GavriilVet

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3406
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    15

Όλο το περιεχόμενο του μέλους GavriilVet

  1. Το πηρα λοιπον το μηχανακι οπως ειπαμε στο ευχολόγιο, και ξεκινάμε στρώσιμο. Θα κραταω το ημερολογιο εδω, για οποιον τυχον ενδιαφερθει στο μελλον και για να γραφουμε οσοι μαζευτουμε εδω. Πρώτες εντυπωσεις, ειναι οπως γραφεται γενικά απο ειδικο τυπο και μη στο ιντερνετ: Μια χαρά στιβαρο, δε τριζει τιποτα, οι ταχυτητες μπαινουν μια χαρα. Το μοτερακι φαινεται αρκετα προθυμο, νομιζω πιο προθυμο απο το μοτοσυκλετακι "daytona" must που ειχα κανει τεστ ραιντ. Ισως τελικα ακομα και το ελαχιστο παραπανω βαρος που εχουν αυτα τα μοτοσυκλετακια να κανει διαφορα. Οι αναρτησεις δε τερματισαν σε καμια λακουβα, εστω και με τα λιγα χλμ που πηγαινω στο στρωσιμο. Μιας και ειχα οδηγησει μονο μεγαλες μοτοσυκλετες στο παρελθον, ειχα ενα φοβο οτι το μικρο οχημα και μαλιστα οχι premium κατηγοριας θα σκορπισει στη λακουβα, αλλα ολα καλα. Το cbs κανει μια χαρα δουλεια, βρηκα τα φρενα αρκετα καλα, και το μηχανακι δε βυθιζεται ιδιαιτερα στο φρεναρισμα. Τα φωτα ακομα δε τα δοκιμασα. Οσο για το χωρο κατω απο τη σελα, ειναι οντως μεγαλος, το δικο μου fullface κρανος δε το χωραει για λιγο, αλλα δε με χαλαει οπως και να χει. Τεχνικα χαρακτηριστικα: Επισης το βαρος στις δοκιμες αναφερεται στα 112 κιλα, στα χαρτια του και στο μανιουαλ 104 αν θυμαμαι καλα. Κατασκευαστής Keeway Motor Μοντέλο Target 125i E4 Αντιπρόσωπος Motoway G. Kabranis S.A. Τιμή 1.540 ευρώ Εγγύηση 2 χρόνια Κινητήρας Τύπος 4Τ, 1K, Α/Ψ, SOHC, 2β/Κ Κυβισμός (cc) 125 Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm) 53,5x55,5 Συμπίεση (:1) 9,5 Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός Σύστημα εξαγωγής 1 σε 1 Λίπανση Εκκίνηση Μίζα/Μανιβέλα Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος Μετάδοση ημι-αυτόματο κιβώτιο, μύλος, 4 σχέσεων με αλυσίδα Πλαίσιο Τύπος Ατσάλινο, μονής ραχοκοκκαλιάς Κάστερ (°) Δ.Α. Ίχνος (mm) Δ.Α. Μεταξόνιο (mm) 1.300 Ύψος σέλας (mm) 760 Μήκος (mm) 1.970 Πλάτος, χωρίς καθρέπτες (mm) 720 Ύψος (Χωρίς καθρέπτες, mm) 1.110 Απόσταση εδάφους (mm) 115 Βάρος (kg) 112 (??) (102 στεγνο στο user manual ) Ρεζερβουάρ (lt) 3,6 Χωρητικότητα λαδιού (lt) Δ.Α. Αναρτήσεις Μπροστά Συμβατικό πιρούνι διάμετρος καλαμιών 36mm, διαδομή 85 χλστ. Πίσω Διπλά αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεις, διαδρομή αμορτισέρ 56mm Ελαστικά Μπροστά 70/90-17'' Πίσω 80/90-17'' Φρένα Μπροστά Δίσκος, δακγάνα δύο εμβόλων, CBS Φρένα Δίσκος, δαγκάνα δύο εμβόλων, CBS Εξοπλισμός Ταχύμετρο, δέικτης βενζίνης, ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας, λυχνίες για φλας, μεγάλη σκάλα, νεκρά, κινητήρα Επιδόσεις Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm) 8.8/7.500 Ροπή εργοστασίου (kgm/rpm) 0,91/5.500 Kαι το αρθρο του bikeit.gr που συμφωνω με όσα γράφει: https://www.bikeit.gr/scooter-papia-supersoco/item/20020-test-keeway-target-125i-2019
  2. Δε ξέρω έτσι γράφεται πάντως! Ευχαριστώ αγόρι!
  3. Ε ναι λοιπον, βρεθηκα καπως ετσι με παπακι. Που να το ξερα, οταν ελεγα οτι δε παιζει ποτε να οδηγησω τετοιο, και μαλιστα κινεζικο! Μαρεσε ομως τουτος ο κινεζακος, τοσο εμφανισιακα, οσο και σα κατασκευη, σε σχεση με τον αμεσο ανταγωνισμο του τουλάχιστον. Καλως ηλθε λοιπον, καινουριο και γυαλιστερό, με ψιλοβροχο και μουντιλα! ΥΓ. Ρε σεις. Τελικα εχει πλακα η οδηγηση της παπιας! Εντυπωσεις πολυ καλες απο την οδηγηση, ευχαριστη εκπληξη. Λεπτομερειες οταν βρω χρονο να ανοιξω δικο του θεμα! Και επειδη πικς ορ ιτ ντιντεντ χαπεν :
