GavriilVet

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2934
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

GavriilVet last won the day on April 10

GavriilVet had the most liked content!

Πόντοι

2211 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος GavriilVet

  • Κλάση
    Δε μπορώ να στρίψω λέμε
  • Γενέθλια 01/24/82

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZR7(S)
  • myBike: Κυβισμός
    750

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    ποιος ξερει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6841 προβολές προφίλ
  1. Ωραια, ταξιδεψέ μας εσυ, να παιρνουμε σειρα εμεις τα επομενα χρονια :) Εγω θα διαλεγα να παω μεσω Σουηδιας που θεωρητικα ειναι καλυτερη απο τη Φιλανδια... ααααα, και κρατα σημειωσεις για το κόστος. Να μαζευουμε λεφτα!
  2. E καλα, ακομα και το οτι οδηγαει kawasaki γυμνο 4k δε μπορει να της δωσει το δεκάρι Κοψε κατι... Δε βλεπουμε καν φατσα!
  3. Δίνοντας μου το μηχανάκι ο υπάλληλος στην αντιπροσωπεια για το test ride, μου ρωτάει τι μηχανάκι οδηγάω. Αφου του λέω, συμπληρώνει με μια υποψια απολογίας, ε,αυτό ειναι το μικρό, δεν ειναι δυνατό, εννοωντας οτι δε θα χω θέμα να με τρομάξει. Το συγκεκριμένο δεν ηταν το ασπρο μπλέ που έχουμε συνηθίσει, αλλα αυτο: φανερές οι επιρροές απο τα μεγάλα αδερφάκια του. Η θέση οδήγησης πολύ καλή, και το μονο που σε κάνει να ψιλιαστεις οτι ειναι ειναι ενα μικρό μηχανάκι, ειναι το οτι δεν ειχα καθόλου χώρο στη σέλα να κανω πισω. Η σέλα ανετη ομως, και αρκετα φαρδια. Με κέρδισε με τη μια πριν καν ξεκινησω, απο τη ποιοτητα που ενεπνεε (σε σχεση με τη σχετικα χαμηλη τιμη των περιπου 5000 ευρω), με το μικρο σηματακι της bmw στο τιμονι. Το κοντερ εχει τα παντα απο ενδειξεις, και ειναι αρκετα ευαναγνωστο, ακομα και με ηλιο. Στα φανάρια μου εσβησε σχετικα ευκολα μεχρι να το συνηθισω, μιας και εχει ψηλα το ρελαντι, και δυσκολευομουν να βρω λιγο τη νεκρα. Επίσης το κιβωτιο στα ανεβασματα ειχε σχετικα μεγαλες διαδρομες, αλλα εγω οδηγαω kawasaki 15ετιας, οποτε δε μασάω. Ξεκινωντας τη βολτα, δοκιμαζω να το πλαγιασω στην ευθεια, να δω ποσο ευελικτο ειναι, και τρομαξα στιγμιαια. Αυτο γέρνει ΠΟΛΥ ευκολα! Εντυπωσιατηκα απο την ελαφρια αισθηση (θα μου πειτε, τι περιμενεις ρε φιλε απο τη χοντρη που καβαλας, και ειναι πανω απο 200 κιλα) και ανυπομονουσα να ανεβω προς το βουνο. Το μοτερ των 310cc δεν εβαζε προφανως φωτια στην ασφαλτο και δε σε τρομαζε, αλλα ηταν ικανο να σε κινησει σβέλτα. Οι αναρτήσεις ηταν πολύ πολύ καλες, καθως και τα φρένα. Ο μονος δισκος μπροστά με την τετραπιστονη δαγκάνα μπροστά που έγραφε bybre(!) και οι καλες αναρτήσεις μου θυμησαν τη σφιχτή αίσθηση που ειχε ο μεγαλος αδερφος του το xr , και γενικα