνω όμως. Η μηχανή στρίβει ουδέτερα, ούτε κάτι το πολεμικό, ούτε μαούνα, σφιχτή και σβέλτη θα την έλεγα. Φτάνει η ευθεία που μετράω και τις δικές μου ικανότητες. 120 είχα πιάσει με το R9t, 160 με άσπρα μαλλιά με το XR και με τούτη ορκίζομαι ότι είδα 140. Ίσως φτάiει ότι ήμουν αρκετά άνετος με δαυτη, αλλά διάολε, ετουτο το μοτέρ είναι μεταμφιεσμένος λύκος σε αρνάκι. Έχει δύναμη ψηλά, που νοιώθεις ότι τη βγάζει αβίαστα. Πολύ ωραίος κινητήρας, επαρκέστατη δύναμη. Μάλιστα. Που να αλλάξεις και εξάτμιση ξανασκέφτομαι. Γυρισμός προς τα πίσω, δοκιμή να φρενάρω στην απαίσια γλιστερή Κλεισθένους. Μπήκε το abs, πολύ διακριτικά όμως. Λίγο παρακάτω δοκίμασα και το αντισπίν. Κάνω ένα ωραιότατο παντιλίκι, που χάρις το μεγάλο μεταξόνιο και τη προοδευτική απόδοση της δύναμης, ούτε καν εγώ δε τρόμαξα. Ρε σίγουρα έχει αντισπιν ενεργό; Εχω μια υποψια ότι έκοψε ο κινητήρας αλλά και πάλι μόλις είχα βγεί στην ευθεία. Ξαναδοκιμάζω λίγο παρακάτω. Ναι οκ, σε αυτή τη θέση επεμβαίνει πολύ διακριτικά, ακριβώς όταν αρχίζεις να το παρακάνεις. Τέλος βόλτας. Παρκάρω τη δική μου μπροστά της, τις βάζω μούρη με μούρη. Ω ρε γαμώτο. Είναι η δική μου με αναβολικά σκέφτομαι. Είναι η τελειότερη βελτίωση που θα μπορούσε να κάνει κάποιος. Αν την έπαιρνα τώρα, θα την είχα τουλάχιστον για άλλα δέκα χαρούμενα χρόνια. Δε σας είπα για την εμφάνιση, επίτηδες. Καθώς την άφησα, είδα και άλλη μια που είχε με το κλασσικό μαύρο – πορτοκαλί χρωματισμό. Είναι πολύ πιο όμορφη από κοντά. Μυώδης, γεμάτη μοτοσυκλέτα, χωρίς –υπερβολικές- εξάρσεις. Το χρώμα της πολύ ωραίο, ματ, με μόνη παραφωνία το «900» στα πλαϊνά της. Δε θα την έλεγα νέο-ρετρό όπως τις scrambler, που κάτι έχουν χάσει κατά τη γνώμη μου, φαίνεται να προσπαθούν πολύ να συνδυάσουν παλιά με νέα στοιχεία, ανεπιτυχώς. Μοιάζει με μια λιγότερο κραυγαλέα R9Τ με σαφώς αρκετά ρετρό στοιχεία. Παράδειγμα τα καπάκια του κινητήρα που είναι παρόμοια με τον δικό μου αρχαίο αερόψυκτο. Οι ραβδώσεις στο πλάι, που θυμίζουν τις ψήκτρες του παλιού, άλλα επίσης δίνουν ένα όγκο στον κινητήρα. Τελικά οι φωτογραφίες την αδικούν πολύ. Επίλογος Ξέρετε τι είναι το πολύ ωραίο με αυτή; Δε διατυμπανίζει ότι είναι γρήγορη αλλά σίγουρα είναι, όπως επίσης και διασκεδαστική. Έχει χώρους να φορτώσεις βαλίτσες και να γυρίσεις την Ευρώπη άμα γουστάρεις. Είναι μια σύγχρονη UJM. Ακόμα κι αν δεν είχε στρογγυλό φανάρι.
  5. χα. το αφησα (τωρα γραφω εντυπωσεις) πηγα μαλλον στα μικελ που ησασταν εσεις.... παραδιπλα που ειναι η δουλεια μου!
  6. Ισχύει ισχύει θα το προσπαθήσω!
  7. Εμ.... Οσο μπορείς να θεωρήσεις commuter μια μηχανή 1.2lt! Και όχι, είναι αρκετά σπορ η θέση οδήγησης, με μηδενική έμφαση στη.. Πρακτικότητα!
  8. θα παω και θα πω: θελω ενα φανάρι, τον κινητήρα και το μπροστινο, και το ψαλίδι, απο το z900, να τα βάλετε στο δικό μου... το υπολοιπο δε το θελώ υπάρχει βεβαια και το ενδεχομενο να πάθω κοκομπλόκο, αλλα για καποιο λογο πιστεύω το καινουριο cb1000r θα μου προκαλέσει μεγάλυτερη εκκριση σιέλου..
  9. εμενα λες ;
  10. Χμ. πρεπει να το δω απο κοντά, γιατι φοβάμαι οτι δε θα μαρέσει ισως τελικά.. Κάτι με χαλάει, μου φαίνεται άτολμο.
  11. MT-07

    αντε αντε, αλλαξε φωτο προφιλ ναουμε...
  12. Άλλαξα δισκοπλακες και ναι έχω πρώτη φορά φρένα σε μοτοσυκλέτα. Άλλαξα μπουζοκαλωδια μπουζί φίλτρο αέρα, τακάκια
  13. Κομματάκι τζάμπα δεν ειναι; 5.5k δύο χρόνων μόντελο;; ουαο
  14. Χρόνια πολλά αγόρι, να τα χιλιάσεις και πάντα κεφάτος! Πουθαμουπαειγμτθακατεβωπατρα
  15. Kαι μένα το μυαλό ακριβως για όλα αυτά που γράφεις, πήγε στο πόσο έμφαση δίνουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά στη περιπτωση που υπάρχουν ελαφρύτερες ζάντες. Σκέφτηκα τελικά ίσως δεν ειναι και τοσο διαφημιστική υπερβολή ολο αυτο