  4. Ναι όντως, και σκέψου ότι το είχα διαβάσει, σκέφτηκα για δες η jawa, και παρόλα αυτά στο μυαλό μου έχει μείνει η χονδα ως πρωτοπόρα. Αντε εντάξει. Νά ανακάλεσω και να πω τότε ότι ήταν γαματη η ιδέα του κ. Χοντα ως προς την ανακάλυψη του παπιου. Εμ, δεν υπάρχει παρθένογεννεση σωστά;
  5. Το κλασσικό διλλημα σε αυτά τα λεφτά, είναι η παλιό ινοβα πχ κοντά στα 1500, γιατί άμα πάμε προς χιλιάρικο είναι πολύ χάλια, η καινούριο κινέζακι. Για την ώρα το βλέπω που γυαλίζει και το χαίρομαι. Και μιας και μαρεσει και εμφανισιακά, χαίρομαι ακόμη περισσότερο. Για να δούμε, για να δούμε...
  6. Ναι, θεωρητικά έτσι είναι. Οπότε θα το δούμε και στην πράξη! Αναμένατε τα πρώτα 1000χλμ!
  7. Ναι αυτό βλέπω, το ποσό πιο απλή κλπ είναι η μετακίνηση με το μικρό
  8. Ευχαριστώ! Ναι θα δείξει, ακόμα είναι νωρίς για να πω, οπότε όταν τουλάχιστον τελειώσω το στρώσιμο θα ενημερώσω! Και γω όσο έψαξα όλο το ίντερνετ κάτι κακό δε βρήκα. Μπες και στο γκρουπ που έφτιαξα στο fb (keeway target greece) να βλέπεις τι παίζει οσο θα μαζεύεται κόσμος!
  9. Ευχαριστώ! Δεν είναι καθόλου άσχημα τα πράματα! Άμα θα κάνω βολτούλες θα δούμε!
  10. Ένα δίκιο το έχει
  11. χαχχαχαχ!! Ασε γιατι τα Χονδα εχουν παει στο θεο οι τιμες .... Οποτε μπορει η επομενη μεγαλη μοτο που θα αραζει οσο ο παπιος κανει τη χαμαλοδουλεια, να τη γλυτωσουμε και να μην ειναι Χονδα
  12. Έχει ρε! Δες καλά! Ναι. Κάτι κατάλαβα ότι στα μισά απομονώνει, θέλει ζεν που λες και συ. Σατανική όμως η ιδέα του κ. Χοντα για αυτό τον τύπο κιβωτίου. Ρισπεκτ
  13. Ευχαριστώ όλους! Ρε σεις, καμία συμβουλή πως να κατεβάζει ταχύτητα γλυκα τώρα που είναι στο στρώσιμο γιατί ακόμα μπερδεύομαι λίγο με το κιβώτιο;
  14. Ω τώρα το πήρα πρέφα, μεγεια, φαίνεται πολύ όμορφο στις φώτο! Καλοβολτο
  15. Ναι, συμφωνω 100% αντε το πολυ πολυ να τσεκαρω σταθμη λαδιων
  16. @νεκταριοςμπες και μια στο keeway target greece που έφτιαξα στο fb να μαζευτούμε πολλοί!
  17. Έχει και βιντεακια με ducati κλπ που θα είναι λογικά ακόμη πιο κ@βλα.. Μαρεσει η τρελή προσοχή στη λεπτομέρεια. Όταν μεγαλώσω θα γίνω σαν τον κύριο.
  18. Αναδημοσιέυω αυτούσιο το άρθρο του Μοτό. Δεν έχω ξαναχαρει με άλλη νεα μοτοσυκλέτα έτσι. Πάμε μωρη καβασακάρα, βγάλε μας απο τη μιζέρια! https://www.motomag.gr/news/nea-montela/kawasaki-zx25rr-i-simantikoteri-iaponiki-motosykleta-ta-teleytaia-hronia
  19. Ακόμα θυμάμαι τον ήχο και τη λειτουργία του κίνητηρα του versys 1000 που είχα οδηγήσει στα μεγαρα
  20. Θα σε πείραζα για τη μάρκα, αλλά ναι, μηχαναρα και υποτιμιμενη
  21. Ναι δεν ακούγεται κακη ιδέα
  22. Xadv και 1500 δε πάνε μαζί
  23. Τα μπεβερλυ μαρεσουν από εμφάνιση σκούτερ ως όχι μπανιέρες. Κάτι παίζει να βρεις σε αυτά τα λεφτά; σε τι κατάσταση θα είναι όμως..
  24. Δεν σας καταλαβαίνω. Είναι πένα το μηχανάκι, σαν να το βάψανε χτες. Είναι κυρίως βαμμένο στο χρώμα της αγνότητας. Λευκό. Ο ιδιοκτήτης του είναι εμφανές ότι παίρνει πολύ σοβαρά την συντήρηση του οχήματος του, τόσο πολύ που γράφει τη λέξη σερβις με *Σ*. Ε... Η τιμή είναι ανάλογη όλων αυτών και των ελαχίστων χλμ Εγω σκάλωσα αλλού. Gs δεν είναι αυτό; Γιατί έχει αυτοκόλλητο Africa Twin στο φτερό;
  25. Μιας και από βδομάδα θα πάρω και επίσημα τη πάπια, κάνουμε αλλαγή λαδιων στα 200 πρώτα χλμ η αφού τελειώσει στα 1000 όπως λέει το μανιουαλ; (duh?)