σε εκανε να νοιωθεις οτι οδηγας ενα σωστά στημενο και ασφαλες οχημα. Αναποφευκτα η σκεψη μου πηγε στο πως να ειναι το duke 390, και πως θα ηταν πολυ διασκεδαστικο τουτο το μικρο bmw στα πολυ στενα στροφιλικια στα βουνα, η σε μια πιστα καρτ. Οσο περναγε ο χρόνος, τοσο με επιανα να διασκεδάζω με το μικρο βαρος και την ευελιξια του. Μου άρεσε η μανέτα του φρένου που ήταν πιο φαρδια απο τις συνηθισμένες, και ειχε πιο ωραια ασθηση οταν πιεζες με το δαχτυλο για να σταματησεις. Μου άρεσε που το ειχε σωληνακια υψηλης για το φρένο και μου άρεσε που με 6η και 100χλμ/ωρα το μοτερ δουλευε χαλαρά. Αν μπορεις να συμβιβαστεις με τετοια ταχυτητα κινησης σε εθνικη, τοτε ταξιδευεις άνετα. Επιασα τον εαυτό μου να σκέφτεται οτι θα μπορουσα να ταξιδεψω με ενα τετοιο μηχανακι ευκολα και μαλιστα θα ειχε τη γοητεια του, καθως θα προλαβαινα θα χαζεψω το τοπιο λιγο παραπανω. Οι γενικές εντυπωσεις μου ηταν παρα πολυ καλες και πλεον δε βρισκω παράλογη την ιδεα της αποκτησης καινουριου ενος τετοιου μικρου (η οποιας αλλης μαρκας, βλεπε το duke 390) αντι να πάρεις καποιο μεταχειρσμένο μεγαλύτερο.
  4. Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, σημερα πηγα και πήρα την ετήσια δόση μου απο r9t. Θα γράψω κυριως τις διαφορές με το "κανονικο" r9t, και με οτι εντυπωσεις εχουν μεινει ενα χρόνο μετά. 45 ολοκληρα λεπτά τα εδινε τα μηχανάκια ο Παναγιωτόπουλος. Μολις πρίν είχα οδηγήσει το μικρό το 310. Ανεβαίνω πάνω, βάζω μπροστά, και για άλλη μια φορά με εντυπωσίασε η βαρβατίλα του αερόψυκτου 1200 οταν παιρνει μπροστά. Ακους μηχανικούς ήχους (που τους έχω συνηθίσει απο τη δικη μου πλέον), εχει κραδασμους στο ρελαντι, ωραία φάση. Καμία σχέση με τον ραφιναρισμένο μηχανολογικά v2 πχ του superduke. Και μετά βλέπω το κοντέρ. Σε αυτές τις εκδόσεις τις "φτηνες" υπάρχει μόνο το στρογγυλό ταχύμετρο, που εμένα ομως δε μου άρεσε καθόλου σε σχέση με το πανεμορφο διπλό του r9t. Nαι εχει επιλογές για να βλεπεις με ενναλαγη στην ωραία οθονιτσα του χιλιομετρητες και ωρα κλπ κλπ, αλλα μου φανηκε πολυ σκέτο. Σα χάρλευ που έχει μπερδευτει. Το αστείο ειναι οτι εχει ένδειξη για θερμοκρασιά, που μου φάνηκε τελειως εκτος νοήματος για ενα αερόψυκτο "μινιμαλιστικο" μοτερ. H εξάτμιση ειχε καταπληκτικό ήχο, νομιζω ο μποξερ ειναι ο πιο μελωδικος απο ολους τους 2κυλινδρους (και δε πα να λετε οτι θελετε ;p ) Πάμε παρακάτω. Η διαφορά στην ποιότητα των αναρτήσεων και των φρένων θα ειναι εμφανής σε σχέση με τη μεγάλη έκδοση, ειμαι σιγουρος. Εδω μου φανηκε εμενα πιο μαλακή, σε σχεση με το μικρο που οδηγουσα πριν. Ειναι ισως και διαφορετική η ρυθμιση, μιας και εχουν μεγαλυτερες διαδρομες. Φέτος με περισότερα χιλιομετρα εμπειριας τη καταφχαριστήθηκα στη Πεντέλη, αλλά ακριβως για αυτό το λόγο, γυρνουσε συνέχεια η σκέψη στο μυαλό μου, αν αξίζει να πάρεις μια απο τις "φτηνες" r9t και να θυσιάσεις τις καλύτερες αναρτήσεις, τα καλύτερα φρένα, (νομιζω το λιγο διαφορετικο πλαισιο) και τη πιο ποιοτικη αισθηση. Βλέποντας τη (και αυτή και τις υπολοιπες αδερφες της) εχεις την αισθηση οτι κατι λειπει. Μοιαζουν σα τις φτωχες αδερφες της μεγάλης, κι ας είναι ποιοτικοτατες μοτοσυκλετες με εξαιρετικο φινιρισμα κλπ. Βεβαια για να μην ειμαι αδικος, μπορει να μιλάμε για πιο φθηνες εκδοσεις, αλλα εξακολουθουν να υπαρχουν ωραιες λεπτομερειες οπως πχ μεταλλικα σωληνακια φρένων, και σταμπιλιζατερ (που δε ξερω αν το χρειαζεται). Επισης μου την έσπασε η μεγαλη διαδρομη της γκαζιέρας, μου θυμισε το Kle , και κατάφερε να με κουράσει γρήγορα. Ισως ειναι θεμα συνηθειας. Για την εκδοση scrambler συγκεκριμενα που οδηγησα εγω εχω να πω οτι δε μου άρεσε αισθητικα (για ρ9τ ε;) ουτε το καφε χρώμα, ουτε οι φυσούνες στην αναρτηση μπροστα, ουτε το χρώμα του προβολέα που ηταν ιδιο με του τεπόζιτου. Ολα αυτα σε συνδιασμο με το κοντερ που δε μαρεσε, με εκαναν να νοιωθω οτι ειμαι πανω σε ενα οχημα που δε ξερει σε πια δεκαετια ειναι. Αν επαιρνα καποιο, απο αυτη τη σειρά θα επαιρνα το pure, το οποιο ειναι πολύ πολύ ομορφο (θα του εβαζα ομως τα οργανα του μεγάλου, ελεος). Το race για οποιον του αρεσουν τα κλιπ ον ειναι πραγματικα πανεμοροφο, με πανεμορφα οργανα. Αλλα αν δε το καταλάβατε, το σωστό R9t ειναι το ακριβο, που παραμένει και μεγάλος έρωτας. Αλλά εντάξει συμβιβάζομαι και με ενα pure, για να ονειρευομαι αναρτησεις και φρένα απο το ακριβο!
  5. Είπα και γω να δω καμιά φώτο μόλις ανοίξα το μάτι μου.. Ωωω ζημιά μάς κάνετε
  6. Ω ναι..... Και για να το γράψω καλά θέλει χρόνο.... Να γράψω ότι έγινε και χρειάστηκαν 2070 χιλιόμετρα, 2 φίλοξενοι συνφορουμιτρες, αρκετή βροχη, και κατά τόπους πολύ κρύο και χιόνι... Θα το γράψω το άτιμο.
  7. 5 χρόνο mode on: Δηλαδης τι να πούμε για το vfr που μου θυμίζει την βεφα τη στρουμπουλή με την αφάνα οεο;
  8. Eδώ βλέπετε τη scarlett johansson να φοράει μαυρα εσώρουχα αντι για τα κόκκινα που την εχουμε συνηθισει, τι λετε, θα ειναι ομορφη ετσι;
  9. ρε σεις, το χέσατε το θέμα, σοβαρευτειτε επιτελους με τα γλυκά....
  10. ελα μου ντε... οσο για τα 4κ, για καφε στο μπουρναζι τα θελω ρε
  11. Ρε γμτ... γιατι δεν ηταν η benelli ????? βλεπω στο καταλογο του μοτο ενα σωρο ωραια πράγματα..... οπως πχ γυμνο 4κ 600ρι με ολα τα καλουδια πανω ... πφφφφφφφφφφφφφφφ που ειναι το καινουριο shiver ??? φφφφφφφφ
  12. Καλά... αν θα πάρω αμάξι (δηλαδη πολλλαααααααααα χρονια απο τωρα) θα παθω πολιτισμικο σοκ σιγουρα..
  13. Καλώς τον, πες και τιποτα άλλο για σένα, απο που απο την ελλαδα εισαι, κλπ κλπ!!